تعمیر آبمیوه گیری دی اصفهان

شماره تماس تعمیرکار آبمیوه گیری در اصفهان

تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان

فهرست مطالب

معمولاً برای تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان باید از یک تعمیرکار کمک بگیرید؛ زیرا این وسیله، تنوع و کاربردهای متفاوتی دارد. اما آیا تابه‌حال سعی کرده‌اید که خودتان این کار را انجام بدهید؟ سیستم آبمیوه گیری آن‌قدر پیچیده نیست که نتوانید تعمیرات مربوط به آن را یاد بگیرید و به عنوان یک تعمیرکار آبمیوه گیری در اصفهان، آن را عیب‌یابی کنید.

کسب مهارت در زمینه تعمیرات آبمیوه گیری در اصفهان نیازمند شناخت کامل قطعات و عملکرد آن‌هاست. همچنین باید با انواع مشکلات متداولی که ممکن است برای دستگاه شما به وجود بیایند، آشنایی داشته باشید تا بتوانید با مشاهده نشانه‌های هر مشکل، آن‌ها را رفع کنید. در مقاله تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان همراه ما باشید تا این مهارت‌ها را به دست آورید.

تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان

 

 

 

 قطعات آبمیوه‌گیری در اصفهان

استفاده از قطعات فابریک باعث می‌شود تا دستگاه شما دچار مشکل و خرابی نشود؛ اما به‌مرورزمان و استفاده نادرست از آبمیوه گیری، اشکالاتی در عملکرد آن به وجود می‌آیند. به همین دلیل لازم است تا شناخت کاملی از قطعات دستگاه خود داشته باشید. قطعات اصلی آبمیوه گیری که در تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان کاربرد دارند، شامل موارد زیر می‌شوند.

موتور آبمیوه‌گیری

قلب دستگاه آبمیوه‌گیری، موتور آن است که روشن شدن دستگاه را برعهده دارد. این قطعه از بخش‌های مختلفی مانند: بلبرینگ، سیم‌های رابط، زغال‌های کربنی، لاستیک زیر پیچ موتور و محفظه موتور تشکیل شده است. همه این بخش‌ها در مخزن دستگاه قرار دارند و هر کدام نقش جداگانه‌ای را در عملکرد سیستم ایفا می‌کنند.

بهترین تعمیرکار آبمیوه گیری در اصفهان باید با این قطعه آشنایی کامل داشته باشد؛ زیرا خرابی آن، تأثیر منفی بر عملکرد کلی دستگاه دارد. قیمت موتور آبمیوه‌گیری ۴۲۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان است.

موتور آبمیوه‌گیری

 

 

 

تیغه برنده آبمیوه‌گیری

نقش تیغه برنده دستگاه بعد از قرار دادن تکه‌های میوه درون آبمیوه‌گیری آغاز می‌شود. با روشن شدن دستگاه، تیغه با سرعت بالا شروع به چرخیدن می‌کند و فرایند آبگیری میوه‌ها انجام می‌شود. هزینه تهیه این قطعه برای تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان ۲۵۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰ تومان است.

مخزن آبمیوه‌گیری

به صفحه‌ای که در قسمت بالای موتور قرار دارد، مخزن می‌گویند. زمانی که می‌خواهید با دستگاه کار کنید، میوه‌ها را در مخزن می‌گذارید. اندازه مخزن با توجه به مدل‌ها و انواع مختلف آبمیوه‌گیری‌ها متفاوت است. مخزن پارچی و رومیزی از انواع مخزن‌ها هستند که در ساخت آبمیوه‌گیری‌ها استفاده می‌شوند. قیمت این قطعه از ۲۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

 

شماره تماس تعمیرکار آبمیوه گیری در اصفهان

 

لوله خروج آبمیوه‌گیری

وظیفه انتقال آبمیوه از مخزن دستگاه به ظرفی که برای آبمیوه در نظر گرفته شده، برعهده لوله خروج است. در صورتی که تفاله‌های میوه وارد مخزن شوند، منجر به گرفتگی آن می‌شوند؛ بنابراین پس از هر بار استفاده از دستگاه باید آن را تمیز کنید. این کار به تخصص و تکنسین تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان نیازی ندارد.

صفحه بالای موتور آبمیوه‌گیری

در صورت برداشتن مخزن دستگاه با صفحه فلزی مواجه می‌شوید که در کف مخزن قرار دارد و دقیقاً در قسمت بالای موتور تعبیه شده است. این صفحه از ورود آبمیوه به محفظه موتور و قسمت‌های داخلی دستگاه جلوگیری می‌کند.

کلید روشن و خاموش آبمیوه‌گیری

هر دستگاه الکترونیکی دارای کلید روشن و خاموش است که عملیات مورد نظر بعد از روشن شدن دستگاه شروع شود؛ آبمیوه گیری هم از این قاعده مستثنی نیست. این کلید ممکن است به شکل دکمه‌های On و Off یا به صورت چراغ‌های سبز و قرمز طراحی شده باشد. خراب شدن این کلید یکی از دلایلی است که شما را وادار به مراجعه به یکی از مراکز تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان می‌کند.

کلید روشن و خاموش آبمیوه‌گیری

 

 

 

توری یا صافی آبمیوه‌گیری

توری یا صافی یکی از اجزای داخلی دستگاه است که در اطراف تیغه قرار دارد و تفاله‌های میوه را جمع‌آوری می‌کند. میوه‌های بعد از گذشتن از صفحه شیاردار به تفاله تبدیل شده و به سمت توری هدایت می‌شوند. قیمت این قطعه برای تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان ۲۵۰۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰۰ تومان است.

کوبه آبمیوه‌گیری

کوبه یک قطعه لوله‌ای شکل است که تکه‌های میوه را فشرده کرده و در لوله خروجی هدایت می‌کند. کوبه باعث می‌شود تا حرکت تکه‌های میوه سریع‌تر انجام شود و فرایند آب‌گیری را آسان‌تر می‌کند. قیمت کوبه در زمان تعمیر یا نصب انواع آبمیوه گیری در اصفهان حدوداً ۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

برای یادگیری نحوه تعمیر و سرویس آبمیوه‌گیری، تنها شناخت قطعات آن کافی نیست. شما باید بدانید که وقتی دستگاه شما کار نمی‌کند، چه مشکلی دارد. بعد از چند دقیقه استراحت، با ادامه مقاله در خدمت شما هستیم. قسمت اصلی مقاله را از دست ندهید!

 

 

“در مورد گاز اخوان بیشتر بخوانید”

 

 

رایج‌ترین مشکلات آبمیوه‌گیری‌ها

برطرف کردن به موقع اشکالاتی که برای دستگاه شما به وجود می‌آیند، از بروز ایرادات و خسارت‌های بیشتر جلوگیری کرده و منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. این مشکلات ممکن است در زمان نصب آبمیوه گیری در اصفهان یا پس از مدتی رخ بدهند. رایج‌ترین مشکلات که در زمان تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان اهمیت پیدا می‌کنند، در ادامه بررسی شده‌اند.

رایج‌ترین مشکلات آبمیوه‌گیری‌ها

 

 

 

روشن نشدن آبمیوه‌گیری

روشن نشدن دستگاه که با مشکل حرکت نکردن موتور هم شناخته می‌شود، ممکن است به دلایلی مختلفی اتفاق بیفتد. قبل از هر چیز باید از سالم بودن کلید و سیم رابط مطمئن شوید. دستگاه باید به برق وصل و پریز سالم باشد. در مرحله بعد، دو شاخه آبمیوه گیری و کلید روشن و خاموش را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشند.

اتصالات و سیم‌های دستگاه در زمان تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان نیز باید بررسی شوند. اگر همه این موارد را چک کردید و مشکلی نبود، به احتمال زیاد موتور خراب است و باید تعمیر یا تعویض شود.

داغ شدن موتور آبمیوه‌گیری

شاید علت مراجعه کردن شما به مرکز تخصصی تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان، داغ شدن مداوم موتور دستگاه باشد. اگر در زمان کار با دستگاه متوجه گرم شدن بیش از حد آن شدید، سریعاً دستگاه را خاموش کنید و به دنبال علت بگردید. در صورتی که به این موضوع توجه نکنید، به احتمال زیاد موتور بسوزد و به قطعات دیگر هم آسیب بزند.

از عوامل مهمی که در گرم شدن مداوم موتور آبمیوه گیری نقش دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ولتاژ دستگاه بالا است: در این حالت باید ولتاژ را کنترل و تنظیم کنید.
  • موتور کار می‌کند، در حالی که باری در دستگاه نیست: مطمئن شوید که میوه داخل دستگاه است، بعد آن را روشن کنید.
  • موتور نیم سوز شده است: در این صورت باید سیم پیچی موتور را تجدید یا تعویض کنید.
  • محور مربوط به شفت اصلی از جای خود منحرف شده است: بهترین راه‌حل برای این مشکل، تعویض قطعه است.
  • اجسام سخت بین تیغه‌ها گیر کرده‌اند یا بار دستگاه زیاد است: اجسام سخت را درون دستگاه قرار ندهید و برای اطلاع از میزان بار استاندارد به دستورالعمل دستگاه توجه کنید.

داغ شدن موتور آبمیوه‌گیری

 

 

 

 

مشکل آب‌گیری میوه‌ها در آبمیوه‌گیری

گاهی ممکن است که دستگاه به خوبی آب میوه‌ها را نگیرد و فقط آن‌ها را له کند. این مشکل باید در کارگاه تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان بررسی شود؛ البته خودتان هم می‌توانید مشکل اصلی را به راحتی پیدا کنید. نکته اولی که باید در این مورد رعایت کنید این است که از میوه‌های خیلی نرم و له شده استفاده نکنید. میوه‌های له شده منجر به گرفتگی فیلتر دستگاه و خارج نشدن میوه از آن می‌شوند.

تیغه و صفحه زیر تیغه را بررسی کنید که سالم باشند. اگر تیغه کند شده یا آسیب دیده باشد، باید آن را تعویض کنید. در آخر فاصله بین تیغه و صفحه‌ای که زیر آن قرار دارد را چک کنید. در صورتی که این فاصله زیاد باشد، آب میوه‌ها به خوبی گرفته نمی‌شود.

استشمام بوی نامطبوع از آبمیوه‌گیری

مشکل بوی بد دستگاه می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اگر با این مشکل مواجه شدید، ابتدا موتور را بررسی کنید. شاید موتور داغ شده است؛ در این حالت طبق دستورالعملی که در بخش مربوط به داغ شدن موتور آبمیوه گیری توضیح دادیم، عمل کنید. پس لازم نیست به دنبال شماره تماس تعمیرکار آبمیوه گیری در اصفهان بگردید.

علت دیگر استشمام بوی نامطبوع از دستگاه می‌تواند به نشتی مایع داخل موتور مربوط باشد. در این صورت لازم است تا دستگاه را به وسیله واشر آب‌بندی کنید. اگر موتور، رطوبت را به خود جذب کرده باشد، باید آن را با دقت خشک کنید.

استشمام بوی نامطبوع از آبمیوه‌گیری

 

 

 

 

لرزش آبمیوه‌گیری

در صورتی که دستگاه آبمیوه‌گیری شما در هنگام استفاده، لرزش و سروصدای زیادی دارد، باید دلایل مختلف را بررسی کنید. ممکن است گیره‌ها به طور کامل متصل نشده باشند؛ در این حالت آن‌ها را کنترل کنید و محکم ببندید. اگر دستگاه در جای مناسبی نیست، آن را در یک سطح تراز قرار دهید.

یک دلیل دیگر برای لرزش آبمیوه‌گیری، جمع شدن تفاله داخل ظرف به صورت ناهموار است. این مشکل باعث می‌شود که ظرف از حالت بالانس خود خارج شود. ابتدا صافی را تمیز کرده و اگر فاصله تیغه برنده با گلویی زیاد است، باید گلویی را تعویض کنید تا منجر به لرزش و سروصدا نشود.

در صورتی که صافی دستگاه از حالت نرمال خود خارج شده است، آن را تعویض کنید. اگر خودتان نمی‌توانید این ایرادات را رفع کنید، از خدمات تخصصی تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان استفاده کنید.

نچرخیدن موتور آبمیوه گیری

این مشکل ممکن است دو علت داشته باشد؛ اول اینکه بوش یا بلبرینگ دستگاه خراب است. در چنین شرایطی ابتدا باید موتور را خاموش کرده و آن را باز کنید. برای این کار، صفحه زیر دستگاه را باز کرده و درپوش لاستیکی را بردارید و پیچ‌های زیر آن را باز کنید. سپس با برداشتن ترمینال‌های موتور، آن را از دستگاه جدا کنید.

بلبرینگ را گریس‌کاری و بوش را روغن‌کاری کنید. اگر متوجه شدید که نمی‌توانید این کار را انجام دهید، از یک مرکز تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان کمک بگیرید.

نچرخیدن موتور آبمیوه گیری

 

 

 

نشت آب میوه‌ها از آبمیوه‌گیری

اگر ظرف دستگاه شکسته باشد، با نشتی آب میوه‌ها مواجه می‌شوید. در این صورت باید ظرف زیر درپوش یا درپوش را تعویض کنید. همچنین ممکن است مشکل مربوط به آب‌بندی دستگاه باشد؛ در این حالت باید دستگاه را توسط واشر آب‌بندی کنید. برای این کار بهتر است با یک استادکار تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان تماس بگیرید.

در صورتی که دستگاه شما لرزش زیادی دارد، باید صافی آن را چک کنید. احتمالاً صافی نیاز به تمیز کردن داشته باشد. این کار از مراحل تعمیر آبمیوه گیری در منزل است و به راحتی انجام می‌شود.

تعمیر انواع آبمیوه گیری در اصفهان

تعمیرات تخصصی آبمیوه گیری در اصفهان با توجه به برند دستگاه و ویژگی‌های آن انجام می‌شود. به همین دلیل لازم است تا برندهای مختلفی را که در زمینه تولید آبمیوه‌گیری فعالیت می‌کنند، بشناسید و با نمایندگی تعمیر انواع آبمیوه گیری در اصفهان و خدمات آن‌ها آشنایی داشته باشید. در ادامه تعدادی از بهترین برندهای فعال در زمینه تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان و هزینه خدمات آن‌ها را بررسی کرده‌ایم.

تعمیر انواع آبمیوه گیری در اصفهان

 

 

 

تعمیر آبمیوه گیری بوش در اصفهان

اگر از برند محبوب بوش استفاده می‌کنید و به تازگی با خرابی آبمیوه گیری خود مواجه شده‌اید، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری بوش در اصفهان بهترین گزینه برای رفع مشکل است؛ زیرا این مجموعه برای تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان از تکنسین‌های مجرب استفاده می‌کند.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۰۰۰۰۰ تا ۹۵۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۲۰۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۱۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۹۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۹۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در اصفهان

تعمیر آبمیوه گیری به صورت سیار یکی از خدماتی است که برخی از نمایندگی‌های برند فیلیپس به مراجعین خود ارائه می‌دهند. از خدمات دیگر نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در اصفهان می‌توان به عیب‌یابی، سرویس، تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان و تعویض قطعات آن توسط متخصصین کاربلد اشاره کرد.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۴۷۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۹۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۳۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۹۰۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری ویداس در اصفهان

با توجه به کاربرد آبمیوه گیری در منازل، حتماً شما هم به تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان احتیاج پیدا کرده‌اید. رفع برخی از مشکلات مربوط به این وسیله به تخصص و تجربه نیاز دارد و باید از نمایندگی برند مورد نظر خود کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ویداس در اصفهان تمامی خدمات مربوط به تعمیرات را به شما ارائه می‌دهد.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۱۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۸۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۵۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۸۰۰۰۰ تا ۳۹۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری گاستروبک در اصفهان

اگر در زمان بروز مشکل، خودتان قادر به حل مشکل نیستید، نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری گاستروبک در اصفهان انتخابی هوشمندانه است. زیرا این نمایندگی از تکنسین‌های مجربی استفاده می‌کند که تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت انجام می‌دهند و خیال شما را راحت می‌کنند.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۰۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۶۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۹۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۵۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۹۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری مولینکس در اصفهان

روشن نشدن دستگاه، بوی سوختگی، داغ کردن موتور و… از مشکلات رایج آبمیوه گیری‌های مولینکس به شمار می‌روند. برای برطرف کردن این مشکلات بهتر است از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری مولینکس در اصفهان کمک بگیرید تا از بروز مشکلات و خسارات بیشتر جلوگیری شود.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۷۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۱۰۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۵۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۲۰۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۹۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری مولینکس در اصفهان

تعمیر آبمیوه گیری فلر در اصفهان

استفاده از خدمات تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان از طریق نمایندگی برندهایی مانند فلر مزایای زیادی دارد. از مزایای خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری فلر در اصفهان می‌توان به ارائه فاکتور برای کلیه خدمات تعمیر و سرویس، استفاده از قطعات فابریک، ارائه گارانتی ۶ تا ۱۲ ماه و کیفیت بالا اشاره کرد.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۴۸۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۱۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۵۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۳۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در اصفهان

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری پاناسونیک در اصفهان دارای شعب مختلفی در سطح شهر است و می‌تواند تعمیرات دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام بدهد. استفاده از این خدمات باعث می‌شود تا تعمیر دستگاه شما به صورت تخصصی انجام شده و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۶۰۰۰۰ تا ۴۶۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۳۰۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۸۰۰۰۰ تا ۷۱۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۲۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری کنوود در اصفهان

در صورتی که دستگاه شما مشکل پیدا کرده و وقت کافی برای مراجعه به یک مرکز تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان را ندارید، می‌توانید از خدمات تعمیر آبمیوه گیری در محل استفاده کنید. برخی از مراکزی که به عنوان نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کنوود در اصفهان شناخته می‌شوند، امکان استفاده از این خدمات را برای شما فراهم کرده‌اند.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۰۰۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۵۰۰۰۰ تا ۵۲۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۱۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۴۰۰۰۰ تا ۶۸۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۲۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان

شماره تماس تعمیرکار آبمیوه گیری در اصفهان

تعمیر آبمیوه گیری هاردستون در اصفهان

آیا نحوه استفاده یا تعمیر محصولات برند هاردستون را نمی‌دانید؟ نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هاردستون در اصفهان با شعبه‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا از مشکلات و خسارات بیشتر دستگاه خود جلوگیری کنید. این مزیت تنها با بهره‌مندی از تکنسین‌های مجرب این نمایندگی امکان‌پذیر شده است.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۵۰۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۲۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۶۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری تفال در اصفهان

برند تفال سهم بزرگی را در بازار فروش و تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان دارد و محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تفال در اصفهان با داشتن تکنسین‌های مجرب و ارائه خدمات پس از فروش معتبر، می‌تواند شما را در برطرف کردن ایرادات دستگاه کمک کند.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۵۰۰۰۰ تا ۹۵۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۹۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۸۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۹۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری پارس خزر در اصفهان

پارس خزر نامی آشنا در تولید و تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان است. در صورتی که آبمیوه گیری پارس خزر شما با مشکل روبرو شده، بهترین راه‌حل این است که به نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری پارس خزر در اصفهان مراجعه کنید تا اشکالات به وجود آمده برای دستگاه به صورت تخصصی رفع شوند.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۴۸۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۲۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۸۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۶۰۰۰۰ تا ۷۲۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۹۰۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری پارس خزر در اصفهان

تعمیر آبمیوه گیری کیچن اید در اصفهان

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کیچن اید در اصفهان با ارائه خدمات متنوع خود در زمینه تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان به خوبی از محصولات این برند پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل لازم نیست که نگران کیفیت خدمات تعمیر و سرویس این نمایندگی باشید؛ زیرا برای ارائه این خدمات از تکنسین‌های کاربلد استفاده می‌کند.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۰۰۰۰۰ تا ۶۹۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۸۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۹۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۸۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۱۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری لونا در اصفهان

تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان یکی از دغدغه‌های مردم است و لزوم پیدا کردن تعمیرکار متخصص را مشخص می‌کند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به کیفیت نهایی کار اهمیت زیادی می‌دهید، بهتر است به جای اعتماد به تعمیرکاران غیر حرفه‌ای، از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری لونا در اصفهان  کمک بگیرید.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۴۷۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۹۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۵۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۲۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۸۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در اصفهان

در برخی از مواقع، عیب‌یابی و رفع مشکلاتی که برای دستگاه شما به وجود آمده‌اند، کار سختی است و به تخصص نیاز دارد. در این گونه موارد بهتر است به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک در اصفهان از تعمیرکاران مجرب بهره می‌برد و گزینه بسیار مناسبی برای خدمات تعمیر و سرویس به حساب می‌آید.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۹۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۵۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۸۰۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری میگل در اصفهان

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری میگل در اصفهان با فراهم کردن شرایط مناسب برای همشهریان خود، بهترین خدمات را در زمینه تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان ارائه می‌دهد. با استفاده از خدمات این مجموعه هم می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و هم خیالتان بابت کیفیت خدمات راحت می‌شود.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۴۵۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۲۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۸۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۵۰۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری بایترون در اصفهان

با وجود کیفیت مناسبی که برند بایترون برای محصولات خود ارائه می‌دهد، دستگاه شما ممکن است به دلایل مختلفی دچار اشکال شود. تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان را باید به متخصص آن بسپارید. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری بایترون در اصفهان دارای تعمیرکاران مجربی است که می‌توانند اشکالات دستگاه شما را به سرعت شناسایی و رفع کنند.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۴۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۸۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۵۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۹۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری ویداس در اصفهان

با وجود کیفیت بالایی که محصولات برند ویداس دارند، اما ممکن است به دلایل مختلفی مانند: وارد شدن ضربه، افتادن از بلندی، استفاده نادرست و… خراب شوند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری ویداس در اصفهان بهترین خدمات تعمیر و سرویس محصولات ویداس را با بالاترین کیفیت به شما ارئه می‌دهد.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۴۵۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۶۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۹۵۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری متئو در اصفهان

به دلیل شرایط اقتصادی و قیمت بالای دستگاه‌های جدید، تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان رواج زیادی پیدا کرده است. متئو از برندهای فعال لوازم خانگی است که دستگاه آبمیوه گیری آن کیفیت مناسبی دارد. تعمیر این وسیله را به نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری متئو در اصفهان بسپارید تا دستگاه شما به صورت تخصصی تعمیر شود.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۲۰۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۱۸۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۹۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در اصفهان

آبمیوه‌گیری تولیپس از محصولاتی است که به دلیل کیفیت بالا و سهولت در استفاده، محبوبیت زیادی دارد. این محصول مطابق با استانداردها و فناوری‌های روز دنیا ساخته می‌شود؛ بنابراین در زمان بروز هر گونه اشکال در این وسیله، بهتر است با تکنسین‌های نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری تولیپس در اصفهان تماس بگیرید.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۷۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۲۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۷۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری نوتریبولیت در اصفهان

وقتی برای تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان از یک نمایندگی معتبر کمک می‌گیرید، کیفیت کار بالاتر از زمانی است که به یک تعمیرکار غیر حرفه‌ای اعتماد می‌کنید. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری نوتریبولیت در اصفهان با تکنسین‌های متخصصی که در اختیار دارد، تعمیر و سرویس دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۴۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۲۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۸۵۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۲۲۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۹۰۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر آبمیوه گیری براون در اصفهان

برند براون، محصولات خود را با کیفیت بالا تولید می‌کند؛ اما خراب شدن لوازم خانگی، امری اجتناب‌ناپذیر است. به همین دلیل برای تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان باید ویژگی‌های محصولات براون را هم بشناسید. در غیر این صورت بهتر است تا از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری براون در اصفهان استفاده کنید.

خدمت هزینه
تعویض موتور ۵۰۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کوبل ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض میکروسوئیچ ۸۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر یا صافی ۲۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه ۱۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پارچ ۱۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان

 

سؤالات متداول

  1. چرا از آبمیوه گیری صداهای غیرعادی شنیده می‌شود؟

گیر کردن میوه‌های سفت به تیغه و جمع شدن تفاله‌ها میوه در دستگاه می‌توانند در تولید سروصدا نقش داشته باشند. اگر این دو مورد را بررسی کردید و مشکلی نبود، باید دستگاه را به یک تکنسین تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان نشان بدهید تا عیب‌یابی دقیق انجام شود.

  1. علت بوی سوختگی آبمیوه‌گیری چیست؟

داغ کردن موتور و نشت آبمیوه به داخل دستگاه از دلایل رایج بوی سوختگی هستند که از آبمیوه گیری به مشام می‌رسد. ابتدا بررسی کنید که دستگاه کاملاً خشک است و برای بررسی موتور از یک متخصص کمک بگیرید.

  1. چرا آبمیوه گیری بعد از چند ثانیه کار کردن خاموش می‌شود؟

این مشکل می‌تواند مربوط به موتور دستگاه باشد. اشکال در اتصالات و سیم‌های دستگاه هم یکی دیگر از علل به وجود آمدن این مشکل هستند. پس این دو مورد را با دقت بررسی کنید.

  1. آیا تعمیر آبمیوه‌گیری به صرفه است؟

هزینه تعمیر آبمیوه‌گیری در اصفهان به برند، نوع و عمر دستگاه بستگی دارد. معمولاً قیمت آبمیوه‌گیری‌ها بین ۱ تا ۲۵ میلیون تومان متغیر است؛ بنابراین در بسیاری از موارد تعمیر آن به‌صرفه‌تر از خرید یک دستگاه جدید است.

سؤالات متداول

 

 

شارینو

با سرد شدن هوا لزوم استفاده از خدمات تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی بیشتر می‌شود. تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر شومینه در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان و تعمیر موتورخانه در اصفهان از خدماتی است که با توجه به نوع سیستمی که استفاده می‌کنید، کاربرد دارند.

باغ‌داران همواره باید به درختان رسیدگی کنند تا ثمر زیادی داشته باشند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، می‌توانید از خدمات سمپاشی در اصفهان، هرس درخت در اصفهان و پیوند درخت در اصفهان استفاده کنید.

معمولاً پیدا کردن پزشکان متخصص و ساختمان پزشکان خوب سخت است. شناخت بهترین بیمارستان‌های اصفهان، آزمایشگاه‌های اصفهان و کلینیک دندانپزشکی در اصفهان می‌تواند به شما کمک زیادی بکند.

آیا پزشکان قلب و عروق در اصفهان را می‌شناسید؟ بهترین پزشک مغز و اعصاب در اصفهان چطور؟ با مطالعه مقالات ما در بخش وبلاگ سایت شارینو، پزشکان متخصص اصفهان را بشناسید.

چه برنامه‌ای برای گذراندن یک عصر پاییزی در شهر زیبای اصفهان دارید؟ پیشنهاد ما گذراندن اوقات فراغت در کافه‌های اصفهان، رستوران‌های اصفهان و سینماهای اصفهان است.

سخن آخر

با توجه به کاربردی که دستگاه آبمیوه گیری در زندگی مردم دارد، تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان از خدماتی است که به احتمال زیاد شما هم به آن نیاز پیدا کرده‌اید. در این مقاله سعی کردیم تا قیمت تعمیر آبمیوه گیری در اصفهان را با جزئیات بررسی کنیم و اطلاعات دقیقی از تعمیر این وسیله در اختیار شما قرار دهیم.

با مطالعه این مقاله می‌توانید یک تکنسین ماهر باشید و خودتان تعمیر دستگاه را انجام بدهید. تنها چیزی که لازم دارید، داشتن اطلاعاتی در رابطه با قطعات و نحوه تعمیر دستگاه است که ما به طور مفصل درباره این موضوعات صحبت کردیم.

 

شماره تماس تعمیرکار آبمیوه گیری در اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *