تعمیر مبل در اصفهان

تعمیر مبل در اصفهان

تعمیر مبل در اصفهان یکی از خدمات پرکاربردی است که احتمال دارد به آن نیاز داشته باشید. البته گاهی تعمیرات مربوط به مبلمان آن‌قدر سخت نیست که خودتان نتوانید آن‌ها را انجام دهید. شما با چند ابزار ساده هم می‌توانید یک تعمیرکار مبل در اصفهان باشید و خودتان را از صرف هزینه‌های گزاف خلاص کنید.

حتماً می‌پرسید چگونه؟ تنها کافی است ترفندهای مربوط به تعمیر مبل در اصفهان را یاد بگیرید و در صورت لزوم از آن‌ها استفاده کنید. پس اگر می‌خواهید این ترفندها را یاد بگیرید و خود را از مراجعه به کارگاه تعمیر مبل در اصفهان معاف کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید. اگر کاغذ و قلمتان آماده است تا شروع کنیمJ

تعمیر مبل در اصفهان

 

 

 

تعمیر انواع مبل در اصفهان

یکی از نکاتی که باید قبل از یادگیری تعمیر مبل در اصفهان به آن توجه کنید، شناخت نوع مبلی است که با آن سروکار دارید. آشنایی با انواع مبلمان هم در زمان خرید و هم برای تعمیر مهم هستند؛ زیرا داشتن اطلاعات درباره مواد اولیه به کار رفته توسط تولیدی مبل در اصفهان می‌تواند در نگهداری و تعمیر آن به شما کمک کند.

در دسته‌بندی مبلمان با ۴ گروه اصلی مواجه می‌شوید که هر کدام دارای ویژگی‌ها و طراحی مخصوص به خود هستند. این دسته‌بندی‌ها و خصوصیات آن‌ها در ادامه مطلب بررسی شده‌اند.

تعمیر انواع مبل در اصفهان

 

 

 

تعمیر مبل کلاسیک در اصفهان

شما می‌توانید تلفیقی از زیبایی و راحتی را در مبل کلاسیک مشاهده کنید؛ به این معنی که این نوع مبل، مزایای انواع مدرن و استیل را با هم دارد و طراحان در تولید آن به معیار راحتی اهمیت زیادی می‌دهند. به همین دلیل در موضوع تعمیر مبل در اصفهان به بررسی این مدل می‌پردازیم.

یکی از ویژگی‌های مبل کلاسیک این است که در ساخت آن از چوب باکیفیت استفاده می‌کنند. چوب‌های به کار رفته در تولید مبلمان کلاسیک معمولاً از جنس چوب راش، توسکا، گردو و افرا هستند. انتخاب نوع مناسب چوب در زمان خرید مبل در اصفهان هم اهمیت زیادی دارد.

باوجوداینکه جنس چوب و سایر مواد اولیه به کار رفته در ساخت مبل کلاسیک بسیار باکیفیت هستند، اما ممکن است که پس از مدت طولانی استفاده، آسیب ببیند. پس اگر از این نوع مبلمان استفاده می‌کنید، باید بدانید که قیمت آن در صورت خرابی چقدر افت می‌کند و هر چه سریع‌تر باید تعمیر شود.

قیمت مبلمان کلاسیک با توجه به ویژگی‌ها و درجه کیفی آن متغیر است و بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. قیمت مبل کلاسیک در اصفهان از ۱۵ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان است.

تعمیر مبل استیل (سلطنتی) در اصفهان

شاید تصور کنید که دلیل نام‌گذاری مبل استیل به این خاطر است که از جنس استیل ساخته شده، اما این گونه نیست. مبلمان استیل یک نوع سبک در طراحی است که از چوب به عنوان مواد اولیه در ساخت آن استفاده می‌شود؛ اهمیت این موضوع در تعمیر مبل در اصفهان هم همین است.

معمولاً این نوع مبل از چوب طبیعی ساخته می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه خرید مبل را داشته باشید، می‌دانید که قیمت مبل سلطنتی در اصفهان بالا است. همچنین این مدل مبل‌ها، وزن بالایی هم دارند. البته تعدادی از مبل‌های سلطنتی هستند که از پلیمر ساخته شده و قیمت و وزن کمتری هم دارند.

با وجود مقاومت بالای این نوع مبلمان، باز هم شاهد آسیب دیدن و خرابی آن در اثر استفاده نادرست یا وارد شده ضربه هستیم. شکستن تاج مبل یکی از این خرابی‌هاست که باید با دقت هرچه‌تمام‌تر انجام شود.

در کنار مبل استیل، نوع نیمه استیل هم هست که تفاوت آن‌ها با هم این است که مبل استیل ۹ نفره و نیمه استیل ۷ نفره است. قیمت مبل استیل در اصفهان بین ۱۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان متغیر است و ارتباط مستقیمی با مواد اولیه به کار رفته در آن و کیفیت مبلمان دارد.

تعمیر مبل استیل (سلطنتی) در اصفهان

 

 

 

 

تعمیر مبل چستر در اصفهان

حتماً تابه‌حال طراحی خاص مبل چستر، توجه شما را هم به خود جلب کرده است. این مدل مبل با دکمه‌هایی در فواصل منظم لمسه‌کاری شده و ظاهری شیک ایجاد کرده است. البته انواع اصل و تقلبی این مبل در بازار موجود هستند که در تعمیر مبل در اصفهان هم باید به این موضوع توجه داشته باشید.

برای پر کردن مبل چستر اصل در زمان ساخت از پرز نارگیل و موی دم اسب استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که برای پارچه این مبل از کتان و مخمل استفاده می‌شود تا دوام و زیبایی بیشتری داشته باشد. قیمت مبل چستر در اصفهان به عوامل مختلفی مانند: جنس پارچه، کیفیت مواد اولیه و … بستگی دارد و بین ۸ میلیون تا ۷۰ میلیون است.

تعمیر مبل مدرن در اصفهان

اگر به ایجاد یک فضای خلوت در منزل یا محل کار خود علاقه دارید، مبلمان مدرن گزینه مناسبی برای شما هستند. مبل مدرن، سبکی ساده و زیباست که در سال‌های اخیر هم طرف‌داران زیادی را به خود اختصاص داده است. اهمیت این سبک را نباید در تولید و تعمیر مبل در اصفهان نادیده بگیرید.

استفاده از خطوط ساده و شکل‌های هندسی از بارزترین خصوصیات این سبک مبلمان هستند که آن را از سایر سبک‌ها متمایز می‌کنند. مبل‌های مدرن به دو دسته راحتی و نیمه راحتی تقسیم می‌شوند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی هستند.

برای مثال از مبل مدرن راحتی برای سالن پذیرایی و از نیمه راحتی برای اتاق نشیمن استفاده می‌شود. واضح است که قیمت این دو هم با هم تفاوت‌هایی دارند. به طور کلی قیمت مبل مدرن در اصفهان حدود ۱۰ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان است.

تعمیر مبل اسپرت (راحتی) در اصفهان

مبل راحتی یا به تعبیر دیگر، اسپرت برای شمایی که راحتی را در اولویت اول خود قرار می‌دهید، گزینه ایده‌آلی است. پارچه به کار رفته در تولید این مبل‌ها از کتان یا انواع دیگر پارچه‌ها است و تنوع بسیار خوبی در طرح و رنگ مدل‌های مختلف آن را می‌توانید مشاهده کنید.

ویژگی بارز دیگر این نوع مبلمان، ارتفاع کم آن است؛ همچنین این نوع مبل در بسیاری از مدل‌ها، دسته‌ای پهن دارد و به عنوان یک کاناپه راحت مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت مبل راحتی در اصفهان به طور حدودی بین ۶ میلیون تا ۶۵ میلیون تومان متغیر است؛ همچنین هزینه این مدل برای تعمیر مبل در اصفهان نسبتاً کم است.

بعد از آشنایی با مدل‌های مختلف مبلمان، بهتر است انواع پارچه مبل را هم بشناسید. این شناخت برای هر کسی که می‌خواهد تعمیر مبل در اصفهان را یاد بگیرد، ضروری است. چرا؟ چون پارچه مبل یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌های مبلمان است که با آن در تماس هستید.

تعمیر مبل اسپرت (راحتی) در اصفهان

 

 

 

انواع پارچه مبل در اصفهان

حتی اگر از بهترین و مرغوب‌ترین مبلمان هم استفاده کنید، باز هم احتمال خرابی آن به دلایل مختلف وجود دارد. شناخت و انتخاب پارچه مبل از موارد تأثیرگذار برای تعمیر مبل در اصفهان است؛ زیرا به خاطر عدم توجه می‌تواند پاره، سوراخ یا نازک شود، همچنین هزینه خرید مبل در اصفهان هم بالا است.

به طور کلی انواع پارچه مبل در اصفهان را می‌توان به ۳ دسته تقسیم کرد:

  • پارچه مبل طبیعی مانند: کتان، پشمی، پنبه‌ای، ابریشم، نخی و…
  • پارچه مبل مصنوعی مانند: ویسکوز، پلی استر، نایلون و…
  • پارچه مبل ترکیبی

پارچه مبل نخی

اگر نرمی و دوام پارچه مبلمان برای شما مهم است، پارچه نخی یا پنبه‌ای را انتخاب کنید. این نوع پارچه بیشتر برای مبلمان راحتی کاربرد دارد؛ زیرا راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. این پارچه در صورت کثیف شدن، به راحتی تمیز می‌شود و لکه‌گیری آن آسان است.

خصوصیت بارز پارچه مبلی نخی این است که در برابر سایش، مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و جنس آن از الیاف طبیعی است. البته زمانی که این پارچه در معرض مستقیم نور خورشید قرار می‌گیرد، رنگ خود را از دست می‌دهد و به سرعت چروک می‌شود.

در صورتی که قصد تعمیر مبل در اصفهان را دارید و از مبلمان با جنس نخی استفاده می‌کنید، باید با قیمت این پارچه آشنایی داشته باشید. قیمت پارچه مبلی نخی در اصفهان بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰۰ تومان متغیر است.

پارچه مبل پشمی

پارچه پشمی انتخابی مناسب برای شمایی است که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنید یا می‌خواهید یک کاناپه گرم و نرم برای تمام فصول، بخصوص فصول سرد سال داشته باشید. این پارچه بافت لطیفی دارد و در برابر چروک شدن و پارگی مقاومت بالایی دارد.

اگر کودک خردسال یا حیوان خانگی دارید، می‌توانید از این نوع پارچه استفاده کنید. تمیز کردن پارچه مبلی پشمی سخت است و این بزرگ‌ترین عیب این پارچه به حساب می‌آید. قیمت پارچه مبلی پشمی در اصفهان برای تعمیر مبل در اصفهان ۱۹۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان است.

پارچه مبل پشمی

 

 

 

پارچه مبل مازراتی

حتماً نام پارچه مازراتی را به عنوان یک پارچه لاکچری شنیده‌اید. بافتی که پارچه مبلی مازراتی دارد، بسیار شبیه به مخمل است؛ با این وجود ناهمواری کمتری دارد. این پارچه با دانه‌های ریزی که در سطح خود دارد، رطوبت را به خود جذب کرده و به‌مرورزمان دچار سایش می‌شود.

به همین دلیل ممکن است بعد از مدتی استفاده، به تعمیر مبل در اصفهان نیاز داشته باشد. قیمت پارچه مبلی مازراتی در اصفهان حدوداً ۹۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان است.

پارچه مبل چرم

استفاده از چرم طبیعی و مصنوعی در تولید مبلمان بسیار رایج است و مبلمان چرمی همواره طرف‌داران زیادی دارد. پارچه مبلی چرم یک پارچه لاکچری به شمار می‌رود که برای فضاهای رسمی مناسب است. از محبوب‌ترین پارچه‌های مبلی چرمی می‌توان به پارچه مبلی ملیتا اشاره کرد.

عدم نفوذ آب از ویژگی‌های قابل توجه این پارچه است. لازم به ذکر است که این پارچه در برابر اجسام نوک تیز آسیب‌پذیر بوده و هوا را از خود عبور نمی‌دهد. به همین علت به محض نشستن روی آن به بدن می‌چسبد. قیمت پارچه مبلی چرم در اصفهان برای تعمیر مبل در اصفهان ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰۰ تومان است.

پارچه مبل کتان

در نگاه اول شاید تفاوت پارچه مبلی کتان را با نوع نخی تشخیص ندهید. ظاهر درخشان و یکدست این پارچه، ظاهری متفاوتی را از آن به نمایش می‌گذارد. عیب این پارچه این است که زود چروک و ساییده می‌شود و لکه‌گیری و شستشوی آن سخت است.

همچنین اگر حیوان خانگی دارید، استفاده از این پارچه مبل پیشنهاد نمی‌شود. قیمت پارچه مبلی کتان در اصفهان برای تعمیر مبل در اصفهان حدوداً ۹۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان است.

پارچه مبل نانو

پارچه مبلی نانو از جدیدترین پارچه‌های موجود در بازار برای تعمیر مبل در اصفهان به شمار می‌رود. این پارچه ضد آب، ضد حریق، آنتی باکتریال و ضد لک است و بافتی راحت و نرم دارد. از این پارچه می‌توانید سال‌ها و با خیال راحت استفاده کنید؛ زیرا دوام بالایی دارد.

قیمت پارچه مبلی نانو در اصفهان نسبت به سایر پارچه‌هایی که برای تولید و تعمیر مبل استفاده می‌شوند، بیشتر است. این پارچه با قیمتی در حدود ۱۲۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

پارچه مبل نانو

 

 

 

پارچه مبل مخملی

اگر می‌خواهید شیک بودن دکوراسیون خود را تکمیل کنید، پارچه مبلی مخملی یکی از گزینه‌های شما برای انتخاب مبلمان است. استحکام بالا و نرمی بی‌نظیر این پارچه قابل توجه است و تنوع رنگ بالایی هم دارد. دو نوع پارچه مخمل کبریتی و مخمل نانو از محبوب‌ترین انواع این پارچه هستند.

قیمت پارچه مبلی مخملی در اصفهان برای خدماتی که در زمینه تعمیر مبل در اصفهان ارائه می‌شود، ۹۵۰۰۰ تا ۳۴۰۰۰۰ تومان است.

پارچه مبل ساتن

یکی از انواع پارچه‌های رومبلی که در زمان تعمیر مبل در اصفهان با آن مواجه می‌شوید، پارچه مبلی ساتن است. این پارچه زود به خود لکه می‌گیرد و تمیز کردن آن سخت است؛ همچنین نشستن و بلند شدن از روی آن آسان نیست.

این پارچه، جنس مرغوبی دارد و دیر خراب می‌شود. قیمت پارچه مبلی ساتن در اصفهان بر اساس کیفیت و فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود و بین ۲۸۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان متغیر است.

پارچه مبل شانل

در صورتی که به دنبال یک پارچه مبل لوکس و اشرافی هستید، پارچه مبلی شانل بهترین گزینه برای شما است. این پارچه از نخ، پنبه یا ابریشم ساخته می‌شود و در تولید آن از الیاف مصنوعی مانند: رازیون، الفین، اکریلیک و… استفاده می‌کنند.

این پارچه، تنوع جالب توجهی در رنگ و طرح دارد و در دوخت پرده‌های سلطنتی هم به کار می‌رود. قیمت پارچه مبلی شانل در اصفهان برای تولید و تعمیر مبل در اصفهان به طور تقریبی ۱۸۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان است.

فاکتور بعدی که باید برای انتخاب پارچه مبلی مناسب در نظر داشته باشید، رنگ‌بندی آن است. انتخاب درست و خلاقانه رنگ مبلمان نقش مهمی در زیبایی و لوکس بودن دکوراسیون شما دارد؛ پس بعد از چند دقیقه استراحت، این مطلب را از دست ندهید!

رنگ بندی پارچه مبلمان در اصفهان

شما چه رنگی را برای مبلمان و دکوراسیون خود می‌پسندید؟ قطعاً پاسخ هر یک از شما با دیگران متفاوت است و عوامل مختلفی در این تصمیم‌گیری دخیل هستند. اکنون سؤال اینجاست که آیا قوانین و اصول خاصی را باید رعایت کنید یا خیر؟ تا حدودی باید به یک سری از اصول انتخاب رنگ توجه داشته باشید؛ اما در آخر این شما هستید که باید انتخاب کنید.

در ادامه توجه شما را به رنگ‌بندی‌های پارچه مبلمان در اصفهان که بیشترین طرف‌دار را دارند، جلب می‌کنیم. شناخت این رنگ‌بندی‌ها در زمان تعمیر مبل در اصفهان بسیار مفید است.

رنگ بندی پارچه مبلمان در اصفهان

 

 

 

پارچه مبلی رنگ خنثی

رنگ‌های خنثی بیشترین محبوبیت را در بازار فروش پارچه مبل در اصفهان دارند و کاربرد زیادی در دکوراسیون و مبلمان پیدا کرده‌اند. رنگ‌های خاکستری، نسکافه‌ای، کرم، بژ، قهوه‌ای و شیری از جمله زیباترین و کاربردی‌ترین رنگ‌های خنثی برای مبلمان به شمار می‌روند.

مزیت مهمی که این رنگ‌ها دارند، این است که هیچ وقت از مُد نمی‌افتند و با هر دکوراسیونی به خوبی ست می‌شوند. همچنین می‌توانید مبلمان با رنگ‌های خنثی را به راحتی با هر رنگ لوستر، فرش و رنگ دیواری هماهنگ کنید. این رنگ‌ها را می‌توانید برای انتخاب پارچه جهت تعمیر مبل در اصفهان استفاده کنید.

پارچه مبلی طلایی لاکچری

زیبایی خانه خود را می‌توانید به رنگ‌های خردلی، طلایی، زعفرانی و زرد بسپارید؛ رنگ‌هایی که به طلایی لاکچری معروف شده‌اند و محبوبیت زیادی دارند. البته اگر قصد دارید که از این رنگ‌بندی برای تعمیر مبل در اصفهان استفاده کنید، باید احتیاط کنید که ترکیب شیکی از آب دربیاید.

شما باید این رنگ را با رنگ‌های تیره مانند: آبی تیره یا سیاه و به شیوه‌ای صحیح ترکیب کنید تا جلوه بهتری داشته باشد. پس در زمان خرید پارچه مبل در اصفهان به این موضوع و نکات ذکر شده توجه داشته باشید.

پارچه مبلی سبز

رنگ سبز، آرامش‌بخش است و به عنوان رنگ طبیعت شناخته می‌شود و در سال‌های اخیر کاربرد زیادی پیدا کرده است. البته نباید در استفاده از این رنگ افراط کنید؛ ترکیب رنگ سبز با رنگ‌های خنثی بسیار شیک‌تر از زمانی است که تنها از رنگ سبز استفاده و خانه خود را شبیه گلخانه کنید! پس در زمان تعمیر مبل در اصفهان رنگ سبز را هم در نظر بگیرید.

پارچه مبلی صورتی و بنفش

شاید تصمیم داشته باشید که انتخابی جسورانه و متفاوت داشته و از رنگ‌هایی مانند صورتی و بنفش استفاده کنید. این رنگ‌ها زمانی که با رنگ‌های خنثی ترکیب می‌شوند، یک دکوراسیون پر زرق و برق را می‌سازند که اگر به درستی طراحی شود، می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

شما می‌توانید پارچه مبل خود را از این رنگ‌ها انتخاب کرده و بقیه دکوراسیون را با رنگ‌های خنثی طراحی کنید. پس در صورتی که می‌خواهید متفاوت باشید، پارچه تعمیر مبل در اصفهان را می‌توانید از رنگ‌های شاد انتخاب کنید.

پارچه مبلی صورتی و بنفش

 

 

 

 

پارچه مبلی قرمز مجلل

رنگ قرمز همواره طرف‌داران خاص خود را دارد و برای مبلمان آنتیک و سنتی بسیار استفاده می‌شود. اگر فضای مدرنی دارید، استفاده از قرمز درخشان توصیه می‌شود؛ زیرا روشنایی بیشتری به دکوراسیون شما می‌دهد و همچنین فضای خانه شما شیک‌تر به نظر می‌رسد.

پارچه مبلی قهوه‌ای

پالت رنگ قهوه‌ای یکی دیگر از گزینه‌های موجود برای خرید پارچه رومبلی در زمان تعمیر مبل در اصفهان است. شما می‌توانید رنگ‌های قهوه‌ای با درجات روشن مانند برنزه‌های سبک تا شکلاتی تیره را در دکوراسیون خود به کار ببرید.

این رنگ‌ها برای مبلمان چرمی، انتخابی ایده‌آل هستند؛ همچنین می‌توانید از رنگ قهوه‌ای برای مبلمان کلاسیک، مدرن و چستر هم استفاده کنید. ست کردن این رنگ با رنگ‌های خنثی، ترکیب بسیار زیبایی را برای دکوراسیون شما خلق می‌کند.

پارچه مبلی مشکی

رنگ مشکی یک انتخاب مناسب برای مبلمان چرمی و پارچه‌ای است و با بسیاری از رنگ‌ها قابلیت ست کردن دارد. معمولاً مبل‌های مخملی و شانل را با رنگ مشکی تولید می‌کنند. شما می‌توانید این رنگ را با رنگ‌های تند، نقره‌ای، خاکستری و طلایی ست کنید و جلوه زیبایی را به دکوراسیون خود بدهید.

در زمان دریافت خدمات تعمیر مبل در اصفهان می‌توانید رنگ مشکی را با توجه به بقیه دکوراسیون خود انتخاب و جلوه‌ای متفاوت به منزل یا محل کار خود بدهید.

پارچه مبلی آبی

احتمالاً عبارت آبی همه کاره را شنیده‌اید؛ این عبارت به این معنی است که رنگ آبی از طریق رنگ‌های دیگر تعریف می‌شود و به روش‌های مختلف و با رنگ‌های متنوعی می‌توانید آن را ست کنید. بهتر است آبی روشن را با رنگ‌های تیره و آبی تیره را با رنگ‌های روشن هماهنگ کنید.

مانند هر رنگ دیگری باید مراقب باشید که ست کردن این رنگ را با دقت هرچه‌تمام‌تر و مطابق با اصول طراحی انتخاب کنید. به این ترتیب می‌توانید تعمیر مبلمان در اصفهان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

پارچه مبلی خاکستری

خاکستری یکی از رنگ‌های خنثی است که به راحتی با هر رنگ دیگری هماهنگ می‌شود. بسیاری از افراد در زمان تعمیر مبل در اصفهان این رنگ را برای مبلمان خود انتخاب می‌کنند تا دکوراسیون خود را مطابق با آن هماهنگ و طراحی کنند.

این رنگ قابلیت هماهنگی با رنگ‌های روشن و تیره را دارد و برای سبک‌های مختلف مبلمان استفاده می‌شود. اگر نمی‌خواهید سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن شما تاریک باشد، از رنگ طوسی روشن استفاده کنید.

اکنون که با مدل مبلمان و نوع پارچه استفاده شده در تولید آن آشنا شدید، باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. ابتدا لازم است تا نوع خرابی را مشخص کرده و به یک کارگاه تخصصی مراجعه کنید.

 البته در برخی موارد هم می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید. در ادامه شما را با خدمات مختلف تعمیر مبل در اصفهان آشنا می‌کنیم؛ با ما بمانید.

پارچه مبلی خاکستری

 

 

 

خدمات تعمیر مبل در اصفهان

پس از اینکه نوع خرابی مبل را بررسی کردید، باید به یک کارگاه تعمیر مبل در اصفهان مراجعه کنید. اگر خودتان مهارت و تجربه کافی در این زمینه را دارید که چه بهتر! با این کار صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های خود می‌کنید. تعمیرات تخصصی مبل در اصفهان شامل خدمات زیر می‌شوند:

تعویض پارچه مبل

سوراخ شدن، کهنگی یا پارگی مبل از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که ممکن است برای مبلمان شما پیش بیایند؛ زیرا رویه مبل بیشتر در تماس با افراد و در معرض آسیب قرار دارد. با توجه به بالا بودن هزینه‌های تعویض مبلمان، تعویض پارچه مبل در اصفهان گزینه به‌صرفه و مناسبی است.

به فرایندی که کلاف مبل را پر می‌کنند و روی آن را به طور کامل و با پارچه رومبلی می‌پوشانند، رویه کوبی می‌گویند. رویه کوبی مبل در اصفهان دو مرحله دارد؛ مرحله اول مربوط به پوشاندن کلاف مبل با مواد زیر کار است و مرحله دوم هم به پوشاندن آن با رویه مربوط می‌شود.

در صورتی که علاوه بر رویه مبل شما، زیره آن نیز دچار آسیب شده باشد، باید ابتدا زیره تعویض شود. اگر در حوزه تعمیر مبل در اصفهان مهارت دارید، می‌توانید تعویض پارچه مبل خود را به راحتی انجام دهید؛ اما اگر تخصص لازم را ندارید و نتیجه کار برای شما از هر چیز دیگری مهم‌تر است، از یک استادکار تعمیر مبل در اصفهان کمک بگیرید.

صیقل دادن و پولیش چوب مبل

پولیش چوب یکی از کارهای مربوط به تعمیر مبل در اصفهان است که برای انجام دادن آن نیاز به متخصص ندارید. برای اینکه اثرات به‌جامانده از ضربه یا هر آسیب دیگر را از بین ببرید، ابتدا باید با سمباده کشیدن شروع کنید؛ سمباده، سطح چوب را یکدست کرده و آن را برای مراحل بعدی آماده می‌کند.

در زمان سمباده کشی مبل حتماً از دستکش و عینک استفاده کنید تا سلامت دست‌ها و چشم شما به خطر نیفتد. برای مرحله سمباده کشیدن مبلمان لازم نیست که حتماً از متخصص تعمیرات با کیفیت مبل در اصفهان کمک بگیرید؛ زیرا کار راحتی است.

مرحله بعدی، انتخاب یک ماده پولیش مناسب برای چوب استفاده شده در مبلمان شما است. ماده پولیش را در یک کاسه بریزید و با یک برس باریک از مواد پولیش روی چوب مبل بمالید؛ این کار را به آهستگی و با احتیاط انجام دهید تا مواد روی مبل ریخته نشوند.

استفاده از مواد پولیش روی چوب باید به گونه‌ای باشد که به طور یکنواخت روی سطح آن پخش شود. توجه داشته باشید که این مرحله از تعمیر مبل در اصفهان را باید با دقت و به آرامی انجام دهید تا نتیجه کار بی‌نقص باشد.

صیقل دادن و پولیش چوب مبل

 

 

 

تعویض فوم مبل

قسمت نشیمن مبل به‌مرورزمان دچار افت و خرابی می‌شود و به تعمیر نیاز پیدا می‌کند. اگر قصد دارید تا تعویض فوم مبل را خودتان انجام بدهید، ابتدا باید به ساختار آن توجه کنید. در صورتی که مبل شما لمسه‌دوزی شده، باید از ابزار پیشرفته یا تعمیرکار تعمیر مبل در اصفهان کمک بگیرید.

همچنین اگر مبل شما در هر یک از بخش‌های آن شکسته است، ابتدا باید شکستگی را تعمیر و سپس به تعویض فوم آن بپردازید. برای تعویض فوم در تعمیر مبل در اصفهان، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • اول از همه رویه مبل را در قسمت نشیمن بردارید و فوم یا اسفنج را از مبل خارج کنید. اگر رویه مبل شما زیپ ندارد، می‌توانید با یک کاتر آن را بشکافید؛ این کار را از طریق درز خیاطی آن انجام دهید.
  • با برگرداندن رویه مبل به طور کامل می‌توانید اندازه فوم را بر اساس آن تعیین کنید؛ فوم را برش داده و آماده کنید.
  • اندازه لبه‌های تشک تا عمق آن را اندازه بگیرید. برای اندازه‌گیری دقیق فوم بهتر است تا اندازه طول، عرض و عمق آن را به طور دقیق داشته باشید.
  • به اندازه‌هایی که در مرحله قبل به دست آورده‌اید، ۳ سانتی متر اضافه کنید؛ برای مثال اگر عرض را ۴۲ سانتی متر به دست آورده‌اید، ۳ سانتی متر به آن اضافه کرده و عرض فوم را ۴۵ سانتی متر در نظر بگیرید.
  • بر اساس اندازه‌های به دست آمده و به کمک یک خودکار و متر، روی فوم را علامت زده و با استفاده از یک کاتر آن را برش دهید؛ توجه کنید که این برش باید به صورت عمودی و نه زاویه‌دار باشد.
  • در این مرحله فومی را که برش داده‌اید، داخل مبل قرار دهید؛ برای راحتی کار می‌توانید فوم را تا کرده و بعد داخل مبل قرار دهید.

تعویض فنرهای مبل

بیرون‌زدگی فنرهای مبل ممکن است یکی از دلایلی باشد که شما را به استفاده از خدمات تعمیر مبل در اصفهان وادار کند. ساختار هر کدام از مبل‌ها با ساختار دیگری متفاوت است و در زمان تعمیر فنرها باید این مسئله در نظر گرفته شود.

فنرهای مبلمان شما ممکن است با گذشت زمان و استفاده زیاد دچار افتادگی، بیرون‌زدگی و کاهش کیفیت اولیه شود. اگر در این کار مهارت کافی را ندارید، بهتر است تعویض فنرهای مبل را به متخصص آن واگذار کنید؛ زیرا در صورت کار گذاشتن غیر اصولی فنرها، نمی‌توانید انتظار برطرف شدن مشکل مبل را داشته باشید و حتی امکان دارد که سروصدای فنرها هم به این مشکل افزوده شود.

هزینه تعمیر مبل در اصفهان

قیمت تعمیر انواع مبل در اصفهان به فاکتورهای مختلفی مانند: مدل مبل، نوع خرابی، کیفیت تعمیر و… بستگی دارد. همچنین اینکه مبلمان شما ۷، ۸، ۹ یا … است هم در تعیین هزینه‌ها دخیل است. تعرفه‌های تعمیر مبل در اصفهان برای یک مبل ۷ نفره در جدول زیر آورده شده است.

خدمات تعمیر مبل هزینه
تعویض پارچه مبل ۳ تا ۸ میلیون تومان
تعویض فنرهای مبل ۲ تا ۵ میلیون تومان
تعویض فوم مبل ۴ تا ۸ میلیون تومان
تعویض یا تعمیر اسکلت مبل ۱ تا ۵ میلیون تومان
تعویض تسمه مبل ۱ تا ۳ میلیون تومان
صداگیری مبل ۵۰۰۰۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان
رنگ چوب مبل ۱ تا ۳ میلیون تومان

هزینه تعمیر مبل در اصفهان

 

 

 

لیست مبل فروشی‌های اصفهان

اگر با وجود کمتر بودن هزینه‌های تعمیر مبل در اصفهان نسبت به خرید مبلمان جدید، باز هم خرید را ترجیح می‌دهید، این بخش از مقاله مختص شماست. لیست فروشگاه‌های مبل در اصفهان و آدرس و شماره تماس آن‌ها را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

تعدادی از این فروشگاه‌ها، امکان خرید مبل اقساطی در اصفهان را هم برای شما فراهم کرده‌اند. پس اگر به دنبال مبل ارزان قیمت در اصفهان هستید، این جدول راهنمای خوبی برای شما است.

نام فروشگاه مبل آدرس شماره تماس
پارسه اصفهان، دولت آباد، اول خیابان مطهری داوری ۰۳۱-۳۴۵۸۵۰۱۹
ماکاچوب اصفهان، بازار رهنان، خیابان شریف شرقی، نرسیده به میدان شاهد ۰۳۱-۳۳۳۱۰۰۳۱
برنس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، واقع در نظر غربی ۰۳۱-۳۶۲۵۸۵۸۵
حسام اصفهان، بزرگراه شهید چمران، واقع در بلوار زینبیه ۰۳۱-۳۴۷۰۰۹۰۳
آرامیس اصفهان، دروازه دولت، طبقه زیرزمین ارگ عظیم جهان نما، واحد ۲۳ ۰۹۱۳۱۸۶۴۶۵۰
رحیمی اصفهان، خیابان سروش، واقع در کوچه مهدیه ۰۳۱-۳۲۲۵۳۲۶۷
محمدی اصفهان، خیابان حکیم نظامی، حسین آباد، نبش کوچه ۴۹ ۰۹۱۳۱۲۱۴۵۵۱
بامبو اصفهان، خیابان میر، نبش کوچه ۱۱ بعد از پل هوایی ۰۹۱۳۳۸۵۵۴۶۴
شاد اصفهان، بزرگراه چمران، مقابل خیابان مولوی، جنب کوچه شهید مرادی ۰۳۱-۳۴۵۸۷۱۵۶
ایرانیان اصفهان، خیابان لاله واقع در بلوار زینبیه ۰۹۱۳۱۶۸۹۸۳۶
هنرجو اصفهان، خیابان شریف شرقی، مقابل بانک ملت در تقاطع ۴ ۰۳۱-۳۳۳۱۱۵۳۷
فروشگاه مبل اصفهان، خیابان چهارباغ خواجو، نزدیک کوچه سهیل ۰۹۱۳۲۰۲۰۱۱۸
گالری مبل اصفهان، بلوار کشاورز، اول بلوار گل‌ها ۰۹۱۳۷۹۴۴۴۷۹
گالری مبل آذین اصفهان، خیابان فروغی واقع در میدان جمهوری ۰۹۱۳۲۱۵۸۹۱۸
گالری مبل آنتیک اصفهان، خیابان رباط سوم به طرف فلکه مطهری، بهار غربی ۰۹۱۳۵۶۸۸۸۰۳
گالری مبل حیدری اصفهان، بازار مبل رهنان، شهیدان غربی، جنب کوچه ۶۶ ۰۹۱۳۱۱۷۵۲۲۷
گالری مبل تابنده اصفهان، درچه، فلکه امام، اول خیابان نواب صفوی ۰۹۱۳۱۱۳۱۴۹۲
گالری مبل سندس اصفهان، چهارباغ پایین، درب کوشک ۰۳۱-۳۲۲۰۷۳۹۶
گالری مبل آفتاب اصفهان، میدان لاله، اول خیابان لاله ۰۳۱-۳۴۷۰۳۹۰۴
گالری مبل جلالی اصفهان، خیابان امام خمینی، شریف شرقی، بین تقاطع سوم و چهارم ۰۳۱-۳۳۳۱۳۷۹۱
گالری مبل شب اصفهان، خیابان شریف شرقی، میدان شاهد، بین تقاطع سوم و چهارم ۰۳۱-۳۳۳۱۴۱۳۱
گالری مبل آلش اصفهان، خیابان امام خمینی، شریف شرقی، بین تقاطع سوم و چهارم ۰۳۱-۳۳۳۲۸۹۶۶
گالری مبل نکوکار اصفهان، خیابان شریف شرقی، جنب کوچه ۳۱ ۰۳۱-۳۳۳۱۰۲۰۴
گالری مبل لیلیوم اصفهان، خیابان امام خمینی، شریف شرقی، بین تقاطع سوم و چهارم ۰۳۱-۳۳۳۱۹۱۴۹
گالری مبل شمس اصفهان، بازار مبل رهنان، خیابان شهیدان غربی، نزدیک قصر چوب ۰۳۱-۳۳۳۳۲۸۲۸
گالری مبل متین اصفهان، خیابان امام خمینی، شریف شرقی، بین تقاطع سوم و چهارم ۰۳۱-۳۳۳۱۹۱۲۴
مبلمان ماندگار اصفهان، خیابان فیض جنوبی، کنار مسجد رکن الملک ۰۳۱-۳۶۶۳۸۲۸۳
مبلمان سپاهان اصفهان، خیابان مطهری، نزدیک تقاطع ابوذر ۰۳۱-۳۷۳۸۹۸۷۸
مبلمان ساج اصفهان، خیابان هشت بهشت شرقی، جنب دفتر فنی ماهان ۰۹۱۳۱۱۱۶۸۲۷
مبلمان ناروند اصفهان، خیابان جی، چهارراه صباحی ۰۳۱-۳۲۲۹۴۰۹۱

قیمت مبل در اصفهان

همان طور که می‌دانید مبلمان دارای تنوع زیادی است و به همین جهت شاهد تفاوت در قیمت‌ها هستیم. قیمت مبل در بازار اصفهان به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که در این قسمت از مقاله تصمیم داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم. عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت مبلمان در اصفهان عبارت‌اند از:

  • نوع و کیفیت پارچه مبل
  • کیفیت چوب استفاده شده
  • رنگ و ورق‌کاری
  • مدل مبلمان
  • برند و مرکز خرید مبل

قیمت سرویس خواب در اصفهان

در کنار خرید مبل شاید به فکر خرید سرویس خواب در اصفهان باشید. در این حالت حتماً قیمت سرویس خواب برای شما مهم است و یکی از فاکتورهای شما برای خرید به حساب می‌آید. مواد اولیه، مدل سرویس خواب، مرکز خرید و… از عوامل تأثیرگذار بر قیمت سرویس خواب هستند. قیمت سرویس خواب در اصفهان از ۱۵ میلیون تا ۱۵۰ میلیون تومان متغیر است.

قیمت سرویس خواب در اصفهان

 

 

 

سؤالات متداول

  1. هزینه تعمیر کلاف مبل چقدر است؟

تعمیر کلاف یا همان اسکلت مبل از جمله گران‌ترین خدمات تعمیر مبل در اصفهان است. این هزینه به میزان خرابی مبل در قسمت‌های چوب، فنرها، تسمه‌ها، فوم یا ابر بستگی دارد.

  1. پارچه مبلی ترک بهتر است یا ایرانی؟

معمولاً قیمت پارچه رومبلی ترک از انواع ایرانی آن بیشتر است؛ اما این بدان معنی نیست که همیشه جنس بهتری دارد. زیرا انواع تقلبی آن در بازار موجود هستند. انتخاب پارچه مبل را بر اساس سلیقه و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، انتخاب کنید.

  1. آیا می‌توانم تعویض فوم مبل را خودم انجام دهم؟

عوض کردن فوم مبل کار سختی نیست و اگر مهارت کافی را داشته باشید، خودتان از عهده آن برمی‌آیید. البته مراحل این کار را باید به طور دقیق و با توجه به اصول آن انجام دهید تا نتیجه کارتان همان چیزی باشد که انتظارش را دارید.

شارینو

امیدواریم با به پایان رسیدن مقاله تعمیر مبل در اصفهان، مهارت لازم را برای انجام برخی از تعمیرات مبل کسب کرده باشید. در بخش وبلاگ وب‌سایت شارینو می‌توانید مقالات مشابهی چون: تعمیر پکیج در اصفهان، تعمیر تلویزیون در اصفهان، تعمیر یخچال در اصفهان و… را مشاهده کنید.

اگر به دنبال یک آموزشگاه موسیقی برای فرزند خود هستید و نمی‌دانید که بهترین آموزشگاه را از کجا پیدا کنید، مطالعه مقاله آموزشگاه موسیقی در اصفهان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فرش‌هایتان کثیف شده‌اند و لکه دارند، بهترین قالیشویی را در قالیشویی در اصفهان پیدا کنید. شاید هم به دنبال یک مبل‌شویی در اصفهان می‌گردید؛ در هر حال روی مقالات وب‌سایت ما حساب کنید.

پیدا کردن یک برق‌کار حرفه‌ای کار سختی است و احتمالاً برخی از شما هزینه‌های زیادی بابت استخدام برق‌کار غیرحرفه‌ای پرداخت کرده و از نتیجه راضی نبودید. ما به شما کمک می‌کنیم که حرفه‌ای‌ترین برق‌کار در اصفهان را با توجه به نیاز خود پیدا کنید.

آیا می‌دانید که شهر اصفهان به تنهایی چه تعداد نویسنده دارد؟ تعداد نویسندگان اصفهان زیاد و آثار فاخری از آن‌ها بر جای مانده است. اگر اهل فرهنگ و هنر هستید، باید سینماهای اصفهان را هم بشناسید؛ اما در صورتی که فقط به تفریح فکر می‌کنید، مراکز تفریحی اصفهان گزینه بسیار خوبی است.

دلتان یک تغییر اساسی در وزن و ظاهرتان را می‌خواهد؟ یک پزشک تغذیه در اصفهان را پیدا کنید که رژیمی اصولی به شما بدهد تا به اندام ایده‌آلتان برسید. همچنین می‌توانید با یک پزشک پوست و مو و زیبایی در اصفهان مشورت کنید و به ظاهر دلخواهتان دست پیدا کنید.

با توجه به اینکه خانم‌ها در معرض بیماری‌های گوناگون قرار دارند، باید هر چند مدت یک بار نسبت به چکاپ خود اقدام کنید. بهترین پزشک را نمی‌شناسید؟ نگران نباشید! مقالات پزشک زنان در اصفهان، پزشک ماما در اصفهان، سونوگرافی در اصفهان بهترین پزشکان را در حوزه سلامت زنان به شما معرفی می‌کنند.

شارینو

 

 

 

سخن پایانی

تعمیر مبل در اصفهان یکی از موضوعات کاربردی و مورد نیاز است که در این مقاله به آن پرداختیم. گاهی ممکن است به دلیل قیمت‌های بالا، تعمیر مبل را به خرید آن ترجیح بدهید یا بخواهید تنوعی به مبلمان و دکوراسیون خود بدهید؛ در هر صورت تعمیر مبل در اصفهان، تصمیمی عاقلانه است.

در این مقاله نکات مهم در رابطه با مدل‌های مختلف مبل، انواع پارچه رومبلی و رنگ‌بندی را بررسی کردیم و اشاره‌ای به قیمت انواع مبل داشتیم. از همراهی شما با مقاله تعمیر مبل در اصفهان سپاسگزاریم.

 

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *