سالن زیبایی در همدان

سالن زیبایی در همدان

سالن‌‌ های زیبایی در همدان

سالن‌‌ های زیبایی در همدان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مشاغل هستند که خدمات گسترد‌ه‌ای را در حوزه زیبایی پوست، مو، ناخن و غیره به بانوان همدانی ارائه می‌‌کنند. با توجه به تنوع بالای آرایشگاه‌‌های همدان لازم است خانم‌‌ها پیش از اقدام در این زمینه با بهترین سالن‌‌ های زیبایی در همدان آشنا شده و مناسب‌ترین آن‌‌ها را جهت استفاده از خدمات زیبایی انتخاب کنند.

در این مطلب به معرفی بهترین‌‌های حوزه زیبایی در شهر همدان خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

سالن‌‌ های زیبایی در همدان

سالن‌‌ های زیبایی در همدان

سالن زیبایی در همدان

 

ویدیو : سالن های زیبایی در همدان

انواع خدمات سالن‌‌های زیبایی

امروزه شاهد ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات زیبایی در آرایشگاه‌‌های همدان هستیم که هر یک طرف‌داران خاص خود را دارند. موها، صورت، ابروها، پوست و ناخن اجزایی هستند که خانم‌‌ها برای رسیدگی و زیباتر شدن آن‌‌ها به سالن‌‌ های زیبایی در همدان مراجعه می‌‌کنند. خدمات مربوط به هریک از این موارد از تنوع بسیاری برخوردار است که در ادامه به آن‌‌ها خواهیم پرداخت.

انواع خدمات سالن‌‌های زیبایی

خدمات مربوط به صورت

یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که توسط پرسنل سالن‌‌های زیبایی انجام می‌‌شود؛ اصلاح ابرو و صورت است. مدل ابروها که امروزه با توجه به مد روز تغییر می‌کند. برای اصلاح صورت نیز از روش‌هایی مانند بند یا وکس استفاده می‌‌شود.

آرایش صورت و میکاپ نیز از دیگر کار‌هایی هستند که در سالن‌‌ های زیبایی در همدان با تکنیک‌ها و متد‌های مختلف انجام می‌شوند. میکاپ طبق سلیقه مشتری و مراسمی‌ که در آن قرار است شرکت کند متفاوت خواهد بود.

خدمات مربوط به صورت

آرایش آمیخته با گریم صورت نیز در مراسم‌های خاص و برای عروس خانم‌‌ها قابل‌اجرا است. در زمینه میکاپ و شینیون عروس تعداد زیادی سالن‌‌ های زیبایی در همدان به ارائه خدمات می‌پردازند. گریم سه‌بعدی که از پرطرف‌دارترین انواع گریم است، روی لب، گونه و بینی تغییراتی ایجاد می‌کند که به‌راحتی نواقص صورت پوشش داده می‌شوند.

سالن‌‌ های زیبایی در همدان-خدمات مربوط به صورت

کاشت و اکستنشن مژه

کاشت و اکستنشن مژه از خدمات نسبتاً جدیدی است که بانوانی که از مژه‌های طبیعی خود رضایت ندارند و تمایل دارند بدون ریمل و آرایش مژه‌هایی زیبا، بلند و پرپشت داشته باشند از این خدمات استفاده می‌‌کنند. کاشت مژه از کار‌های تخصصی زیبایی است و فردی که در این زمینه فعالیت می‌کند باید از دانش و تجربه بالایی برخوردار باشد.

کاشت و اکستنشن مژه

جهت دریافت بهترین نتیجه از کاشت و اکستنشن مژه باید به بهترین مرکز مژه در همدان مراجعه نمایید و کار مژه‌های خود را به دست هرکسی نسپارید. انواع خدمات مژه در بهترین سالن‌‌ های زیبایی در همدان شامل موارد زیر است:

  • کاشت دائم مژه
  • کاشت موقت مژه
  • اکستنشن مژه تار به تار
  • اکستنشن مژه سه‌بعدی
  • اکستنشن مژه ابریشمی‌
  • اکستنشن مژه نامرئی

کاشت و اکستنشن مژه

تاتو و ‌هاشور ابرو

خدمات تاتو ابرو و ‌هاشور ابرو نیز از دیگر خدمات ارائه‌شده توسط سالن‌‌ های زیبایی در همدان هستند که با استفاده از دستگاه‌های مخصوص تاتو انجام می‌شوند. این خدمات روزبه‌روز در حال تغییر و پیشرفت هستند و امروزه متد‌های جدیدی همچون فیبروز، میکروبلیدینگ و غیره در این زمینه ارائه می‌شوند.

تاتو و ‌هاشور ابرو

کوتاهی مو

یکی دیگر از اجزایی که خانم‌‌ها برای آرایش و زیبایی آن به سالن‌‌های زیبایی مراجعه می‌‌کنند موها هستند. همان‌طور که می‌دانید موها بر زیبایی چهره افراد تأثیر بسزایی دارند و از ساده‌ترین و معمول‌ترین خدماتی که در آرایشگاه‌‌های زنانه همدان ارائه می‌‌شود می‌توان به کوتاهی (کوپ) مو اشاره کرد.

کوتاهی مو

رنگ مو

خدمات مربوط به رنگ مو از اصلی‌ترین کار‌هایی است که در سالن‌‌ های زیبایی در همدان به روش‌ها و تکنیک‌های مختلف انجام می‌‌شود. خدمات رنگ مو گستردگی زیادی دارد و به مش، های‌لایت، لولایت و رنگ‌های فانتزی تقسیم‌بندی می‌‌شود. یکی از هنر‌های آرایشگرانی که کار رنگ مو انجام می‌دهند ترکیب رنگ مو و درآوردن رنگ موهای خاص و زیبا است و همین موضوع سبب جلب مشتری به سالن‌‌های زیبایی در همدان می‌‌شود.

رنگ مو

شینیون مو

شینیون کردن موها نیز از خدمات پرطرف‌دار و جذاب آرایشگاه‌‌های زیبایی همدان به شمار می‌آید و مراجعه‌کنندگان زیادی برای انجام شینیون‌‌های مختلف به مراکز زیبایی همدان مراجعه می‌‌کنند. شینیون دارای انواع مختلفی نظیر کاملاً بسته، نیمه‌باز و باز است و با ابزار‌های مختلفی صورت می‌گیرد.

شینیون مو

براشینگ مو

براشینگ مو شامل حالت دادن به موها است که با سشوار و برس توسط پرسنل سالن‌‌های زیبایی انجام می‌‌شود و تأثیر بسیار زیادی در جذابیت و آراستگی ظاهر افراد دارد.

به علاوه انواع براشینگ مو عبارت‌اند از:

  • براشینگ موهای کوتاه که برای موهای کم و کوتاه مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • براشینگ موهای بلند و متوسط که برای موهای بلند ‍‍‍‍‍و پرپشت مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • براشینگ موی فر که برای موهای وز و مجعد مورداستفاده قرار می‌گیرد.

براشینگ مو

کراتینه مو

کراتینه مو از دیگر خدمات محبوب و پرطرف‌دار این روز‌های سالن‌‌ های زیبایی در همدان است که به‌منظور صاف کردن، براق کردن و نرم کردن موها انجام می‌‌شود. کراتین درواقع نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در موهای تمامی‌ انسان‌ها وجود دارد و موجب درخشان شدن و نرم‌تر شدن موها می‌‌شود.

 همان‌طور که می‌دانید با افزایش سن و استفاده از مواد شیمیایی نظیر رنگ و انواع شامپوهای سولفات دار مقدار این پروتئین در موهای فرد کاهش پیدا کرده و همین موضوع باعث خشک شدن و وزی موها می‌‌شود؛ بنابراین شما می‌توانید با کراتینه کردن موهای خود بار دیگر از موهایی نرم و درخشان بهره‌مند شوید.

 با توجه به تخصصی بودن پروسه کراتین مو و اهمیت سالم ماند موهای شما بهتر است به بهترین مرکز کراتین در همدان برای این کار مراجعه نمایید.

کراتینه مو

بافت مو

بافت مو نیز از اقدامات بسیار جذاب جهت زیبایی موهای خانم‌‌ها محسوب می‌‌شود و از تنوع بالایی نیز برخوردار است و برای تمامی‌ سنین انجام می‌‌شود. از طرفی آسیب خاصی به پوست و یا موهای شخص وارد نمی‌کند و لازم نیست شما نگرانی بابت سلامت پوست و موی خود داشته باشید.

مشخصاً زیبایی و کیفیت بافت مو در آرایشگاه‌‌های زیبایی به مهارت فردی که این کار را انجام می‌دهد بستگی دارد؛ پس باید بهترین سالن را در این زمینه انتخاب کنید.

سالن‌‌ های زیبایی در همدان- بافت مو

سالن‌‌ های زیبایی در همدان

اکستنشن مو

اکستنشن موها از خدمات نسبتاً گران‌قیمت ارائه‌شده توسط سالن‌‌ های زیبایی در همدان است و این کار برای خانم‌هایی که دوست دارند موهای بلندتر و پرپشت‌تری داشته باشند؛ اما حوصله دردسر‌های موهای پرپشت و بلند را ندارند و یا به دلیل مشکلات دیگر موهای بلندی ندارند بهترین انتخاب است.

اکستنشن شامل موهای طبیعی و مصنوعی است که بیشتر خانم‌ها خواستار استفاده از موهای طبیعی روی موهای خود هستند؛ زیرا موهای طبیعی از ماندگاری بیشتری نسبت به موهای مصنوعی برخوردار بوده و حالت زیباتری نیز دارند.

انواع خدمات سالن‌‌های زیبایی- اکستنشن مو

کاشت ناخن

سال‌های بسیاری است که خدمات ناخن به لیست خدمات سالن‌‌های زیبایی افزوده شده است و محبوبیت بسیاری نیز پیدا کرده است. امروزه داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌‌هایی زیبا و آراسته بستگی دارد و شاید این دلیل عمد‌ه‌ای برای روی آوردن بسیاری از خانم‌‌ها به کاشت ناخن و زیباتر کردن ناخن‌ها باشد.

کاشت ناخن برای افرادی که ناخن‌هایی ضعیف و شکننده دارند یا عادت به جویدن ناخن‌های خود دارند گزینه بسیار مناسبی است. کاشت ناخن در سالن‌‌ های زیبایی در همدان به یکی از پرطرف‌دارترین خدمات زیبایی تبدیل شده است و به روش‌های مختلفی همچون استفاده از پودر یا اکریلیک روی ناخن انجام می‌‌شود.

انواع خدمات سالن‌‌های زیبایی- کاشت ناخن

پدیکور

پدیکور یک راه عالی برای مراقبت از پا‌ها است و افرادی که از مشکلات پوستی پا رنج می‌برند می‌توانند از این خدمات جهت بهبود پوست خود در ناحیه پا بهره‌مند شوند. می‌توان گفت پدیکور از مشکلات و پیشرفت بیماری‌های پوستی پا پیشگیری می‌کند و باعث می‌‌شود که پا‌های زیباتر و لطیف‌تری داشته باشید. پدیکور سبب افزایش تمرکز شده و همچنین احساس آرامش بسیاری را به شما هدیه می‌کند.

انواع خدمات سالن‌‌های زیبایی- پدیکور

خدمات مربوط به پوست

همان‌طور که می‌دانید خانم‌ها همیشه دوست دارند که پوست صاف و شفاف داشته باشند. امروزه بسیاری از خانم‌‌ها جهت تحقق این موضوع به استفاده از خدمات پوستی در سالن‌‌ های زیبایی در همدان می‌پردازند. در آرایشگاه‌ها برخی متخصصان حضور دارند که با تجویز لایه‌بردارها این کار را برای خانم‌‌ها انجام می‌دهند.

لایه‌برداری با توجه به عمق مشکلات پوستی دارای تنوع است. برخی از خانم‌‌ها با استفاده از یک لایه‌برداری سطحی، استفاده از کرم‌ها و مواد خاص به پوست رؤیایی خود دست می‌یابند؛ اما برای رفع مشکل پوست برخی دیگر باید اقدامات تخصصی بیشتری انجام شود.

این خانم‌‌ها بهتر است لایه‌برداری‌های عمیق را در مراکز بهداشتی و درمانی زیر نظر متخصص پوست و زیبایی انجام دهند. برای از بین بردن چین‌وچروک‌ها، لک‌های پوستی و دیگر مشکلات پوستی نیز باید بعد از معاینات متخصص و تجویز دارو، به انجام روش درمانی مناسب اقدام شود.

انواع خدمات سالن‌‌های زیبایی- خدمات مربوط به پوست

 اپیلاسیون

اپیلاسیون از دیگر خدماتی است که در آرایشگاه‌‌های زنانه همدان ارائه می‌‌شود. اپیلاسیون به‌منظور از بین بردن موهای زائد بخش‌های مختلف بدن آقایان و خانم‌ها صورت می‌گیرد. البته امروزه با توجه به روی کار آمدن روش‌های نوین رفع موهای زائد همچون لیزر این روش دیگر محبوبیت سابق خود را ندارد.

 با استفاده از دستگاه‌های لیزر، موهای زائد به شکل تقریبی از روی بدن حذف خواهند شد. اما از مزایای اپیلاسیون می‌توان به کاهش رشد موها اشاره کرد و شایان به ذکر است که هنوز هم در بسیاری از آرایشگاه‌‌های همدان از این روش برای از بین بردن موهای بدن بانوان استفاده می‌‌کنند.

انواع خدمات سالن‌‌های زیبایی- اپیلاسیون

لیست سالن‌‌ های زیبایی در همدان

در ادامه به ارائه لیست کاملی از سالن‌‌ های زیبایی در همدان به همراه اطلاعات خواهیم پرداخت تا شما بانوان عزیز بتوانید بهترین انتخاب را در زمینه خدمات زیبایی داشته باشید.

سالن زیبایی در همدان

 

سالن زیبایی سیب سبز

آدرس: خیابان استادان، خیابان اسلامیان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۲۳۰۹۰

سالن زیبایی روجا

آدرس: بلوار سعیدیه بالا، جنب عکاسی کلاسیک

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۵۰۰۰۷

آرایشگاه زنانه خلیج‌فارس

آدرس: خیابان صدف، نرسیده به آگاهی، نبش کوچه آزادی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۵۲۶۱۵

سالن زیبایی مرجان

آدرس: بلوار سعیدیه بالا، روبروی عکاسی کلاسیک، کوچه محرمی‌

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۳۳۳۵۵

سالن زیبایی وسمه

آدرس: خیابان سعیدیه، ۱۲ متری بختیاری

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۷۸۴۵۴

آرایشگاه مهرگل

آدرس: خیابان بین‌النهرین، کوچه گل‌پرور

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۵۴۵۴۴

لیست سالن‌‌ های زیبایی در همدان

سالن زیبایی چهره‌سازان

آدرس: میدان بیمه، بین خیابان استادان و مصیب

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۱۸۰۰۹

سالن زیبایی خورشید شهر

آدرس: شهید چمران، خیابان سلحشور، انتهای خیابان قهرمان، بلوار اعتمادیه شرقی، لاین پایین

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۳۸۰۷۵

 

آرایشگاه تخصصی عسل

آدرس: خیابان جهان‌نما، کوچه کوثر

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۴۸۸۸۷

سالن زیبایی میخک

آدرس: خیابان میرزاده عشقی، کوچه بختیاری، پلاک ۱۵

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۵۱۶۶

لیست سالن‌‌ های زیبایی در همدان

عروس سرای مشکات

آدرس: بلوار جانبازان، روبروی فرش افشار زرینه

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۳۷۷۶۲

سالن آرایش و زیبایی طوسی

آدرس: چهارراه شهناز، خیابان نواب، جنب مسجد اعظم، کوچه شیما

شماره تلفن: ۰۹۱۸۶۷۴۳۳۵۷

سالن زیبایی کارن

آدرس: بلوار خواجه رشیدی، روبروی بیم آرمان، پلاک ۱۵۹

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۹۳۱۲

سالن آرایشی فانوس

آدرس: میدان فردوسی، خیابان صدف، نرسیده به خیابان قاسمی‌

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۵۱۲۳۹

سالن زیبایی صورتی

آدرس: میدان بعثت، تقاطع هنرستان، روبروی گل‌فروشی ریعان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۲۰۴۶۰

 

آرایشگاه زمرد

آدرس: خیابان سعیدیه، اول متخصصین، اول بلوار غنی زادگان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۳۳۷۳۶

سالن تک برگ سبز

آدرس: خیابان میرزاده عشقی، پیچ زندان، بن‌بست شفا

 شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۶۳۹۸۶

سالن زیبایی سپید

آدرس: میدان جهاد، انتهای خیابان عارف، تقاطع آزاد غربی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۰۹۰۹

لیست سالن‌‌ های زیبایی در همدان

آرایشگاه اتسو

 آدرس: خیابان استادان، خیابان اسلامیان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۴۳۳۸۴

سالن زیبایی طره طلا

آدرس: خیابان پاستور، کوی دلتا، محوطه ساعی

شماره تلفن: ۰۹۱۸۴۰۸۵۵۸۵

آرایشگاه برکه سبز

آدرس: خیابان هنرستان، روبروی بیمارستان فرشچیان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۸۱۱۶۳

سالن زیبایی در همدان

 

سالن زیبایی سیاه و سفید

آدرس: خیابان خواجه رشید، پایین‌تر از راسپینا، پلاک ۱۵۷

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۹۳۱۲

سالن آرایشی چهره آذین

آدرس: خیابان هنرستان، ۱۸ متری توحید، پلاک ۲

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۳۶۰۲۱

سالن زیبایی بانوان پناه

آدرس: خیابان شریعتی، کوچه نبوی، پلاک ۵۷

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۳۰۲۹۳

سالن زیبایی پری‌رو

آدرس: میدان شریعتی، خیابان میرزاده عشقی، نرسیده به کوچه اجاقی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۷۱۸۵۷

زیباسرای دیور

آدرس: خیابان بین‌النهرین، پشت مسجد امام حسین

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۷۶۰۸۸

سالن زیبایی نادره

آدرس: خیابان میرزاده عشقی، کوچه بختیاری، پلاک ۲۹۹

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۸۴۹۴۲

سالن زیبایی وستا

آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه شریعتی، کوچه شهید نبوی

شماره تلفن: ۰۹۱۹۹۶۴۷۳۲۵

 

سالن زیبایی مهوین

آدرس: همدان، شهرک بهشتی، خیابان صیاد شیرازی، کوچه بهار

شماره تلفن: ۰۹۱۹۸۱۳۹۶۷۹

سالن آرایش و زیبایی ماژین

آدرس: بلوار کاشانی، کوچه جوادی نیک، کوچه شبنم

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۲۵۱۰

سالن زیبایی روفیا

آدرس: خیابان سعیدیه پایین، جنب پیتزا سون، کوچه ایرانفر، پلاک ۱۳

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۳۱۳۳۰

لیست سالن‌‌ های زیبایی در همدان

لیست سالن‌‌ های زیبایی در همدان

 

 

اگر قصد استفاده از خدمات پزشکی و درمانی را در شهر همدان دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم جهت شناخت بهتر مراکز درمانی این شهر به مطالب بیمارستان‌های همدان در سایت شارینو سر بزنید.

جهت دریافت بهترین خدمات در حوزه روان‌شناسی می‌توانید از مطالب بهترین روان‌شناس‌های همدان در سایت شارینو دیدن فرمایید.

جهت آشنایی بیشتر با معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های همدان، پیشنهاد می‌کنیم به مطالب سایت شارینو در خصوص بهترین رستوران‌های همدان مراجعه نمایید.

اگر به دنبال یافتن بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی و ماهرترین دندان‌پزشکان شهر همدان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطالب کلینیک‌های دندانپزشکی در همدان ارائه‌شده توسط سایت شارینو مراجعه نمایید.

یک ادمین باتجربه و فعال می‌تواند پیج کسب و کار شما را به نقطه اوج خود رسانده و سبب جذب مخاطبان بیشتر و افزایش فروش شما شود. کادر باتجربه تیم شارینو در بخش ادمینی پیج می‌توانند بهترین خدمات را در این حوزه به شما ارائه کنند.

اگر به دنبال باتجربه‌ترین و ماهرترین افراد در حوزه تولید محتوا هستید؛ کادر مجرب تیم شارینو می‌توانند در زمینه تولید محتوا به شما کمک بسیاری کنند.

اگر قصد تعمیر هر یک از لوازم‌خانگی خود را در همدان دارید؛ مطالعه مطالبی همچون تعمیر جاروبرقی در همدان، تعمیر یخچال در همدان، تعمیر آیفون تصویری در همدان، تعمیر پکیج در همدان، تعمیر تلویزیون در همدان در سایت شارینو می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

 

رادیولوژی در همدان
آموزشگاه زبان در همدان 
پزشک پوست مو زیبایی در همدان

 

سخن پایانی

ازآنجایی‌که امروزه افراد به زیبایی و آراستگی ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهند؛ مراجعه به سالن‌‌ های زیبایی در همدان به‌عنوان یکی از بخش‌های روتین زندگی بانوان به‌حساب می‌آید با مطالعه این مطلب می‌توانید به لیست کاملی از سالن‌‌های زیبایی در همدان به همراه به همراه آدرس سالن‌‌ های زیبایی در همدان و شماره تماس سالن‌‌ های زیبایی در همدان دسترسی داشته باشید.

سالن های زیبایی در همدان

 

سالن زیبایی در همدان

۱۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *