دوربین های مداربسته در همدان

دوربین مداربسته در همدان

دوربین مداربسته در همدان یکی از کم‌هزینه‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم‌های حفاظتی در همدان است که در سال‌های اخیر دارای متقاضیان بسیاری بوده است.

اما پیش از اقدام به خرید دوربین مداربسته در همدان لازم است افراد نسبت به موضوعات مهمی‌ همچون کاربرد‌های دوربین مداربسته، مزایا و معایب، بهترین برند‌ها و سایر موارد از اطلاعات کافی برخوردار باشند. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با این موضوعات مهم آشنا کنیم.

دوربین مداربسته در همدان

 

 

دوربین مداربسته چیست و چه انواعی دارد؟

دوربین‌های مداربسته یا CCTV یکی از انواع سیستم‌های حفاظتی هستند که به‌منظور نظارت، کنترل عملکرد و حفظ ایمنی اماکن مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. دوربین مداربسته در همدان در انواع مختلفی عرضه می‌شود که بر اساس ظاهر، فرمت و بستر به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

انواع دوربین مداربسته ازنظر ظاهر شامل موارد زیر هستند:

دوربین‌های دام ( سقفی ) Dome

به دوربین‌های مداربسته‌ای که به‌صورت نیم‌کره هستند دام گفته می‌شود و این نوع دوربین‌ها معمولاً در فضا‌های داخلی و دارای سقف نصب می‌شوند و به همین علت دوربین‌های سقفی نیز نامیده می‌شوند.

دوربین‌های دام ( سقفی ) Dome

 

 

دوربین‌های بولت (بالت) Bullet

دوربین‌های بولت نوعی از انواع دوربین مداربسته در همدان هستند که از ظاهری استوانه‌ای شکل، مکعبی شکل یا چندوجهی منحنی برخوردار هستند. این دوربین‌های مداربسته به علت داشتن پایه برای نصب روی دیوار مناسب هستند و حتی می‌توان آن‌ها را روی سقف نیز نصب کرد. دوربین‌های بولت اغلب برای محیط‌های بیرونی و مکان‌هایی که امکان نصب دوربین روی سقف وجود ندارد به کار برده می‌شوند.

دوربین‌های صنعتی  Box

دوربین‌های مداربسته صنعتی نوعی از دوربین مداربسته در همدان هستند که ظاهری شبیه به مکعب دارند و به همین علت دوربین‌های باکس یا جعبه گفته می‌شوند. این نوع دوربین از قابلیت نصب لنز دوربین مداربسته برخوردار است و مناسب اماکن صنعتی است.

دوربین‌های اسپید دام  Speed Dome

نوع دیگری از انواع دوربین مداربسته، دوربین‌های اسپید دام هستند که از لحاظ ظاهری معمولاً ساختاری کروی شکل بزرگ با پایه بزرگ دارند. این نوع دوربین از بزرگ‌ترین انواع دوربین‌های مداربسته به شمار می‌آید و موتور دارد.

دوربین‌های مینیاتوری

دوربین‌های مینیاتوری یا مخفی به دوربین‌هایی گفته می‌شود که ازنظر ظاهری بسیار کوچک و کم وسعت هستند. این دوربین‌ها از قابلیت نصب در اماکنی که لازم است دوربین در معرض دید نباشد برخوردار هستند. در سال‌های اخیر نصب دوربین‌های مخفی تنها با کسب مجوز از مراجع مربوطه امکان‌پذیر است و در غیر این صورت پیگرد و مجازات قانونی برای متخلفین در پی خواهد داشت.

دوربین‌های مینیاتوری

 

 

دوربین‌های چشم ماهی  Fish Eyes

ظاهر این دوربین‌ها تقریباً شبیه به شکل دوربین‌های دام است با این تفاوت که از قابلیت دید ۳۶۰ درجه برخوردارند و علت نام‌گذاری این دوربین به نام چشم ماهی نیز همین موضوع است؛ زیرا ماهی‌ها نیز قابلیت دیدن محیط اطراف خود را به‌صورت ۳۶۰ درجه دارند.

تصویر حاصل از این دوربین‌ها به‌صورت کروی محدب است و می‌توان روی بخش‌های مختلف این تصویر زوم نمود. دوربین چشم ماهی بیشتر برای مکان‌هایی که نیاز به دید گستره و وسیع دارند و در آن‌ها امکان نصب چندین دوربین در جهت‌های مختلف وجود ندارد مناسب است. در ضمن این نوع دوربین‌ها برای نصب در محیط‌هایی که نیاز به وضوح در جزئیات دارند مناسب نیست.

انواع دوربین‌های مداربسته ازنظر فرمت و بستر ارتباطی نیز شامل موارد زیر هستند:

دوربین‌های آنالوگ

این دوربین‌ها از قدیمی‌ترین نوع دوربین مداربسته در همدان به شمار می‌آیند و استفاده از آن‌ها بسیار محدود شده است. بستر ارتباطی آن‌ها از نوع کابل کواکسیال RG است و ازنظر کیفیتی با معیار تی وی لاین TV LINE  یا TVL  مورد سنجش قرار می‌گیرند.

دوربین‌های  HD

دوربین‌های اچ‌دی دوربین‌هایی هستند که از بستر آنالوگ کابل کواکسیال استفاده می‌نمایند؛ اما سیگنال آن‌ها دیجیتالی است به همین علت کیفیت مطلوبی دارند. معیار سنجش کیفیت آن‌ها نیز مگاپیکسل است و به دلیل قیمت مناسب و ارزان و کیفیت بالای آن‌ها به نسبت دوربین‌های آنالوگ از پرفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته در دنیا محسوب می‌شوند.

این نوع دوربین بیشتر مناسب فضاهای خانگی و محیط‌هایی است که نیاز به تعداد دوربین و متراژ کابل بالا نیست.

دوربین‌های تحت شبکه  IP

در حال حاضر در بازار دوربین مداربسته در همدان حرفه‌ای‌ترین و باکیفیت‌ترین دوربین‌ها، دوربین‌های IP هستند. این نوع دوربین به‌وسیله کابل شبکه به دستگاه ضبط تصاویر وصل می‌شود و هر دوربین مانند یک کلاینت در شبکه IP دارد. معیار سنجش کیفیت نیز در دوربین‌های تحت شبکه مگاپیکسل است. این دوربین‌ها برای نصب در فضاهای وسیع و جا‌هایی که کیفیت اهمیت بسیاری دارد مناسب هستند.

دوربین‌های تحت شبکه  IP

 

 

قابلیت استار لایت در دوربین مداربسته چیست؟

اگر قصد خرید دوربین مداربسته در همدان را دارید بهتر است بدانید یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های دید در شب دوربین مداربسته قابلیت استارلایت نام  دارد و سبب می‌شود که بتوان در تاریکی نسبتاً کم و به اصلاح تاریکی نور ستاره، تصاویر را به شکل رنگی مشاهده کرد.

پیش از ایجاد این قابلیت، در شب تنها تصاویر سیاه و سفید ارائه می‌شد؛ اما این ویژگی جدید استارلایت رنگی توانسته است تصاویر را با دید در شب رنگی نمایش دهد.

مزایا و معایب دوربین مداربسته چیست؟

همان‌طور که می‌دانید در هر حوزه‌ای تکنولوژی مانند شمشیر دولبه است. درواقع درحالی که نوآوری و اختراعات جدید سبب آسایش و راحتی بیشتر زندگی ما می‌شوند؛ اما در عین حال می‌‌توانند باعث ایجاد مشکلاتی شوند. دوربین مداربسته نیز مانند سایر تکنولوژی‌ها از ویژگی‌های مثبت و منفی برخوردار است که بهتر است پیش از اقدام به خرید و نصب دوربین مداربسته در همدان از آن‌ها آگاه باشید.

از مزایای نصب دوربین مداربسته در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشگیری از وقوع جرم و سرقت
  • ساده‌سازی روند نظارت بر امور مختلف
  • داشتن مدرک از اتفاقات مختلف
  • قضاوت صحیح
  • نگهداری فیلم‌ و تصاویر برای مدت طولانی

معایب استفاده از دوربین مداربسته در همدان نیز عبارت‌اند از:

  • نقض حریم خصوصی افراد به‌ویژه کارمندان
  • هزینه بالا برخی مدل‌ها
  • آسیب‌پذیری دوربین و امکان هک شدن
  • عدم ممانعت از سرقت

مزایا و معایب دوربین مداربسته چیست؟

 

 

کاربرد‌های دوربین مداربسته

یکی از مهم‌ترین پرسش‌های افراد در زمینه نصب سیستم‌های حفاظتی در همدان کاربرد اصلی و عمده آن سیستم است که ما در این بخش قصد داریم شما را با مهم‌ترین کاربرد‌های نصب دوربین مداربسته در همدان آشنا کنیم.

کاربرد دوربین مداربسته در صنایع

در برخی از مشاغل صنعتی پرخطر همچون مشاغل مربوط به صنایع شیمیایی و راکتور‌های هسته‌ای که امکان نظارت بر روند کاری به شکل مستقیم وجود ندارد؛ دوربین مداربسته استفاده می‌سود.

درواقع دوربین مداربسته در همدان در حوزه صنعت، به بررسی خط تولید محصولات می‌پردازد. نوع دیگری از دوربین مداربسته نیز در صنعت مورداستفاده قرار می‌گیرد که حساس به حرارت است و در هر مرحله، میزان حرارت محیط را اندازه می‌گیرد.

کاربرد دوربین مداربسته در نظارت ترافیک

کاربرد دیگر دوربین مداربسته در همدان نظارت بر ترافیک در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها است تا میزان ترافیک و رفت‌وآمد خودرو‌ها کنترل و بررسی شود. با نصب دوربین مداربسته در صورت وقوع تصادف در قسمتی از جاده، پلیس می‌تواند به‌سرعت از این موضوع آگاه شده و اقدامات لازم را اعمال نماید.

از طرف دیگر دوربین مداربسته در همدان به پلیس راهنمایی و رانندگی در نظارت بر مواردی همچون رعایت سرعت مجاز، کمک می‌کند و پلیس می‌تواند با مشاهده پلاک خودروی موردنظر، راننده را شناسایی کرده و جریمه نماید.

کاربرد دوربین مداربسته در پارکینگ‌های خودرو

نصب دوربین مداربسته در بخش ورودی و خروجی پارکینگ خودرو‌ها، به افراد کمک می‌کند تا رفت‌وآمد کلیه خودرو‌ها را زیر نظر داشته باشند و این موضوع به‌صورت ۲۴ ساعته می‌تواند امنیت بالایی را در پارکینگ‌ها برقرار کرده و از اقداماتی همچون سرقت جلوگیری کند.

کاربرد دوربین مداربسته در پارکینگ‌های خودرو

 

 

 

کاربرد دوربین مداربسته در اماکن تاریخی

حتماً تا به حال به هنگام بازدید از اماکن قدیمی‌ و تاریخی شاهد وجود دوربین‌های مداربسته در نقاط مختلف آن مکان بوده‌اید. دوربین مداربسته در همدان به‌منظور افزایش امنیت و حفاظت در مکان‌های تاریخی مختلف این شهر نصب می‌شود. این موضوع در مسجد‌های قدیمی‌ و آثار تاریخی مهم، سبب پیشگیری از فعالیت‌های خرابکارانه و تخریبی و سرقت آثار باستانی می‌شود.

کاربرد دوربین مداربسته در مراکز درمانی

همان‌طور که می‌دانید بیمارستان‌ها از مهم‌ترین و حساس‌ترین اماکن عمومی‌ به شمار می‌آیند و هرروزه افراد بسیاری به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه می‌نمایند و اغلب این افراد از وضعیت جسمی‌ نامساعدی برخوردار هستند و یک سهل‌انگاری کوچک در چنین اماکنی می‌تواند حوادث ناگوار و غیرقابل جبرانی به دنبال داشته باشد.

از دیگر کاربرد‌های دوربین مداربسته در همدان می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • کاربرد دوربین مداربسته در خودرو
  • کاربرد دوربین مداربسته در زمینه نظارت بر فعالیت کارمندان
  • کاربرد دوربین مداربسته در اماکن آموزشی و مدارس
  • کاربرد دوربین مداربسته در اماکن ورزشی و تفریحی

کاربرد دوربین مداربسته در مراکز درمانی

 

 

بهترین برند‌های دوربین مداربسته کدم‌اند؟

همان‌طور که می‌دانید امروزه برند‌ها و مدل‌های دوربین مداربسته از طیف گسترده‌ای برخوردار هستند و شرکت‌های تولیدکننده بسیاری در این زمینه فعالیت دارند. از بهترین و محبوب‌ترین برند‌های تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

‌هایک ویژن

‌ هایک ویژن یکی از پرفروش‌ترین مارک‌های دوربین‌های مداربسته در دنیا است. این سرکت چینی برای چندین سال متمادی رتبه نخست را در زمینه فروش سیستم‌های مداربسته دنیا به خود اختصاص داده است. از ویژگی‌های محصولات ‌هایک ویژن می‌توان به کیفیت بالا و تنوع محصولات اشاره کرد.

داهوا

داهوا نیز یک برند چینی معروف و محبوب در دنیای دوربین مداربسته است که بعد از ‌هایک ویژن و بوش رتبه سوم را کسب نموده است.

سامسونگ

یکی دیگر از انواع دوربین مداربسته در همدان، دوربین‌های برند سامسونگ هستند که جزو پرفروش‌ترین دوربین‌های مداربسته دنیا به‌حساب می‌آیند. اما به این دلیل که شرکت سامسونگ برند سیستم‌های امنیتی خود را به ‌هانوا فروخت استقبال از آن کاهش پیدا کرد.

از دیگر برند‌های دوربین مداربسته می‌توان به یونی ویو، پاناسونیک، اکسیس، ویووتک، ‌هانیول و سایر موارد اشاره نمود. درمورد شرکت‌های ایرانی دوربین مداربسته نیز باید بگوییم محصولات شرکت‌هایی همچون شرکت دوربین مداربسته نیتاران، پارس ارتباط، زاکو، فراگستر، ایران پاناسونیک، ایمن شاپ و غیره از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

بهترین برند‌های دوربین مداربسته کدم‌اند؟

 

 

لیست فروشگاه‌های دوربین مداربسته در همدان

در ادامه مطلب به‌منظور آشنایی بیشتر شما با بهترین نمایندگی‌های فروش دوربین مداربسته در همدان به معرفی این مراکز به همراه آدرس و تلفن همراه پرداختیم تا بتوانید به‌راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و از خدمات آن‌ها در زمینه خرید و نصب دوربین مداربسته در همدان بهره‌مند شوید.

فروشگاه صنعت امن همدان

آدرس: همدان، شهرک فرهنگیان، کوچه کلانتری، پلاک ۱۶

شماره تلفن: ۰۹۱۸۳۱۵۰۶۶۹

گروه فنی مهندسی نوین امنیت

آدرس: همدان، میدان آرامگاه بوعلی سینا، بلوار مدنی، ساختمان بوعلی سینا، طبقه دوم، واحد ۶

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۷۴۲۱

نصب و فروش دوربین مداربسته

آدرس: همدان، خیابان تختی

شماره تلفن: ۰۹۱۸۹۰۰۵۲۷۱

فروشگاه دید برتر

آدرس: همدان خیابان باباطاهر، کوچه بلوری

شماره تلفن: ۰۹۱۸۰۱۶۹۰۷۴

مرکز تعمیر دوربین مداربسته همدان

آدرس: همدان، میدان شریعتی

شماره تلفن: ۰۹۱۸۱۱۱۰۳۷۴

گروه فنی و مهندسی امنیت گستر الوند

آدرس: همدان، کوچه شهید بلوری، خیابان باباطاهر

سرکت نظارت گستر پارسیان

آدرس:، همدان، خیابان پاسداران، نزدیک تقاطع شهید

شماره تلفن: ۰۹۱۸۸۱۵۹۰۱۴

موسسه سروش الکترونیک

آدرس: همدان، خیابان مهدیه

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۷۰۱۰۰

دنیای برق هگمتانه

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، مقابل راسپینا

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۷۹۲۷۲

رایان الکترونیک

آدرس: همدان، فلکه مدرس، واقع در بلوار شاه حسینی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۴۰۹۴۶

شرکت همگامان صنعت دیدبان

آدرس: همدان، بلوار دانشگاه آزاد

شماره تلفن: ۰۹۳۳۱۵۸۳۹۱۱

دوربین مداربسته ‌ایمن تصویر امرتات

آدرس: همدان، چهارراه شریعتی، مقابل سرپرستی بانک ملت

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۹۰۹۷

شرکت ما‌هان صنعت

آدرس: همدان، واقع در خیابان بین‌النهرین

شماره تلفن: ۰۹۱۹۷۸۷۶۱۸

فروشگاه دوربین مداربسته دید پنهان

آدرس: همدان، بلوار رجایی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۳۹۴۰۰

دوربین مداربسته نوین تصویر

آدرس: همدان، بلوار پاسداران

شماره تلفن: ۰۹۱۸۳۱۷۸۳۱۱

شرکت آکان صنعت

آدرس: همدان، واقع در شهرک فرهنگیان

شماره تلفن: ۰۹۲۱۶۶۰۳۹۶۸

سیستم‌های امنیتی علم و صنعت

آدرس: همدان، خیابان بین‌النهرین، کنار آتش‌نشانی

شماره تلفن: ۰۹۱۸۳۱۲۶۲۹۱

لیست فروشگاه‌های دوربین مداربسته در همدان

 

 

 

شارینو

اگر قصد تعمیر لوازم آشپزخانه خود ازجمله ماشین ظرف شویی، یخچال، ماشین لباسشویی و غیره را دارید؛ مطالعه مطالبی همچون تعمیر ماشین ظرف شویی، تعمیر یخچال در همدان، تعمیر ماشین لباسشویی در همدان و غیره می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را به شما ارائه نماید.

اگر لوله کشی ساختمان شما مشکل پیدا کرده و به دنبال استفاده از تخصص و دانش بهترین لوله کش‌های شهر همدان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطالب سایت شارینو با موضوع لوله کشی ساختمان در همدان مراجعه نمایید.

اگر قصد دارید قدم مهمی‌ در رشد کسب‌وکار خود برداشته و با استفاده از حرفه‌ای‌ترین و اصولی‌ترین تکنیک‌ها، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی و عرضه نمایید؛ تیم برنامه‌نویسی و طراحی شارینو می‌تواند در کمترین زمان و با بهترین هزینه، درخشان نتایج را در زمینه‌هایی همچون طراحی سایت در همدان، طراحی تیزر، طراحی لوگو، تولید محتوا و غیره به شما ارائه نماید.

دوربین مداربسته در همدان

 

 

بانوان همدانی! اگر به دنبال بهترین و مجرب‌ترین سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه همدان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی بیستر با این مراکز حتماً سری به مطالب سایت شارینو در زمینه سالن‌های زیبایی همدان بزنید.

ازآنجایی‌که همدان در زمینه درمانی و پزشکی کشور از جایگاه مهم و ارزشمندی برخوردار است پزشکان و بیمارستان‌های بسیار حرفه‌ای در این شهر فعالیت دارند که جهت آشنایی بیشتر با آن‌ها می‌توانید به مطالب سایت شارینو در حوزه‌هایی همچون بیمارستان‌های همدان، کلینیک دندانپزشکی در همدان، پزشک زنان در همدان، پزشکان قلب و عروق در همدان و غیره مراجعه نمایید.

 

مبل شویی در همدان
 قالیشویی در همدان
کافه های همدان

دوربین مداربسته در همدان

 

 

در پایان

همان‌طور که می‌دانید در بیشتر کشور‌ها، از دوربین‌های مداربسته به‌منظور جلوگیری از جرم و حفظ امنیت اماکن مختلف استفاده می‌شود و دوربین مداربسته یکی از انواع سیستم‌های حفاظتی رایج در دنیا به شمار می‌آید.

در این مطلب سعی کردیم شما را با موضوعات مهمی‌ که بر خرید اصولی دوربین مداربسته در همدان تأثیرگذار هستند همچون ویژگی‌های مثبت و منفی دوربین مداربسته، انواع دوربین مداربسته، برترین برند‌های تولیدکننده و غیره آشنا کنیم.

در پایان

 

 

۹ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *