باربری در همدان

شماره باربری در همدان

باربری امیران

شماره تماس ۰۹۳۰۱۱۱۴۰۷۹

شماره تماس ثابت ۰۸۱۳۲۷۲۳۵۸۵

حمل و نقل اثاثیه منزل زیرنظر اتحادیه همدان

باربری در همدان

اگر قصد حمل اثاث منزل در همدان را دارید؛ بهترین کار جهت پایین آمدن آسیب به اثاثیه منزل و تسریع روند اسباب‌کشی، کمک گرفتن از بهترین باربری همدان است. باربری در همدان یکی از مشاغل بسیار مهم و از نیاز‌های اصلی شهروندان همدانی به‌حساب می‌آید و شرکت‌های مختلفی در همدان در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

باربری در همدان

 

ویدیو : باربری همدان

 

 

 

ویژگی‌های یک شرکت باربری خوب

پیش از معرفی لیست شرکت‌های باربری در همدان لازم است شما را با ویژگی‌های برترین باربری‌های همدان آشنا کنیم تا بتوانید به‌راحتی آن‌ها را از میان انبوه شرکت‌های باربری در همدان انتخاب کرده و از خدمات آن‌ها در حوزه جابه‌جایی وسایل منزل همدان و بسته‌بندی وسایل منزل در همدان بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های یک شرکت باربری خوب

 

 

ارائه خدمات مشاوره

اولین نکته‌ای که باید در انتخاب شرکت باربری در همدان به آن توجه داشته باشید؛ ارائه خدمات مشاوره و برخورداری از مشاوران مجرب در یک شرکت باربری است. این مشاوره معمولاً به‌صورت تلفنی صورت می‌گیرد و شامل پرسش و پاسخ در موضوعات مربوط به بسته‌بندی باربری‌های همدان، شیوه حمل و جابه‌جایی بار به‌خصوص حمل بار به شهرستان، تعرفه‌های باربری، زمان انجام کار و سایر موارد است.

شرکت‌های باربری موظف هستند هنگام تماس تلفنی مشتریان، این موضوعات را کامل توضیح داده و جهت جلب رضایت مشتریان نسبت به کلیه ابهامات و سؤالات آن‌ها پاسخگو باشند.

شماره باربری در همدان

باربری امیران

شماره تماس ۰۹۳۰۱۱۱۴۰۷۹

شماره تماس ثابت ۰۸۱۳۲۷۲۳۵۸۵

حمل و نقل اثاثیه منزل زیرنظر اتحادیه همدان

کیفیت بسته‌بندی

از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین باربری در همدان می‌توان به کیفیت بسته‌بندی اسباب و وسایل اشاره کرد. هرچه قدر که اثاثیه شما به شکل اصولی‌تر و مناسب‌تری بسته‌بندی شوند؛ ایمنی آن‌ها به هنگام جابه‌جایی بیشتر خواهد بود.

 حمل بار و جابه‌جایی اسباب و اثاثیه در همدان به‌صورت صحیح و اصولی زمانی امکان‌پذیر است که بسته‌بندی استاندارد و درست صورت گرفته باشد. مخصوصاً درمورد حمل اقلام شکستنی این مورد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

امروزه بسته‌بندی وسایل در جابه‌جایی اثاثیه توسط باربری در همدان با استفاده از تجهیزاتی همچون جعبه‌های چندلایه، بابل رپ و استرچ رپ انجام می‌شود و لازم است توسط افراد ماهر صورت ‌گیرد. به‌کارگیری لایه‌ها و کاور‌های پلاستیک و نایلونی کمک بزرگی به محافظت از وسایل و اثاث کرده و از ضربه به بدنه وسایل جلوگیری می‌کند.

کیفیت بسته‌بندی

 

 

خودروهای حمل‌ونقل مناسب

در انتخاب یک شرکت باربری همدان لازم است به ویژگی دیگری همچون در اختیار داشتن خودروهای حمل بار باکیفیت و مناسب نیز دقت کنید. مخصوصاً اگر شرکت موردنظر یک باربری بین‌شهری باشد. امروزه در باربری‌های همدان از خودروهایی مانند وانت‌بار، کامیون، کامیونت استفاده می‌شود.

بعضی شرکت‌های حمل‌ونقل در همدان خدماتی نظیر وانت‌بار تلفنی نیز ارائه می‌دهند که برای مشتریانی مناسب است که نیاز آن‌ها تن‌ها با استفاده از وانت برطرف می‌شود. این خودروها باید از وضعیت فنی مناسب، فضای کافی، اختصاصی بودن برای حمل اثاثیه و دیگر امکانات برخوردار باشند تا بتوانند بار موردنظر را صحیح و سالم در اسرع وقت به مقصد برسانند.

 

برخورداری از پرسنل مجرب و کاربلد

داشتن کادری باتجربه و ماهر از دیگر ویژگی‌های مهم یک شرکت باربری خوب در همدان است. پرسنل باربری باید از خصوصیات قابل قبولی جهت فعالیت در یک شرکت اتو بار برخوردار باشند که از این موارد می‌توان به توان جسمی‌ بالا، امانت‌داری، داشتن روحیه بالای عمل، داشتن ارتباطات اجتماعی مناسب، احترام به‌وقت مشتری، اخلاق خوب و غیره اشاره کرد.

برخورداری از پرسنل مجرب و کاربلد

 

 

زمان ارائه خدمات

یک مجموعه خوب باربری همدان جهت جلب رضایت بیشتر مشتریان تلاش می‌کند خدمات حمل و بسته‌بندی اثاثیه را در تمام ماه‌های سال و حتی ‌د‌ر روز‌های تعطیل به‌صورت شبانه‌روزی ارائه دهد.

عضویت در اتحادیه

اتحادیه حمل‌ونقل اتحادیه بزرگی و مهمی‌ است که شرکت‌های معتبر باربری در آن عضویت دارند. درواقع یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شرکت‌های باربری در همدان همین عضویت در اتحادیه حمل‌ونقل است. تعرفه‌های باربری، ارزش‌های بسته‌بندی و حمل بار توسط اتحادیه تعیین و اعلام می‌شوند و اتو بارهای همدان موظف‌اند طبق نرخ اتحادیه به دریافت هزینه از مشتریان اقدام نمایند.

 

“در مورد باربری بیشتر بخوانید”

 

انتقادپذیری

ممکن است برای هریک از ما پیش بیاید که هنگامی‌که به مؤسسه یا شرکتی جهت دریافت خدمات مختلف مراجعه کرده‌ایم؛ از کارکرد کارکنان، طریق انجام فعالیت یا پاسخگویی مجموعه موردنظر رضایت نداشته باشیم. در چنین مواقعی رساندن صدای مشتریان به مدیران مجموعه می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

قابلیت انجام انتقاد و ارائه پیشنهادهای و راهکار‌های مطلوب به مدیران شرکت‌های باربری در همدان از دیگر ویژگی‌های بهترین‌های این حوزه است که باید به آن توجه کنید.

انتقادپذیری

 

 

به‌روز بودن

نوآوری و بروز بودن از دیگر خصوصیات یک شرکت باربری خوب است. به طور مثال یک شرکت حمل‌ونقل از طریق ارائه اپلیکیشن حمل‌ونقل بار، می‌تواند فرایند باربری را هم برای رانندگان و هم مشتریان تسهیل کند و با این کار افراد بیشتری را به استفاده از خدمات خود جذب نماید.

اعلام دقیق هزینه به مشتری

متأسفانه برخی از شرکت‌های باربری مسئولیت خود را درباره اعلام هزینه دقیق به مشتری به‌درستی انجام نمی‌دهند و قیمتی که به مشتری اعلام می‌کنند قبل و بعد از اسباب‌کشی متفاوت است. این موضوع سبب سلب اعتماد مشتریان از آن مجموعه شده و اعتبار آن‌ها را تحت اثیر قرار می‌دهد.

اعلام دقیق هزینه به مشتری

 

 

انتخاب بهترین نوع ماشین باربری

برخی از ماشین‌های ترانزیت و باربری نظیر وانت و نیسان از هزینه پایین‌تری برای جابه‌جایی بار برخوردار هستند. این موضوع سبب می‌شود تا بسیاری از مشتریان به‌اشتباه فکر کنند که انتخاب این ماشین‌ها می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای آن‌ها باشد. درصورتی‌که وانت و نیسان برای بار‌هایی با حجم پایین و وزن کم مناسب هستند و نمی‌توانند بار‌هایی بیشتر از ظرفیت خود را به‌خوبی حمل کنند.

در مقابل خودروهایی از قبیل انواع کامیون و تریلی برای جابه‌جایی بار‌هایی با حجم و ظرفیت بالا گزینه بهتری به شمار می‌آیند. خصوصیت مهم دیگر یک شرکت باربری خوب این است که با داشتن این اطلاعات، به خاطر سود و منفعت خود، مشتریان را به استفاده از ماشین‌های سنگین و پرهزینه برای بار‌های سبک تشویق نکند.

 

انجام تعهدات

مهم‌ترین ویژگی شرکت‌های باربری همدان این است که به تمام تعهدات خود در قرارداد با مشتری عمل کنند؛ زیرا در قبال هریک از این موارد هزینه دریافت خواهند کرد. یقیناً مشتریان در زمان مراجعه به شرکت‌های باربری و سپردن امور جابه‌جایی بار به آن‌ها برنامه‌ریزی مشخصی دارند و هنگامی‌که شرکت به تعهدات خود عمل نمی‌کند تمام برنامه‌های مشتری به هم می‌ریزید و همین موضوع سبب نارضایتی مشتریان خواهد شد.

انجام تعهدات

 

 

 لیست باربری‌های همدان

در ادامه لیست کاملی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های باربری همدان را به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید بنا به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

شماره باربری در همدان

باربری امیران

شماره تماس ۰۹۳۰۱۱۱۴۰۷۹

شماره تماس ثابت ۰۸۱۳۲۷۲۳۵۸۵

حمل و نقل اثاثیه منزل زیرنظر اتحادیه همدان

باربری بوعلی همدان

شماره باربری بوعلی همدان: ۰۸۱۱۸۲۹۲۳۲۳

آدرس: میدان عاشورا، داخل میدان بار مهدیه، جنب مسجدالنبی

هگمتانه بار همدان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۷۱۳۵۶

آدرس: همدان، جاده کرمانشاه، ۱۰۰ متر بعد از صداوسیما، سمت راست، باربری هگمتانه بار

عمران بار همدان

شماره تلفن: ۰۹۱۸۳۱۲۴۲۴۵

آدرس: همدان، بلوار ملت

شرکت حمل‌ونقل طا‌ها

شماره تلفن: ۰۸۱۳۱۱۱۱۱۱۱

آدرس: مریانج، بلوار ارتش، خیابان پیشه‌وران، طبقه همکف، واحد حمل‌ونقل کالای شهری طا‌ها

بیستون بار همدان

شماره تلفن: ۰۹۱۸۳۱۴۴۱۶۱

آدرس: همدان، خیابان اراک، ۱۲ متری سجاد، جنب انبار نیشابوری

باربری درسا

شماره تلفن: ۰۹۱۳۲۶۵۶۸۶۸

آدرس: همدان، خضر، کوچه دلیران، خیابان رسالت، طبقه همکف، واحد خدمات حمل‌ونقل کالای شهری درسا

 لیست باربری‌های همدان

 

 

امانت بار

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۷۲۳۴۰۲

آدرس: همدان، جاده ملایر، خیابان (آزادشهر)، بزرگراه خلیج‌فارس، داخل گاراژ ولیعصر، طبقه همکف

کشاورز بار همدان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۶۲۰۲۹

آدرس: همدان، روبروی پلیس‌راه جاده تهران، پایانه همدان، غرفه ۲۱

شرکت حمل‌ونقل بهروز

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۷۴۳۳۴۴

آدرس: همدان، شهرک صنعتی الوند، گاراژ سوگند، بلوار بهشت، طبقه همکف، واحد ۵۳، واحد دفتر حمل‌ونقل کالای شهری بهروز بار

گیشا بار

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۳۳۷۰۲۰

آدرس: روستای انصارالامام، خیابان جهاد، میدان اول، کوچه نشاط، خیابان جهاد، پلاک ۸، طبقه اول، واحد خدمات حمل‌ونقل کالا به‌وسیله وانت آسان بار

ارم بار

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۴۲۵۹۲۰

آدرس: همدان، شهرک صنعتی الوند، بلوار بهشت، طبقه همکف، واحد ۲۲

 لیست باربری‌های همدان

 

 

مؤسسه حمل‌ونقل شریف بار

شماره تلفن: ۰۹۱۸۵۰۱۷۹۳۲

آدرس: همدان، جاده ملایر، بزرگراه خلیج‌فارس، بن‌بست (گاراژ ایثار ۲)، گاراژ حاج حسین خدابنده لو، طبقه همکف، واحد حمل‌ونقل درون‌شهری شریف بار

شرکت حمل‌ونقل کوچ

شماره تلفن: ۰۹۱۸۸۷۱۱۹۰۳۰

آدرس: همدان، بلوار بهشت، بلوار (شهرک صنعتی الوند)، طبقه همکف، واحد خدمات حمل‌ونقل کالای درون‌شهری کــــوچ

شرکت حمل‌ونقل همت بار

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۷۳۵۱۶

شریف بار مطمئن

شماره تلفن: ۰۹۰۳۸۲۶۵۸۹۸

آدرس: همدان، میدان امام حسن

گنج‌نامه بار همدان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۴۷۴۴۴

اتو بار تهران همدان

شماره تلفن: ۰۹۰۱۸۳۱۲۲۲۲

 

 

 لیست باربری‌های همدان

 

 

عوامل مؤثر بر قیمت باربری‌های همدان

قیمت باربری در همدان بر اساس معیار‌های مختلفی تعیین می‌‌شود. از برجسته‌ترین معیارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع ماشین باربری

هزینه باربری ترمینال، کامیون، کامیونت، وانت‌بار توسط باربری در همدان با یکدیگر متفاوت است. هرچقدر ماشین باربری ابعاد بزرگ‌تری داشته باشد قیمت باربری نیز افزایش خواهد یافت. کاملاً روشن است هزینه باربری وانت بین‌شهری بسیار کمتر از هزینه باربری با کامیون و باربری ماشین سنگین است. جهت پیشگیری از ایجاد هزینه‌های بیشتر بهتر است ماشین باربری را متناسب با حجم بار خود انتخاب نمایید.

 فاصله مبدأ و مقصد

مهم‌ترین موضوع در تعیین نرخ باربری مسافت است. با توجه به مسافت بین مبدأ و مقصد، هزینه باربری و قیمت حمل اثاثیه منزل یا محل کار متغیر خواهد بود. هرچقدر مسافت (بر اساس کیلومتر) بیشتر باشد قیمت باربری در همدان نیز بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این میزان ترافیک مسیر بین مبدأ و مقصد به‌صورت غیرمستقیم بر هزینه نهایی حمل بار توسط باربری در همدان تأثیرگذار است. هزینه حمل بار توسط وانت‌بار بین‌شهری در مقایسه با باربری درون‌شهری بیشتر است.

 

دستمزد پرسنل شرکت باربری

اسباب‌کشی به طبقات بالا یا حمل بار با حجم بالا به یک یا چند کارگر نیاز دارد. در بسیاری از شرکت‌‌های باربری در همدان اجرت کارگر باربری برای ۳ ساعت اول ثابت است و برای هر ساعت اضافی کار بر میزان دستمزد آن‌ها افزوده خواهد شد. هزینه کارگر اسباب‌کشی به‌منظور باربری به تعداد طبقات ساختمان و تعداد کارگر‌های موردنیاز بستگی دارد.

هزینه بسته‌بندی در باربری نیز در هزینه نهایی باربری محاسبه و به قیمت حمل اثاثیه منزل افزوده می‌‌شود.

دستمزد پرسنل شرکت باربری

 

 

هزینه باربری شهرستان

باربری به شهرستان با خودروهایی مانند کامیون، خاور، وانت و نیسان با توجه به حجم بار انجام می‌شود. معمولاً کار شرکت باربری به شهرستان چالش‌برانگیزتر بوده و نیازمند مهارت و وقت بیشتری از سمت شرکت باربری در همدان است. به همین دلیل هزینه باربری در این حالت بیشتر از باربری درون‌شهری خواهد بود.

برای کاهش هزینه‌‌های باربری می‌توانید به‌منظور تهیه کارتن به فروشگاه‌‌ها و سوپرمارکت‌‌ها مراجعه کنید. آن‌ها معمولاً در ازای دریافت مبلغی ناچیز، کارتن‌‌هایی با اندازه‌‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌‌دهند که برای اسباب‌کشی بسیار مناسب هستند.

 

پایانه باربری همدان

پایانه باربری همدان محلی است که در آن شرکت‌های باربری و تجهیزات حمل‌ونقل برون‌شهری قرار دارند و خدمات رفاهی به رانندگان شرکت‌های باربری ارائه می‌شود. در پایانه باربری سالن‌های تحویل بار واقع شده‌اند و با توجه به نوع بار ارسالی به دیگر نقاط کشور تعیین می‌شود که بار باید با استفاده از چه نوع ماشینی به‌سوی مقصد حمل شود. برای مثال بسته‌های فاسدشدنی باید با کامیون‌های دارای یخچال حمل شوند.

استان همدان از ۲ پایانه باربری در شهرستان بهار و رزن برخوردار است. پایانه بار عمومی‌ در محور همدان – قزوین و  پایانه بار خصوصی در شهرستان رزن در نزدیکی کارخانه سیمان هگمتانه قرار دارد. در پایانه باربری همدان ۹۴ شرکت حمل‌ونقل کالا فعالیت  دارند. آدرس پایانه بار همدان عبارت: همدان، جاده تهران، روبروی پلیس‌راه همدان – قزوین، پایانه کالای همدان

پایانه باربری همدان

 

 

وظایف پایانه‌های باربری همدان

تأمین ایمنی خودروهای حمل‌ونقل از اصلی‌ترین وظایف پایانه‌های باربری است. در پایانه‌ها پیش از حرکت، کامیون‌ها و دیگر وسایل نقلیه مخصوص بار ازلحاظ فنی مورد بررسی قرار می‌گیرند. از دیگر وظایف باربری می‌توان به ارائه بیمه‌نامه کالا اشاره کرد که با توجه به نوع کالا مشخص می‌شود و این موضوع می‌تواند ایمنی و سلامت کالای شما را تضمین کند. ارائه بارنامه نیز وظیفه دیگر پایانه باربری در همدان محسوب می‌شود.

اگر قصد دارید از بهترین خدمات باربری درون‌شهری و برون‌شهری در همدان بهره‌مند شوید و در سریع‌ترین زمان ممکن بار خود را در مقصد تحویل بگیرید؛ می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در انتهای مقاله تماس حاصل کنید.

وظایف پایانه‌های باربری همدان

باربری در همدان

 

 

شماره باربری همدان:

شماره پایانه باربری همدان:

 

 

شارینو :

با مطالعه مطالب سایت شارینو در زمینه تعمیر یخچال در همدان، تعمیر مبل در همدان، تعمیر آیفون تصویری در همدان، تعمیر جاروبرقی در همدان می‌توانید با بهترین تعمیرکاران شهر همدان آشنا شده و بهترین نتیجه را در حوزه تعمیرات لوازم‌خانگی دریافت کنید.

شهر همدان از دیرباز مهد پرورش بسیاری از شاعران عارفان و نویسندگان نام‌آور ایرانی بوده است. جهت آشنایی بیشتر با مشاهیر و هنرمندان استان همدان، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از مطالب نویسندگان همدان در سایت شارینو دیدن فرمایید.

اگر به دنبال بهترین باشگاه‌های ورزشی همدان با مجرب‌ترین مربیان استان هستید؛ توصیه می‌کنیم به مطالب سایت شارینو در زمینه باشگاه‌های بدنسازی در همدان مراجعه نمایید.

شهر همدان یکی از مهم‌ترین قطب‌های درمانی و پزشکی کشور محسوب می‌شود و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مجهز و مشهوری در آن قرار دارند که می‌توانید جهت شناخت بیشتر این مراکز از مطالب بیمارستان‌های همدان در سایت شارینو دیدن کنید.

اگر صاحب سایت یا پیج کاری هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم جهت رشد کسب‌وکار موردنظر خود حتماً از خدمات حرفه‌ای سایت شارینو در زمینه سئو وب‌سایت، تولید محتوا، ادمینی پیج و غیره استفاده نمایید و بهترین نتیجه را کسب کنید.

آموزشگاه فنی در همدان
آموزشگاه آشپزی در همدان
آموزشگاه موسیقی در همدان

سخن پایانی

همان‌طور که می‌دانید اسباب‌کشی و جابه‌جایی از مکان قدیمی‌ به مکان جدید معمولاً کار سخت و طاقت‌فرسایی است. اما اگر با برنامه‌ریزی و کمک باربری در همدان صورت گیرد می‌تواند در اسرع وقت با کیفیت بالا انجام شده و خیال افراد را از بابت سالم ماندن اثاثیه و زمان انجام کار آسوده سازد. به همین دلیل در این مطلب به معرفی لیست کاملی از باربری‌های همدان پرداختیم تا بتوانید در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

سخن پایانی

باربری در همدان

 

شماره باربری در همدان

 

باربری امیران

شماره تماس ۰۹۳۰۱۱۱۴۰۷۹

شماره تماس ثابت ۰۸۱۳۲۷۲۳۵۸۵

حمل و نقل اثاثیه منزل زیرنظر اتحادیه همدان

۲۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *