معرفی کتابفروشی های سنندج

با کتاب فروشی های سنندج آشنا شوید، از قدیمی ترین تا به روزترین کتاب فروشی

کتاب فروشی های سنندج با توجه به مساحت و جمعیت شهر سنندج از نظر تعداد و تنوع در سطح قابل قبولی برخوردار است که تأمین کننده نیازهای کتاب درسی و غیر درسی شهرهای اطراف خود هم است. می‌خواهیم در بهترین کتاب فروشی های سنندج باهم قدمی بزنیم. هرقدر هم کتاب‌ خوان نباشیم، وقتی قدم در کتاب ‌فروشی می‌گذاریم، ناخودآگاه شوق کتاب، جانمان را تازه می‌کند! سنندج ده‌ها کتاب ‌فروشی دارد که این احساس خوب را به بازدید کننده منتقل می‌کنند.

کتابفروشی های سنندج

از قدیمی ترین تا به روزترین کتاب فروشی های سنندج

 

سایر مقالات پیشنهادی:

بهترین سوغاتی فروشی‌های سنندج

کافه های سنندج

در این مقاله، می‌خواهیم سری به خاص‌ترین، معروف‌ترین، بزرگ‌ترین، و قدیمی‌ترین کتاب فروشی های سنندج بزنیم و بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

در لیست زیر به معرفی کتاب فروشی های سنندج پرداخته‌ایم. امیدواریم که بتواند مفید واقع شود. پس با ما همراه باشید تا لیستی از مجهزترین کتاب فروشی‌ ها را همراه با آدرس و راه ارتباطی در اختیار شما قرار دهیم.

اکثر کتاب فروشی های سنندج ارسال کتاب با پست یا پیک را هم دارند که می‌توانید برای اطمینان از دارا بودن این گزینه با آن‌ها در ارتباط باشید.

قدیمی‌ترین کتاب فروشی های سنندج:

کتاب فروشی نوروزی

شاید یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین کتاب فروشی سطح شهر سندج کتاب فروشی نوروزی واقع در خیابان امام‌ خمینی (شاپور) باشد که همه سنندجی‌ها حداقل یک بار در زندگی‌شان گذرشان به آن‌جا افتاده و از خرید کتاب در آن‌جا خاطره دارند. کتاب فروشی نوروزی به سرپرستی آقای نوروزی که همکاری درازمدتی با ناشران و نویسندگان سنندجی و غیر سنندجی دارد یکی از معتبرترین کتاب فروشی‌ ها در زمینه ادبیات کودک و نوجوان است.

کتابفروشی نوروزی

کتاب فروشی های سنندج-نوروزی

 

سایر مقالات پیشنهادی:

کلینیک‌‌های دندان پزشکی در سنندج

بهترین پزشک زنان در سنندج

والدین باید این قضیه را بدانند که همانطور که کودک طبق شرایط و موقعیت سنی‌اش غذایی خاص به او داده می‌شود؛ این قاعده برای کتاب هم صدق می‌کند. پس وسواسی هرچه بیشتر در انتخاب کتاب برای کودک اشتباه نیست و آشنایی با نویسندگان و ناشران برتر از واجبات است.

همچنین کتاب فروشی نوروزی از کامل‌ترین منابع کتاب درسی در سنندج برخوردار است و جزو اولین گزینه مراجعه برای خرید کتاب درسی و کمک درسی است. کتاب درسی به عنوان ابزار مهم آموزش، از گذشته‌های دور در خدمت آموزش قرار گرفته و با گسترش علوم و پیشرفت‌های حاصل شده در فناوری (تکنولوژی) وضعیت کتاب‌ های درسی هم از نظر کیفیت و هم از نظر ویژگی‌های فنی و صوری بهبود یافته است.

کتابفروشی نوروزی

معرفی کتاب فروشی های سنندج-نوروزی

آدرس: سنندج، میدان انقلاب، خیابان امام خمینی، جنب پاساژ کوثر

شماره تماس:

۰۸۷_۳۳۱۷۴۴۴۰

کتاب فروشی چیستا:

کتاب فروشی چیستا فروشنده کتاب‌‌ های دانشگاهی در سنندج است. این کتاب فروشی با فروشنده فهیم و مسلط به منابع درسی و کمک درسی برای کنکور کارشناسی، ارشد، دکترا و حتی آزمون‌های استخدامی به خریداران بهترین مشاوره را با عالی‌ترین برخورد ارائه می‌دهد.

کتابفروشی چیستا

معرفی کتاب فروشی های سنندج-چیستا

سنندج، خیابان پاسداران، مجتمع کردستان، واحد ۱۵۹

شماره تماس:

۰۸۷_۳۳۲۸۷۱۹۵

کتابسرای پنجره

اگر در زمان تحصیل یا قبل و بعد از آن به مؤسسات آموزش زبان خارجه رفته باشید و دوره آموزش زبان خارجه را گذرانده باشید قطعآ مسیرتان به این کتاب فروشی افتاده است. از در وروردی تا انتهای مغازه. از کف زمین تا سقف آن پوشیده شده از انواع کتاب‌ های زبان خارجه علل ‌الخصوص زبان انگلیسی است که کار پیدا کردن مشتری‌هایشان را با دسته بندی آن‌ها راحت کرده است. گاهاً این فروشگاه با توافق با مؤسسات سطح شهر به دانش آموزان آن‌ها جهت خرید کتاب یا فایل‌های آموزشی تخفیف‌های قابل توجهی را اعمال کرده‌اند.

کتابفروشی پنجره

معرفی کتاب فروشی های سنندج-پنجره

آدرس: سنندج، میدان آزادی، خیابان فردوسی، روبروی سینما بهمن، مجتمع تجاری سهند

شماره تماس:

۰۸۷-۳۳۲۲۴۶۱۹

کتاب فروشی شار

از زیبا‌ترین و مجهزترین کتاب فروشی های سنندج، کتاب فروشی شار نمره و درجه عالی را می‌گیرد. از درِ ورودی کتاب ‌فروشی کتاب ‌شار که داخل می‌شوید، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند سقف بسیار بلندی است که دیوارهایش از کف زمین تا بیخ سقف از کتاب پر شده‌اند.

یکی از چیزهای جالب دیگر در کتاب‌ فروشی شار قفسه بازی‌های آن است. در قفسه بازی‌ها، جورچین‌های عجیب و هیجان ‌انگیزی از ۲۵۰ تکه تا ۵۰۰۰ تکه چیده شده‌اند. همچنین، در قسمت هدایا (گیفت ‌شاپ) می‌توانید مجسمه‌ها و هنر‌های دستی خاصی را پیدا کنید که برای خرید هدیه بسیار مناسب و هیجان ‌انگیزی خواهند بود. کتاب فروشی ‌شار فقط یک فروشگاه در سنندج دارد.

منصف بودن کتاب فروشی شار همیشه باعث جذب مشتری‌های جدید و تبدیل آن‌ها به مشتری ثابت شده است.

کتابفروشی شار

معرفی کتاب فروشی های سنندج-شار

آدرس:

سنندج، خیابان پاسداران، پشت پاساژ بهاره

شماره تماس:

۰۸۷-۳۳۲۳۱۵۴۱

 

سایر مقالات پیشنهادی:

پزشک تغذیه در سنندج

مصاحبه‌ای کوتاه با جناب آقای مهندس آریان توکلی

کتاب فروشی دانشمند

کتاب خوب برای هر کس تعریف خاص خود را دارد، اما آن چیزی که در تمامی کتاب‌ ها مشترک است، این است که افراد یک جامعه هر چه که بیشتر کتاب با موضوعات بهتر بخوانند دید وسیع‌تری نسب به موضوع و اطراف خود پیدا می‌کنند. افراد هر چه که بیشتر کتاب بخوانند به این نتیجه می‌رسند که به چه نوع کتاب‌ هایی بیشتر علاقه دارند.

کتاب فروشی دانشمند ازجمله کتاب فروشی‌ هایی است که همه رقمه کتاب را دارا است. از کتاب‌ های درسی، غیر درسی، داستانی، کودکانه، رمان و حتی علم و کاربردهای آن.

اگر که کتاب درخواستی شما تخصصی است بهتر است به مراکزی که در زمینه آن تخصص کتاب را می‌فروشند مراجعه کنید.

کتابفروشی دانشمند

معرفی کتاب فروشی های سنندج-دانشمند

آدرس:

سنندج، خیابان پاسداران، مجتمع کردستان، واحد ۱۵۱

شماره تماس:

۰۸۷-۳۳۲۸۴۳۵۱

در نهایت

کتاب، یکی از ابزارهای تفکر، رشد و تعالی انسانی است. از دیرباز اهمیت مطالعه و کتاب‌ خوانی نزد اهل علم و ادب شناخته‌ شده است. پارادایم کتاب ‌خوانی حتی در روزگار پیشرفت‌های چشمگیر بشر در عرصه‌های دانش، تمدن و فرهنگ، نه‌ تنها اهمیت خود را از دست نداده، بلکه جنبه‌های گسترده‌تر، تازه‌تر و جلوه‌های پایدارتر یافته است.

کتابفروشی های سنندج

بی‌گمان، کسانی که در وادی پیشرفت‌های گوناگون، گام‌های بلند برداشته‌اند، هرگز با کتاب ‌خوانی بیگانه نبوده‌اند، بلکه مطالعه را عنصری اصلی و ضروری دانسته‌اند، چراکه کتاب از عناصر فرهنگی و ابزاری مناسب برای تغییر دادن فرهنگ است و عناصر جدید فرهنگی را به افراد جامعه منتقل می‌کند و ضمن حفاظت از فرهنگ متعالی، آن را بدون تغییر و تحریفی در اختیار آیندگان قرار می‌دهد.

بدین ترتیب روشن است که فرهنگ مطالعه و کتاب ‌خوانی نه‌ تنها از مؤلفه‌ها و ارکان اصلی فرهنگ به‌ حساب می‌آید، بلکه خود نیز سبب تکامل و توسعه فرهنگی می‌شود. کتاب‌ خوانی، راهی برای دستیابی به دانایی و توانایی است که به آدمی در فهم و درک درست، یاری می‌رساند و کلید گذر از محدودیت‌ها و ورود به دنیای گسترده و ژرف است.

سخن آخر

از همین رو، مطالعه پنجره‌ای به‌ سوی اندیشه‌ها، تجربه‌ها و اندوخته‌هاست. مطالعه و خواندن همیشگی و مادام‌ العمر اساس فرهنگ کتاب ‌خوانی است. در حقیقت، فرهنگ کتاب ‌خوانی حرکتی فراتر از یک مهارت عادی است و متضمن فرهنگی است که حاوی سوادی گسترده است.

با شارینو کتاب فروشی های سنندج رو پیدا کن!

شارینو (سنه آگرین) اپلیکیشن جامع خدمات شهری است که با ارائه خدمات متنوع و مختلفی از قبیل مکان‌یابی، کاریابی و مشاغل سیار، مشاوره پزشکی و … در خدمت همشهریان محترم کردستانی است. این اپلیکیشن از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون تعداد ۴۵ هزار کاربر شارینو را نصب کرده و از آن استفاده کرده‌اند.

در شارینو می‌توانید، به اطلاعات بیش از ۵۰ هزار مکان مختلف صنفی، تفریحی، اداری و عمومی، در سطح استان دسترسی داشته باشید. به دنبال کار بگردید و یا آگهی استخدام نیرو برای کسب و کار خود ایجاد کنید. در بخش مشاغل سیار، اطلاعات استادکارهای سطح استان در مشاغل مختلف را ببینید و از آن استفاده کنید.

کتاب فروشی های سنندج در شارینو

معرفی و مشخصات آدرس و تماس کتاب فروشی های سنندج در شارینو

می‌توانید پرسش های پزشکی و دارویی خود را در بخش مشاوره پزشکی با پزشک متخصص مطرح کنید و یا اینکه برای کسب و کار خود تبلیغات کنید تا ۴۵ هزار کاربر سنندجی تبلیغات شما را ببینند.

لازم به ذکر است که شرکت سنه آگرین شارینو حمایت از مشاغل خانگی را هم در دستور کار خود قرار داده و خدمات ارزنده‌ایی را جهت رشد، پیشرفت و شناساندن آن‌ها به بازار خرید و فروش ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با دیدن و بررسی نمونه کارهای این شرکت اعتماد خود را نسبت به همکاری جلب کنید.

 

شما کاربران عزیز میتوانید با مراجعه به سایت شارینو از سایر خدمات آن استفاده کنید از جمله :

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن

سئو در سنندج

تولید محتوا

پشتیبانی اینستاگرام

طراحی و ساخت تیزر

طراحی پوستر

طراحی لوگو

بهترین روانشناس های سنندج
طراحی لوگو در سنندج
طراحی سایت در سنندج

۱۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *