تعمیر کولر آبی در اصفهان–شماره تماس 10تعمیرکار کولر آبی+قیمت

تعمیر کولر آبی در اصفهان

انجام سرویس‌های دوره‌ای و همچنین تعمیر کولر آبی در اصفهان هم‌زمان با شروع فصل گرم سال یعنی تابستان، امری اجتناب‌ناپذیر است؛ زیرا در صورت خراب بودن بخش کوچکی از کولر آبی، کارایی و عملکرد خوبی را از آن مشاهده نمی‌کنید. بسیاری از افراد علاقه‌مند به یادگیری دلایل خرابی و چگونگی تعمیر کولر آبی در شهر اصفهان هستند.

آن‌ها با یادگیری مطالبی مفید درباره دلایل خرابی و روش‌های تعمیر کولر، به دنبال انجام عملیات تعمیر هستند. البته استفاده از تجربه تعمیرکاران کولر آبی در فرایند تعمیر، بسیار کارآمد است. طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره تعمیر کولر آبی در اصفهان پرداخته شده و در صورت علاقه به این موضوع، همراه ما باشید.

اصلی‌ترین قطعات کولر آبی در اصفهان

بدون تردید شناخت و آگاهی شما از قطعات کولر آبی در اصفهان، منجر به رفع یک سری از مشکلات غیرتخصصی می‌شود. به عبارت دیگر شما با شناخت قطعات و آشنایی با راهکار‌های مؤثر تعمیر آن‌ها می‌توانید خود کولر آبی را درست کنید.

البته به دلیل عدم شناخت یا تخصصی بودن فرایند تعمیر، بهتر است که با بهترین تعمیرکار کولر آبی در اصفهان تماس بگیرید. افراد ماهر تعمیر کولر آبی در اصفهان مطابق با سال‌ها کار و کسب تجربه، خیلی زود مشکل کولر را برطرف می‌کنند.

از نظر نیرو‌های باتجربه و تعمیرکاران تعمیر کولر آبی در اصفهان، قطعات آن به چند بخش تقسیم‌بندی می‌شود. مطمئناً هنگام خرابی در یک سری از قطعات مانند الکتریکی، باید از خدمات تخصصی کولر‌های آبی در اصفهان بهره‌مند شوید.

زیرا این قطعات از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند، بنابراین در صورت دست‌کاری از جانب شما، باید برای تعویض یا تعمیر این قطعات هزینه بیشتری بپردازید. در زمان تعمیر کولر آبی در اصفهان قسمت قطعات الکتریکی بهتری است که از نیرو‌های مجرب و متخصص کمک بگیرید.

اما قطعات کولر آبی در حالت عادی، به سه بخش تقسیم‌بندی می‌شود که این قسمت‌ها، عبارت هستند از:

  • قطعات الکتریکی
  • قطعات ثابت
  • قطعات مکانیکی

موتور یا دینام کولر

اصلی‌ترین قطعات کولر آبی در اصفهان- موتور کولر آبی در اصفهان

تعمیر کولر آبی در اصفهان

 

بدون شک مهم‌ترین قطعه کولر آبی، موتور آن است که به عنوان منبع انرژی در همه کولر‌های آبی شناخته می‌شود. عملکرد این بخش از کولر وابسته به برق بوده و در نتیجه به عنوان قطعه الکتریکی مهم با میزان حساسیت بالا، شناخته می‌شود.

حساسیت موتور کولر آبی زیاد بوده و بسیاری از متخصصان حوزه تعمیر کولر آبی در اصفهان، توصیه می‌کنند که در ساعات اوج مصرف برق یا برای مدت زمان طولانی، کولر را با دور تند روشن نگذارید. زیرا این مسئله علاوه بر مصرف انرژی بیشتر، منجر به ایجاد خرابی یا آسیب به موتور کولر می‌شود.

در صورتی که نیاز‌مند به تعمیر موتور کولر آبی ساختمان محل زندگی یا کار هستید، حتماً از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. تعمیرکاران به واسطه ارائه خدمات تعمیر در محل کولر آبی در اصفهان، موتور آن را درست می‌کنند.

از نشانه‌های خراب بودن موتور کولر می‌توان به لرزش موتور، خروج دود از دینام و سرو صدای دینام اشاره کرد. البته در صورتی که شما فرایند روغن‌کاری موتور با شکل مرتب انجام دهید، مطمئناً موتور کولر شما دیر‌تر خراب می‌شود.

واتر پمپ

واتر پمپ یا پمپ آب، دومین قطعه الکتریکی مهم در کولر آبی است. اصلی‌ترین وظیفه این قطعه، انتقال آب به قسمت‌های بالایی و خیس کردن پوشال‌های است. هنگام سرویس کولر آبی در اصفهان به دلیل اهمیت و حساسیت واتر پمپ، نباید آن را فراموش کرد.

واتر پمپ در درون تشتک قرار گرفته و آب را از بخش‌های پایین، به سمت بالا انتقال می‌دهد. البته این کار را با شلنگ‌های ویژه‌ای انجام می‌دهد؛ بنابراین توجه به عدم گرفتگی شلنگ، لازم است تا فرایند انتقال آب، بدون مشکل صورت بگیرد.

شما زمان سرویس این بخش با تمیز کردن سبد پمپ که در کف کولر قرار دارد یا تمیز کردن شلنگ با میله خیلی نازک فلزی، بخش بزرگی از دلیل خرابی واتر پمپ را برطرف می‌کنید. در صورت درست کار نکردن این قطعه، تعمیر کولر آبی در اصفهان را به افراد متخصص بسپارید. آن‌ها پس از ارزیابی‌های دقیق و جامع، پیشنهاد تعویض یا تعمیر قطعه را به شما می‌دهند.

جعبه تقسیم برق

وظیفه این قطعه مهم در کولر به گونه است که انرژی الکتریکی را از سیستم برق می‌گیرد، سپس آن را به قطعات الکتریکی مانند موتور انتقال می‌دهد؛ بنابراین جعبه تقسیم باید در قسمت از بدنه قرار بگیرد که دور از رطوبت باشد.

هنگام سرویس‌های سالانه کولر، به این قطعه نگاهی بیندازید. اگر نشانه‌های از پوسیدگی یا قطعی در جعبه تقسیم دید، حتماً با افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان تماس برقرار کنید. زیرا تعمیر این قطعه علاوه بر تخصص، نیاز‌مند دقت بسیار نیز است که باید توسط تعمیرکار ماهر انجام شود.

متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان- جعبه تقسیم برق

نصاب کولر آبی در اصفهان

 

شناور کولر آبی

قطعه مکانیکی شناور کولر آبی، وظیفه قطع و وصل کردن آب در داخل تشتک را بر عهده دارد. مطمئناً نصاب کولر آبی در اصفهان درباره این قطعه به شما می‌گوید که به دلیل نوع طراحی خاص شناور، عملکرد آن کاملاً خودکار است.

این قطعه در قسمت پایین کولر قرار داشته و هنگام نیاز به آب در تشتک، شیر آب را باز می‌کند. پس از پر شدن آب، به صورت خودکار آن را می‌بندد. در صورت تنظیم نبودن شناور، آب از کولر سرریز می‌شود. همچنین به دلیل کم وارد کردن آب به تشتک، پوشال‌های خیس نشده و در نتیجه کارایی کولر، با کاهش مواجه می‌شود.

اکنون با توجه به این شرایط جهت تعمیر کولر آبی در اصفهان و قطعه مهم شناور، حتماً از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید.

پولی موتور کولر آبی

یکی از قطعات مهم مکانیکی کولر آبی، پولی است که با ارائه عملکرد درست، منجر به حرکت پروانه می‌شود. این قطعه در کولر، ۲ عدد است. پولی بزرگ و کوچک به ترتیب به موتور و پروانه متصل هستند. انجام فرایند روغن‌کاری این قطعات را زمان سرویس کولر، از یاد نبرید. مطمئناً خشک بودن پولی، سروصدای بسیار ایجاد می‌کند.

البته در صورت وجود مشکل در پولی و نیاز به تعویض، حتماً از افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان کمک بگیرید. برای شماره تلفن تعمیرکار کولر آبی در اصفهان تماس بگیرید تا آن‌ها برای تعویض این قطعه، در محل حضور یابند.

در صورت مشاهده مشکل در پولی موتور، این قطعه باید تعویض شود. زیرا امکان تعمیر آن توسط افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان، غیر ممکن است.

تسمه کولر آبی

قطعه مکانیکی تسمه، باعث حرکت پولی بزرگ و پروانه می‌شود. اگر تسمه کولر آبی شما بیش از اندازه سفت یا شل باشد، باعث ایجاد سروصدای بسیار می‌شود. البته پاره شدن تسمه در این شرایط، دور از انتظار نیست. تعویض تسمه هنگام پارگی یا پوسیدگی، خیلی فرایند سختی نیست.

البته بسیاری از نیرو‌های متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان، معتقد هستند که فرایند تعویض آن را به افراد باتجربه بسپارید؛ بهتر است. زیرا تسمه به دو قطعه مهم پروانه و موتور متصل بوده و بدون شک نقش تعیین‌کننده در عملکرد درست آن‌ها برعهده دارد.

متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان

 

پروانه

در صورتی که هنگام نصب کولر آبی در اصفهان، با دقت به آن نگاه کنید؛ متوجه به مخزن حلزونی شکل در مرکز کولر می‌شود. پروانه در داخل این مخزن بوده و به واسطه حرکت درست پروانه کولر، باد خنک تولید می‌شود. در صورت تنظیم نبودن پروانه یا خراب بودن، کولر باد خنکی تولید نمی‌کند.

متخصصان تعمیر کولر آبی در اصفهان، مهم‌ترین دلیل خرابی پروانه را کمبود روغن یا تاب برداشتن آن معرفی می‌کنند. انجام فرایند روغن‌کاری پروانه، کار چندان مشکلی نبوده و مطمئناً شما از پس انجام این کار بدون نیاز به افراد ماهر تعمیر کولر آبی در اصفهان بر می‌آید.

اما در صورت تاب برداشتن پروانه، قطعه باید عوض شود. انجام این کار نیاز‌مند تخصص بوده و بهتر است که از افراد متخصص تعمیر کولر آبی شبانه روزی در اصفهان کمک بگیرید. آن‌ها به صورت ۲۴ ساعته خدمات تخصصی تعمیر کولر آبی در اصفهان مانند تعویض پروانه را به شما ارائه می‌دهند.

بدنه کولر آبی

منظور از بدنه کولر آبی مکعب فلزی شامل کف، ستون و سقف است. تولیدکنندگان کولر‌های آبی این مکعب فلزی را بسیار مقاوم، تولید کرده و همچنین در برابر شرایط آب و هوایی متغیر، آسیب‌پذیر نیست. در صورتی که بدنه کولر شما دچار مشکلاتی مانند پوسیدگی یا سوراخ شد، سریعاً برای تعمیر اقدام کنید.

البته قبل از دست زدن و بررسی سالم بودن بدنه کولر آبی، از قطع بودن برق مطمئن شوید. در صورتی که در ارزیابی خود متوجه سوراخ یا پوسیدگی شدید، از افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان تقاضا کمک کنید. آن‌ها با انجام عایق‌کاری یا تعویض آن بخش از بدنه، مشکل کولر را برطرف می‌کنند.

تعمیر کولر آبی شبانه روزی در اصفهان - بدنه کولر آبی در اصفهان

تعمیرکار کولر آبی در اصفهان

 

دریچه کولر آبی

دریچه‌های مشبکی که در سه طرف کولر آبی قرار دارند، بر اثر گذر زمان دچار رسوب می‌شوند. برای از بین بردن این رسوب‌ها، نیازی به افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان ندارید. شما به کمک یک فرچه و کمی آب، رسوب‌ها را می‌توانید پاک کنید تا ورود جریان هوا به داخل کولر شما، امکان‌پذیر شود.

پوشال کولر آبی

رشته‌های نازک و کوچک چوبی که در بسته توری قرار دارند، باید روی سه دریچه مشبک کولر آبی قرار بگیرند. عملکرد کولر آبی به گونه‌ای طراحی شده است که با خیس شدن این پوشال‌ها و باد تولید شده از چرخش پروانه، منجر به خنک شدن ساختمان محل کار یا زندگی شما می‌شود.

فرایند تعویض پوشال، بسیار راحت بوده و هر ۲ سال یکبار، باید انجام شود. البته در زمان سرویس‌های سالانه و قبل از روشن کردن کولر آبی، حتماً آن را با آب خوب بشویید. شما با انجام این کار، قارچ‌ها و میکروب‌های جمع شده روی پوشال را از بین می‌برید.

در نظر افراد ماهر تعمیر کولر آبی در اصفهان، پوشال‌ها هر اندازه تمیز‌تر باشد؛ به همان اندازه فشار کمتری به موتور کولر وارد می‌شود. در زمان خرید پوشال با دقت عمل کنید تا ابعاد پوشال و سایز کولر، یکی باشد.

تعمیر کولر آبی شبانه روزی در اصفهان - پوشال کولر آبی در اصفهان

نمایندگی کولر آبی آبسال در اصفهان

 

شیر تخلیه

این قطعه ثابت در کولر آبی، دقیقاً در کف دستگاه قرار دارد. در صورت پر شدن بیش از اندازه آب در کف، با باز کردن آن آب اضافی خارج می‌شود. در صورت وجود مشکلی مانند شکسته شدن، می‌توانید خود برای تعویض اقدام کنید.

شایع‌ترین مشکلات کولر‌های آبی در اصفهان

فصل تابستان با وجود کولر آبی سالم، مطمئناً بسیار لذت بخش سپری می‌شود. ایجاد مشکل و خرابی در کولر‌های آبی مانند هر دستگاه برقی، اتفاق می‌افتد. بدون شک با انجام سرویس‌های دوره‌ای، می‌توانید جلوی بسیاری از این مشکلات را بگیرید.

البته در صورت تمایل به یادگیری و کسب اطلاعات مفید، می‌توانید برخی از مشکلات کولر آبی ساختمان محل کار یا زندگی را خود برطرف کنید. اما برخی دیگر از مشکلات نیاز‌مند تخصص افراد ماهر تعمیر کولر آبی در اصفهان است. در ادامه به معرفی برخی از مشکلات رایج کولر‌های آبی و راهکار‌ها رفع آن‌ها پرداخته‌ایم.

سفت شدن پروانه

در صورتی که قطعه پروانه کولر آبی ساختمان شما با مشکلاتی از قبل تاب برداشتن، کج شدن و خراب شدن یاتاقان مواجه شود؛ بدون شک پروانه به درستی نمی‌چرخد. افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان در چنین شرایطی به شما می‌گویند که موتور کولر شما، اصطلاحاً گیرپاژ کرده است.

آن‌ها دلیل این اتفاق را برای شما بیان می‌کنند که اصلی‌ترین آن می‌تواند، افتادن جسم خارجی در مخزن حلزونی کولر باشد. این جسم خارجی، مانع چرخش پروانه شده و در نتیجه موتور کولر، خراب می‌شود. یک نکته بسیار مهم در مورد قطعه یاتاقان پروانه، انجام فرایند روغن‌کاری آن است.

خشک بودن یاتاقان، می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل سفت شدن یا نچرخیدن پروانه کولر شود. انجام فرایند روغن‌کاری، کار چندان سخت و تخصصی نبوده و شما می‌توانید این کار را برای بهبود عملکرد کولر انجام دهید. اما در صورت خراب شدن پروانه و سوختن موتور، باید از افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان کمک بگیرید.

شایع‌ترین مشکلات کولر‌های آبی در اصفهان- سفت شدن پروانه کولر آبی

تعمیرکار انواع کولر آبی در اصفهان

 

پریدن فیوز کولر هنگام روشن بودن

شاید شما با این مشکل مواجه شده‌اید که دکمه روشن کولر آبی را می‌زنید، اما ناگهان فیوز برق می‌پرد. دلیل ایجاد این مسئله، می‌تواند واتر پمپ باشد. برای اینکه از درست کار کردن آن مطمئن شوید، آن را از دستگاه جدا کرده و به شکل جدا، امتحان کنید.

در صورتی که واتر پمپ خراب بود، چاره‌ای جز تعویض ندارید. برخی از اوقات دلیل پریدن فیوز، وجود یک اختلال در موتور دو‌سرعته است. جهت بررسی و ارزیابی این مشکل، حتماً از افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان تقاضا کمک کنید.

آن‌ها پس از انجام بررسی‌ها لازم، پیشنهاد عاقلانه جهت تعمیر کولر به شما می‌کنند. اگر پس از ارزیابی تمام قطعات، هیچ مشکلی در کولر آبی پیدا نکردید؛ دلیل می‌تواند سیم کشی برق دستگاه باشد. در این زمان باید از اساتید برق کاری ماهر اصفهان، جهت حل مشکل کمک بگیرید.

اتصال بدنه کولر آبی

یکی از مهم‌ترین دلیل کار نکردن موتور، اتصال بدنه است. دلیل شکل‌گیری این مشکل می‌تواند به خاطر مصرف کننده‌ها یا سیم‌های رابط باشد. انجام ارزیابی و بررسی این کار، خارج از تخصص شما بوده و بنابراین از نیرو‌های ماهر تعمیر کولر آبی در اصفهان کمک بگیرید.

آن‌ها ابتدا مصرف کننده‌ها یعنی موتور و واتر پمپ را جدا می‌کنند. سپس فرایند عیب‌یابی را روی آن‌ها انجام می‌دهند، در صورتی که اتصال بدنه از این قطعه‌ها باشد، فرایند لازم تعمیر یا تعویض را انجام می‌دهند. اما در صورت سالم بودن این دو قطعه، سیم کشی کولر را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

اگر مشکل اتصال بدنه کولر به خاطر سیم کشی باشد، حتماً سیم کشی جدید را به کمک یک برق کار جایگزین سیم کشی قدیمی می‌کنند. تا زمانی که مشکل اتصال بدنه کولر آبی را برطرف نکنید، نباید انتظار عملکرد درستی از کولر خود داشته باشید.

شایع‌ترین مشکلات کولر‌های آبی در اصفهان- اتصال بدنه کولر آبی

 

کار نکردن موتور

اگر دکمه روشن دستگاه کولر آبی را زدید، ولی موتور کار نمی‌کند؛ خیلی زود جهت برطرف کردن از نیرو‌های متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان تماس بگیرید. آن‌ها پس از حضور در محل، خازن‌های موتور چک می‌کنند. در صورت نیاز به تعویض، خازن را عوض می‌کنند.

اگر مشکل کولر آبی شما همچنان پا برجا بود، قطعات دیگر مانند فن، تسمه، کلید، سیم پیچ دور کند و تند را بررسی می‌کنند. در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض هر یک از قطعات، اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

بنابراین هنگام روشن نشدن موتور، اصلاً به آن دست نزده و صبر کنید تا نیرو‌های متخصص در محل، حضور پیدا کنند؛ زیرا در صورت دست‌کاری کردن قطعات و امکان خرابکاری بیشتر، هزینه تعمیر کولر شما را زیاد می‌کند.

باد گرم زدن کولر آبی

دلیل استفاده از کولر آبی در فصل گرم سال، خنک کردن محیط است. مطمئناً بروز مشکل خنک نکردن یا باد گرم زدن کولر آبی، می‌تواند در تابستان بسیار آزار دهنده باشد. متخصصان دلیل بروز این مشکل شامل بسته بودن مسیر ورودی آب، نبود آب در تشتک، یا شل بودن تسمه کولر معرفی می‌کنند.

در صورتی که با بررسی‌های خود متوجه دلیل این مشکت نشدید، حتماً از تجربه نیرو‌های متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان کمک بگیرید. آن‌ها با توجه به سال‌های تلاش خود، خیلی زود دلیل این مشکل را متوجه می‌شوند. سپس برای رفع مشکل باد گرم زدن کولر آبی، راهکار مناسب ارائه می‌دهند.

شایع‌ترین مشکلات کولر‌های آبی در اصفهان- باد گرم زدن کولر آبی

تعمیر کولر آبی آزمایش در اصفهان

 

سوختن موتور

در صورتی که موتور کولر آبی ساختمان شما بسوزد، هیچ گونه تعمیر روی آن صورت نمی‌گیرد. تنها راهکار در این موقعیت، تعویض است که باید توسط افراد ماهر و متخصص صورت بگیرد. از دلایل سوختن موتور می‌توان به سپری شدن عمر مفید آن اشاره کرد.

از اصلی‌ترین دلایل سوختن موتور، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • استفاده برای مدت زمان طولانی
  • بستن برعکس تسمه
  • گرم بودن محیط و محل قرارگیری کولر
  • سرویس نکردن مرتب کولر

البته شما با انجام یک سری کارها مانند گذاشتن سایبان روی کولر جهت خنگ نگه‌داشتن محیط و همچنین سرویس‌های دوره‌ای، می‌توانید از سوختن موتور جلوگیری کنید. در صورتی که موتور کولر آبی شما روشن نشد، شما هم طی بررسی‌ها خود متوجه دلیل این امر نشدید؛ حتماً با متخصصان تعمیر کولر آبی در اصفهان تماس بگیرید.

افراد ماهر تعمیر کولر آبی در اصفهان  پس از حضور در محیط، تمام ارزیابی‌های مورد نظر را انجام می‌دهند تا دلیل روشن نشدن آن را متوجه شوند. در صورت نیاز اقدامات لازم مانند تعمیر یا تعویض قطعه‌های کولر را انجام می‌دهند.

کار کردن موتور همراه با سروصدا

از دلایل خرابی موتور، شنیدن سروصدا هم‌زمان با کار کردن آن است. در صورت مواجه به این مسئله، حتماً از افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان بخواهید تا ارزیابی‌های لازم را انجام دهند. آن‌ها به شما بیان می‌کنند که دلیل این سروصدا، می‌تواند خازن یا سیم پیچی دور تند و کند باشد.

آن‌ها پس از پیدا کردن دلیل اصلی سروصدا، خیلی زود جهت برطرف کردن آن دست به کار می‌شوند.

در صورتی که کولر آبی شما خراب شد، تا جایی که امکان دارد؛ به آن دست نزنید. زیرا شاید علت اصلی خرابی جایی دیگر باشد، اما شما با دست‌کاری خود، باعث خراب شدن یک قطعه دیگر در کولر می‌شود. در نتیجه این کار شما علاوه بر افزایش هزینه تعمیر، احتمال ایجاد آسیب جسمی را در شما تقویت می‌کند.

تعمیر انواع کولر آبی در اصفهان

برند‌ها و شرکت‌های مختلفی در حوزه تولید و ارائه محصولات کولر آبی فعالیت می‌کنند؛ بنابراین وجود نمایندگی‌های این برند‌ها در شهر‌های کشور ایران مانند اصفهان، جهت رفع مشکلات احتمالی در کولر لازم است. در این نمایندگی‌ها علاوه بر وجود قطعات اصل کولر، تعمیرکاران مجرب حضور دارند.

در ادامه توضیحات بیشتری درباره انواع برند‌های کولر آبی و همچنین نمایندگی‌های تعمیر کولر آبی در اصفهان، پرداخته شده است.

تعمیر انواع کولر آبی در اصفهان

تعمیر کولر آبی جنرال در اصفهان

 

تعمیر کولر آبی آبسال در اصفهان

شرکت آبسال سال ۱۳۳۵ کار خود را شروع کرده و امروزه تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده کولر آبی شده است. این مجموعه بزرگ با تولید انواع کولر‌های آبی کم مصرف، مینی آبسال و پرتابل بازار ایران را از آن خود کرده است.

البته کیفیت و قیمت‌های مقرون به صرفه این کولر‌ها، نقش تعیین‌کننده در این میزان محبوبیت دارند. با وجود استفاده از قطعات باکیفیت، امکان خرابی آن‌ها به دلیل استفاده نامناسب و همچنین گذر زمان وجود دارد؛ بنابراین استفاده از خدمات تخصصی تعمیر کولر آبی در اصفهان اجتناب‌ناپذیر است.

در صورتی که کولر محل زندگی شما آبسال بوده و به تازگی هنگام انجام سرویس‌های دوره‌ای متوجه وجود مشکل در آن شدید، حتماً با نمایندگی کولر آبی آبسال در اصفهان تماس بگیرید تا آن‌ها نیرو‌های متخصص خود را به محل اعزام کنند.

نیرو‌های متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان پس از انجام بررسی‌های لازم، بهترین پیشنهاد جهت تعمیر یا تعویض قطعات خراب را به شما می‌دهند. تمام افراد حاضر در این نمایندگی، دارای تخصص و تجربه بسیار جهت تعمیر کولر‌های آبی هستند.

تعمیر کولر آبی برفاب در اصفهان

امروزه استفاده از کولر‌های آبی برفاب، با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است. اگر کولر ساختمان باشگاه ورزشی شما برفاب است، احتمالاً به دلیل استفاده طولانی با مشکلاتی مانند باد گرم زدن یا سوختن موتور مواجه می‌شوید

در چنین شرایطی با نمایندگی کولر آبی برفاب در اصفهان تماس بگیرید تا آن با اعزام نیرو تعمیر کولر آبی در اصفهان، مشکل را خیلی زود برطرف کنند.

تعمیر کولر آبی انرژی در اصفهان

شرکت انرژی حدود نیم قرن در عرصه تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی فعالیت دارد. محصولات این برند به دلیل بهره‌مندی از کیفیت بسیار بالا قطعات و همچنین مصرف انرژی کم، در بین مردم بسیار محبوب است. کولر‌های آبی این برند، در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

مهم‌ترین ویژگی کولر‌های آبی این برند، وجود پد‌های سلولزی به جای پوشال است. اگر پس از مدت زمانی متوجه شدید که کولر‌های این برند، به خوبی محیط را خنک نمی‌کنند یا به عبارتی دیگر باد گرم می‌زند. بهترین راهکار برقراری تماس با نمایندگی کولر آبی انرژی در اصفهان است.

مدیران این نمایندگی با اعزام نیرو‌های متخصص خود، دلیل این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهند. احتمالاً افراد ماهر تعمیر کولر آبی در اصفهان پیشنهاد کنند که برخی از قطعات مانند پد سلولزی را باید تعویض کنید. در چنین شرایطی آن‌ها قطعات اصل و اورجینال موجود در نمایندگی را روی کولر شما نصب می‌کنند.

تعمیر کولر آبی انرژی در اصفهان

تعمیر انواع کولر آبی در اصفهان

 

تعمیر کولر آبی آزمایش در اصفهان

از باکیفیت‌ترین نوع کولر آبی، می‌توان به تولیدات برند آزمایش اشاره کرد. در صورتی که نیاز‌مند به دریافت خدمات تخصصی تعمیر کولر آبی آزمایش محل کار یا زندگی مانند سرویس هستید، حتماً از نمایندگی کولر آبی آزمایش در اصفهان درخواست نیرو کنید.

تعمیر کولر آبی لورچ در اصفهان

برند لورچ کار خود را در سال ۱۳۶۵ با تولید محصولات باکیفیت و مرغوب آغاز کرد. وجود افراد متخصص و ماهر در این مجموعه، نقش مؤثری در تولید محصولات باکیفیت دارد. در صورت رعایت نکردن شرایط نگهداری کولر آبی لورچ، باید منتظر خرابی در قطعات باکیفیت این محصول بود.

اگر به هر دلیلی احساس کردید که کولر آبی شما، مانند سابق کار نمی‌کند؛ حتماً با نیرو‌های متخصص حاضر در نمایندگی کولر آبی لورچ در اصفهان تماس برقرار کنید. آن‌ها پس از مراجعه به محل و انجام آزمایش‌ها در کنار بررسی‌ها لازم، دلیل ناکارآمد بودن کولر را به شما بیان می‌کنند.

سپس نیرو‌های متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان جهت درست کردن آن اقدامات لازم مانند تعمیر یا تعویض قطعات را توصیه می‌کنند.

تعمیر کولر آبی سلولزی در اصفهان

یکی از اصلی‌ترین خدمات نمایندگی کولر آبی سلولزی در اصفهان، ارائه خدمات تخصصی به ویژه برای کولر‌های سلولزی است. مطمئناً پس از گذشت اندک زمانی، کولر انتخابی شما نیاز‌مند سرویس‌های دوره‌ای به ویژه قبل از شروع فصل تابستان است.

متخصصان این حوزه تمام قطعات کولر سلولزی ساختمان محل زندگی یا کار شما را مورد بررسی قرار می‌دهند تا در صورت تشخیص، فرایند تعمیر کولر آبی سلولزی در اصفهان را انجام می‌دهند.

تعمیر انواع کولر آبی در اصفهان

 

تعمیر کولر آبی جنرال در اصفهان

بدون شک کولر آبی از محبوب‌ترین نوع خود در اصفهان بوده و انتخاب آن به ویژه برای افراد دارای آلرژی هستند، بسیار توصیه شده است. در صورتی که کولر آبی شما زیاد سروصدا می‌کند، حتماً به نمایندگی کولر آبی جنرال در اصفهان تماس بگیرید تا با اعزام نیرو متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان، مشکل برطرف شود.

تعمیر کولر آبی سپهر الکتریک در اصفهان

مطمئناً با وجود کیفیت بسیار زیاد قطعات کولر آبی سپهر الکتریک، شما با مشکلاتی مانند روشن نشدن موتور مواجه می‌شوید. شاید دلیل بروز این مشکل، جعبه تقسیم کولر باشد. نیرو‌های متخصص نمایندگی کولر آبی سپهر الکتریک در اصفهان پس از انجام ارزیابی‌های لازم، مشکل را برطرف می‌کنند.

قیمت تعمیر کولر آبی در اصفهان

بدون تردید یکی از اصلی‌ترین دغدغه شما هنگام خرابی کولر، قیمت و هزینه تعمیر آن است. متخصصان و افراد فعال در این حوزه جهت تعیین قیمت تعمیر کولر آبی در اصفهان، عوامل مختلفی را در نظر می‌گیرند. از اصلی‌ترین فاکتور‌های مؤثر بر قیمت کولرهای آبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند و شرکت تولیدی کولر
  • انجام فرایند شستشو
  • دلیل خرابی
  • مدت زمان لازم جهت تعویض یا تعمیر قطعه
  • میزان تخصص و تجربه تعمیرکار
  • قیمت قطعه تعویض شده
  • نصب سایبان روی کولر

افراد ماهر تعمیر کولر آبی در اصفهان پس از ارزیابی کولر و همچنین توجه به تمام این عوامل، هزینه نهایی تعمیر کولر ساختمان محل زندگی یا کار را به شما بیان می‌کنند.

قیمت تعمیر کولر آبی در اصفهان

تعمیر کولر آبی سپهر الکتریک در اصفهان

 

 قیمت انواع کولر‌های آبی در اصفهان

در صورتی که کولر آبی شما به هر دلیل خراب شده و هیچ راهکاری برای تعمیر آن وجود ندارد؛ بهترین گزینه خرید کولر آبی جدید است. احتمال فرایند انتخاب کولر و ظرفیت آن برای شما، کمی سخت بوده و در چنین شرایطی مراجعه به نمایندگی‌های برند‌های تولید‌کننده، می‌تواند راهگشا باشد.

در این مجموعه‌ها افراد متخصص و کارآمد حضور دارند که مطابق با بودجه و همچنین ساختمان شما، بهترین کولر را پیشنهاد می‌کنند. در جدول زیر قیمت برخی از کولر‌های تولید شده برند‌های مختلف، اشاره شده است.

برند کولر آبی مدل قیمت بر اساس تومان
آبسال ۷۰۰۰ ۸۹۰۰۰۰۰
سلولزی انرژی EC0700 ۱۱۹۷۰۰۰۰
انرژی هوشمند پالا EC 0750 ۱۴۹۶۵۰۰۰
آبسال AC58 ۸۳۷۵۰۰۰
لورچ ۵۰۰۰ ۸۵۳۹۵۰۰
آبسال ۷۶۰۰ ۱۳۰۲۹۰۰۰
مینی کولر آبسال AC33K ۴۲۷۶۰۰۰

 

سؤالات متداول

  1. رایج‌ترین مشکل و خرابی کولر آبی چیست؟

سفت شدن پروانه، باد گرم زدن کولر، سوختن موتور، فیوز پریدن هم‌زمان با روشن کردن کولر

  1. امکان خرید قطعات اورجینال کولر آبی لورچ در نمایندگی آن فراهم است؟

نمایندگی‌های کولر آبی لورچ در شهر زیبا اصفهان علاوه بر ارائه قطعات اصل، امکان تعمیر سیستم شما توسط افراد متخصص را نیز فراهم می‌کنند.

  1. آیا امکان تعویض قطعه پروانه کولر آبی توسط افرادی عادی وجود دارد؟

امکان تعویض پروانه توسط افراد عادی امکان‌پذیر نیست. در صورت مواجه با چنین مشکلی، حتماً از نیرو‌های باتجربه کمک بگیرند تا مشکل خیلی زود، حل شود.

شارینو

در صورت علاقه‌مند به کسب اطلاعات مفید درباره انواع لوازم خانگی هستید، پیشنهاد ما به شما وبلاگ شارینو است. نیرو‌های متعهد و مجرب این سایت خوشنام، مقاله‌های متنوعی در باره تعمیر انواع لوازم خانگی تهیه کرده و در اختیار شما قرار داده‌اند.

از جذاب‌ترین این مقاله می‌توان به تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر سیستم تهویه در اصفهان، تعمیر هود آشپزخانه در اصفهان و تعمیر چرخ گوشت در اصفهان، است.

البته تمام مطالب این سایت منحصر به لوازم خانگی و تعمیر آن نمی‌شود. از دیگر مقاله محبوب و جذاب شارینو می‌توان به مشاور خانواده در اصفهان، آموزشگاه موسیقی در اصفهان و آموزشگاه زبان در اصفهان اشاره کرد.

در صورتی که سلامتی شما یا یکی از اعضا خانواده با مشکل مواجه شد، داشتن اطلاعات لازم درباره بیمارستان های اصفهان  لازم است. شارینو مقاله‌ای با این عنوان و همچنین خدمات ارائه شدن در مراکز درمانی مانند: رادیولوژی در اصفهان، سونوگرافی در اصفهان  و آزمایشگاه های اصفهان را تهیه کرده است.

همچنین در صورت نیاز می‌توانید با مطالعه مقاله پزشکان این مراکز درمانی مانند: پزشک زنان در اصفهان، اطلاعات مفیدی به دست بیاورید.

همچنین می‌توانید با مطالعه مقالاتی چون نویسندگان اصفهان، سینما های اصفهان و مراکز تفریحی اصفهان، اطلاعات زیادی درباره این شهر و مکان‌های تفریحی آن کسب کنید.

 

سخن پایانی

در صورتی که عملکرد مورد انتظار شما از سوی کولر آبی ساختمان برآورده نمی‌شود، حتماً به دنبال دلیل این امر باشید. اگر پس از ارزیابی خود متوجه مشکل و راهکار رفع آن شدید، خود‌تان با توجه به مهارت و دانش خود اقدامات لازم را انجام دهید.

اما اگر برای ناکارآمد بودن کولر آبی دلیل پیدا نکردید، با افراد متخصص تعمیر کولر آبی در اصفهان تماس بگیرید. افراد باتجربه پس از انجام ارزیابی‌های لازم، توصیه به تعمیر یا تعویض یک سری قطعات مانند پروانه می‌کنند. بدون تردید انجام کار‌های مانند تعویض پروانه، فقط از عهده این عزیزان بر می‌آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *