شرکت نظافتی در همدان

شرکت نظافتی در همدان همان‌طور که از نام آن پیدا است؛ شرکتی است که در حوزه ارائه خدمات نظافت منزل، ساختمان، شرکت و غیره با استفاده از کارکنان مجرب و امکانات ویژه فعالیت دارد.

امروزه با توجه به مشغله بالای افراد و وقت محدود آن‌ها به‌منظور تمیز و مرتب نگه‌داشتن منزل و نظافت آن، نیاز به خدمات نظافتی بسیار گسترش یافته و موردتوجه عموم قرار گرفته است. در این مطلب شما را بیشتر با خدمات شرکت خدماتی نظافتی در همدان آشنا خواهیم کرد.

ویژگی‌‌های بهترین شرکت خدمات نظافتی چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعات در استفاده از خدمات شرکت نظافتی در همدان، شناخت ویژگی‌های مهم یک شرکت نظافتی خوب و قابل‌اعتماد است.

زیرا با استفاده از خدمات نظافتی، محل کار یا منزل شما چند ساعت در اختیار کارکنان این شرکت‌ها قرار می‌گیرد و لازم است با انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه‌ای خیال خود را از کیفیت کار و امنیت وسایل خود آسوده کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت خدماتی خوب در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی‌‌های بهترین شرکت خدمات نظافتی چیست؟

 

 

کارکنان مجرب و حرفه‌ای

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین شرکت نظافتی در همدان می‌توان به برخورداری از پرسنل باتجربه و مجرب اشاره کرد. به‌منظور آگاهی از این موضوع که یک شرکت خدماتی کارکنان خوبی دارد و ارزش هزینه کردن دارد یا خیر؟ می‌توانید از مشتریان قبلی آن شرکت پرس‌وجو کرده و کیفیت کار کارکنان را جویا شوید.

یک کادر خوب شرکت نظافتی لازم است از مشخصات زیر برخوردار باشند:

  • برخورداری از مهارت بالا در نظافت
  • اخلاق خوب و برخورد محترمانه
  • احترام به وقت مشتری و منظم بودن
  • انجام خدمات نظافتی با کیفیت و سرعت بالا
  • ظاهر مناسب محیط کار

کارکنان مجرب و حرفه‌ای

 

 

 

معتبر بودن

بهترین شرکت نظافتی در همدان باید از مجوز کسب‌وکار برخوردار بوده و طبق قوانین اتحادیه موردنظر فعالیت کند. معتبر بودن یک شرکت خدماتی منجر می‌شود در صورت بروز اتفاقات و خسارات مختلف، کارفرما بتواند هزینه وارده را از راه قانونی دریافت کند و امکان پیگیری قضایی وجود داشته باشد.

شرکت‌‌های معتبر خدماتی از پروانه کسب معتبر و مجوز کسب‌وکار برخوردار هستند و در سازمان ثبت‌اسناد کشور ثبت شده‌اند. پس حتماً به هنگام انتخاب شرکت نظافتی در همدان به مجوز و اعتبار مرکز موردنظر توجه نمایید.

به‌کارگیری مواد شوینده باکیفیت

یکی از موضوعات مهمی‌ که بر کیفیت کار نظافت یک شرکت نظافتی در همدان تأثیرگذار است؛ استفاده از مواد پاک‌کننده و شوینده مناسب و مرغوب است. برخی از شرکت‌های نظافتی در همدان خود مواد و امکانات لازم به‌منظور نظافت ساختمان را تهیه می‌کنند و در این صورت مشتری مستلزم به پرداخت هزینه مواد شوینده خواهد بود.

در این حالت شرکت موردنظر باید تضمین کند از مواد خوب و باکیفیتی استفاده می‌کند و کارکنان توانایی استفاده از این مواد را به خوبی دارند؛ زیرا در صورت عدم آگاهی از طریقه مصرف شوینده یا عدم مرغوبیت شوینده‌ می‌تواند به وسایل منزل مشتری آسیب‌های جدی وارد کرده و خساراتی بر جای بگذارد.

در برخی موارد استادکار تهیه مواد پاک‌کننده را بر عهده مشتری قرار می‌دهد تا فرد بهترین موادی که مورد تأیید خود اوست را انتخاب کرده و نگرانی از این بابت نداشته باشد.

به‌کارگیری مواد شوینده باکیفیت

 

 

 

تضمین خدمات

یک شرکت نظافتی ایده‌آل به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که در صورت نارضایتی می‌توانند خدمات بهتری را تجربه کنند یا در صورت بروز خسارت تمام هزینه به آن‌ها پرداخت می‌شود. بهترین شرکت نظافتی در همدان تضمین می‌کند از بهترین امکانات و مجرب‌ترین کارکنان به‌منظور افزایش کیفیت کار خود استفاده کند و تمام تلاش خود را به کار گیرد تا رضایت صددرصدی مشتری جلب شود.

قیمت مناسب

یک شرکت خدماتی خوب باید انصاف و احترام به مشتری را در رأس کار خود قرار دهد و تنها طبق تعرفه اتحادیه به دریافت هزینه خدمات از مشتری اقدام کند. این مورد یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت نظافتی خوب است و سبب جلب رضایت حداکثری مشتریان و محبوبیت مجموعه خواهد شد.

انواع خدمات نظافتی شرکت‌های خدماتی

در این بخش می‌توانید با انواع خدماتی که توسط شرکت نظافتی در همدان ارائه می‌شود آشنا شوید و بنا به نیاز و صلاحدید خود از هر یک از آن‌ها استفاده نمایید. خدمات نظافتی شرکت‌های خدماتی عبارت‌اند از:

انواع خدمات نظافتی شرکت‌های خدماتی

 

 

 

نظافت منزل

یکی از پرطرف‌دارترین خدمات شرکت نظافتی در همدان، نظافت منزل است که برای افراد شاغل یا صاحبان خانه‌های بزرگ گزینه بسیار مناسب و کارآمدی است. افراد می‌توانند با اعتماد به شرکت نظافتی در همدان منزل خود را در کمترین زمان به‌صورت کاملاً تمیز و مرتب تحویل بگیرند. در ادامه بیشتر با این نوع خدمات آشنا خواهید شد.

نظافت اماکن تجاری

خدمات نظافت مراکز تجاری مربوط به نظافت کلیه ساختمان‌‌های تجاری، ادارات، مدارس، نهارهای اجتماعی و غیره است. لازم به ذکر است نظافت این دسته از مکان‌‌ها علاوه بر ساعات کاری می‌تواند در ساعات غیر کاری و زمانی که دفاتر تعطیل هستند نیز انجام شود.

نظافت سرایداری

نظافت سرایداری یکی دیگر از خدمات شرکت نظافتی در همدان است که در آن افراد باتجربه در این زمینه به اموری همچون نگهداری و نظافت هرروزه ساختمان‌‌هایی همچون مدارس، ادارات و مراکز صنعتی به‌صورت مستمر می‌پردازند.

خدمات خشک‌شویی و لباسشویی

شما می‌توانید خدمات خشک‌شویی و لباسشویی البسه خود را به کادر شرکت نظافتی در همدان بسپارید و آن‌ها در تمیزترین حالت ممکن به‌صورت کاملاً منظم و اتوکشیده تحویل بگیرید.

نظافت سبز

این دسته از خدمات شرکت نظافتی در همدان به‌عنوان قدمی‌ در راستای حفظ کره زمین و اکوسیستم انجام می‌شوند و در آن‌ها انجام امور نظافتی با استفاده از کمترین مواد شیمیایی صورت می‌گیرد.

شستشوی تحت‌فشار

شستشوی تحت‌فشار نوعی از خدمات نظافتی است که در آن از جریان قوی آب نظیر واشر برقی یا جت برای نظافت مواردی همچون ساختمان‌های آلوده، فرش‌های کثیف، رنگ دیوار، اشیا آلوده وسایل نقلیه و سایر سطوحی که روند نظافت دشواری دارند استفاده می‌شود.

شستشوی تحت‌فشار

 

 

 

 سرویس نظافت منزل شرکت‌های خدماتی شامل چه مواردی است؟

ممکن است برای شما نیز این سؤال به وجود آمده باشد که شرکت نظافتی در همدان دقیقاً چه خدماتی ارائه می‌دهد و کارکنان این شرکت‌ها به نظافت کدام‌یک از بخش‌های خانه می‌پردازند؟ به‌طورکلی سرویس نظافت شرکت خدماتی و نظافتی در همدان شامل موارد زیر است:

نظافت اتاق‌خواب‌ها

اتاق‌خواب یکی از اصلی‌ترین بخش‌های خانه است که همواره به نظافت کامل و اصولی نیاز دارد. از مهم‌ترین نکات نظافت اتاق‌خواب می‌توان به شستشوی منظم و صحیح روبالشی‌ها و ملحفه‌‌ها اشاره کرد.

کارکنان شرکت نظافتی در همدان این کار‌ها را با به‌کارگیری بهترین و به‌روزترین مواد شوینده به انجام می‌رسانند و بنا به خواسته مشتری مرتب و تمیز کردن کمد و کشو‌ها را نیز در دستور کار خود قرار می‌دهند.

نظافت حمام و سرویس بهداشتی

همان‌طور که می‌دانید سرویس بهداشتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های مؤثر در سلامت خانواده است و لازم است نظافت آن به‌صورت کاملاً حرفه‌ای با استفاده از مواد پاک‌کننده مناسب انجام شود. کارکنان شرکت نظافتی در همدان از کلیه مواد و شوینده‌هایی که مخصوص سرویس بهداشتی است برای نظافت این بخش از خانه استفاده می‌کنند.

نظافت حمام و سرویس بهداشتی

 

 

 

نظافت آشپزخانه

آشپزخانه کانون اصلی خانه یا به عبارت دیگر قلب هر خانه‌ای به شمار می‌آید و اغلب زمان زیادی برای تمیز و مرتب کردن آن نیاز است. با توجه به اهمیت بالای بهداشت و نظم آشپزخانه، خدمات شرکت نظافتی در همدان درمورد آشپزخانه با انجام نظافت کلیه کابینت‌ها، سینک ظرف‌شویی، یخچال، هود، اجاق گاز، سینک و غیره همراه است و با بهترین مواد در کمترین زمان صورت می‌گیرد.

نظافت اتاق پذیرایی

سالن پذیرایی خانه به علت وسعت بالا نیاز به نظافت مرحله‌به‌مرحله و دقیقی نیاز دارد و لازم است ابتدا وسایل سالن جابه‌جا شده و سپس هر بخش مورد نظافت قرار گیرد. به‌منظور انجام اموری همچون گردگیری، تی کشیدن کف منزل، نظافت شیشه و پنجره، شستشوی دیوار‌ها، جابه‌جایی وسایل منزل،  شستشوی فرش و غیره می‌توانید از خدمات شرکت نظافتی در همدان بهره‌مند شوید.

مزایا و معایب استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی چیست؟

خدمات نظافتی منزل نیز مانند هر نوع از خدمات عمومی‌ دیگر دارای مزایا و معایبی است که بهتر است پیش از تماس با شرکت نظافتی در همدان و استفاده از خدمات از آن‌ها آگاهی داشته باشید. مهم‌ترین مزیت خدمات این‌گونه شرکت‌ها این است که سبب صرفه‌جویی در وقت مشتریان به‌خصوص افراد شاغل شده و برای آن‌ها فرصتی فراهم می‌کند تا به کار‌های ضروری‌تر خود برسند.

علاوه بر این شرکت نظافتی در همدان به دلیل استفاده از وسایل به‌روز و امکانات حرفه‌ای و همچنین به‌کارگیری کارکنان باتجربه می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که با رعایت کلیه نکات بهداشتی، منزل شما در نهایت پاکیزگی و نظم به شما تحویل داده شود.

از معایب استفاده از خدمات شرکت‌ نظافتی در همدان نیز می‌توان به بالا بودن هزینه خدمات، نیاز به مراقبت از وسایل منزل یا محل کار، احتمال عدم رعایت موارد ایمنی، استفاده غیر صحیح از وسایل و غیره اشاره کرد که درنهایت اگر از خدمات یک شرکت معتبر و حرفه‌ای استفاده نمایید احتمال بروز این موارد نیز به‌شدت کاهش میابد.

مزایا و معایب استفاده از خدمات شرکت‌های نظافتی چیست؟

 

 

 

قیمت خدمات نظافتی

درمورد قیمت نظافت منزل در همدان باید بگوییم به‌طورکلی متراژ مکان موردنظر، میزان ساعات کاری کارکنان، جنسیت کارکنان و غیره بر هزینه نهایی خدمات نظافت منزل تأثیرگذار خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که بر قیمت خدمات شرکت نظافتی در همدان مؤثر است محل سکونت شما است؛ زیرا هزینه رفت‌وآمد کارکنان باید در نظر گرفته شود.

قیمت نظافت منزل در همدان برای ۴ ساعت اولیه کار و بر اساس اینکه نظافتچی آقا در همدان یا نظافتچی خانم در همدان استخدام شده باشد طبق جدول زیر محاسبه می‌شود و برای هر ساعت کار بیشتر لازم است مشتری ۱۲۰۰۰ تومان مبلغ اضافه پرداخت نماید.

نظافت منزل توسط نظافتچی خانم طی ۴ ساعت: ۹۵۰۰۰ تومان

نظافت منزل توسط نظافتچی آقا طی ۴ ساعت: ۸۰۰۰۰ تومان

در اغلب موارد خدمات نظافت منزل به‌صورت عادی در بازه زمانی ۴ الی ۵ ساعت به پایان می‌رسد و میانگین هزینه نظافت منزل بین ۹۵۰۰۰ تومان الی ۱۴۰۰۰۰ تومان اعلام می‌شود.

نوع دیگری از خدمات شرکت نظافتی در همدان، خدمات نظافت مشاعات است که برای ساختمان‌های چند واحده بسیار مناسب است. این خدمات نظافت ساختمان شامل شستشوی دیواره و نرده‌ها، راه‌پله، حیاط، لابی، استخر، جکوزی، پشت‌بام، پارکینگ، تمیز کردن شیشه‌های ساختمان و غیره است و معمولاً هزینه آن بین ۷۰۰۰۰ تومان الی ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

قیمت خدمات نظافتی

 

 

 

لیست شرکت‌های نظافتی در همدان

در ادامه می‌توانید به‌منظور استفاده از خدمات بهترین شرکت خدماتی و نظافتی در همدان در زمینه‌هایی همچون نظافت منزل در همدان، نظافت ساختمان در همدان، نظافت شرکت در همدان و غیره از اطلاعات درج‌شده در لیست زیر استفاده نمایید.

شرکت خدماتی نظافتی نورگستر

آدرس: همدان، فلکه مدرس، مقابل باشگاه کارگران، کوچه غزل

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۴۲۴۲۵۰

شرکت خدماتی نظافتی رادین گهر کوشا

آدرس: همدان، واقع در خیابان پاستور، کوچه پروین اعتصامی‌، پلاک ۲۰

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۲۵۲۸۱۹-۰۹۱۸۷۷۹۱۹۳۱

شرکت گلستان ضمیر روشن پاک

آدرس: همدان، میدان شریعتی، کنار فروشگاه لوازم بهداشتی مهرداد، طبقه دوم

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۵۰۵۰۸۵-۰۹۱۸۸۸۰۲۲۵۲۲

شرکت خدماتی نظافتی پدرام

آدرس: همدان، میدان مدرس، ابتدای بلوار شاه‌حسینی، مقابل مسجد صاحب‌الزمان

لیست شرکت‌های نظافتی در همدان

 

 

 

شماره تلفن: ۰۸۱۳۴۲۲۳۴۶۵

شرکت کارآوران نقش زمرد

آدرس: همدان، خیابان شریعتی، مجتمع هستی، طبقه ۳

شماره تلفن: ۰۸۱۳۵۲۴۰۴۱۳

شرکت خدمات نظافتی آذین مکان هگمتانه

آدرس: همدان، محله جوادیه، مقابل مسجد احمدیه

شماره تلفن: ۰۹۱۸۳۱۳۲۲۳۸

شرکت نظافت منزل بهاران

شماره تلفن: ۰۸۱۳۲۶۴۳۰۵۸

شرکت نظافت منزل ماد گستر سینا

شماره تلفن: ۰۸۱۳۸۳۲۲۰۹۵

 

 

شارینو :

اگر به دنبال راهی هستید که به‌وسیله آن پیج کسب‌وکار خود را به اوج رسانده و مخاطبان بیشتری جذب کنید؛ استخدام یک ادمین حرفه‌ای می‌تواند به شما در این مسیر کمک بزرگی کند. در این زمینه می‌توانید از خدمات تیم شارینو با عنوان ادمین اینستاگرام در همدان بهره‌مند شوید.

اگر صاحب کسب‌وکاری هستید باید بدانید برخورداری از یک وب‌سایت کاری حرفه‌ای و تبلیغات خلاقانه و مؤثر در فضای مجازی می‌تواند در کمترین زمان منجر به پیشرفت و گسترش کسب‌وکار شما و البته سوددهی بیشتر شود. در این راستا می‌توانید از خدمات تیم متخصص شارینو همچون طراحی سایت، سئو وب‌سایت، طراحی تیزر و غیره بهره‌مند شوید.

اگر قصد دارید از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات کناف سقف یا دیوار برای منزل یا محل کار خود بهره‌مند شوید؛ پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حتماً سری به مقاله سایت شارینو با موضوع کناف‌کار در همدان بزنید.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در حوزه اجاره آمبولانس‌های خصوصی در همدان و آشنایی با بهترین مراکز اجاره آمبولانس همدان می‌توانید از مطالب سایت شارینو در زمینه آمبولانس در همدان استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید هنر موسیقی را توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای استان همدان فرابگیرید و در زمینه هر یک از ساز‌های موسیقی به‌خوبی بدرخشید؛ پیشنهاد می‌کنیم به‌منظور آشنایی بیشتر با بهترین مراکز آموزش موسیقی همدان به مقاله آموزشگاه موسیقی در همدان مراجعه نمایید.

اگر به دنبال یافتن بهترین تعمیرکاران لوازم‌خانگی همدان هستید؛ مطالعه مقالات سایت شارینو در حوزه‌هایی همچون تعمیر یخچال در همدان، تعمیر پکیج در همدان، تعمیر ماشین لباسشویی در همدان، تعمیر تلویزیون در همدان و غیره می‌تواند به شما کمک بسیاری کند.

کلام آخر

اگر در زمینه نظافت منزل، ساختمان مسکونی یا محل کار خود دچار مشکل هستید و مشغله بالای شما مانع از نظافت کامل و حرفه‌ای منزل یا محل کار شما می‌شود؛ کمک گرفتن از یک شرکت نظافتی در همدان می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای حل این مشکل باشد.

از این رو در این مقاله به ارائه مطلب مهمی‌ همچون ویژگی‌های یک شرکت نظافتی خوب، انواع خدمات شرکت‌های خدماتی، عوامل مؤثر بر قیمت خدمات، مزایا و معایب استفاده از خدمات نظافتی و غیره پرداختیم.

کلام آخر

 

 

بهترین روان شناس های همدان
پزشک تغذیه در همدان
بیمارستان‌ های همدان

۱۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *