با بهترین کافه های کرمان و منوی آن‌ها آشنا شوید!

فهرست مطالب

آیا کافه های کرمان را می‌شناسید؟ این مکان‌ها در بین جوانان بسیار محبوب هستند و آن‌ها ساعات زیادی از روز خود را در این مکان‌ها می‌گذرانند. می‌توانید در کنار اعضای خانواده خود در کافه‌ها که مکان دنجی هستند بنشینید و در کنار صرف انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه اوقات خوشی را سپری کنید.

در این مطلب قصد معرفی این کافه‌ها را داریم. آیا می‌خواهید در مورد کافه های کرمان، کیفیت غذای آن‌ها و قیمت‌ها بیشتر بدانید؟ پس مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

ویژگی‌های یک کافه دنج

کافه‌ها فقط مکانی برای خوشگذرانی نیستند و می‌توانند محفلی برای برگزاری کارگاه‌های هنری، داستانی یا مکالمات انگلیسی باشند. کافه های کرمان باید برخی ویژگی‌ها را داشته باشند تا به مکان باکیفیتی تبدیل شده و عموم مردم برای وقت‌گذرانی در آن‌ها استقبال کنند. ویژگی‌های یک کافه دنج عبارت‌اند از:

ویژگی‌های یک کافه دنج

کافه های کرمان

برخورداری از یک مکان مناسب

کافه های کرمان باید در یک مکان خلوت، دنج و مناسب واقع شوند. جایی که سکوت کافی داشته باشد؛ اما خیلی هم خلوت نباشد. به طور کلی ورودی کوچه‌ها برای ایجاد کافه مناسب هستند. این مکان باید دارای تابلو مناسب و لوازم شیک و هنری باشد.

پرسنل خوش برخورد

کسانی که در کافه کار می‌کنند باید با روی گشاده از مهمانان پذیرایی کرده و سفارش آن‌ها را ثبت کنند. همچنین آماده کردن سریع سفارش، تحویل به موقع و رسیدگی به سایر درخواست‌های مشتریان از جمله وظایف این افراد است.

رعایت اصول بهداشتی

شاید این مورد مهم‌ترین اصلی باشد که کافه‌ها همواره باید به اجرای آن نظارت کنند. محیطی که از مشتریان پذیرایی می‌شود باید علاوه بر شیک بودن تمیز باشد و بوی خوبی بدهد. همین‌طور لازم است آشپزخانه و سایر قسمت‌ها به طور مرتب ضدعفونی شده و از دستکش در حین پخت غذاها استفاده کنند.

مشتریان در رعایت این اصل بسیار وسواس هستند و اعتماد دوباره آن‌ها به یک کافه به رعایت بهداشت توسط پرسنل آن بستگی دارد؛ بنابراین همیشه در رعایت نظافت بکوشید و این را به طور واضح به آن‌ها نشان دهید.

احترام به مشتری

با مشتریان خود درست و مؤدبانه برخورد کرده و از آن‌ها استقبال کنید. رعایت نظافت، رسیدگی به سفارش‌ها، آماده کردن سریع غذاها و ارائه قیمت‌های معقول و مناسب همگی از اصول احترام به مشتریان هستند. پرسنل خود را موظف کنید رفتار حرفه‌ای و صحیحی ارائه کنند تا مشتریان مجدداً کافه شما را برای وقت‌گذرانی انتخاب کنند.

داشتن غذاهای باکیفیت و متنوع

غذاهای متنوع و خوشمزه زیادی وجود دارد که می‌توانید سرو کنید. تنوع منوی خود را بالا ببرید. برای این کار می‌توانید یک تحقیق کوتاه انجام دهید و غذاهای محبوب را بشناسید. همچنین نظرسنجی از مشتریان نیز ایده خوبی است.

لیست غذاهای خود را در منو قرار داده و به آن‌ها اعلام کنید با مواد خام تازه و رعایت اصول بهداشتی این وعده‌ها را آماده می‌کنید. همچنین سرو نوشیدنی‌های متنوع و همه‌پسند نیز به افزایش مشتریان شما کمک می‌کند؛ زیرا آن‌ها مجدداً برای تجربه این طعم دلپذیر به شما سر می‌زنند.

قیمت‌های مناسب

همواره شنیده‌ایم که کافه‌ها قیمت‌های نجومی دارند و حتی مردم در فضای مجازی در مورد قیمت‌های بالای کافه های کرمان شوخی می‌کنند. قیمت‌های معقول و مناسب به مشتریان بدهید و سعی کنید از لحاظ مالی نیز آن‌ها را راضی کنید. قیمت و کیفیت مناسب غذاها و نوشیدنی‌ها دو فاکتور مشتریان برای ارزیابی شما هستند.

ویژگی‌های یک کافه دنج

کافه های کرمان

داشتن هویت آنلاین

حتماً در شبکه‌های مجازی فعال باشید و کافه خود را به مشتریان معرفی کنید. از خدمات، لیست غذاها و قیمت‌های مناسب صحبت کنید، عکس غذاهای اشتهاآور خود را پست کنید و با مشتریان ارتباط بگیرید.

می‌توانید از یک عکاس غذا بخواهید برای تهیه عکس‌های جذاب پیج به شما کمک کند. محیط داخلی کافه، نوشیدنی، پرسنل و غذاها را در صفحه خود به نمایش بگذارید. حتی می‌توانید پست‌هایی که مشتریان از غذاهای شما به اشتراک گذاشته‌اند را در صفحه خود مجدداً بازنشر کنید.

کافه خود را مکانی مناسب و شیک برای برگزاری تولد، مهمانی‌های کوچک، دورهمی، وقت‌گذرانی یا برگزاری برخی از محفل‌های ادبی معرفی کنید. گروه‌های زیادی هستند که در مورد داستان، سینما یا موسیقی جلسه برگزار می‌کنند و به مکانی دنج نیاز دارند.

از طریق پیج خودتان را بیشتر معرفی کنید و به آن‌ها بگویید که برای برگزاری جلسات آن‌ها و سرو یک نوشیدنی سبک مکان مناسبی هستید.

داشتن فضای داخلی دلنشین

از نورپردازی مناسب، تابلوهای هنری و زیبا، کتاب‌ها و سایر المان‌های تزیین دکوراسیون داخلی برای دلنشین کردن فضا استفاده کنید. توصیه می‌کنیم از موسیقی بی‌کلام و آرام یا آهنگ‌های همه‌پسند استفاده کنید. صدای بلند موزیک می‌تواند باعث ناراحتی بعضی از مشتریان شما شود.

به وجود آوردن مکانی برای برگزاری محفل‌های مختلف هنری

در کافه خود قسمتی را برای برگزاری جلسات یا محفل‌های ادبی و هنری آماده کنید. شما می‌توانید از این طریق هم مشتریان خود را بیشتر کرده و هم به درآمد کافه خود بیفزایید. اجازه دهید کافه شما به عنوان مکانی شناخته شود که از حرکت‌های فرهنگی استقبال می‌کند.

لیست نوشیدنی‌های کافه های کرمان

در کافه های کرمان معمولاً نوشیدنی‌های متنوعی سرو می‌شوند که با توجه به فصل خنک یا گرم هستند. این نوشیدنی‌ها ممکن است برای همه چندان شناخته شده نباشند. می‌خواهید راجع به اسامی و ترکیبات هرکدام از آن‌ها بیشتر بدانید؟ به خواندن ادامه دهید.

لیست نوشیدنی‌های کافه های کرمان

کافه های کرمان

بلک کافی

بلک کافی یک نوشیدنی تیره‌رنگ تلخ است که در ترکیب با آب داغ سرو می‌شود. بلک کافی را در کافه های کرمان بدون شیر و شکر سرو می‌کنند. کیفیت این نوشیدنی به نوع دانه‌های قهوه‌ای که استفاده می‌کنند و میزان آسیاب شدن آن وابسته است.

قهوه دی کف

قهوه‌های بدون کافئین یا دی کف همان قهوه عادی است که بیشتر مقدار کافئین آن در هنگام رست شدن و آسیاب شدن از دست رفته است. این قهوه‌های بدون کافئین سالم‌تر هستند و در فرایند خواب شما اختلالی ایجاد نمی‌کنند. می‌توانید این نوع قهوه را در کافه های کرمان سفارش داده و از طعم دلپذیر آن لذت ببرید.

قهوه ترک

این نوع قهوه ابتدا در کشور ترکیه سرو شده است و از آن جا به سایر جهان رواج پیدا کرده است. قهوه ترک به روش مخصوصی دم می‌شود. این نوشیدنی را بدون صاف کردن سرو می‌کنند و تفاله آن در ته فنجان دم می‌شود. این تفاله‌ها را نباید مصرف نکنید.

اسپرسو

اسپرسو یک نوشیدنی قوی‌تر از قهوه است که از نسبت بیشتر پودر با آب داغ تهیه می‌شود. برای تهیه اسپرسو دانه‌های قهوه را به صورت خیلی ریز آسیاب کرده و یک نوشیدنی غلیظ، پررنگ و تلخ تهیه می‌کنند. در کافه های کرمان اسپرسو را به صورت شات سرو می‌کنند.

می‌توانند پایه نوشیدنی‌های دیگر مانند لاته و کاپوچینو باشد. این مورد یکی از ساده‌ترین نوشیدنی‌ها است و حتی خودتان نیز می‌تواند آن را دم کنید.

لاته

لاته یا لته از نوشیدنی‌های پرطرف‌داری است که کافه های کرمان سرو می‌کنند. با اسپرسو و شیر لاته را تهیه کرده و روی آن را با فوم شیر تزیین می‌کنند. در کافه های کرمان طعم‌های دیگر لاته مانند وانیلی و شکلاتی نیز سرو می‌شوند. این نوشیدنی بسیار شبیه به کاپوچینو است و به اندازه قهوه یا اسپرسو تلخ نیست.

موکا

جالب است بدانید که قهوه اولین بار از در یمن ظهور کرد و موکا نیز یکی از شهرهای این کشور است. اضافه کردن شکلات به قهوه و نوشیدنی‌های آن در اصل خلاقیت مردم موکا بوده است. نسخه شکلاتی لاته، موکا نام دارد که از ترکیب اسپرسو شکلاتی با کف و شیر بخارپز تهیه می‌شود.

 این نوشیدنی خوشمزه و پرطرف‌دار است و طعم ملایم‌تری دارد. شما در منزل با اضافه کردن پودر شکلات داغ به شیر بخارپز و خامه می‌توانید موکا درست کنید.

کاپوچینو

این نوشیدنی خوش‌طعم و محبوب است و با اضافه کردن شیر و کف مزه متفاوتی دارد. در کافه های کرمان می‌توانید کاپوچینو را با طعم دارچین به همراه انواع پای یا چیزکیک‌های خوشمزه سفارش دهید.

کاپوچینو

کافه های کرمان

آمریکانو

اسپرسو رقیق شده با آب داغ را آمریکانو می‌نامند که طعم بسیار تلخی دارد. اگر از مزه‌های تلخ استقبال نمی‌کنید، به سراغ این نوشیدنی نروید. برای ملایم‌تر کردن طعم آن می‌توانید شیر گرم یا سرد یا قطعه‌ای شکلات را به همراه آمریکانو میل کنید.

آفوگاتو

آفوگاتو هم می‌تواند یک دسر سبک باشد و هم یک نوشیدنی خوشمزه. منشأ آفوگاتو ایتالیا است و در اصل آن را از یک شات اسپرسو با بستنی وانیلی و کیک براونی تهیه کرده و سرو می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً در کافه های کرمان این نوشیدنی را سفارش داده و از طعم خوشمزه آن لذت ببرید.

آیس لاته

قهوه تلخ رقیق شده با شیر و خامه طعم منحصر به فردی است که باید حتماً در کافه های کرمان آن را تجربه کنید. لاته سرد نوشیدنی محبوب تابستان است. قبل از حاضر شدن در محل کار خودتان را به یک آیس لاته مهمان کنید.

آیس تی

آیس تی چای سرد و معطری است که می‌تواند انرژی‌بخش شما برای گذراندن باقی روز باشد. از ترکیب یخ، چایی و مرکبات معطر مانند لیمو یک چای سرد خوشمزه بسازید. می‌توانید به آن حتی شکر هم اضافه کرده و با خود به محل کار ببرید. این نوشیدنی در کافه‌ها نیز سرو می‌شود.

میلک شیک

این نوشیدنی در واقع بستنی مایع در ترکیب با شیر است. طعم‌های موزی، توت فرنگی، شکلاتی و وانیلی میلک‌شیک‌ها پرطرف‌دار هستند. در این نوشیدنی از آجیل و انواع میوه نیز استفاده می‌کنند. تهیه آن در منزل نیز امکان‌پذیر است. می‌توانید در روزهای گرم تابستان خودتان را به یک میلک شیک مهمان کنید.

قهوه فرانسوی

این قهوه طعم تلخی دارد و مقدار کافئین زیاد موجود در آن سبب شده است تا فقط موردعلاقه عده مخصوصی از مشتریان کافه های کرمان باشد. این قهوه برای تسکین سردرد بسیار مناسب است. چنانچه مشکلات خواب دارید یا در ساعات پایانی روز هستید، از نوشیدن قهوه فرانسه صرف‌نظر کنید.

لیست دسر و غذاهای کافه های کرمان

دسرهایی هستند که برای سرو شدن در کنار نوشیدنی های کافه فوق العاده‌اند. چند نوع دسر را در ادامه معرفی می‌کنیم.

لیست دسر و غذاهای کافه های کرمان

کافه های کرمان

پای پنیر خامه

این دسر شیرین و خوشمزه است و از ترکیب شکلات و خامه با سایر مواد کیک تهیه می‌شود. پای پنیر خامه می‌تواند یک عصرانه سبک محسوب شود. همچنین می‌توانید خودتان نیز در منزل آن را تهیه کرده و لذت سرو آن را در کنار عزیزانتان به یاد ماندنی کنید.

چیز کیک

این نوع دسر از کیک به اضافه کرم مخصوص آن تهیه می‌شود. در کافه های کرمان چیز کیک را با تزیینات زیبا و اشتهاآور میوه و شکلات یا آجیل‌ها سرو می‌کنند. یک اسلایس از این کیک به همراه قهوه موردعلاقه‌تان سفارش دلپذیری است.

کوکتل میوه

کوکتل‌های میوه‌ای که در کافه های کرمان سرو می‌شوند خوشمزه و کم‌کالری هستند. علاوه بر این خوراکی سالم محسوب می‌شوند. این کوکتل‌ها از میوه، آجیل و ژله تهیه می‌شوند. در نهایت روی ظرف با خامه فرم گرفته توسط باریستا تزیین می‌شود.

انواع پای یا شیرینی

در کافی شاپ‌ها می‌توانید انواع پای با طعم‌های مختلف را سفارش دهید. پای سیب، توت فرنگی و موز جزو شیرینی‌های محبوب هستند. اگر نمی‌دانید در کافه چه سفارشی داشته باشید، به شما پای میوه‌ای با آب میوه دلخواهتان را توصیه می‌کنیم.

انواع پای یا شیرینی

کافه های کرمان

سالاد سزار

در بعضی از کافه رستوران‌ها انواع سالادهای خوشمزه نیز سرو می‌شوند. سالاد سزار نیازی به معرفی ندارد و همه این خوراکی خوشمزه و مفید را که با کاهو، روغن زیتون و تکه‌های فیله مرغ تهیه می‌شوند می‌شناسند. این سالاد یک خوراکی سبک یا کم‌کالری نیست و می‌تواند یک وعده غذایی کامل باشد.

انواع پاستا

پاستاها غذای ایتالیایی هستند و در ایران نیز محبوب و پرطرف‌دارند. انواع پاستا مانند معمولی، آلفردو یا فتوچینی را در می‌توانید در کافه رستوران‌های کرمان سفارش دهید. به همراه این غذا سس مخصوص و نوشیدنی نیز سرو می‌شود.

انواع پیتزا

پیتزا یک غذای همه پسند و فست فود مورد علاقه همه است. از پیر تا جوان این غذای خوشمزه ایتالیایی را دوست دارند و سفارش می‌دهند. در باغ رستوران یا کافه رستوران‌های کرمان انواع پیتزا مانند پپرونی، مخلوط، مرغ و قارچ، مارگاریتا، کینوا و آلفردو سرو می‌شود.

قیمت نوشیدنی و غذاها در کافه های کرمان

اطلاع از قیمت‌ها برای کاربران همیشه جالب است. آن‌ها می‌خواهند حدود هزینه‌های خود را تخمین بزنند. به همین دلیل در جدولی قیمت انواع غذاها و نوشیدنی‌هایی که در کافه‌ها و رستوران‌های کرمان سرو می‌شود را جمع‌آوری کرده‌ایم. این قیمت‌ها بر اساس تعرفه‌هایی است که خود این مکان‌ها در صفحات مجازی‌شان منعکس کرده‌اند.

نوشیدنی یا غذا قیمت به طور حدودی
صبحانه ایرانی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
صبحانه فرانسوی ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان
املت اسفناج و قارچ ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان
ماسالا خلیجی ۱۳۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
کاپوچینو ۱۰۰ تا ۱۴۰ هزار تومان
هات دبل‌چاکلت ۱۵۰ تا ۱۶۰ هزار تومان
قهوه ترک لایت ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان
نسکافه گلد ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان
قهوه فوری ۸۰ تا ۸۵ هزار تومان
چیکن استراگانف ۲۵۰ تا ۲۹۰ هزار تومان
استیک مرغ ۲۸۰ تا ۳۵۰ هزار تومان
لازانیا ۳۰۰ تا ۳۲۰ هزار تومان
پیتزا پپرونی ۳۰۰ تا ۳۲۰ هزار تومان
پیتزا سبزیجات ۲۰۰ تا ۲۴۰ هزار تومان

 معرفی بهترین کافه های کرمان

کافه رستوران ‌های کرمان مکان مناسبی برای وقت‌گذرانی، برگزاری جلسه یا حتی برگزاری جشن‌های کوچک هستند. آیا می‌خواهید لیست تمام کافه های کرمان را ببیند؟ در ادامه این بخش از مطلب کافه های کرمان، بهترین و محبوب‌ترین کافه‌ها و رستوران‌ها را معرفی می‌کنیم.

 معرفی بهترین کافه های کرمان

کافه های کرمان

کافه ورسای در کرمان

کافه ورسای یک فضای دنج و آرام برای قرارهای دونفره دوستانه یا رسمی است. این کافه قیمت‌های مناسبی دارد و تنوع بالای غذاهای آن سبب شده است به یکی از محبوب‌ترین کافه های کرمان تبدیل شود. این مکان پیک نیز دارد و می‌توانید سفارش‌های خود را درب منزل تحویل بگیرید.

کافه هوگر در کرمان

این مکان یک کافه سرپوشیده است و به نظر می‌رسد مکان مناسبی برای صرف بهترین صبحانه در کرمان باشد. می‌توانید قرارهای صبح خود را به کافه هوگر ببرید و از کیفیت غذاهای آن مطمئن باشید؛ زیرا کافه هوگر درصد بالایی از رضایت مشتریان را کسب کرده است.

کافه پیانو در کرمان

برخی از افراد پیانو را بهترین کافه کرمان می‌دانند. این مکان فضایی اصیل، شیک و ساده دارد و از صندلی و میزهای چوبی برای روح بخشیدن به فضای رستوران استفاده کرده است. از نظر قیمت غذاها می‌توانیم بگوییم قیمت‌های متوسطی برای انواع غذا و نوشیدنی تعیین شده است. این مکان برای برگزاری جشن‌های کوچک مانند ولنتاین و تولد نیز مناسب است.

کافه مون در کرمان

مون نیز جزو کافه ‌های کرمان محسوب می‌شود که بسیار محبوب و مشهور است. نوشیدنی‌ها و انواع غذاهای سبک در کافه مون سرو شده و سعی شده است فضای آرام و دلنشین کافه‌ها را داشته باشد. این مکان یک کافه رستوران بوده و می‌توانید هم نوشیدنی و هم غذاهای مورد علاقه خود مانند لازانیا یا چیکن استراگانف را سفارش داده و اوقات خوشی را سپری کنید.

کافه پاییز در کرمان

یکی از کافی‌شاپ‌های کرمان برای تولد کافه پاییز است که برای برگزاری جشن‌های کوچک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در این مکان یک دکوراسیون شیک و ساده به نمایش گذاشته شده است و با نورپردازی زیبا یک محیط عالی را ایجاد کرده‌اند.

در کافه پاییز با نوشیدنی‌ها و دسرهای متنوع و شیک مانند انواع قهوه و چیزکیک‌ها از مهمانان خود پذیرایی کنید و عکس‌های زیبا از لحظات خوش زندگی‌تان ثبت کنید.

کافه قهوه و دونات در کرمان

برای تمدید اعصاب، صحبت‌های دو نفره یا مطالعه کتابی که به تازگی شروع کرده‌اید به کافه قهوه و دونات در کرمان بروید و لحظاتی را به‌دور از هیاهوی دنیا بگذرانید. از جمله کافه های کرمان برای تولد این مکان است که محیطی خلوت و دوستانه دارد.

کافه زوم در کرمان

تنوع واقعی غذا، دسر و نوشیدنی را در کافه زوم تجربه کنید. دوستان خود را به این کافه دعوت کنید یا قرارهای مهم و عاشقانه‌تان را در کافه بگذارید. در مکانی امن، دنج و خلوت بنشینید و غذاهای جدید و خوشمزه میل کنید. قیمت انواع غذا و نوشیدنی در منوی این رستوران موجود است.

کافه زوم در کرمان

کافه های کرمان

رستوران سنتی حیدر بابا

رستوران‌های سنتی با فضای اصیل و نوستالژیک خود سلیقه مشتری‌های زیادی هستند. یک رستوران سنتی کرمان با موسیقی زنده که می‌توانیم به شما معرفی کنیم حیدر بابا است. این مکان برای سرو نهار یا شام با خانواده شما فوق‌العاده است. در عین حال می‌توانید از موسیقی دلخواه خود لذت ببرید یا حتی درخواست داشته باشید آهنگ مورد علاقه شما را اجرا کنند.

سفره خانه سنتی خان سالار

خان سالار می‌تواند بهترین رستوران سنتی کرمان باشد. این مکان غذاهای متنوع و سنتی به خصوص انواع کباب‌ها را سرو کرده و بسیار مرتب و بهداشتی است. اگر می‌خواهید مهمانان شما غذای خوبی میل کرده و اوقات خوشی داشته باشند، به سفره خانه سنتی خان سالار سری بزنید.

رستوران سنتی وکیل

این رستوران سنتی جزو قدیمی‌ترین کافه رستوران‌های کرمان است که در فضایی باز واقع شده است. جالب است بدانید که این مکان از جمله باغ رستوران‌های کرمان است که در یک حمام قدیمی واقع شده است. در فضایی اصیل و قدیمی بنشینید و از غذاهای متنوع و خوشمزه لذت ببرید.

رستوران سنتی مکث در کرمان

در حالی که دارید لیست چند رستوران سنتی در کرمان را بررسی می‌کنید، در این رستوران نیز مکثی بکنید. این مکان هم فضایی دلنشین دارد و هم غذاهای کبابی خوشمزه‌ای به همراه مخلفات سرو می‌کند. پرسنل مکث بسیار خوش برخورد و سریع هستید. پس با خیال راحت دوستان خود را به این رستوران سنتی دعوت کنید.

باغ رستوران دشت بهشت در کرمان

دشت بهشت بهترین رستوران در کرمان است؛ زیرا فضایی فوق‌العاده دلنشین و زیبا را برای سرو یک وعده غذای خوشمزه و اصیل ایرانی فراهم کرده است. این رستوران در آلاچیق‌های زیبا از مشتریان پذیرایی می‌کند و سرویس‌دهی آن به صورت سلف‌سرویس است. اگر به دنبال یک رستوران کرمان با پیک هستید، دشت بهشت را انتخاب کنید.

این باغ رستوران فضای بسیار زیبایی دارد. توصیه می‌کنیم حتماً یکبار به آن سر بزنید و در این فضا غذاهایی مانند انواع کباب و دیگر غذاهای اصیل ایرانی را امتحان کنید.

رستوران کره‌ای کیمچی در کرمان

غذاهای کره‌ای به واسطه فیلم و انیمیشن‌ها در کشورها معرفی شده‌اند و پرطرف‌دار هستند. برای تجربه غذاهای جدید کره‌ای به کیمچی بروید که یک رستوران کره‌ای در کرمان است. می‌توانید به صورت آنلاین وعده غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید یا حضوری به کیمچی بروید. تجربه غذا خوردن در چنین رستورانی احتمالاً جالب و جدید است.

آدرس و شماره تلفن کافه های کرمان

کافه‌های زیادی در کرمان وجود دارند که برای قرارهای دوستانه، کاری یا برگزاری جلسات مناسب هستند. در برخی از آن‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود که ممکن است سلیقه خانواده‌ها باشد. سرو انواع غذاها، نوشیدنی و دسرهای جدید ایرانی و خارجی در کافه‌ها و باغ رستوران‌های کرمان انجام می‌شود.

آدرس و شماره تلفن کافه های کرمان

کافه های کرمان

برخی از این مکان‌ها در محل‌های تاریخی مانند حمام واقع شده‌اند و برخی دیگر در یک باغ سبز و خوش منظره هستند. در این قسمت لیستی از کافه های کرمان به همراه آدرس و شماره تلفن جمع‌آوری‌شده است که به شما کمک می‌کند بتوانید در رستورانی که خدماتی مطابق سلیقه شما ارائه می‌کند غذا میل کنید.

اسامی کافه های کرمان تلفن آدرس
کافه ورسای کرمان، خ شهید ضیا، اول کوچه بهمنیار ۲۴
کافه هوگر ۰۳۴-۳۲۴۳۷۱۹۰ کرمان، میدان کوثر، خ الهیه
کافه پیانو ۰۳۴-۳۲۴۷۳۶۴۳ کرمان، بلوار جمهوری، خ والفجر جنوبی، آخر خیابان، نرسیده به جاده تهران
کافه مون ۰۳۴-۳۲۴۵۸۱۵۸ شهرک باهنر، خ بحرالعلوم، نبش کوچه ۲۰
کافه پاییز ۰۳۴-۳۲۴۷۴۵۰۷ کرمان، بلوار حمزه، جنب کوچه ۲۶
کافه قهوه و دونات ۰۹۳۶۱۳۳۵۱۷۱ کرمان، بلوار حمزه، حد فاصل کوچه پانزدهم و هفدهم
کافه زوم ۰۹۳۶۳۰۱۲۵۲۷ بلوار حمزه، خ نامدار محمدی، پس از تقاطع والفجر، پلاک ۴۵
رستوران وکیل ۰۳۴۳۲۲۵۴۴۹۳ کرمان، ابتدای خیابان سردار
رستوران کره‌ای کیمچی کرمان، خیابان شهدای فتح آبادان (آلاشت)

شارینو

شارینو سایتی جامع و کامل است که در جهت ارتقا دانش خوانندگان خود تلاش می‌کند. در همین راستا مطالب زیادی در مورد تعمیر یخچال در کرمان، تعمیر پکیج در کرمان و تعمیر مبل در کرمان در این سایت وجود دارد.

این مطالب به زبانی ساده توضیح داده شده‌اند و در مورد تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمان و تعمیر تلویزیون در کرمان صحبت می‌کنند. لیستی از تعمیرکاران به همراه آدرس و شماره تلفن آن‌ها در این مطالب وجود دارد.

اگر خودتان نیز قادر به تعمیر این وسایل نیستید، می‌توانید مقالات تعمیر آبگرمکن در کرمان، مکانیک سیار در کرمان، استادکار کابینت در کرمان و دوربین مداربسته در کرمان را بررسی کرده و شماره تلفن بهترین تعمیرکارها را به راحتی یک کلیک پیدا کنید.

در راستای آشنایی بیشتر خوانندگان با شهر کرمان مقالات دیگری نیز در مورد مرکز لیزر در کرمان، قالیشویی در کرمان و مبل‌شویی در کرمان بارگذاری شده‌اند که مطالعه آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

در نهایت توصیه می‌کنیم امداد خودرو در کرمان و رستوران‌های کرمان را نیز مطالعه کنید تا بتوانید بهترین سرویس‌ها را از این مکان‌ها بگیرید. شارینو سایتی است که هر سلیقه و نیازی را برطرف می‌کند؛ پس حتماً به آن سر بزنید.

سخن پایانی

کافه های کرمان فقط برای سرو نوشیدنی یا وقت‌گذرانی نیستند. می‌توانید برای دورهمی‌های دوستانه یا تولد خود این مکان‌ها را رزرو کنید. در این مطالب به نکات اساسی در مورد کافه‌های شیک کرمان اشاره کرده‌ایم.

مطالعه این مطلب شما را با لیست غذا و نوشیدنی‌ها آشنا می‌کند و علاوه بر این راهنمایی برای انتخاب بهترین رستوران در کرمان است.

سؤالات متداول

  1. بهترین کافه های کرمان چه ویژگی‌هایی دارند؟

این کافه‌ها علاوه بر تنوع غذای بالا شیک، تمیز و دنج هستند.

  1. آیا می‌توانیم برای صرف صبحانه نیز به کافه برویم؟

بله برخی از کافه‌ها صبحانه‌های خوشمزه‌ای سرو می‌کنند.

  1. قیمت صبحانه فرانسوی در کافه‌های تهران چقدر است؟

۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *