کافه‌هایی در اصفهان ویژه بازی

شماره تماس کافه همدان

 

کافه های همدان

کافه های همدان یکی از بهترین نقاط شهر برای قرار‌های دونفره، دوستانه و خانوادگی یا صرف میان وعده‌ای‌ مطلوب پس از گشت‌وگذار برای مسافران محسوب می‌شوند. در ادامه قصد داریم شما را با کلیه کافه های همدان و اطلاعات آن‌ها آشنا کنیم.

کافه های همدان

 

 

شماره تماس کافه همدان

 

ویدیو : کافه های همدان

 

 

 

ویژگی‌های یک کافه خوب

پیش از معرفی بهترین کافه های همدان قصد داریم شما را با ویژگی‌های یک کافه خوب و اید‌ه‌آل آشنا کنیم تا بتوانید در این زمینه بهترین انتخاب را داشته و محیطی مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت در کنار دوستان و خانواده بیابید.

ویژگی‌های یک کافه خوب

ارائه قهوه‌های باکیفیت

کیفیت قهوه‌ای که یک کافه به مشتریان خود ارائه می‌دهد به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های یک کافی‌شاپ خوب تلقی می‌شود. عوامل بسیار زیادی همچون دانه‌های قهوه، دستگاه‌های قهوه‌ساز و باریستای ماهر در تعیین کیفیت قهوه کافه های همدان تأثیرگذار هستند. پس در مراجعه به یک کافه حتماً کیفیت انواع قهوه آن را مورد بررسی قرار دهید.

شماره تماس کافه همدان

 

باریستا‌ها و خدمات

وجود باریستا‌های ماهر و مجرب در پرسنل یک کافه برای رسیدگی به امور مشتریان موضوع بسیار مهمی‌ است. جالب است بدانید تنها وظیفه یک باریستا یا منو دار تهیه قهوه نیست؛ بلکه باید به کلیه سؤالات و ابهامات مشتریان راجع به نوع قهوه یا نوشیدنی‌های دیگر به طور کامل پاسخ دهد.

 برای مثال اگر شما برای اولین بار در کافی‌شاپ حضور پیدا می‌کنید و تجربه‌ای‌ از خوردن انواع قهوه و نوشیدنی ندارید؛ باریستا کافه باید در انتخاب بهترین قهوه به شما کمک کند.

باریستا‌ها و خدمات

 

مکان آرام، ‌ دنج و خوش‌مسیر

کسانی که به کافه مراجعه می‌کنند توقع دارند آرامش نسبی در فضای کافه جریان داشته باشد و بتوانند در فضایی آرام با دوستان و همرا‌هان خود صحبت کنند. پس یک کافه خوب باید ازنظر موقعیت مکانی در محله و خیابانی آرام و به‌دوراز هیاهوی بیرون قرار گرفته باشد.

یقیناً نشستن در کافه‌ای که در نزدیکی یک خیابان شلوغ قرار گرفته و صدای بوق موتور و ماشین مستقیم وارد کافه می‌شود برای هیچ‌کس خوشایند نیست. نکته بعدی خوش‌مسیر بودن کافه موردنظر است. شما باید کافه‌ای را انتخاب کنید که به‌راحتی و در کمترین زمان بدون تحمل ترافیک و شلوغی مسیر بتوانید به آن مراجعه کنید.

دنج بودن کافه نیز موضوع بسیار مهمی‌ است که بهتر است برای سپری کردن لحظاتی لذت‌بخش در یک کافه، مکانی را انتخاب کنید که از چشم‌انداز مطلوب و موقعیت خوبی برخوردار باشد.

مکان آرام، ‌ دنج و خوش‌مسیر

 

منوی متنوع

منوی بهترین کافه های همدان باید به گونه‌ای طراحی شود که تمام اقلام خوراکی ازجمله کیک، شیرینی، دسر، بستنی، قهوه، چایی و غیره در آن وجود داشته باشد. ازآنجایی‌که نوع ترکیب آماده‌سازی قهوه تنوع بسیاری دارد و ذائقه مشتریان با یکدیگر تفاوت دارد؛ لازم است مدیریت کافه به این موضوع توجه کند و به منظور رفع نیازهای کلیه مشتریان باید ترکیبات متنوعی از قهوه را ارائه دهد.

منوی متنوع

 

کیفیت بالا

از مهم‌ترین ویژگی‌های کافه های همدان که سبب جلب رضایت مشتری و همیشگی بودن آن کافه در انتخاب‌های مشتری می‌شود؛ کیفیت بالای انواع غذا‌ها و نوشیدنی‌های یک کافه است. مدیریت هر کافه‌ای‌ باید به این موضوع توجه داشته باشد که از ماهرترین پرسنل و بهترین و باکیفیت‌ترین مواد برای تهیه سفارشات استفاده کند و نسبت به انتخاب و توجه مشتریان ارزش قائل شود.

شماره تماس کافه همدان

 

راحت مبلمان و صندلی‌های راحت

بعضی از کافه‌ها صندلی‌هایی را انتخاب می‌کنند که استاندارد و راحت زیادی ندارند. صاحبان این کافه‌ها بر این باورند که عدم راحتی صندلی باعث می‌شود تا مشتریان خیلی زود از کافه خارج شده و مشتریان بعدی وارد شوند.

شاید ازنظر اقتصادی این موضوع منطقی به نظر برسد. اما راحتی و آرامش مشتریان از مهم‌ترین عوامل مهم در موفقیت یک کافی‌شاپ به شمار می‌آید. تمامی‌ افراد در انتخاب یک کافه راحتی و آسایش آن محیط را در اولویت قرار می‌دهند.

راحت مبلمان و صندلی‌های راحت

 

فضای صمیمی‌

بهترین کافه های همدان از دکوراسیونی جذاب و مشتری‌پسند برخوردار هستند و به میزان نور محیط، رنگ‌های به‌کاررفته و نحوه چیدمان میز و صندلی‌ها توجه بسیاری می‌کنند. توجه به دکوراسیون داخلی و خارجی یک کافه علاوه بر جذب مشتری بیشتر نشان‌های از احترام به مشتریان است.

فضای صمیمی‌

 

قیمت‌های منصفانه

یک کافی‌شاپ خوب علاوه بر ارائه نوشیدنی‌های باکیفیت، میز و صندلی راحت، پرسنل کاربلد و مجرب باید قیمت‌های منو را نیز به طور منصفانه تعیین کند. بدون شک همه ما برای نوشیدن یک فنجان قهوه، دسر، بستنی و غیره تمایل داریم به کافه‌ای مراجعه کنیم که قیمت هر یک از موارد موجود در منو آن مناسب و به‌صرفه باشد.

شماره تماس کافه همدان

 

داشتن محل شارژ موبایل

همان‌طور که افراد برای شارژ کردن خود به قهوه نیاز دارند؛ لازم است برای شارژ کردن موبایل نیز فضایی در کافه در نظر گرفته شود. این موضوع از امکانات رفاهی کافه محسوب می‌شود و نشانه‌ای‌ از توجه مدیریت کافه به نیاز‌های مشتریان است.

داشتن محل شارژ موبایل

 

قابلیت دسترسی به اینترنت پرسرعت

اغلب افراد به گذراندن ساعاتی از روز در محیطی آرام و دنج علاقه بسیار زیادی دارند. در جامعه امروزی به دلیل گسترش فناوری اغلب کار‌ها با استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود و بسیاری افراد هم‌زمان با صرف قهوه و یا غذا در یک محیط راحت همانند کافه و رستوران به امور روزانه خود نیز رسیدگی می‌کنند.

بهترین کافی‌شاپ‌ها با فراهم کردن قابلیت دسترسی به اینترنت رایگان پرسرعت می‌توانند علاوه بر جلب رضایت و وفاداری مشتریان، میزان سود و درآمد خود را افزایش دهند.

قابلیت دسترسی به اینترنت پرسرعت

 

 فضای پاکیزه و مرتب

علاوه بر زیبایی و شیک بودن ظاهر یک کافی‌شاپ پاکیزگی و منظم بودن فضا نیز نظر مشتریان را جلب می‌کند و در جذابیت کافه مؤثر است. اگر مکان موردنظر بسیار کثیف و نامرتب باشد معمولاً مشتری‌های زیادی به آنجا مراجعه نمی‌کنند. پس لازم است نسبت به نظافت کافه را توجه جدی شود.

 فضای پاکیزه و مرتب

مسلماً همه ما نشستن در یک مکان لوکس و تمیز را ترجیح می‌دهیم پس در انتخاب یک کافه مناسب به این موضوع توجه بسیاری داشته باشید. از موارد دیگری که به‌عنوان ویژگی‌های یک کافی‌شاپ خوب در نظر گرفته می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شماره تماس کافه همدان

  • رفتار مثبت و مهمان‌نوازی پرسنل و پیشخدمت‌های کافی‌شاپ
  • انتخاب موزیک زیبا و گوش‌نواز
  • نورپردازی مناسب
  • ایجاد فضا‌های اختصاصی دونفره
  • ایجاد فضای اختصاصی VIP برای برگزاری مهمانی‌ها
  • تخفیف‌های ویژه به مناسبت‌های خاص
  • حضور در فضای مجازی و فراهم کردن راه‌های ارتباطی با مشتریان
  • توجه به و انتقادات مشتریان

 فضای پاکیزه و مرتب

 

لیست تمام کافه های همدان

اگر قصد دارید لحظات خوب و آرامش بخشی را در یکی از کافه های همدان با بهترین نوع خدمات سپری کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً از بین کافه‌های زیر یکی را انتخاب کنید؛ زیرا کافه‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت طبق نظرسنجی‌های مردم همدان در لیست برترین کافه های همدان با بالاترین کیفیت ارائه خدمات قرار گرفته‌اند.

لیست تمام کافه های همدان

 

کافه گالری شب‌های روشن همدان

کافه گالری شب‌‌های روشن، یکی از بهترین کافه های همدان است که با معماری لوکس و شیک خود در زاگرس این شهر واقع شده است. چشم‌انداز بسیار زیبا این کافی‌شاپ از طبقه چهارم، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن است. سبک فضای داخلی این کافه، از لحظه ورود، باعث آرامش خاطر افراد شده و احساس دل‌نشینی در شما ایجاد می‌‌کند.

علاوه بر این دکوراسیون داخلی جذاب، تراس موجود در این کافی‌شاپ در شب‌‌های مهتابی، گزینه بسیار مناسبی برای شب‌زنده‌داران است. طعم دل‌نشین قهوه و تماشای ستاره‌‌های آسمان، در محیطی دنج و آرام تجربه‌ای‌ کم‌نظیر است.

 به دلیل باز بودن فضای گالری شب‌های روشن، استعمال سیگار در تراس آن بلامانع است. این کافی‌شاپ محل برگزاری نشست‌‌ها و دوره‌‌های مختلفی است که از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. منوی این کافه شامل انواع نوشیدنی‌‌های سرد و گرم و میان وعده‌‌های مختلف باکیفیتی عالی و منحصربه‌فرد است.

آدرس: همدان، میدان جهاد، برج زاگرس، طبقه چهارم

کافه گالری شب‌های روشن همدان

 

کافه ژاو همدان

در لیست کافی‌شاپ‌‌های شیک همدان، همواره نام کافه ژاو می‌درخشد. این کافه معروف و محبوب نخستین انتخاب علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی است. این کافه با داشتن کتابخانه‌ای نسبتاً بزرگ، حس شعرخوانی و کتاب‌خوانی را در هر فردی برانگیخته می‌کند. تجربه نوشیدن یک فنجان قهوه تلخ در کنار خواندن چند خط شعر لذت بی‌نظیری برای علاقه‌مندان به کتاب دارد و حتی سایر افراد را نیز وسوسه می‌کند یک‌بار هم که شده این حال خوب را تجربه کنند.

وجود گلدان‌‌های شمعدانی و رنگارنگ در این کافه، حس آرامش و راحتی منحصربه‌فردی را در مشتریان ایجاد می‌کند و هرکس با اولین بار حضور در این کافه، احساسی بسیار نزدیک و خوشایند با این محیط برقرار می‌‌کند.

آدرس: همدان، منطقه ۲ شهرداری، خیابان فرهنگ، روبروی اداره آموزش‌وپرورش

کافه ژاو همدان

کافه کارن همدان

کافه کارن، از بهترین کافه های همدان میرزاده عشقی است که می‌توان آن را از قدیمی‌‌ترین کافی‌شاپ‌‌های همدان معرفی کرد. باید بگوییم در بدو ورود به این کافه، محو کلکسیون بسیار جذابی از انواع نوار کاست می‌‌شوید که بر روی دیوار‌های راهرو قرار داده شده‌اند.

به‌جرئت می‌توان گفت خاطره بازی در این کافی‌شاپ دنج و آرام، موج می‌زند؛ پس اگر اهل خاطره بازی هستید و از تماشای اشیا نوستالژیک و قدیمی‌ لذت می‌‌برید؛ به این بهشت کوچک خاطره باز‌ها حتماً سر بزنید. به‌طورکلی، معماری این کافه را اجسام قدیمی‌ و کلکسیونی فراگرفته و چینش خاص و بی‌نظیر آن‌ها، جلوه و زیبایی این محیط را دوچندان کرده است.

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، ساختمان شهبازیان

کافه کارن همدان

 

کافه سولو همدان (بیسترو تراس)

بیسترو سولو یکی از بهترین کافه های همدان برای تولد است که با توجه به تازه‌کار بودن آن، باید به پشتکاری و تلاش مدیریت آن احسنت گفت. اگر به دنبال فضایی دوستانه یا عاشقانه هستید برای برگزاری تولد و مراسم‌های خاص خود هستید؛ فضای داخلی این کافی‌شاپ بهترین گزینه است.

 وقت‌گذرانی در کافه سولو همدان تمامی‌ حس‌‌های زیبای دوستی را در شما روشن می‌‌سازد و شما می‌‌توانید ساعت‌‌ها با دوستان خود در این مکان به تفریح و گفتگو بپردازید. چیدمان اصولی صندلی‌‌ها و مبل‌‌ها، سبب زیبایی دوچندان این کافه شده است.

آدرس: همدان، خیابان سعیدیه، برج سعیدیه، طبقه سوم

کافه سولو همدان (بیسترو تراس)

کافه بن‌بست همدان

در لیست کافه های همدان، کافه بن‌بست، نامی‌ است که هر فردی را به خود مجذوب می‌‌کند. این کافه از قدیمی‌‌ترین کافی‌شاپ‌‌های همدان است و از سابقه بسیار درخشانی در این حوزه برخوردار است. در گذشته، این کافه نزدیک‌ترین کافه همدان به دانشگاه بوعلی بوده است اما هم‌اکنون به مکان فعلی خود، انتقال پیدا یافته است.

کافه بن‌بست از پرطرف‌دارترین کافه های همدان نیز محسوب می‌شود و شما می‌توانید بهترین صبحانه در همدان را در محیط دل‌انگیز آن تجربه کنید. دکوراسیون داخلی آن، کمی‌ سبک کلاسیک و سنتی دارد و این حاکی از حفظ اصالت کافه از گذشته است. نحوه چینش میز و صندلی‌‌های این کافه، حس صمیمیت در بین افراد را بیشتر می‌‌کند و باعث شده محیطی دوستانه و آرام‌بخش شکل گیرد.

آدرس: همدان، تقاطع سعیدیه، ابتدای سعیدیه بالا

کافه بن‌بست همدان

 

کافه ساواش همدان

آدرس: همدان، خیابان شهیدان دیباج، بلوار سردار سلیمانی، بلوار سعیدیه، خیابان ایرانفر

کافه ساواش همدان

 

کافی‌شاپ خانه معلم

آدرس: همدان، میدان شریعتی، اول خیابان میرزاده عشقی

کافه تراس همدان

آدرس: همدان، میدان ثبت‌احوال، بلوار صورتی

شماره تماس کافه همدان

 

کافه بامبو

آدرس: همدان، بلوار خواجه رشید

کافه متسو

آدرس: همدان، میدان بوعلی سینا، خیابان بین‌النهرین، ساختمان روشن

فست‌فود و کافی‌شاپ دورهمی‌

آدرس: همدان، خیابان مهدیه، روبروی سرپرستی بانک ملی

کافه‌قنادی گاتا

آدرس: همدان، بلوار فاطمیه، خیابان فرهنگ، پلاک ۲۰

کافه فنجون

آدرس: همدان، خیابان جهاد (جهان‌نما)، کوچه کوثر

کافه فنجون

 

کافه بابک

آدرس: همدان، همدان، بلوار شهید مدنی

کافه دوچرخه

آدرس: همدان، آرامگاه بوعلی، بلوار مدنی، ابتدای ۱۵ فروردین

 

کافه ری را

آدرس: همدان، خیابان بین‌النهرین

کافه داستان

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، پایین‌تر از مرکز خرید دلتا

کافه هنر همدان

آدرس: همدان، خیابان میرزاده عشقی، خیابان شهید مطهری، ابتدای خیابان رکنی

کافه اکباتان

آدرس: همدان، میدان امام خمینی، بین خیابان تختی و بوعلی

کافه اسپی یاس

آدرس: همدان، خیابان مهدیه، روبروی مخابرات

کافه سایه

آدرس: همدان، بلوار شهید فهمیده، بالاتر از بیمارستان بوعلی

کافه بامداد

آدرس: همدان، میدان بیمه، جاده دره جدید مراد بیگ، ابتدای جاده آبشار، برج تجاری تندیس

کافه بامداد

 

کافه آی سن

آدرس: همدان، بلوار فهمیده، نزدیک بیمارستان بوعلی، پلاک ۲۸۴

کافه نقره‌ای

آدرس: همدان، میدان امام، ابتدای خیابان بوعلی

کافه خط‌خطی

آدرس: همدان، بلوار جوان

 

کافه لبخند

آدرس: همدان، بلوار ارم

کافه لیوسا

آدرس: همدان، بلوار مدنی، کوچه مکاریان (شیرینی زرینه)، شماره ۷

کافه های همدان بوعلی:

کافه کلاسیک

آدرس: منطقه ۲ شهرداری همدان، خیابان بوعلی سینا

کافه باران

آدرس: همدان، خیابان بوعلی سینا

شماره تماس کافه همدان

 

 

برای شناخت ماهرترین و باتجربه‌ترین تعمیرکاران لوازم‌خانگی می‌توانید از اطلاعات سایت شارینو در زمینه تعمیر پکیج در همدان، تعمیر آیفون تصویری در همدان، تعمیر یخچال در همدان، تعمیر لباسشویی در همدان و غیره دیدن کنید.

با توجه به تنوع بالای رستوران در شهر همدان، می‌توانید لیست کاملی از بهترین رستوران‌های این شهر را در سایت شارینو با موضوع رستوران‌های همدان مشاهده کنید.

همدان یکی از شهر‌های توریستی ایران دارای بیشینه تاریخی غنی و اماکن دیدنی بسیاری است که اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم به مطالب سایت شارینو در زمینه مراکز تفریحی در همدان مراجعه کنید.

اگر قصد مراجعه به پزشک قلب و عروق در همدان را دارید؛ بهتر است پیش از اقدام در این زمینه با بهترین‌های این حوزه در سایت شارینو آشنا شوید. مطلب پزشکان قلب و عروق در همدان برای شما بسیار مفید خواهد بود.

جهت دریافت بهترین خدمات در حوزه‌های تبلیغاتی همچون طراحی پوستر، طراحی لوگو، طراحی تیزر و غیره می‌توانید از هنر و دانش تیم متخصص شارینو بهره‌مند شوید.

 

آزمایشگاه های همدان
آتلیه های همدان
دوربین مداربسته در همدان

 

“در مورد قیمت گاز اخوان بیشتر بخوانید”

 

 

سخن پایانی

یک کافه مناسب باید جایی باشد که افراد بتوانند در مکانی آرام و دنج همراه با موسیقی از طعم غذا‌ها و نوشیدنی‌های خود لذت برده و لحظات مفرح بخش و خوبی را تجربه کنند. در این مقاله به ارائه لیست کاملی از بهترین کافه های همدان به همراه اطلاعات آن‌ها پرداختیم تا اگر برای مسافرت به شهر همدان سفر کردید یا از شهروندان همدانی هستید بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

سخن پایانی

شماره تماس کافه همدان

۱۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *