تعمیر تلویزیون در کرمان

تعمیر تلویزیون در کرمان

فهرست مطالب

چرا تعمیر تلویزیون در کرمان از حساسیت زیادی برخوردار است؟ چندین دهه از روزی که جعبه جادویی وارد خانه‌های مردم شد، می‌گذرد و در طول این مدت تلویزیون‌ها توانسته‌اند تا به رسانه اول تبدیل شوند. این وسیله در همه خانه‌ها، دفاتر، بانک‌ها، مطب‌ها و… پیدا می‌شود و همیشه می‌توانید عده‌ای از مردم را ببینید که در حال تماشای آن و پیگیری برنامه‌ها هستند.

 اگر این وسیله خراب شود یا از کار بیفتد باید چه کار کنیم؟ تعمیر تلویزیون در کرمان چگونه انجام می‌شود؟ در این مطلب شما در مورد جعبه جادویی و امکانات آن، قطعات و نحوه تعمیر آن بیشتر می‌دانید؛ پس از شما دعوت می‌کنیم همراه ما باشید.

مهم‌ترین قطعات تلویزیون در کرمان

وقتی تلویزیون‌ها به‌خوبی کار نمی‌کنند، اولین راه‌حل همیشه تعمیر کردن آن‌ها است. تعمیر تلویزیون در کرمان به وسیله تعمیرکار انجام می‌شود؛ اما شاید در برخی موارد که اشکالات جزئی وجود دارد خودتان هم بتوانید از عهده آن بربیایید.

 برای تعمیر تلویزیون در کرمان لازم است که با قطعات آن آشنایی داشته باشید؛ بنابراین توضیحاتی که در ادامه در مورد مهم‌ترین قطعات تلویزیون آمده است را بادقت مطالعه کنید.

کینسکوپ تلویزیون

تلویزیون یک لامپ شیشه‌ای است که در یک سر آن یک لوله اشعه کاتدی (CRT) قرار دارد و در سمت دیگر صفحه نمایشی است که با ترکیبی حاوی فسفر پوشانده شده است. لوله جریانی از الکترون‌ها (پرتو الکترونی) را “آزاد” می‌کند. هنگامی که یک الکترون به پیکسل فسفر برخورد می‌کند، شروع به درخشش می‌کند.

 در تلویزیون‌های سیاه و سفید یک CRT وجود دارد و در محصولات رنگی سه مورد از آنها وجود دارد که به رنگ‌های قرمز، آبی و سبز هستند. کینسکوپ می‌تواند سطحی صاف یا پف کرده داشته باشد.

پلاسمای تلویزیون

اصل پانل پلاسما بر اساس عمل اشعه ماورا بنفش بر روی ذرات خاص مانند فسفر است. هنگامی که یک تخلیه الکتریکی از یک گاز کمیاب عبور می‌کند، ماورا بنفش به دست می‌آید و یک “راهرو” رسانا ایجاد می‌شود که از پلاسما تشکیل شده است.

 با کمک هادی‌های عمودی و افقی در داخل پنل، اسکن عمودی و افقی انجام می‌شود. پردازنده تلویزیون توزیع شارژ برای هر پیکسل را با سرعت فوق‌العاده‌ای کنترل می‌کند و در نتیجه یک تصویر کامل بر روی صفحه‌نمایش ایجاد می‌کند.

پروژکتور تلویزیون

اصل عملکرد تلویزیون‌های پروجکشن مبتنی بر انتقال تصاویر باکیفیت بالا با فرمت کوچک به یک صفحه‌نمایش بزرگ است. تصویر داخل تلویزیون پروجکشن در یک منبع کوچک با استفاده از لوله‌های CRT یا یک صفحه‌نمایش LCD شکل می‌گیرد و سپس روی یک صفحه بزرگ نمایش داده می‌شود.

 یک سیستم تلویزیون پروجکشن از یک پروژکتور، یک صفحه نمایش، یک صفحه کنترل و یک سیستم صوتی تشکیل شده است. در تلویزیون‌های خانگی همه قطعات در یک کیس هستند و به همین دلیل این‌گونه وسایل بزرگ هستند. فناوری نمایش تصویری غنی همراه با نرمی ذاتی پلاسما و درجه رنگ بالایی به تلویزیون ارائه می‌دهد.

 علاوه بر این، تلویزیون‌های پروجکشن دارای پدیده‌ای مانند پیکسل‌های صفحه نمایش قابل مشاهده نیستند و حتی زمانی که به صفحه نمایش نزدیک می‌شوید، نقاط تکی تصویر را نخواهید دید.

کریستال مایع تلویزیون

اصل عملکرد پانل‌های LCD بر اساس پدیده قطبش شار نور است. پنل LCD از دولایه شیشه پلاریزه که به هم چسبیده‌اند تشکیل شده است. یکی از لایه‌ها با یک پلیمر مخصوص که حاوی کریستال‌های مایع جداگانه است پوشیده شده است. جریان الکتریکی از کریستال‌ها عبور می‌کند و باعث می‌شود که آنها در یک زاویه خاص بچرخند.

تلویزیون‌های LED ازLEDها به عنوان نور پس زمینه ماتریس LCD استفاده می‌کنند که انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند، روشنایی، کنتراست و بازتولید رنگ بهتری دارد، گرمای کمتری منتشر می‌کنند و عمر طولانی‌تری دارد.

 میز تلویزیون

این مورد، به عنوان یک قاعده، در تلویزیون‌های مدرن از جنس پلاستیک است. ممکن است عناصر تزئینی از آلومینیوم یا فلز نیز در آن وجود داشته باشد؛ اما فقط در مدل‌های گران قیمت از فلز برای میز تلویزیون استفاده می‌شود. پایه تلویزیون را می‌توان به عنصر بدنه آن نیز نسبت داد.

صفحه تلویزیون

قطعات تلویزیون در کرمان

صفحه نمایش یا ماتریس صفحه نمایش گران‌ترین عنصر تلویزیون است و حدود ۶۰٪ از هزینه تلویزیون را به خود اختصاص می‌دهد. آنها هم معمولی و هم با پشتیبانی از سه بعدی مورب‌های مختلف تولید می‌شوند. اخیراً تولید تلویزیون‌های سه بعدی کاهش یافته است.

برد برق تلویزیون

برد پاور معمولاً جدا قرار می‌گیرد و هدف آن تأمین ولتاژ لازم به برد اصلی است و همچنین می‌تواند نور پس زمینه صفحه تلویزیون را تأمین کند. این مورد از مهم‌ترین قسمت‌های تلویزیون محسوب می‌شود و برای تعمیر تلویزیون در کرمان ابتدا این قطعه را بررسی می‌کنند.

برد اصلی تلویزیون

برد اصلی قلب تلویزیون است. بسته به عملکرد تلویزیون یک پردازنده، کانکتورها، عناصر، ماژول‌های کنترل نور پس زمینه، تیونرهای دیجیتال، یک پورت شبکه، WI-FI و… بر روی آن نصب شده‌اند. برد بلندگو معمولاً به صورت جداگانه نصب می‌شود و یک تقویت کننده صدا است.

تلویزیون، به ندرت از کار می‌افتد؛ اما اگر برد اصلی مشکلی داشته باشد، اصلی قابل تعمیر نیست. برد پاور بیشتر اوقات خراب می‌شود. برای تعمیر تلویزیون در کرمان گاهی لازم است بورد آن تعویض شود.

قیمت قطعات اصلی تلویزیون در کرمان

قیمت قطعات اصلی تلویزیون

چنانچه قصد تعمیر تلویزیون در کرمان را دارید می‌خواهید خودتان آن را انجام بدهید، باید از قیمت قطعات آگاه باشید؛ زیرا گاهی تعویض قطعه لازم است. قطعات هر برند قیمت متفاوتی دارند. در جدول زیر قیمت قطعات تلویزیون را به‌صورت حدودی مشاهده می‌کنید.

نام قطعه قیمت
مین برد سامسونگ ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان
برد پاور ۱ تا ۲ میلیون تومان
تیکان تلویزیون از ۱.۵ میلیون تومان به بالا
برد پاور پاناسونیک ۸۰۰ هزار تومان
مین برد تلویزیون ال جی ۴۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان
مین برد تلویزیون پلاسما ۵۰۰ تا ۵۵۰ هزار تومان
برد پاور سونی ۷۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان
برد پاور تلویزیون فیلیپس ۸۰۰ تا ۱۱۰۰ هزار تومان
تیکان تلویزیون سامسونگ ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان

رایج‌ترین مشکلات تلویزیون‌ها

تلویزیون‌های مدرن، صرف نظر از برند سازنده، دارای یک اصل عملکرد مشابه و لیستی از قطعاتی هستند که نیاز به تعمیر دارند. تلویزیون‌های CRT جای خود را به مدل‌هایی با صفحه نمایش LCD، OLED و PDP داده‌اند. شما به عنوان مصرف‌کننده‌ باید نقص‌های معمول تلویزیون‌ها را بدانید تا تصمیم درستی در مورد تعمیر تلویزیون در کرمان بگیرید.

کارگران باتجربه مرکز خدمات ادعا می‌کنند که اکثر خرابی‌های تلویزیون به دلیل مشکلاتی است که در قسمت الکترونیکی آنها ایجاد می‌شود. اغلب ترانزیستورهای ماژول اینورتر از کار می‌افتند و خازن‌های الکترولیتی منبع تغذیه متورم یا کاملاً از بین می‌روند که در نتیجه نقص‌های صنعتی یا لحیم کاری بی‌کیفیت روی برد مدار چاپی از بین می‌روند.

بهتر است این بخش را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید علت نقص تلویزیون خود و نحوه تعمیر آن را یاد بگیرید. رایج‌ترین موارد خرابی تلویزیون‌ها عبارت‌اند از:

خرابی برد پاور

برد پاور یکی از مهم‌ترین اجزای تلویزیون‌ها است. خرابی این قطعه می‌تواند دستگاه را از کار بیندازد. یکی از دلایل رایج چنین نقصی، افزایش شدید برق در شبکه منبع تغذیه است. در نتیجه مدارهای اولیه بلوک کاملاً سوخته و مدارهای ثانویه معمولاً دست نخورده می‌ماندند.

نشانه‌های ظاهری خرابی برد پاور یک مانیتور تیره است که به دستورات و سیگنال‌ها پاسخ نمی‌دهد و یک LED نشانگر در پنل جلوی تلویزیون که روشن نمی‌شود. در صورت خرابی پاور اگر LED روشن شود، بلافاصله پس از آن خاموش می‌شود. یک تلویزیون با چنین نقصی به تعمیر تلویزیون در کرمان نیازمند است.

خرابی اینورتر تلویزیون 

خرابی اینورتر تلویزیون 

ممکن است در حال تماشای تلویزیون باشید که ناگهان صفحه آن خاموش شود. مشکلات مربوط به اینورتر که مسئول تأمین ولتاژ بالا به لامپ‌های نور پس زمینه ماتریس صفحه است باعث خاموش شدن صفحه نمایش می‌شود. صفحه نمایش برای مدت زمان بسیار کوتاهی روشن می‌شود.

 بعد از منبع تغذیه، مشکلات اینورتر شایع‌ترین علت خرابی تلویزیون است. اینورتر تلویزیون قابل تعمیر است؛ اما اگر مشکل پیچیده باشد، باید آن را تعویض کنید.  تعمیر تلویزیون در کرمان و تعویض اینورتر امری تخصصی بوده و باید با کمک فردی متخصص انجام شود.

مشکلات نور پس زمینه ماتریسی تلویزیون 

به عنوان یک قاعده، لامپ‌های نور پس زمینه ماتریس به دلیل آسیب مکانیکی، استفاده شدید در روشنایی بالا یا نقص کارخانه از کار می‌افتند. در این حالت، تصویر روی صفحه تلویزیون کم نور یا محو شده و در برخی نقاط با سطوح مختلف روشنایی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای تعمیر تلویزیون در کرمان این لامپ‌ها را تعویض کنید.

خرابی برد اصلی با پردازنده مرکزی تلویزیون

نشانه بروز این مشکل دیدن تصاویر درهم‌ریخته در صفحه تلویزیون، ناپایداری تصویر یا جابه‌جایی آن به طرفین است. چنین تصاویری آزاردهنده هستند و سبب نارضایتی مشتریان می‌شوند. به همین سبب آن‌ها خیلی زود برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون در کرمان مراجعه می‌کنند.

نقض رمزگشای سیگنال تلویزیون

نقض رمزگشای سیگنال تلویزیون

تخریب ماتریکس تلویزیون در اثر ورود آب و اجسام خارجی به داخل دستگاه ایجاد می‌شود. در این حالت، تصویر روی صفحه تلویزیون مخدوش شده و مملو از نوار و لکه می‌شود. باید در نگهداری از این دستگاه بسیار احتیاط کنید و آن را با دستمال نمدار خشک نکنید. همچنین ضربه وسایل به دستگاه باعث سوختن و نقض عملکرد ماتریکس می‌شود.

خرابی دکمه پاور تلویزیون

گاهی خود تلویزیون مشکلی ندارد؛ اما دکمه پاور آن کار نکرده و در نتیجه دستگاه روشن نمی‌شود. اگر دکمه پاور تلویزیون را روشن نمی‌کند، به احتمال زیاد مشکل از PSU است. علی‌رغم این واقعیت که مدل‌های مدرن به سطوح حفاظتی مجهز هستند ممکن است این مشکل پیش بیاید. علائم PSU معیوب موارد زیر هستند.

  • تلویزیون اصلاً روشن نمی‌شود.
  • دستگاه پس از مدتی خود به خود خاموش می‌شود.
  • دکمه پاور دائماً چشمک می‌زند.
  • نشانگر روشن شده و بلافاصله خاموش می‌شود.

دلیل پی اس یو معیوب را در مادربورد جستجو کنید که ممکن است ریزترک‌هایی به دلیل افزایش برق روی آن ظاهر شده باشد. برای تعمیر تلویزیون در کرمان به تعمیرگاه یا نمایندگی مراجعه کنید؛ زیرا آنها به طور دقیق‌تر در مورد مشکل به شما توضیح داده و آن را رفع می‌کنند.

خرابی ماتریس تلویزیون

یک مشکل پیچیده‌تر، خرابی ماتریس یا الکترونیک مرتبط است. تعویض آن در صورت عدم کارکرد کامل، به دلیل هزینه‌های بسیار بالای آن گاهی غیرعملی است؛ اما برخی خرابی‌ها مانند نور پس زمینه ماتریس (اینورتر) و اجزای مجاور آن قابل تعمیر و تعویض هستند.

دلایل خرابی ماتریس ممکن است برخورد یک جسم سخت به صفحه نمایش، ورود رطوبت به دستگاه یا فرسودگی به دلیل کارکرد طولانی مدت آن باشد؛ در نتیجه، ممکن است شاهد راه‌راه‌های رنگی یا سیاه، تصاویر کج و معوج مختلف یا نبود تصویر باشید. برای اجتناب از هزینه‌های تعمیر تلویزیون در کرمان بهتر در مراقبت از دستگاه خود دقت کنید.

فرسودگی لامپ ماتریس تلویزیون

فرسودگی لامپ ماتریس تلویزیون

لامپ ماتریس در صورت عدم کارکرد مفید، به راحتی تعویض می‌شود. علت خرابی ممکن است ورود برق با فشار قوی به سیستم یا یک قطعه باکیفیت اولیه پایین باشد.

آسیب به لامپ ماتریس تلویزیون

این مورد به دلیل برخورد اجسام سخت با تلویزیون، برخورد تصادفی اجسام با آن یا سایر تأثیرات فیزیکی رخ بدهد. در این صورت حتماً با تعمیر تلویزیون در کرمان تماس بگیرید تا با تعویض آن وسیله را تعمیر کنند. کاهش نور صفحه و ظاهر شدن تصاویر کج و معوج بر روی آن نیز نشان دهنده نقص ماتریس است.

علائم خرابی تصویر سنسور تلویزیون

اگر قصد تعمیر تلویزیون در کرمان را دارید، بهتر است نگاهی هم به سنسورها بیندازید. وقتی تصویر سنسور خراب می‌شود، معمولاً نشانه‌های زیر ظاهر می‌شود که ما در ادامه برخی از آن‌ها را شرح می‌دهیم.

برفک روی صفحه نمایش

اگر تلویزیون شما برفک دارد، اول از همه، باید اتصال آنتن و یکپارچگی کابل را بررسی کنید یا سعی کنید کانال‌ها را دوباره پیکربندی کنید. اگر این کار کمکی نکرد، مشکل جدی‌تر است.

تصویر چشمک زن

به احتمال زیاد در سیستم خنک کننده مشکلی وجود دارد که باعث ایجاد نقض در تصویر شده و اجازه پخش درست تصاویر را نمی‌دهد.

نوارهای عمودی یا افقی

گاهی اوقات نوارهایی به صورت افقی یا عمودی و به رنگ‌های صورتی و قرمز در صفحه نمایشگر ظاهر می‌شوند. دلیل آن در عملکرد نادرست ماژول اسکنر خط یا واحد اسکنر عمودی است. در هر صورت، برای تعمیر تلویزیون در کرمان تشخیص کارشناسی ارشد مرکز خدمات مورد نیاز است.

پیکسل‌های مرده یا ماتریس شکسته تلویزیون

ظهور نقاط سیاه یا رنگی، نشانه‌ای از پیکسل‌های مرده است. شاید این نقاط هنگام تماشای تلویزیون آزاردهنده نباشند؛ اما باگذشت زمان ممکن است تعداد آنها افزایش یابد. چنین نقصی قابل تعمیر نیست و فقط با جایگزینی کامل ماتریس می‌توانید این نقاط را حذف کنید.

رنگ‌های درهم برهم تلویزیون

رنگ‌های درهم برهم تلویزیون

اگر یک آشفتگی رنگ کامل بر روی صفحه نمایش وجود داشته باشد، ممکن است علت آن سیستم عامل نرم افزار باشد. مشکل با نصب مجدد یک نسخه جدیدتر و پایدارتر برنامه حل می‌شود.

صفحه سفید بدون عکس تلویزیون

دلیل این اتفاق سوختن خازن‌های الکترولیتی روی مادربورد است. این خازن‌ها را تعویض کنید یا با یک تعمیرکار تلویزیون در کرمان تماس بگیرید.

نوارهای پهن یک یا دو رنگ تلویزیون 

وقتی نوارهای پهن یک یا دو رنگ بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود، لازم است برای تعمیر تلویزیون در کرمان قابلیت اطمینان اتصال کابل اتصال ماتریس به برد و همچنین یکپارچگی آن بررسی شود.

مادربورد معیوب تلویزیون

مشکلات مادربورد با تداخل مکرر در حین عملکرد صفحه نمایش، مشکلات در کنترل عملکردها، اتصالات غیر کارکرده و عدم توانایی در پیکربندی تجهیزات نشان داده می‌شود. اغلب کارشناسان خرابی مبدل DC یا خرابی کامل نرم افزار را تشخیص می‌دهند. هر دو مورد توسط اساتید مرکز خدمات تعمیر تلویزیون در کرمان به راحتی رفع می‌شود.

مشکلات صدا در تلویزیون

این نیز یک مشکل نسبتاً رایج است که می‌تواند به دلیل معیوب بودن بلندگو یا تقویت کننده صوتی کاملاً ناکارآمد رخ دهد. گاهی اوقات مشکل در خود کانال رادیویی و منبع است. عیب یابی و رفع این نقض در نمایندگی تعمیر تلویزیون در کرمان انجام می‌شود.

گیرنده و آنتن تلویزیون 

همچنین یک خرابی رایج در تلویزیون‌ها مربوط به آنتن است که اغلب با بررسی اتصال تماس کابل با تلویزیون حل می‌شود. گاهی اوقات دستگاه خارجی گیرنده است که کار نمی‌کند. پردازنده ویدئویی بخش بسیار مهمی از سیستم تلویزیون است که خرابی آن باعث ایجاد یک تصویر مخدوش می‌شود. برای تعمیر تلویزیون در کرمان تشخیص خدمات ویژه مورد نیاز است.

تعمیر انواع تلویزیون در کرمان

تعمیر انواع تلویزیون در کرمان

تعمیر تلویزیون در کرمان امری حساس و تخصصی به نظر می‌رسد. در بخش قبلی شما را با رایج‌ترین خرابی‌های دستگاه‌های نمایش خانگی آشنا کردیم تا بتوانید اشکالات جزئی آن‌ها را برطرف کنید. در ادامه به معرفی رایج‌ترین مشکلات و تعمیر تلویزیون در کرمان می‌پردازیم. در برخی موارد برای تعمیر تلویزیون در کرمان لازم است از تعمیرکار کمک بگیرید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرمان

متخصصان مرکز خدمات خاطرنشان می‌کنند که یک نقص رایج در تلویزیون‌های سامسونگ اغلب سیستم عامل نرم افزار است. به همین دلیل، خاموش شدن خود به خود و هنگ کردن تصویر ممکن است رخ دهد. بهتر است اگر خودتان لازم می‌دانید نگاهی به تنظیمات تلویزیون سامسونگ بیندازید.

 برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرمان یا عیب یابی آن بهتر است از یک متخصص نیز نظر خواهی کنید یا به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در کرمان مراجعه کنید.

تعمیر تلویزیون ال جی در کرمان

تلویزیون‌های ال جی در بیشتر خانه‌ها یافت می‌شوند. رایج‌ترین مشکلات تلویزیون‌های ال جی موارد زیر هستند.

تغییر حالت خودکار

گاهی حالت خودکار تلویزیون دچار اشکال شده و تصاویر پخش نمی‌شوند. وجود مشکل در پردازنده تلویزیون سبب این حالت می‌شود.

 ظاهر شدن نوارهای باریک روی صفحه

برخی نوارهای باریک به دلیل وجود مشکل در خازن‌ها روی نمایشگر تلویزیون ال جی ظاهر می‌شوند.

ذخیره نکردن تنظیمات تلویزیون ال جی

 شما توسط به‌روزرسانی سیستم عامل می‌توانید این مشکل را حل کنید و به خدمات تعمیر تلویزیون در کرمان برای این مورد نیازی نخواهید داشت.

روشن نشدن تلویزیون ال جی

علت روشن نشدن تلویزیون ال جی، وجود اشکال در مین برد دستگاه است. این قطعه مانند مغز دستگاه وظیفه هر کدام از اجزای دیگر را تعیین می‌کند. واضح است که اگر مین برد یا برد اصلی آسیب دیده باشد، دستگاه روشن نمی‌شود. نوسانات برق، کابل‌های غیر استاندارد و آب‌خوردگی تلویزیون از مهم‌ترین دلایل از کار افتادن برد اصلی هستند.

اگر مین برد آسیب دیده باشد، دیگر تعمیر تلویزیون ال جی در منزل امری نخواهد بود که شما خودتان از پس آن بر بیاید. تعمیر تلویزیون ال جی در کرمان امری تخصصی بوده و در نمایندگی تلویزیون ال جی در کرمان زیر نظر متخصصان انجام می‌شود.

در صورتی که به خدمات تعمیر صفحه تلویزیون ال جی یا تعویض ال ای دی تلویزیون ال جی نیاز دارید می‌توانید با شماره تلفن تعمیرات تلویزیون ال جی در کرمان تماس و از آن‌ها مشورت بخواهید. کارشناسان در این مرکز پس از بررسی دستگاه شما در مورد خرابی آن، قطعات لازم و هزینه تعمیر تلویزیون ال جی در کرمان با شما صحبت می‌کنند.

تعمیر تلویزیون فیلیپس در کرمان

گاهی اوقات در تلویزیون‌های فیلیپس، تصویر به صورت ناواضح پخش می‌شود که نشان دهنده وجود مشکل در ریز مدارها است. گاهی نیز دکمه‌های دستگاه کار نمی‌کنند که نشان دهنده مشکل در حافظه یا عدم کارکرد کنترل پنل است.

 همچنین روشنایی ضعیفی در تصویر وجود دارد که دلیل آن ممکن است مشکلات نور پس زمینه صفحه نمایش باشد. کارشناسان نمایندگی تلویزیون فیلیپس در کرمان می‌توانند این نقایص را رفع کنند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در کرمان

تعمیر انواع تلویزیون در کرمان

یکی از رایج‌ترین مشکلات در عملکرد این تلویزیون‌ها مربوط به نمایش تصویر بر روی صفحه نمایش است. در مدل‌های قدیمی‌تر، برای رفع مشکل، اغلب تعویض یا تعمیر لامپ مسئول نمایش تصویر یا تعمیر قاب و واحدهای اسکن خط کافی بود.

خرابی پردازنده ویدئویی، خرابی تقویت کننده سیگنال ویدئویی یا نقص در ماتریس صفحه نمایش از جمله علل این نقص هستند. بهتر است قبل از هر اقدامی نظر تخصصی افراد دیگر را نیز جویا شوید. برای عیب یابی یا تعمیر تلویزیون در کرمان به نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در کرمان مراجعه کنید.

تعمیر تلویزیون اسنوا در کرمان

تلویزیون‌های اسنوا ممکن است در بسیاری از خانه‌ها پیدا شود. اگر در کنترل عملکرد تلویزیون با کنترل از راه دور مشکل دارید، اولین کاری که باید انجام دهید تعویض باتری‌های تلویزیون است. این دستورالعمل همیشه کمک نمی‌کند؛ زیرا اغلب علت مشکل خرابی دستگاه به دلیل فشار مکانیکی یا رطوبت در داخل کیس است.

اگر تلاش برای تعمیر کنترل از راه دور به نتایج مطلوب منتهی نشد، برای تعمیر تلویزیون در کرمان جداسازی تلویزیون و عیب یابی گیرنده سیگنال مورد نیاز است که باید توسط متخصصان در نمایندگی تلویزیون اسنوا در کرمان انجام شود.

تعمیر تلویزیون دوو در کرمان

دوو برندی سرشناس است که محصولاتی با قابلیت‌ها و امکانات مناسب روانه بازار می‌کند. اگر در تلویزیون اسنوا کانال‌ها دریافت نمی‌شوند، به دلیل نصب نامناسب آنتن یا خرابی تیونر است. بهتر است برای نظر تخصصی‌تر به نمایندگی تلویزیون دوو در کرمان مراجعه کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون در کرمان

هزینه تعمیر تلویزیون در کرمان

برای تعمیر تلویزیون در کرمان خدمات مختلفی صورت می‌گیرد و هر کدام از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند. در جدول زیر به طور حدودی قیمت تعمیر تلویزیون در کرمان را نشان داده‌ایم. قیمت تعمیرات برای برندهای مختلف ممکن است متفاوت باشد.

خدمات تعمیر تلویزیون در کرمان قیمت
تنظیم ظاهری تلویزیون بدون باز کردن آن ۵ تا ۶ میلیون تومان
تعمیر یا تعویض پنل ۲۰۰ تا ۲۸۰ هزار تومان
تعمیر پاور ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
تعمیر اسپیکر ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
تعمیر برد اینورتر ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان
تعمیر یا تعویض برد ۳۵۰ تا ۴۵۰ هزار تومان
نصب و تنظیم آنتن ۱۰۰ تا ۱۸۰ هزار تومان
تعمیر و تعویض خازن‌های تصویر ۲۸۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
تعمیر بک لایت ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان

شارینو

افرادی که در شهر کرمان اقامت دارند یا می‌خواهند برای مدتی به این شهر سفر کنند می‌توانند با مراجعه به  سایت شارینو در این مورد اطلاعات مفید زیادی کسب کنند؛ زیرا در این سایت مطالب کاربردی زیادی در مورد مکانیک سیار در کرمان، آموزشگاه زبان در کرمان، هرس باغ در کرمان، کناف کار در کرمان، مبل شویی در کرمان، نرده استیل در کرمان و آموزشگاه موسیقی در کرمان وجود دارد.

جالب است بدانید که این موارد تنها بخشی از مقالاتی است که می‌توانید در شارینو بخوانید و در مورد باشگاه‌های بدنسازی در کرمان، آموزشگاه آشپزی در کرمان، تعمیر چیلر در کرمان و برق کار در کرمان نیز مطالب گوناگونی بارگذاری شده است.

شما با مراجعه به سایت شارینو حتی می‌توانید در مورد طراحی سایت در کرمان، نویسندگان کرمان، کافه‌های کرمان و سینماهای کرمان نیز بخوانید. آدرس، شماره تلفن و قیمت‌های جزئی‌ترین وسایل در مقالات ما آورده شده است تا ضمن افزایش آگاهی شما، در خصوص این موارد نیز اطلاعات شما را به روز کند.

سخن پایانی

تعمیر تلویزیون در کرمان ممکن است امری چندان پیچیده به نظر نرسد. شما می‌توانید با خواندن این مقاله با قطعات مهم این دستگاه و علت برخی از خرابی‌ها آشنا شوید.

بهتر است فقط برای اشکالات جزئی تلویزیون خود دست به کار شوید و نقص‌های بزرگ‌تر را به کارشناسان واگذار کنید. این مطلب پیرامون تعمیر تلویزیون در کرمان، مهم‌ترین علل خرابی آن و برخی هزینه‌های تعمیر صحبت می‌کند.

سؤالات متداول

  1. چرا در تلویزیون گاهی یک یا چند دکمه کار نمی‌کنند؟

 خطا ممکن است مربوط به کلید ماژول کنترل یا نقص خود کنترلر باشد.

  1. چرا تلویزیون روشن یا خاموش نمی‌شود؟

خرابی منبع تغذیه در برابر تغییرات ناگهانی ولتاژ و ظاهر شدن ریزترک‌ها روی مادر بورد، کار نکردن دکمه پاور و تمام شدن باطری از دلایل این مشکلات هستند.

  1. چرا تلویزیون خود به خود خاموش می‌شود؟

در این مورد تست منبع تغذیه و تشخیص مادربورد به شما کمک می‌کند تا مشکل را پیدا کنید.

  1. بهترین برند تلویزیون موجود در بازار کدام است؟

دوو، ال جی، سامسونگ و جی پلاس جزو برندهای برتر تلویزیون هستند.

  1. تعرفه تعمیرات تلویزیون در کرمان چقدر است؟

برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها بهتر است به نمایندگی‌ برند مربوطه مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *