تعمیر یخچال در اصفهان

تعمیر یخچال در اصفهان

فهرست مطالب

تعمیر یخچال در اصفهان شامل عیب‌یابی، تعمیر و گاهی تعویض قطعات انواع یخچال‌ها است که در این مقاله به بررسی همه این موارد می‌پردازیم. با توجه به کاربرد یخچال در زندگی روزمره و بروز مشکلات مختلف بر اثر استفاده طولانی مدت و نادرست از این وسیله، تعمیر آن از حساسیت زیادی برخوردار است.

بنابراین اگر به دنبال دریافت خدمات تعمیر یخچال در اصفهان هستید، باید اطلاعاتی در رابطه با قطعات این وسیله و مشکلاتی که ممکن است برای آن به وجود بیایند، آشنایی داشته باشید. پس ما را در این مقاله همراهی کنید تا نکات کاربردی درباره تعمیر و سرویس یخچال در اصفهان را بدانید.

قطعات یخچال در اصفهان

یخچال هم مانند سایر سیستم‌ها دارای قطعات متعددی است که عملکرد صحیح آن‌ها اهمیت زیادی دارد؛ زیرا خرابی هر یک از این قطعات می‌تواند بر کارکرد این وسیله تأثیر بسزایی داشته باشد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و کاربرد روزافزون یخچال، تعداد و تنوع این قطعات گسترش زیادی پیدا کرده است.

هر چند که تفاوت‌هایی میان انواع یخچال‌ها از جمله: یخچال فریزر و سایدبای‌ساید وجود دارد؛ اما تعدادی از قطعات اصلی در همه مدل‌های آن یافت می‌شوند. تمامی قطعاتی که برای تعمیر یخچال در اصفهان کاربرد دارند، در ادامه ذکر شده و کاربردهای آن‌ها بررسی شده‌اند.

قطعات یخچال در اصفهان

 

 

 

موتور یا کمپرسور یخچال

سرمای تولید شده توسط یخچال به دلیل وجود قطعه‌ای به نام موتور یا کمپرسور است. این قطعه مهم و اصلی در یخچال از قطعات جانبی دیگری مانند: میل لنگ، پیستون، موتور آسنکرون و سوپاپ تشکیل می‌شود. وجود این قطعه در انواع یخچال‌ها و سایر وسایل خنک کننده ضروری است.

موتور یخچال، گاز مبرد را از اواپراتور دریافت و مکش می‌کند و با افزایش فشار و متراکم کردن آن، دمای درونی دستگاه را بالا می‌برد. سپس مبرد به گاز تبدیل و پس از خارج شدن از موتور، وارد کندانسور می‌شود. این قطعه سیاه رنگ مکعبی در قسمت پایین یخچال تعبیه می‌شود.

در برخی از مواقع برای تعمیر یخچال در اصفهان به تعویض موتور دستگاه نیاز خواهید داشت. قیمت این قطعه از ۲۰۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان متغیر است. یک موتور یخچال استاندارد تقریباً ۱۰ سال بدون مشکل کار می‌کند.

فیلتر درایر

ورود رطوبت باعث می‌شود تا لوله‌های یخچال یخ بزنند، موتور آسیب ببیند و آلودگی و روغن به لوله‌ها وارد شوند؛ درنتیجه راندمان دستگاه کاهش و استهلاک موتور افزایش یابد. فیلتر درایر که با نام فیلتر خشک کن هم شناخته می‌شود، وظیفه دارد تا رطوبت یخچال را فیلتر و دستگاه را خشک نگه دارد.

این فیلتر به صورت استوانه‌ای طراحی می‌شود و به گونه‌ای ساخته شده تا بتواند مانع از ورود هر نوع رطوبت، آلودگی و روغن به چرخه گازی درون یخچال شود. قیمت این قطعه برای تعویض قطعات یا تعمیر یخچال در اصفهان بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان است.

رادیاتور یا کندانسور

اگر تاکنون به پشت یخچال توجه کرده باشید، لوله‌های پیچ در پیچی را می‌بینید که به آن‌ها کندانسور می‌گویند. وظیفه کندانسور که به موتور متصل است، این است که گاز مبرد متراکم و با دمای بالا را دریافت و خنک کند.

این گاز بعد از خنک شدن وارد فیلتر درایر می‌شود و به مسیر خود در چرخه سرمایش یخچال ادامه می‌دهد. این قطعه برای استفاده در تعمیر یخچال در اصفهان با قیمت ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رادیاتور یا کندانسور

 

 

 

ترموستات

وظیفه ثابت نگه داشتن دمای درون یخچال برعهده ترموستات آن است. این قطعه دو نوع الکترونیکی و مکانیکی دارد و از قطعات اصلی و مهم یخچال فریزر به شمار می‌رود. ترموستات با قطع برق کمپرسور منجر به تولید سرمای بیشتر و رساندن دمای یخچال به حد مطلوب می‌شود.

بدون ترموستات، دمای یخچال پایین می‌آید و هیچگاه نمی‌تواند در دمایی مناسب ثابت باشد. قیمت ترموستات یخچال برای تعمیر یخچال در اصفهان از ۱۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان متغیر است.

اواپراتور

این قطعه بسیار شبیه به کندانسور است و از مس یا آلومینیوم ساخته می‌شود. اواپراتور یا تبخیر کننده، گرمای داخل یخچال را جذب می‌کند و نقش مهمی در چرخه گازی یخچال دارد. بعد از اینکه گاز مبرد، فشار و دمای خود را از دست می‌دهد، وارد اواپراتور می‌شود.

سپس این گاز در اواپراتور تبخیر و دوباره به گاز تبدیل می‌شود. نمایندگی‌های تعمیر یخچال در اصفهان این قطعه را با قیمت حدودی ۵۰۰۰۰۰ تومان عرضه می‌کنند.

 ترمودیسک

ترمودیسک یک قطعه از یخچال است که به عنوان یک ترموستات حرارتی عمل می‌کند. پس از اینکه دمای اواپراتور تا منفی ۵ درجه پایین بیاید و یخ بزند، ترمودیسک با اتصال جریان برق هیتر المنت از آب شدن برفک‌ها جلوگیری می‌کند.

زمانی که دمای اواپراتور بالا رفته و به ۵ درجه برسد، ترمودیسک برق ورودی المنت را قطع می‌کند و سبب خارج شدن آن از مدار می‌شود. این قطعه که در تعمیر یخچال در اصفهان کاربرد دارد، با قیمت ۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

فن داخلی

این قطعه را می‌توان در بسیاری از یخچال فریزرها پیدا کرد. وظیفه این فن که در نزدیکی اواپراتور قرار داده می‌شود، پخش سرما و ایجاد دمای یکنواخت در کابین یخچال است. قیمت این قطعه بین ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰ تومان متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.

فن داخلی

 

 

 

شیر انبساط (لوله مویی)

لوله مویی از تعدادی لوله مسی ساخته شده است. بعد از عبور گاز مبرد از کندانسور، با همان فشار وارد لوله مویی می‌شود و بعد از اینکه فشار آن به یک پنجم رسید، با دمای کمتر از حالت اولیه وارد اواپراتور می‌گردد. قیمت خرید این قطعه برای تعمیر یخچال در اصفهان ۳۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

هیتر المنت

این قطعه را می‌توان بیشتر در یخچال‌های نوفراست مشاهده کرد. آب کردن برفک‌های اواپراتور، وظیفه اصلی هیتر المنت است. کار این قطعه از زمانی که اواپراتور شروع به یخ زدن می‌کند شروع می‌شود. قیمت این قطعه در نمایندگی تعمیرات یخچال از ۳۵۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تعیین شده است.

رله اورلود

وظیفه محافظت در برابر جریان اضافی در بسیاری از لوازم الکترونیکی برعهده رله اورلود است. این قطعه در مسیر برق ورودی به موتور یخچال قرار دارد و از موتور در برابر جریان برق اضافی محافظت می‌کند. این قطعه با قیمت حدودی ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ به فروش می‌رسد و در تعمیر یخچال در اصفهان کاربرد زیادی دارد.

رله استارت

روشن کردن کمپرسور از طریق ارسال برق وظیفه رله استارت است. البته دستور روشن شدن کمپرسور باید توسط ترموستات و با ارسال سیگنال الکتریکی داده شود. قیمت رله استارت در تعمیر یخچال در اصفهان به طور تقریبی بین ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ متغیر است.

گاز یخچال

گاز یخچال که به گاز سیال یا مبرد هم معروف است، به شکل سیال در سیستم‌های سرمایشی کاربرد دارد. منشأ اصلی سرمای یخچال فریزرها همین گاز است که انواع مختلفی هم دارد. معمولاً در یخچال‌های امروزی از گازهای R600 و R134 استفاده می‌کنند.

برد الکترونیکی

این قطعه در یخچال فریزرهای مدرن یافت می‌شود و مدل‌های قدیمی یخچال‌ها از برد الکترونیکی بی بهره بودند. برد الکترونیکی به منظور انجام دستورات مختلف یخچال به آن اضافه شد. عملکردهای مهم یخچال از جمله: برفک زدایی، تنظیم دما، تولید یخ، نمایشگر یخچال و … تحت تأثیر این قطعه قرار دارند.

آشنایی با قیمت برد الکترونیکی برای تعمیر یخچال در اصفهان می‌تواند بسیار مفید باشد. این برد با قیمت حدودی ۳۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

ترموفیوز

ترموفیوز یا فیوز حرارتی یکی از قطعات مهم در یخچال فریزرهای نوفراست است که دمای هیتر المنت را کنترل می‌کند. عملکرد این قطعه به گونه‌ای است که از آسیب و آتش‌سوزی جلوگیری به عمل می‌آورد و نقش مهمی در این نوع یخچال‌ها دارد.

در صورت بالا رفتن دمای هیتر المنت به هر دلیلی، ترموفیوز می‌سوزد و منجر به قطعی جریان برق و درنتیجه پیشگیری از آسیب و آتش‌سوزی می‌شود. قیمت ترموفیوز جهت تعمیر یخچال در اصفهان از ۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

مشکلات رایج یخچال فریزرها

زمانی که برای دریافت خدمات تعمیر یخچال در اصفهان مراجعه می‌کنید، باید اطلاعات درستی از مشکل پیش آمده را در اختیار تعمیرکار یخچال قرار بدهید. توجه به این نکته باعث می‌شود تا عیب‌یابی و تعمیر دستگاه با بهترین بازدهی و انجام شود.

از طرف دیگر با داشتن اطلاعات دقیق در این زمینه می‌توانید بهترین تعمیرکار یخچال در اصفهان را پیدا کنید و به این ترتیب در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید. در ادامه رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است برای یخچال فریزرها به وجود بیاید، بررسی شده‌اند.

مشکلات رایج یخچال فریزرها

 

 

 

نشتی آب یخچال

یکی از مسائلی که در تعمیر یخچال در اصفهان اهمیت دارد، نشتی آب دستگاه است. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی رخ بدهد و استادکار یخچال باید برای هر علتی، راه‌حلی مناسبی را پیدا کند. البته در بسیاری از مواقع می‌توان تعمیر یخچال در منزل را بدون نیاز به تعمیرکار انجام داد. مهم‌ترین دلایل نشتی آب در یخچال و راه‌حل برطرف کردن آن‌ها در ادامه توضیح داده شده‌اند.

بسته بودن مسیر خروجی آب یخچال

برفک‌ها یکی از نشانه‌های بسته بودن مسیر خروجی آب یخچال هستند؛ این مشکل در یخچال‌های قدیمی بیشتر مشاهده می‌شود. ذوب شدن این برفک‌ها منجر به سرازیر شدن آب در اطراف یخچال می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید لوله خروجی آب یخچال را بیابید.

دفترچه راهنمای یخچال می‌تواند در این مرحله به شما کمک زیادی بکند. راه‌حل این مشکل، جریان دادن آب گرم پرفشار در مسیر انسداد است؛ اگر این روش پاسخگو نبود، استفاده از جوش شیرین و آب جوش و همچنین گذراندن سیم از مسیر انسداد می‌تواند تأثیرگذار باشد.

توجه داشته باشید که به کار بردن تمامی راه‌حل‌های گفته شده در صورت نداشتن تخصص کافی می‌تواند به یخچال شما آسیب بزند؛ بنابراین بهتر است تا تعمیر یخچال در اصفهان را به متخصص آن واگذار کنید.

مشکل سینی یخچال

سینی یخچال که در قسمت پایین آن قرار دارد، ممکن است در اثر جابه‌جایی دچار شکستگی شود. در این حالت همه آبی که از مسیر یخ‌زدایی می‌گذرد به بیرون یخچال می‌ریزد. برای رفع این مشکل باید درب پشت یخچال را باز و سینی را بررسی کنید.

اگر سینی در جای خود قرار ندارد، آن را جابه‌جا کرده و در جای مناسب خود بگذارید. همچنین در صورتی که این سینی شکسته شده، باید یک سینی جدید خریداری و جایگزین سینی قدیمی کنید. به این ترتیب برای تعمیر یخچال در اصفهان لازم نیست به دنبال تعمیرکار باشید.

مشکل بسته نشدن کامل درب

مفتول لاستیکی که دور درب یخچال قرار دارد، از ورود گردوغبار و هوای اضافی به درون یخچال جلوگیری کرده و منجر به تعادل دمای درون دستگاه می‌شود. اگر این لاستیک به هر دلیلی خراب شود، هوای بیرون یخچال وارد آن شده و باعث ایجاد رطوبت اضافی و جاری شدن آن در اطراف یخچال می‌شود.

در این حالت باید به این نکته توجه داشته باشید که اولاً یخچال در یک سطح صاف قرار بگیرد؛ برای این کار می‌توانید از پایه‌های اضافی استفاده کنید. ثانیاً باید لاستیک دور درب را بررسی کنید و از سالم بودن و چفت شدن آن مطمئن شوید.

برای چفت شدن هر چه بهتر لاستیک به درب می‌توانید از محلول‌های چرب کننده یا وازلین استفاده کنید. در صورتی که از هیچ یک از این راه‌حل‌ها برای تعمیر یخچال در اصفهان نتیجه نگرفتید، به یک تعمیرکار جهت بررسی مراجعه کنید.

مشکل بسته نشدن کامل درب

 

 

 

مشکل آبسرد کن و یخ‌ساز

جنس لوله آبی که در مسیر یخ‌ساز یخچال فریزر قرار دارد از پلاستیک فشرده است که این لوله امکان دارد به‌مرورزمان دچار پوسیدگی یا ترک خوردگی شود؛ در این حالت آب درون این لوله‌ها به بیرون نشت می‌کند. برای رفع این ایراد لوله‌ها را بررسی کنید؛ اگر رطوبت زیاد باشد، باید تعمیر یا تعویض شوند.

در غیر این صورت باید اتصالات نیز بررسی شوند تا علت اصلی نشت آب مشخص گردد. برای کسب نتایج بهتر در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان بهتر است از یک تعمیرکار خبره کمک بگیرید.

احاطه شدن اواپراتور با برفک و یخ

این مشکل معمولاً با شنیدن صدای عجیب از دستگاه همراه است. در صورت بروز این مشکل می‌توان حدس زد که یخ‌زدایی یخچال ایراد پیدا کرده و دستگاه نمی‌تواند خنک شود. حل این مشکل را به یک استادکار بسپارید تا از صدمه زدن به یخچال جلوگیری کنید.

مشکل مخزن آب

در صورت سوار کردن نادرست قطعات مخزن آب، ممکن است نشتی آب رخ بدهد. اگر این مخزن خراب یا سوراخ باشد، تعمیر آن ممکن نیست و باید تعویض شود. در این حالت تعمیر یخچال در اصفهان باید توسط تکنسین مربوطه انجام شود.

تجمع آب زیر جا میوه‌ای یخچال

در بسیاری از مواقع، خرابی سیستم یخ‌زدایی، خرابی هیتر، یخ زدن مسیر آب و انسداد مسیر تخلیه آب از شایع‌ترین علل جمع شدن آب در جا میوه‌ای یخچال به شمار می‌شوند. برای حل این مشکل باید یخچال باز شده و تمامی این قطعات بررسی شوند.

بنابراین این کار از عهده هر کسی بر نمی‌آید و برای تعمیر یخچال در اصفهان باید به یک تعمیرکار ماهر و یک کارگاه تعمیر یخچال معتبر مراجعه کرد.

نشتی آب فریزر

این نشتی ممکن است به دلیل خراب بودن هیتر یخچال، نصب اشتباه شلنگ تصفیه کننده آب و وجود رطوبت زیاد در محیط اطراف رخ بدهد. با توجه به موارد گفته شده، برای حل این مشکل و تعمیر یخچال در اصفهان بهتر است به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

فیلتر آب یخچال

فرسودگی و سوراخ بودن فیلتر آب یخچال نیز یکی دیگر از علت‌های نشتی آب است. ابتدا آب ورودی به یخچال فریزر را قطع کرده و پس از باز کردن فیلتر، آن را تعویض کنید. توجه داشته باشید که فیلترهای آب باید هر ۶ ماه یک بار تعویض شوند تا از خرابی آن‌ها و درنتیجه نشتی آب پیشگیری شود.

داغ شدن موتور یخچال

دمای مناسب برای موتور یخچال فریزرها ۳۰۰ درجه فارنهایت است؛ اگر این دما از ۳۵۰ درجه بیشتر شود، مشکلاتی را برای موتور به وجود می‌آورد. موتور به عنوان قلب تپنده یخچال شما عمل می‌کند و در صورتی که دمای آن بالا برود، ممکن است از کار بیفتد و عملکرد قطعات دیگر دستگاه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

البته داغ شدن کمپرسور یخچال لزوماً به معنای آتش‌سوزی یا از کار افتادن سریع آن نیست؛ اما می‌تواند به‌مرورزمان تأثیرات بدی روی همه قطعات و خرابی آن‌ها بگذارد. به همین دلیل بهتر است در هنگام تعمیر یخچال در اصفهان آن را به یک متخصص نشان بدهید تا در صورت لزوم موتور را تعمیر یا تعویض کند.

داغ شدن موتور یخچال

 

 

 

از مهم‌ترین دلایل داغ شدن کمپرسور که در زمان تعمیر موتور یخچال در اصفهان باید به آن توجه شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کثیفی کندانسور

کثیف بودن کندانسور ممکن است به دلیل نفوذ گردوغبار یا چربی باشد. این کثیفی‌ها باعث می‌شوند تا این قطعه نتواند حرارت گاز را به خوبی به بیرون منتقل کند و گاز یخچال به مایع تبدیل شود. در این حالت حرارت در کندانسور باقی مانده و منجر به داغ شدن موتور می‌شود.

تمیز کردن منظم کندانسور و گردگیری لوله‌های آن به حل این مشکل کمک شایانی می‌کند. در بسیاری از موارد می‌توان با این روش از هزینه‌های تعمیر یخچال در اصفهان نجات پیدا کرد.

خراب بودن رله استارت

در صورتی که رله استارت خراب باشد، خنک سازی دستگاه به درستی انجام نمی‌شود و دمای موتور بالا می‌رود. برای حل این ایراد بهتر است با متخصصین تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید و از تعمیر خودسرانه این قطعه بپرهیزید.

خرابی فن خنک کننده

خنک کردن سیم پیچ‌های کندانسور و تنظیم دمای یخچال برعهده این فن است؛ به همین دلیل به آن فن کندانسور هم می‌گویند. اگر مانعی جلوی این فن باشد یا پره‌های آن به خوبی کار نکنند، دمای کندانسور و درنتیجه موتور بالا می‌رود؛ بنابراین استادکاری که تعمیر یخچال در اصفهان را انجام می‌دهد باید برق دستگاه را قطع کرده، پنل یخچال را باز و فن را بررسی کند.

خراب بودن فیلتر

آلودگی‌هایی که در فیلتر یخچال جمع می‌شوند، منجر به بروز مشکل در عملکرد آن و داغ شدن موتور می‌شوند. تمیز کردن این فیلتر به طور مرتب، به حل این مشکل کمک و شما را از صرف هزینه برای تعمیر یخچال در اصفهان بی‌نیاز می‌کند.

قرار دادن یخچال در جای گرم

نگهداری یخچال در جای گرم و در معرض تابش خورشید باعث می‌شود تا موتور یکسره کار کند و دمای آن بالا برود. به این ترتیب بهتر است تا یخچال را در جای مناسب و خنک نگهداری کنید.

قرار دادن یخچال در جای گرم

 

 

 

یخ زدن لوله‌های پشت یخچال

لوله‌هایی که در پشت یخچال قرار دارند به لوله‌های کندانسور معروف هستند و وظیفه تأمین هوای سرد و خنک کردن بخش‌های مختلف یخچال را برعهده دارند. یخ زدن این لوله‌ها، راندمان و کارکرد دستگاه را کاهش می‌دهد.

جهت رفع این مشکل در زمان تعمیر یخچال در اصفهان باید ترموستات، هیتر المنت و تایمر دیفراست توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرند.

خاموش و روشن شدن ناگهانی یخچال

ممکن است در اثر استفاده نادرست از یخچال و با گذشت زمان شاهد این مشکل باشید. این ایراد به دلایل مختلفی مانند: نقص فنی کمپرسور، مشکل ترموستات، عدم برق رسانی مناسب به یخچال و … بروز کند. بهترین راهکار برای حل این مشکل، مشورت با تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان است.

سروصدای زیاد یخچال

معمولاً در زمان کار کردن یخچال فریزرها، صدای کمی از آن‌ها شنیده می‌شود؛ اما در برخی مواقع این صدا شدید و آزاردهنده است و برای رفع آن باید اقدام کرد. سروصدای یخچال که با انواع صداها بروز می‌کند، به دلایل مختلف زیر ایجاد می‌شود که برای رفع برخی از این عیوب به تکنسین تعمیر یخچال در اصفهان نیاز است.

موتور فن کندانسور

سروصدای یخچال ممکن است به خاطر مشکل فن کندانسور باشد که نمی‌تواند دستگاه را به خوبی خنک کند. در این حالت گاهی جمع شدن آب زیر یخچال یا خاموش و روشن شدن آن هم رخ می‌دهد. تمیز کردن آلودگی‌هایی که عملکرد این فن را مختل کرده‌اند، یکی از روش‌های ساده حل این مشکل است.

البته اطمینان از سالم بودن فن کندانسور اهمیت زیادی دارد. برای این کار کافی است تا یخچال را از برق بکشید و پنل پشت یخچال را باز کنید. موتور فن کندانسور را می‌توانید در نزدیک کمپرسور و کف یخچال مشاهده کنید.

ظاهر موتور فن و آثار تجمع آلودگی‌ها را بررسی کنید. در صورتی که با یک موتور فن کندانسور معیوب مواجه شدید، با مشورت تکنسین تعمیر یخچال در اصفهان، اقدام به تعویض آن کنید.

موتور فن کندانسور

 

 

 

موتور فن اواپراتور

اگر موتور فن اواپراتور ایراد داشته باشد، به احتمال زیاد علاوه بر سروصدا با مشکلاتی نظیر یخ زدن کُند آب و خنک نبودن یخچال نیز مواجه می‌شوید. این موتور در پشت فریزر یخچال قرار دارد و برای بررسی آن باید فریزر خود را خالی کرده و پنل مربوطه را باز کنید.

با چرخاندن پروانه موتور فن اواپراتور از چرخش روان آن اطمینان حاصل کنید. اگر دیدید که پروانه فن به سختی می‌چرخد، با روغن کاری مشکل را برطرف کنید. تمیز کردن این قطعه از هر گونه گردوغبار و آلودگی نیز می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

بررسی سیم کشی موتور فن اواپراتور هم اهمیت زیادی دارد. اگر در این کار تخصص کافی ندارید، برای تعمیر یخچال در اصفهان از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

تراز نبودن یخچال فریزر

یکی از کارهایی که پس از شنیدن سروصدای یخچال باید انجام دهید، بررسی تراز بودن پایه‌های یخچال است. اگر یخچال تراز نباشد، گاز مبرد به راحتی در کویل‌های کندانسور جریان پیدا نمی‌کند و منجر به تولید صداهای عجیب می‌شود. برای انجام این کار نیازی به متخصص تعمیر یخچال در اصفهان ندارید.

کمپرسور

خرابی کمپرسور هم یکی دیگر از دلایل ایجاد سروصدای یخچال فریزر است. بررسی این قطعه به تخصص نیاز دارد؛ بنابراین بهتر است تا تعویض یا تعمیر یخچال در اصفهان را به استادکارها بسپارید.

روشن نشدن نمایشگر یخچال

این ایراد شاید در دسته رایج‌ترین مشکلات قرار نگیرد، اما بسیاری از افراد با آن مواجه شده و نمی‌دانند علت این مشکل چیست. در صورتی که با خاموش شدن صفحه نمایش یخچال مواجه شدید، دلایل زیر باید بررسی شوند:

ایراد در اتصالات یخچال فریزر

اتصالات مربوط به برد، درب و… باید توسط تکنسین و در زمان انجام خدمات تعمیر یخچال در اصفهان بررسی شود.

مشکل در برق رسانی دستگاه

استفاده از محافظ می‌تواند در حل این مشکل و جلوگیری از آسیب به برد و یخچال مؤثر باشد.

اختلال در سوئیچ درب

زمانی که درب یخچال باز می‌شود، نمایشگر دستگاه هم روشن می‌شود. به همین دلیل اگر مشکلی در سوئیچ درب وجود داشته باشد، نمایشگر هم پیامی از سنسورهای آن جهت نمایش دریافت نمی‌کند.

ایراد در صفحه نمایش

نمایشگر ممکن است بر اثر عوامل مختلفی از جمله: ضربه، آب خوردگی و … دچار مشکل شود. در این حالت، تعویض صفحه نمایش راهکار مناسبی است.

اختلال در برد یخچال

بروز هر گونه مشکل در برد یخچال فریزر منجر به اختلال در قطعات دیگر می‌شود. پس آن را به یک تکنسین ماهر تعمیر یخچال در اصفهان نشان بدهید.

یخ زدن محفظه داخلی یخچال

این مشکل از رایج‌ترین مشکلات به وجود آمده برای یخچال فریزرها است. ورود هوای مرطوب به درون یخچال در بروز این مشکل تأثیر زیادی دارد و منجر به یخ زدن داخل یخچال می‌شود. این ذرات یخ به مرور ضخیم‌تر می‌شوند و در برخی مواقع به برفک تبدیل می‌شوند.

یخ زدن محفظه داخلی یخچال

 

 

 

در زمان دریافت خدمات مربوط به تعمیر یخچال در اصفهان و مواجه شدن با این مشکل، این دلایل به چشم می‌خورند:

خراب شدن برد اصلی

خرابی برد اصلی یخچال به عنوان یک قطعه مهم باعث می‌شود تا عملکرد قطعات دیگر هم تحت تأثیر قرار بگیرد. به همین دلیل خرابی این قطعه سبب به هم خوردن دمای دستگاه و یخ زدن داخل یخچال می‌شود. برای رفع هر نوع ایراد در برد اصلی یخچال باید به تکنسین متخصص مراجعه کنید.

خراب شدن برد کنترل دما

ایجاد ولتاژ برای فن موتورها و کمپرسور یخچال وظیفه برد کنترل دما است. هر گونه ایراد در این برد سبب می‌شود تا تعادل دمای یخچال به هم بخورد. یخ زدن میوه‌ها در جا میوه‌ای، نشانه خرابی این قطعه است و باید تعمیر یا تعویض شود.

خراب شدن دمپر ورودی هوا

شاید مهم‌ترین عامل یخ زدن محفظه داخلی یخچال، خرابی دمپر ورودی هوا باشد. وظیفه این قطعه، برقراری تعادل در جریان هوای درون یخچال است. تکنسین تعمیر یخچال در اصفهان باید قطعاتی چون کمپرسور، سیستم ضد یخ، فن‌ها و… را بررسی کند.

خراب شدن ترموستات

ترموستات یکی از قطعات مهم یخچال است که به طور مستقیم بر تنظیم دمای دستگاه تأثیر می‌گذارد. اگر این قطعه به درستی کار نکند، درون یخچال یخ می‌زند؛ بنابراین باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

یخ زدن کویل‌های کندانسور یخچال

دست کاری مکرر درجه تنظیم دمای یخچال و خرابی ترموستات از دلایل یخ زدن لوله‌های کندانسور یخچال فریزرها هستند. به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب به دستگاه و متحمل شدن هزینه جهت تعمیر یخچال در اصفهان باید به شیوه استفاده از دستگاه توجه کرد و در صورت مشاهده خرابی، آن را به یک تکنسین مجرب نشان داد.

یخ زدن کویل‌های کندانسور یخچال

 

 

 

قطع و وصل مداوم جریان برق

این مشکل برای بسیاری از یخچال فریزرها و به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل لازم است تا به یک تکنسین تعمیر یخچال در اصفهان مراجعه شود تا ایرادات را به صورت اساسی و تخصصی رفع نماید. رایج‌ترین دلایل قطع و وصل شدن جریان برق در یخچال عبارت‌اند از:

  • وجود رطوبت در محفظه داخلی یخچال
  • نوسانات جریان برق
  • پارگی اتصالات دستگاه
  • اختلال در قطعات الکترونیکی
  • فرسودگی عایق بندی سیم‌ها

تعمیر انواع یخچال در اصفهان

برای دریافت خدمات تعمیر یخچال در اصفهان با گزینه‌های متعددی روبرو می‌شوید؛ قیمت، خدمات پس از فروش و برند یخچال اهمیت زیادی دارند. این ویژگی‌ها برای تعمیر دستگاه مهم و در پیدا کردن سرویس کار یخچال در اصفهان نیز تأثیرگذار هستند. به همین دلیل در ادامه این مقاله، تعمیرات یخچال فریزر برندهای مختلف بررسی شده‌اند.

تعمیر انواع یخچال در اصفهان

 

 

 

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

سامسونگ از برندهای محبوب لوازم خانگی در میان ایرانیان است و یخچال فریزرهای متنوعی را تولید می‌کند. اگر از یخچال فریزرهای سامسونگ استفاده می‌کنید و با مشکلاتی در کارکرد آن مواجه شده‌اید، با شماره تلفن نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان تماس بگیرید تا کار به صورت تخصصی انجام شود.

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ به فاکتورهای مختلفی بخصوص نوع خرابی بستگی دارد. تعرفه‌های تعیین شده برای تعمیر یخچال در اصفهان برای برند سامسونگ به شرح زیر هستند:

تعمیر برد ۵۵۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض فن ۱۸۰۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یخ‌ساز ۳۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۴۵۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۴۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض رله ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال ال جی در اصفهان

برند ال جی با ضمانت گلدن سرویس ایران، تولید کننده انواع یخچال فریزرهای باکیفیت است. این یخچال‌ها هم در صورت استفاده نادرست و به‌مرورزمان دچار خرابی می‌شوند. برای تعمیر یخچال در اصفهان با برند ال جی بهتر است از خدمات نمایندگی این برند استفاده کنید.

یکی از راه‌های دریافت خدمات تخصصی تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان، تماس با نمایندگی آن است. شما با ارتباط از طریق شماره تلفن نمایندگی یخچال ال جی در اصفهان می‌توانید مشکل به وجود آمده را شرح داده و از خدمات مشاوره‌ای این نمایندگی هم بهره‌مند شوید.

تعرفه‌های تعیین شده برای هر گونه خدماتی که در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان ارائه می‌شود، متفاوت هستند. هزینه تعمیر یخچال ال جی به تفکیک خدمات ارائه شده در ادامه آورده شده‌اند.

تعمیر برد ۳۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر فن ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یخ‌ساز ۳۰۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر ترموستات ۲۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۴۵۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۲۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۴۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال دوو در اصفهان

یخچال فریزرهای برند دوو به دلیل پیچیدگی که دارند، برای تعمیر به تعمیرکار حرفه‌ای نیاز پیدا می‌کنند. از طرف دیگر هر تعمیرکاری برای تعمیر یخچال در اصفهان هزینه‌ای دریافت می‌کند. استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در اصفهان، خیال شما را از مناسب بودن تعرفه‌ها راحت می‌کند.

هزینه تعمیر یخچال دوو در نمایندگی‌های معتبر آن به شرح زیر است:

تعمیر یا تعویض فن ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۴۰۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۲۵۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۲۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال بوش در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر بوش به تخصص نیاز دارد؛ در غیر این صورت می‌تواند مشکلات و آسیب‌های جدی را برای دستگاه ایجاد کند. به این ترتیب تعمیر یخچال در اصفهان را باید به تکنسین‌های ماهر واگذار کرد.

هزینه تعمیر یخچال بوش در نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان به صورت زیر است:

تعمیر یا تعویض فن ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب سردکن ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۴۰۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۳۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال اسنوا در اصفهان

اسنوا در سال‌های اخیر توانسته تا جایگاه مناسبی را در میان برندهای ایرانی لوازم خانگی کسب کند. در تمامی شهرهای ایران می‌توان به نمایندگی‌های این برند دسترسی داشت. نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در اصفهان با تعیین هزینه تعمیر یخچال اسنوا، کار را برای شما آسان کرده است.

تعمیر یخچال اسنوا در اصفهان

 

 

 

تعمیر یا تعویض فن ۱۸۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۳۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۴۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۲۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۳۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان

دیپوینت نامی جدید در تولید یخچال فریزر ایرانی است که کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد. اگر برای تعمیر یخچال در اصفهان با این نام سروکار دارید، باید با هزینه تعمیر یخچال دیپوینت آشنایی داشته باشید. جدول زیر شامل تعرفه‌های نمایندگی تعمیر یخچال دیپوینت در اصفهان است.

تعمیر یا تعویض فن ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۲۰۰۰۰ تا ۱۸۵۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۱۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۴۲۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۲۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۲۰۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال فیلور در اصفهان

نمایندگی تعمیر یخچال فیلور در اصفهان با داشتن تکنسین‌های مجرب آماده خدمت رسانی به مردم است. هزینه تعمیر یخچال فیلور به عوامل مختلفی بستگی دارد و شرح آن به طور تقریبی به صورت زیر است:

تعمیر یا تعویض فن ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۳۰۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۳۰۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۱۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۲۵۰۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال برانت در اصفهان

هزینه تعمیر یخچال برانت برای خدمات تعمیر یخچال در اصفهان نسبت به بسیاری از برندهای دیگر مناسب است. تعرفه‌های تعریف شده توسط نمایندگی تعمیر یخچال برانت در اصفهان شامل قیمت‌های زیر است.

تعمیر یا تعویض فن ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۷۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۲۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۳۰۰۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۱۴۰۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۲۵۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال امرسان در اصفهان

اگر به دنبال جایی مناسب برای تعمیر یخچال ایرانی در اصفهان می‌گردید، نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در اصفهان گزینه مناسبی برای کسانی است که از این برند استفاده می‌کنند. تعرفه‌های تعیین شده برای هزینه تعمیر یخچال امرسان شامل موارد زیر می‌شود.

تعمیر یا تعویض فن ۸۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۲۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۱۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۸۰۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال اورست در اصفهان

اورست از برندهای ایرانی است که کاربرد زیادی در تعمیر یخچال در اصفهان دارد. نمایندگی تعمیر یخچال اورست در اصفهان برای خدمات خود تعرفه‌هایی را تعیین می‌کند. هزینه تعمیر یخچال اورست به صورت حدودی شامل موارد زیر می‌شود.

تعمیر یا تعویض فن ۹۰۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۲۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۸۵۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال کلور در اصفهان

کلور یکی از برندهای ایرانی جدید در زمینه تولید یخچال فریزر است؛ بنابراین در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان هم اهمیت زیادی پیدا می‌کند. برای اطلاع از هزینه تعمیر یخچال کلور بهتر است با نمایندگی تعمیر یخچال کلور در اصفهان تماس بگیرید. لیستی از قیمت‌های حدودی در جدول زیر آورده شده است.

تعمیر یخچال کلور در اصفهان

 

 

 

 

تعمیر یا تعویض فن ۸۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۹۵۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۲۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۹۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۳۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۹۰۰۰۰ تا ۱۸۵۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان

هیمالیا نیز یکی دیگر از برندهای ایرانی شناخته شده در تعمیر یخچال در اصفهان به شمار می‌رود. هزینه تعمیر یخچال هیمالیا در نمایندگی تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان به شرح زیر است.

تعمیر یا تعویض فن ۸۰۰۰۰ تا ۱۴۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۲۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۹۵۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۱۰۰۰۰ تا ۲۱۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۹۰۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال ایکس ویژن در اصفهان

ایکس ویژن هم نامی دیگر در میان برندهای ایرانی تعمیر یخچال در اصفهان است. هزینه تعمیر یخچال ایکس ویژن که توسط نمایندگی تعمیر یخچال ایکس ویژن در اصفهان تعیین شده، به صورت زیر است.

تعمیر یا تعویض فن ۹۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر آب‌سردکن ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض ترموستات ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۹۵۰۰۰ تومان
شارژ گاز یخچال ۲۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر یا تعویض موتور ۱۴۰۰۰۰ تا ۲۹۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لاستیک درب ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۱۰۰۰۰ تومان
رگلاژ درب ۱۲۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض لولا ۹۰۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰ تومان

تعمیر یخچال به صورت سیار

خدماتی که برای تعمیر یخچال در اصفهان ارائه می‌شوند، در بسیاری از مواقع شامل خدمات سیار هستند. تعمیرکار یخچال در اصفهان باید تعدادی از خدمات خود را به صورت سیار ارائه بدهد؛ زیرا در دنیای امروز، ارزش زمان از هر چیز دیگری مهم‌تر است و این گونه خدمات طرف‌داران زیادی دارند. معمولاً تعمیر سیار یخچال شامل خدمات زیر می‌شود:

  • تعویض کمپرسور یا موتور یخچال
  • تعمیر برد
  • شارژ گاز یخچال و نشت یابی آن
  • تعمیر آب‌سردکن و یخ‌ساز
  • تعمیر یا تعویض سیستم دیفراست
  • تعویض یا ترمیم لاستیک دور درب
  • تعمیر یا تعویض ترموستات
  • و موارد دیگر

سؤالات متداول

  1. چرا یخچال فریزرها برفک می‌زنند؟

علل مختلفی را می‌توان برای برفک زدن یخچال برشمرد که باید توسط تکنسین بررسی شوند. رایج‌ترین دلایل برفک زدن یخچال عبارت‌اند از: شل شدن لاستیک درب، خرابی ترموستات، خرابی تایمر دیفراست و باز و بسته کردن بیش از حد درب.

  1. چرا یخ‌ها در فریزر به هم می‌چسبند؟

اگر از یخ بستن این یخ‌ها بیشتر از ۲ روز می‌گذرد، دلیل به هم چسبیدن آن‌ها همین است. در صورتی که برای زمان طولانی از یخ استفاده نمی‌کنید، یخ‌ساز را خاموش کنید.

  1. چرا موتور فریزر خاموش نمی‌شود؟

برای پیدا کردن علت این مشکل باید درجه کنترل سرما، لوله‌های کندانسور، عملکرد هیتر المنت و تایمر دیفراست و همچنین لوله زهکش توسط تعمیرکار بررسی شوند.

  1. چه زمانی باید به تعمیرکار یخچال مراجعه کنیم؟

زمانی که عملکرد یخچال معمولی نیست و با مشکل مواجه شده باشد، بهترین کار نشان دادن آن به یک استادکار متخصص است. زیرا ممکن است در صورت سهل‌انگاری مشکلات تشدید شوند.

  1. چرا چراغ داخل یخچال فریزر روشن نمی‌شود؟

اگر از سلامت قطعات دیگر یخچال مطمئن هستید، به احتمال زیاد چراغ یخچال سوخته یا سوئیچ درب مشکل پیدا کرده است.

شارینو

در این مقاله با تعمیر یخچال در اصفهان آشنا شدید. اگر می‌خواهید مقاله‌های مشابه را مطالعه کنید، پیشنهاد شارینو به شما مقالات تعمیر تلویزیون در اصفهان، تعمیر آیفون تصویری در اصفهان، تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان، تعمیر جاروبرقی در اصفهان و تعمیر مبل در اصفهان است.

چنانچه قصد دارید بهترین پزشک زنان در اصفهان را بشناسید، باز هم شارینو می‌تواند به شما کمک کند. مقاله بهترین روانشناسان اصفهان هم اطلاعات کامل و جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و از این طریق می‌توانید یک روان‌شناس خبره را بیابید.

در صورتی که قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارید، شناخت مراکز تفریحی اصفهان ضروری است. به علاوه، آشنایی با مراکز خرید اصفهان نیز می‌تواند لذت شما از سفرتان را دوچندان کند.

برای شروع کسب‌وکار اینترنتی خود روی تیم شارینو حساب کنید. خدمات شارینو در زمینه‌های سئو وب‌سایت، تولید محتوا و ادمینی پیج برای کسانی که کار خود را به تازگی آغاز کرده‌اند، به عنوان یک سکوی پرتاب عمل کرده و به پیشرفت هر چه بیشتر کسب‌وکار شما کمک شایانی می‌کند.

در انتها

تعمیر یخچال در اصفهان به عنوان یک موضوع مهم و تأثیرگذار در زندگی روزمره شناخته می‌شود؛ زیرا یخچال یک وسیله بسیار کاربردی در منازل است و خراب شدن آن، مشکلاتی را به وجود می‌آورد. البته باید توجه داشت که تعمیر یخچال در اصفهان باید توسط تکنسین متخصص انجام شود تا از بروز مشکلات جدی و صرف هزینه زیاد جلوگیری کند.

در انتها

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *