تعمیر شوفاژ در اصفهان

تعمیر شوفاژ در اصفهان

فهرست مطالب

تعمیر شوفاژ در اصفهان در روزهای سرد امری ضروری است. برای اینکه خانه یا محل کار خود را در روزهای یخ‌بندان و سرما به مکانی گرم و دلپذیر تبدیل کنید، می‌توانید از وسایل مختلف گرمایشی استفاده کنید. شوفاژ در میان سایر گزینه‌ها انتخاب ایده‌آل‌تری به نظر می‌رسد. این وسیله با چرخش مفید آب گرم در لوله‌ها خانه را گرم می‌کند.

برخی از اوقات در عملکرد این وسیله گرمایشی مفید اختلالاتی ایجاد می‌شود و سبب می‌شود نتواند کار خود را به درستی انجام دهد. در چنین شرایطی تعمیر شوفاژ در اصفهان بهتر از تعویض سیستم گرمایشی شما است؛ چراکه برای شما هزینه کمتری خواهد داشت.

برخی اوقات اشکال به وجود آمده بسیار جزئی است و خودتان نیز از پس تعمیر شوفاژ در اصفهان برمی‌آیید. این مقاله به طور اختصاصی به تعمیر شوفاژ در اصفهان و قطعات آن می‌پردازد. با ما همراه باشید تا تعمیر شوفاژ در منزل را یاد بگیرید.

مزایای استفاده از شوفاژ چیست؟

امروزه در کم‌تر جایی می‌توانید بخاری یا وسایل گرمایشی دیگر را ببینید. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از شوفاژ استفاده کنند. مزیت رقابتی شوفاژ نسبت به دیگر رقیبان خود چیست؟ چرا مردم شوفاژ را ترجیح می‌دهند؟ دلایل زیادی برای این امر وجود دارد که از جمله آن:

  • زیبایی و طراحی‌های شیک
  • امنیت گرمایی بالا به خصوص برای کودکان
  • تمیز بودن و آلوده نکردن محیط با دود یا سوخت
  • دارا بودن گارانتی طولانی مدت
  • دارا بودن رنگ‎‌های متنوع، زیبا و هماهنگ با دکور منزل
  • تنوع در برندهای مختلف و با کیفیت
  • ایجاد آلودگی صوتی نکردن
  • دارای قابلیت شستشو آسان
  • دارای قابلیت حمل و نقل آسان
  • مناسب برای صرفه‌جویی در سوخت
  • سهولت تعمیر و سرویس کردن آن

وجود این ویژگی‌های برجسته در شوفاژ سبب شده است که این محصول بیشترین تقاضا را برای محیط‌های آموزشی همچون مدرسه و دانشگاه، محیط‌های کاری و منازل شخصی داشته باشد.

مزایای استفاده از شوفاژ چیست؟

 

 

 

تفاوت شوفاژ با رادیاتور چیست؟

ممکن است فکر کنید هر دو این وسایل یکسان هستند که در اصل نیز همین‌طور است و شوفاژ و رادیاتور در کارایی با یکدیگر تفاوت چندانی ندارند. تنها وجه تمایز این دو دستگاه موتور آن‌ها است. موتور شوفاژ در مکانی به نام موتورخانه قرار دارد که خارج از آپارتمان است و از آنجا درجه و دمای شوفاژ را تنظیم می‌کنند.

برای رادیاتورها که انواع جدیدی هستند از پکیج استفاده کرده و از طریق آن دما را تنظیم می‌کنند. پکیج در داخل آپارتمان و معمولاً آشپزخانه قرار می‌گیرد. تعمیرکاران سیار برای برطرف کردن مشکل وسیله گرمایشی شما می‌توانند تعمیر شوفاژ در محل را انجام دهند.

مهم‌ترین قطعات شوفاژ کدام‌اند؟

امروزه از شوفاژها در منازل، دفاتر کاری، مدارس و … استفاده می‌کنند که همین امر از محبوبیت این وسیله حکایت دارد. در بسیاری اوقات شوفاژ دچار مشکل می‌شود و محیط اطراف را به خوبی گرم نمی‌کند. اگر بخواهید تعمیر تخصصی شوفاژ در اصفهان را انجام بدهید باید ابتدا قطعات آن را بشناسید.

این قطعات هماهنگ با یکدیگر کار می‌کنند و بروز اختلال در عملکرد هر کدام سبب خرابی وسیله گرمایشی شده و شما را نیازمند خدمات تعمیر شوفاژ در اصفهان می‌کند.

در اولین نسخه از رادیاتورها قطعات به صورت مکانیکی به هم متصل می‌شدند. چنین مونتاژی از نظر هزینه بسیار ارزان بوده و این فرایند به تجهیزات گران قیمت یا ظرفیت‌های تکنولوژیکی خاصی نیاز ندارد. نقطه ضعف چنین رادیاتورهایی اتصالات بود؛ زیرا واشرهای آب‌بندی مورد نیاز بود که در برابر یخ‌بندان و دمای شدید مقاوم باشند.

نسل بعدی رادیاتورها مس لحیم کاری شده است که گران‌تر از رادیاتورهای قبلی هستند؛ اما در عین حال بادوام‌تر بوده و سرما را بهتر دفع می‌کنند. مزیت دیگر سازه‌های مسی قابلیت تعمیر آنها است. شما می‌توانید آسیب را لحیم‌کاری کنید و به این صورت عمر شوفاژ خود را افزایش دهید.

مهم‌ترین قطعات شوفاژ کدام‌اند؟

 

 

 

 ترموستات شوفاژ در اصفهان

ترموستات برای خاموش و روشن کردن شوفاژ در این وسیله به کار می‌رود و در واقع دما را کنترل می‌کند. یک ترموستات خوب به شما کمک می‌کند دمای دقیق مورد نیاز خود را در کل خانه یا محیط کار حفظ کنید. در صورتی که دما خیلی کم یا خیلی زیاد باشد، این وسیله آن را تنظیم می‌کند.

شما می‌توانید از یک ترموستات برای کل خانه استفاده کنید؛ اما اگر اعضای خانواده‌تان دماهای متفاوتی را ترجیح می‌دهند، امکان نصب ترموستات برای هر اتاق نیز وجود دارد. ترموستات‌ها انواع مختلفی دارند. از جمله ترموستات‌های موجود در بازار موارد زیر است.

  • ترموستات دیجیتال
  • ترموستات آنالوگ
  • ترموستات هوشمند
  • ترموستات بی‌سیم یا وایرلس

شلنگ رادیاتور 

وظیفه اصلی شلنگ رادیاتور اتصال موتور به رادیاتور و عبور مایع گرم‌کننده از مخزن مربوطه است. مخزن ورودی وظیفه هدایت مایع داغ را از موتور به رادیاتور دارد و سپس این مایع از طریق مخزن خروجی به موتور بازمی‌گردد.

هنگامی که مایع داغ وارد می‌شود، از طریق یک صفحه فلزی بزرگ که حاوی چندین ردیف پره‌های فلزی نازک است گردش کرده و کل شوفاژ را داغ می‌کند. پس از اینکه مایع خنک کننده در دمای مناسب قرار گرفت، از طریق مخزن خروجی به موتور بازگردانده می‌شود.

شلنگ رادیاتور در جنس‌های مختلف مانند روکش استیل و در اندازه‌های گوناگون در بازار موجود هستند. اگر برای تعمیر رادیاتور خود با نمایندگی تعمیر انواع شوفاژ در اصفهان تماس بگیرید، ممکن است تنها با تعویض یک شیلنگ بتوانند مشکل شما را حل کنند.

 شیر رادیاتور

شیر رادیاتور یکی از مهم‌ترین قطعات شوفاژ است. در حالی که مایع داغ تحت فرایند گفته شده حرکت می‌کند، درپوش فشار یا شیر رادیاتور نیز وجود دارد که وظیفه آن باز کردن آب یا مسدود کردن مسیر آب برگشتی به داخل شوفاژ است.

شیر رادیاتور در واقع وظیفه کنترل جریان وارد شده به رادیاتور را بر عهده دارد. شیرهای رادیاتور به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان قطع سریع جریان مایع را به هر یک از وسایل گرمایشی به طور جداگانه فراهم می‌کنند و گرمایش هر رادیاتور را تنظیم می‌کنند.

شیر رادیاتور معمولاً از جنس آلیاژ برنج است که آن را با پلاستیک روکش کرده‌ و در پوششی از جنس نیکل_کروم قرار داده‌اند. این شیر را در قسمت پایینی شوفاژ تعبیه می‌کنند؛ بنابراین طبق چیزی که گفته شد وجود شیر رادیاتور ضروری است و همه اینها تضمینی برای ضروری بودن و استفاده گسترده از شیر رادیاتور است.

شیر رادیاتور انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر هستند:

  • شیر رادیاتور سوپاپ‌دار
  • شیر رادیاتور زانویی
  • شیر رادیاتور ترموستاتیک

 شیر رادیاتور

 

 

 

زانوی قفلی رادیاتور

این قسمت از شوفاژ که به شیر رفت و برگشت رادیاتور نیز آن را می‌شناسند، وظیفه تنظیم دما را بر عهده دارد. زانوی قفلی از جنس فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل است و فشار تا دمای ۱۱۰ درجه سانتی‌گراد را می‌تواند تحمل کند. زانوی قفلی به کلاهک ضد ضربه از جنس ABS ساخته شده است.

زانوی قفلی به همراه شیر رادیاتور وظیفه کنترل آب ورودی به رادیاتور را دارند. این وسیله را معمولاً از جنس برنج می‌سازند. اگر زانوی قفلی خراب شود، باید از خدمات تعمیر شوفاژ در اصفهان کمک بگیرید.

شیر هواگیری رادیاتور

شیر هواگیری را برای جلوگیری از ایجاد فشار منفی و تخلیه هوایی که داخل شبکه لوله کشی و رادیاتورها ایجاد می‌شود، در سیستم لوله کشی تعبیه می‌کنند. اگر هوا در شوفاژ محبوس بماند، شوفاژ به خوبی گرم نمی‌شود. گاهی خدمات تعمیر شوفاژ در اصفهان برای تعمیر این وسیله آن را هواگیری می‌کنند.

تقریباً تمام رادیاتورهایی که امروزه تولید می‌شوند از آلومینیوم ساخته می‌شوند؛ زیرا قیمت مس در حال افزایش است. رادیاتورهای آلومینیومی بسیار بادوام هستند؛ اما در عین حال تعمیر آنها بسیار دشوار است.

قیمت قطعات شوفاژ در اصفهان

در جدول زیر می‌توانید قیمت قطعات شوفاژ در اصفهان را به صورت بازه مشاهده کنید. قیمت‌هایی که اعلام شده‌اند بر اساس آخرین تغییرات بازار در سال ۱۴۰۱ بوده است و برخی برندهای دیگر می‌توانند قیمت‌های متفاوت‌تری داشته باشند.

نام قطعه قیمت
شلنگ رادیاتور ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
شیر رادیاتور ۱۸۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
زانوی قفلی رادیاتور ۱۰۰ تا ۲۸۰ هزار تومان
شیر هواگیری رادیاتور نامشخص
ترموستات رادیاتور از ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

رایج‌ترین مشکلات شوفاژها چیست؟

برای راحت کردن مشکل شما در مورد تعمیرات و نجات شما از تعویض‌های پرهزینه چند مورد از رایج‌ترین خرابی‌های شوفاژ را با راه‌حل خدمت شما توضیح می‌دهیم تا بتوانید خودتان تعمیر شوفاژ در اصفهان را انجام دهید.

رایج‌ترین مشکلات شوفاژها چیست؟

 

 

 

مراقبت نکردن از رادیاتور

امروزه بسیاری از منازل و محیط‌های کاری یا آموزشی از شوفاژ برای گرمایش استفاده می‌کنند. رسیدگی‌نکردن و تعمیر‌نکردن به‌موقع شوفاژ می‌تواند باعث کاهش سطح آسایش شود به‌طوری‌که تعمیرات یا تعویض‌های زودهنگام و پر هزینه را به شما متحمل می‌کند.

 بهتر است از شوفاژ خود مراقبت کرده و هر چند وقت یکبار آن را سرویس کنید. اگر می‌خواهید بیشتر مشکلات شما در این خصوص از بین برود، باید به مرکز تخصصی تعمیر شوفاژ در اصفهان مراجعه کنید.

ترموستات معیوب

چه یک ترموستات هوشمند یا یک ترموستات سنتی داشته باشید، ممکن است هر چند وقت یکبار دچار مشکل شود. این مسئله می‌تواند شامل نداشتن باتری یا کم شدن شارژ آن، تنظیمات نادرست برای استفاده و ناتوانی در تنظیم تهویه مطبوع خانه شما باشد.

 همه این خرابی‌ها می‌توانند باعث ایجاد سطح پایین آسایش و سایر مشکلات گرمایشی شوند. برای تعمیر شوفاژ در اصفهان یا درست کردن ترموستات ابتدا قطعه معیوب را پیدا کرده و تعمیر کنید. گاهی اوقات تعویض ترموستات فکر بهتری است.
در نظر بگیرید که یک ترموستات قابل برنامه‌ریزی است که دقیقاً چه کاری برای خانه شما انجام دهد. تعمیر شوفاژ در اصفهان و تعمیر ترموستات نیازمند تخصص و تجربه است. به همین جهت توصیه می‌شود در صورت مواجهه با این مشکل با مرکز تخصصی تعمیر شوفاژ در اصفهان تماس بگیرید.

نشتی شوفاژ

نشتی شوفاژ یک مشکل نامرئی است؛ اما اگر حل نشود، ممکن است برای صاحبان خانه هزینه زیادی داشته باشد. این مشکل می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد و در اثر آسیب‌دیدن اتصالات ایجاد شود. موارد زیر می‌توانند سبب ایجاد نشتی شوفاژ شوند:

  • پوسیدگی شوفاژ
  • رسوب زدگی شوفاژ
  • ترکیدگی لوله‌ها
  • خراب‌شدن شیر شوفاژ

 برای تعمیر شوفاژ در اصفهان ابتدا بهتر است علت نشتی و محل آن را بررسی کرده و سپس طبق علت مشکل در رفع آن بکوشید. اگر محل نشتی را پیدا کردید، آن را برای بالا رفتن بهره‌وری، افزایش کیفیت گرما و کیفیت بهتر هوای داخل ساختمان مهروموم کنید.

در برخی موارد لازم است لوله‌ها یا اتصالات را تعویض کرده یا از مرکز تخصصی تعمیر شوفاژ در اصفهان کمک بخواهید.

نشتی شوفاژ

 

 

 

ایجاد رسوب در شوفاژ

به دلیل سختی آب مصرفی در قطعات و لوله‌های شوفاژ رسوب جمع می‌شود. وجود این رسوب‌ها در شوفاژ سبب ایجاد مشکل شده و در سلامت وسیله گرمایشی اختلال ایجاد می‌کند. به همین سبب هر چند وقت یکبار باید رسوب‌زدایی انجام دهید.

رسوب ایجاد شده باعث می‌شود آب نتواند در شوفاژ گردش کند و به دستگاه لطمه می‌زند. بهترین زمان برای رسوب‌زدایی قبل از راه‌اندازی یا در ابتدای فصل سرما است. بهترین تعمیرکار شوفاژ در اصفهان می‌تواند رسوب‌زدایی را برای شما انجام دهد.

هواگرفتگی شوفاژ

معمولاً هر چند وقت یکبار در پره‌ها و مسیر لوله‌های شوفاژ هوا جمع می‌شود. این امر باعث می‌شود مسیر رفت و برگشت آب مسدود شده و به خوبی جریان پیدا نکند که نتیجه آن سرد بودن تعدادی از پره‌های شوفاژ است. چنین اتفاقی در عملکرد شوفاژ اختلال ایجاد می‌کند. به منظور رفع آن و تعمیر شوفاژ در اصفهان باید آن را هواگیری کنید.

 برای تعمیر شوفاژ در اصفهان ابتدا سیستم گرمایش مرکزی را خاموش کرده و سپس دست به کار شوید. برای تعمیر شوفاژ در اصفهان و هواگیری آن مراحل زیر را انجام دهید:

  • کلید شوفاژ، دستمال خشک و یک ظرف بردارید.
  • سیستم گرمایش مرکزی را خاموش کنید.
  • با کلیدی که دارید پیچ هواگیری مربعی شکل شوفاژ را که در سر آن قرار دارد را با آچار پروانه‌ای یا پیچ گوشتی دو سو باز کنید.
  • با دستمال پیچ را بگیرید و آن را خلاف عقربه‌های ساعت بپیچانید.
  • با پیچاندن آن هوا و آب خارج می‌شوند.
  • آب را در ظرفی که دارید تخلیه کنید.
  • پس از آن که دیگر صدای خروج هوا شنیده نشد، پیچ را ببندید.
  • آبی که روی شوفاژ ریخته شده را تمیز کنید و این مراحل را برای شوفاژهای دیگر نیز تکرار کنید.
  • در آخر، دوباره سیستم گرمایش مرکزی را روشن کنید.

اگر شوفاژ شما هوا داشته باشد، دو یا سه پره آخر آن سرد می‌شود. بهتر است در صورتی که خودتان از عهده هواگیری و تعمیر شوفاژ در اصفهان برنمی‌آیید، این کار را بر عهده افراد متخصص مانند استادکار تعمیر شوفاژ در اصفهان بگذارید.

روشن نشدن رادیاتور

ممکن است در هنگام شروع فصل سرما اقدام به روشن کردن رادیاتور خود کنید؛ اما متوجه شوید که وسیله روشن نمی‌شود یا کار نمی‌کند. این امر می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. بهتر است قطعات، ترموستات و سایر بخش‌های رادیاتور را چک کنید.

گاهی اوقات این بررسی‌ها به جایی نمی‌رسد و همه چیز مرتب به نظر می‌رسد؛ اما باز هم خودتان نمی‌توانید تعمیر شوفاژ در اصفهان را انجام دهید. در چنین مواقعی مراجعه به تعمیرات شوفاژ در اصفهان بهترین کار است.

روشن نشدن رادیاتور

 

 

 

گرم‌نشدن شوفاژ

گاهی رادیاتور شما روشن است؛ اما گرم نمی‎‌شود یا قسمت وسط به بالای آن سرد است. علت آن چیست و چطور این مشکل را رفع کنیم؟

 اگر کل شوفاژ سرد است، ممکن است دلیل آن گردش نکردن آب در سیستم باشد. یکی از علل گردش نکردن آب مسدود شدن مسیر آن با جرم یا رسوب است که با رسوب‌زدایی می‌توانید مسیر حرکت آب را بازکنید.

اگر قسمت بالایی یا پره‌های وسط تا آخر رادیاتور سرد باشد، علت آن هواگرفتگی است. مشخص است که با یک هواگیری ساده مسئله حل خواهد شد. چگونگی هواگیری شوفاژ را در قسمت‌های قبلی توضیح داده‌ایم. برای افرادی که در این زمینه تجربه ندارند کمک گرفتن از افرادی که تعمیر شوفاژ به صورت سیار انجام می‌دهند مفید است.

اگر قسمت پایینی شوفاژ سرد است، در این بخش رسوب یا جرم جمع شده است. برای رفع آن رادیاتور را باز کرده و جرم‌زدایی کرده و شستشو کنید. توصیه می‌شود این کار را با آب انجام دهید و از مصرف هرگونه مواد شستشو خودداری کنید. با وارد کردن چند ضربه آهسته و تکان دادن شوفاژ به سادگی آن را رسوب‌زدایی می‌کنید.

هزینه تعمیر شوفاژ در اصفهان

ممکن است هم اکنون که در حال خواندن این مطلب هستید به تعمیر شوفاژ در اصفهان نیاز داشته باشید. چه اینکه تصمیم گرفته‌ا‌ید خودتان عهده‌دار این تعمیرات شوید یا اینکه آن را به افراد متخصص در تعمیرات شوفاژ شبانه‌روزی در اصفهان بسپارید، بهتر است از هزینه تعمیر شوفاژ در اصفهان اطلاع داشته باشید. در جدول زیر می‌توانید لیست هزینه‌های تعمیر شوفاژ در اصفهان را مشاهده کنید.

نام خدمات هزینه تعمیر در سال ۱۴۰۱
آب‌بندی بین پره‌ها

 

۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
هواگیری شوفاژها ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
سرویس کامل شوفاژ ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
باز کردن رادیاتور ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
تعویض شیر شوفاژها ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
رسوب‌زدایی شوفاژها ۷۰ تا ۱۴۰ هزار تومان

تعمیر انواع شوفاژ در اصفهان

این روزها که هوا به شدت سرد است به لطف وجود شوفاژها ما از گرمایش مناسب و مطبوع برخورداریم. شوفاژها آلودگی ایجاد نمی‌کنند و خطر گازگرفتگی ندارند. علاوه بر این محیط را آلوده نمی‌کنند که این مزیت بسیار خوبی برای این وسیله گرمایشی است.

بهتر است هر بار در آغاز فصل سرما شوفاژ را سرویس کرده و هر گونه نقص آن را تعمیر کنید. در ادامه این مقاله به تعمیر شوفاژ در اصفهان در انواع مختلف می‌پردازیم. می‌توانید به چشم‌های خود استراحت کوتاهی بدهید و پس از کمی مکث به خواندن ادامه این مطلب بپردازید.

تعمیر رادیاتور ایران رادیاتور در اصفهان

ایران رادیاتور با سال‌ها سابقه در این زمینه یکی از تولیدی‌های پیش‌گام است که محبوبیت انکارنشدنی دارد. ایران رادیاتور برندی معتبر است که تولیدات مرغوب و با کیفیتی وارد بازار کرده است. برای سرویس یا تعمیر رادیاتور ایران رادیاتور با نمایندگی تعمیر شوفاژ ایران رادیاتور تماس بگیرید.

تعمیر رادیاتور ایران رادیاتور در اصفهان

 

 

 

تعمیر رادیاتور بوتان در اصفهان

برند بوتان نام آشنایی برای مشتریان است که در طول سالیان طولانی زیبایی و کیفیت را به نمایش گذاشته‌ و با این ویژگی‌ها در ذهن افراد تداعی می‌شود. این مدل شوفاژ بازده حرارتی بالایی دارد و از جنس فولاد ساخته شده است. شما می‌توانید به راحتی آن را تمیز کنید.

در صورت خراب شدن این محصول می‌توانید با نمایندگی تعمیر شوفاژ بوتان در اصفهان تماس بگیرید. کارشناسان این مرکز به طور رایگان آن را برای شما تعمیر یا سرویس می‌کنند. شوفاژ بوتان گارانتی ۱۲ساله دارد که فوق‌العاده است.

تعمیر رادیاتور لورچ در اصفهان

لورچ یکی از برندهای معتبر موجود در بازار است که در سالیان متمادی به تولید و عرضه رادیاتورهای با کیفیت به بازار پرداخته است. اندازه رادیاتورهای تولید شده این برند از ۶۰ تا ۱۶۰ سانتی متر است. کیفیت و طراحی شوفاژ لورچ بسیار شیک و در نوع خود منحصر به فرد است.

یکی از مزیت رقابتی‌های این برند رنگ نانو آن است که دیگر محصول دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی‌شود. این نوع شوفاژ نیز گارانتی ۱۲ساله دارد که به این معنی است که تا ۱۲ سال آینده پس از خرید آن می‌توانید از تعمیر و سرویس رایگان آن بهره‌مند شوید.

در صورتی که برای رفع هرگونه خرابی در این محصول، تعمیر شوفاژ در اصفهان یا برای سرویس و جرم‌زدایی آن به کمک نیاز دارید، با نمایندگی تعمیر شوفاژ لورچ در اصفهان تماس حاصل فرمایید.

تعمیر رادیاتور والترو در اصفهان

آیا تابه‌حال نام این برند به گوشتان خورده است؟ والترو در واقع یک برند چند ملیتی است که در کشورهای زیادی فعالیت می‌کند. این برند با همکاری ایران اقدام به تولید شوفاژهای با کیفیت با استفاده از اصول پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا کرده است.

رادیاتور مدل والترو از آلیاژ مرغوب ساخته می‌شوند و ظاهری شیک و زیبا دارند به نحوی که تمیز کردن و شستشوی آن نیز آسان باشد. شما برای رسوب‌زدایی این محصول دردسری نخواهید داشت؛ زیرا رادیاتور والترو دچار رسوب نمی‌شود.

برای تعمیر شوفاژ در اصفهان، تعویض قطعات یا سرویس آن کافی است با تلفن از کارشناسان نمایندگی تعمیر شوفاژ والترو در اصفهان کمک بخواهید.

تعمیر رادیاتور سانیکا در اصفهان

سانیکا برندی ترکی است که از کشور ترکیه به بازار ایران وارد می‌شود و کیفیت خوبی دارد. برخی ویژگی‌های آن سبب برتری این برند نسبت به انواع دیگر آن شده است. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • طراحی شیک
  • بدنه مستحکم
  • بازدهی حرارتی بالا
  • داشتن گارانتی ۱۰ساله
  • حمل و نقل آسان

برای ساخت شوفاژ سانیکا از ورق گالوانیزه استفاده می‌کنند. در این صورت دیگر بدنه رادیاتور شما نه ساییده می‌شود و نه زنگ می‌زند. برای تعمیر شوفاژ در اصفهان یا سرویس آن از نمایندگی تعمیر شوفاژ سانیکا در اصفهان بخواهید که به شما کمک کنند.

تعمیر رادیاتور ایساتیس در اصفهان

ایساتیس برندی معروف و قابل اعتماد است که رادیاتورهای تولیدی خود را از جنس فولاد مرغوب می‌سازد و به همین دلیل شوفاژهای این برند ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارند. ویژگی‌هایی مانند گارانتی طولانی مدت، سبکی، سهولت در حمل و نقل و سهولت در شستشو باعث متمایز شدن رادیاتور ایساتیس در بازار شده است.

اگر برای نصب یا تعمیر شوفاژ در اصفهان کمک لازم دارید، بهتر است از نمایندگی تعمیر شوفاژ ایساتیس در اصفهان بخواهید تا شما را یاری کنند.

تعمیر رادیاتور ایساتیس در اصفهان

 

 

 

تعمیر رادیاتور تاش در اصفهان

این مدل یکی دیگر از برندهای معتبر و با کیفیت بازار است که انتخاب ایده‌آلی به نظر می‌رسد. رادیاتور تاش از بهترین مواد ساخته می‌شود تا استحکام و دوام بالایی داشته باشد. کارشناسان کارخانه تاش از تکنولوژی روز دنیا و روش‌های نوین برای ساخت این محصول بهره می‌برند.

طراحی شیک، گارانتی ۱۰ساله، راندمان حرارتی بالا و وزن سبک از جمله خصوصیات متمایز این محصول است. برای سرویس، نصب یا تعمیر شوفاژ در اصفهان با نمایندگی تعمیر شوفاژ تاش در اصفهان مشورت کنید.

قیمت انواع شوفاژ در اصفهان

در خصوص قطعات و رایج‌ترین مشکلات شوفاژها اطلاعاتی به دست آوردید. اکنون به هزینه تعمیر شوفاژ در اصفهان می‌پردازیم. این قیمت‌ها بر اساس آخرین تغییرات سال ۱۴۰۱ است. در نظر داشته باشید که فاکتورهایی مانند جنس، برند و قطعات در تعیین قیمت شوفاژ مؤثر هستند.

نوع شوفاژ قیمت
شوفاژ بوتان از ۱.۵ تا ۴ میلیون تومان
شوفاژ ایران رادیاتور از ۱ تا ۲ میلیون تومان
شوفاژ لورچ از ۸۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان
شوفاژ والترو از ۲ تا ۳ میلیون تومان
شوفاژ سانیکا از ۱.۵ میلیون تا ۳ میلیون تومان
شوفاژ ایساتیس از ۷۰۰ هزار تومان تا ۲.۵ میلیون تومان
شوفاژ تاش از ۱.۵ میلیون تا ۳ میلیون تومان

انواع رادیاتورهای گرمایشی موجود در بازار

رادیاتورها انواع مختلفی دارند. اگر شما با انواع و مدل‌های گوناگون آن آشنایی داشته باشید، می‌توانید یک انتخاب ایده‌آل با هزینه معقول داشته باشید ادامه مقاله را بخوانید تا انواع شوفاژ را بشناسید.

شوفاژ پنلی فولادی

این نوع از رادیاتورها از جنس آلومینیوم بوده و به همین دلیل سبک‌تر هستند و قیمت کم‌تری هم دارند. این نوع شوفاژ به راحتی جابه‌جا شده و برای دفاتر کاری و محیط‌های کوچک بسیار مناسب هستند.

شوفاژ آلومینیومی

همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، این وسیله از جنس آلومینیوم تولید شده است و سطح گرمایش مطلوبی ارائه می‌دهد. به طور کلی هر چقدر تعداد پره‌های شوفاژ شما بیشتر باشد، گرمای بیشتری دارد و سریع‌تر محیط را گرم می‌کند. در نظر داشته باشید که هر سال قبل از شروع سرما باید نسبت به سرویس شوفاژ در اصفهان اقدام کنید.

رادیاتور دیواری

رادیاتور دیواری همان نوع از وسیله گرمایشی است که همیشه در منزل دیگران یا محیط‌های کاری دیده‌اید. این وسیله بر روی دیوار نصب می‌شود و از طریق لوله آب گرم محیط اطراف را گرم می‌کند. اگر رادیاتور دیواری نصب کنید، دیگر نیازی به موتورخانه نخواهید داشت.

شما به جای موتورخانه پکیج خواهید داشت که جای کم‌تری اشغال می‌کند و تمیزتر است. این امر سبب کاهش هزینه‌های شما، کاهش سوخت مصرفی و همچنین صرفه‌جویی در وقت می‌شود. هر سال قبل از روشن کردن شوفاژها آن‌ها را هواگیری کنید.

در صورت ایجاد هر مشکل در عملکرد آن کارشناسان در کنار شما هستند تا تعمیر شوفاژ دیواری در اصفهان را انجام دهند.

شوفاژ برقی

شوفاژ برقی یکی از وسایلی است که برای نیازهای مختلف مشتریان طراحی و تولید شده است. این وسیله را می‌توانید با خود به هر محیطی که می‌خواهید ببرید. با خرید شوفاژ برقی در هزینه نصب شوفاژ در اصفهان نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

شوفاژ برقی

 

 

 

شوفاژ قرنیزی

این مدل نوع جدیدی از شوفاژ است که زیبایی و تکنولوژی را در آن واحد به نمایش می‌گذارد. در واقع شوفاژ قرنیزی را به جای قرنیز در کناره‌های دیوار نصب می‌کنند و با یک تیر دو نشان می‌زنند. در این صورت فضایی اشغال نمی‌شود؛ اما می‌توانید از گرمایش مطبوع در منزل خود لذت ببرید.

شوفاژ قرنیزی از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده و ضد زنگ و ضد خوردگی است. به همین سبب شما دیگر به خدمات تعمیر رادیاتور سوراخ شده در اصفهان احتیاجی نخواهید داشت.

شوفاژ شیشه‌ای

این مدل نوعی از شوفاژهای تزئینی هستند که بدنه شیشه‌ای دارند و با استفاده از گرمای آب پشت لوله‌ها دمای محیط را بالا می‌برند. این مدل بسیار شیک است و ظاهری مدرن و فوق‌العاده به منزل شما می‌دهد.

شوفاژ شیشه‌ای در کارگاه تعمیر شوفاژ در اصفهان قابل تعمیر نیست و در صورت ایجاد عیب یا خراب شدن آن لازم است که شماره تماس تعمیرکار شوفاژ در اصفهان را پیدا کرده و از خدمات تعمیر در محل شوفاژ در اصفهان استفاده کنید.

شوفاژ حوله خشک‌کن

این مدل بسیار رایج و محبوب است و احتمالاً شما که در حال خواندن این مطلب هستید هم‌اکنون شوفاژ حوله خشک‌کن را در سرویس بهداشتی خود نصب کرده‌اید. رادیاتور حوله خشک‌کن نسل جدید و خلاقانه سیستم گرمایشی است که در استخرهای عمومی نیز کاربرد دارد.

این نوع از شوفاژها رنگ‌های متنوع و طراحی‌های شیکی دارند و به دلیل جنس آلومینیومی خود هرگز زنگ نمی‌زنند و پوسیده نمی‌شوند. برای تعمیر رادیاتور شوفاژ در اصفهان یک تلفن به نمایندگی این محصول کفایت می‌کند.

سؤالات متداول

  1. بهترین برندهای رادیاتور کدام برندها هستند؟

برندهای زیادی در بازار وجود دارند که از میان آن‌ها برند بوتان، ایران رادیاتور و لورچ می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند.

  1. قیمت شوفاژ به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت انواع شوفاژ موجود در بازار به جنس، کیفیت، مزیت‌های رقابتی آن و برخی موارد دیگر مانند کشور سازنده بستگی دارد.

  1. در هنگام خرید شوفاژ به چه مواردی باید دقت شود؟

هنگام خرید این وسیله گرمایشی به جنس مرغوب، سبک بودن آن، گارانتی طولانی مدت، قیمت مناسب، قابلیت شستشوی آسان و کیفیت نهایی دقت کنید. اگر شوفاژی بخرید که رسوب نمی‌گیرد، خودتان را از دردسرهای رسوب‌زدایی نیز خلاص کرده‌اید.

شارینو

اگر به دنبال بهترین تعمیرکاران سیستم‌های گرمایشی در اصفهان هستید، مطالعه مقالات تعمیر موتورخانه در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان، تعمیر بخاری در اصفهان و تعمیر شومینه در اصفهان برای شما مفید خواهند بود.

البته مقالات خدماتی ما در زمینه‌های مختلف دیگری هم ارائه می‌شوند؛ برای مثال شما می‌توانید نکات مهم در رابطه با تعمیر سیستم تهویه در اصفهان، سمپاشی در اصفهان و کفسابی در اصفهان را می‌توانید در وبلاگ شارینو پیدا کنید.

مراجعه به پزشکان متخصص و مراکز درمانی همواره دغدغه بسیاری از مردم است؛ بنابراین مطالعه مقالات بیمارستان های اصفهان، فیزیوتراپی در اصفهان، کلینیک دندانپزشکی در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان و پزشک مغز و اعصاب در اصفهان می‌توانند به شما کمک شایانی کنند.

همچنین اگر قصد سفر به اصفهان را دارید، با مطالعه مقالات رستوران های اصفهان، مراکز تفریحی اصفهان و کافه های اصفهان کمک زیادی به لذت بردن شما از سفرتان می‌کند.

سخن پایانی

شوفاژ‌ها امروزه جزو وسایل گرمایشی متداول هستند و استفاده از آن‌ها به دلیل طراحی شیک و گرمایش مناسب روزبه‌روز در حال افزایش است. این وسیله قطعات زیادی ندارد و تعمیر آن نیز کار چندان سختی نیست. به نحوی که خود شما نیز می‌توانید با پیروی از اطلاعات این مقاله به تعمیر یا سرویس رادیاتور شوفاژ در اصفهان بپردازید.

در این مطلب کوشش شده است اطلاعات مفیدی در خصوص هزینه‌ها، رایج‌ترین مشکلات و برندهای معتبر شوفاژ در اصفهان در اختیار شما قرار بگیرد تا راهنمایی جامع برای شما در خصوص آشنایی با این وسیله یا تعمیر آن در اصفهان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *