تعمیر تلویزیون در ارومیه

تعمیر تلویزیون در ارومیه


تعمیر تلویزیون در ارومیه

آیا شما هم برای خدمات نصب، سرویس و تعمیر تلویزیون در ارومیه نیازمند یک متخصص ماهر هستید؟ اگر می‌خواهید دلیل مشکلی را که برای تلویزیونتان پیش ‌آمده است، بدانید و راهکار مناسبی برای آن بیابید، بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

رایج‌ترین مشکلات تلویزیون

تلویزیون یک وسیله الکتریکی حساس است که گاهی ممکن است به دلایلی دچار مشکل شود. در ادامه به شرح مواردی از رایج‌ترین مشکلات تلویزیون و نحوه رفع آن‌ها پرداخته‌ایم و شما باتوجه‌به این راهکارها می‌توانید مشکلات به وجود آمده را رفع نمایید.

روشن ‌نشدن تلویزیون

علت روشن‌ نشدن تلویزیون ممکن است یا بسیار سطحی باشد و به‌راحتی حل شود یا نهایتاً نیازمند بررسی توسط یک متخصص باشد. در هنگام بروز این مشکل ابتدا راه‌حل‌های زیر را بررسی نمایید و درصورتی‌که نتیجه نگرفتید، با مراکز تعمیر تلویزیون در ارومیه تماس بگیرید.

یکی از دلایل روشن‌نشدن تلویزیون می‌تواند مشکل کنترل آن باشد. نگران نباشید! در این شرایط تلویزیون هیچ ایرادی ندارد. بهتر است که سالم‌بودن باتری‌ها را نیز بررسی کنید.

در واقع کنترل از طریق فرستادن امواج به سمت تلویزیون موجب کارکردن آن می‌شود و اگر مشکلی در ارسال صحیح این امواج یا مانعی مقابل ارسال آن‌ها وجود داشته باشد، عملکرد آن را مختل می‌کند.

قبل از تماس با متخصص تعمیر تلویزیون در ارومیه منبع برق را بررسی کنید که احیاناً تلویزیون از برق جدا و یا ایرادی در کابل آن وجود نداشته باشد. یکی دیگر از علت‌های روشن‌نشدن تلویزیون ممکن است ایراد در سوکت کابل برق تلویزیون یا اشکال در فیوز برق باشد که  می‌توانید سه‌راهی را نیز چک کنید.

روشن ‌نشدن تلویزیون

تعمیر تلویزیون در ارومیه

تلویزیون ممکن است به دلیل اینکه برای مدت طولانی مورداستفاده قرار نگرفته و به برق متصل نبوده، روشن نشود، در این صورت نیاز به ریست خواهد داشت.

آخرین علت روشن ‌نشدن تلویزیون مشکل در قطعات آن است؛ باتوجه‌به حساسیت این کار بهتر است از یک استادکار تعمیر تلویزیون در ارومیه بخواهید که مورد را به طور دقیق بررسی و در صورت نیاز قطعه آسیب‌دیده را تعمیر یا تعویض نماید.

خاموش و روشن‌شدن ناگهانی تلویزیون

در مواجه با این مشکل بهتر است که چندین مورد را امتحان کنید. در ابتدا به مدت یک دقیقه تلویزیون را از برق کشیده و دوباره آن را به پریز وصل کنید. این کار موجب تنظیم مجدد دستگاه شده و می‌تواند عملکرد آن را به حالت عادی بازگرداند.

توجه داشته باشید که دستگاه‌های کنترل از راه دور و لوازم جانبی نزدیک تلویزیون را از آن دور کنید، این دستگاه‌ها ممکن است با ارسال سیگنال‌های مادون‌قرمز در عملکرد تلویزیون تداخل ایجاد کنند. در نهایت باتری‌های کنترل را نیز بررسی کنید.

درصورتی‌که با هیچ‌کدام از این راهکارها مشکل رفع نشد، از یک متخصص تعمیر تلویزیون در ارومیه بخواهید شما را راهنمایی کند.

تغییر رنگ و تصویر تلویزیون

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تلویزیون به وجود آید، تغییر رنگ یا قاطی‌شدن تصویر آن است. رفع سریع‌تر این مشکل موجب حفظ کیفیت تصویر و پیشگیری از آسیب بیشتر به آن می‌شود.

در واقع مواردی مانند: خراب‌شدن پنل، ایراد در بک‌لایت، سوختگی یا خاموش‌شدن پیکسل‌ها، خرابی برد و ایراد در کابل‌های دستگاه می‌توانند موجب بروز این مشکل شوند.

دلایل مختلفی مانند رطوبت، ضربه یا فشار، نوسانات برق و پایان عمر مفید پنل می‌توانند باعث خرابی پنل تلویزیون شوند. برای تشخیص این مشکل به علایم خرابی پنل تلویزیون دقت کنید.

تغییر رنگ و تصویر تلویزیون

تعمیر تلویزیون در ارومیه

وجود هر کدام از این علایم در تلویزیون شما ممکن است نشان‌دهنده ایراد در پنل دستگاه باشد. برای رفع این مشکل باید با یک متخصص تعمیر تلویزیون در ارومیه تماس بگیرید. این علائم عبارت‌اند از:

  • به‌هم‌ریختگی تصویر یا تغییر رنگ
  • وجود خطوط یا نقاط در تصویر
  • تیرگی یا روشنایی نامتعارف تصویر
  • ایجاد نقاط سفید یا سیاه
  • عدم نمایش تصویر در تلویزیون

مشکل در بک‌لایت تلویزیون نیز می‌تواند موجب بروز این مشکل در نمایشگر شود. اگر بک‌لایت تلویزیون دچار مشکل شود، ممکن است تصویر در برخی قسمت‌ها تیره یا روشن و همچنین خرابی کامل بک‌لایت موجب نمایش تصویر سیاه در روی صفحه می‌شود.

اگر تنها برخی از لامپ‌های بک‌لایت دچار خرابی یا سوختگی شوند، می‌توانید از یک استادکار تعمیر تلویزیون در ارومیه بخواهید که با تعویض این قطعه مشکل شما را رفع کند.

سوختگی یا خاموش‌شدن پیکسل‌های تلویزیون یکی دیگر از دلایل به‌هم‌ریختگی رنگ در نمایشگر است. تعمیر پیکسل‌های سوخته معمولاً امکان‌پذیر است؛ اما پیکسل‌های خاموش شده تعمیر نمی‌شوند. این مورد نیز باید توسط یک متخصص بررسی شود.

برد تلویزیون مسئول کنترل عملکرد آن است و خرابی این قطعه موجب به‌هم‌ریختگی تصاویر می‌شود. خرابی برد تلویزیون معمولاً به دلایلی مانند واردشدن ضربه یا فشار و نوسانات برق رخ می‌دهد و برای جلوگیری از بروز این مشکل بهتر است که از قراردادن دستگاه در معرض فشار جلوگیری کرد.

در این شرایط باید از یک متخصص تعمیر تلویزیون در ارومیه بخواهید مشکل را بررسی کرده و قطعه معیوب را تعمیر یا تعویض کند. اگر مشکل از کابل‌های تلویزیون باشد، تنها کافی است که آن‌ها را تعویض کنید و با خرید کابل‌های جدید این مسئله به‌راحتی حل خواهد شد.

ناهماهنگی صدا و تصویر

این مورد معمولاً به دلیل مشکل در تنظیمات دستگاه رخ می‌دهد و تنها با بررسی تنظیمات صدا و تصویر می‌توانید مشکل را حل کنید.

ناهماهنگی صدا و تصویر

تعمیر تلویزیون در ارومیه

ایجاد خط عمودی یا افقی رنگی در نمایشگر تلویزیون

امواج مغناطیسی ناشی از بلندگوها یا دستگاه‌های الکتریکی دیگر در نزدیکی تلویزیون ممکن است موجب بروز این مشکل در نمایشگر شوند. با دورکردن این دستگاه‌ها و خاموش‌کردن تلویزیون برای مدت کوتاهی احتمالاً مشکل رفع خواهد شد.

عدم اتصال تلویزیون به وایفای

برای رفع این مورد باید تلویزیون را از طریق اینترنت به روتر متصل و آن را به‌روزرسانی‌ کنید. در صورت برطرف‌نشدن مشکل می‌توانید از استادکار تعمیر تلویزیون در ارومیه بخواهید مشکل را بررسی نماید.

عدم اتصال تلویزیون به وایفای

تعمیر تلویزیون در ارومیه

شکستگی یا خراش در نمایشگر تلویزیون

تلویزیون‌های دارای صفحه‌نمایش کریستالی حساسیت بسیار بالایی دارند؛ اما تلویزیون‌های پلاسما یک محافظ شیشه‌ای دارند که موجب کاهش شدت ضربه می‌شوند. اگر به هر دلیلی به نمایشگر ضربه وارد شده و میزان آسیب زیاد است، تنها راه تعویض تلویزیون است.

چشمک‌زدن چراغ پاور تلویزیون

بیشترین دلیل این مشکل خرابی خازن‌های الکترونیکی در بخش منبع تغذیه است. در این شرایط بهتر است که به خدمات تعمیر تلویزیون در ارومیه مراجعه کنید؛ زیرا امکان آسیب به برد اصلی وجود دارد.

عدم اتصال ورودی

ممکن است برای وصل کردن کنسول‌های بازی یا پخش‌کننده‌های رسانه خارجی دچار مشکل شوید، در این شرایط ابتدا سالم‌بودن کابل‌های اتصالی را چک کنید.

اگر کابل‌ها مشکلی نداشته باشند، ممکن است خرابی مربوط به پورت‌های USB و HDMI باشد. در این شرایط نیاز است که به یک تعمیرکار مراجعه کنید.

راهکارهایی برای جلوگیری از خرابی تلویزیون

در این شرایط اقتصادی خرابی تلویزیون می‌تواند برای ما یک فاجعه باشد؛ ازاین‌رو با رعایت نکات زیر از تلویزیون خود مراقبت‌های‌ لازم را به عمل ‌آورید:

  • تعمیر تلویزیون توسط افراد متخصص: توجه داشته باشید که در هنگام نیاز به خدمات تعمیر تلویزیون در ارومیه حتماً از یک متخصص ماهر کمک بگیرید.
  • خاموش‌کردن کامل تلویزیون: به طور استاندارد باید در طول روز ۸ ساعت از تلویزیون استفاده کرد و در صورت استفاده بیش‌تر احتمالاً باید منتظر تعمیر آن باشید.
  • تمیز‌کردن مداوم تلویزیون: به طور مداوم با یک پارچه خشک نمایشگر را تمیز نمایید و از استفاده از پارچه مرطوب پرهیز کنید.
  • نصب تلویزیون در جای مناسب: توجه داشته باشید که تلویزیون را در جای سرد یا جلوی تابش مستقیم نور نصب نکنید.
راهکارهایی برای جلوگیری از خرابی تلویزیون

تعمیر تلویزیون در ارومیه

تعمیر انواع تلویزیون در ارومیه

خدمات تعمیر تلویزیون در ارومیه توسط بهترین متخصصان باتوجه‌به هزینه بالای تلویزیون و برندهای معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد؛ ازاین‌رو برای تعمیر انواع تلویزیون‌ با برندهای ایرانی و خارجی در ادامه با ما همراه باشید.

تعمیر تلویزیون ال‌جی در ارومیه

نمایندگی تلویزیون ال‌ جی در ارومیه دارای خدمات نصب، تعمیر و تعویض قطعات تلویزیون توسط بهترین متخصصان است؛ ازاین‌رو حتماً در هنگام ایجاد مشکل برای تلویزیون ال‌جی خود با نمایندگی آن تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون ال‌جی در ارومیه

تعمیر تلویزیون در ارومیه

تعمیر تلویزیون سامسونگ در ارومیه

برند سامسونگ طرف‌داران زیادی دارد و یکی از دلایل محبوبیت آن کیفیت بالا و مصرف انرژی کم آن است؛ اما این برند هم مانند برندهای دیگر ممکن است که دچار مشکلاتی شود. توصیه می‌کنیم برای تعمیرات پنل، برد و موارد دیگر به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در ارومیه مراجعه کنید.

تعمیر تلویزیون سونی در ارومیه

تلویزیون سونی به دلیل کیفیت بسیار بالای آن محبوبیت بسیار زیادی دارد؛ ازاین‌رو در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون در ارومیه برای برند سونی به دلیل هزینه بسیار بالای تعویض اکثر افراد ترجیح می‌دهند آن را تعمیر کنند.

برای دریافت خدمات تعمیر، نصب و تعویض قطعات تلویزیون به نمایندگی تلویزیون سونی در ارومیه مراجعه نمایید.

تعمیر تلویزیون اسنوا در ارومیه

برند اسنوا یک برند معتبر داخلی است که با تولید انواع مدل‌های تلویزیون در قیمت‌های مناسب محبوبیت زیادی پیدا کرده است. شما می‌توانید از سرویس خدمات نمایندگی تلویزیون اسنوا در ارومیه در محل بهره‌مند شوید و در صورت نیاز فقط با تکنسین‌های این مرکز تماس بگیرید تا در محل موردنظر حاضر شوند.

تعمیر تلویزیون اسنوا در ارومیه

تعمیر تلویزیون در ارومیه

تعمیر تلویزیون جی پلاس در ارومیه

تنوع در تولید انواع مدل‌های جی پلاس بسیار بالا است؛ اما استادکاران تعمیر تلویزیون در ارومیه در تعمیر تمامی این مدل‌ها مهارت بسیار زیادی دارند. نمایندگی تلویزیون جی پلاس در ارومیه کلیه تعمیرات مربوط به سیستم صوتی، آمپی فایر، اسپیکر، تیونر و برد را توسط بهترین متخصصان انجام می‌دهند.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک در ارومیه

شما می‌توانید برای دریافت خدمات نصب، تعمیر و تعویض قطعات این برند به نمایندگی تلویزیون پاناسونیک در ارومیه مراجعه کنید و درصورتی‌که نیاز به تعویض قطعات جدید باشد، هزینه قطعه جدید به هزینه تعمیر اضافه خواهد شد.

 تعمیر تلویزیون مارشال در ارومیه

در نمایندگی تلویزیون مارشال در ارومیه خدمات تعویض برد، بک‌لایت و رفع مشکلات نمایشگر توسط بهترین متخصصان تعمیر تلویزیون در ارومیه امکان‌پذیر است.

تعمیر تلویزیون ایکس‌ویژن در ارومیه

شما می‌توانید در صورت نیاز به تعمیرات با تماس با نمایندگی تلویزیون ایکس‌ویژن در ارومیه مشکلات تلویزیون خود را خیلی سریع حل کنید.

تعمیر تلویزیون دوو در ارومیه

بیشترین خرابی تلویزیون دوو مربوط به نمایشگر، فیوز، خازن و لامپ تلویزیون است. با مراجعه به نمایندگی تلویزیون دوو در ارومیه می‌توانید از متخصصان ماهر تعمیر تلویزیون در ارومیه کمک بگیرید.

تعرفه تعمیرات تلویزیون در ارومیه

قیمت تعمیر انواع تلویزیون در ارومیه به مواردی مانند برند تلویزیون، میزان خرابی و نصب قطعات جدید بستگی دارد. در جدول زیر انواع خدمات و هزینه تعمیر تلویزیون در ارومیه مشخص شده است.

در نظر داشته باشید که این قیمت‌ها تقریبی هستند و حتماً قبل از دریافت خدمات تعمیر تلویزیون در ارومیه از مقدار هزینه آن‌ها مطلع شوید.

          خدمات تعمیر تلویزیون در ارومیه                 هزینه تعمیر تلویزیون
    تعمیر بک‌لایت تلویزیون ۵۰ تا ۵۵ اینچ             ۶۵۰۰۰۰ – ۴۵۰۰۰۰ تومان
    تعمیر بک‌لایت تلویزیون ۴۶ تا ۴۸ اینچ           ۳۵۰۰۰۰۰ – ۲۵۰۰۰۰ تومان
    تعمیر بک‌لایت تلویزیون ۴۰ تا ۴۲ اینچ           ۳۵۰۰۰۰۰ – ۲۰۰۰۰۰ تومان
    تعمیر بک‌لایت تلویزیون ۳۲ تا ۴۰ اینچ           ۳۰۰۰۰۰۰ – ۱۳۰۰۰۰ تومان
    تعمیر مین برد تلویزیون ۵۰ تا ۵۵ اینچ           ۵۵۰۰۰۰۰ – ۳۵۰۰۰۰۰ تومان
    تعمیر مین برد تلویزیون ۴۶ تا ۴۴۸ اینچ           ۳۷۰۰۰۰۰ – ۲۷۰۰۰۰۰ تومان
    تعمیر برد پاور تلویزیون ۴۶ تا ۴۸ اینچ           ۴۰۰۰۰۰۰ – ۳۰۰۰۰۰ تومان
    اجرت تعویض پنل تلویزیون ۴۶ تا ۴۸ اینچ                  ۱۳۰۰۰۰ تومان
تعرفه تعمیرات تلویزیون در ارومیه

تعمیر تلویزیون در ارومیه

شارینو

شما می‌توانید تمامی خدمات طراحی، رشد و ارتقا سایت خود را به متخصصان ماهر در این زمینه بسپارید که باتوجه‌به استاندارهای بین‌المللی کار سئو سایت در ارومیه و طراحی سایت در ارومیه را انجام می‌دهند.

برای بهره‌مندی از کلیه خدمات تعمیر وسایل منزل می‌توانید از متخصصان تعمیر جاروبرقی در ارومیه، استادکاران تعمیر پکیج در ارومیه و خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در ارومیه کمک بگیرید.

شما می‌توانید برای رهایی از دغدغه‌های روزمره با خانواده خود در رستوران‌های ارومیه غذا بخورید و ساعاتی را با دوستان خود در کافه‌های ارومیه به‌دوراز هیاهوی بیرون بگذرانید و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید.

شما می‌توانید از خدمات قالیشویی در ارومیه و مبل شویی در ارومیه برای شست‌وشوی قالی و مبلمان خود استفاده کنید و با خیال راحت تمیزی قالی و مبلمان گران‌قیمت خود را به این مراکز بسپارید.

توصیه می‌کنیم ساعاتی از روز را در باشگاه بدنسازی ارومیه به خود اختصاص دهید و برای سلامتی و تناسب‌اندام خود وقت بگذارید. در زمان جابه‌جایی منزل حمل بار خود را به باربری در ارومیه بسپارید تا خیالتان از امنیت بارگیری و سلامت وسایل خود راحت باشد.

خانم‌های زیبا و آراسته آرایش و پیرایش خود را به بهترین سالن‌های زیبایی در ارومیه بسپارید تا در مراسم‌های خود بدرخشید. اگر رؤیای مهاجرت دارید، پس از همین‌الان شروع به یادگیری زبان موردنظر در آموزشگاه زبان در ارومیه کنید.

اگر صدای خوبی دارید یادگیری یک نوع موسیقی در آموزشگاه موسیقی در ارومیه به شما این امکان را می‌دهد که بیشتر از توانایی‌هایتان استفاده کنید. گذراندن دوره‌های مختلف در آموزشگاه فنی در ارومیه به شما کمک می‌کند تا با اخذ یک مدرک معتبر کسب‌وکار حرفه‌ای خود را شروع کنید.

کلام آخر

کلیه وسایل الکتریکی دارای عمر مفیدی هستند و نحوه استفاده از آن‌ها در سلامت و طول عمر بیشتر آن‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود؛ اما با وجود تمام مراقبت‌ها خرابی و نیاز به تعمیر تلویزیون در ارومیه یک امر اجتناب‌ناپذیر و عادی است که ممکن است در هر زمانی رخ دهد.

سؤالات متداول

  1. کانال تلویزیون تغییر نمی‌کند، علت چیست؟

دستگاه را بر روی برنامه‌ریزی خودکار تنظیم کنید.

  1. آیا برد تلویزیون قابل ‌تعمیر است؟

بستگی به میزان و نوع خرابی آن دارد.

  1. هزینه تعمیر نمایشگر تلویزیون چقدر است؟

بستگی به سایز تلویزیون و نوع قطعه آسیب ‌دیده دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *