پزشک زنان در همدان

مراجعه به پزشک زنان در همدان یکی از نیازهای ضروری خانم‌ها از سن ۱۳ سالگی به بعد است که به‌منظور چکاپ سالیانه، رفع مشکلات مربوط به عادت ماهیانه، مراقبت‌های بارداری، زایمان و غیره صورت می‌گیرد. با توجه به اهمیت این موضوع در سلامت بانوان لازم است افراد پیش از اقدام در این زمینه به شناخت بهترین دکتر زنان در همدان و نکات مهم پیش از مراجعه بپردازند.

پزشک زنان در همدان

چه زمانی باید به دکتر زنان مراجعه کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید مراجعه به فوق تخصص زنان در همدان فقط ویژه خانم‌های باردار و نزدیک به زایمان نیست؛ بلکه لازم است تمام دخترخانم‌ها از سن ۱۳ سالگی به بعد که عادت ماهیانه آن‌ها آغاز شده است؛ حداقل سالی یک‌بار به پزشک مراجعه نموده و در صورت نیاز تحت مراقبت‌های پیشگیرانه و درمانی قرار بگیرند. در صورت عدم مراجعه از این سنین ضروری است بعد از آغاز فعالیت جنسی چکاپ دور‌ه‌ای برای خانم‌ها صورت بگیرد.

درصورتی‌که دارای علائم زیر نیستید؛ می‌توانید سالانه به جهت مراجعه و چکاپ به پزشک زنان در همدان مراجعه نمایید:

تغییر در عادت ماهیانه

درصورتی‌که روند عادت ماهیانه شما دچار تغییر شده و منظم نیست یا متوقف شده لازم است هرچه سریع‌تر به متخصص زنان و زایمان همدان مراجعه نمایید.

تغیر در عادت ماهیانه

در آستانه یائسگی قرار داشتن

معمولاً آغاز یائسگی در خانم‌ها در اوایل سن ۵۰ سالگی رخ می‌دهد که البته می‌تواند زودتر یا دیرتر نیز بنا به شرایط شخص اتفاق بیفتد. اگر متوجه تغییراتی در چرخه عادت ماهیانه خود هستید و بنا به سن شما ممکن است در آستانه یائسگی قرار داشته باشید؛ حتماً به پزشک زنان در همدان مراجعه کنید.

در آستانه یائسگی قرار داشتن

مشکلات پس از یائسگی

مسائلی همچون افتادگی رحم، اضطراب، افسردگی، اختلالات هورمونی، خشکی واژن ۷ اختلالات سیستم ایمنی و دفع بدن، مقاربت دردناک و غیره ازجمله مشکلاتی هستند که ممکن است پس از فرارسیدن دوران یائسگی در شخص به وجود بیایند. این مشکلات با مراجعه به پزشک زنان در همدان قابل‌درمان هستند و به‌راحتی سلامت جسمی‌ و روان بانوان پس از یائسگی تأمین می‌شود.

مشکلات پس از یائسگی

خونریزی‌های نامنظم

اگر دچار خونریزی‌های شدید هستید که خارج از چرخه قاعدگی شما رخ می‌دهد برای مثال خونریزی در حین مقاربت یا بعد از آن، لازم است در اسرع وقت این مشکل را با پزشک متخصص در میان بگذارید؛ زیرا این موضوع از علائم هشداردهنده برخی از بیماری‌های جدی در زنان است که باید در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

خونریزی‌های نامنظم

بارداری

همان‌طور که می‌دانید بارداری یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی زنان است که لازم است مادران در این دوران تحت نظر پزشک زنان در همدان قرار داشته باشند تا در صورت وجود هرگونه مشکل سریعاً نسبت به رفع آن اقدام شود. تعداد دفعات مراجعه به دکتر زنان توسط خود پزشک بر اساس شرایط بدن مادر و جنین تعیین می‌شود.

بارداری

 معاینه‌های منظم در دوران حاملگی می‌تواند از بروز عوارض بارداری و زایمان تا حد زیادی پیشگیری کند و مؤثر واقع شود. اگر قصد زایمان به‌صورت سزارین را نیز دارید؛ مشورت با بهترین دکتر زنان برای سزارین در همدان امری ضروری خواهد بود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بارداری

خونریزی در بارداری

درصورتی‌که باردار هستید و دچار خونریزی‌های واژن می‌شوید؛ باید سریعاً این موضوع را با پزشک زنان در همدان در میان گذاشته و اصلاً تعلل نکنید؛ زیرا این موضوع بر سلامت بدن شما و وضعیت جنین تأثیر زیادی دارد.

خونریزی در بارداری

احساس خارش یا سوزش

اگر به‌رغم رعایت کردن کلیه نکات بهداشتی، دچار سوزش یا خارش‌های مکرر هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید. این علائم می‌توانند حاکی از وجود عفونت‌های ادراری، باکتریایی، مخمری و برخی از بیماری‌های مقاربتی باشد.

احساس خارش یا سوزش

مشکلات ادراری

اگر دچار تکرر ادرار یا درد و سوزش به هنگام ادرار هستید و از درد لگن، بوی بد و تیرگی ادرار رنج می‌برید؛ باید به‌منظور تشخیص مشکل و رفع آن به پزشک زنان مراجعه نمایید. این نشانه‌ها می‌توانند مربوط به وجود عفونت مجاری ادراری باشند.

مشکلات ادراری

ترشحات غیرطبیعی واژن

ترشحات واژن از رنگ روشن تا رنگ سفید شیری بین چرخه عادت ماهیانه امری طبیعی است. اما درصورتی‌که علائمی‌ همچون تغییرات رنگ، بو و میزان ترشحات واژن را مشاهده کردید؛ باید در اسرع وقت جهت چکاپ به پزشک زنان در همدان مراجعه نمایید.

تخصص‌های زیبایی در زنان

اقدام به بارداری

اگر قصد دارید باردار شوید باید پیش از آن تحت نظر دکتر متخصص زنان در همدان قرار داشته باشید تا عوارض بارداری حداقل رسیده و دوران بارداری سالمی‌ را تجربه کنید.

در انتها باید بگوییم بعد از سن ۷۰ سالگی درصورتی‌که سابقه تست پاپ اسمیر غیرعادی و هیچ شریک جنسی جدیدی را ندارید؛ می‌توانید جلسات مراجعه به پزشک زنان در همدان را با نظر پزشک در فواصل طولانی‌تری ادامه دهید؛ زیرا نظارت بر سلامت اندام تناسلی زنان حتی بعد از سن یائسگی نیز امری ضروری است و نباید به طور کامل قطع شود.

اقدام به بارداری

نکاتی که باید پیش از مراجعه به پزشک زنان بدانید

بااینکه مراجعه به پزشک زنان در همدان امری طبیعی و ضروری برای سلامت بانوان است؛ اما بیشتر خانم‌ها آن را تجربه‌ای ناخوشایند می‌دانند. در این میان لازم است جهت کسب نتیجه بهتر از معاینات و روند درمانی از نکات لازم پیش از مراجعه به پزشک زنان آگاه باشید.

اضطراب

در اولین قدم باید بگوییم اضطراب و استرس در هنگام ملاقات با پزشک زنان در همدان برای تمامی‌ افراد طبیعی است؛ به‌ویژه زمانی که به‌منظور معاینه دستگاه تناسلی و بهداشت جنسی مراجعه کرده باشید. اما نکته حائز اهمیت این است که اجازه ندهید این ترس و نگرانی‌ها بر شما غلبه کرده و شما را دستپاچه کنند.

در صورت معاینه می‌توانید با خود یک همراه برده تا احساس راحتی بیشتری کنید. در هر زمان که احساس کردید با پزشک خود راحت نیستید می‌توانید به پزشک دیگری مراجعه کرده و روند درمان خود را ادامه دهید.

اضطراب

گفتگوی صادقانه و شفاف

زمانی که به پزشک متخصص زنان مراجعه می‌کنید؛ باید به طور کامل و صادقانه شرایط سلامت، سوابق جنسی، عادت‌ها و نگرانی‌های خود را بازگو کرده و شرح‌حال شفافی از خود به پزشک بدهید تا با شناخت بیشتر به رفع مشکلات شما بپردازد.

گفتگوی صادقانه و شفاف

رعایت نکات بهداشتی

درصورتی‌که مشکل جدی در سلامت شما وجود ندارد و به جهت معاینه سالانه به متخصص زنان و زایمان در همدان مراجعه می‌کنید؛ لازم است نکاتی را رعایت کنید. اگر در دوران قاعدگی به سر می‌برید بهتر است مراجعه به پزشک زنان در همدان را به تعویق انداخته و پس از پایان قاعدگی به پزشک مراجعه نمایید.

رعایت نکات بهداشتی

همچنین بهتر است ۲ روز قبل از معاینه از برقراری رابطه جنسی خودداری کرده و جهت آماده‌سازی شرایط چکاپ و نتیجه بهتر، از دوش واژن یا استفاده از تامپون‌ها خودداری نمایید. مهم‌ترین نکته در زمینه مراجعه به پزشک زنان در همدان، رعایت بهداشت شخصی و استفاده از لباس زیر تمیز است.

درمورد اصلاح موهای زائد نیز باید بگوییم نیازی به این کار نیست و شما بنا به تصمیم خودتان می‌توانید محیط تمیزتر و مناسب‌تری برای معاینه ایجاد نمایید.

رعایت نکات بهداشتی

روش‌های پزشک زنان برای تشخیص بیماری‌ها

اگر پزشک متخصص زنان در کنار معاینات لگن، به‌منظور تشخیص بهتر و دقیق‌تر به اطلاعات بیشتری از بدن شخص نیاز داشته باشد؛ از روش‌های زیر متناسب با شرایط استفاده می‌کند:

  • تست پاپ اسمیر (نمونه‌برداری از د‌هانه رحم)
  • سونوگرافی
  • کولپوسکوپی (معاینه میکروسکوپی د‌هانه رحم)
  • بپوسی آندومتر (نمونه‌برداری از آستر رحم)
  • هیستروسکوپی (استفاده از آندوسکوپ برای مشاهده رحم)

روش‌های پزشک زنان برای تشخیص بیماری‌ها

انجام معاینه لگن توسط پزشک زنان

می‌توان گفت یکی از دلایل عدم مراجعه بانوان به پزشک زنان در همدان، ترس از معاینه لگن توسط پزشک است. اما باید بدانید معاینه لگن به پزشک این امکان را می‌دهد که اندام تناسلی فرد را به جهت اطمینان از سلامت مورد بررسی قرار دهد. درصورتی‌که از علائم ژنیکولوژیک از قبیل درد در ناحیه لگن، ترشحات غیرعادی واژن، مشکلات ادراری یا سایر موارد برخوردار هستید؛ لازم است معاینه لگن برای شما انجام شود.

این معاینه برخلاف باور بسیاری افراد، اصلاً دردناک نیست. ممکن است برخی افراد هنگام معاینه درد جزئی داشته باشند؛ اما به‌هیچ‌وجه شدید و آزاردهنده نیست.

انجام معاینه لگن توسط پزشک زنان

تخصص‌های زیبایی در زنان

مشکلات و بیماری‌های زنان تنها علل مراجعه بانوان به پزشک زنان در همدان نیستند؛ بلکه برخی از پزشکان در حوزه زیبایی نیز قادر به انجام جراحی‌های زیبایی همچون موارد زیر هستند:

  • از بین بردن تب‌خال و زگیل تناسلی
  • لابیاپلاستی (جراحی زیبایی واژن)
  • تنگ کردن واژن
  • قرار دادن IUD و سایر روش‌های پیشگیری از بارداری

تخصص‌های زیبایی در زنان

هزینه ویزیت دکتر زنان در همدان

تعرفه خدمات زنان و مامایی در سال ۱۴۰۱ طبق ابلاغیه سازمان نظام پزشکی کشور به شرح زیر است:

ویزیت توسط پزشک متخصص زنان: ۷۰۰۰۰ تومان الی ۱۰۰۰۰۰ تومان

ویزیت توسط کارشناس مامایی: ۳۸۰۰۰ تومان الی ۵۵۰۰۰ تومان

گواهی ازدواج: ۱۱۲۰۰۰ تومان الی ۱۶۰۰۰۰ تومان

دستمزد تست پاپ اسمیر: ۷۰۰۰۰ تومان الی ۹۰۰۰۰ تومان

دستمزد تست بارداری با نمونه خون: ۷۰۰۰۰ تومان الی ۹۰۰۰۰ تومان

هزینه ویزیت دکتر زنان در همدان

لیست پزشکان متخصص زنان در همدان

حال نوبت آن رسیده است که لیستی از بهترین پزشکان زنان در همدان را به همراه اطلاعات به شما ارائه کنیم تا بتوانید در این حوزه از دانش و تخصص افراد باتجربه بهره‌مند شده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

لیست پزشکان متخصص

دکتر صغرا ربیعی

آدرس: میدان بیمه، ساختمان نیاوران

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۳۲۹۹۳

دکتر پریسا خطیبیان

آدرس: خیابان بوعلی، جنب پاساژ هما

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۲۲۷۰

دکتر ناهید رادنیا

آدرس: خیابان جهان‌نما، ابتدای خیابان آزاد، ساختمان آزاد، طبقه ۲

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۴۴۷۳۰۲

دکتر لوئیز رسولی

آدرس: خیابان بوعلی، ساختمان خاتم الانبیا

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۱۵۴۰

دکتر فریدون مستوفی زاده

آدرس: خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان شماره ۱

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۷۶۷۴

دکتر شاهده خوانساری

آدرس: خیابان خضریان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی مهدیه، شماره ۴

دکتر سیما کامکاری

آدرس: خیابان پاسداران، بیمارستان فاطمیه

دکتر فریبا محب زاده

آدرس: میدان بعثت، ساختمان پزشکان بعثت، طبقه چهارم، واحد ۱۲

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۱۳۸۸۷

دکتر مینو صفاکیش

آدرس: بالاتر از میدان بیمه، ساختمان پزشکان نیاوران، طبقه ۲

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۳۲۷۸۹

لیست پزشکان متخصص

دکتر مهرانگیز زمانی بناب (دکتر زنان بیمارستان بوعلی همدان)

آدرس: خیابان شهید فهمیده، بالاتر از پارک مردم، بیمارستان بوعلی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۸۱۰۲۱۵

دکتری بدری اسلامی‌

آدرس: خیابان شهید فهمیده، بالاتر از پارک مردم، بیمارستان بوعلی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۸۱۰۲۱۵

دکتر مهناز یاونگی

آدرس: خیابان جهاد، ساختمان پزشکان

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۴۰۷۳۹

دکتر مریم شعبانی

آدرس: خیابان بوعلی، ساختمان پارس، طبقه همکف

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۲۷۱۷

لیست پزشکان متخصص

دکتر بهروز بصیری

آدرس: خیابان شهید فهمیده، بالاتر از پارک مردم، بیمارستان بوعلی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۸۱۰۲۱۵

دکتر پریسا جلالی

آدرس: خیابان بوعلی، جنب داروخانه پویان، مجتمع پزشکی سینا

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۵۹۰۴

دکتر مرضیه قره خانی نژاد

آدرس: خیابان شهید فهمیده، بالاتر از پارک مردم، بیمارستان بوعلی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۸۱۰۲۱۵

دکتر آزیتا ظهیرنیا

آدرس: خیابان خواجه نصیر، کوچه پروین اعتصامی‌، روبروی اداره کار، طبقه بالای پیتزا فروشی بامبو

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۶۷۴۸

دکتر بهجت عرب زاده

آدرس: خیابان بوعلی، جنب سینما قدس، ساختمان پزشکان دکتر بصیری، طبقه ۳

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۲۷۴۶

لیست پزشکان متخصص

پزشک زنان در همدان

دکتر کاملیا مدنی

آدرس: خیابان شهید فهمیده، بالاتر از پارک مردم، بیمارستان بوعلی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۸۱۰۲۱۵

دکتر پریسا پیروزفر

آدرس: خیابان شهید فهمیده، بالاتر از پارک مردم، بیمارستان بوعلی

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۸۱۰۲۱۵

دکتر مریم بهرامی‌ شریف

آدرس: خیابان بوعلی، روبروی کوچه ذوریاسین، مجتمع پزشکی ایران

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۶۲۶۴

دکتر زرین زمان پرور

آدرس: میدان جهان‌نما، ساختمان شهباز

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۴۶۳۰۱

دکتر رضوان بیات

آدرس: خیابان بوعلی، ساختمان ارم

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۸۵۱۱

دکتر آذرمیدخت یزدانفر

آدرس: خیابان بوعلی، جنب سینما قدس، ساختمان پزشکان دکتر بصیری

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۶۱۵۲

دکتر مینا عظیمی‌

آدرس: خیابان بوعلی، ساختمان پزشکان شماره ۱

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۲۱۹۵

دکتر راضیه مساعد

آدرس: خیابان بوعلی، سر پل یخچال، ساختمان شفا

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۲۷۴۲۶

لیست پزشکان متخصص

دکتر شهلا نصراللهی

آدرس: خیابان جهان‌نما، ابتدای خیابان آزاد، ساختمان آزاد، طبقه ۱، واحد ۲

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۱۹۵۲۴

دکتر مرضیه سنویی فریمانی

آدرس: خیابان بوعلی، مجتمع پزشکی پارس

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۰۹۶۷

دکتر شهره علی محمدی

آدرس: خیابان بوعلی، سر پل یخچال ساختمان، خاتم الانبیا

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۱۲۴۹۳

لیست پزشکان متخصص

پزشک زنان در همدان

جهت دریافت بهترین خدمات در حوزه پزشک زنان می‌توانید با شماره‌های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل کرده و از خدمات پاسخگویی آنلاین سؤالات پزشکی در این زمینه بهره‌مند شود. شما می‌توانید جهت استفاده از خدمات پزشک زنان رایگان در همدان با شماره‌های ویژه پاسخگویی آنلاین در تماس باشید و از بهترین دکتر زنان آنلاین در همدان مشاوره دریافت نمایید.

مشاوره رایگان با متخصص زنان:

شماره تلفن: بهترین متخصص زنان:

سؤالات پزشکی تلفنی رایگان:

مشاوره تلفنی پزشکی ۲۴ ساعته رایگان در همدان:

شماره تلفن: دکتر زنان برای مشاوره رایگان:

اگر به دنبال شناخت بهترین مراکز تفریحی و سیاحتی شهر همدان هستید؛ محتوای معرفی اماکن دیدنی همدان در سایت شارینو می‌تواند به شما کمک کند.

اگر به دنبال بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی همدان هستید و تمایل دارید از باکیفیت‌ترین خدمات حوزه دندان در بهداشتی‌ترین محیط‌ها بهره‌مند شوید؛ می‌توانید به مطالب مربوط به کلینیک‌های دندانپزشکی همدان در سایت شارینو مراجعه نمایید.

جهت دریافت بهترین خدمات در زمینه تعمیر لوازم خانگی پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مطالب تعمیر یخچال در همدان، تعمیر آیفون تصویری در همدان، تعمیر تلویزیون در همدان، تعمیر لباسشویی در همدان، تعمیر پکیج در همدان و غیره مراجعه نمایید.

برخورداری از لوگویی منحصربه‌فرد جذاب می‌تواند در ماندگار کردن برند شما در ذهن مخاطب و جذب بیشتر مشتری بسیار تأثیرگذار باشد. طراحان تیم شارینو با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی لوگو می‌توانند بهترین و باکیفیت‌ترین نتیجه را به شما ارائه دهند.

اگر به دنبال ادمینی فعال و آشنا به اصول فضای اینستاگرام جهت پیج کاری خود هستید؛ اعضای تیم شارینو می‌توانند در حوزه ادمینی پیج اینستاگرام به شما کمک کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد بیمارستان‌های موجود در همدان می‌توانید سری به مطالب مربوط به بیمارستان‌های همدان در سایت شارینو بزنید.

 

کناف کار در همدان
آمبولانس در همدان
شرکت نظافتی در همدان

 

سخن پایانی

اغلب زنان بر این باورند که فقط به هنگام بارداری یا زایمان باید به متخصص زنان مراجعه کنند. اما یک دکتر زنان خوب در همدان می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات رایج خانم‌ها و پیشگیری از عارضه‌های بزرگ‌تر بسیار تأثیرگذار بوده و به ارتقای سلامت بدن دختران و زنان کمک کند. در این مطلب به معرفی بهترین پزشک زنان در همدان و مشکلاتی که نیازمند مراجعه به پزشک زنان است پرداختیم؛ امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد.

سخن پایانی

پزشک زنان در همدان

۱۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *