عروسک دخترانه

انواع اسباب بازی مورد علاقه دختران زیر ۱۲ سال باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند؛ زیرا کودکان می‌توانند از بازی کردن چیزهای زیادی یاد بگیرند. وقتی اسباب بازی‌های عروسکی را به فرزندتان می‌دهید و با او بازی می‌کنید، به او فرصتی می‌دهد تا با شما ارتباط برقرار کند، یاد بگیرد و در عین حال سرگرم شود. این موضوع لذت بخش کردن آموزش به فرزند شما کمک می‌کند تا چیزهایی را که می‌آموزد حفظ کرده و نگرش مثبتی نسبت به یادگیری ایجاد کند.

انواع اسباب بازی مورد علاقه دختران زیر ۱۲ سال را از کجا بخرم؟

خرید اسباب بازی باکیفیت و در عین حال چیزی که خلاقیت کودک را شکوفا کند همواره دغدغه والدین بوده ‍‌‌است. در همین راستا، باید به دنبال جایی باشید که علاوه بر عرضه برندهای معروف، وسایل استانداری را ارائه دهد. به همین دلیل اکثر والدینی که خرید یک اسباب بازی استاندارد و باکیفیت برایشنان مهم است، به فروشگاه‌های بزرگی مانند نیما پروداکت مراجعه می‌کنند؛ زیرا نیما پروداکت بهترین برند‌های داخلی و خارجی اسباب بازی مانند ام جی ای،هازبرو، لگو و… را ارائه می‌دهد.

پرفروش‌ترین اسباب بازی مورد علاقه دختران زیر ۱۲ سال

اسباب بازی‌های بزرگ‌تر به همان اندازه در کمک به رشد فیزیکی کودک مفید هستند. چه این شامل پرتاب یا گرفتن توپ ساحلی، یادگیری دوچرخه سواری یا پریدن روی چوب پوگو باشد و چه یک عرسک دخترانه کیوت. بچه‌هایی که به این مهارت‌ها تسلط دارند بعداً بهتر می‌توانند کارهای سخت تر را راحتتر انجام دهند.

پرفروش‌ترین اسباب بازی مورد علاقه دختران زیر 12 سال

خرید عروسک دخترانه

عروسک یکی از انواع اسباب بازی مورد علاقه دختران زیر ۱۲ سال است. در سال‌های اخیر، باربی گام‌های مهمی برای مدرن‌سازی تصویر خود برداشته و علاوه بر باربی، بسیاری از شرکت‌های دیگر گام‌هایی برای ایجاد عروسک‌های جایگزین برمی‌دارند که دختران جوان را تشویق می‌کنند تا افق‌های خود را گسترش دهند، فردیت خود را در آغوش بگیرند و رویاهای بزرگ داشته باشند. به همین دلیل، خرید عروسک دخترانه یک هدیه بزرگ به فرزند دختر شما خواهدبود.

قیمت عروسک باربی به نسب مواد درجه یکی که برای ساخت آن استفاده می‌شود، بسیار به صرفه است. شما می‌توانید قیمت آن را در وب سایت های فروش اسباب بازی مشاهده کرده و مدل‌های متنوع را با هم مقایسه نمایید.

این شرکت مصمم است عروسکی بسازد که الگوی مثبتی برای کودکان باشد و در عین حال تخیل آنها را تحریک کند و از طریق بازی، الهام بخش یادگیری و سرگرمی باشد. باربی بر اساس تناسبات علمی یک کودک نه ساله است، او جواهرات، آرایش یا کفش پاشنه بلند می‌پوشد و غیر از آن، لباس‌هایش برای تحمل بازی در فضای باز هم ساخته شده است.

خرید عروسک دخترانه

باربی حامله نیز یکی دیگر از انواع اسباب بازی مورد علاقه دختران زیر ۱۲ سال است و با یک باربی باردار، فرزند شما می‌تواند تمام داستان‌های خانوادگی را که می‌خواهد بازسازی کند. این عروسک دارای یک برآمدگی قابل جابجایی یا ثابت است که به بچه‌ها کمک می‌کند بارداری را تجسم کنند. به صورت کیت با کن و بسیاری از لوازم جانبی موجود است، و همچنین در یک نسخه به تنهایی با نوزاد یا با کودکان دیگر وجود دارد.

همانطور که اسباب بازی‌ها می‌توانند شگفت‌انگیز و مهم باشند، به خاطر داشته باشید که کودک ممکن است با گزینه‌های بیش از حد غرق شود. وقتی از اسباب بازی‌ها صحبت می‌کنیم، کمیت بهتر از کیفیت نخواهد بود و بهتر است اسباب بازی‌های کمتری داشته باشید که فرزندتان بتواند کارهای بیشتری با آن‌ها انجام دهد. فراموش نکنید اسباب بازی‌هایی که در اطراف فضای بازی جمع می‌شوند به هم ریختگی ایجاد می‌کنند.

چرا خرید عروسک برای دختران مهم است؟

 

چرا خرید عروسک برای دختران مهم است؟

اگر متوجه شدید که فرزندتان با وجود داشتن اسباب بازی‌های زیاد، می‌گوید «من حوصله‌ام سر رفته است»، به احتمال زیاد سلامت عاطفی او تحت تأثیر این بازی قرار می‌گیرد. اسباب بازی‌ها ارتباط، خاطرات مثبت و راهی برای تعامل با احساسات آنها فراهم می‌کنند.

آیا تا به حال دقت کرده‌اید که کودکان چقدر به وسایل بازی خود وابسته می‌شوند؟ این پدیده ای است که به طور کلی پیوند سالم و مثبت را ترویج می‌کند. بچه‌ها اسباب بازی‌های خود را با عشق، توجه و شادی مرتبط خواهندکرد. بنابراین، وقتی به اسباب بازی‌های خود محبت کنند، خاطرات شیرین دوران کودکی را پرورش می‌دهند.

آنها همچنین همبازی‌های خود یا والدینی را که با آنها و اسباب بازی‌هایشان بازی می‌کنند به عنوان بخشی از این ارتباطات عاطفی همراه خواهندکرد. کودکانی که ساعت‌ها در بازی‌های شگفت انگیز با اسباب بازی‌های خود سپری می‌کنند، دوران کودکی سالم و شادتری دارند که می‌توانند در آینده با علاقه به آن نگاه کنند. این می‌تواند به آنها کمک نماید تا راحت تر به بزرگسالی منتقل شوند، زیرا آنها کاملاً می‌توانند کودکی را تجربه کنند.

در همین راستا، خرید وسایلی مانند عروسک باربی برای دختران بسیار کمک کننده خواهدبود؛ شما اگر فرزندتان را در حین بازی زیر نظر بگیرید، متوجه خواهید شد با عروسکش رفتارهایی می‌کند که شما تاکنون متوجه چنین روحیاتی نشده بودید و همین موضوع به شناسایی بیشتر روحیه کودک شما کمک می‌کند.

برای خرید اسباب بازی دخترانه چه ویژگی‌هایی در نظر بگیریم؟

دختر و پسر تا دو سالگی جذب اسباب بازی‌ها و فعالیت‌های یکسانی می‌شوند. آنها دوست دارند کارهایی را که در خانه انجام می‌شود تقلید کنند و پسرها نیز به اندازه دخترها به “پرستاری” یا “مامان بازی” علاقه دارند. طیف گسترده‌ای از کتاب‌ها، بازی‌های رومیزی و مهارتی، ساخت‌وساز، بازی‌های مشارکتی و زیست‌محیطی وجود دارد که برای همه دختران و پسران و همچنین والدین مناسب است.

موضوع این نیست که اسباب بازی‌ها را به دختر یا پسر نسبت دهیم، بلکه این است که گستره انتخاب‌ها را باز کنیم و دختری که ماشین می‌خواهد را پسر خطاب نکنیم و پسری را که به عروسک علاقه دارد مسخره کنیم. لازم به ذکر است که فشار خانوادگی و اجتماعی بر پسران علاقه مند به به اصطلاح «اسباب بازی‌های دخترانه» شدیدتر از دخترانی است که می‌خواهند با نشان دادن علاقه خود برای اتومبیل‌های کوچک، حس دخترانگی را رها کنند. اما نکته مهم این است که خلاقیت را محدود نکنید.

اهمیت بازی در رشد خلاقیت کودک

بازی یکی از جنبه‌های مهم رشد روانی و شناختی انسان است. بنابراین، می‌دانیم که بازی‌های تقلیدی (بازاریابی، مراقبت از کودکان و غیره) باعث رشد مهارت‌های زبانی می‌شوند که بنابراین تشویق یک پسر یا دختر کوچک به بازی در این راه بخشی از یک آموزش روشنگرانه است. به طور مشابه، بازی‌های ساختمانی و ورزش‌های تیمی، حضور یافتن در اجتماع را ترویج می‌کنند.

در کاتالوگ‌ها و فروشگاه‌ها، طبقه‌بندی اسباب بازی‌ها بر اساس موضوع، هوشمندانه‌تر خواهد بود، که هرکسی می‌تواند آن‌ها را مرور کند. این همان کاری است که یک فروشگاه اسباب بازی بزرگ انجام خواهدداد. در حالت کلی، نباید زیاد بین اسباب بازی‌های دختران و پسران تبعیض قائل شد؛ اما با توجه به روحیات جنسیتی کودکان، برخی اسباب بازی‌ها صرفا به دختران و برخی صرفا به پسران نسبت داده می‌شود.

در نهایت، مهم است که عروسکی را انتخاب کنید که ایمن و بادوام باشد. عروسک‌های پلاستیکی نرم عموماً ایمن تر از عروسک‌های پلاستیکی سخت هستند زیرا کمتر می‌شکنند. معمولاً عروسک‌های پارچه ای نرم تر و شکننده تر از انواع دیگر عروسک‌ها خواهندبود و علاوه بر این، مهم است که بررسی کنید که عروسک دارای قطعات کوچکی نباشد که توسط کودکان بلعیده شود.

کلام آخر

اهمیت اسباب بازی‌ها در رشد کودک چیزی است که ما به‌عنوان والدین باید هم از نظر نوع اسباب بازی‌هایی که تهیه می‌کنیم و هم از نظر تعداد اسباب بازی‌هایی که به آنها بدهیم، در نظر بگیریم. به یاد داشته باشید که بچه‌ها لزوماً به چیزهای بیشتری نیاز ندارند، بلکه به چیزهای بهتری نیاز خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *