تعمیر کولر گازی در اصفهان– تلفن 10 تعمیرکار کولرگازی اصفهان

تعمیر کولر گازی در اصفهان

تعمیر کولر گازی در اصفهان باتوجه‌به کاربرد زیاد این وسیله در فصل‌های گرم سال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. آیا کولر گازی شما به‌خوبی خنک نمی‌کند یا بوی گردوخاک از آن به مشام شما می‌رسد؟ در این موارد باید به تعمیرکار کولر گازی در اصفهان مراجعه کنید.

کولرهای گازی باید سالانه سرویس شوند و معمولاً در صورت خرابی این وسیله به خدمات نصب تعمیر کولر گازی در اصفهان نیاز خواهید داشت. طی این مقاله به  بررسی نحوه نصب و تعمیرات قطعات کولر گازی پرداخته شده است. در صورت علاقه‌مندی به موضوع تعمیرات مربوط به کولرهای گازی تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

قطعات کولر گازی در اصفهان

یکی از موضوعات مهمی که در زمینه تعمیر کولر گازی در اصفهان می‌تواند شمارا راهنمایی کند؛ شناخت قطعات این دستگاه است. کولرها از قطعات مختلفی ساخته می‌شوند که هر کدام از این قطعات به طور جدا نقش منحصربه‌فردی دارند و کنار یکدیگر، کار اصلی کولر را انجام می‌دهند. در ادامه درباره اصلی‌ترین قطعات، توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

کندانسور کولر گازی

تعمیر کولر گازی در اصفهان- کندانسور کولر گازی

تعمیر کولر گازی در اصفهان

یکی از بخش‌های مهم کولر گازی، کندانسور است که گرمای داخل کولر را خارج می‌کند و به فضای بیرون از کولر انتقال می‌دهد. کندانسور کولر گازی در قسمت خارجی کولر تعبیه شده و از کویل‌های توخالی ساخته می‌شود.

رطوبت‌های داخل اجزای این قطعه می‌توانند با کویل‌های کولر واکنش نشان دهند و یک ماده خورنده ایجاد کنند؛ در نهایت به کولر گازی آسیب می‌رسد که برای حل این مشکل به تعمیرکار کولر گازی در اصفهان نیاز پیدا می‌کنید.

خوشبختانه به‌غیراز ضربه سنگین یا آسیب جدی، بسیاری از مشکلاتی که برای این قطعه ایجاد می‌شوند به‌راحتی قابل‌رفع هستند؛ اما در بدترین حالت برای کندانسور ممکن است مبرد نشت کند که در این شرایط باید کولر گازی به طور کامل تعویض شود یا برای رفع مشکل خود به متخصص تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کنید. قیمت کندانسور در شهر اصفهان از ۶۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

کمپرسور کولر گازی

کمپرسور قلب کولر گازی به شمار می‌آید. وظیفه این قطعه به گردش درآوردن مبرد است تا سیستم را وادار به فعالیت کند. کمپرسور هوای گرم را می‌گیرد و به بیرون از کولر انتقال داده؛ سپس به هوای خنک شده اجازه گردش در داخل اتاق را می‌دهد.

در واقع این قطعه مبرد گازی را که از اواپراتور آمده به فشار گاز تبدیل و با این کار آن را برای ورود به کندانسور آماده می‌کند. در حقیقت بدون وجود این قطعه، دستگاه تهویه به‌هیچ‌وجه به‌درستی کار نمی‌کند.

از نشانه‌های خرابی کمپرسور می‌توان به خارج‌شدن باد گرم از کولر، جریان ضعیف هوای دریچه کولر و تولید صداهای غیرعادی اشاره کرد. تعمیر کمپرسور کولر گازی در اصفهان نیازمند تجربه بالایی است و باید حتماً در این زمینه از  تکنسین باتجربه در تعمیر کولر گازی در اصفهان کمک گرفت.

شیر انبساط کولر گازی

از دیگر قطعاتی که آشنایی با آن در زمینه تعمیر کولر گازی در اصفهان بسیار اهمیت دارد، می‌توان به شیر انبساط کولر گازی اشاره کرد. این قطعه وظیفه کنترل مقدار ورود مایع مبرد به اپراتور را به عهده دارد. زمانی که مبرد از شیر انبساط خارج می‌شود، دما و فشار این مایع کم شده و به شکل مبرد مایع، کم‌فشار و سرد به‌سوی اپراتور حرکت می‌کند.

 بهتر است که شیر انبساط به‌صورت منظم به دست متخصص کولر گازی در اصفهان مورد بررسی و عیب‌یابی قرار بگیرد. در حوزه تعمیر کولر گازی و اسپلیت در اصفهان قیمت شیر انبساط از ۴۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

تعمیر کولر گازی در اصفهان- شیر انبساط کولر گازی

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در اصفهان

 

فن یونیت بیرونی کولر گازی

فن یونیت بیرونی که یکی از قطعات اصلی دستگاه سرمایشی به‌حساب می‌آید، با قطعه کندانسور کولر گازی رابطه مستقیم دارد و وظیفه این قطعه خارج کردن گرمای کولر گازی به فضای بیرون از محوطه خانه است. این فن ممکن است که به دلیل نگهداری نامناسب کند شود یا اصلاً قادر به انجام‌وظیفه خودش نباشد.

در صورت خراب شدن یا از کار افتادن فن یونیت بیرونی کولر گازی، کولر بیش از اندازه گرم شده و در درازمدت روی کارکرد کمپرسور تأثیر می‌گذارد.

برای جلوگیری از اختلال در کارکرد دستگاه و خرابی قطعه فن یونیت بیرونی توصیه می‌شود نسبت به تمیزکردن و نگهداری از آن توجه بسیاری نشان داده و آلودگی و گردوغبار آن را با دستمال تمیز کرده تا از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید. در نهایت برای تعویض این قطعه باید از  تعمیر کولر گازی در اصفهان کمک بگیرید.

ترموستات کولر گازی

وظیفه این قطعه وصل و قطع‌کردن جریان برق به کمپرسور است؛ به‌طوری‌که وقتی دمای کولر گازی بالا رفت، با وصل‌شدن جریان برق کمپرسور، کولر شروع به کار و در زمان پایین آمدن دما، جریان برق را قطع کند.

لازم به یادآوری است که قبل از ترموستات حتماً کمپرسور دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. همچنین کثیف بودن پنل‌ها و موتور فن را چک کنید؛ چون معمولاً یک دلیل باعث خرابی دستگاه نمی‌شود و لازم است تا از جهت‌های مختلف مورد بررسی قرار بگیرد.

بهتر است ترموستات به‌صورت دوره‌ای توسط استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان چک شود. تعمیر این قطعه به تجربه بالا نیازمند است و باید حتماً از کمک کولر گازی در اصفهان استفاده کنید. قیمت ترموستات کولر در حوزه تعمیر کولر گازی در اصفهان  از ۱۰۰۰۰۰ تومان الی ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

رایج‌ترین مشکلات کولر گازی

کولرهای گازی در فصل تابستان به علت پراستفاده بودن ممکن است پس از مدتی دچار ایراد و نقص فنی مختلف شوند و به تعمیرات تخصصی کولر گازی در اصفهان احتیاج پیدا کنند. شناخت متداول‌ترین مشکلات کولرهای گازی موجب می‌شود تا در برخی موارد بتوانید خودتان دستگاه را تعمیر کنید.

تعمیرات تخصصی کولر گازی در اصفهان- رایج‌ترین مشکلات کولر گازی

تعمیرات تخصصی کولر گازی در اصفهان

 

کارنکردن فن کولر گازی

یکی از اصلی‌ترین قطعات کولر گازی که کارنکردن آن می‌تواند در کارکرد دستگاه اختلال ایجاد کند فن است که در پنل خارجی اسپلیت  و در جلوی کمپرسور قرار دارد.

هر کولر گازی دارای دو فن است که یکی از آن‌ها، هوا را از روی کندانسور یونیت خارجی عبور می‌دهد تا گرمای جذب شده را به بیرون از ساختمان هدایت کند و دیگری هوای درون اتاق را از روی سیم‌پیچ‌های اواپراتور رد می‌کند.

در صورت کار نکردن هر کدام از این دو فن، جریان هوا ضعیف شده و عملکرد دستگاه دچار اختلال می‌شود. باید بدانید که کارنکردن فن کولر، می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. از مهم‌ترین دلایل کارنکردن فن کولر گازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خرابی موتور فن گردشی کولر گازی

موتور فن گردشی کولر گازی دارای دو پروانه است که هرکدام در یک سمت از کولر گازی قرار دارند. یکی از این دو پروانه وظیفه دارد تا کویل‌های تبخیرکننده را به گردش درآورد و دیگری وظیفه کاهش حرارت و خنک‌کردن کویل‌های چرخنده را به عهده دارد.

موتور فن گردشی کولرهای گازی برای انجام‌دادن وظیفه خود دارای بیرینگ‌های خاصی هستند که در اثر گذشت زمان شل، ساییده و خمیده می‌شوند.

برای بررسی‌کردن این قسمت باید پروانه‌های موتور را با دست بچرخانید.  به این نکته توجه کنید که پروانه‌ها باید توانایی آزاد چرخیدن را داشته باشند؛ در غیر این صورت به‌احتمال زیاد بیرینگ‌های کولر ساییده شده‌اند و در صورت ساییده شدن بیرینگ‌ها، ‌ باید موتور را تعویض کرد.

اما اگر تیغه‌های موتور به‌راحتی چرخیدند، ‌باید جریان برق به موتور فن را بررسی کرد؛ چنان چه مشکلی در اتصال برق نبود احتمال خراب بودن موتور بالا می‌رود که در این حالت باید اقدام به تعویض آن کنید.

سوختن خازن کولر گازی

خازن‌های موجود در قطعه کمپرسور کولر با استفاده از یک‌پایه الکتریکی به کمپرسور متصل شده‌اند که در صورت سوختن آن‌ها در کارکرد دستگاه مشکل ایجاد می‌شود.

به همین علت در این مواقع احتیاج است تا با یک مولتی‌متر از وجود جریان الکتریکی در آنها اطمینان حاصل کرده و در صورت لزوم برای تعویض به مرکز تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کنید.

تعمیرات تخصصی کولر گازی در اصفهان- سوختن خازن کولر گازی

 

بورد رله

این قطعه وظیفه تأمین ولتاژ را دارد تا تعداد زیادی از اجزای سیستم تهویه‌مطبوع را به حرکت در آورد که یکی از این قطعات،  موتور فن است؛ اگر این قطعه به‌درستی کار نکند، می‌تواند یکی از علل کارنکردن کولر گازی باشد.

 بهتر است که قبل از تعویض این قطعه از سالم‌بودن قطعات دیگر کولر اطمینان حاصل کنید؛ چرا که اغلب در این مورد دچار اشتباه می‌شوید.

پس قبل از تعویض این قطعه، ‌ لازم است که موتور فن یا خازن موتور فن را بررسی کنید و در صورت برطرف‌نشدن مشکل خود به تکنسین تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کنید.

ترموستات

اگر ترموستات کولر گازی که وظیفه رصدکردن هوا را به عهده دارد دچار نقص فنی باشد، می‌تواند موجب کارنکردن فن کولر گازی شود. این قطعه از کولرهای گازی با بررسی‌کردن دمای هوا، جریان برق کمپرسور را وصل و قطع می‌کنند و در صورت خراب بودن این قطعه فن کولر شما کار نخواهد کرد.

برای بررسی‌کردن این قطعه باید سیستم تهویه هوا را برای خنک‌سازی محیط تنظیم و سپس آن را روشن کنید. اکنون برای چک‌کردن جریان برق به یک مولتی‌متر نیاز دارید. در صورت نبودن جریان ورودی برق، باید نسبت به تعویض ترموستات با کمک تعمیر کولر گازی در اصفهان اقدام کنید.

ترموستات کنترل دما کولر گازی

در صورت خرابی ترموستات کنترل دما، کولر شما دیگر کار نمی‌کند. این قطعه از کولرهای گازی شما به رله‌های تماسی الکترونیکی مجهز هستند که ممکن است باگذشت زمان فرسوده شوند یا بسوزند؛ در صورت سوختن این قطعه، ترموستات به‌درستی کار نمی‌کند.

برای بررسی‌کردن این قسمت باید به نحوه کارکردن کمپرسور و فن دقت کنید. ‌ حین کارکردن کمپرسور، فن موتور هم باید کار کند؛ در غیر این صورت باید موتور فن یا خازن موتور را چک کنید.

اگر موتور فن و کمپرسور خراب بود، ‌نوبت به بررسی‌کردن برق قطعه ترموستات کنترل دما می‌رسد که این کار را باید با مولتی‌متر انجام دهید؛ در صورت نبودن جریان برق باید ترموستات را تعویض کنید.

 در صورت آشنایی نداشتن به قطعات کولر به استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه و مشکل خود را برطرف کنید.

استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان- ترموستات کنترل دما کولر گازی

تعمیرات تخصصی و نصب انواع کولر گازی در اصفهان

 

 ترمیستور کولر گازی

ترمیستور کولر گازی وظیفه چک‌کردن دمای اتاق را دارد. این قطعه به بورد کنترل متصل است که در صورت خرابی موجب کارنکردن دستگاه می‌شود. برای تست‌کردن این قطعه از دستگاه باید از یک مولتی‌متر استفاده کنید.

اگر جریان برق وجود نداشت، تعمیر ترمیستور راه‌حل کارنکردن فن کولر گازی خواهد بود یا می‌توانید به تکنسین تعمیر کولر گازی در اصفهان برای رفع مشکل خود مراجعه کنید.

موتور دمنده

در صورت خراب بودن موتور دمنده، فن کولر کار نمی‌کند. برای تشخیص‌دادن سلامت موتور دمنده، باید بررسی‌کردن را از تیغه‌های فن شروع کنید؛ چنان چه پروانه‌ها نتوانند آزادانه بچرخند باید این قطعه را تعویض کنید.

در قدم بعدی باید جریان برق ورودی را به قطعه موتور دمنده کولر گازی بررسی کنید؛ اگر جریان برق در دستگاه برقرار بود، ولی موتور دستگاه شما کار نکرد باید موتور دمنده دیگری را جایگزین این قطعه کرده و به تکنسین تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کنید.

سوئیچ چرخشی

با چرخش این قطعه، موتور شروع به کارکردن می‌کند. کونتاکت‌های الکتریکی که درون این سوئیچ‌ها قرار دارند، به‌مرورزمان ذوب می‌شوند. با کمک‌گرفتن از یک مولتی‌متر از وجود جریان برق اطمینان حاصل کنید.

در صورت خراب بودن این قطعه چاره‌ای جزو تعویض آن ندارید و در صورت برطرف نشدن مشکل دستگاه خود می‌توانید برای رفع نقص کولر خود به متخصص تعمیر کولر گازی در اصفهان اطمینان کنید.

خنک‌نکردن کولر گازی

از مهم‌ترین دلایل باد گرم کولر گازی و خنک نبودن باد آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنظیمات نادرست ترموستات کولر
  • تمیز نبودن کندانسور کولر گازی
  • انسداد فیلتر هوا
  • کمبود یا نشت گاز مبرد
  • ظرفیت نامناسب کولر نسبت به محیط
  • وجود نقص فنی در موتور کولر
  • کارکرد نامناسب فن یا موتور
  • وجود مشکل در برد اصلی
  • معیوب‌بودن سنسور دمای کولر گازی
  • نصب پنل خارجی در مکان نامناسب کولر
  • استهلاک ناشی از عمر بالای کولر
  • گرفتگی لوله‌های کولر گازی
استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان- خنک‌نکردن کولر گازی

نصاب کولر گازی در اصفهان

 

تنظیمات نادرست ترموستات

در این مواقع برای درست‌کردن این قطعه ابتدا درجه کولر گازی را  در مقادیر مختلفی ۵ یا ۶ درجه پایین‌تر از دمای اتاق تنظیم کنید و کارکرد کولر گازی را بررسی کنید. همچنین به روشن‌شدن فن بیرونی و کمپرسور توجه داشته باشید؛ در صورت ایراد از ترموستات برای درست‌کردن آن به تعمیر کولر گازی در اصفهان نیاز دارید.

کثیف بودن کندانسور

در بسیاری از مواقع دلیل خنک نبودن باد کولر می‌تواند به علت کثیف بودن کندانسور، آلودگی و تجمع گردوغبار روی آن‌ها مربوط باشد. در این حالت با تمیزکردن کندانسور می‌توانید مشکل کولر خود را بر طرف کنید.

انسداد و گرفتگی فیلتر هوا

به‌مرورزمان فیلترها گردوغبار را جذب کرده و سبب گرفتگی مسیر باد کولر می‌شوند. این مورد یکی از دلایل خنک‌نکردن کولر محسوب می‌شود و به‌راحتی قابل‌حل است. می‌توانید برای حل این مشکل فیلتر کولر را بشورید یا تعویض کنید یا به استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کنید.

 کمبود یا نشت گاز مبرد کولر گازی

در ابتدا سیستم دستگاه را عیب‌یابی کنید و بعد از تشخیص کمبود شارژ گاز کولر گازی به دنبال نشتی سیستم و رفع مشکل نشتی باشید. سپس مراحل شارژ و وکیوم کردن را ادامه دهید. علائمی همچون یخ‌زدن و برفک لوله‌های اسپلیت دستگاه و طولانی کارکردن کولر گازی‌ در کنار کم‌شدن باد خنک دستگاه می‌توانند در تشخیص اولیه کمبود مبرد کولر به شما کمک کنند.

علت خنک‌نکردن کولر ظرفیت نامناسب

با انتخاب نامناسب در ظرفیت کولر، این دستگاه مجبور به کارکردن بیش از اندازه و یکسره می‌شود؛ در این صورت نه‌تنها مشکل خنک نبودن باد کولر را دارید؛ بلکه بعد از مدتی به علت کار زیاد به کمپرسور فشار زیادی وارد شده و باعث خراب‌شدن و ازکارافتادن کولر گازی می‌شود.

خرابی موتور یا کمپرسور

کمپرسور یکی از قطعات اصلی کولرهای گازی محسوب می‌شود و خرابی آن در کارکرد دستگاه مشکل ایجاد می‌کند. بررسی کمپرسور را می‌توان از طریق انجام‌دادن تست سلامت کمپرسور پیگیری کرد. برای حل این مشکل بهتر است که از طریق تعمیر کولر گازی در اصفهان اقدام کنید.

کارنکردن فن یا موتور

برای کاهش دمای کولر گازی، فن کمپرسور و فن کندانسور جزو قطعات حیاتی به شمار می‌روند و اختلال در موتور فن و فن از دیگر دلایل سردنکردن باد کولر گازی‌ محسوب می‌شود. قطعی سیم‌های فن و ایرادات دیگر این قسمت از کولر گازی می‌تواند علت باد گرم کولر گازی را توجیه کند.

معیوب‌شدن برد اصلی کولر

 برد فرمان کولر گازی را می‌توان مغز سیستم کولر در نظر گرفت. تمام سیگنال‌ها از این قسمت به تمام نقاط کولر صادر می‌شوند. درصورتی‌که سیگنال قطعه کندانسور، کمپرسور، فن یا هر قسمت دیگری از سیستم کولر گازی به دلیل اشکال از برد دچار اختلال در کارکرد دستگاه شوند، کولر باد گرم به فضای خارجی پرتاب می‌کند. برای عیب‌یابی و بررسی بهتر است به تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کرده و مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان- معیوب‌ شدن برد اصلی کولر

تعمیرکار کولرهای گازی در اصفهان

 

خرابی سنسور دما و خازن

سنسور دمایی کولر گازی با تشخیص دمای محیط و مقایسه‌کردن آن با میزان دمای تنظیم شده اتاق به کمپرسور دستور خاموش یا روشن‌شدن می‌دهد. خازن کولر نیز نقش حیاتی در راه‌اندازی و استارت کمپرسور دارد؛ بنابراین خرابی هرکدام از این دو قطعه کولر گازی، می‌تواند علت خنک‌نکردن دستگاه شما باشد در صورت رفع‌نشدن مشکل می‌توانید به استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کنید.

نصب پنل خارجی کولر در محل نامناسب

یکی از نکاتی که بیشتر مواقع به آن توجه نمی‌شود، محل نصب پنل بیرونی کولر گازی است. زمانی که کمپرسور و کندانسور برای مدت زیادی در معرض تابش خورشید قرار بگیرند، ‌ دمای آنها افزایش‌یافته؛ در نتیجه باد کولر گرم می‌شود.

برای همین استفاده‌کردن از سایبان در شرایط ضروری، مهم است. همچنین باید توجه داشته باشید که جریان هوا در اطراف پنل خارجی کولر گازی به‌خوبی برقرار باشد.

استهلاک ناشی از کولر

عملکرد کولرهای گازی بعد از استفاده مداوم و در اثر استهلاک حدود ۵ تا ۷ درصد  افت کرده و از بین می‌رود؛ بنابراین هیچ جای تعجبی ندارد که کولر شما بعد از ۱۰ سال استفاده در شرایط تقریباً سخت قدرت خنک‌کردن دمای محیط را مانند سابق نداشته باشد.

یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه نگهداری از کولرهای گازی سرویس این است که دستگاه‌ها به‌صورت دوره‌ای و سالانه توسط استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان بررسی شوند؛ این کار کمک می‌کند تا ماکزیمم عملکرد کولرها حفظ شده و ایرادات جزئی آن رفع شود.

گرفتگی مسیر گاز در لوله‌های کولر گازی

علاوه بر کمبود گاز مبرد در کولرهای گازی انسداد، نشت و گرفتگی در مسیر گاز، از جمله شیلنگ‌ها، ‌ لوله مویی، شیرها و لوله مسی رفت‌وبرگشت کولر می‌تواند از دلایل خنک‌نکردن کولر گازی باشد. در این وضعیت لوله‌ها معمولاً با علائمی مانند یخ‌زدن خودشان را نشان می‌دهند.

در این مواقع به تعمیر کولر گازی در اصفهان نیاز پیدا کرده تا مشکل خود را به‌صورت اساسی بر طرف کنیم. شست‌وشوی مداوم کولر راه‌حل مناسبی برای رفع باد گرم به‌حساب می‌آید.

خاموش‌نشدن کولر گازی

در برخی موارد کولر شما خاموش نمی‌شود و قادر نیست که دستورات را از سیستم کنترل کولر گازی دریافت کند. این مشکل می‌تواند به علت خرابی ترموستات کولر گازی باشد. می‌توانید با مطالعه‌کردن دفترچه راهنمای کولر تنظیمات ترموستات را بررسی کرده و مشکل را رفع کنید.

اما در بسیاری از موارد رفع این مشکل از توانایی شما خارج بوده و لازم است از متخصصان کارگاه تعمیر کولر گازی در اصفهان کمک بگیرید. برای حل این مشکل می‌توانید از خدمات تعمیر کولر گازی به‌صورت سیار در اصفهان بهره‌مند شوید.

استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان- خاموش‌ نشدن کولر گازی

تعمیر کولر گازی به‌صورت سیار در اصفهان

 

بوی بد کولر گازی

یکی از آزاردهنده‌ترین ایرادات کولر گازی، تولید بوی نامطبوع و بد است. اگر شما هم در حین استفاده از کولر با بوی ناخوشایندی روبه‌رو شده‌اید، ‌ باید علت‌های بوی بد کولر را جویا شوید. از مهم‌ترین دلایل این بوی بد می‌توانیم موارد زیر را برای شما نام ببریم.

بوی کپک و قارچ

وجود رطوبت در کولرهای گازی موجب به‌وجودآمدن بوی نامطلوب قارچ و کپک می‌شود؛ به همین منظور باید این مشکل را به تعمیر کولر گازی در اصفهان بسپارید. با تعویض سیستم و فیلتر تهویه،  چک‌کردن نشتی در مجرای دستگاه و  با بررسی سالانه کولر گازی می‌توانید از بروز مشکل جلوگیری کنید.

بوی استون

بوی استون از کولر گازی می‌تواند هشداری از یک عامل خطرناک از دستگاه شما باشد. درصورتی‌که این بو از کولر شما خارج شد، ‌ در اولین فرصت به متخصص تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کنید؛ چرا که امکان دارد حاکی از نشت گاز از دستگاه شما باشد. هر بوی نامطبوعی که از کولر گازی شما پخش شود، می‌تواند به‌سرعت فضای خانه را پر کند.

خوب است به‌سرعت، علت‌های بوی بد کولر را جویا شده و مشکل را حل کنید تا بتوانید از عملکرد مناسب این دستگاه به‌خوبی و باکیفیت بالا بهره‌مند شوید.

بوی جوراب و بوی پا

از دیگر بوهایی که ممکن است از کولر شما پخش شود بوی ناخوشایند جوراب و پا است که می‌تواند به دلیل؛ آب راکد، کویل‌های کثیف و مخازن تخلیه آب مسدود شده باشد. با درخواست خدمات تمیزکاری حرفه‌ای در اصفهان می‌توانید به‌راحتی از شر این بوهای نامطبوع خلاص شوید.

بوی دود اگزوز در کولر گازی

درون کولر از روغنی استفاده می‌شود تا به عملکرد دستگاه کمک کند. اگر بوی دود و اگزوز از کولر گازی شما پخش می‌شود، به معنای پخش‌شدن روغن موجود در دستگاه شما است. در این حالت باید به متخصص تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کرده و مشکل خود را برطرف کنید.

استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان- بوی دود اگزوز در کولر گازی

 

بوی دود سیگار

دود سیگار از دیگر بوی‌های نامطلوب کولر گازی است؛ چرا که دود سیگار می‌تواند در اواپراتور و فیلتر کولر انباشته شود؛ به همین علت ممکن است هنگامی که سیستم تهویه را روشن می‌کنید، ‌بوی سیگار را احساس کنید.

تعویض فیلتر کولر، ‌برنامه‌ریزی منظم برای تمیزکردن کولر گازی و کشیدن سیگار در خارج از منزل می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

بوی سوختن در کولر گازی

اگر بویی شبیه به سوختن در کولر گازی به مشام شما رسید، به‌احتمال زیاد چیزی در حال سوختن است. این  بو می‌تواند به علت مشکل در برق‌کشی دستگاه، ذوب‌شدن قطعات پلاستیکی یا داغ‌شدن بیش از حد موتور کولر گازی باشد.

در این حالت باید به‌سرعت کولر خود را خاموش کرده و از یک تکنسین تعمیر کولر گازی در اصفهان بخواهید تا سیستم شما را به طور کامل بررسی کرده و مشکل برقی و مکانیکی در کولر گازی شما را برطرف کند.

بوی باروت

 در صورت اتصالی‌کردن مدار موتور یا خرابی فن کولر، دستگاه نیاز به تعویض قطعات دارد؛ ‌پس با استشمام‌کردن این بو حتماً با کارشناس و متخصص تعمیر کولر گازی در اصفهان تماس حاصل کرده تا از بروز مشکلات جدی‌تر‌ جلوگیری کنید.

بوی زباله کثیف در کولر گازی

با استشمام‌ بوی زباله کثیف حین استفاده‌کردن از کولر گازی، لازم است که بلافاصله دستگاه خود را بررسی کنید؛ چرا که ممکن است موجودی کوچک جان خودش را ازدست‌داده باشد. در این مواقع بهتر است، ابتدا سیستم ac را خاموش  و پنجره‌ها و درها را بازکرده و با یک شرکت حرفه‌ای hvac و تکنسین تعمیر کولر گازی در اصفهان تماس بگیرید تا این مشکل را برطرف کنند.

برای ازبین‌بردن بوی بد کولر گازی می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • کولر گازی خود را بررسی کنید.
  • واحد تهویه هوای کولر گازی را بررسی کنید.
  • لوله کندانس را با فشار آب چک کنید.
  • تشت تخلیه کولر گازی را چک کنید.
  • فیلتر کولر را تعویض کنید.
  • در آخر نتایج را بررسی کنید.

خاموش‌شدن خودکار کولر گازی

اگر در انتخاب برند کولر خود اشتباه کرده باشید یا شیوه درست استفاده از کولر گازی را ندانید، در بیشتر مواقع با مشکل خاموش‌شدن کولر روبه‌رو می‌شوید. در ادامه ۱۰ دلیل خاموش‌شدن خودکار کولر گازی را شرح داده‌ایم:

  • اولین و مهم‌ترین دلیل خاموش‌شدن کولر گازی می‌تواند به علت انتخاب نادرست سایز کولر بدون توجه به فضای خانه باشد. در این صورت کولر مجبور است بیش از توان خود و به طور مداوم کار کند.

این افزایش کارکرد کولر به‌مرورزمان به کولر فشار آورده و دستگاه قادر نیست در این مواقع وظیفه خود را به‌درستی انجام دهد و درنهایت خاموش می‌شود.

  • از دیگر مشکلات خاموش‌شدن کولر گازی می‌توان به مشکل در برق‌کشی کولر اشاره کرد. زمانی که ترموستات را در حالت خودکار قرار داده‌اید و خود دستگاه در یک‌زمان مشخص خاموش یا روشن می‌شود. اگر دمای ترموستات را بیشتر از حد خودکار تنظیم کنید، ‌کولر گازی به‌صورت ناگهانی خاموش می‌شود
  • در صورت برطرف‌نشدن مشکل برق‌کشی دستگاه خود به متخصص بهترین تعمیرکار کولر گازی در اصفهان مراجعه کرده و مشکل خود را بر طرف کنید.
  • کثیف بودن فیلتر هوای کولر گازی می‌تواند از دیگر دلایل خاموش‌شدن کولر گازی باشد. زمانی که این فیلترها کثیف باشند کولر گازی به طور خودکار خاموش می‌شود و تا زمانی که تمیز نشوند به‌هیچ‌وجه روشن نمی‌شود در این زمان می‌توانید با خدمات تخصصی کولر گازی در اصفهان مشکل خود را برطرف سازید.
  • کم‌بودن گاز در کولر گازی نیز می‌تواند از دلایل خاموش‌شدن ناگهانی کولر گازی باشد که با شارژ کولر این مشکل برطرف می‌شود. با مراجعه به نمایندگی‌های تعمیر کولر گازی در اصفهان با اطمینان مشکل خود را برطرف کنید.
  • کثیف بودن کندانسور کولر گازی از دیگر دلایل خاموش‌شدن کولر گازی است. زمانی که کویل کندانسور با گردوغبار کثیف باشد، زودبه‌زود موجب خاموش‌شدن کولر گازی شده که با تمیزکردن این کویل‌ها مشکل برطرف می‌شود.
  • در صورت کارکردن بیش از اندازه کولر گازی، موتور کولر برای جلوگیری از سوختن، ‌دستگاه را خاموش می‌کند و تا زمان خنک‌شدن کولر گازی اجازه روشن‌شدن را به آن نمی‌دهد.
  • روغن‌ریزی در داخل کندانسور کولر گازی موجب می‌شود که روغن داخل دستگاه کاهش پیدا کند و حلقه‌های سیلندر و پیستون‌ها دچار اختلال و نقص فنی شوند که این امر باعث خاموش‌شدن کولر گازی می‌شود.
  • با سرویس کردن به‌موقع کولر گازی می‌توانید از مشکلات زیادی جلوگیری کنید و برای سرویس دستگاه خود به تکنسین تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کرده تا تابستان خوشایندی داشته باشید.
استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان- خاموش‌ شدن خودکار کولر گازی

سرویس کار کولر گازی در اصفهان

 

نشت آب در کولر گازی

کولر گازی یک سیستم خنک‌کننده در تابستان است که با استفاده از مکانیسم مبرد کار می‌کند. در واقع یک گاز مبرد در بین لوله‌های اپراتور و پنل خارجی در حرکت است تا هوای گرم را به هوای خنک و خوشایند تبدیل کند.

شاید این سؤال برای شما پیش‌آمده باشد که آیا کولر گازی آب مصرف می‌کند؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بله و گاز مبرد موجود در کولر، پس از طی‌کردن مراحلی به مایع تبدیل شده و این آب در نهایت منجر به خنک‌کردن فضای خارجی می‌شود.

گاهی ممکن است آب کولر گازی به دلیل وجود مشکلات از مسیر اصلی خود خارج شده و این آب از پنل داخلی سرریز شود. برای حل این مشکل به استادکار تعمیر کولر گازی در اصفهان مراجعه کنید.

از علت‌های ریزش آب از کولر گازی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • مسدودشدن فیلتر هوای کولر گازی
  • شکستن پمپ کولر گازی
  • انسداد خروجی سینی تخلیه آب کولر گازی
  • قرارگرفتن شیلنگ تخلیه یا لوله درین در مکان نامناسب
  • عایق نبودن لوله‌های اسپلیت کولر گازی
  • کافی‌نبودن گاز

سروصدای زیاد کولر گازی

معمولاً انواع مدل‌های کولر گازی از قابلیت بی‌صدا بودن برخوردار هستند. اگر در هنگام کارکردن کولر متوجه صدای غیرعادی شدید، آن را جدی بگیرید و از خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان بهره‌مند شوید. در ادامه ۶ دلیل اصلی صدای زیاد کولر گازی را برای شما شرح می‌دهیم:

  • وجود جسم خارجی در کندانسور کولر گازی
  • شکستن تیغه‌های فن کولر
  • قاب جلوی کولر گازی
  • تراز نبودن کولر گازی و صدای زیاد کولر گازی
  • لق شدن پایه‌های کندانسور کولر گازی
  • عدم روغن‌کاری دستگاه و تولید صدای زیاد

تعمیر انواع کولر گازی در اصفهان

کولرهای گازی در سال‌های اخیر به‌عنوان دستگاهی دوست‌داشتنی و مطبوع شناخته شده‌اند که می‌توانند به ما هوایی لذت‌بخش هدیه دهند؛ اما خرابی این دستگاه می‌تواند به همان اندازه ناراحت‌کننده باشد.

تشخیص سریع مشکلات کولر گازی اهمیت زیادی دارد و برای تعمیر آنها بهتر است که از متخصص تعمیر کولر گازی در اصفهان کمک بگیرید.

تعمیر انواع کولر گازی در اصفهان

تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان

 

در ادامه قصد داریم در مورد معروف‌ترین برندهای کولرهای گازی در ایران که دارای طرف‌داران خاص خودشان هستند و تعمیرات تخصصی که برای برند خود انجام می‌دهند، صحبت کنیم.

تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان

نمایندگی کولرهای گازی ال جی در شهر اصفهان کلیه خدمات پس از فروش این کولرها و اسپلیت‌های ال جی در کلیه نقاط این شهر را برعهده دارند. با اطمینان کامل می‌توان گفت شرکت کره‌ای برند ال جی را به‌عنوان یکی از  برترین شرکت‌های تولیدکننده کولر گازی در جهان معرفی کرد.

بهره‌گیری از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا، ‌ کیفیت بالای محصولات و قیمت مقرون‌به‌صرفه کولرهای گازی برند ال جی دلیل محبوبیت این محصولات بین خریداران شده است.

یکی  از مهم‌ترین خدمات تخصصی کولرهای گازی در اصفهان مربوط به سرویس و تعمیر کولرهای برند ال جی هستند که توسط نمایندگی کولر گازی ال جی در اصفهان به بهترین شکل ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید بهترین خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان را دریافت کنید، حتماً با این نمایندگی تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی جنرال مکس در اصفهان

محصولات شرکت جنرال در حوزه تولید کولر گازی جزو قیمت مناسب‌ترین کولرهای گازی به شمار می‌روند که دارای مزایای دیگر مانند مصرف انرژی پایین و موتور قدرتمند هستند. از رایج‌ترین مشکلات این کولرها می‌توان به قدرت پایین در پرتاب باد، تولید هوای بسیار کم و تولید سروصدای بالا اشاره کرد که با کمک‌گرفتن از کادر حرفه‌ای نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در اصفهان به‌راحتی قابل‌رفع است.

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان استفاده کنید، ‌این نمایندگی بهترین گزینه برای شما است که می‌توانند در کمترین زمان خدمات خود را به شما ارائه دهند.

تعمیر کولر گازی اٌجنرال در اصفهان

از دیگر شرکت‌های محبوب و معروف در زمینه ساخت کولر گازی می‌توان به شرکت اجنرال اشاره کرد. کولرهای این برند از کم‌مصرف‌ترین کولرهای جهان به‌حساب می‌آیند. اگر از مصرف‌کنندگان برند جنرال هستید و قصد دارید کولر خود را تعمیر و‌ سرویس یا تعویض کنید، پیشنهاد ما به شما نمایندگی کولر گازی اجنرال در اصفهان است.

علاوه بر این می‌توانید از کلیه خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان که توسط متخصصان این نمایندگی ارائه می‌شود را در جهت نصب و راه‌اندازی اصولی کولر گازی خود مورداستفاده قرار دهید.

تعمیر کولر گازی گری در اصفهان

این برند از کولرها ساخت کشور چین است. کولرهای گازی گری توانسته‌اند به‌خوبی با رقبای این عرصه همچون شرکت‌های، کره‌ای، آلمانی و ژاپنی به رقابت بپردازند. باوجوداینکه این کولرها از قیمت پایینی برخوردار هستند؛  اما جزو کولرهای کم‌مصرف محسوب می‌شوند.

کولرهای برند گری در سرمایش دوام بالا و دارای کیفیت بسیار خوبی هستند؛ ولی ممکن است که با گزشت زمان و استفاده غیر مناسب در کارکرد دستگاه اختلال به وجود بیاید که در این شرایط بهترین راه‌حل کمک‌گرفتن از نمایندگی کولر گازی در اصفهان است.

از مهم‌ترین خدمات نمایندگی برند‌ گری در زمینه تعمیر کولر گازی در اصفهان می‌توان به تعمیر در محل کولر گازی در اصفهان اشاره کرد.

تعمیر کولر گازی جنرال مکس در اصفهان

تعمیر کولر گازی گری در اصفهان

 

تعمیر کولر گازی بوش در اصفهان

شرکت آلمانی بوش یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی از جمله کولر گازی است که محصولات پیشرفته و باکیفیت را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این محصولات باتوجه‌به امکانات بالایی که دارند، ‌قیمت آن‌ها مقرون‌به‌صرفه و مناسب است.

اگر از کولر گازی برند بوش استفاده می‌کنید و متوجه شده‌اید که دستگاه شما به تعمیر و عیب‌یابی احتیاج دارد، ‌ پیشنهاد می‌کنیم حتماً روی کمک  نمایندگی کولر گازی بوش در اصفهان حساب باز کنید. این نمایندگی در زمینه تعمیر کولر گازی در اصفهان به‌خوبی پاسخگو نیازهای شما خواهد بود.

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در اصفهان

یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ایرانی تولید کننده کولرهای گازی، ایران رادیاتور است که در سال‌های فعالیت خودشان توانسته‌ با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، ‌ برترین کولرهای گازی را باکیفیت بالا و قیمت مناسب تولید کند.

کولرهای گازی برند ایران رادیاتور باتوجه‌به سطح بالای کیفیتی که دارند در حال حاضر به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار شناخته می‌شوند.

اگر از برند کولر ایران رادیاتور استفاده می‌کنید و متوجه بروز اختلال در کارکرد دستگاه شده‌اید، ‌نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در اصفهان می‌تواند به شما در این زمینه کمک زیادی کند. نصب سرویس و تعمیر کولر گازی در اصفهان را باکیفیت بالا از این نمایندگی بخواهید.

تعمیر کولر گازی جی پلاس در اصفهان

جی پلاس از دیگر برندهای باکیفیت شناخته شده شرکت گلدیران به شمار می‌آید که در بازار ایران و خاورمیانه محصولات خود را ارائه می‌دهد. کولرهای گازی این برند با استفاده‌کردن از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند و به‌خوبی پاسخگوی نیاز خریداران هستند.

اگر می‌خواهید بهترین خدمات تعمیر کولر گازی در اصفهان را برای کولر گازی جی پلاس دریافت کنید، ‌باید به این نکته توجه داشته باشید که کمک‌گرفتن از بهترین خدمات تخصصی کولرهای گازی در اصفهان یک اصل مهم در این زمینه است.

ازآنجایی‌که پیداکردن تعمیرکار حرفه‌ای و کاربلد بسیار سخت است، ‌پیشنهاد ما به شما نمایندگی کولر گازی جی پلاس در اصفهان است. در این نمایندگی امکانات کافی و متخصصان مجرب در اختیار شما قرار می‌دهند و در کمترین زمان دستگاه شما را به‌خوبی تعمیر می‌کنند.

هزینه تعمیر کولر گازی در اصفهان

هزینه تعمیر کولر گازی در اصفهان

هزینه تعمیرات کولر گازی در اصفهان

 

آیا از قیمت سرویس کولر گازی در اصفهان خبر دارید؟ قیمت تعمیرات کولر گازی در  شهر اصفهان بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که لازم است قبل از اقدام به تعمیر کولر گازی در اصفهان با آن‌ها آشنا باشید. از مهم‌ترین این عوامل می‌توانیم موارد زیر را برای شما نام ببریم:

  • معمولی بودن کمپرسور
  • برند کولر گازی
  • مدل کولر گازی
  • مقدار ظرفیت کولر گازی
  • محل نصب کولر گازی
  • میزان تجربه و مهارت تعمیرکار کولر گازی
  • زمان صرف شده برای تعمیر
  • تعویض قطعات کولر گازی

در ادامه تصمیم گرفتیم به‌منظور آشنایی کامل شما با هزینه تعمیر کولر گازی در اصفهان طبق مصوبه سال، ۱۴۰۲ لیست کاملی از قیمت سرویس قطعات را برای شما آماده کنیم.

نوع خدمات قیمت
سرویس کولر گازی در اصفهان ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
نصب کولر گازی در اصفهان ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض کمپرسور در اصفهان ۲۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
نصب پنل کولر گازی در اصفهان ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض برد کولر گازی ۲۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سنسور دما ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیر برقی ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض خازن کولر گازی ۳۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ترانس برد کولر گازی ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
نصب پایه کولر گازی ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان
داکت کشی (متری) کولر گازی ۲۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰ تومان
تعویض شیرهای رفت‌وبرگشت کولر گازی ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
شست‌وشوی مدار کولر گازی ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تخلیه آب درین ۸۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض فیلتر درایر کولر گازی ۱۸۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
عیب‌یابی کولر گازی ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز کولر گازی در اصفهان ۱۶۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
رفع نشتی گاز و وکیوم ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لوله مویی ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض کنتاکتور ۲۰۰۰۰۰ الی ۳۵۰۰۰۰ تومان
تعویض بلور یونیت ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعویض سنسور یونیت داخلی ۱۰۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعویض یا شارژ روغن کمپرسور کولر گازی ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
رفع مشکل لرزش یونیت داخلی و بیرونی کولر گازی ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض قطعات داخلی کولر گازی ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض مهره لوله رفت‌وبرگشت ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان

 

سؤالات متداول

  1. سردترین دما برای کولر گازی چقدر است؟

بدون توجه به مدل و مارک کولر گازی سردترین دما برای این دستگاه ۱۶ درجه سانتی‌گراد است.

  1. بهترین درجه برای کولر گازی چقدر است؟

پیشنهاد می‌شود در زمستان روی ۱۸ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد و در فصل تابستان روی ۲۴ یا ۲۵ درجه سانتی‌گراد باشد.

  1. چرا بعد از اینکه کولر گازی را روشن می‌کنیم فیوز می‌پرد؟

این مشکل می‌تواند به علت خرابی کمپرسور، خرابی برد، ‌ انتخاب فیوز نامناسب، خرابی فن، ایراد در سیم‌کشی، ‌ کثیفی فیلتر و سایر موارد باشد.

  1. چگونه بفهمیم کولر گازی گرمایشی دارد؟

برای فهمیدن اینکه کولر گازی شما قابلیت سرمایشی دارد یا نه عبارت heat  را روی ریموت جست و جو کنید.

  1. چرا باد کولر گازی باد گرمی دارد؟

معمولاً این مشکل به علت مسدود بودن یا کثیف بودن فیلترهای کولر گازی یا نیم‌سوز شدن موتور بلور رخ می‌دهد.

شارینو

کسب اطلاعات درباره تعمیر انواع وسایل منزل یا سیستم‌های گرمایشی به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز مشکلات جزئی، خودتان دست به کار شده و در هزینه‌های مربوطه در این زمینه صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید.

از این رو می‌توانید مقالات تعمیر چیلر در اصفهان، تعمیر قهوه ساز در اصفهان، تعمیر آبگرمکن در اصفهان، تعمیر سرخ کن در اصفهان، تعمیر مخلوط کن در اصفهان، تعمیر مبل در اصفهان و تعمیر پکیج در اصفهان را مطالعه کنید.

همچنین در صورتی که به مطالعه مقالات پزشکی علاقه دارید، مقالات پزشکان قلب و عروق در اصفهان، پزشک تغذیه در اصفهان، بیمارستان های اصفهان، فیزیوتراپی در اصفهان و رادیولوژی در اصفهان برای شما مفید خواهد بود.

سفر به شهر اصفهان یکی از تجربه‌های جذابی است که سالانه گردشگران و مسافران زیادی را از شهرها و کشورهای دیگر به این شهر می‌کشاند. جهت آشنایی بیشتر با این شهر و جاذبه‌های آن می‌توانید به مقالات مراکز تفریحی اصفهان، مراکز خرید اصفهان و رستوران های اصفهان رجوع کنید.

 

در آخر

طبیعتاً هیچ‌کس دوست ندارد یک روز گرم و تابستانی را بدون کولر و در گرما سپری کند. اگر شما هم در یک روز گرم و آفتابی با اختلال در عملکرد دستگاه سرمایشی خود مواجه شده‌اید، ‌لازم است حتماً برای رفع این مشکل با استادکار نصاب کولر گازی در اصفهان تماس گرفته و به رفع ایراد موردنظر اقدام کنید.

ما در این طی این مقاله سعی داشتیم در مورد تمام نکات مهم و قابل‌بیان در زمینه تعمیر کولر گازی در اصفهان صحبت کنیم تا شما بتوانید به هنگام خراب‌شدن دستگاه خود بهترین تصمیم را گرفته و از متخصص و مجرب‌ترین مراکز تعمیر کولر گازی و اسپلیت اصفهان خدمات دریافت کنید. لطفاً در صورت داشتن تجربه در خصوص تعمیرات کولر گازی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *