طراحی اپلیکیشن در همدان

فهرست مطالب

امروزه با رشد تکنولوژی و محبوبیت بالای تلفن همراه، اپلیکیشن‌ها به‌عنوان ابزاری کاربردی به‌منظور برقراری ارتباط نزدیک‌ کسب‌وکارها با کاربران شناخته می‌شوند. در این راستا طراحی اپلیکیشن در همدان به‌عنوان یکی از نیاز‌های اصلی کسب‌وکارها تلقی می‌شود و لازم است افراد پیش از اقدام در این زمینه از شناخت کافی از اپلیکیشن برخوردار باشند؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اپلیکیشن چیست؟

پیش از اقدام به طراحی اپلیکیشن در همدان لازم است با تعریف اصلی اپلیکیشن آشنا شوید. در جهان پیشرفته امروز اپلیکیشن به معنای نرم‌افزار یا ابزاری است که افراد می‌توانند از آن روی سیستم‌های هوشمند خود اعم از تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر استفاده کنند و از آن‌ها در راستای افزایش سهولت کار‌ها و وظایف خود بهره ببرند.

شاید این سؤال برای شما نیز به وجود آمده باشد که وظیفه اصلی اپلیکیشن چیست؟ در این باره لازم است بدانید؛ طراحی اپلیکیشن در همدان به این منظور انجام می‌شود که اپلیکیشن‌ها بتوانند در زمینه‌های مختلف نیاز‌های انسان برآورده کرده و انجام کار‌ها و دریافت خدمات را تسهیل کنند.

درواقع وظیفه برنامه‌ها بهره‌گیری از منابع سخت‌افزاری به‌منظور پیشبرد اهداف نرم‌افزاری در جهت آسان کردن امور مختلف موردنیاز افراد در جامعه امروزی است. در مورد مراحل طراحی اپلیکیشن در همدان نیز باید بدانید این فرایند شامل ۸ گام اساسی بوده که به شرح زیر است:

  • شناخت نیاز
  • شناخت جامعه هدف
  • تعیین مدل کسب درآمد از میان روش‌های پولی، تبلیغاتی، رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای، حق دانلود و غیره
  • طراحی اپلیکیشن
  • توسعه نمونه اولیه اپلیکیشن
  • تحلیل و بررسی سایر اپلیکیشن‌ها
  • تست بتا
  • انتشار اپلیکیشن

اپلیکیشن چیست؟

 

 

امروزه با توجه به افزایش نیاز انسان‌ها به خدمات مختلف، اپلیکیشن‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف ایجاد شده‌اند که می‌توانند در حوزه‌ای خاص به کاربر کمک کرده تا نیاز‌های خود را برطرف کند و به‌راحتی به انجام امور مختلف بپردازد. امروزه اپلیکیشن‌ها در زمینه‌های زیر فعالیت دارند:

  • برنامه‌های مربوط به آب‌وهوا
  • آشپزی و رستوران
  • برنامه‌های آموزشی
  • امور مالی
  • پزشکی و درمانی
  • ورزش و تناسب‌اندام
  • سبک زندگی
  • عکاسی
  • خرید
  • حمل‌ونقل
  • موسیقی
  • شبکه‌های اجتماعی
  • شخصی‌سازی
  • کتاب
  • بازی‌های کودک
  • مذهبی

اپلیکیشن چیست؟

 

 

انواع زبان برنامه‌نویسی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در زمینه طراحی اپلیکیشن در همدان و برنامه‌نویسی در همدان باید با آن آشنایی کافی داشته باشید زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی است. امروزه زبان‌های متعددی پا به عرصه برنامه‌‌نویسی گذاشته‌اند و متخصصان متناسب با شرایط پروژه و میزان دانش خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

از مهم‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا که در طراحی اپلیکیشن در همدان از آن‌ها استفاده می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زبان‌ پایتون

یکی از رایج‌ترین زبان‌هایی که به‌منظور کدنویسی اپلیکیشن کاربرد دارد؛ زبان پایتون است. پایتون از قوی‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا محسوب می‌شود و از کاربرد‌های بسیاری برخوردار است. به‌وسیله این زبان می‌توان به توسعه وب و توسعه انواع اپلیکیشن‌‌ها پرداخت و برنامه‌های قدرتمندی ایجاد کرد.

از مزایای پایتون در طراحی اپلیکیشن در همدان می‌توان به قابلیت ادغام با سایر زبان‌ها، کاربرد راحت، تفسیر شده بودن، متن‌باز بودن، شی‌ءگرا بودن، قابلیت جاسازی و دیگر موارد اشاره کرد. از قبیل اپلیکیشن‌هایی که با این زبان طراحی شده‌اند می‌توان یوتیوب و اینستاگرام را معرفی کرد.

زبان جاوا

از قدیمی‌‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی که در طراحی اپلیکیشن در همدان کاربرد دارد می‌توان به جاوا اشاره کرد. این زبان علاوه بر قدمت بالا از محبوبیت بسیاری نیز در جهان برنامه‌نویسی برخوردار است و آمار‌ها نشان می‌دهد جستجو سالانه جاوا از سایر زبان‌ها بیشتر است.

لازم به ذکر است سیستم‌عامل اندروید به‌وسیله این زبان کدنویسی شده است. با استفاده از زبان برنامه‌نویسی جاوا می‌‌توان به طراحی انواع اپلیکیشن‌ در همدان پرداخت و برای سیستم‌عامل اندروید از آن‌ها استفاده کرد. ویکی‌پدیا از انواع اپلیکیشن‌هایی است که با استفاده از جاوا طراحی شده است.

زبان جاوا

 

 

 

زبان C

این زبان برنامه‌نویسی برای نخستین بار در سال ۱۹۷۲ پا به جهان برنامه‌نویسی گذاشت و امروزه به‌عنوان یکی از پرکاربردترین زبان‌های موجود شناخته می‌شود. این زبان همه‌کاره و نسبتاً پیچیده توسط سیستم‌عامل‌هایی نظیر ویندوز و لینوکس مورداستفاده قرار می‌گیرد.

طراحی اپلیکیشن در همدان با استفاده از این زبان برای ساخت بازی، گرافیک و اپلیکیشن‌هایی که محاسبات بالایی دارند انجام می‌شود.

زبان php

زبان php یکی دیگر از زبان‌های برنامه‌نویسی مورداستفاده برای طراحی اپلیکیشن در همدان است که در ابتدای تولد، تنها برای سایت‌های داینامیک مورداستفاده قرار می‌گرفت. با پیشرفت تکنولوژی برنامه نویسان توانستند از زبان php به‌منظور طراحی اپلیکیشن نیز استفاده کنند.

آمار‌ها حاکی از آن است که ۸۰ درصد برنامه‌نویس‌ها برای طراحی اپلیکیشن از این زبان بهره می‌گیرند. مهم‌ترین قابلیت زبان php این است که با استفاده از آن می‌توان به کد نویسی برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و آی او اس پرداخت. فیس‌بوک از معروف‌ترین اپلیکیشن‌هایی که با استفاده از این زبان محبوب کدنویسی شده است.

زبان جاوا اسکریپت

یکی دیگر از زبان‌های مورداستفاده برای ساخت اپلیکیشن در همدان، جاوا اسکریپت است. این زبان در سال ۱۹۹۵ ایجاد شد و تمام مرورگر‌های اصلی از آن پشتیبانی می‌کنند. زبان جاوا اسکریپت از طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی برخوردار است و برای ایجاد تعامل و پاسخگویی در صفحات وب بسیار مفید است.

این زبان، به‌عنوان ساده‌ترین زبان موجود معرفی می‌شود و در طراحی اپلیکیشن در همدان کاربرد دارد. طراحی برنامه‌های تلفن همراه برای ویندوز، اندروید و آی‌اواس با استفاده از جاوا اسکریپت بسیار آسان است.

زبان C++

زبان C++ یکی از بهترین زبان‌هایی است که در طراحی اپلیکیشن در همدان به‌منظور توسعه اپلیکیشن‌های اندروید استفاده می‌شود. از مزایای این زبان برای طراحی اپلیکیشن باکیفیت در همدان می‌توان به مواردی همچون داشتن محوریت موضوعی، پشتیبانی قوی کتابخانه، سرعت بالا، برخورداری از پشتیبانی اشاره‌گر و غیره اشاره کرد.

زبان C++

 

 

 

زبان سی شارپ

این زبان برنامه‌نویسی شی‌ءگرا و مدرن توسط شرکت مایکروسافت معرفی شده و با پشتیبانی این شرکت به‌سرعت گسترش یافته و رشد کرده است. امروزه این زبان برای کدنویسی بروز اپلیکیشن در تمام سیستم‌عامل‌ها کاربرد دارد.

این زبان به علت مدرن بودن، سرعت بالا، سادگی، هزینه نگهداری کم و موارد دیگر یکی از زبان‌های محبوب برنامه‌نویسی اپلیکیشن‌ها به شمار می‌آید.

ویژگی‌های یک اپلیکیشن خوب و کاربردی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که پیش از اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی یا طراحی اپلیکیشن شرکتی باید از آن آگاهی داشته باشید ویژگی‌ها یک اپلیکیشن خوب و استاندارد است. از ویژگی‌های یک اپلیکیشن خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک اپلیکیشن‌ که باید در طراحی اپلیکیشن در همدان به آن توجه شود سرعت بارگیری اطلاعات توسط اپ موردنظر است. وقتی برنامه‌ای باز شده و شروع به فعالیت می‌کند درواقع باید تعدادی فایل را بارگیری نماید و این موضوع می‌تواند سبب کاهش سرعت اپلیکیشن شود.

جهت افزایش سرعت باید تعداد  فایل‌ها کاهش پیدا کند؛ لازم به ذکر است یک اپلیکیشن کند نمی‌تواند محبوبیت بالایی نزد کاربران کسب نماید و درنهایت جایگاه خود را از دست می‌دهد.

برخورداری از سرور‌های قدرتمند

در طراحی اپلیکیشن در همدان باید به سرور‌های اپ توجه ویژه‌ای سود. یک اپلیکیشن خوب باید از سرور‌های قدرتمندی استفاده کند؛ زیرا استفاده از یک سرور قوی و حرفه‌ای سبب سرعت بالای باز شدن اپلیکیشن می‌‌شود و درنهایت اپ موردنظر به طور روان‌تری برای کاربران فعالیت می‌کند و موجب افزایش رضایت آن‌ها می‌شود.

برخورداری از سرور‌های قدرتمند

 

 

داشتن تصاویر باکیفیت

وجود تصاویری با کیفیت و رزولوشن بالا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌های یک اپلیکیشن موفق و محبوب است. درواقع علاوه بر اینکه در طراحی اپلیکیشن در همدان باید میان سرعت اپ، میزان کارایی و وضوح تصاویر تعادل برقرار شود؛ باید از تصاویری استفاده شود که کیفیت مناسب و بالایی داشته باشند و به‌خوبی جزئیات را نمایش دهند.

عدم استفاده از فونت بزرگ

محیط کاربری یک اپلیکیشن از دیگر موضوعاتی است که در طراحی اپلیکیشن در همدان باید به آن توجه شود؛ زیرا این محیط در دسترس کامل کاربر قرار دارد و اگر موردپسند وی نباشد و به شکل غیر خلاقانه و غیراستانداردی طراحی شده باشد می‌تواند کاربران را خسته کرد و آن‌ها را به ترک اپلیکیشن وادار سازد.

 در طراحی اپلیکیشن در همدان باید سعی شود از فونت‌های بزرگ و بولد استفاده نشود؛ زیرا این نوع فونت‌ها چشم کاربر را خیلی زود خسته می‌کنند. تا حد امکان باید از فونت‌هایی استفاده شود که سبب جذب کاربر و عدم ایجاد خستگی شود.

رابط کاربری مناسب

 تا جایی که ممکن است اپلیکیشن موردنظر باید به‌گونه‌ای طراحی شود که از رابط کاربری ساده و جذابی برخوردار باشد تا هر کاربری با هر میزان دانشی بتواند از آن استفاده کند. میزان راحتی رابط کاربری با میزان محبوبیت اپلیکیشن‌ها رابطه مستقیم دارد. در این زمینه می‌توانید از میزان دریافت اطلاعات از کاربران کم کنید و ورود به برنامه را آسان‌تر نمایید.

سعی کنید در طراحی گرافیکی اپلیکیشن خود از رنگ‌های جذاب و چشم‌نواز استفاده کنید تا برنامه شما شیک‌تر و حرفه‌ای‌تر به چشم بیاید. صفحات خلوت، کاربر را به‌سوی استفاده از سایر بخش‌‌های اپلیکیشن هدایت می‌کند و درنهایت بازدهی استفاده از اپلیکیشن شما افزایش میابد.

در مقابل وجود پیچیدگی، ابهام و سردرگمی‌ می‌تواند کیفیت تجربه کاربری را به‌شدت کاهش داده و کاربر را از برنامه موردنظر بیزار کند.

رابط کاربری مناسب

 

 

 

انعطاف‌پذیری

یکی دیگر از مشخصاتی که باید در برنامه‌نویسی در همدان به آن توجه شود امکان ایجاد تغییرات توسط کاربران است. بهتر است برای افزایش کیفیت اپ این امکان را فراهم کنید تا ایرادات و گزارش‌‌های خطا توسط کاربر قابل‌رفع باشند. موضوع مهم دیگر در مورد انعطاف‌پذیری اپلیکیشن این است که روی همه انواع سیستم‌عامل قابل‌اجرا باشد.

امنیت بالا

از زمان ایجاد اینترنت و فضای مجازی مسئله امنیت اطلاعات کاربران از مهم‌ترین موضوعات جهان اینترنت شناخته می‌شود. امنیت اپلیکیشن موضوع بسیار مهمی‌ است که به هنگام طراحی اپلیکیشن در همدان باید در رأس کار قرار گیرد و اقدامات لازم برای آن انجام شود.

یک اپلیکیشن خوب باید از امنیت کافی برخوردار باشد و بتواند از اطلاعات شخصی کاربران خود در مقابل حملات هکر‌ها محافظت کند. درواقع امنیت یک رکن مهم و اساسی در سنجش میزان کیفیت یک برنامه است. درنهایت لازم است حفره‌‌های امنیتی اپلیکیشن پیش از انتشار شناسایی و برطرف شوند و اپلیکیشن در امنیت کامل به کاربران ارائه شود.

امکان جستجو

لازم است بدانید یکی از مواردی که سبب افزایش کیفیت اپ شما و افزایش علاقه کاربران به آن می‌شود؛ امکان جستجو در اپلیکیشن است. بسیاری از افراد به این موضوع توجه ندارند و نمی‌دانند قابلیت جستجو یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین بخش‌های یک اپ نزد کاربران است.

به هنگام طراحی اپلیکیشن در همدان در زمینه تجاری و اجتماعی توجه به این قابلیت اهمیتی دوچندان دارد. از دیگر ویژگی‌های یک اپ خوب و کاربردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوش نوتیفیکیشن برنامه
  • قابلیت بازخورد کاربران
  • به‌روزرسانی‌ منظم
  • امکان شخصی‌سازی
  • حجم مناسب

انواع اپلیکیشن موبایل

یکی دیگر از موضوعات حائز اهمیت در حوزه طراحی اپلیکیشن در همدان، انواع اپلیکیشن مورداستفاده در تلفن‌های همراه است. امروزه با توجه به گسترش و پیشرفت روزافزون جهان تکنولوژی و افزایش نیاز‌های انسانی، اپلیکیشن‌های تلفن همراه در اشکال و اندازه‌های مختلف و در زمینه‌های متنوع ارائه می‌شوند.

انواع اپلیکیشن موبایل

 

 

 

به‌طورکلی اپلیکیشن‌های قابل‌نصب روی گوشی‌های هوشمند طیف گسترده‌ای را در برمی‌گیرند که شامل موارد زیر است:

برنامه‌های بازی و سرگرمی‌

به‌جرئت می‌توان یکی از محبوب‌ترین انواع اپ‌های تلفن همراه، اپلیکیشن‌های بازی هستند و آمار بالایی از کاربران تلفن همراه حداقل یکی از این نوع برنامه‌ها را روی گوشی خود نصب دارند. جالب است بدانید بازار تولید اپلیکیشن‌های بازی بسیار سودآور بوده و کسب‌وکارهای بسیاری به‌صرف وقت و هزینه در این راستا می‌پردازند.

مطالعات نشان می‌دهد ۷۴ درصد از دانلود اپلیکیشن‌های موبایل و ۱۰ درصد از کل زمان استفاده از اپ‌ها به اپلیکیشن‌های بازی اختصاص دارد. از محبوب‌ترین و موفق‌ترین اپلیکیشن‌های بازی می‌توان به مواردی همچون انگری برد، پابجی، کلش اف کلنز و غیره اشاره کرد.

برنامه‌های کسب‌وکار

یکی دیگر از انواع اپ که در طراحی اپلیکیشن در همدان موردتوجه بسیاری قرار دارد؛ اپلیکیشن کسب‌وکار است که امروزه بخش بزرگی از بازار برنامه‌های موبایل را به خود اختصاص داده‌ است. همان‌طور که می‌دانید در جامعه امروزی تمایل انسان‌ها به استفاده از تلفن‌های هوشمند به‌منظور انجام امور مختلف افزایش قابل‌توجهی داشته و افراد برای کار‌هایی از قبیل خرید بلیت، خرید پوشاک، غذا، آموزش و غیره از اپلیکیشن‌ها بهره می‌برند.

به‌طورکلی اپ‌های تجاری و ویژه کسب‌وکار در راستای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها ارائه می‌شوند و امکان انجام بسیاری از کار‌ها را بدون مراجعه حضوری در کمترین زمان فراهم می‌کنند.

برنامه‌های آموزش

اپلیکیشن‌ها به دلیل مزایایی همچون همیشه دردسترس‌بودن یکی از بهترین ابزار‌ها به‌منظور آموزش و یادگیری مهارت‌ها و دانش‌های جدید برای افراد تلقی می‌شوند. مثلاً امروزه استفاده از برنامه‌های یادگیری زبان‌ همچون برنامه Duolingo از محبوبیت بالایی برخوردار است و به علت انعطاف‌پذیری بالا امکان یادگیری زبان را برای هرکسی با هر سطحی از دانش زبان فراهم است.

 علاوه بر این یکی دیگر از اهداف طراحی اپلیکیشن در همدان در حوزه آموزش، یادگیری مؤثر کودکان است؛ زیرا اپلیکیشن‌هایی مانند اپ‌های بازی از بهترین ابزار‌ها جهت یادگیری کودکان در فضایی شاد و مناسب شناخته می‌شوند و حتی برخی از معلمان از این برنامه‌های آموزشی به‌منظور افزایش سطح آموزش و سازمان‌دهی بهتر بهره می‌گیرند.

برنامه‌های آموزش

 

 

 

برنامه‌های سبک زندگی

یکی دیگر از انواع اپ در طراحی اپلیکیشن در همدان، اپ‌های کاربردی هستند که بر سبک زندگی شخصی افراد تمرکز دارند و در حوزه‌هایی همچون باشگاه آنلاین، ورزش در خانه، مد و پوشاک، خرید، دوست‌یابی و غیره ارائه می‌شوند.

برنامه‌های کاربردی

این نوع از اپلیکیشن‌های تلفن همراه از کاربرد بسیار بالایی برخوردار هستند و آن‌قدر در زندگی روزمره انسان‌ها نقش ایفا می‌کنند و متداول هستند که به‌سختی می‌توان متوجه شد از آن‌ها استفاده می‌شود. از معروف‌ترین این اپ‌ها می‌توان به برنامه‌های مراقبت بهداشتی، آب‌وهوا، ردیاب، اسکنر و غیره اشاره کرد که افراد برای بسیاری از امور از آن‌ها به طور مداوم در بازه‌های زمانی کوتاه استفاده می‌کنند.

برنامه‌های ویژه سفر

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در جامعه کنونی اپ‌های مربوط به سفر، مسیریابی، هتل یابی و غیره هستند که با هدف آسان کردن سفر برای افراد و افزایش آگاهی آن‌ها از مسیر و مقصد طراحی شده‌اند. این دسته از برنامه‌های موبایل به کاربران کمک می‌کند از تلفن همراه خود مانند یک نقشه راهنما استفاده کرده و در کمترین زمان به مکان موردنظر خود برسند و اطلاعات لازم را به دست بیاورند.

شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های سرگرمی‌

این دسته از اپلیکیشن‌ها از امکاناتی همچون چت با سایر کاربران، تماشای آنلاین ویدئو، جستجوی اتفاقات، انتشار عکس و ویدئو و غیره برخوردار هستند و سبب افزایش میزان ارتباطات انسانی در سراسر جهان می‌شوند. از معروف‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به اینستاگرام، فیس‌بوک، نتفلیکس و سایر موارد اشاره کرد که از محبوبیت بسیار بالایی در نزد کاربران برخوردار هستند.

افزایش اطلاعات در حوزه انواع مختلف اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که به هنگام استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن در همدان بتوانید با شناخت بیشتری قدم بردارید و متناسب با اهداف خود به انتخاب و طراحی اپلیکیشن موردنیاز بپردازید.

شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های سرگرمی‌

 

 

 

ویژگی‌های اپلیکیشن فروشگاهی

به هنگام طراحی اپلیکیشن فروشگاهی برای مشتریان لازم است ابتدا به نیاز‌ها و خواسته‌های مخاطبان خود توجه ویژه‌ای داشته باشید و متناسب با این نیاز‌ها، امکانات و دسترسی‌های مشخصی برای اپلیکیشن خود در نظر بگیرید.

به این منظور می‌توانید نظرات کاربران در مورد دیگر اپلیکیشن‌های فروشگاهی مورد بررسی قرار دهید و احتمال بروز اشتباهات را کاهش دهید.

طراحی اپلیکیشن در همدان در زمینه فروش و تجارت موضوع بسیار مهمی‌ است که باید با در نظر گرفتن موارد بسیاری انجام شود و امکانات لازم برای اپ موردنظر اعمال شود. لیست ویژگی‌های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به شرح زیر است:

امکان ثبت‌نام کاربران

به هنگام ساخت اپلیکیشن فروشگاهی باید به این موضوع توجه شود که حتماً قابلیت ثبت‌نام و ورود به اپلیکیشن برای کاربر فراهم باشد و کاربر بتواند از روس‌های مختلفی همچون ایمیل، شماره تلفن، شبکه‌های اجتماعی و غیره به برنامه ورود رسمی‌ داشته باشد.

البته یک نکته مهم در این زمینه وجود دارد؛ آن‌هم این است که این قابلیت را اعمال کنید که کاربر بتواند خرید بدون ثبت‌نام نیز انجام دهد؛ این موضوع می‌تواند سبب گسترش مخاطبان شما شود.

پرداخت آنلاین

در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و خرید از فروشگاه امکان پرداخت آنلاین از ضروری‌ترین امکانات برنامه به شمار می‌آید. درواقع در مواردی ممکن است مشتری نیاز داشته باشد محصولات را به‌خوبی مورد بررسی قرار داده و مشاهده نماید؛ بنابراین لازم است مکان‌های مشخصی در برنامه به‌منظور مشاهده و تحویل محصولات به مشتری در نظر بگیرید.

در روند طراحی اپلیکیشن در همدان بهتر است سعی شود فرایند خرید و پرداخت آنلاین تا حد امکان تسهیل شده تا همه کاربران بتوانند در کمترین زمان خرید خود را ثبت کنند.

پرداخت آنلاین

 

 

 

کاتالوگ محصول

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که برای اپلیکیشن فروشگاهی در طراحی اپلیکیشن در همدان لحاظ می‌شود؛ وجود کاتالوگ محصولات است. مشتریانی که وارد برنامه‌های فروشگاهی می‌شوند یا از قبل محصول خود را در نظر گرفته و به دنبال چیزی خاص هستند یا قرار است با بازدید از اپلیکیشن شما محصولی را انتخاب نمایند.

به همین منظور شما برای پاسخگویی مناسب به هر دو دسته از مشتریان باید یک کاتالوگ از محصولات فروشگاه با قابلیت جستجو فراهم نمایید. این کاتالوگ باید با گرافیک جذاب و رنگی طراحی شود و کلیه محصولات را ارائه داده و این امکان را برای کاربران فراهم کند تا بتوانند کالا‌ها را بر اساس فیلتر‌هایی همچون قیمت، رنگ، سایز، اندازه و غیره پیدا کنند.

سبد خرید مشتری

در طراحی اپلیکیشن در همدان برای فروشگاه‌های آنلاین می‌توان سبد خرید را مهم‌ترین قابلیت برنامه عنوان کرد. یک سبد خرید خوب و استانداری یک فروشگاه باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

  • طراحی جذاب و کاربرپسند
  • قابلیت افزودن کالا و حذف کالا
  • قابلیت محاسبه هزینه نهایی

لیست علاقه‌مندی‌های مشتری

یک اپلیکیشن فروشگاهی باید به کاربران اجازه دهد لیستی از محصولات موردعلاقه خود را جمع‌آوری کرده و بتوانند پیش‌فاکتور ایجاد کنند. این ویژگی خدمات‌رسانی به مشتری را آسان‌تر می‌کند و درنهایت با کاهش زمان خرید و صرفه‌جویی در زمان سبب ایجاد یک تجربه خرید لذت‌بخش از فروشگاه شما می‌شود.

امکان جستجو نزدیک‌ترین فروشگاه

این ویژگی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. این دسته از فروشگاه‌ها به هنگام استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن در همدان باید به این قابلیت توجه داشته و امکان دسترسی مشتری به نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها را فراهم کنند.

این ویژگی فرایند خرید را برای کاربران بسیار آسان‌تر کرده و امکان خرید حضوری بدون صرف زمان زیاد را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

تخفیف و پاداش

یکی از مواردی که سبب افزایش جذابیت یک اپ فروشگاهی در نزد کاربران می‌شود؛ ارائه تخفیفات و پاداش‌های ویژه به مشتریان است. ایده‌های بسیار خلاقانه‌ای در این زمینه وجود دارد و شما می‌توانید به بهانه‌های مختلف مشتریان خوب و وفادار خود را شناسایی کرده و به آن‌ها پاداش یا تخفیف بدهید.

قابلیت پوش نوتیفیکیشن

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی به‌تنهایی برای جذب مخاطبان کافی نیست و لازم است اقداماتی را در نظر بگیرید و به‌وسیله آن‌ها کاربران را متقاعد سازید اپلیکیشن شما را نصب کنند. در قدم بعدی باید در بازه‌های زمانی مشخص فروشگاه و محصولات و خدمات خود را به مشتریان یادآوری نمایید.

قدم اصلی در این زمینه ارسال نوتیفیکیشن‌های مختلف به مشتری است. به این منظور که این اعلان‌ها توجه مشتریان را به فروشگاه شما جلب نمایند؛ باید در مواردی همچون جشنواره‌های جذاب، اعمال تخفیفات و امور مهم فروشگاه از نوتیفیکیشن‌ها استفاده نمایید.

قابلیت پوش نوتیفیکیشن

 

 

 

امکان ارسال نظر

آگاهی از نقاط منفی و مثبت یک اپلیکیشن فروشگاهی سبب می‌شود وضعیت را بررسی کرده و به ارتقا یا بهبود مواردی که توسط مشتریان عنوان می‌شود بپردازید. در طراحی اپلیکیشن در همدان باید حتماً بخشی با عنوان ارسال بازخورد یا نظر کاربران در نظر گرفته شود.

 این موضوع می‌تواند ۱۵ الی ۲۰ درصد بازخورد فروش شما را افزایش داده و به بهبود کیفیت خدمات‌رسانی فروشگاه کمک کند.

طراحی اپلیکیشن شرکتی

یکی دیگر از انواع خدمات طراحی اپلیکیشن در همدان ساخت اپلیکیشن شرکتی است. یک اپلیکیشن شرکتی می‌تواند سبب پیشرفت یک شرکت و پیشی گرفتن از سایر رقبا شده و سهم بالایی از بازار کسب‌وکار را در اختیار شرکت قرار دهد.

طراحی اپلیکیشن شرکتی یک اقدام مدرن و نوین در نزد مشتریان به شمار می‌آید و آن‌ها با اشتیاق بیشتر به استفاده از خدمات شما خواهند پرداخت. مدیریت شرکت با برخورداری از یک اپلیکیشن شرکتی، می‌‌تواند به برقراری رابطه‌ای مداوم و پایدار با مشتریان بپردازد.

علاوه بر این به علت استفاده بالای مشتریان از تلفن همراه، آن‌ها می‌توانند در طول روز بار‌ها نام تجاری و خدمات شرکت شما را ببیند و به دیگران معرفی نمایند. دیگر مزیت طراحی اپلیکیشن در همدان برای شرکت‌ها این است که شرکت‌‌های خدماتی می‌‌توانند در راستای برقراری ارتباطات بیشتر با مخاطب و ارائه خدمات نوین از اپلیکیشن استفاده کنند.

درواقع شرکت می‌تواند با ارائه نسخه به‌روز برنامه‌، خدمات جدیدی را به مشتریان قدیمی‌ خود ارائه دهد و علاوه بر این مشتریان جدیدی را نیز به استفاده از خدمات خود ترغیب نماید.

طراحی اپلیکیشن شرکتی

 

 

 

ویژگی‌‌های اپلیکیشن شرکتی

طراحی اپلیکیشن شرکتی توسط شرکت طراحی اپلیکیشن در همدان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS   با توجه به ویژگی‌‌های مختلفی انجام می‌شود و طبق نظر کارفرما و ویژگی‌های مدنظر او متغیر است. از ویژگی‌‌های اساسی طراحی اپلیکیشن شرکتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت‌های مدیریتی

اگر قصد شما از استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن در همدان، اداره شرکت است؛ لازم است سطوح دسترسی مختلفی را انتخاب کرده و امکانات مناسبی برای کاربران گروه خود ایجاد نمایید. اختصاصی کردن گروه‌های کاربری به‌منظور انجام کار‌های شرکت، امنیت اپلیکیشن را افزایش می‌دهد.

ایجاد دسته‌بندی‌ و فیلتر

از دیگر کاربرد‌های طراحی اپلیکیشن شرکتی می‌توان به طبقه‌بندی و فیلتر کردن خدمات اشاره کرد. در این صورت کار مدیریت آسان شده و می‌تواند از پشت میز کار برنامه را کنترل نماید.

امکانات حرفه‌ای

ویژگی مهم دیگری که در طراحی اپلیکیشن در همدان برای اپ‌های شرکتی در نظر گرفته می‌شود قابلیت مدیریت اسناد و بایگانی اطلاعات است. اپلیکیشن شرکتی باید بتواند اسناد شرکت را به‌صورت ایمن و محافظت‌شده ذخیره نموده و در صورت نیاز بارگیری کند.

امکان نمایش پیشرفت پروژه‌های شرکت یکی دیگر از ویژگی‌های خوب اپلیکیشن‌های شرکتی است و مدیر پروژه  باید بتواند پیشرفت را طبق نقشه‌‌های اولیه یا نوع دیگر مشاهده کند.

امکان پرداخت آنلاین

طراحی اپلیکیشن در همدان برای شرکت‌ها می‌تواند با امکان پرداخت آنلاین همراه باشد تا مشتریان بدون مراجعه حضوری به شرکت موردنظر یا بانک به استفاده از خدمات شرکت و پرداخت هزینه بپردازند.

طراحی اپلیکیشن با ایده آگرین

خبر خوب این است که تیم برنامه‌نویسی شرکت ایده آگرین با برخورداری از مدرن‌ترین ابزار‌ها و زبان‌های برنامه‌نویسی آماده است تا بهترین خدمات طراحی اپلیکیشن در همدان را در کمترین زمان و بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. این تیم متخصص در سال‌های اخیر فعالیت خود توانسته است به طراحی اپلیکیشن‌های شرکتی یا فروشگاهی در زمینه‌های متنوعی بپردازد و رضایت بالای مشتریان را کسب نمایید.

از قبیل پروژه‌های انجام‌شده توسط تیم برنامه‌نویسی ایده آگرین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اپلیکیشن خدمات شهری سنه آگرین
  • اپلیکیشن اطلاع‌رسانی شورای شهر سنندج
  • اپلیکیشن آوین گرین
  • اپلیکیشن مدیریت آموزشگاه زبان
  • اپلیکیشن هجا استودیو
  • اپلیکیشن مشاوره شارینو
  • اپلیکیشن یاربان
  • اپلیکیشن شرکت اهورا آسانسور

طراحی اپلیکیشن با ایده آگرین

 

 

به‌طورکلی اگر قصد دارید به‌منظور پیشرفت کسب‌وکار خود از دانش و تخصص یک تیم باتجربه در زمینه ساخت و طراحی انواع اپلیکیشن در همدان استفاده نمایید؛ شرکت استارتاپ ایده آگرین با ارائه بهترین خدمات و البته هزینه مناسب می‌تواند به شما در طراحی اپلیکیشن در همدان کمک بزرگی کند.

طراحی اپلیکیشن در همدان توسط تیم ایده آگرین با استفاده از جدیدترین متد‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا انجام می‌شود و می‌تواند در به تحقق پیوستن اهداف کسب‌وکار شما بسیار مؤثر واقع شود. شرکت ایده آگرین در تمام مراحل ساخت اپلیکیشن موردنظر در کنار مشتریان حضور دارد و با ارائه خدمات مشاوره در این زمینه به افزایش کیفیت کار و بهتر شدن طراحی اپلیکیشن در همدان کمک می‌کند.

متخصصان این تیم جوان می‌توانند کلیه ایده‌‌های شما را به واقعیت تبدیل کرده و کسب‌وکار شما را به جایگاه پیشرفت و ترقی برسانند. به‌منظور استفاده از خدمات طراحی اپلیکیشن در همدان توسط تیم ایده آگرین می‌توانید به بخش خدمات سایت شارینو مراجعه نمایید.

شما می‌توانید از دیگر خدمات تیم شارینو در زمینه‌هایی همچون تولید محتوا، طراحی تیزر، طراحی لوگو، طراحی پوستر، ادمین اینستاگرام و غیره بهره‌مند شوید.

به‌منظور استفاده از بهترین خدمات کناف سقف و دیوار و ارتباط با بهترین و مجرب‌ترین کناف کاران شهر همدان، می‌توانید به مقاله سایت شارینو با موضوع کناف‌کار در همدان مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اجاره انواع آمبولانس خصوصی و آشنایی با خدمات آن‌ها می‌توانید از مقاله آمبولانس در همدان استفاده نمایید.

اگر قصد دارید از خدمات یک شرکت نظافتی مجرب در زمینه نظافت منزل یا محل کار خود بهره‌مند شوید؛ مطالعه مطالب سایت شارینو با موضوع شرکت نظافتی در همدان می‌تواند برای شما بسیار مفید واقع شود.

به‌منظور شناخت بیشتر آموزشگاه‌های فنی و هنری شهر همدان می‌توانید از مقالات سایت شارینو در زمینه‌هایی همچون آموزشگاه موسیقی در همدان، آموزشگاه آشپزی در همدان، آموزشگاه فنی در همدان و غیره استفاده نمایید.

سخن پایانی

امروزه با توجه به اهمیت و محبوبیت بالای اپلیکیشن‌ها در نزد کاربران، برخورداری از یک اپلیکیشن قدرتمند و حرفه‌ای یکی از نکات قوت کسب‌وکارها به شمار می‌آید. در این زمینه شرکت ایده آگرین با برخورداری از ده سال سابقه می‌تواند رویای صاحبان کسب‌وکارها را در قالب اپلیکیشن به واقعیت تبدیل کرده و متناسب با نوع خدمات و محصولات آن‌ها بهترین خدمات طراحی اپلیکیشن در همدان را ارائه دهد.

 

تعمیر آیفون تصویری در همدان
بهترین روان شناس های همدان
پزشک تغذیه در همدان

 

طراحی اپلیکیشن در همدان

 

 

۱۱ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *