باربری بلوار فردوس همیشه در دسترس با تجهیزات کامل در کل تهران

باربری استاد معین

فهرست مطالب

برای انجام درست و اصولی یک اسباب کشی، نیاز به برنامه ریزی و تجهیزات است. اما ممکن است به هر دلیلی شما فرصت کافی برای انجام آن را نداشته باشید بهترین راه حل سپردن کارها به متخصص آن است و دفتر اتوبار و باربری استاد معین بهترین انتخاب برای رهایی از دردسرهای اسباب کشی است!

باربری استاد معین بهترین خدمات اسباب کشی را در غرب تهران ارائه می‌نماید و این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد که پروژه اسباب کشی آنها بدون کوچکترین خسارت در کمترین زمان ممکن انجام شود.

باربری استاد معین با کلیه خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در تهران

 باربری استاد معین با کادری توانا توانسته است بهترین خدمات را به ساکنین تهران و شهرستانها ارائه دهند. و در همه مناطق شهر تهران و شهرهای اطراف دارای مشتریان ثابت و صد البته راضی هستند. با تجربه و سابقه چندین ساله و با در اختیار داشتن مجهزترین وسایل نقلیه از جمله وانت بار باربری محدوده استاد معین و کامیونتهای مخصوص اسباب کشی و همچنین تجهیزات پیشرفته ویژه بسته بندی لوازم در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما ساکنین محترم این منطقه خواهند بود.

باربری استاد معین با انواع کامیون مسقف در حمل و جابجایی اثاثیه منزل شما در کل تهران

حمل اثاثیه منزل یکی از حساسترین مشاغل دنیا است و تیم باربری استاد معین برای این حرف خود دلایل غیر قابل انکاری را دارند. اگر با آنها موافق هستید که اسباب کشی یک پروژه نسبتا سخت و با شرایطی ویژه است حتما از دشواری‌های این پروژه هم به خوبی آگاه هستید.

شرکت باربری استاد معین به عنوان یکی از معتبرترین و فعالترین شرکتهای باربری تهران، تمام تجربه و دانش خود را برای انجام یک اسباب کشی و باربری منزل در اختیار شما قرار خواهد داد تا یک تجربه دلچسب و خاطره‌ای فراموش نشدنی را به یادگار بگذارد. اگر قصد اسباب کشی و باربری منزل دارید بدون تردید تماس با باربری استاد معین آغاز یک همکاری موفق خواهد بود.

با خیال آسوده اسباب کشی خود را به باربری استاد معین بسپارید.

 

چرا باربری استاد معین؟

شما همشریان ساکن منطقه یازده تهران با اتکاء بر روزمه و سابقه درخشان بهترین باربری استاد معین یک اسباب کشی حرفه‌ای، سریع و بدون استرس را تجربه کنید. در مجموعه بزرگ باربری استاد معین تمامی مسئولیتها تعریف شده است و هر فردی به خوبی با وظایف خود آشناست. اتوبار و باربری استاد معین بهترین و مجربترین کارگران اسباب کشی را استخدام کرده و برای کار در شرایط بحرانی آموزش داده است.

یک تجربه عالی با باربری استاد معین

صرف نظر از مهارت و کارآمدی نیروی کار این مجموعه همکاری با دفتر باربری استاد معین مزیتهایی نسبت با دیگر شرکتهای باربری دارد ازجمله:

  • زمانبندی دقیق و مدیریت شده برای انجام هر مرحله از اسباب کشی
  • نظارت مستقیم مدیریت بر روی کارگران و کارکنان بصورت رندوم
  • تعرفه باربری بسیار مناسب و غیر قابل رقابت
  • بسته بندی حرفه ای در استانداردهای مختلف با در نظر گرفتن تمامی شرایط ( مسافت، آب و هوا، قیمت و حجم اثاثیه )
  • تعهد و مسئولیت پذیری تک تک کارگران و کادر اسباب کشی

باربری استاد معین با کیفیت ترین خدمات بیته بندی و جابجایی اثایه منزل را انجام می دهد

 

خدمات نیسان و وانت بار

باربری استاد معین دارای انواع وانت بار و نیسان بار است. استفاده نمودن از وانت بار و نیسان بار جهت حمل و نقل وسایل نیمه سنگین در محدوده داخل شهر کاملاً به صرفه‌تر از خاورهای مسقف است، چرا که این وسیله نقلیه استاندارد هزینه کمتری دارد و شما می‌توانید با کمترین هزینه یک وسیله‌ی نیمه سنگین خود مثل یخچال را از مبدأ به مقصد مشخص جابجا نمایید.

تمامی وانت بارها و نیسان بارهای این باربری مجهز به تجهیزات استاندارد بوده و برای جابجایی بهترین گزینه هستند و دارای وانت بار کاملاً پیشرفته در زمینه اسباب کشی بوده که مجهز به پتو و طناب اند. تمامی وانت بارها در باربری استاد معین همراه با کارگر مورد نیاز به محل مورد نظر ارسال می‌شوند و هدایت این قبیل از وسایل نقلیه بر عهده رانندگان با تجربه خواهد بود.

باربری استاد معین با نازلترین ترین قیمت، خدمات بسته بندی و جابجایی اثاثیه منزل را انجام می دهد

 

کامیونهای مسقف باربری استاد معین

شرکت باربری استاد معین دارای وسایل نقلیه استاندارد مثل خاورهای مسقف و روباز است. جهت استفاده از این وسایل لازم به ذکر است که بگوییم تمامی خاورهای این باربری کاملاً به صورت استاندارد بوده تا سلامت بار شما در طول جابجایی تضمین نماید این وسایل نقلیه کاملاً مجهز و به آخرین سیستمهای حمل و نقلی استاندارد هستند و هدایت این قبیل از وسایل نقلیه توسط رانندگان با تجربه صورت می‌گیرد.

بهره گیری از تکنولوژی‌های کاملاً جدید سبب شده است که سبک جابجایی و حمل و نقل کاملاً تغییر یابد و نسبت به زمان قدیم جابجایی‌ها به راحتی هر چه تمامتر با استفاده از تکنولوژی‌های  به روز یک جابجایی کاملاً تضمینی را داشته باشید معمولاً تمامی خاورها دارای سقف فلزی بوده که از هرگونه آسیبهای احتمالی به بار شما را به حداقل برساند و شما در روزهای بارانی و برفی می‌توانید به راحتی هرچه تمام تر وسایل منزل خود را به منزل جدید منتقل نمایید.

انواع کامیونهای سبک و سنگین مسقف و موکت کاری شده در باربری استاد معین

 

وظایف کارگر فنی در باربری استاد معین

کارگر فنی، امور باز کردن و نصب لوازم خانه را انجام می‌دهند. این لوازم بنا به درخواست مشتری شامل پرده، لوستر و وسایل برقی مانند یخچال و لباسشویی و … می‌شود. هزینه کارگر فنی به ازای ساعاتی مشخص خدمات در نظر گرفته خواهد شد. در صورت اضافه شدن ساعت، هزینه به صورت ساعتی محاسبه می‌گردد.

در صورت سفارش کارگر فنی پیش از رسیدن زمان اسباب کشی با شما تماس گرفته می‌شود و در مورد زمان مورد نیاز خدمات به شما مشاوره ارائه می‌گردد. معمولاً کارگر فنی در زمان اثاث کشی کمی زودتر در مبدأ حاضر می‌شود و وسایل مورد نیاز را باز می‌کند. سپس در مقصد حاضر می‌شود و وسایل را نصب می‌کند. چنانچه هزینه کل ساعات حضور کارگر فنی بیش از سه ساعت باشد این زمان به شرکت اطلاع داده شده و به فاکتور اضافه می‌شود.

در باربری استاد معین همه کارگران حرفه ای و با اخلاق هستند

 

حمل بار به شهرستان در باربری استاد معین

حمل بار یه شهرستان از جمله خدمات تخصصی اتوبار و باربری استاد معین است که جهت رفاه بیشتر به شما ارائه می‌دهد. این خدمت به یک نگاه شامل حمل بار از تهران به سایر شهرستانها و دیگر نقاط ایران است. شرکت اتوبار و باربری استاد معین با توجه به نوع بار و کالای شما به ارائه‌ی سرویس مورد نظر شما می‌پردازد.

حمل تخصصی بار به شهرستانها در این باربری با استفاده از خودرو تخصصی و ویژه بهره وری مورد نظر شما برای جابجایی لوازم صنعتی، جابجایی و حمل وسایل تجاری، حمل تخصصی بار، اسباب و اثاثیه منزل و سایر موارد صورت می‌گیرد. باربری استاد معین با در نظر گرفتن تمامی ریزه کاری‌های تخصصی حمل بار به شهرستان شما را تا انتهای مسیر همراهی خواهند کرد.

کافیست برای یافتن نیاز مورد نظر خود به صورت تخصصی، با مشاوران و کارشناسان زبده‌ی استاد معین تماس بگیرید تا از مشاوره‌ی رایگان آنها مطلع شوید.

باربری استاد معین امکان ارسال به شهرستان و بهترین تجهیزات را دارا می باشد

 

کارگران متخصص در باربری استاد معین

انجام کارهای فنی کار هر کسی نیست و نیاز به یک متخصص فنی دارد. گران بسته بندی و چیدمان باربری استاد معین با انتخاب کارتن مناسب، استفاده از پلاستیک حباب‌دار و فوم برای جلوگیری از تکان خوردن وسایل توی هر کارتن و در اختیار داشتن تجهیزات لازم برای بسته بندی اقلام بزرگ مانع از آسیب دیدن وسایل منزلتان می‌شوند.

همچنین اگر مایلید کار بسته بندی اثاثیه منزل را خودتان انجام دهید. کارگر اسباب کشی باربری استاد معین برای انجام تمامی این کارها آموزش تخصصی دیده و تجربه کافی دارد. این باربری با ارائه خدمات کامل باربری خیالتان را بابت صفر تا صد اسباب کشی راحت کرده است. با انتخاب باربری استاد معین و سپردن جابجایی خود دیگر نیاز نیست برای انجام کارهای فنی، جابجایی وسایل سنگین و چیدمان ایمن و اصولی لوازم در باربری به دنبال کمک بگردید.

درنتیجه کارگران اسباب کشی در شرکت باربری استاد معین برای انجام این کار آموزش دیده‌اند و با به‌کارگیری روشهای اصولی خیالتان را برای انجام یک جابجایی امن و به موقع راحت می‌کنند.

باربری استاد معین عالی ترین بسته بندی و امکانات به روز

 

عوامل مؤثر بر هزینه باربری

گزینه‌هایی که در هزینه‌ی اسباب کشی شما مؤثر هستند عبارت‌اند از: نوع وسایل, تعداد کارگرها, چندمین طبقه, تعداد جعبه‌ها و کارتن، قیمت تجهیزات بسته بندی, وزن لوازم, حجم وسایل, مسیر و ماشین و … که انتخاب آنها برای شما اختیاری هستند. شرکت باربری استاد معین تمام کار در تلاش است با ارائه راهکارهای نوین محاسبه هزینه باربری را به صورتی انجام دهد تا برای شما مقرون به صرفه باشد. عوامل زیر می‌توانند بر تعرفه باربری تأثیر گذار باشند:

مسافت

مسافت اسباب کشی شما در محاسبه هزینه باربری نقش مهمی دارد برای مثال شهر تهران به دلیل طولانی بودن مسیرها و ترافیک نسبت به سایر شهرها بالاتر است، همچنین ارسال وسایل شما به شهرستانها نیز همین گونه است. در واقع هر چه مسیر اسباب کشی شما طولانی تر و بیشتر باشد هزینه‌ها نیز افزایش پیدا خواهند کرد چون علاوه بر مسیر شما باید ماشینی را انتخاب کنید تا در این مسیر طولانی صدمه‌ای به وسایل وارد نشود و دچار مشکل شوید.

حجم بار

یکی دیگر از گزینه‌هایی که در نحوه محاسبه هزینه باربری نقش دارد حجم بار و یا وسایل شما خواهند بود. شرکت باربری استاد معین با توجه به حجم بار شما از کارگران استفاده خواهند کرد همچنین تعداد ماشین‌ها نیز با حجم وسایلتان مشخص می‌شود و هر چه وسایل شما بیشتر باشد کارگران و ماشین‌های بزرگتر و بیشتری مورد استفاده قرار خواهند گرفت که همه‌ی این موارد باعث افزایش هزینه خواهند شد.

تعداد طبقات

امروزه با بیشتر شدن آپارتمان نشینی تعداد طبقات نیز یکی دیگر از گزینه‌های مورد بررسی برای شرکت باربری استاد معین شده است به طوری که نقش مهمی در تعیین هزینه‌ی اسباب کشی شما خواهد داشت زیرا با قرار گرفتن منزل شما در طبقات بالاتر باعث افزایش هزینه‌ی اسباب کشی می‌شود چون نیرو و توان بیشتری نسبت به طبقات دیگر نیاز خواهد داشت و همین تأثیر مستقیم با افزایش هزینه دارد.

باربری استاد معین نازلترین قیمت در تهران و بصورت 24 ساعته

 

بسته بندی وسایل شما در باربری استاد معین

اتوبار استاد معین با سالها تجربه در بسته بندی لوازم منزل، حمل و نقل و همراهی شما عزیزان چیدمان و دکوراسیون داخلی با مشاوره رایگان در خدمت شماست. اتوبار استاد معین با ارائه‌ی پکیجی کامل از خدمات زیر بسته بندی شما را به بهترین شیوه ممکن انجام خواهند داد:

  • با بهره‌گیری کارتن ۵ لایه با مقاومت بالا و با اندازه‌ای ۲ برابر کارتن موز برای اجناس حساس مثل چینی و ظروف کریستالی
  • وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ ( فوم ضربه گیر)، استرج رپ (سلفون)، چسب اسکات پهن
  • وکیوم ۲۰ متری شامل بابل رپ (فوم ضربه گیر)، استرج رپ (سلفون)، چسب اسکات پهن
  • کارتن رگال دار (رگال داره و مشابه یک کمد کوچک که ۱۲ دست لباس مجلسی و کت و شلوار ظرفیت دارد)
  • ساک رختخواب (۳لایه، حاوی پشم شیشه، زیپ دار)
  • لایف پک ( ۲- ۳ تا کشوی درآور لباس رو به راحتی میشه درونش جا داد)
  • جهت حمل جهیزیه نو عروسان و اسباب کشی منازل به مطمئن‌ترین و کاملترین شیوه‌ی ممکن در خدمت شماست.

به تعریفی دیگر اتوبار استاد معین با ارائه بهترین بسته بندی لوازم منزل از جمله بسته بندی یخچال ساید بای ساید ، بسته بندی پیانو ، بسته بندی میز نهارخوری، بسته بندی بوفه، بسته بندی مبلمان، بسته بندی گاز، بسته بندی ماشین ظرفشوئی، بسته بندی ماشین لباسشوئی، بسته بندی سرویس خواب، بسته بندی سرویس خواب کودک، بسته بندی کمد ، بسته بندی تخت، بسته بندی فرش و بسته بندی انواع وسایل بزرگ در ارائه ی بهترین روش اسباب کشی لوازم منزل به صورت کاملاً تخصصی شما را همراهی می‌کند.

باربری استاد معین نازلترین قیمت در تهران و بصورت 24 ساعته در کل هفته و با سابقه بالا در منطقه

 

اسباب کشی شرکتها با باربری استاد معین

اسباب کشی فقط مخصوص منازل مسکونی نیست. بلکه شرکتها نیز ممکن است به چنین خدمتی نیاز داشته باشند. در اسباب کشی شرکتی باید توجه ویژه‌ای به وسایل برقی و الکترونیکی مانند کامپیوترها و لوازم جانبی آنها مثل مانیتور، پرینتر و … داشت. احتمالاً به کارگر مخصوص حمل گاو صندوق هم نیاز خواهید داشت که تیم باربری استاد معین از قبل آمادگی آن را دارند و این کار را برای شما به نحو احسن انجام خواهند داد.

چیدمان صحیح میز و صندلی‌ها در کامیون هم می‌تواند از آسیب دیدن آنها جلوگیری کند که توسط نیروهای باربری استاد معین تمامی امور صفر تا صد جابجایی برای شما بدون دغدغه انجام خواهد گرفت.

باربری استاد معین حمل بار و اثاث منازل و شرکتها در کل تهران

 

مشاوره باربری

اسباب کشی نیز مانند هر فرآیند دیگری در زندگی نیاز به برنامه ریزی و اصول خاص خود را دارد. اگر بار اول است که می‌خواهید اسباب کشی کنید و تجربه هیچگونه جابجایی را تا به حال نداشته‌اید بهتر است با اشخاصی که در این زمینه حرفه‌ای هستند مشورت کنید. در همین راستا باربری استاد معین نیز مشاوره رایگان به صورت حضوری و تلفنی نیز به شما مشتریان و همشهریان عزیز ارائه می‌دهند. مشاوره باربری توسط باربری استاد معین کاملاً رایگان است.

باربری استاد معین با تجربه ترین کارگران را در اختیار دارد

 

بیمه باربری

حوزه حمل بار مشکلات بسیاری دارد که یکی از مشکلات، بیمه جبران خسارت است. بیمه جبران خسارت یکی از مواردی است که با وجود آن حین اسباب کشی در صورت بروز مشکل و خسارت از طرف باربری استاد معین تمامی هزینه‌ها و خسارات وارد شده جبران خواهد شد.

باربری استاد معین به حفظ ایمنی وسایل کاربر اعتقاد دارد و در همین راستا تمامی وسایل و اثاثیه شما را بیمه خواهد کرد تا خیال شما از آسیبهای وارده راحت باشد. بیمه باربری استاد معین از زمان شروع اولین مرحله پروسه جابجایی تا آخرین لحظه کار اعتبار خواهد داشت.

باربری استاد معین با کیفیت ترین و با تجربه ترین کارگران را در اختیار دارد و بدون انعام!

 

خدمات باربری استاد معین

شرکت باربری استاد معین خدمات زیر را ارائه می‌کند و به هر کدام از این خدمات که نیاز داشتید کافی است که با شماره تلفنهای باربری استاد معین تماس بگیرید .

  • حمل بار تضمینی و سریع و سالم رساندن وسایل به مقصد مد نظرتان بدون وارد شدن هیچ گونه خسارتی
  • حمل بار و اثاثیه منازل, شرکتها, اداره‌ها و سازمانها
  • بسته بندی لوازم منزل و وسایل اداری در باربری استاد معین
  • اسباب کشی با استفاده از کارگران خوش اخلاق و کاردان
  • وکیوم بزرگ ۹۰متری شامل بابل رپ و استرج رپ
  • ارائه قیمتهای مشتری پسند و رضایت بخش برای حمل با و اثاث کشی
  • صدور بیمه نامه برای حمل بار به برون شهری
  • حمل بار شهری و حمل بار برون شهری
  • کارتن رگال دار برای بسته بندی لباسها
  • ساک رختخواب
  • فروش لوازم مورد نیاز برای اسباب کشی
  • حمل پیانو، گاوصندوق، ساید بای ساید و وسایل بزرگ
  • حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستانها

خودرو مناسب

خودروها مناسب در شرکت باربری استاد معین از استانداردهای لازم مخصوص اسباب کشی و حمل بار برخوردار هستند.

راننده مجرب

داشتن راننده مناسب برای ماشین باربری یکی از اصول مهم و واجب برای حمل بار در باربری استاد معین محسوب می‌شود.

بسته بندی حرفه‌ای

با بسته بندی ویژه اثاثیه منزل دیگر نگران شکستن و یا رنگ پریدگی وسایل خود نباشید، چون باربری استاد معین با بسته بندی حرفه‌ای با استفاده از جدیدترین ابزار روز دنیا این کار را انجام می‌دهد و در این کار تجربه ای طولانی دارد.

بسته بندی کل اثاث و انواع ماشین در ارائه خدمات 24 ساعته اسباب کشی در تهران

 

سؤالات متداول

  1. شما در چه ساعاتی خدمات حمل بار را انجام می‌دهید؟

کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند.

  1. اگر فاصله پارک ماشین تا درب ورودی منزل زیاد باشد هزینه اضافه‌ای باید بپردازم؟

در صورتی که محل پارک ماشین تا درب ورودی منزل بیشتر از ۲۰ متر فاصله داشته باشد راننده این فاصله را محاسبه می‌کند و در سیستم ثبت می‌کند و مبلغی بر اساس متراژ به فاکتور اضافه می‌گردد.

  1. نیروهای شما بسته بندی هم می‌کنند؟

بله، در صورت درخواست شما، یک تیم متخصص بسته بندی با کلیه لوازم و ملزومات مورد نیاز برای شما ارسال می‌شود تا قبل از بارگیری کلیه لوازم شما بسته بندی شود. هزینه بسته بندی و تجهیزات آن نیز به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

حمل بار و بسته بندی کل اثاث و انواع ماشین در ارائه خدمات 24 ساعته اسباب کشی در تهران

سایر مناطق تهران و کرج:

باربری آرژانتین

باربری اقدسیه

باربری پاسداران

باربری جمشیدیه

باربری ولیعصر

باربری جمهوری

باربری جیحون

باربری اکباتان

باربری میرداماد

باربری کریم خان

باربری آزادگان

باربری البرز

باربری حکیم

باربری مرزداران

باربری دربند

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *