سالن های زیبایی یزد

سالن های زیبایی یزد یکی از مهم‌ترین و پرطرفدار‌ترین مشاغل امروزی محسوب می‌شوند. توجه به آراستگی و زیبایی یکی از مهم‌ترین موضوعات در زندگی خانم‌ها است که در این زمینه سالن‌های زیبایی آماده هستند تا خدمات گسترد‌ه‌ای در حوزه زیبایی پوست، مو، ناخن و غیره را به بانوان ارائه دهند.

آشنایی با بهترین سالن های زیبایی یزد به بانوان یزدی کمک می‌کند جهت بهره‌مندی از خدمات زیبایی به یک مرکز معتبر مراجعه کرده و از کیفیت و ماندگاری خدمات زیبایی اطمینان حاصل کنند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین‌های حوزه زیبایی در شهر یزد آشنا کنیم.

سالن های زیبایی یزد

 

لیست سالن های زیبایی یزد

 

۰۹۱۳۰۵۳۹۲۲۶ فائزه اسدی

 

۹۳۶۰۸۸۷۶۰۷۹ سالن حدیث

 

۰۹۱۰۱۵۱۹۳۶۵ نازنین ساده

 

۰۹۱۳۰۵۳۹۲۲۶ زینب نجفیان

 

خدمات سالن های زیبایی یزد

امروزه برخلاف گذشته تنها زمینه فعالیت سالن‌های آرایشی حوزه آرایش و زیبایی نیست و با گسترش خدمات، سالن های زیبایی یزد در زمینه درمان و بهداشت پوست و مو نیز خدمات ویژه‌ای را به مشتریان ارائه می‌کنند.

بهتر است پیش از مراجعه به آرایشگاه زنانه یزد اطلاعاتی در مورد خدمات مختلف این مراکز داشته باشید تا بتوانید خدمات موردنیاز خود را انتخاب کرده و نتیجه رضایت بخشی کسب نمایید. خدمات سالن های زیبایی یزد به شرح زیر است:

اصلاح و کوتاهی مو

یکی از رایج‌ترین خدمات آرایشگاه زنانه در یزد اصلاح و کوتاهی مو است که تأثیر بسیار زیادی در تغییر حالت صورت و تنوع چهره دارد. البته کوتاهی به منظور سالم نگه داشتن مو و خلاصی از موخوره و شکستگی ساقه مو‌ها نیز بهترین روش به شمار می‌آید.

در سالن های زیبایی یزد برای کوتاهی مو از متد‌های مختلفی همچون مدل مصری، باب، چتری، پیکسی،  تیفوسی و غیره استفاده می‌شود. در سالن های زیبایی یزد آرایشگر‌ها با استفاده از قیچی و ماشین‌های اصلاح کوتاهی مو را به شکل حرفه‌ای انجام می‌دهند.

لازم به ذکر است کوتاهی مو باید متناسب با فرم صورت شخص انجام شود. مثلاً افرادی که صورت‌های کشیده و پیشانی بلند دارند بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنند که بخشی از پیشانی آن‌ها با چتری پوشیده شود. برای صورت‌های گرد نیز پیشنهاد می‌شود از مدل‌های تیکه تیکه و بلندتر استفاده شود.

خانم‌هایی که گردن بلند دارند باید مدل‌های کوتاهی را انتخاب نمایند که جلوی مو بلندتر از پشت مو بوده و گردن کوتاه‌تر دیده شود. برای خانم‌های دارای گردن کوتاه نیز مو‌های خیلی کوتاه دخترانه گزینه مناسبی است تا تمام گردن آن‌ها نمایان شود.

اگر از خانم‌های دارای هیکل‌های درشت هستید، بهتر است مدل موی بلند و اگر لاغر اندام هستید بهتر است مدل‌های کوتاه را انتخاب کنید تا زیبایی شما دوچندان شود.

اصلاح و کوتاهی مو

 

 

 

کراتینه مو

امروزه کراتینه مو یکی از پرطرفدار‌ترین خدمات بهترین سالن‌های زیبایی در یزد محسوب می‌شود و زیبایی مو‌های خانم‌ها را بسیار افزایش می‌دهد. کراتین نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در پوست، مو و ناخن انسان‌ها وجود دارد و سبب استحکام مو می‌شود.

با افزایش سن و استفاده از شامپو‌های شیمیایی و دکلره و رنگ کردن مو، مقدار این پروتئین در مو‌های انسان کاهش میابد و زیبایی و لختی مو‌ها از بین می‌رود.

البته به طور کلی کراتین در مو‌های فر و وز به میزان کمتری وجود دارد. کراتینه مو به خدماتی گفته می‌شود که در آن با استفاده از مواد حاوی کراتین، مو‌های آسیب دیده فرد احیا می‌شود و تا مدت‌ها صاف، درخشنده و نرم باقی می‌ماند.

ماندگاری کراتینه مو به کیفیت مواد مورد استفاده، تعداد مرتبه شستشو و نحو نگهداری شخص بستگی دارد و هرچقدر مو‌ها کمتر مورد شستشو قرار گیرند مدت زمان ماندگاری افزایش میابد. این زمان معمولاً حدود ۲ الی ۳ ماه است.

کراتینه مو در بسیاری از سالن های زیبایی یزد انجام می‌شود و برای خانم‌ها و آقایانی که مو‌های آسیب دیده، خشک و وز دارند انتخاب بسیار مناسبی است و مو‌های لخت و درخشانی برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. بعد از کراتینه مو در سالن های زیبایی یزد لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

  • تا ۴ روز نباید مو‌های خود را بشویید.
  • لازم است از شامپو‌های مخصوص مو‌های کراتینه شده و شامپوهای فری سولفات استفاده کنید.
  • پیش از رفتن به استخر باید مو‌هایتان را با روغن‌های مخصوص مو چرب کنید.

کراتینه مو

 

 

 

براشینگ مو

از دیگر خدمات بهترین آرایشگاه یزد می‌توان به براشینگ اشاره کرد که به منظور صاف و حالت دار کردن مو انجام می‌شود و در آن از سشوار و برس‌های حرارتی استفاده می‌شود. براشینگ زیبایی و یکدستی بالایی به مو‌ها می‌دهد و افراد با مو‌های بلند و کوتاه می‌توانند در سالن های زیبایی یزد از آن بهره‌مند شوند.

برای انجام براشینگ لازم است مو‌های فرد کاملاً تمیز باشند و براشینگ روی مو‌های چرب نتیجه مطلوبی نخواهد داشت.

شینیون مو

شینیون مو یکی از مهم‌ترین خدمات سالن های زیبایی یزد است که به علت اهمیت بالای زیبایی و آراستگی مو‌ها در مجالس و مراسم‌های مختلف از طرفداران بسیاری برخوردار است. در سالن‌های زیبایی عروس در یزد شینیون عروس خانم‌ها با دقت و حساسیت بیشتر و البته تکنیک‌های ویژ‌ه‌ای انجام می‌شود.

شینیون انواع مختلفی دارد که خانم‌ها می‌توانند متناسب با نوع لباس، فرم چهره و آرایش خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند:

  • مدل بسته: این مدل شینیون در آرایشگاه عروس در یزد بسیار رایج و پرطرفدار است و مو‌های شخص با تکنیک‌های مختلف و زیبا جمع شده و در پایان با تاج، گل‌های طبیعی و گل‌سر زینت داده می‌شود. کسانی که مو‌های کوتاهی دارند می‌توانند پس از استفاده از خدمات اکستنشن مو در سالن های زیبایی یزد از این نوع شینیون بهره‌مند شوند.
  • مدل نیمه باز: در این نوع شینیون بخشی از مو‌ها بسته و بخش دیگر به صورت باز باقی می‌مانند و بیشتر برای مو‌های بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. دختر خانم‌های جوان از طرفداران پروپاقرص این نوع شینیون برای مراسم‌ها و عکاسی هستند.
  • مدل باز: مدل باز از ساده‌‌ترین انواع شینیون مو در سالن های زیبایی یزد است که با استفاده از براشینگ انجام شده و ظاهری ساده و زیبا به مو‌ها می‌دهد. در زمینه انتخاب شینیون مو‌های خود توجه داشته باشید که این انتخاب باید بر اساس فرم صورت و لباسی که در نظر گرفته‌اید انجام شود.

برای مثال برای صورت‌های کشیده مدل موی بسته بسیار مناسب‌تر و شیک‌تر از سایر مدل‌ها است و برای لباس‌هایی که اطراف یقه کار شده باشد مدل موی باز گزینه مناسبی نیست و سبب مخفی شدن زیبایی لباس می‌شود؛ پس بهتر است مو‌ها جمع باشند.

در انتخاب شینیون مناسب، کادر متخصص سالن های زیبایی یزد می‌توانند راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

شینیون مو

 

 

 

انواع بافت مو

بافت مو از دیگر خدماتی است که در سالن های زیبایی یزد به منظور زینت دادن و آراستگی مو‌ها انجام می‌شود. امروزه در یک آرایشگاه خوب زنانه در یزد مدل‌های مختلف بافت مو برای مشتریان انجام شده و سبب زیبایی ظاهر آن‌ها می‌شود.

کیفیت و ماندگاری بافت مو به مهارت شخصی که مو‌ها را می‌بافد بستگی دارد. از بافت مو برای شینیون‌های مختلف نیز استفاده می‌شود. معروف‌ترین انواع بافت مو در سالن های زیبایی یزد عبارت‌اند از:

  • فرانسوی
  • تیغ ماهی
  • پنج‌تایی
  • ساده
  • چهارتایی مکعبی
  • دردلاک
  • تزاری
  • تاج دنباله دار
  • تلی
  • باکسری
  • دم اسبی
  • آلمانی
  • لیمونادی
  • سایر موارد

انواع بافت مو

 

 

 

رنگ و مش مو

یکی از خدماتی که در آرایشگاه‌های زنانه در یزد بسیار رایج و پرطرفدار است و معمولاً در مناسبت‌های خاص و روز‌های آخر سال مورد توجه ویژه بانوان قرار می‌گیرد می‌توان به رنگ و مش مو اشاره کرد. رنگ ظاهر تاز‌ه‌ای در مو‌های افراد ایجاد می‌کند و سبب تنوع در ظاهر و چهره آن‌ها می‌شود. بسیاری افراد از رنگ مو برای پوشاندن سفیدی مو‌ها استفاده می‌کنند.

یکی از مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای که بسیاری افراد امروزه به دنبال آن هستند؛ ترکیب رنگ‌ها و ایجاد رنگ مو‌های خاص برای خانم‌ها است. در بهترین آرایشگاه‌های یزد خدمات رنگ مو با استفاده از تکنیک‌های مختلف و در انواع مختلف انجام می‌شود. به منظور روشن کردن مو در ابتدا لازم است رنگدانه‌های مو از بین بروند که به این کار دکلره مو می‌گویند.

در ادامه از اکسیدان استفاده می‌شود که ماده‌ای است که به عنوان کاتالیزور رنگ مو کاربرد دارد و سبب رنگ پذیری بهتر مو، پیشگیری از قرمزی مو، روشن‌تر شدن مو و افزایش ماندگاری رنگ می‌شود. پرسنل سالن های زیبایی یزد باید به نسبت اکسیدان به رنگ بسیار توجه کنند؛ زیرا موضوع بسیار مهمی‌ در فرایند رنگ کردن مو‌ها است.

معمولاً این نسبت باید ۱ به ۲ باشد؛ یعنی چنانچه یک تیوپ رنگ مورد استفاده قرار گرفت دو برابر اکسیدان لازم است و بهتر است برند سازنده رنگ مو و اکسیدان یکسان باشد. مش یا لایت نیز از دیگر روش‌های زیباتر کردن مو‌های بانوان است که به معنای روشن شدن بخش‌هایی از موها است.

لایت با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که عبارت‌اند از:

  • لایت شانه‌ای: بعد از مخلوط سازی رنگ مو، دندانه‌های شانه را به رنگ آغشته کرده و از بالا به پایین لایه‌لایه روی مو‌های مشتری می‌کشند.
  • لایت با استفاده از کلاه: این روش برای لایت مو‌های کوتاه مناسب‌تر است و باعث ایجاد رنگ به شکل سوزنی می‌شود. به طور کلی بعد از قرار گرفتن کلاه روی سر مو‌های شخص از سوراخ‌های کلاه بیرون کشیده شده و بعد به رنگ مو آغشته می‌شود.

های‌لایت مو نیز در سالن های زیبایی یزد بنا به سلیقه مشتری انجام می‌شود و به معنای هفت درجه روشن‌تر شدن مو نسبت به رنگ موی پایه فرد است. انواع روش‌های های‌لایت مو عبارت‌اند از:

های‌لایت با استفاده از کلاه: این روش مانند لایت انجام می‌شود.

های‌لایت یا مش با استفاده از فویل: این تکنیک از رایج‌ترین روش‌ها برای رنگ کردن مو‌های متوسط و بلند به شمار می‌آید و توسط متخصصان رنگ در سالن های زیبایی یزد انجام می‌شود. دو نوع مش با فویل وجود دارد. اولین نوع خطی و دومین نوع نواری است.

 در تکنیک خطی بخشی از مو از سایر قسمت‌ها جدا شده و تمام آن روی فویل قرار می‌گیرد و رنگ به آن اضافه می‌شود. در مدل نواری نیز با استفاده از شانه بخش‌هایی از مو را یکی در میان جدا کرده و روی فویل قرار می‌دهند و رنگ می‌کنند.

بالیاژ نوعی تکنیک از زیر مجموعه‌های های‌لایت است که همانند های‌لایت خطوط مشخص و معینی ندارد و به شکل طبیعی‌تری از بالای مو تا انتهای آن را روشن می‌کند. بالیاژ بدون استفاده از کلاه و فویل و تنها با به کار گیری قلم مخصوص صورت می‌گیرد.

آمبره از دیگر روش‌های رنگ کردن مو در بهترین آرایشگاه‌های یزد است که به عنوان تکنیک سایه زدن مو شناخته می‌شود و در آن مو‌ها از رنگ تیره به روشن که انتهای مو است می‌رسند. این تکنیک برای خانم‌هایی که رنگ موی تیره دارند و نگران رشد سریع ریشه مو‌هایشان هستند بسیار مناسب است؛ زیرا با رشد ریشه مو همچنان زیبایی مو مانند روز اول باقی مانده و حفظ می‌شود.

رنگ و مش مو

 

 

 

اکستنشن مو

اکستنشن مو یکی از بهترین خدمات سالن های زیبایی یزد است که به منظور پرپشت و بلند نشان دادن مو صورت می‌گیرد. در این روش از مو‌های طبیعی یا مصنوعی استفاده می‌شود و مو‌های طبیعی از زیبایی و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند.

اکستنشن در انواع مختلفی شامل اکستنشن سرد، گرم، کلیپسی و غیره انجام می‌شود و افراد می‌توانند از روش‌های مختلف آن در رنگ بندی متنوع برای افزایش زیبایی و بلد نشان دادن مو‌های خود استفاده کنند.

نکات مراقبتی که لازم است پس از انجام اکستنشن مو در سالن زیبایی در یزد رعایت شوند عبارت‌اند از:

  • موها نباید برای به مدت طولانی مرطوب باشند.
  • لازم است از کلیپس و کش تا حد امکان کمتر استفاده کنید.
  • از شانه‌های دندانه ریز استفاده نکنید که به مو‌ها آسیب می‌زنند و باید از شانه دندانه درشت استفاده شود.
  • حداقل هفته‌ای یکبار به منظور ایجاد طراوت در مو‌هایتان از روغن‌هایی نظیر روغن زیتون و آرگان استفاده کنید.
  • اصلاً از تافت و حالت دهنده‌های مو استفاده نکنید.

اکستنشن مو

 

 

 

خدمات مژه

همان‌طور که می‌دانید داشتن مژه‌های پر و بلند یکی از آرزو‌های اغلب خانم‌ها است و از تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره خانم‌ها برخوردار است. خدمات اکستنشن، لیفت و لمینت مژه از قبیل خدماتی هستند که توسط پرسنل سالن های زیبایی یزد برای داشتن مژه‌هایی زیبا و پرپشت به مشتریان ارائه می‌شوند.

در اکستنشن مژه، مژه‌ها تار به تار با استفاده از چسب مخصوص روی مژه‌های فرد قرار می‌گیرند و هر ماه به علت رشد مژه‌های خود شخص باید ترمیم شوند. ماندگاری اکستنشن مژه تقریباً ۳ الی ۴ هفته است. برخی نیز کاشت مژه موقت را ترجیح می‌دهند که در آن از چسب‌های ضعیف‌تری استفاده می‌شود و از ماندگاری کمتری به نسبت اکستنشن مژه برخوردار است.

در لیفت مژه نیز با استفاده از مواد مخصوص مژه‌های خود فرد حالت گرفته و پرتر به نظر می‌آیند. لیفت مژه سبب می‌شود مژه‌ها به سمت بالا بروند و چشم‌ها بسیار زیباتر دیده شوند. ماندگاری لیفت مژه به کیفیت مواد، مراقبت بعد از آن و نوع مژه فرد بستگی دارد.

خدمات ناخن

خدمات ناخن از محبوب‌ترین خدمات سالن های زیبایی یزد به شمار می‌آیند که در بخش‌های مختلفی همچون پدیکور، مانیکور، کاشت ناخن با پودر و ژل، لمینت و ژلیش انجام می‌شود.

کاشت ناخن پودری از بهترین روش‌های زیباسازی ناخن‌ها است که در آن بعد از نصب ناخن مصنوعی و کوتاهی آن مطابق سلیقه مشتری، مواد پودری ویژه کاشت روی ناخن قرار می‌گیرند و در این صورت سبب مقاومت، یکدستی و زیبایی ناخن‌ها می‌شوند.

کاشت ناخن ژله‌ای از دیگر روش‌هایی است که ناخن‌کاران سالن های زیبایی یزد به منظور کاشت ناخن از آن استفاده می‌کنند؛ در این تکنیک بعد از قرارگیری مواد ژله‌ای روی ناخن و یکدست سازی آن باید ناخن‌ها زیر دستگاه یو وی قرار گرفته تا خشک شوند.

خدمات ناخن

 

 

 

گریم و میکاپ

یکی از پرهزینه‌ترین و تخصصی‌ترین خدمات بهترین آرایشگاه یزد گریم و میکاپ صورت است که برای عروس خانم‌ها در پکیج‌های ویژه و بسیار تخصصی ارائه می‌شود. برای خدمات میکاپ لازم است حتماً به بهترین مراکز زیبایی یزد مراجعه کنید و بتوانید از کیفیت بالای کار اطمینان حاصل نمایید.

پاک‌سازی پوست

پاک‌سازی پوست یکی از مفید‌ترین خدماتی است که در سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود و از تأثیر بسیاری بر جوانی، سلامت و شادابی پوست برخوردار است.

در آرایشگاه‌های زیبایی یزد متخصص بعد از بررسی نوع پوست و انواع مشکلات پوستی شخص به شکل تخصصی با استفاده از ماسک و محصولات پوستی روی پوست فرد اعمال لازم را انجام می‌دهد و به صورت عمقی منافذ پوست را پاک‌سازی می‌کند.

طراحی حنا

حنا نوعی ماده گیاهی و بسیار مفید است که علاوه بر زیبایی در درمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه در برخی از سالن های زیبایی یزد با استفاده از حنا طرح‌های زیبایی روی دست و پای مشتریان ایجاد می‌کنند.

در واقع طرح حنا، به عنوان یک نوع تتوی موقتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ماندگاری آن به عوامل زیر بستگی دارد:

  • به منظور ماندگاری بیشتر حنا نباید از شوینده‌های بسیار قوی برای شستشوی دست و پا استفاده شود.
  • حنا از رنگ بندی متنوعی برخوردار است و حنای مشکی مدت زمان بیشتری روی پوست می‌ماند.
  • هرچه قدر خمیر حنا بیشتر روی پوست باقی بماند تأثیر بهتری خواهد داشت.

از دیگر خدمات سالن های زیبایی یزد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اپیلاسیون
  • لیزر مو
  • کاشت ابرو
  • میکروپیگمنتیشن ابرو
  • فیبروز ابرو
  • تتو و ‌هاشور ابرو
  • تتو خط چشم و بن مژه
  • تتو خط لب
  • میکروبلیدینگ ابرو
  • اصلاح صورت
  • اصلاح ابرو
  • پارافین تراپی و کفسابی پا
  • پروتئین تراپی مو
  • موخوره گیری
  • بوتاکس مو
  • سایر موارد

طراحی حنا

 

 

 

ویژگی‌های بهترین سالن‌های زیبایی در یزد

بهترین سالن زیبایی یزد باید از مشخصات و ویژگی‌های بسیار مهمی‌ برخوردار باشد تا بتواند به نحو احسن خدمات زیبایی را در لاین‌های مختلف به مشتریان عرضه کرده و رضایت و اعتماد آن‌ها را جلب نماید. مهم‌ترین ویژگی‌های سالن های زیبایی یزد شامل موارد زیر است.

توجه و احترام به مشتری

مهم‌ترین ویژگی بهترین سالن زیبایی در یزد توجه به نیاز‌ها و سلایق مشتری و البته تکریم مشتریان است. پرسنل سالن های زیبایی یزد باید به گونه‌ای با مشتریان رفتار کنند که افراد احساس راحتی کرده و به آسانی بتوانند نیاز خود را بیان کنند.

در هر آرایشگاه زیبایی باید به هر مشتری توجه خاصی نشان داده شود و به وقت مشتری و هزینه‌ای که پرداخت می‌کند احترام گذاشته شود. در واقع یک سالن آرایشگری خوب رضایت مشتری را در رأس کار خود قرار می‌دهد و افرادی را استخدام می‌کند که از روابط عمومی‌ بالا، حوصله، ذوق و سلیقه بسیاری برخوردار باشند و بتوانند به خوبی به مشتریان خدمات ارائه دهند.

به روز بودن

پیشرفت تکنولوژی در حوزه خدمات زیبایی باعث روی کار آمدن تجهیزات و امکانات مدرن بسیاری شده است و کلیه سالن های زیبایی یزد باید نسبت به این موضوع توجه ویژه نشان داده و جهت ارائه خدمات هرچه بهتر از جدید‌ترین متد‌های روز دنیا، دستگاه‌ها و مواد اولیه استفاده نمایند.

تجهیزات و محصولات مدرن و به روز یک سالن زیبایی در یزد را می‌توان نشان دهنده اهمیت به مشتری و کیفیت بالای خدمات دانست. البته این سالن‌های زیبایی ممکن است هزینه بیشتری نیز دریافت کنند.

اما در زمینه رسیدگی به پوست و مو صرف هزینه بیشتر برای حفظ سلامتی و زیبایی ارزش بالایی دارد و کیفیت کار شما را در صورت مراجعه به معتبر‌ترین سالن های زیبایی یزد تضمین می‌کند.

ویژگی‌های بهترین سالن‌های زیبایی در یزد

 

 

 

نظم و تمیزی محیط سالن

تمامی‌ خانم‌ها دوست دارند خدمات آرایشی و زیبایی خود را در فضایی آرام، تمیز و بهداشتی دریافت نمایند و اگر در سالن های زیبایی یزد این مورد رعایت نشود مشتری تمایلی به مراجعه دوباره به آن سالن نخواهد داشت.

در واقع یک آرایشگاه خوب زنانه در یزد با منظم و تمیز نگه داشتن فضای آرایشگاه علاوه بر احترام به مشتری فضای مناسب‌تری برای تمرکز و دقت پرسنل فراهم می‌کند و درنهایت خدمات بهتری را نیز ارائه می‌دهد.

فضای سالن های زیبایی یزد باید همواره مرتب، تمیز و خوشبو باشد و کلیه امکانات و وسایل هر روز ضدعفونی شوند تا سطح بهداشتی خدمات کاهش نیابد. علاوه بر این ظاهر تمیز و زیبای پرسنل نیز از مواردی است که در یک آرایشگاه حرفه‌ای باید به آن توجه شود.

پرسنل متخصص و حرفه‌ای

معمولاً سالن های زیبایی یزد، خدمات خود را در لاین‌های مختلفی همچون ناخن، شینیون، میکاپ، پاک‌سازی پوست و غیره به بانوان ارائه می‌دهند. بر‌ترین سالن های زیبایی یزد مراکزی هستند که در هر لاین از متخصص‌ترین و مجرب‌ترین افراد استفاده کنند و سعی داشته باشند در هر ‌زمینه‌ای بهترین باشند.

وجود افراد متخصص و کاربلد در بهترین آرایشگاه‌های زنانه در یزد سبب می‌شود مشتریان با خیال راحت نسبت به استفاده از خدمات زیبایی اقدام نمایند و درنهایت کیفیت خدمات نیز افزایش میابد.

پرسنل متخصص و حرفه‌ای

 

 

 

قیمت مناسب خدمات

در بخش‌های قبلی به این موضوع اشاره کردیم که در سالن های زیبایی یزد اگر از امکانات جدید و مواد باکیفیت استفاده شود، ممکن است هزینه خدمات نسبت به آرایشگاه‌های سطح پایین که کیفیت بالایی ندارند افزایش یابد. اما به طور کلی یک آرایشگاه خوب باید انصاف و تعادل را در تعیین هزینه خدمات خود لحاظ کند و هزینه معقول و مناسبی از مشتریان دریافت نماید.

برخی از آرایشگاه‌های یزد به دلیل شهرت و معروفیت ممکن است پس از مدتی بی دلیل قیمت خدمات را افزایش دهند. به هر حال در انتخاب سالن های زیبایی یزد حتماً بودجه خود را در نظر داشته باشید و آرایشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول انتخاب نمایید.

خلاقیت

خلاقیت از ویژگی‌های اصلی بهترین آرایشگاه عروس در یزد است. یک آرایشگر حرفه‌ای علاوه بر این که باید با تکنیک‌های مختلف آرایشی آشنایی داشته باشد؛ باید ابتکار عمل به خرج داده و متناسب با نوع چهره مشتری به طرز منحصر به فردی ظاهر فرد را جذاب و زیبا کند.

در سالن های زیبایی یزد، پرسنل باید از ذوق و سلیقه بالایی برخوردار باشند و متناسب با سلیقه مشتری، حالت چهره و شرایط پوست بهترین میکاپ، شینیون و سایر خدمات را به او ارائه دهند.

نرخ آرایشگاه‌های زنانه یزد

به طور کلی لاین‌های زیبایی و آرایشی از خدمات گران قیمت مورد نیاز خانم‌ها به شمار می‌آیند که با توجه به ارتباط مستقیم آن‌ها با سلامت پوست و موی افراد، باید این خدمات از مراکز معتبر و مجرب دریافت شوند. هزینه خدمات سالن های زیبایی یزد توسط اتحادیه هرسال مشخص و اعلام می‌شود که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است هزینه‌های گفته شده تقریبی است و ممکن است در سالن های زیبایی یزد متناسب با شرایط مشتری، کیفیت مواد و تجهیزات این قیمت‌ها افزایش یا کاهش یابد. قیمت خدمات سالن های زیبایی یزد در لاین‌های مختلف به شرح زیر است:

نام خدمات قیمت خدمات (تومان)
اصلاح صورت ۲۵۰۰۰
اصلاح خیس صورت ۴۰۰۰۰
وکس صورت ۵۰۰۰۰
شیو صورت ۲۰۰۰۰
پاک‌سازی صورت (فشیال) ۲۰۰۰۰۰
فشیال همراه با میکرودرم ۲۵۰۰۰۰
اکستنشن شاخ‌های مو از ۴۰۰۰۰
بوتاکس مو ۹۵۰۰۰۰
موخوره گیری از ۲۰۰۰۰۰
رنگ مو از ۲۰۰۰۰۰
لایت فویلی مو از ۲۰۰۰۰
رنگ ریشه مو از ۱۵۰۰۰۰
کوتاهی مو از ۳۰۰۰۰
رنگساژ مو از ۱۵۰۰۰۰
ریمو رنگ مو از ۷۰۰۰۰۰
پروتئین تراپی مو از ۵۰۰۰۰۰
ریباندینگ مو از ۸۰۰۰۰۰
اوزون تراپی از ۵۰۰۰۰۰
دکلره مو از ۹۰۰۰۰۰
آمبره مو از ۹۵۰۰۰۰
سامبره مو از ۹۶۰۰۰۰
پلکس تراپی از ۸۰۰۰۰۰
ابریشم سازی مو از ۹۵۰۰۰۰
میکاپ از ۳۰۰۰۰۰
خط چشم و مژه از ۵۰۰۰۰
میکاپ چشم از ۱۵۰۰۰۰
رژلب دائم از ۹۶۰۰۰۰
خط لب دائم از ۶۰۰۰۰۰
خط لب و رژلب دائم از ۹۵۰۰۰۰
خط چشم دائم از ۶۵۰۰۰۰
بن مژه دائم از ۶۰۰۰۰۰
اکستنشن دائم مژه از ۴۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰
کاشت مژه موقت از ۱۸۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰
ترمیم اکستنشن مژه از ۱۰۰۰۰۰
لیفت و لمینت مژه ۲۹۰۰۰۰
براشینگ از ۸۰۰۰۰
شنیون از ۱۵۰۰۰۰
میکس ‌هاشور و سایه ابرو از ۹۰۰۰۰۰
میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو از ۷۵۰۰۰۰
تلفیق میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن ابرو از ۹۰۰۰۰۰
میکروپیگمنتیشن ابرو از ۳۵۰۰۰۰
ناخن مصنوعی از ۳۵۰۰۰
کاشت ناخن با استفاده از تیپ ۲۰۰۰۰۰
کاشن ناخن با فرمر از ۳۰۰۰۰۰
کاشت پلی ژل ناخن از ۴۰۰۰۰۰
ترمیم کاشت پلی ژل ۱۸۰۰۰۰
کاشت بیبی بومر ۳۰۰۰۰۰
ترمیم کاشت بیبی بومر ۱۵۰۰۰۰
طراحی ناخن از ۲۰۰۰۰
کاشت ناخن پا ۸۰۰۰۰
ترمیم لمینت ناخن ۱۸۰۰۰۰
کاشت ناخن هلویی ۲۱۰۰۰۰
کاور ناخن ۱۸۰۰۰۰
ترمیم ناخن دست ۹۰۰۰۰
ترمیم ناخن هلویی ۱۰۰۰۰۰
ژلیش روی کاشت ۷۰۰۰۰
ژلیش ناخن طبیعی ۱۲۰۰۰۰
ایربراش ناخن از ۸۰۰۰۰
ترمیم ناخن شکسته ۲۰۰۰۰
ترمیم ناخن پا ۶۰۰۰۰
کاور ژل ناخن ۳۵۰۰۰
مانیکور خیس ۱۰۰۰۰۰
مانیکور خشک ۵۰۰۰۰
لاک ۲۵۰۰۰
کروم ناخن از ۶۰۰۰۰
سو‌هان ناخن ۳۰۰۰۰
ریموو ناخن ۸۰۰۰۰
پارافین تراپی دست ۱۰۰۰۰۰
پارافین تراپی پا ۱۵۰۰۰۰
کوکتل پدیکور و کفسابی پا ۱۵۰۰۰۰
پدی ژل ۱۸۰۰۰۰
ترمیم تتو از ۲۰۰۰۰۰
دکوپاژ تتو از ۳۵۰۰۰۰
طرح حنا از ۲۰۰۰۰
اپیلاسیون گیاهی بیکینی ۶۵۰۰۰
اپیلاسیون بیکینی معمولی ۵۵۰۰۰
اپیلاسیون معمولی پا ۷۰۰۰۰
اپیلاسیون گیاهی پا ۸۰۰۰۰
اپیلاسیون معمولی دست ۶۰۰۰۰
اپیلاسیون گیاهی دست ۷۰۰۰۰
اپیلاسیون معمولی زیر بغل ۲۵۰۰۰
اپیلاسیون گیاهی زیر بغل ۳۵۰۰۰
اپیلاسیون معمولی شکم ۲۵۰۰۰
اپیلاسیون گیاهی شکم ۳۵۰۰۰
اپیلاسیون معمولی کمر ۲۵۰۰۰
اپیلاسیون گیاهی کمر ۳۵۰۰۰
اپیلاسیون معمولی باسن ۱۸۰۰۰
اپیلاسیون گیاهی باسن ۲۲۰۰۰
اپیلاسیون تمام بدن معمولی ۲۷۰۰۰۰
اپیلاسیون تمام بدن گیاهی ۳۴۰۰۰۰
بافت مو از ۲۵۰۰۰
اصلاح ابرو ۴۰۰۰۰
تیغ و قیچی ابرو ۲۰۰۰۰
رنگ ابرو ۱۰۰۰۰
کراتین مو از ۹۵۰۰۰۰
کرلی مو از ۱۵۰۰۰۰
بوتاکس مژه و ابرو ۶۰۰۰۰
سایه ابرو از ۸۰۰۰۰۰
لیفت ابرو ۲۵۰۰۰۰
‌هاشور ابرو با روش میکروپیگمنتیشن از ۸۰۰۰۰۰

نرخ آرایشگاه‌های زنانه یزد

لیست بهترین سالن های زیبایی یزد

در ادامه مطلب به منظور شناخت کامل شما از مجرب‌ترین و بهترین آرایشگاه‌های زنانه یزد لیست کاملی از این مراکز زیبایی شامل آدرس سالن های زیبایی یزد و شماره تماس سالن های زیبایی یزد آماده کردیم تا بتوانید در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشید.

نام سالن زیبایی آدرس شماره تلفن
سالن زیبایی هلچین یزد یزد، محله صفائیه، میدان مادر، کوچه فیضیه ۱۳ ۰۳۵۳۸۲۶۲۱۱۳
سالن زیبایی هما یزد یزد، بلوار شهید صدوقی، کوچه پل نواب، کنار دبیرستان فاطمیه ۰۳۵۳۷۲۵۴۷۹۹
سالن زیبایی ضیایی یزد یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان شهید آوینی ۰۳۵۳۸۲۴۵۴۵۱
سالن زیبایی ماهچین یزد یزد، محله صفائیه، خیابان عدالت، مقابل تالار فرهنگیان ۰۳۵۳۸۲۵۳۴۰۵
آرایشگاه دلارام یزد یزد، محله صفائیه، مقابل بازارچه اطلسی، کوچه کانون زبان وزیری، سمت چپ، فرعی ۹ ۰۳۵۳۸۲۴۹۶۷۸
سالن زیبایی فوژان یزد یزد، بلوار جمهوری، چهارراه وکیل، واقع در کوچه سبحان ۰۳۵۳۵۲۳۴۰۲۰
آرایشگاه حاتمی‌ زاده یزد، بلوار فلسطین، کنار درمانگاه کسری ۰۳۵۳۸۲۰۶۴۸۷
آرایشگاه میخک طلایی یزد یزد، میدان اطلسی، انتهای ۲۴ متری اول، خیابان منتظر الفرج، نبش خیابان محقق داماد ۰۳۵۳۸۲۴۴۵۹۹-۰۳۵۳۸۲۶۵۰۵۰
آرایشگاه پردیس یزد یزد، بلوار امام جعفر صادق (ع)، بعد از رستوران شبستان، اول کوچه ۲۱ ۰۳۵۳۸۲۵۹۷۹۲
سالن زیبایی دادمرز یزد یزد، محله صفائیه، خیابان اطلسی، نبش فرعی ۱۶، پلاک ۱ ۰۳۵۳۸۲۶۶۰۰۶
آرایشگاه سورمه یزد یزد، محله صفائیه، بلوار شهید قندی، نرسیده به میدان ریاضی، فرعی ۶ ۰۳۵۳۸۲۲۵۲۶۴
آرایشگاه ژرورا یزد یزد، خیابان آیت الله طالقانی ۰۳۵۳۶۲۲۶۳۳۳
آرایشگاه پروانه یزد یزد، محله صفائیه، خیابان وزیری، وزیری ۱۶، پلاک ۱۹ ۰۳۵۳۸۲۴۴۳۵۹
آرایشگاه زنانه زیبان یزد یزد، بلوار دانشجو، مقابل سادات اخوی، کنار بانک ملی، کوچه شهید جعفری، نبش بن بست شقایق ۰۳۵۳۸۲۶۹۴۹۲
سالن زیبایی گل رو یزد یزد، خیابان چمران، اول کوچه عارف ۰۳۵۳۶۲۹۳۶۶۴
آرایشگاه زنانه پریا یزد یزد، خیابان آیت الله کاشانی، کنار خانه معلم، کوچه ۱۵ حجت ۰۳۵۳۸۲۵۹۸۶۸
سالن زیبایی نازنین یزد یزد، بلوار شهید قندی، بعد از میدان ریاضی، سمت چپ ۰۳۵۳۸۲۳۱۷۸۴
سالن زیبایی شمس یزد یزد، بلوار شهید قندی، بعد از میدان ریاضی، کوچه کاج ۴، پلاک ۳۹ ۰۳۵۳۸۲۲۳۰۵۰
سالن زیبایی حدیث یزد یزد، بلوار جمهوری، خیابان وکیل، خیابان امام جعفر صادق (ع)، واقع در کوچه رضا زاده ۰۳۵۳۵۲۴۶۹۸۰
آرایش و پیرایش لیلی یزد یزد، آزادشهر، کوچه قائم مقام فرا‌هانی، کوچه ۱۴ امیرکبیر ۰۹۱۳۷۷۷۷۹۳۸
سالن زیبایی شاه پریون یزد یزد، بلوار دانشگاه، پیش از چهارراه پژوهش، خیابان میرداماد، بعد از چهارراه اول، سمت راست ۰۳۵۳۸۲۴۱۵۲۷
سالن زیبایی آرسی یزد یزد، بلوار شهید قندی، قبل از میدان اطلسی، کوچه قندی ۸ ۰۳۵۳۸۲۵۸۴۴۴
سالن زیبایی دنیا یزد یزد، آزادشهر، میدان امیرکبیر، خیابان استقلال، کوچه استقلال ۱ ۰۳۵۳۷۲۰۹۶۳۶
سالن زیبایی صد آرا یزد یزد، بلوار خاتمی،‌ اول کوچه فردوسی غربی ۰۹۱۳۵۱۴۵۴۰۰
سالن زیبایی مجلسی یزد یزد، بلوار دانشجو، به سوی میدان شهدای محراب، کوچه امام حسن (ع)، بن بست ۴ ۰۳۵۳۸۲۶۹۹۵۶
سالن آرایش حسنا یزد یزد، آزادشهر، کوچه قائم مقام فرا‌هانی ۰۹۱۲۳۶۵۱۰۵۶
سالن زیبایی گیلدا یزد یزد، بلوار آیت الله طالقانی، آخر کوچه هدایتی، بن بست سمت راست، پلاک ۴۹ ۰۳۵۳۷۲۵۲۳۲۴
سالن زیبایی نلی یزد یزد، محله صفائیه، بلوار جهاد، بین میدان کاج و میدان ریاضی ۰۹۱۳۶۵۰۷۸۸۶
سالن زیبایی کارن یزد یزد، بلوار ۱۷ شهریور، آخر کوچه همدانی ۰۳۵۳۷۲۶۸۵۰۴
آرایشگاه تک یزد یزد، خیابان مسکن و شهرسازی، کوچه عارف، مقابل کوچه ۶ سلمان فارسی ۰۹۱۳۸۲۸۷۱۴۱
مجتمع زیبایی اهورا یزد یزد، میدان اطلسی، بلوار شهیدان اشرف، خیابان جوادالائمه، خیابان خرد، نبش کوچه خرد ۲۳ ۰۳۵۳۸۲۲۶۸۵۶
سالن زیبایی مژگون یزد یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، خیابان ملاصدرا، فرعی ۲، پلاک ۷ ۰۳۵۳۸۲۶۰۴۱۵
سالن زیبایی آیریانا یزد یزد، محله صفائیه، بلوار شهیدان اشرف، بلوار طراوات، بلوار میعاد، کوچه وفا ۴ ۰۳۵۳۸۲۳۳۷۵۳
سالن زیبایی آنیتا یزد یزد، محله صفائیه، بعد از میدان ریاضی، اول بلوار شهید قندی، اولین کوچه، سمت راست ۰۳۵۳۸۲۲۸۲۹۰
سالن زیبایی شیکو یزد یزد، خیابان آیت الله کاشانی، مقابل بیمارستان مجیبیان، انتهای کوچه خاتمی،‌ پلاک ۶۶ ۰۳۵۳۶۲۸۹۷۵۴
سالن زیبایی پلک یزد یزد، خیابان آیت الله کاشانی، کنار پارک ۷ تیر، خیابان حبیب گل، کوچه پنجم چمران ۰۳۵۳۸۲۴۵۸۹۸
سالن زیبایی میخک نقر‌ه‌ای یزد یزد، آزادشهر، بلوار واعظ، ۲۰ متری امیرکبیر، نبش چهارراه دوم ۰۹۱۳۷۷۴۶۶۸۲
سالن زیبایی خاص یزد یزد، محله صفائیه، آخر خیابان شهید کریمی،‌ کوچه گلناز، پلاک ۱۵ ۰۳۵۳۸۲۷۱۵۵۳
آرایشگاه مهرسا یزد یزد، خیابان خرمشهر ۰۳۵۶۲۴۳۸۵۹
آرایشگاه عسل یزد یزد، واقع در بلوار امام جعفر صادق (ع)، کوچه اسلامیه، پلاک ۱۲۹ ۰۳۵۳۶۲۸۹۷۷۹
آرایشگاه گلرنگ یزد یزد، محله صفائیه، بلوار جوادالائمه، کوچه تلاش ۰۹۳۰۳۹۲۰۱۷۰
آرایشگاه پاپ لی یزد یزد، شهرک دانشگاه، میدان دانش آموز، بلوار فضیلت، مقابل مجتمع مسکونی امین، طبقه بالای املاک حافظی ۰۳۵۳۸۲۱۵۷۸۰
آرایشگاه ۲۰۰۰ یزد یزد، خیابان شهید رجایی ۰۳۵۶۲۲۴۹۳۱
آرایشگاه ویلا یزد یزد، خیابان آیت الله کاشانی ۰۳۵۶۲۳۱۵۲۷
آرایشگاه هلنا یزد یزد، بلوار آیت الله خامنه ای، کوچه ولیعصر
سالن زیبایی علوی یزد یزد، محله صفائیه، کوی استادان، خیابان ادب، خیابان شفا ۰۹۱۳۱۵۹۱۶۵۵
آرایشگاه زنانه سایا یزد یزد، بلوار شهید قندی، آخر بلوار صیاد شیرازی، خیابان نسیم ۰۳۵۳۸۳۳۲۳۷۲
سالن زیبایی الهام خدمتگزار یزد یزد، محله صفائیه، بلوار شهید قندی، بالاتر از میدان ریاضی، مقابل ‌هاکوپیان ۰۳۵۳۸۳۳۴۰۵۰
سالن زیبایی الوان یزد یزد، محله صفائیه، بلوار کازرونی، سمت چپ، شهرک فراز، خیابان پاپلی غربی، خیابان ترنج، کوچه ترنج ۴ ۰۳۵۳۸۳۴۴۷۱۸
سالن زیبایی یلدا یزد یزد، محله صفائیه، بلوار دانشگاه، نبش خیابان میرداماد، پلاک ۱ ۰۳۵۳۸۲۶۴۴۹۵
سالن زیبایی پگاه یزد یزد، بلوار شهید قندی، نبش میدان ریاضی، کوچه دندانپزشکی دکتر مقدم، پلاک ۲۹ ۰۳۵۳۸۲۸۹۷۰۰

سؤالات متداول

۱. خدمات سالن های زیبایی یزد شامل چه چیز‌هایی می‌شود؟

در سالن های زیبایی یزد انواع خدمات مربوط به پوست، پاک‌سازی، شینیون، میکاپ، کوتاهی مو، خدمات ناخن، کراتینه و صافی مو، میکاپ عروس و بسیاری موارد دیگر انجام می‌شود.

۲. هزینه خدمات سالن های زیبایی یزد چگونه تعیین می‌شود؟

در این زمینه لازم است بدانید هزینه خدمات زیبایی بسته به نوع خدمات، کیفیت مواد و شرایط پوست یا موی شما متفاوت خواهد بود و برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها لازم است با مرکز مورد نظر تماس حاصل فرمایید.

۳. برای انتخاب یک آرایشگر خوب در یزد به چه نکاتی توجه کنیم؟

بهتر است در اولین قدیم از تجربیات مشتریان قبلی آن سالن زیبایی استفاده نمایید و در قدم بعدی به برخورد پرسنل سالن، کیفیت و ماندگاری خدمات، رعایت بهداشت، وقت شناسی، به روز بودن و قیمت مناسب سالن توجه کنید.

۴. مهم‌ترین کار‌هایی که در سالن های زیبایی یزد برای عروس انجام می‌شود چه چیز‌هایی است؟

زیرسازی پوست، شینیون مو، ناخن و میکاپ مهم‌ترین موارد آرایش عروس هستند.

۵. آیا در سالن زیبایی هلچین یزد خدمات ناخن انجام می‌شود؟

بله در این سالن تخصصی کلیه خدمات مربوط به میکاپ عروس و خدمات مو، ناخن و پوست به صورت کامل انجام می‌شوند.

شارینو

اگر تمایل دارید در مورد شهر یزد از اطلاعات بیشتری برخوردار باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطالب وبلاگ شارینو در زمینه‌هایی همچون رستوران‌های یزد، کافه‌های یزد، سینماهای یزد، مراکز خرید یزد و غیره بزنید.

اگر به دنبال یافتن بهترین پزشکان و متخصصان شهر یزد هستید، می‌توانید به مقالاتی همچون پزشک ماما در یزد، پزشک مغز و اعصاب در یزد، فیزیوتراپی در یزد، پزشک پوست مو و زیبایی در یزد، پزشک تغذیه در یزد و غیره مراجعه نمایید.

یکی از زمینه‌های فعالیت وب‌سایت شارینو معرفی بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در یزد است؛ به این منظور می‌توانید از مقالاتی نظیر تعمیر چرخ گوشت در یزد، تعمیر ماشین لباسشویی در یزد، تعمیر مخلوط کن در یزد، تعمیر سیستم تهویه در یزد، تعمیر خردکن در یزد، تعمیر مبل در یزد و تعمیر یخچال در یزد استفاده نمایید.

سخن پایانی

امروزه با گسترش صنعت مد و زیبایی در هر خیابان و کوچه‌ای شاهد تابلو‌های رنگارنگ سالن‌های زیبایی هستیم و روزبه‌روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

سالن های زیبایی یزد با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و باتجربه خدمات آرایشی، بهداشتی، چهره آرایی و غیره را به مشتریان عرضه می‌کنند و به آن‌ها در زمینه افزایش آراستگی و زیبایی ظاهری کمک بزرگی می‌کنند.

با توجه به ازدیاد آرایشگاه‌های زنانه یزد تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی لیست کاملی از سالن های زیبایی یزد بپردازیم تا شما بانوان عزیز یزدی بتوانید در کم‌ترین زمان از بهترین خدمات زیبایی بهره‌مند شوید.

۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *