شماره تماس باتری سازی در همدان

باتری سازی در همدان

باتری سازی در همدان یکی از انواع خدمات مربوط به خودرو‌ها است که به‌منظور تعویض یا تعمیر مشکلات مربوط به باتری یا برق خودرو صورت می‌گیرد. باتری خودرو از اصلی‌ترین قطعات خودرو است و آن را قلب خودرو می‌دانند.

با توجه به اهمیت عملکرد باتری و تأمین انرژی موردنیاز خودرو، استفاده از خدمات باتری سازی در همدان به یک ضرورت مهم برای افراد تبدیل شده است. در این مطلب شما را بیشتر با حوزه باتری و برق خودرو آشنا خواهیم کرد.

نشانه‌های خرابی باتری خودرو

یکی از رایج‌ترین ابهامات افراد پیش از مراجعه به مراکز باتری سازی در همدان این است که با مشاهده چه نشانه‌هایی می‌توان متوجه شد که باتری دچار ایرادات جدی شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. به‌طورکلی اگر در هرزمانی با علائم زیر روبرو شدید، بهتر است هرچه سریع‌تر نسبت به استفاده از خدمات باتری سازی در همدان اقدام نمایید:

نشانه‌های خرابی باتری خودرو

 

 

 

موتور خودرو استارت می‌خورد اما روشن نمی‌شود

اگر متوجه شدید هنگام چرخاندن سوئیچ، صدای استارت زدن موتور به گوش می‌رسد؛ اما خودرو روشن نمی‌شود؛ باید بدانید به احتمال زیاد باتری خودرو شما دچار مشکل شده و بهتر است به باتری سازی در همدان مراجعه نمایید. در ۹۴ درصد مواقع این‌چنینی باتری خودرو دچار ایرادات مختلف شده است و حتی ممکن است در این حالت آمپرسنج بیانگر وضعیت خوب و مناسب باتری نیز باشد.

 

شماره تماس باتری سازی در همدان

 

چراغ پشت کیلومتر روشن نمی‌شود و موتور استارت نمی‌زند

یکی از ساده‌ترین نشانه‌های معیوب بودن باتری خودرو که توسط باتری سازی در همدان قابل‌رفع است این است که ماشین روشن نمی‌شود و انرژی لازم برای روشن کردن حتی یک چراغ در خودرو نیز وجود ندارد.

درواقع موتور خودرو مانند قلب انسان که انرژی حیات سایر اندام‌ها را فراهم می‌کند، مسئول تأمین انرژی تمامی‌ چراغ‌ها و تجهیزات خودرو است و در صورت خرابی باتری این انرژی تأمین نمی‌شود.

چراغ پشت کیلومتر روشن نمی‌شود و موتور استارت نمی‌زند

 

 

 

موتور در هوای سرد به‌سختی استارت می‌زند

ممکن است برای شما نیز پیش بیاید که هنگامی‌که پدال گاز را می‌فشارید و چند بار سوئیچ را می‌چرخانید متوجه صدای ضعیفی از موتور می‌شوید. به‌محض اینکه دست از تلاش برای استارت زدن می‌کشید ناگهان ماشین روشن می‌شود. اگر این موضوع ۳ بار در هفته برای خودرو شما رخ دهد نشانه خرابی باتری و ایرادات برق خودرو است و باید نسبت به رفع آن به کمک باتری سازی در همدان اقدام نمایید.

البته توجه داشته باشید که اگر شرایط آب و هوایی خارج از خودرو بسیار سرد باشد و خودرو شما به‌سختی استارت زده و روشن می‌شود کاملاً طبیعی است؛ زیرا در این شرایط بنزین خودرو به‌سختی تبخیر شده و روغن‌موتور نیز یخ می‌زند و درنهایت قدرت و توان باتری کاهش میابد.

به‌طورکلی اگر مشکل ذکرشده در فصل زمستان برای خودرو شما اتفاق افتاد باید قدری صبور باشید. اما در صورتی که اتومبیل در تابستان و شرایط دمایی بالا نیز استارت نخورد باید از کمک مراکز باتری سازی در همدان جهت رفع مشکل استفاده نمایید.موتور در هوای سرد به‌سختی استارت می‌زند

 

 

 

ماشین گاهی خوب استارت می‌خورد گاهی هم نه

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که افراد به خاطر آن به استفاده از خدمات باتری سازی در همدان می‌پردازند؛ این است که یک روز باتری خودرو به‌خوبی کار می‌کند و اگر چند روز متوالی از خودرو استفاده نشود دیگر استارت نمی‌خورد. دلیل این مشکل این است که عواملی نظیر انگل از باتری خودرو استفاده می‌کنند و بدین منظور لازم است خودرو را حتماً به یک باتری‌ساز ماهر در همدان نشان دهید تا برق‌کار به حل مشکل بپردازد.

انواع باتری ماشین

برق‌کار خودرو در همدان متخصصی است که به ارائه خدمات تعمیر سیستم برق‌رسانی خودرو اعم از باتری خودرو می‌پردازد. حال لازم است بدانید خدمات باتری سازی در همدان به‌منظور تعویض یا تعمیر دو نوع باتری صورت می‌پذیرد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

باتری غیرسیلد یا اتمی‌

ترکیبات اصلی باتری‌های اتمی‌، مواد اولیه کلسیم و آنتیموان هستند و امروزه این نوع باتری‌ها در دو دسته آلیاژی و هیبریدی عرضه می‌شوند. عملکرد باتری‌های غیرسیلد به‌نوعی نگهدارنده بستگی دارد و بدون وجود آن این باتری‌ها کاربردی ندارند. این دسته از باتری‌ها بیشتر در شرایط جوی گرم مورداستفاده قرار می‌گیرند و در زمینه باتری سازی در همدان از طرف‌داران بسیاری برخوردار هستند.

  • در واقع این باتری‌ها به دلیل ساختار خود در گرما کارکرد مناسب‌تری دارند و میزان خرابی آن‌ها کاهش میابد. در سطح خارجی باتری‌های غیر سیلد، سه چراغ با رنگ‌های قهوه‌ای، سبز و سفید قرار دارند و هریک بیانگر وجود وضعیتی در باتری هستند.
  • رنگ قهوه‌ای: این رنگ نشان می‌دهد باطری خودرو سالم است؛ اما از شارژ کافی برخوردار نیست.
  • رنگ سبز: این رنگ بیانگر سلامت باتری و کامل شارژ شدن آن است.
  • رنگ سفید: این رنگ نشان‌دهنده خرابی باتری یا عدم کارکرد صحیح باتری است.

این رنگ‌ها به برق‌کار ماشین در همدان، در تشخیص بهتر و دقیق ایراد باتری کمک بزرگی می‌کنند. از مزایای باتری‌های اتمی‌ می‌توان به امکان افزودن آب به باتری به هنگام کمبود و عمر و ماندگاری بالای آن‌ها اشاره کرد. ویژگی منفی باتری‌های اتمی‌ نیز این است که نمی‌توان غلطت آن را به‌وسیله هیدرومتر مورد سنجش و اندازه‌گیری قرار داد.

باتری غیرسیلد یا اتمی‌

 

 

 

باتری سیلد یا اسیدی

یکی از انواع ‌باتری‌های ماشین که ممکن است به خدمات باتری سازی در همدان نیاز پیدا کند؛ باتری‌های سیلد یا اسیدی هستند که در ساخت آن‌ها به‌جای آنتیموان از سرب  به همراه کلسیم استفاده می‌شود.

مهم‌ترین ویژگی باتری‌های سیلد این است که نسبت به سایر انواع باتری خودرو در مدت‌زمان کمتری شارژ می‌شوند. ویژگی مثبت دیگر این نوع باتری‌ها که موردتوجه قرار دارد این است که این باتری‌ها می‌توانند شارژ خود را تا مدت‌زمان بسیاری ذخیره کرده و نگه دارند.

البته درمورد شارژ باتری‌های سیلد لازم است بدانید این باتری‌ها نباید به‌صورت کامل شارژ شوند؛ زیرا این موضوع می‌توانند سبب کاهش عمر مفید باتری شده و خاصیت نگهداری انرژی باتری را از بین ببرد.

از دیگر مزایای باتری‌های اسیدی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • هزینه کمتر و مقرون به‌صرفه‌تر نسبت به سایر باتری‌ها
  • عمر و دوام بالا
  • عدم نیاز به مراقبت
  • میزان خرابی‌های بسیار کم

باتری‌های خودرو چقدر دوام دارند؟

درمورد دوام و عمر مفید انواع باتری خودرو لازم است بدانید معمولاً باتری‌ها تا حداکثر ۲ الی ۳ سال عمر می‌کنند و بهتر است هر دو سال و نیم یک‌بار به مراکز باتری سازی در همدان مراجعه کرده و به تعویض باتری خودرو اقدام نمایید تا مشکلات جدی به وجود نیاید. یکی از سؤالات بسیار مهم صاحبان خودرو این است که چه زمانی باید نسبت به تعویض باتری اقدام کرد.

در این باره باید بدانید که هنگامی‌که باتری کاملاً معیوب و خراب‌شده و حتی اتصال باتری به باتری نیز تأثیرگذار نیست زمان تعویض باتری موردنظر است.

مورد بعدی زمانی است که مدت طولانی خودرو روشن نشده باشد و از باتری استفاده نشود. از مواقع دیگری که لازم است نسبت به تعویض باتری اقدام کنید می‌توان به زمانی که مرکز باتری سازی در همدان توصیه به تعویض می‌کند و یا خودرو به یدک‌کش نیاز دارد اشاره کرد.

باتری‌های خودرو چقدر دوام دارند؟

 

 

 

راه‌های افزایش عمر باتری خودرو

همان‌طور که می‌دانید در استفاده از هر تکنولوژی مراقبت و طرز استفاده صحیح حرف اول را می‌زند و باتری خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه شما را با مهم‌ترین راه‌های افزایش سلامت و عمر مفید باتری‌های خودرو آشنا خواهیم کرد. شما می‌توانید با توجه به این موارد ماندگاری باتری خودرو خود را افزایش داده و از صرف هزینه‌های هنگفت پیشگیری کنید.

پرهیز از استارت مداوم

زمانی که موتور ماشین شما استارت نمی‌خورد نباید به‌صورت پی‌درپی و مستمر اقدام به استارت زدن کنید و به خراب شدن بیشتر باتری کمک کنید. درواقع عدم استارت مستمر باتری از مهم‌ترین راهکار‌های افزایش عمر باتری است.

جلوگیری از گرم شدن زیاد باتری

یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر عملکرد و عمر باتری افزایش دما و گرمای محیط است. بدین منظور بهتر است در فصول گرم سال خودرو را با چادر بپوشانید یا آن را در سایه پارک کنید.

صرفه‌جویی در مصرف باتری

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم باتری خودرو به‌عنوان قلب اصلی خودرو وظیفه دارد انرژی موردنیاز تمام اجزای خودرو از چراغ‌ها گرفته تا کولر و سیستم صوتی را فراهم کند؛ بنابراین با توجه به پرکار بودن این قطعه بهتر است در استفاده از آن صرفه‌جویی کنید تا سریع‌تر از زمان استاندارد دچار خرابی نشود.

صرفه‌جویی در مصرف باتری

 

 

 

عدم استفاده از مصرف‌کننده‌های پرمصرف

سیستم برق خودرو و ظرفیت باطری برای یک حد نرمال در نظر گرفته شده است و اگر شما برای سیستم برق اتومبیل خود از اقلام پرمصرف نظیر لامپ‌های پرنور استفاده کنید سبب وارد شدن فشار زیادی روی برق و دینام خودرو می‌شود و عمر آن را کاهش می‌دهد.

پاکیزه نگه‌داشتن باتری

یکی از عواملی که سبب اتمام عمر باتری خودرو می‌شود؛ سولفاته شدن باتری است. در راستای پیشگیری از این موضوع لازم است به طور مدام به پاک کردن رسوبات باتری بپردازید. از دیگر راهکار‌های افزایش دوام باتری خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی منظم آب باتری
  • پیشگیری از تغییرات دمایی باتری
  • پرهیز از خاموش ماندن طولانی‌مدت خودرو
  • کارکرد صحیح موتور خودرو
  • عدم استفاده از مصرف‌کننده‌های برقی در زمان خاموشی خودرو

پاکیزه نگه‌داشتن باتری

 

 

 

عوامل مؤثر بر قیمت انواع باتری ماشین

پس از مراجعه به باتری سازی در همدان و زمانی که متوجه شدید باتری خودرو شما دیگر قابلیت استفاده ندارد لازم است نسبت به خرید یک باتری نو اقدام نمایید. پیش از اقدام به خرید باتری خودرو بهتر است از عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی انواع باتری آگاهی کافی داشته باشید تا بتوانید متناسب با بودجه خود و شرایط خودرو بهترین انتخاب را داشته باشید. مهم‌ترین موارد تأثیرگذار بر قیمت انواع باتری ماشین عبارت‌اند از:

ایرانی یا خارجی بودن باتری

یکی از مهم‌ترین عواملی که در زمینه خرید باتری از باتری سازی در همدان باید به آن توجه کنید این است باتری موردنظر تولید شرکت‌های ایرانی است یا خارجی. از برند‌های ایرانی تولیدکننده باتری خودرو می‌توان به صبا باتری و سپا‌هان باتری اشاره کرد و از محصولات خارجی نیز باتری‌های شرکت‌هایی همچون شرکت دلکور کره جنوبی موردتوجه قرار دارند.

به‌طورکلی باتری خودرو ایرانی از قیمت مناسب‌تری به نسبت نمونه‌های خارجی برخوردار است و لازم است به هنگام خرید به این موضوع توجه نمایید.

تاریخ تولید باتری

لازم است بدانید قیمت باتری که اخیراً تولید شده است با باتری که مدت‌زمانی را در انبار گذرانده متفاوت خواهد بود؛ زیرا ماندن باتری خودرو برای مدت طولانی در انبار می‌تواند تحت تأثیر عواملی سبب کاهش عمر باتری شود.

حتی اگر باتری در شرایط مطلوب و مناسبی نگهداری شود؛ با توجه به مصرفی بودن آن و اینکه محتویات آن در اسید قرار دارند؛ ممکن است کیفیت و طول عمر مفید آن تحت تأثیر قرار بگیرد. پس به هنگام خرید باتری به تاریخ تولید آن توجه نمایید.

قیمت ارز

یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت باتری در باتری سازی در همدان، قیمت ارز مبادلاتی است. درواقع افزایش قیمت ارز، به طور مستقیم قیمت باتری‌های ایرانی و خارجی را افزایش می‌دهد و این تأثیر بر محصولات غیر ایرانی بیشتر است.

شماره تماس باتری سازی در همدان

 

تکنولوژی باتری

یکی از اصلی‌ترین علل تفاوت قیمت باتری‌های اسیدی و اتمی‌ همین تکنولوژی به‌کاررفته در ساخت باتری است. درواقع هرقدر که تکنولوژی به‌کاررفته در ساخت باتری موردنظر جدیدتر و پیشرفته‌تر باشد؛ کیفیت و قیمت خرید باتری افزایش میابد.

اتلاف انرژی، در باتری‌هایی که با تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند به کمترین مقدار ممکن می‌رسد و بازدهی آن‌ها افزایش میابد. علاوه بر این باتری‌های نوین از سلول‌های بزرگ‌تر و مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار هستند؛ پس درنهایت قیمت بیشتری خواهند داشت. از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت انواع باتری خودرو مورداستفاده در باتری سازی در همدان می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • قیمت سرب جهانی
  • وزن باتری
  • متریال صفحات باتری

به‌طورکلی قیمت انواع باتری ماشین را در بازه قیمتی ۷۰۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰۰ تومان می‌توان در نظر گرفت. اما به‌منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه بهتر است با بهترین باتری‌ساز همدان تماس حاصل فرمایید.

به‌منظور استفاده از بهترین خدمات باتری سازی در همدان و تعمیر برق خودرو در همدان می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در انتهای مقاله تماس حاصل کرده و از کمک بهترین باتری‌ساز همدان بهره‌مند شوید.

شماره باتری‌ساز در همدان:

شماره باتری‌ساز سیار در همدان:

تکنولوژی باتری

 

 

 

شارینو

تیم جوان و خوش‌ذوق شارینو با تکیه ‌بر جدیدترین دانش روز دنیا در زمینه‌هایی همچون طراحی سایت در همدان، طراحی اپلیکیشن در همدان، و غیره می‌توانند در راستای پیشرفت و ترقی کسب‌وکار شما در فضای آنلاین خدمات ویژه‌ای ارائه کرده و شما را در این مسیر راهنمایی کنند. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و ارتباط با متخصصان تیم شارینو می‌توانید به منو خدمات سایت شارینو مراجعه نمایید.

اگر قصد نصب ایزوگام در همدان را دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه و آشنایی با بهترین استادکار ایزوگام در همدان سری به مطالب سایت شارینو با موضوع ایزوگام در همدان بزنید.

یکی از مهم‌ترین خدمات سایت شارینو در راستای آسایش شهروندان همدانی، معرفی بهترین پزشکان شهر همدان به همراه اطلاعات موردنیاز است. به‌منظور استفاده از این مطالب می‌توانید از مقالاتی همچون رادیولوژی در همدان، بهترین روانشناس‌های همدان، دکتر پوست، مو و زیبایی در همدان، سونوگرافی در همدان و غیره دیدن فرمایید.

اگر تمایل دارید به بازسازی و ایجاد تغییرات حرفه‌ای در منزل یا محل کار خود بپردازید مراجعه به کلینیک ساختمانی بهترین انتخاب است. از این جهت مطالعه مقاله سایت شارینو در زمینه کلینیک ساختمانی در همدان می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

شهر همدان مهد شکوفایی علم و فرهنگ و زادگاه بسیاری از ادیبان، شاعران و نویسندگان فرهیخته ایرانی است و شما می‌توانید به‌منظور آشنایی بیشتر با این افراد به مطالب سایت شارینو با موضوع نویسندگان همدان مراجعه نمایید.

کلام آخر

باتری خودرو یکی از مهم‌ترین اجزای سیستم فنی خودرو‌ها است که ممکن است پس از مدتی در اثر استفاده غیر صحیح، شرایط آب و هوایی، کیفیت پایین ساخت و غیره دچار خرابی و ازکارافتادگی شود. در این مقاله به بررسی نکات مهم در رابطه با باتری سازی در همدان پرداختیم.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر شما در زمینه باتری سازی در همدان و امور مربوط به برق اتومبیل، تصمیم گرفتیم در این مطلب به ارائه موضوعات ارزشمندی نظیر معرفی انواع باتری ماشین، نشانه‌های خرابی باتری، عوامل مؤثر بر قیمت باتری، راه‌های افزایش عمر باتری و غیره بپردازیم.

کلام آخر

 

تعمیر جاروبرقی در همدان
تعمیر یخچال در همدان
تعمیر مبل در همدان

 

 

شماره تماس باتری سازی در همدان

۱۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *