تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی در سنندج


تعمیر ماشین لباسشویی در سنندج

 

 

تعمیر لباسشویی در سنندج، در بین تمامی لوازم برقی منزل به‌جرئت می‌توان گفت که ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم منزل محسوب می‌شود. زمانی که اتفاقی برای ماشین لباس‌شویی شما رخ می‌دهد نگرانی و خستگی سرتاسر وجودتان را فرا خواهد گرفت. اما باوجود افرادی جهت تعمیر لباسشویی در سنندج با خدماتی تخصصی دیگر جای نگرانی برای این موضوع نخواهد ماند. تعمیر لباسشویی در سنندج به‌راحتی در منزل شما قابل انجام خواهد بود و شما را از شستن لباس چرک‌ها نجات خواهد داد.

تعمیر تخصصی لباسشویی

امروزه به دلیل نداشتن وقت کافی برای شستن لباس‌ها و ساعت‌ها ماندن در حمام که در مقابل نیز می‌تواند بر سلامتی جسمی، ستون فقرات و مفاصل شما بسیار تأثیرات بدی داشته باشد، داشتن یک ماشین لباسشویی در هر خانه‌ای از واجبات است. به همین دلیل با خراب‌شدن ماشین لباسشویی شما به‌راحتی در روند کارهای روزانه و حتی میزان سلامتی شما تأثیرگذار خواهد بود.

به همین دلیل در اولین فرصت با یک فرد ماهر جهت تعمیر لباسشویی در سنندج تماس بگیرید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با تعمیر انواع ماشین لباسشویی و هزینه آن در سنندج بیشتر آشنا شوید.

 

تعمیر ماشین لباسشویی در سنندج

 

 

ویدیو : تعمیر لباسشویی سنندج

 

 

 

مقالات پیشنهادی:

تعمیر یخچال در سنندج

تعمیر پکیج در سنندج

تعمیر ماشین لباسشویی در سنندج

 

 

 

نگهداری تا تعمیر لباسشویی در سنندج

زمانی که لباسشویی شما خراب می‌شود تصمیم‌گیری درمورد تعمیر یا تعویض آن می‌تواند کار سختی باشد. درحالی‌که وجود این وسیله در خانه بسیار مهم است و یکی از وسایل خانگی گران‌قیمت محسوب می‌شود، باید به‌خوبی از آن نگهداری کنید.

تعمیرات اختصاصی لباسشویی

در واقع زمانی که مشکلی برای این وسیله شما به وجود می‌آید باید در انتخاب تعمیرکار مناسب و حرفه‌ای برای تعمیر آن نیز بسیار دقت کنید؛ چراکه یک تعمیرکار غیرحرفه‌ای و فاقد تجربه می‌تواند به‌راحتی مشکلات بسیاری را برای ماشین شما به بار آورد درحالی‌که هزینه‌های زیادی را نیز متحمل شما می‌کند.

ماشین‌های لباسشویی دارای برندهای مختلف، انواع، ظرفیت و قیمت‌های متفاوتی هستند. از رایج‌ترین برندهای مورداستفاده در سنندج می‌توان به برند‌های دوو، سامسونگ، ال‌جی، بوش و پاکشوما اشاره کرد.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در سنندج

برند سامسونگ یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهانی در لوازم‌خانگی است که علاوه بر ماشین‌های لباسشویی انواع دیگر لوازم‌خانگی مانند ظرف‌شویی، تلویزیون و … را نیز تولید کرده است. ماشین لباس‌شویی‌های سامسونگ به دلیل داشتن سیستم‌های هوشمند و پیشرفته دارای قطعات و قسمت‌های هوشمند و فوق هوشمند بسیاری هستند. به همین دلیل برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در سنندج باید به سراغ یک تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص باشید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ

درصورتی‌که ماشین لباسشویی سامسونگ شما دچار هر نوع خرابی شود متخصصین و تعمیرکاران زبده سنندج در کمترین زمان ممکن و بهترین شکل ممکن در خانه شما عیوب موجود را پیدا و آن را حل خواهند کرد.

از جمله مهم‌ترین قسمت‌هایی که توسط افراد تعمیرکار در سنندج برای لباسشویی شما انجام خواهد شد می‌توان به تعویض برد الکترونیکی لباسشویی، تعویض المنت، تعویض میکروسوئیچ درب، تعویض لاستیک‌های دور درب لباسشویی، تعویض کمک‌فنر ماشین لباسشویی، تعمیرات و تعویض موتور، تعویض پمپ تخلیه و…. انجام شود.

تعمیر لباسشویی ال‌جی در سنندج

همان‌طور که اشاره شد تولیدکنندگان فراوانی جهت تولید انواع برندهای مختلف ماشین لباسشویی در بازار موجود هستند.

برند ال‌جی یکی دیگر از برندهای شناخته‌شده جهانی است که توانسته با تولید بسیاری از دستگاه‌های برقی لوازم‌خانگی مانند فریزر، تلویزیون، لباسشویی، جاروبرقی و … همواره اعتماد تمامی مشتریان و مصرف‌کنندگان خود را جلب کند. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی در ظرفیت‌ها و انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

تعمیر لباسشویی الجی

کیفیت بالای این محصول جلودار خرابی و ایجاد اختلال در عملکرد لباسشویی نخواهد شد زیرا ممکن است هر موقع به هر دلیلی لباسشویی ال‌جی شما دچار نقص فنی شود. به همین دلیل باید در چنین حالتی در کمترین زمان ممکن به فکر راه چاره یا پیداکردن یک فرد جهت تعمیر لباسشویی در سنندج باشید.

تمامی استادکاران تعمیر لباسشویی در سنندج به‌راحتی می‌توانند تمامی مدل‌ها و انواع لباس‌شویی‌های ال‌جی را برای شما در کمترین زمان ممکن با استفاده از باکیفیت‌ترین قطعات تعمیر و مانند روز اول شما تحویل دهند.

 

مقالات پیشنهادی:

تعمیر تلویزیون در سنندج

تعمیر جارو برقی

 

تعمیر لباسشویی دوو در سنندج

انواع مختلفی از برندهای ماشین لباسشویی در سنندج وجود دارد در مقابل تعداد بسیار زیادی افراد و استادکاران تعمیر لباسشویی در سنندج نیز موجود هستند؛ که می‌تواند انتخاب فردی مناسب و کاربلد را برای تعمیر لباسشویی در سنندج برای شما دشوار کند.

تعمیر لباسشویی دوو

زمانی که صحبت از افراد متخصص و زبده جهت تعمیر لباسشویی در سنندج به میان می‌آید به این معناست که این افراد ارائه‌دهنده خدمات مربوط به تعمیرات و تعویض قطعات انواع مختلفی از برندهای لباسشویی در سنندج هستند به‌گونه‌ای که خدماتی کاملاً رضایت‌بخش را به شما ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای ماشین‌های لباسشویی برند دوو نیز به طور کامل روی این افراد حساب باز کنید.

انواع خرابی ماشین‌های لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم‌خانگی در هر خانه‌ای محسوب می‌شود. به‌طورقطع می‌توان گفت که از این وسیله برقی در طول روز حداقل یک‌بار استفاده می‌شود. به همین دلیل به نسبت بسیاری از لوازم برقی دیگر نیازمند نگهداری و تعمیرات دوره‌ای منظمی است. از طرفی وجود قطعات متفاوت در برندهای مختلف و نحوه کارکرد هرکدام از آن‌ها سبب می‌شود که نوع ایرادهایی که برای لباسشویی شما پیش می‌آید بسیار متفاوت باشد.

خرابی های لباسشویی

در زیر انواع خرابی‌هایی که ممکن است برای لباسشویی شما پیش بیاید و نیازمند تماس با یک فرد جهت تعمیر لباسشویی در سنندج باشید ذکر شده است. برای دسته‌بندی انواع خرابی‌های ممکن برای لباسشویی می‌توان آن‌ها را به ایرادهای مربوط به قسمت الکتریکی و یا برد ماشین لباسشویی و ایرادهای مربوط به قسمت مکانیکی و یا بدنه و قطعات خارجی آن دسته بندی کرد.

روشن نشدن لباسشویی

ممکن است لباسشویی شما روشن نشود. به عبارتی در این حالت ممکن است که برق به سیستم الکترونیکی ماشین لباسشویی شما متصل نباشد. در این صورت باید شما با یک فرد جهت تعمیر لباسشویی در سنندج تماس بگیرید تا تمامی قسمت‌های الکترونیکی برد، خازن و قسمت سیم‌کشی لباسشویی را مورد بررسی قرار دهند تا علت خرابی اصلی یافت و رفع شود.

کار نکردن لباسشویی

در برخی موارد لباسشویی شما روشن می‌شود اما هیچ‌کدام از مراحل و دستورات را اجرا نخواهد کرد. در این حالت نیز ممکن است قطعاتی مانند میکروسوئیچ، قفل درب، زبانه درب لباسشویی، پمپ تخلیه، ماندن آب در لباسشویی و یا قسمت‌های برد الکترونیکی جهت صادر نشدن فرمان برای شروع به کار قسمت‌های مختلف لباسشویی، خراب‌شدن دکمه‌های پاور یا استارت لباسشویی نیز دچار اختلال شده باشند.

کارنکردن لباسشویی

تشخیص و عیب‌یابی دقیق هرکدام از این قسمت‌ها برای افراد معمولی امکان‌پذیر نخواهد بود به همین دلیل توصیه می‌شود برای عیب‌یابی دقیق‌تر و رفع مشکل لباسشویی با کمترین هزینه با تعمیرکاران لباسشویی در سنندج تماس بگیرید.

 

مقاله پیشنهادی:

تعمیر آیفون تصویری در سنندج – تعمیرات بیش از ۱۰ مدل آیفون

 

لباسشویی شما آب‌گیری نمی‌کند

به‌اصطلاح آب وارد ماشین لباسشویی شما نمی‌شود. عدم آب‌گیری لباسشویی یکی از مشکلات رایج و متداولی است که برای اغلب افراد ممکن است پیش بیاید. از مهم‌ترین قسمت‌هایی که سبب چنین اختلالی در عملکرد لباسشویی شما می‌شود می‌توان به وجود مشکل یا خرابی در شیلنگ‌های آب ورودی و خروجی، فیلترهای شیر برقی، شیر برقی لباسشویی، سنسورهای بازکننده شیر برقی لباسشویی و یا در نهایت برد الکترونیکی سبب ارسال دستور به قسمت‌های مربوطه دچار اختلال شده باشد.

در این حالت در صورت تماس با فرد ماهر و باتجربه جهت تعمیر لباسشویی در سنندج می‌توان نقص دقیق را در قسمت مربوطه پیدا و آن را رفع کنید.

ازکارافتادن برخی از برنامه‌های ضروری لباسشویی

ازکارافتادن برخی از برنامه‌های ضروری لباسشویی مانند دور تند یا خشک‌کن لباسشویی. شاید برای شما نیز پیش‌آمده باشد که با بیرون آوردن لباس‌ها از ماشین لباسشویی با خیس بودن آن مواجه شده باشید، درحالی‌که شما آیتم خشک کردن را نیز برای آن برنامه انتخاب کرده‌اید.

خرابی برنامه های لباسشویی

در این صورت ممکن است در قسمت‌هایی همچون موتور لباسشویی، موتور، برد الکتریکی، قسمت تخلیه نشدن آب لباسشویی و ماندن آن روی لباس‌ها، اضافه بودن بار لباسشویی نسبت ظرفیت لباسشویی شما اختلالی ایجاد شده باشد. تمامی موارد ذکرشده توسط تعمیرکاران حرفه‌ای و زبده سنندجی قابل تعمیر خواهند بود و نیازی به تعویض لباسشویی و یا قطعات خاصی از آن نخواهید داشت.

ایجاد صدای زیاد و غیرعادی در حین کار

درصورتی‌که مشاهده کردید با روشن‌کردن لباسشویی صداهای غیرعادی و بسیار زیادی از آن بیرون می‌آید بلافاصله لباسشویی را خاموش کنید و با یک تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیر و یافتن عیوب لباسشویی تماس بگیرید، زیرا ممکن است قسمت‌های حساس مانند بلبرینگ‌های دیگ یا بلبرینگ‌های موتور لباسشویی شما دچار اختلال شده باشد که در این صورت در صورت عدم تشخیص و رفع آن می‌تواند به قسمت‌های اساسی لباسشویی شما نیز آسیب وارد کند. درنهایت می‌تواند شما را مشمول هزینه‌های زیادی کند.

تخلیه نکردن آب لباسشویی

یکی دیگر از رایج‌ترین اختلالاتی که در ماشین‌های لباسشویی ممکن است رخ دهد تخلیه نشدن آب لباسشویی است. در این حالت علاوه بر عدم تکمیل فرایند شستشو و تخلیه آب سبب قفل شدن اتوماتیک درب‌ها و ماندن لباس‌های شما درون لباسشویی خواهد شد.

تخلیه نشدن آب لباسشویی

از مهم‌ترین عوامل ایجاد این اختلال در روند کار لباسشویی شما وجود خرابی در قسمت تخلیه آب لباسشویی است. قسمت‌های تخلیه آب لباسشویی می‌تواند شامل شلنگ‌ها، شیرهای خودکار و حتی پمپ تخلیه باشد که باید برای تشخیص دقیق قسمت مربوطه با یک فرد جهت تعمیر لباسشویی در سنندج تماس گرفته تا عیوب موجود را برطرف کنند.

تمیز نشستن لباس‌ها

گاهاً پیش‌آمده که با بیرون آوردن لباس‌های خود با تمیز نبودن آنها مواجه شوید. در چنین حالتی در مرحله اول تمیز نکردن قسمت‌های داخلی ماشین لباسشویی در طول دوره‌های مشخص توسط شما می‌تواند سبب جرم‌گرفتگی سبد شستشو و دیگ لباسشویی شود. که سبب تمیز نشدن لباس‌ها و ایجاد لک‌های غیرعادی در لباس می‌شود.

تمیز نشستن لباس در لباسشویی

در صورتی که شما لباسشویی را در دوره‌های مشخصی نیز تمیز کرده باشید ممکن است این امر به دلیل انتخاب برنامه‌های اشتباه برای لباس موردنظر، ریختن بیش از معمول پودر و یا مایع‌های لباسشویی و یا قراردادن بیش اندازه لباس برای شستشو ایجاد شده باشد. که برای رفت و یافتن دقیق این مشکل می‌توانید با یک فرد به عنوان تعمیر لباسشویی در سنندج تماس بگیرید.

 

مقاله پیشنهادی:

تعمیر مبل در سنندج – بازسازی کامل مبلمان با قیمت مناسب در ۱۴۰۱

 

ایجاد بوی بد

ممکن است با بازکردن درب لباسشویی و یا بیرون آوردن لباس‌ها متوجه بوی بد لباس‌ها و یا لباسشویی شوید. این بو شبیه بوی گندیدگی است که دچار ایجاد بوی بد نیز در لباس‌های شما خواهد شد. در این حالت نیز با تمیزکردن و جرم‌گیری لباسشویی می‌توانید آن را حل کنید. در صورت تداوم این اختلال می‌توانید با یک فرد ماهر و زبده جهت تعمیر لباسشویی در سنندج تماس حاصل فرمایید تا مشکل مربوطه پیدا و رفع گردد.

عدم چرخش دیگ لباسشویی

اگر با روشن‌کردن ماشین لباسشویی خود متوجه شدید که هیچ‌گونه حرکتی ندارد سریعاً دستگاه را خاموش کنید و اتصال برق را از آن جدا کنید. از مهم‌ترین دلایل ایجاد این اختلال می‌تواند مشکلات مربوط به برد و قطعات الکتریکی لباسشویی باشد. به همین دلیل باید سریعاً با یک فرد مناسب تماس گرفته تا قسمت‌های دیگری را نیز درگیر خود نکند.

وجود نشتی از دیگ به بیرون

در چنین حالتی ممکن است شما بیش از اندازه از ظرفیت لباس‌ها و لباسشویی از مواد شوینده استفاده کرده باشید. که در این حالت با پرشدن و کف فراوان ممکن است از دیگ و درب لباسشویی خارج شود. البته خارج‌شدن غیرمعمول و مداوم کف و آب از طریق لباسشویی نیز دیگر می‌تواند حاکی از وجود اختلال در درب، واشر اطراف آن و یا سیستم قفل در باشد. که باید سریعاً با ۱ فرد متخصص جهت تعمیر لباسشویی در سنندج تماس تا اتصالات قسمت مربوطه را محکم و یا در صورت نیاز قطعات آن را تعویض کند.

نشتی لباسشویی

قفل نشدن درب لباسشویی

در تمامی ماشین‌های لباسشویی نسل جدید پس از قفل شدن درب لباسشویی شروع به آغاز برنامه و شستن لباس‌ها خواهد کرد. در صورتی که با عدم قفل درب شستشوی لباس‌ها نیز آغاز نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها و دلایل ایجاد این اختلال می‌تواند وجود مشکل در قسمت برد یا سیستم برقی لباسشویی باشد که برای شما قابل حل نیست و باید یک فرد ماهر در این زمینه جهت تشخیص و رفع آن استفاده شود.

بازنشدن درب

در مقابل قفل نشدن باز نشدن درب نیز بالعکس وجود دارد. در این شرایط ممکن است به ۲ دلیل عمده یکی خارج نشدن آب که مشکل در قسمت‌های تخلیه آب لباسشویی است. در این حالت با عدم تخلیه آب سیستم هوشمند لباسشویی درب را همچنان در حالت قفل باقی می‌گذارد به همین دلیل باید قسمت‌های مربوطه مورد بررسی قرار داده شود.

بازنشدن درب لباسشویی

در حالتی دیگر ممکن است سیستم درب و یا قفل آن دچار مشکل شده باشد که باید تکنیسین‌ها و تعمیرکاران لباسشویی قسمت‌های مربوطه را پیدا و در صورت نیاز نیز قطعات لازم را تعویض کنند.

هزینه تعمیر لباسشویی در سنندج

به‌طورقطع هزینه تعمیر لوازم‌خانگی بخصوص لباسشویی به دنبال خرابی آن می‌تواند یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تعمیرات آن برای هر خانواده‌ای باشد. همان‌طور که اشاره شد ماشین لباسشویی یکی از لوازم‌خانگی متنوع است. به این معنا که دارای برندهای مختلفی است. هرکدام دارای قطعات متفاوت، سیستم‌ها و برنامه‌های مختلفی هستند که سبب می‌گردد نحوه تعمیر کردن هرکدام از آن‌ها، نحوه تعمیر کردن هر کدام از قسمت‌های مربوطه متفاوت باشد.

هزینه تعمیر لباسشویی

به همین دلیل هزینه و دستمزد سرویس و خدمات تعمیر لباسشویی در سنندج می‌تواند متفاوت باشد. شما نیز می‌توانید با تماس با تعمیرکاران لباسشویی در سنندج با توضیح برای تعمیرکاران و بررسی توسط آن‌ها تخمینی از قیمت سرویس و یا قطعات موردنیاز را برای شما ارائه دهند، که در نهایت بر اساس میزان خرابی و تجهیزات موردنیاز همچنین قطعات موردنیاز برای تعمیر آن قیمت نهایی تعیین خواهد شد.

قطعات لباسشویی در سنندج

در اغلب موارد خرابی ذکرشده در بالا به‌استثنای مواردی که مربوط به شستشو و تمیز نکردن دوره‌ای لباسشویی توسط شما و یا به‌هم‌ریختن تنظیمات و برنامه‌های لباسشویی می‌تواند به حداقل یکی از قطعات مربوطه جهت تعمیر آن نیاز داشته باشد.

تمامی افراد جهت تعمیر لباسشویی در سنندج علاوه بر خدمات سرویس، بررسی و تعمیر، تمامی قطعات موردنیاز برای تعمیر و تعویض لباسشویی شما را نیز همراه خود خواهند آورد. تمامی این قطعات قطعاتی کاملاً اصل و باکیفیت هستند. درنتیجه شما مجبور نخواهید بود برای پیداکردن این قطعات زمان و هزینه‌های بسیاری را نیز هدر دهید.

تعمیر لباسشویی

شما می‌توانید تمامی قطعات لازم جهت تعمیر و تعویض لباسشویی را با گارانتی و تضمین کیفیت کالا در سنندج با مناسب‌ترین قیمت از خود تعمیرکاران نیز خریداری کنید.

 

مقاله پیشنهادی:

جوشکاری در سنندج – جوشکاری سیار – شماره تماس + قیمت ۱۴۰۱

 

از جمله مهم‌ترین قطعاتی که می‌توانید برای تعمیر این وسیله کاربردی استفاده کنید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کلید خاموش و روشن‌کردن
  • لامپ هشدار
  • میکروسوئیچ درب لباسشویی
  • شیرهای برقی
  • شلنگ‌های آب
  • هیتر لباسشویی
  • ترموستات لباسشویی
  • پمپ تخلیه
  • موتور و
  • سیستم تایمر

هرکدام از این قطعات به اضافه قطعات مکانیکی مانند درب یا دیگ لباسشویی در برندهای مختلف مانند سامسونگ، ال‌جی، بوش و غیره می‌تواند متفاوت باشد. به همین دلیل است که تعمیرکار زبده و حرفه‌ای به‌عنوان تعمیر لباسشویی در سنندج با تشخیص نوع برند لباسشویی شما مناسب‌ترین قطعه را بنا بر آن استفاده خواهد کرد.

تعمیرات تخصصی لباسشویی در سنندج

منظور از تعمیرات تخصصی لباسشویی در سنندج، تعمیرات و خدماتی تخصصی است که سبب می‌شود در کمترین زمان ممکن تمامی عیوب موجود پیدا و با استفاده از ابزارآلات و قطعاتی اصل مانند روز اول تعمیر شوند. از جمله خدمات تخصصی لباسشویی در سنندج که می‌تواند با یک تماس شامل حال شما نیز شود، عبارت‌اند از:

  • سرویس کلیه ماشین‌های لباسشویی بدون توجه به برند و نوع آن
  • تعمیر تخصصی تمامی قسمت‌ها در خانه شما با نظارت شما حین کار
  • فروش تمامی قطعات نیاز برای تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی
  • ارائه قیمت‌هایی منصفانه

تعمیرات تخصصی لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از حیاتی‌ترین ابزارهای کمکی خانم‌ها در هر خانه‌ای است که ایجاد اختلال در آن می‌تواند نگران‌کننده باشد. اگر شما نیز در سنندج هستید نیازی نیست نگران باشید فقط کافی است با افراد ماهر جهت تعمیر لباسشویی در سنندج تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن در خانه شما حاضر و اقدام به تعمیر آن کنند. با وجود افراد باتجربه جهت تعمیر لباسشویی در سنندج دیگر لازم نیست هزینه‌ای را جهت حمل آن به تعمیرگاه‌های مختلف ببرید.

شما نیز می‌توانید هم اکنون با تماس با شماره‌های زیر شامل خدمات تعمیرات تخصصی لباسشویی در سنندج شوید.

شما کاربران عزیز میتوانید با مراجعه به سایت شارینو از سایر خدمات آن استفاده کنید از جمله :

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن

سئو در سنندج

تولید محتوا

پشتیبانی اینستاگرام

طراحی و ساخت تیزر

طراحی پوستر

طراحی لوگو

 

امداد خودرو سنندج
مکانیک سیار در سنندج
تعمیر لپ تاپ در سنندج

 

 

تعمیر ماشین لباسشویی در سنندج

۶۷ دیدگاه ها

    • سلام اقای احمدی در سنندج نمایندگی برندهای الجی سامسنگ بوش پاکشوما دوو اسنوا دارند

    • بله‌‌برای‌نصب‌یا‌تعمراتمیخوای‌در‌خدمتم‌وریا‌احمدی‌از‌سنندج‌میتونید‌تماس‌بگیرید‌‌باهام

        • باعرض سلام تمام ماشین لباسشوی و ظرفشوی ساختار مکانیکی داخل انها شبی به هم و کسی که بعنوان تعمرکار ماشین لباسشوی کار میکنه باید بلد باشه که هر برند لباسشوی به مشکل بخوره درست کنه و اکسریت دوستان که تعمیر کار این حرفه هستند هر برندی باشه براشون مشکلی نیست و می توانند راحت تعمیرش کنن

    • سلام بله در خدمتم اگه خواستید با شمارم که داخل سایت زکر شده تماس بگیرید در خدمتم

  • سلام اقای احمدی خدمات تعمیرات لباسشویی کارتون عالی و بینظیر از خدمات در سنندج راضی هستم

  • سلام اقای احمدی در سنندج تعمیر کار ماشین لباسشویی کارتون بی نظیر و عالی و تخصصتان در تعمیرات ستودنی

  • نصب ظرفشوی الجی و توضیحات کارکرد چگونگی برنامه های ماشین ظرفشوی را خیلی ساده و روان برایمان توضیح دادید منونم اقای وریا احمدی

  • باسلام
    باتشکر فروان از آقای احمدی بابت تعمیر ماشین لباس شویی بابهترین کیفت وکمترین هزینە

  • سلام آقای احمدی
    لباس شویی هنگام خشک کردن لباسا سرو صدای زیادی دارە میشە لطفا کنید و مشکل رو توضیح بدین

    • سلام اقای رسولی مشکل از بلبرینگ دیگ و متور میتونه باشه که با تعویض بلبرینگ و کاسه نمد مشکل حل میشود

  • از کسانی کە مشکل لباسشویی دارن میخوام کە با آقای احمدی هماهنگ کنن تا مشکلشون حل بشە .تاحالا سە بار هزینە کردم برای تعمیر. وهربار تعمیر کارها گفتن کە مشکلش برطرف نمیشە اما آقای احمدی مشکل و حل کردن و هزینەی کمی هم داشت . خیلی ممنونم آقای احمدی

    • سلام اقای رسولی‌‌باید‌از‌قسمت‌بلبرینگ‌دیگ‌ماشین‌لباسشوی‌باشه‌وباید‌خودم‌بیام‌بازدیدش‌کنم‌و لازم‌باشه‌بازش‌کنم‌برای‌رفع‌مشکل

    • بله اقای حسینی تمام برندهای خارجی و ایرانی و قدیمی و جدید را تعمیر میکنیم

    • برای‌تهیه‌قتعا‌با‌بنده‌وریا‌احمدی‌که‌شمارم‌روی‌‌سایت‌هست‌در‌تماس‌باشید‌

  • خیلی مطلبتون مفید و کامل بود، لطف کنید بازم از این مطالب برای راهنمایی تعمیر وسایل خانه بزارید. ممنونم

  • خیلی ممنون، من مادرم سنندج هستن و از طریق این پیج براش تعمیرکار پکیج پیدا کنم، رفتن براش انجام دادن خیلی راضی یوده

    • سلام من وظیفم را انجام دادم خوشحال هستم که کار مشتریهایمان را انجام میدهم

  • سلام لباس شویی ما دوو هستش این بنده خدا که تماس گرفتیم اومدن و درستش کردن🙏🙏
    ممنون از سایتتون که استادکارهای خوب و ارزون و قابل اعتماد معرفی میکنید

  • ممنون از مقاله مفیدتون لباسشویی من دوو هست گاهی اون محفظه پایینشو یچیزی میگیره خودم باز میکنم تمیز میکنم دوباره درست میشه

  • دوستان اگر کسی زنگ زد و جواب ندادم نارحت نشوید خودم در اولین فرست زنگ میزنم و اگر هم خیلی کارتون ظروری بود زنگ زدید و نتونستم جواب بدم بهم پیام بدید با تشکور در طول شبانه روز در خدمت هم استانیهای عزیز هستیم برای خدمات لباسشوی و ظرفشوی
    با‌تشکور وریــــــــــا احمدی

  • دوستان اگر کسی برای کارشناسی برای خرید لباسشوی از لحاظ اصلی بودن یا فیک بودن و قیمت گذاری لباسشوهای نو و استوک و کارکرد کارشناسی خواستید با هزینی کم در خدمت هستم

    • درخدمتم‌‌اقا‌حسن‌‌تمام‌تلاشمان‌برای‌همینه‌که‌کار‌مردم‌با‌کمترین‌هزینه‌راه‌بیفته‌

  • ممنونم باز ممنونم ازتون اقای وریا احمدی احسنت کارتون بیست اخلاق بیست خیلی با استعداد و خیلی منصف هستید دستت درد نکنه ماشین لباسشویم با اینکه چندین نفر تعمر کار اومدن درست نشود و هر باره هزینه گزافی ازم میگرفتن شما اخرش مشکلش درست حل کردید خدا ازتون راضی باشه

  • از سایت خوبتونم ممنونم الحق که استاد کار قابل اعتمادی رو بهم پیشنهاد دادید ممنونم عالی بود

  • ممنونم واقعا ازتون ممنونم از سایت خوبتان و استاد وریا احمدی عزیز کارت بدونه ایراد و عالی یک لباسشوی جدید داشتیم چندین استاد کار امدن براشون درست نشود اقای احمدی امدن درستش کردن الان یک ماه بدونه ایراد کار میکنه
    ممنونم اقای احمدی عزیز

    • سپاس به امید انکه بتونیم با اجرای کار درست و رفع مشکل لباسشوی شما عزیزان هروزه شما را خوشحال ببینیم

  • سلام ممنونم اقای احمدی بنهایت از کارتون راضی بودم درمورد لباسشوی پاناسونیک که سرویس. و عیبیابی درست کردین و کارمونو راه انداختی ممنونم

  • ممنونم عالی بود ممنونم از استاد محترم وریا احمدی عزیز ممنونم از سایت خوبتون 🙏🙏🙏🙏

    • سپاس جای خوشحالی برای من که هم استانی های نازنینم از من سایتمون راظی هستید

  • ممنونم عالی بود ممنونم از استاد محترم وریا احمدی عزیز ممنونم از سایت خوبتون 🙏🙏🙏🙏

  • با تشکور خدمت هم استانی های عزیز اگر تماس گرفتید و بعلت مشغل کاری جواب داده نشود در اسرا وقت با شما عزیزان تماس میگیرم با تشکور وریا احمدی

  • سلام اقای وریا عزیز و دوست داشتنی ممنونم لباسشوی بدونە ایراد کار میکنە وکارت واقعا عالی بود

  • ممنون از اخلاق و برخوردتون ظرفشوی برامون سرویس کردین واقعا عالی ظرفهامو میشورە دست درد نکە جناب احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *