شماره تماس نرده استیل همدان

نرده استیل در همدان

نرده استیل به دلیل ظاهر لوکس، براق، صیقلی خود در طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و امروزه به‌عنوان مدرن‌ترین نوع نرده‌های ساختمانی کاربرد گسترده‌ای دارد. پیش از اقدام به خرید نرده استیل در همدان لازم است نسبت به نکات مهمی‌ در این زمینه از قبیل قیمت نرده استیل در همدان، انواع نرده استیل، کاربرد و مزایای آن و سایر موارد اطلاع کافی داشته باشید که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

نرده استیل در همدان

 

مزایای نرده استیل

نرده استیل در همدان به دلیل برخورداری از ویژگی‌های بسیار مهم و کاربردی آن کاربرد بسیاری دارد که در ادامه به معرفی مزایای و ویژگی‌های استفاده از نرده استیل در ساختمان خواهیم پرداخت.

قابلیت استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی: یکی از مزایای مهم نرده استیل در همدان این است که نرده استیل از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب‌وهوایی مختلف برخوردار است و همین امر سبب شده از این نرده‌ها در دکوراسیون بیرونی و نمای داخلی ساختمان‌ها استفاده شود.

مقاومت بالا: انواع نرده استیل مقاومت بالایی در برابر سایش و خط‌خوردگی دارند و همین موضوع موجب شده است تا در آسانسور و محیط‌های پررفت‌وآمد از نرده استیل استفاده شود.

پاکیزگی راحت و آسان: شستشو و پاک کردن نرده استیل به‌سادگی انجام می‌شود و اصلاً کار دشوار یا زمان‌بری نیست.

ضدزنگ بودن: معمولاً در تولید نرده استیل از آلیاژ‌هایی که بر پایه آهن و کروم که ۱۰ درصد باشد استفاده می‌‌شود؛ زیرا خود آهن به تن‌هایی از معایبی مختلفی برخوردار است. با افزودن کروم به آهن، استنلس‌استیل تولید می‌‌شود که همین موضوع به مقاوم شدن نرده استیل در برابر خوردگی منجر می‌‌شود.

شماره تماس نرده استیل همدان

 

زیبایی و دوام بالا نرده استیل: زیبایی و دوام بالای نرده استیل سبب شده است تا در دکوراسیون منازل شیک و زیبای امروزی از آن به طور گسترده استفاده شود.

عدم نیاز به پوشانندگی: نرده استیل نیازی به رنگ کردن ندارد و به همین دلیل نیازی به پوشانندگی آن نیست. اما اگر از پوشش‌های مختلف مانند رنگ روی بدنه استیل استفاده شود آسیبی به استیل وارد نخواهد شد

سهولت نصب نرده استیل: نصب و اجرای نرده استیل در همدان بسیار راحت بوده و هیچ‌گونه کثیف کاری نخواهد داشت و فقط با استفاده از پیچ و رول‌پلاک می‌توان قطعات مختلف نرده را به یکدیگر متصل نمود. از دیگر مزایای استفاده از نرده استیل در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن سطح صاف و صیقلی
  • خاصیت ضد باکتری
  • قابلیت نصب با جوش و یراق‌آلات
  • مقاوم در برابر حرارت
  • عدم تغییر رنگ و تغییر شکل با گذشت زمان
  • عایق قدرتمند در برابر نور خورشید
  • مقاومت در محیط اسیدی

مزایای نرده استیل

 

کاربرد‌های نرده استیل چیست؟

نرده استیل در همدان از کاربرد‌های متفاوتی در صنعت ساختمان‌سازی برخوردار است که در ادامه به معرفی هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت.

کاربرد نرده استیل تراس

نرده تراس به‌منظور جلوگیری از سقوط افراد و اشیاء در تراس استفاده می‌شود و علاوه بر محافظت، وظیفه دیگر ایجاد زیبایی و جذابیت به نمای ساختمان را نیز بر عهده دارد. نصب نرده استیل در تراس ساختمان‌های دارای ترس موضوع بسیار مهمی‌ است؛ زیرا هرگونه ایراد در نصب این نوع نرده‌ها می‌تواند به بروز منجر به اتفاقات تلخ و ناگواری منجر شود.

 

کاربرد نرده استیل راه‌پله

همان‌طور که می‌دانید راه‌پله‌های ساختمان مانند پل ارتباطی میان دو سطح مختلف هستند و استفاده از پله مسیر رفت‌وآمد افراد را راحت‌تر می‌کنند. اما هنگامی‌که این ارتفاعات افزایش یابد؛ خطرات نیز بیشتر شده و لازم است از نرده استیل راه‌پله در همدان استفاده شود تا  از بروز هرگونه خطر احتمالی نظیر پرت شدن افراد مسن و کودکان یا حیوانات خانگی پیشگیری شود؛ زیرا که این دسته از افراد از تسلط کمتری برخوردارند و بیشتر در معرض خطر هستند.

کاربرد نرده استیل راه‌پله

 

 

کاربرد نرده استیل بالکن

در زمینه نرده استیل در همدان، از نرده استیل بالکن به جهت محافظت و تأمین ایمنی بالکن استفاده می‌شود. نرده مورداستفاده در بالکن می‌تواند انواع مختلفی همچون فلزی، شیشه‌ای و استیل را داشته باشد که با توجه به نوع سلیقه، نیاز و بودجه می‌توان از این متریال استفاده کرد.

در نرده استیل بالکن بهتر است که از آلیاژ ضدزنگ استیل استفاده نمود؛ زیرا این نوع نرده‌ها به دلیل کاربردی‌تر بودن و اصولی بودن، حفاظت و ایمنی بیشتری را در بالکن برقرار می‌کنند. استفاده از نرده استیل در بالکن به دلیل مقاومت و سختی بالای آن در برابر ضربه و تحمل وزن و همچنین مقاومت برابر آب‌وهوا، رطوبت و زنگ‌زدگی گزینه بسیار مناسبی است.

علاوه بر این موارد لازم است اجرا و نصب نرده استیل راه‌پله، بالکن و تراس لازم است تحت نظارت متخصص این زمینه با دقت و مهارت بالا انجام شود تا نتیجه نهایی کار بی‌نقص و عالی باشد؛ پس حتماً جهت استفاده از خدمات نرده استیل باکیفیت و بهترین برند نرده استیل در همدان به مراکز معتبر شهر همدان در این زمینه مراجعه نمایید.

کاربرد نرده استیل بالکن

 

 

انواع نرده استیل

یکی از مهم‌ترین موارد در خرید نرده استیل در همدان، آشنایی با انواع مختلف نرده استیل است. لازم است خریداران محترم به هنگام مراجعه به مراکز فروش و نصب نرده استیل در همدان نسب به مدل‌های مختلف نرده استیل و کاربرد‌های آن‌ها آگاهی داشته باشند تا بتوانند بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند.

به‌طورکلی نرده استیل از دو نوع ۲۰۱ و ۳۰۴ برخوردار است و در کلیه محیط‌های سرپوشیده و یا باز قابل‌استفاده است و به مدل‌های متنوعی همچون شیشه‌خور، کابلی، پایه دو سر گلابی، پایه پیچی، حصاری و غیره تقسیم می‌شود.

نرده استیل ۳۰۴

نرده استیل ۳۰۴ یکی از معروف‌ترین انواع نرده استیل در همدان است که از ترکیب کروم، آهن و نیکل ساخته می‌شود و آن را به فولادی ضدزنگ تبدیل می‌کند. یک لایه محافظ در این نوع به کار می‌رود که از اکسایش و زنگ‌زدگی نرده جلوگیری می‌کند. این عوامل در کنار یکدیگر سبب می‌شوند این نوع نرده از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار باشد.

از انواع نرده استیل ۳۰۴ می‌توان به گارد لوله‌های استیل و چهارگوش پروفیل‌های اشاره کرد که در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. نرده استیل ۳۰۴ به دلیل کاربرد ویژه خود در شرایط آب‌وهوایی مختلف و عدم از دست دادن شفافیت در طی سال‌های متمادی قیمت بیشتری نسبت به نوع ۲۰۱ دارد.

نرده استیل ۳۰۴

 

نرده استیل ۲۰۱

نرده استیل ۲۰۱ نوع دیگری از نرده استیل‌های پرکاربرد در صنعت نرده استیل در همدان است که به هنگام استفاده از نرده در فضا‌های سرپوشیده راهروها، فضای داخلی آپارتمان و به‌طورکلی مکان‌های به‌دوراز رطوبت استفاده می‌شود.

نرده استیل ۲۰۱  بسیار شیک و مدرن است و زیبایی خاصی به ساختمان می‌دهد. این نوع نرده ممکن است در مجاورت با رطوبت دچار زنگ‌زدگی شود؛ به همین علت در مکان‌های سرپوشیده استفاده می‌شود.

نرده استیل شیشه‌خور

نرده استیل شیشه‌خور نوعی طرح جدیدی است که با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان نصب می‌شود این نرده از انواع مختلفی همچون پایه لوله‌ای، پایه پروفیلی، پایه تسمه‌ای، پایه طرح دار و غیره برخوردار است و در مکان‌های مختلفی نظیر بالکن و پشت پنجره در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری و غیره استفاده می‌شود.

نرده استیل شیشه‌خور

 

 نرده استیل پایه پیچی

نوع پایه پیچی مطابق با اصول مهندسی ساخته می‌شود و در راه‌پله و منازل دوبلکس کاربرد بسیاری دارد. این طرح در کارخانه با دستگاه تولید شده و روی آن جلا داده می‌شود. در سطوح صاف این پایه‌ها به‌صورت پشت سرهم قرار می‌گیرند؛ اما در راه‌پله‌ها به‌صورت یکی در میان نصب می‌شوند. البته سلیقه مشتری در این زمینه تأثیرگذار خواهد بود. این طرح نرده استیل زیبایی خاصی به فضای منازل می‌دهد.

نرده استیل افقی

در صنعت نرده استیل در همدان از این نوع نرده در مقابل پنجره و یا بالکن استفاده می‌شود و سبب ایجاد نمای زیبا و جذابی در ساختمان می‌شود. از نرده استیل افقی به دلیل استحکام بالا می‌تواند به‌جای حفاظ‌های استیل استفاده کرد. ساخت این نوع نرده آن به‌صورت تک لوله است و به سنگ نما متصل می‌شود.

نرده استیل افقی

 

نرده استیل پایه دوسر گلابی

یکی از طرح‌های پرفروش و محبوب نرده استیل در همدان، نوع پایه دو سر گلابی است که اغلب در خانه‌ها و مغازه‌های دوبلکس و راه‌پله‌ها استفاده می‌شود. پایه‌های این طرح در دو رنگ نقره‌ای و طلایی هستند و بیشتر از استیل ۳۰۴ در ساخت آن استفاده می‌شود.

این نوع نرده به‌عنوان یک محافظ و نگهدارنده برای راه‌پله به شمار می‌آید و نرده استیلی پرکاربرد بوده و به خاطر زیبایی که دارد در مکان‌های مختلف استفاده می‌‌شود. این نرده از ظاهری لوکس، براق، صیقلی و باظرافت برخوردار است و لبه‌هایی صاف دارد که در طراحی داخلی و خارجی ساختمان به کار می‌رود. از این نوع نرده اغلب در ساختمان‌های مدرن و امروزی استفاده می‌شود.

 

انواع نرده استیل ازلحاظ طرح تولید

نرده استیل در همدان ازلحاظ طرح به ۳ دسته سه خط، پنج‌خط و هفت‌خط تقسیم‌بندی می‌شود.

سه خط: یک راه‌پله ایمن نیازمند سه شبکه است. فاصله استاندارد یک شبکه تا شبکه دیگر ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر است.

پنج‌خط: این طرح ارتفاعی بین ۸۳ تا ۹۵ سانتی‌متر دارد و از پنج نرده افقی و یک لوله هند ریل در قسمت پایین نرده برخوردار است.

هفت‌خط: کامل‌ترین و بزرگ‌ترین نرده، در صنایع نرده استیل در همدان است که در ساختمان‌های بالای ۱۵ طبقه به کار برده می‌شود. این مدل از هفت‌خط افقی و لوله فوقانی ۵ میلی‌متری برخوردار است و ارتفاع آن بین ۸۳ تا ۹۳ سانتی‌متر است. نرده استیل هفت‌خط در طرح‌های نرده پنجره، بالکن، استخر، فضای باز و دکوری نیز کاربرد دارد. از دیگر انواع نرده استیل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع نرده استیل ازلحاظ طرح تولید

 

  • نرده استیل آلیاژ ۲۰۲
  • نرده استیل آلیاژ ۳۱۶
  • نرده استیل ۴ خط یا چهار ترانزیت
  • نرده استیل ۶ خط یا شش ترانزیت
  • نرده استیل حصاری ۱۶
  • نرده استیل حصاری ۲۵
  • نرده استیل حصاری ۳۸
  • نرده استیل قوطی
  • نرده استیل شیشه‌ای
  • نرده استیل فانتزی
  • نرده استیل سفارشی

انواع رنگ نرده استیل

امروزه نرده استیل در همدان با رنگ‌هایی همچون شامپاینی، نقره‌ای و طلایی و همچنین رنگ خود استیل به‌منظور هماهنگی با سلایق و محیط‌های مختلف تولید و ارائه می‌شود. همچنین در طراحی نرده استیل امکان براق و یا مات بودن سطح استیل با توجه به نیاز و سلیقه مشتری وجود دارد. علاوه بر این‌ها انواع نرده استیل با طرح‌‌های مختلفی نیز در بازار موجود است.

شماره تماس نرده استیل همدان

 

عوامل مؤثر بر قیمت نرده استیل

یکی از چالش‌هایی که اغلب خریداران در زمینه خرید نرده استیل در همدان با آن مواجه هستند؛ قیمت نرده استیل در همدان و عوامل مؤثر بر تعیین این قیمت است. در این باره باید بگوییم قیمت نرده استیل همدان با توجه به فاکتور‌های مختلفی تعیین می‌شود که خریداران باید به هنگام خرید به این موارد توجه کنند. این موارد عبارت‌اند از:

  • متراژ
  • جنس گرید نرده
  • طرح نرده استیل انتخابی
  • هزینه حمل‌ونقل
  • هزینه نصب نرده استیل در همدان

از میان عوامل ذکرشده، مهم‌ترین عامل، جنس استیل مورداستفاده در نرده است. به هر میزانی که آلیاژ به‌کاررفته در آن بیشتر باشد قیمت نرده افزایش خواهد یافت. تعداد میله‌هایی که به‌صورت افقی در ساخت نرده به‌کاررفته است نیز از دیگر فاکتور‌های مؤثر بر قیمت نرده استیل در همدان است. جهت آشنایی بیشتر شما با قیمت‌ها، در ادامه به ارائه لیست قیمت نرده استیل در همدان خواهیم پرداخت.

قیمت نرده استیل ۳۰۴:  ۱۱۰۰۰۰۰ ریال الی ۶۵۰۰۰۰۰ ریال

قیمت نرده استیل راه‌پله: ۹۰۰۰۰ ریال الی ۴۵۰۰۰۰۰ ریال

قیمت نرده استیل بالکن: ۱۴۰۰۰۰۰ ریال الی ۳۵۰۰۰۰۰ ریال

قیمت نرده استیل ۲۰۱: ۶۵۰۰۰۰ ریال الی ۸۵۰۰۰۰۰

عوامل مؤثر بر قیمت نرده استیل

 

 

شارینو:

اگر قصد دارید کسب‌وکار خود را به فضای اینترنت وارد کنید و به جامعه بالایی از مشتریان در سراسر دنیا و جهان دسترسی داشته باشید؛ داشتن یک سایت حرفه‌ای اولین اقدام محسوب می‌شود. متخصصان تیم شارینو با بهره‌گیری از جدیدترین متد‌های روز دنیا در زمینه طراحی سایت در همدان می‌توانند به شما در پیشرفت و گسترش کسب‌وکارتان کمک بزرگی کنند.

اعضای تیم طراحان شارینو از میان بهترین گرافیست‌ها و طراحان شهر سنندج گزینش شده‌اند و با برخورداری از سال‌ها تجربه و رزومه قوی می‌توانند بهترین خدمات را در حوزه‌های طراحی پوستر، طراحی تیزر، طراحی لوگو و غیره به شما ارائه دهند.

با مراجعه به سایت شارینو می‌توانید در کمترین زمان به اطلاعات بهترین پزشک همدان در حوزه‌های درمانی مختلف همچون پزشک زنان در همدان، کلینیک دندانپزشکی در همدان، پزشکان قلب و عروق در همدان و غیره دسترسی یابید.

ماشین ظرف‌شویی یکی از اقلام و مهم و گران‌قیمت آشپزخانه به شمار می‌آید که ممکن است پس از مدتی استفاده یا در اثر عدم نگهداری صحیح دچار مشکلات و خرابی‌های مختلفی شود. اگر قصد تعمیر ظرف‌شویی در همدان را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم پیش از اقدام در این زمینه حتماً به مطالب سایت شارینو با موضوع تعمیر ماشین ظرف‌شویی در همدان مراجعه نمایید.

اگر قصد دارید جلوه تازه‌ای به مبلمان خود ببخشید و به تعمیر مشکلات و ایرادات آن‌ها در اسرع وقت بپردازید؛ مطالعه مطالب سایت شارینو در زمینه مبل شویی در همدان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

جهت استفاده از بهترین خدمات در حوزه تعمیرات لوازم‌خانگی، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سایت شارینو و مقالاتی همچون تعمیر یخچال در همدان، تعمیر لباسشویی در همدان، تعمیر مبل در همدان و سایر موارد سری بزنید.

 

پزشک ماما در همدان
پزشک ارتوپد در همدان
نقاش ساختمان در همدان

شماره تماس نرده استیل همدان

 

سخن پایانی

امروزه استفاده از نرده استیل در همدان به‌عنوان یکی از مراحل مربوط به تزئینات دکوراسیون داخلی ساختمان، امری بسیار رایج و ضروری است که علاوه بر زیبایی و جذابیت محیط، به تأمین امنیت افراد مسن و کودکان در راه‌پله و بالکن نیز کمک می‌کند. در این مقاله به توضیح کلیه موارد مهمی‌ که لازم است افراد پیش از اقدام به خرید نرده استیل در همدان بدانند پرداختیم. امیدواریم این مطلب موردپسند شما قرار گرفته باشد.

 

سخن پایانی

۱۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *