استاد کار کابینت در همدان

شماره کابینت سازی در همدان

استاد کار کابینت در همدان

استاد کار کابینت در همدان یکی از مهم‌ترین و پرطرف‌دارترین مشاغل امروزی است که در زمینه نصب و طراحی انواع کابینت فعالیت دارد. کابینت یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر آشپزخانه‌ای به شمار می‌آید و از تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون خانه و آشپزخانه‌ برخوردار است.

با توجه به اهمیت اجرای کابینت در همدان تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با هر آنچه لازم است پیش از مراجعه به کابینت کار همدان بدانید آشنا کنیم.

استاد کار کابینت در همدان

 

 

 

انواع کابینت آشپزخانه

اولین موضوعی که باید پیش از مراجعه به بهترین استاد کار کابینت در همدان از آن آگاهی کافی داشته باشید؛ انواع مختلف کابینت آشپزخانه و ویژگی‌های آن‌ها است. شناخت مدل‌های مختلف کابینت آشپزخانه سبب می‌شود با اطلاعات بیشتری به خرید کابینت بپردازید و متناسب با دکوراسیون آشپزخانه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

مدل‌های کابینت آشپزخانه با توجه به نوع چوب یا متریال به‌کاررفته در ساخت آن‌ها نام‌گذاری شده‌اند و در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند. انواع کابینت که توسط استاد کار کابینت در همدان نصب می‌شود عبارت‌اند از:

 

شماره کابینت سازی در همدان

 

کابینت فلزی

یکی از قدیمی‌ترین و بادوام‌ترین نوع کابینت آشپزخانه، کابینت فلزی است که در ۳ شکل آلومینیوم، استیل و گالوانیزه توسط استاد کار کابینت در همدان ارائه می‌شود.

استفاده از این نوع کابینت با ورود کابینت ام‌دی‌اف و کابینت‌های ضدآب به شکل قابل‌توجهی کاهش یافته است؛ اما هنوز هم برخی افراد به دلیل وسواس در شستشو و راحتی تمیز کردن کابینت فلزی این نوع کابینت را انتخاب می‌کنند.

نوع آلومینیومی‌ این دسته از کابینت‌ها از مقاومت بالایی در برابر خط و خش، ضربه و فشار برخوردار است و از مزایایی همچون ضدزنگ بودن و تنوع بالا در طرح و رنگ برخوردار است.

کابینت فلزی گالوانیزه نیز به‌وسیله رنگ‌های استاتیک و کور‌ه‌ای رنگ می‌شود و از ویژگی ضدزنگ بودن در شرایط مرطوب برخوردار است. البته در صورت بروز خط‌های عمیق روی سطح کابینت ممکن است محل موردنظر پس از مدتی دچار تغییر رنگ و پوسیدگی شود.

درمورد نوع استیل کابینت‌های فلزی نیز باید بدانید در برابر رطوبت، زنگ‌زدگی، اکسایش و خط و خش مقاوم است و به رنگ‌آمیزی نیاز ندارد. از دیگر مزایای کابینت استیل می‌توان به قابلیت تعویض و ترمیم نقاط آسیب‌دیده و قابلیت شستشو اشاره کرد.

لازم به ذکر است برخلاف گذشته که کابینت‌های استیل از قیمت کمتری به نسبت سایر کابینت‌ها برخوردار بودند؛ امروزه کابینت‌های فلزی به دلیل نوسانات بازار با هزینه بالایی توسط استاد کار کابینت در همدان راه‌اندازی و نصب می‌شوند.

کابینت فلزی

 

 

 

 کابینت ملامینه

یکی از انواع کابینت‌هایی که در فروش کابینت آماده در همدان، ارائه می‌شود کابینت ملامینه است. در ساخت این نوع کابینت، از براده‌های ناشی از برش چوب استفاده می‌شود و این براده‌ها به‌وسیله رزین و چسب به یکدیگر متصل می‌شوند. مغزی این نوع ورق‌ها از جنس نئوپان بوده و در پایان کار یک روکش براق روی این مواد را می‌پوشاند.

از دیگر ویژگی‌های کابینت ملامینه می‌توان به بوی نامطبوع، دوام و ماندگاری کم و حساسیت در برابر رطوبت اشاره کرد. نصب کابینت ملامینه در همدان مانند سایر کابینت‌ها توسط استاد کار کابینت در همدان صورت می‌گیرد.

کابینت ام‌دی‌اف

امروزه کابینت ام‌دی‌اف به‌عنوان محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع کابینت در خانه‌های ایرانی شناخته می‌شود. ورق‌های ام‌دی‌اف از شباهت‌های بسیاری با ورق‌های روکش‌دار ملامینه برخوردار هستند و تفاوت آن‌ها در شیوه ساخت و مغزی است که روکش روی آن را می‌پوشاند.

 به‌طورکلی در تولید کابینت ملامینه، مغزی نئوپان به کار برده می‌شود؛ اما در ساخت کابینت ام‌دی‌اف از ام‌دی‌اف با فشردگی بالا استفاده می‌شود. کابینت ام‌دی‌اف حاصل از براده‌ها و ضایعات چوب ام‌دی‌اف، رزین و چسب است که از طریق روکش، مات یا براق می‌شود.

کابینت ام‌دی‌اف نسبت به کابینت چوبی از مقاومت زیادی در برابر رطوبت و نم برخوردار نیست؛ اما نسبت به نئوپان عملکرد بهتری دارد. امروزه نصب و اجرای کابینت ام‌دی‌اف توسط بهترین استاد کار کابینت در همدان بسیار موردتوجه قرار دارد.

کابینت ام‌دی‌اف

 

 

کابینت چوبی

یکی دیگر از انواع کابینت‌هایی که توسط استاد کار کابینت در همدان در منازل بسیاری اجرا می‌شود؛ کابینت قدیمی‌ و گران‌قیمت تمام چوبی است. در ساخت این نوع کابینت از چوب درختانی نظیر بلوط، گیلاس، گردو، افرا، ونگه، آبنوس، راش، لارکس و غیره استفاده می‌شود و به همین دلیل کابینت‌های چوبی ازنظر مقاومت، طرح و رنگ تنوع بالایی دارند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های کابینت‌های چوبی می‌توان به دوام و مقاومت بالا، لوکس بودن، ضدآب بودن و غیره اشاره کرد.

کابینت چوبی

 

 

 

کابینت ‌هایگلاس

یکی دیگر از کابینت‌هایی که توسط کابینت کار در همدان طراحی و اجرا می‌شود؛ کابینت ‌هایگلاس است. این نوع کابینت نسبت به ام‌دی‌اف ضخامت و مقاومت بیشتری دارد و با روکشی براق در طرح و رنگ‌های بسیار متنوع عرضه می‌شود. قیمت نصب کابینت ‌هایگلاس توسط استاد کار کابینت در همدان کمی‌ بالاتر از کابینت‌های ام‌دی‌اف است.

از مزایای این دسته از کابینت‌ها می‌توان به داشتن سطح براق، درخشندگی بالا، امکان ابزارخوری زیاد، منعکس کردن نور در آشپزخانه، راحتی شستشو و غیره اشاره کرد. کابینت ‌هایگلاس علاوه بر داشتن نکات مثبت و قابل‌توجه از معایبی نیز برخوردار است؛ از این موارد می‌توان امکان لکه پذیری و مقاومت پایین در شرایط رطوبتی را معرفی کرد.

 از دیگر انواع کابینت که توسط نصاب کابینت در همدان اجرا می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کابینت PVC
  • کابینت روکش چوب
  • کابینت منحنی
  • کابینت انزو
  • کابینت کلاسیک
  • کابینت ممبران
  • کابینت نئون کلاسیک
  • کابینت ممبران
  • کابینت مدرن

شماره کابینت سازی در همدان

 

انواع لولا کابینت

امروزه در صنعت کابینت سازی، انواع مختلفی از لولای کابینت در اندازه‌ها و اشکال مختلف و البته ویژگی‌های کاربردی ویژه عرضه می‌شود و طراحی هریک از این لولا‌ها به‌منظور هدف خاصی صورت می‌گیرد. کابینت‌های مورداستفاده در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه از شکل و کاربری متفاوتی برخوردارند و به همین علت انتخاب لولای آن‌ها باید متناسب با ویژگی‌های آن‌ها صورت گیرد. انواع لولا کابینت عبارت‌اند از:

انواع لولا کابینت

 

 

 

لولای استوانه‌ای

لولای استوانه‌ای یکی از انواع لولا کابینت است که از نمای بیرونی کابینت قابل‌رؤیت نیست. اغلب از این لولا برای درب جعبه‌های چوبی استفاده می‌شود؛ زیرا عملکرد باز و بسته شدن درب بدون تغییر در نمای بیرونی صورت می‌گیرد. با این حال لولای استوانه‌ای به‌عنوان لولای کابینت نیز کاربرد دارد و برای نصب آن می‌توان از استاد کار کابینت در همدان کمک گرفت.

در هنگام انتخاب این نوع لولا به ضخامت درب کابینت موردنظر خود توجه کنید. استاد کار کابینت در همدان به‌منظور نصب لولای استوانه‌ای با استفاده از دریل، یک سوراخ روی درب کابینت و یک سوراخ روی بدنه کابینت ایجاد می‌کند.

لولای فیس فریم

لولای فیس فریم یکی از پرکاربردترین و متداول‌ترین لولا‌های به‌کاررفته در انواع کابینت است که جزو لولا‌های مخفی شناخته می‌شود و از بیرون قابل‌مشاهده نیست. استاد کار کابینت در همدان یک سمت این لولا را روی درب و سمت دیگر را روی بدنه کابینت موردنظر نصب می‌کند.

طراحی ارگونومیک این لولا سبب حرکت روان درب کابینت می‌شود. از لولای فیس فریم اغلب برای کابینت‌هایی استفاده می‌شود که درب آن‌ها داخل قاب کابینت قرار دارد و با آن هم‌تراز و هم‌سطح است.

لولای فیس فریم

 

 

 

لولای پروانه‌ای

یکی از پرکاربردترین لولا‌های کابینت، لولای پروانه‌ای است. لولای پروانه‌ای متشکل از دو صفحه یکسان و هم‌شکل است که به یک مفصل متصل شده‌اند. این مفصل این امکان را فراهم می‌کند تا دو صفحه مذکور به‌راحتی باز و بسته شده و حرکت کنند.

لولای پروانه‌ای در اغلب موارد از نمای بیرونی قابل‌مشاهده است؛ پس نصب آن توسط استاد کار کابینت در همدان باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود و لولا در بهترین حالت روی کابینت نصب شود.

لولای فلاش

این لولا به لولای پروانه‌ای بسیار شباهت دارد و شامل دو صفحه است و این ساختار سبب شده است فضای کمی‌ را اشغال کند و در حالت بسته، به شکل صفحه یک‌تکه به چشم بیاید.

لولای پوشش کامل

امروزه کابینت‌ها به دو صورت طراحی می‌شوند. نوع اول این‌گونه است که درب‌های کابینت به طور کامل جلو بدنه را پوشش می‌دهند. اما برخی دیگر به‌گونه‌ای تولید می‌شوند که درب‌ها با یکدیگر فاصله داشته باشند و بدنه کابینت موردنظر قابل دید نباشد.

لولای پوشش کامل برای کابینت‌های نوع اول گزینه بسیار مناسبی و به کمک استاد کار کابینت در همدان به‌راحتی قابل‌نصب است. از نمای جلوی این کابینت‌ها فقط درب‌های کابینت قابل‌مشاهده هستند.

لولای پوشش کامل

 

 

 

لولای اینست

این لولا از یک قسمت باریک و یک قسمت پهن تشکیل می‌شود و قسمت باریک آن به قاب درب اتصال یافته و قسمت پهن‌تر نیز روی درب کابینت قرار می‌گیرد. قسمت باریک از نمای بیرون قابل دید است و به همین سبب لولای اینست از یک قطعه دکوراتیو برخوردار است. از دیگر انواع لولا کابینت که توسط استاد کار کابینت در همدان نصب می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لولای نیم پوشش
  • لولای محوری
  • لولای فاقد قاب
  • لولای نامرئی

عوامل مؤثر بر قیمت کابینت

هزینه‌ای که شما باید به‌منظور خرید و اجرای کابینت در همدان بپردازید تحت تأثیر عوامل مختلفی محاسبه می‌شود و بهتر است پیش از اقدام در این زمینه از آن‌ها شناخت کافی داشته باشید.

جنس کابینت

اولین و مهم‌ترین فاکتور تأثیرگذار بر قیمت کابینت در همدان، مواد و متریال مورداستفاده در ساخت کابینت است. متریال چوب و فراورده‌های چوبی همانند MDF از اصلی‌ترین مواد به‌کاررفته در ساخت انواع کابینت هستند.

 البته کابینت‌های چوبی به نسبت سایر کابینت‌ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند و اغلب در آشپزخانه‌های بسیار لوکس مورداستفاده قرار می‌گیرند.

عوامل مؤثر بر قیمت کابینت

 

 

 

یراق‌آلات

یراق‌آلات کابینت شامل انواع دسته در کابینت و انواع پایه کابینت می‌شود و در بازار کابینت با تنوع بسیار بالایی در رنج قیمتی مختلف عرضه می‌شود. بعضی از انواع دسته در کابینت از متریال بسیار باکیفیت و ویژه‌ای ساخته می‌شوند که از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. از این دستگیره‌ها می‌توان به دستگیره تمام چوب یا فلزی اشاره کرد.

در اغلب موارد دستگیره‌های کابینت‌های گران‌قیمت و لوکس نظیر جنس تمام چوب، به‌صورت اختصاصی طراحی می‌شوند و از قیمت بالاتری به نسبت سایر دستگیره‌ها برخوردار هستند. یراق‌آلات نوع شیشه‌ای نیز برای بعضی کابینت‌های مدرن مورداستفاده قرار می‌گیرد و به هر میزان که جنس شیشه باکیفیت‌تر باشد و مقاومت بیشتری در برابر ضربه و فشار داشته باشد قیمت نیز بیشتر خواهد شد.

البته در برخی از کابینت‌ها که از طراحی خاص و منحصربه‌فردی برخوردار هستند و دستگیره‌های مخفی دارند؛ به علت مخفی بودن دستگیره، از مدل‌های ساده و ارزان‌قیمت برای آن‌ها استفاده می‌شود.

نوع صفحات کابینت

یکی از مهم‌ترین بخش‌های کابینت صفحات نصب‌شده روی آن هستند که امروزه با متریال مختلفی اعم از سنگی و چوبی ارائه می‌شوند. قیمت صفحات کابینت با توجه به جنس آن‌ها تعیین می‌شود و معمولاً باید به‌صورت جداگانه خریداری شود. صفحات مرمری و تمام چوب نسبت به سایر مدل‌های صفحات کابینت از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

نوع صفحات کابینت

 

 

 

طراحی و مدل کابینت

از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت کابینت در همدان می‌توان به طراحی کابینت و مدل آن اشاره کرد. در این زمینه لازم است بدانید کابینت‌های کلاسیک که از پیچیدگی بیشتری به نسبت سایر کابینت‌ها برخوردار هستند و از جنس چوب ساخته شده‌اند؛ هزینه بیشتری برای خریداران به دنبال دارند.

درواقع این نوع کابینت‌ها با تراشکاری و منبت‌کاری تخصصی ساخته می‌شوند و ساخت آن‌ها نیازمند دقت و زمان بالایی است؛ به همین علت گران‌قیمت هستند. معمولاً از این نوع کابینت‌ها در عمارت‌های بزرگ با آشپزخانه‌های وسیع استفاده می‌شود.

نوع دیگری از کابینت‌ها که توسط استاد کار کابینت در همدان اجرا می‌شود و به دلیل سختی مدل از قیمت بیشتری برخوردار است؛ مدل نئوکلاسیک است. این مدل کابینت بین مدل‌های مدرن و کلاسیک قرار دارد و علاوه بر بهره‌مندی از پیچیدگی‌های نوع کلاسیک، از سادگی سبک نوین کابینت‌ها نیز برخوردار است.

طراحی و مدل کابینت

 

 

 

متراژ کابینت

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر هزینه خرید کابینت در همدان و دستمزد استاد کار کابینت در همدان مؤثر است متراژ کابینت است و هرقدر که کابینت را با متراژ بالا سفارش دهید هزینه نهایی کار افزایش خواهد یافت.

دستمزد نصاب

هزینه نصب و اجرای کابینت توسط استاد کار کابینت در همدان از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت کابینت در همدان است. دستمزد استاد کار کابینت در همدان متغیر بوده و به متراژ کار و میزان دشواری اجرای کابینت بستگی دارد.

استاد کار کابینت در همدان به‌منظور اجرای کابینت در آشپزخانه‌های استاندارد که فرایند نصب در آن‌ها راحت‌تر است؛ هزینه کمتری از مشتری دریافت می‌کند. نوع کابینت نیز می‌تواند بر هزینه نصب آن تأثیرگذار باشد. درواقع استاد کار کابینت در همدان برای نصب کابینت‌های پیچیده‌تر دستمزد بیشتری درخواست می‌کند.

از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت اجرای کابینت می‌توان به رنگ و روکش به‌کاررفته، برند کابینت و غیره اشاره کرد. در ادامه به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه سفارش کابینت در همدان می‌توانید از لیست زیر که شامل قیمت اجرای برخی از انواع کابینت در سال ۱۴۰۱ است استفاده کنید:

دستمزد نصاب

 

 

 

کابینت چوبی: ۷۵۰۰۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان

کابینت پولیشی: ۶۵۰۰۰۰۰ الی ۸۵۰۰۰۰۰ تومان

کابینت پوششی: ۵۵۰۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰۰ تومان

کابینت طرح چوب: ۵۵۰۰۰۰۰ الی ۷۵۰۰۰۰۰ تومان

کابینت ممبران: ۴۲۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰۰ تومان

کابینت ‌هایگلاس ایرانی: ۳۳۰۰۰۰۰ الی ۳۸۰۰۰۰۰ تومان

کابینت ‌هایگلاس ترک: ۳۸۰۰۰۰۰ الی ۴۲۰۰۰۰۰ تومان

کابینت ام‌دی‌اف: ۳۰۰۰۰۰۰ الی ۳۳۰۰۰۰۰ تومان

کابینت ‌هایگلاس فرامید ایرانی: ۳۴۰۰۰۰۰ الی ۳۸۰۰۰۰۰ تومان

کابینت ‌هایگلاس فرامید ترک: ۳۷۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰۰ تومان

اگر قصد دارید از بهترین خدمات در حوزه اجرای کابینت در همدان بهره‌مند شوید و در این راستا از بهترین مجریان کابینت در همدان کمک بگیرید؛ می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

شماره کابینت سازی در همدان

 

شماره بهترین کابینت کار در همدان:

شماره کابینت کار ساختمان در همدان:

شارینو

تیم شارینو متشکل از نیرو‌های جوان و خلاق شهر سنندج، می‌تواند در زمینه ارتقا و رشد کسب‌وکارها، خدماتی همچون طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، تولید محتوا، ادمین اینستاگرام، طراحی تیزر و غیره را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف ارائه دهد.

اگر به دنبال یافتن بهترین و باتجربه‌ترین پزشکان شهر همدان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم از مقالات وب‌سایت شارینو در زمینه‌هایی همچون پزشک ارتوپد در همدان، پزشک مغز و اعصاب در همدان، سونوگرافی در همدان، کلینیک دندانپزشکی در همدان و غیره دیدن فرمایید.

 به‌منظور دسترسی به اطلاعات بهترین مکان‌های تفریحی و سیاحتی شهر همدان می‌توانید به مقاله مراکز تفریحی در همدان مراجعه فرمایید.

به‌منظور مشاهده لیست کاملی از بهترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های بدن‌سازی همدان؛ پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله باشگاه‌های بدن‌سازی در همدان بزنید.

کلام آخر

کابینت یکی از مهم‌ترین نیاز‌های هر آشپزخانه‌ای است و امروزه به دلیل پیشرفت دستگاه‌های برش، انواع مختلفی از کابینت با متریال گوناگون در اختیار خریداران قرار دارد. به‌منظور آشنایی بیشتر شما با حوزه کاری استاد کار کابینت در همدان، در این مطلب به ارائه مطالبی همچون انواع جنس کابینت و ویژگی‌های آن‌ها، عوامل مؤثر بر قیمت اجرای کابینت، انواع لولا کابینت و غیره پرداختیم.

کلام آخر

 

تعمیر پکیج در همدان
تعمیر تلویزیون در همدان
تعمیر ماشین لباسشویی در همدان

 

 

شماره کابینت سازی در همدان

۱۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *