تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان

فهرست مطالب

تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان چگونه انجام می‌شود؟ بسیاری از ما به تعمیر این وسایل نیاز داریم؛ زیرا همیشه تعمیر کم‌هزینه‌تر از تعویض یا خرید وسایل جدید است. برخی از تعمیرات بسیار ساده و جزئی هستند و به راحتی توسط خود شما انجام می‌شوند.

در این مقاله ما به توضیح نکاتی در مورد تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان پرداخته و شما را با این موضوع بیشتر آشنا می‌کنیم.

قطعات ماشین لباسشویی در کرمان

این بخش به معرفی اجزا و قطعات ماشین لباسشویی اختصاص یافته است و در عین ذکر نام قطعه به معرفی و شرح عملکرد آن در این وسیله می‌پردازیم.

مجموعه مخزن و بلبرینگ لباسشویی

مخزن لباسشویی هم پلاستیکی و هم ضد زنگ است. داخل آن یک بخش طبل مانند سوراخ‌دار با دنده وجود دارد. هنگام چرخش، دنده‌ها تأثیر فیزیکی را افزایش می‌دهند و به چرخش یکنواخت لباس‌ها کمک می‌کنند.

شیر ورودی آب لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی در کرمان

قبل از تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان باید بدانید که شیر می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. واحد کنترل به سیم‌پیچ انرژی می‌دهد و میدان الکترومغناطیسی ایجاد شده دریچه را باز می‌کند تا آب وارد مخزن لباسشویی شود.

قفل درب لباسشویی

قفل درب لباسشویی حاوی یک عنصر حرارتی است که صفحه را گرم می‌کند. این باعث منبسط شدن صفحه شده و تغییر شکل آن باعث می‌شود درب لباسشویی قفل شود. پس از قفل شدن درب، پروسه شستن البسه توسط ماشین شروع می‌شود.

موتور لباسشویی

موتور بخش طبل مانند لباسشویی را می‌چرخاند و قلب دستگاه است. موتور در پایین دستگاه نصب می‌شود. بعضی از موتورها مستقیماً از دیواره عقب به مخزن متصل می‌شوند. این امر باعث کاهش لرزش و اندازه دستگاه می‌شود.  تعمیر این تجهیزات به تنهایی غیرممکن است و باید حتما از تعمیرکار ماهر بخواهید در تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان به شما کمک کند.

تاکوژنراتور لباسشویی

این سنسور سرعت چرخش را در هنگام شستشو و چرخش اندازه‌گیری می‌کند. تاکوژنراتور بر روی شفت موتور به صورت حلقه‌ای با دو سیم قرار گرفته و با استفاده از میدان مغناطیسی ولتاژ تولید شده در حین چرخش را اندازه‌گیری می‌کند.

سوئیچ فشار لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی در کرمان

این قطعه سطح آب مخزن را اندازه‌گیری می‌کند. سوئیچ فشار شبیه یک جعبه گرد مسطح با سیم است که در قسمت بالایی کیس نزدیک به یکی از دیوارها نصب می‌شود.

المنت حرارتی و سنسور دما لباسشویی

المنت حرارتی آب را تا دمای انتخاب شده گرم می‌کند. این قطعه در پایین مخزن نصب شده و توسط سنسور دما کنترل می‌شود. در لباسشویی دو نوع سنسور دما وجود دارد که ترموستات و ترمیستور هستند و هر کدام نقش متفاوتی در لباسشویی دارند.

پمپ تخلیه با فیلتر لباسشویی

این قطعه آب را در تمام چرخه پمپاژ می‌کند و مجهز به فیلتری برای خود تمیز شوندگی در جلوی بدنه است. این قطعه ممکن است کوچک به نظر برسد؛ اما نقش مهمی در لباسشویی دارد و خرابی یا بسته شدن آن سبب افت عملکرد لباسشویی می‌شود.

ضربه‌گیر و فنر لباسشویی

در لباسشویی برای خنثی کردن ارتعاشات ناشی از چرخش در سرعت‌های بالا از ضربه‌گیر و فنر استفاده شده است. به لطف وجود این قطعه دیگر خبری از سروصداهای زیاد هنگام شستشو لباس‌ها نیست. گاهی تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان فقط تعویض ضربه‌گیر آن است.

برد لباسشویی

قطعات ماشین لباسشویی در کرمان

اگر این‌طور فرض کنیم که موتور قلب لباسشویی است، برد نیز می‌تواند مغز آن محسوب شود. تمامی سنسورها و واحدهای محرک به آن متصل هستند. برد مجموعه آب، عملکرد موتور و پمپ را تنظیم کرده و زمان شستشو را کنترل می‌کند. برد لباسشویی  شامل یک پانل نشانگر و ماژول است.

بدنه فلزی لباسشویی

برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان باید بدانید که بدنه قاب دستگاه معمولاً از فلز و پلاستیک ساخته می‌شود. پوشش بالایی لباسشویی می‌تواند از جنس فلز، پلاستیک یا نئوپان باشد. در حالتی که بدنه از جنس نئوپان باشد، لباس‌های خیس را روی آن قرار ندهید یا آب نریزید؛ زیرا متورم شده و رطوبت وارد واحد کنترل می‌شود.

دستگاه پخش پودر

این قسمت شامل پخش‌کننده مواد شوینده و قیف است. بسته به مدل لباسشویی قسمت پخش پودر آن می‌تواند دارای ۲-۵ محفظه باشد. آب وارد هر محفظه می‌شود، پودر و نرم‌کننده را شسته و با خود وارد مخزن که لباس‌ها در آن قرار دارند می‌کند.

شیلنگ تخلیه لباسشویی

برای اتصال واحد به آبرسانی و فاضلاب مرکزی، لوله‌های خاصی موردنیاز است که طول آنها بستگی به فاصله دستگاه از ارتباطات دارد. در صورت لزوم، تعویض شیلنگ‌ها با انواع طولانی‌تر مشکل نیست. در صورت نشتی یا کم‌فشار بودن آب باید برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان لوله‌های آن را بررسی کنید.

قیمت قطعات ماشین لباسشویی در کرمان

قیمت قطعات ماشین لباسشویی

بسیار پیش آمده است که مشتریان به دنبال یک قطعه مخصوص از ماشین لباسشویی باشند. گاهی خود آن‌ها تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان را بر عهده می‌گیرند و گاهی نیز از تعمیرکار کمک می‌خواهند. تعویض قطعه توسط خود شما می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد.

در جدولی که مشاهده می‌کنید قیمت انواع قطعات ماشین لباسشویی در کرمان به صورت حدودی نشان داده شده است. با بررسی این جدول می‌توانید از تعرفه‌های تعمیر لباسشویی در کرمان اطلاع پیدا کنید.

نام قطعه قیمت به صورت حدودی
لرزه‌گیر لباسشویی ۴ عددی ۵۰ هزار تومان
لاستیک دور درب لباسشویی از ۵۰۰ تا ۶۸۰ هزار تومان
موتور خشک‌کن لباسشویی ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
رسوب‌گیر لباسشویی از ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان
شیلنگ تخلیه لباسشویی ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
برد لباسشویی از ۱.۵ میلیون تومان به بالا
پمپ تخلیه آب لباسشویی ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان
کلکتور لباسشویی از ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
تایمر لباسشویی ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
موتور لباسشویی از ۲ میلیون تومان به بالا
آرمیچر لباسشویی از ۹۰۰ هزار تومان به بالا
فیلتر لباسشویی ۵۰۰ هزار تومان به بالا
درب لباسشویی از ۲.۵ میلیون تومان به بالا
شیر برقی ماشین لباسشویی از ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
سنسور حرارتی المنت لباسشویی ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
پروانه پخش‌کن آب لباسشویی از ۱.۸۰۰۰۰۰ تومان

رایج‌ترین خرابی‌های ماشین لباسشویی

نمی‌دانید چرا ماشین لباسشویی آن‌طور که باید کار نمی‌کند؟ هم خرابی‌های سبک و هم مشکلات ناشی از فرسودگی قطعات می‌توانند دلیل خرابی لباسشویی باشند. تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان کاری تخصصی است. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا ماشین لباسشویی خراب می‌شود و چگونه خودتان خرابی را تشخیص دهید.

ماشین لباسشویی آب را به داخل نمی‌کشد

فشار ضعیف آب می‌تواند از علت‌های ایجاد چنین مشکلی باشد. به همین دلیل، ماشین لباسشویی آب را بسیار آهسته پمپ می‌کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که اصلاً آب به مخزن وارد نمی‌شود. کافی است شیر را باز کنید. اگر آب ضعیف جریان داشته باشد، معلوم می‌شود که فشار آن مشکل دارد.

یکی دیگر از علل ایجاد این مشکل پیچ‌خوردگی شیلنگ تأمین آب است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که دستگاه در کابینت یا قفسه تعبیه شده باشد. اطلاع از چنین نکاتی می‌تواند در تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان به شما کمک کند.

لباسشویی آب ندارد

دلیل این مورد می‌تواند این باشد که درب لباسشویی محکم بسته نشده است. هنگامی که درب بسته است، با ایجاد صدای یک کلیک مشخص می‌توانید تشخیص دهید که بسته شده است. در صورت قفل بودن روی صفحه نمایش ماشین‌های هوشمند، یک اعلان مبنی بر قفل بودن در نمایش داده می‌شود.

برای رفع این مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان باید واشر درب را بررسی کرده و آن را تعویض کنید. در برخی موارد تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرمان به شما می‌گوید لازم است یک درب جدید تهیه کنید.

فیلتر لباسشویی زنگ زده است

فیلتر لباسشویی

 زنگ‌زدگی فیلتر به راحتی تمیز می‌شود. وسیله اصلی برای این کار فشار خوب آب جاری و سوزن برای مکان‌های صعب‌العبور است.  برای تمیز کردن کامل باید توری با انبردست برداشته شود و سپس آن را زیر شیر آب بشویید.

سنسور آب خراب است

سنسور ماشین لباسشویی توسط فشار هوایی که از لوله عبور می‌کند فعال می‌شود. برای بررسی عملکرد قطعه لازم است به جای شلنگ یک لوله لاستیکی یا سیلیکونی با طول و قطر یکسان وصل شود. سپس به آن ضربه بزنید. اگر صدای کلیک شنیده شود، فنرهای آن کار می‌کنند.

به یاد داشته باشید قبل از بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان باید وسیله را خاموش شود. در غیر این صورت عنصر گرمایش بیش از حد گرم می‌شود. دانستن همین نکات ساده به شما کمک می‌کند در هزینه‌های خود برای قیمت تعمیر انواع لباسشویی در کرمان صرفه جویی کنید.

ماشین لباسشویی لباس‌ها را آب‌کش نمی‌کند

اگر حالت اشتباه انتخاب شود، ماشین لباسشویی با تمام قدرت خود نمی‌تواند لباس‌ها را به خوبی آبکشی کند. دومین دلیل طبیعی این اتفاق سرعت بسیار کم لباسشویی است. در این صورت لباس‌های شسته شده مرطوب می‌مانند و به نظر می‌رسد که ماشین لباسشویی آن‌ها را فشرده نکرده است.

در کنار این موارد نقص داخلی دستگاه نیز می‌تواند علت بروز این اتفاق باشد. اضافه‌بار، عدم تعادل و توزیع نابرابر لباسشویی می‌تواند از جمله این دلایل باشد. توصیه می‌شود قبل از تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان عیب‌یابی دستگاه را به متخصصان نمایندگی لباسشویی در کرمان بسپارید.

فیلتر یا شیر تخلیه کار نمی‌کند

گاهی دیده شده است که آب در زمان مناسب از مخزن خارج نمی‌شود و باعث ایجاد اختلال در چرخش مخزن لباسشویی می‌شود که دلیل آن گرفتگی فیلتر تخلیه است. فیلتر یا شیر تخلیه در پایین ماشین لباسشویی پشت یک پانل یا پوشش قابل جابه‌جایی قرار دارد.

اگر چنین اشکالی در ماشین شما وجود دارد، باید آن را از نظر وجود اجسام خارجی بررسی و تمیز کنید. برای این کار، ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید، کاسه‌ای را زیر فیلتر قرار دهید تا آب در آن جمع شود. اگر سوپاپ کثیف است، باید برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان لوله نازل را تمیز کنید.

دورسنج آسیب‌دیده است

این قسمت مسئول کنترل تعداد دور باتوجه به برنامه انتخابی و وزن لباس‌ها است. سرعت‌سنج به دلیل اضافه بارهای مکرر، بست شل، اتصالات معیوب و سیم‌کشی از کار می‌افتد. یک بست شل را می‌توان سفت کرد؛ اما بهتر است حل مشکل سیم‌کشی را به یک متخصص بسپارید. اگر مشکل لباسشویی در سرعت‌سنج آن باشد، برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان کافی است آن را تعویض کنید.

موتور خراب شده است

موتور لباسشویی

یک مشکل رایج در استفاده طولانی مدت از لباسشویی‌ها خراب شدن موتور است. موتورها بیشتر به دلیل فرسودگی خراب می‌شوند. در برخی موارد نوسانات برق نیز می‌تواند سبب سوختن‌ها آن شود. تعویض یا تعمیر موتور لباسشویی کاری تخصصی بوده و باید فقط توسط نمایندگی یا تعمیرکاران باتجربه انجام شود.

ماشین لباسشویی آب را گرم نمی کند

اگر آب در ماشین لباسشویی گرم نشود، مشکل در عنصر گرمایش شکسته یا سیم کشی آن است. سیم‌کشی به‌مرورزمان از ارتعاشات ایجاد شده توسط تجهیزات فرسوده می‌شود. شما باید برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان قسمت‌های آسیب‌دیده سیم را لحیم کنید؛ اما ترجیح ما تعویض آن‌ها است.

ماشین لباسشویی بعد از شستشو آب را تخلیه نمی‌کند

بعد از اتمام چرخه، آب در ماشین لباسشویی باقی می‌ماند و به طور کامل تخلیه نمی‌شود. این اتفاق باعث زنگ‌زدگی ماشین و ایجاد بوی بد در محیط می‌شود. علت تخلیه نشدن آب لباسشویی می‌تواند موارد زیر باشد.

برنامه لباسشویی خراب شده است

اگر برنامه لباسشویی دچار نقص شده باشد، با راه‌اندازی مجدد برطرف می‌شود. در این مورد برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان با خاموش و روشن کردن ماشین کار شما راه می‌افتد.

فیلتر لباسشویی فرسوده شده است

برای بررسی وضعیت فیلتر، ابتدا باید آب را با استفاده از درب که در گوشه پایینی دستگاه قرار دارد تخلیه کنید. این کار باید بادقت انجام شود و قبلاً ظرفی برای تخلیه آب تهیه کرده باشید تا اتاق را غرق آب نکنید. اگر تعمیر کار تشخیص دهد که فیلتر مسدود شده است، باید برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان آن را تمیز یا تعویض کنید.

شیلنگ فرسوده شده است

در صورت فرسودگی شیلنگ باید قطعه را تعویض کنید. اگر سالم به نظر می‌رسد، کار شما بررسی گرفتگی لوله یا سیفون فاضلاب است. برای انجام این کار، شیلنگ را جدا کرده، آن را در سینک آویزان کرده و حالت تخلیه آب را روشن کنید. اگر آب به طور معمول جریان داشته باشد، پس مشکل از خود فاضلاب است.

ماشین لباسشویی نشتی دارد

اگر دستگاه شما نشت کرده است، برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان ابتدا باید دریابید که مایع از کجا جریان دارد. این مایع می‌تواند از پایین جاری شود یا از دریچه آن بیرون بریزد. معمولاً این امر به دلیل آسیب دیدن قطعات ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود.

 مشکل شلنگ شایع‌ترین دلیل نشت دستگاه است. شما با تعویض واشر می‌توانید مشکل را حل کنید؛ اما اگر علت نشت آب لباسشویی آسیب به شلنگ باشد، باید آن را تعویض کنید.

مخزن آسیب‌دیده است

تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان

در این مورد برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان تعویض قطعات ضروری است. برای تعیین مشکلات مخزن باید قسمت پایین دستگاه را بررسی کنید. شما به یک چراغ‌قوه نیاز دارید. با دنبال کردن آثار آب می‌توانید محل نشتی دستگاه و آسیب آن را پیدا کنید.

ماشین لباسشویی صداهای آزاردهنده تولید می‌کند

لباسشویی‌ها معمولأ به عایق صدا مجهز هستند تا هنگام کار صدای شستشو آرامش خانه را به هم نریزد. اگر هنگام کار لباسشویی صداهای بلند شنیده می‌شود، به دلیل وجود نقص یا خطاهای جزئی در برنامه است. چرا ماشین لباسشویی سروصدای زیادی ایجاد می‌کند؟ توزیع ناهموار لباس‌ها در طول فرایند شستشو باعث عملکرد پر سروصدای آن می‌شود.

 این مشکل اغلب با مدل‌های قدیمی‌تر تجهیزاتی که عملکرد کنترل تعادل ندارند، رخ می‌دهد. برای حل این مشکل و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان کافی است به اندازه ظرفیت ماشین از آن انتظار داشته باشید. برای بررسی تخصصی‌تر از نظر کارشناسانی که تعمیر مدل‌های لباسشویی در کرمان را انجام می‌دهند کمک بگیرید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان

ماشین‌های لباسشویی به دلایل مختلفی ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشند. در بسیاری موارد مشورت با یک متخصص می‌تواند مسیر درست کردن وسیله را هموارتر کند. حتی اگر خود شما قصد تعمیر این وسیله را دارید، بهتر است از قیمت تعمیرات لباسشویی در کرمان اطلاع داشته باشید. تعرفه تعمیر انواع ماشین لباسشویی در کرمان به صورت حدودی در جدول زیر مشخص شده‌اند.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان تعرفه تعمیرات لباسشویی به تومان
تعویض فیلتر لباسشویی ۸۰ هزار تومان
جرم‌گیری و شستشوی لباسشویی ۱۰۰ هزار تومان
تعویض پمپ لباسشویی ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار تومان
تعویض المنت لباسشویی ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
تعویض سنسور لباسشویی ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان
تعمیر تایمر مکانیکی و الکتریکی ماشین لباسشویی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
تعویض بلبرینگ لباسشویی ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان
تعویض لاستیک در لباسشویی ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
تعمیر یا تعویض هیدرو استات لباسشویی ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
تعویض شیر برقی لباسشویی ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
تعویض میکروسوئیچ لباسشویی ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزار تومان

 

تعمیر انواع ماشین لباسشویی در کرمان

تعمیر انواع ماشین لباسشویی در کرمان

ماشین‌های لباسشویی در عمل تفاوت‌های بزرگی با یکدیگر ندارند؛ اما برندهای مختلف قطعات متفاوتی را استفاده می‌کنند. همین امر باعث ایجاد چالش در تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان شده است. در این قسمت از مقاله در مورد تعمیر انواع ماشین لباسشویی در کرمان صحبت می‌کنیم.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در کرمان

این ماشین دارای برچسب انرژی A++ بوده و به ورودی آب سرد و گرم مجهز شده است. درب الکترومگنتیک، ظرفیت ۹ کیلوگرمی و قابلیت تنظیم دمای آب از جمله امکانات این محصول هستند. استفاده از لباسشویی این برند به شما امکان می‌دهد لباس‌ها را بدون هیچ‌گونه آسیبی شسته و استفاده کنید.

در هنگام نصب یا سرویس آن افراد فعال در نمایندگی به شما کمک می‌کنند؛ همچنین اگر برای سرویس، نصب یا تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان به کمک نیاز دارید، کافی است با نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در کرمان تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در کرمان

لباسشویی اسنوا با ظرفیت ۸ کیلوگرمی و قابلیت‌های ویژه خود باید انتخاب خانواده‌های پرجمعیت باشد. می‌توانید مطمئن باشید که ماشین به درستی و طبق تنظیمات شما کار می‌کند. با لباسشویی اسنوا لباس‌های شما هرگز رنگ پس نداده و به خوبی تمیز می‌شوند.

 این ماشین دارای برچسب انرژی بهینه بوده و به ندرت به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان نیاز پیدا می‌کند. در صورت خرابی آن با نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا در کرمان تماس برقرار کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس در کرمان

به یک لباسشویی باکیفیت با کارایی بالا نیاز دارید؟ ماشین لباسشویی جی پلاس امکانات منحصر به فردی مانند شستشوی لباس کودک، شستشوی آرام در شب و شستشو در زمان دلخواه را برای شما فراهم می‌کند. این محصول با ظرفیت ۹ کیلوگرمی خود برای تمیز کردن لباس‌های خانواده پرجمعیت شما مناسب است.

می‌توانید لباس‌ها را طبق تنظیمات دلخواه خود بشورید و تمیز و اتو شده تحویل بگیرید. برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان بهتر است از افراد فعال در نمایندگی ماشین لباسشویی جی پلاس در کرمان کمک بخواهید.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در کرمان

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در کرمان

آبسال نام آشنایی در حوزه لوازم خانگی است. این ماشین‌ها با ظرفیت و قابلیت‌های مختلفی در بازار وجود دارند. در هنگام خرید به کم‌مصرف بودن محصول و تطابق قابلیت های آن با انتظارات خود دقت کنید. تنظیمات مختلف این دستگاه باتوجه به نیاز مشتریان و انتظارات آن‌ها اجرا شده است.

اگر ماشین شما به تعمیر نیاز دارد یا صرفأ مایل به عیب‌یابی و سرویس آن هستید، نمایندگی ماشین لباسشویی آبسال در کرمان برای ارائه خدماتی مانند سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان به مشتریان آماده هستند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرمان

هنوز هم بسیاری از مشتریان بدون هیچ شک و تردیدی به سراغ لوازم خانگی برند سامسونگ می‌روند و مطمئن هستند از انتخاب خود پشیمان نمی‌شوند. لباسشویی سامسونگ طراحی زیبا و خاصی دارد و با سایر لوازم آشپزخانه به خوبی هماهنگ می‌شود. این دستگاه دارای برچسب مصرف بهینه انرژی و قفل کودک است.

می‌توانید ظرفیت‌های بالای آن که ۹ کیلوگرمی هستند را انتخاب کنید. این برند به جرئت یکی از بهترین برندهای خارجی محسوب می‌شود و به ندرت به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان نیاز پیدا می‌کند.

با این وجود نمایندگی ماشین لباسشویی در کرمان فعال است. تنها با یک تماس با شماره تعمیرات لباسشویی سامسونگ در کرمان دستگاه خود را سرویس یا تعمیر کنید. سرویس‌کار ماشین لباسشویی در کرمان به طور ایمن سرویس این وسیله را برای شما انجام می‌دهد.

تعمیر ماشین لباسشویی دوو در کرمان

آیا تابه‌حال از برند دوو خرید کرده‌اید؟ ما لباسشویی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این دستگاه صدای بسیار کمی دارد و با سیستم شستشوی هوشمند خود می‌تواند انواع البسه را تمیز کند. هر کدام از مدل‌های این لباسشویی قابلیت‌های جذابی به مشتریان ارائه می‌دهد که می‌توانید باتوجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

در هنگام خرید به طراحی شیک و مدرن آن توجه کنید. سرویس، نصب و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان را بهتر است با مشورت کارشناسان نمایندگی ماشین لباسشویی دوو در کرمان انجام دهید.

تعمیر ماشین لباسشویی کندی در کرمان

کندی یک برند خارجی ایتالیایی است و جزو برندهایی محسوب می‌شود که اخیراً توسط مردم شناخته شده است. کندی به دلیل قابلیت‌های خود و دوام بالا به یکی از برندهای پرطرف‌دار تبدیل شده است. ظرفیت‌های ۷، ۸، ۹ و حتی ۱۴ کیلوگرمی این دستگاه موجود است. قفل کودک، کم‌مصرف بودن و طراحی زیبای این برند ایتالیایی جزو نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

 نمایندگی ماشین لباسشویی کندی در کرمان فعال است تا هرگونه نصب و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان را برای مشتریان انجام دهد. در صورتی که لباسشویی شما گارانتی داشته باشد، می‌توانید بدون نگرانی در مورد قیمت تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان و به صورت رایگان از این سرویس‌ها بهره‌مند شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرمان

بوش بدون اغراق برندی است که رقیب ندارد. ظرفیت‌های مختلفی ارائه می‌دهد و امکانات ویژه‌ای مانند قفل کودک، شستشوی البسه کودک و شستشوی حساس را برای مشتریان در نظر گرفته است. با خرید لباسشویی بوش به ندرت به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان نیاز پیدا می‌کنید.

با این وجود برای هر کدام از اختلال‌هایی که در عملکرد آن پیدا می‌شود بهتر است از کارشناسان نمایندگی ماشین لباسشویی بوش در کرمان برای سرویس یا نصب آن کمک بخواهید.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرمان

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرمان

توان موتور ال جی بالا است و با توان بالای موتور خود انواع لباس‌ها را بدون آسیب تمیز می‌کند. می‌توانید ظرفیت بالای آن را برای خانواده پرجمعیت خود انتخاب کنید. نصب و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان را زیر نظر کارشناسان و فقط در نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در کرمان انجام دهید.

شارینو

کاربران هر روز مطالب زیادی را جستجو می‌کنند و به دنبال اطلاعات صحیح و واضح هستند. در سایت شارینو این امکان برای مخاطبان فراهم شده است تا مقالاتی در مورد تعمیر تلویزیون در کرمان، تعمیر یخچال در کرمان، تعمیر پکیج در کرمان و تعمیر جاروبرقی در کرمان مطالعه کنند.

این مطالب موضوعات متنوعی مانند تعمیر آیفون تصویری در کرمان، تعمیر مبل در کرمان، تعمیر فن کویل در کرمان و طراحی اپلیکیشن در کرمان را شامل می‌شوند. می‌توانید به سادگی یک کلیک به دریایی از اطلاعات به روز دست پیدا کنید و از مطالعه لذت ببرید.

ما در این سایت سعی کرده‌ایم با توضیح ساده مطالب در مورد تعمیر موتورخانه در کرمان، تعمیر بخاری در کرمان، تعمیر آبمیوه‌گیری در کرمان و تعمیر شومینه در کرمان به شما کمک کنیم تا علاوه بر بالا بردن آگاهی خود در این زمینه بتوانید به تعمیر و عیب‌یابی آن‌ها بپردازید.

مطالب سایت شارینو تنها در مورد تعمیرات نیستند و شامل مواردی مانند نویسندگان کرمان، مراکز تفریحی کرمان و رستوران‌های کرمان نیز می‌شوند. از شما دعوت می‌کنیم برای مطالعه این موارد از سایت شارینو دیدن کنید.

سخن پایانی

تعمیرات کاری حساس و در عین حال لذت‌بخش هستند. شما با شناخت وسایل و قطعات می‌توانید آن‌ها را تعمیر کنید. در مقاله حاضر ما سعی کرده‌ایم با معرفی انواع قطعات ماشین لباسشویی و توضیح رایج‌ترین خرابی‌های آن شما را در تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان یاری کنیم.

سؤالات متداول

  1. هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان چقدر است؟

تعرفه‌ها به نوع خرابی وسیله شما بستگی دارد.

  1. قیمت موتور لباسشویی چقدر است؟

۲ تا ۴ میلیون تومان

  1. در صورت نشتی ماشین برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان چه‌کار کنیم؟

آب را قطع کرده و شیلنگ ماشین را تعویض کنید.

  1. آیا برای نصب لباسشویی به تعمیرکار نیاز داریم؟

بله قطعاً باید نصب لباسشویی توسط متخصصین انجام شود.

  1. بهترین نوع لباسشویی کدام است؟

برند بوش و سامسونگ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *