سئو سایت

 

 

حتماً این روزها درباره سئو سایت و اهمیت آن برای وبسایت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین شنیده‌اید. احتمالاً همین نیز شما را به سرچ درباره سئو سایت در سنندج ترغیب کرده است. اما چرا سئو انقدر پر اهمیت است؟

سئو به زبان ساده

در اثبات اهمیت آن همین بس که ۹۰ درصد از کاربران هنگامی که نیازی در خود حس می‌کنند، برای برطرف کردن آن به موتورهای جست‌وجو روی می‌آورند. با کمی فکر کردن به سابقه جست ‌و جوی خود نیز می‌توانید به این موضوع پی ببرید. در این صورت، هنگامی که فردی نیاز خود را جست‌ و جو کند و شما را در نتایج اول ببینید چه…

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا کمی بیشتر با سئو و خدمات سئو سایت در سنندج آشنا شوید.

 

سئو سایت

 

 

سئو (SEO) به زبان ساده یعنی چه؟

سئو یا همان SEO در زبان انگلیسی، مخفف کلمات Search Engine Optimization به ‌معنی بهینه ‌سازی وبسایت برای موتورهای جست ‌و جو است. سئو اصولی، به مجوعه اقداماتی گفته می‌شود، که باعث ایجاد بازدید هدفمند در وبسایت شما می‌شود.

 

پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را هم مطالعه بفرمایید:

تولید محتوا در سنندج

 

چرا وبسایت‌ها به سئو نیاز دارند؟

فرض کنید شما صاحب یک مغازه در شهر سنندج هستید. اگر محل قرارگیری کسب‌وکار شما، در یک مغازه دو نبش در خیابانی شلوغ همچون خیابان فردوسی باشد، شما بازدید کننده بیشتری دارید، یا در محله‌ای دور از مرکز شهر در کوچه‌ای خلوت؟

نیاز سایت ها به وردپرس

جواب این سؤال کاملاً واضح است. حالا بگذارید به دنیای آنلاین برگردیم. گفتیم که سئو به شما کمک می‌کند که در نتایج اول صفحه اول گوگل قرار بگیرید. رتبه ۱ در نتایج گوگل، درست همانند آن مغازه دو نبش برای یک وبسایت و کسب‌وکار آنلاین عمل می‌کند به همین دلیل این روزها سئو سایت در سنندج از موضوعات بسیار پراهمیتی است.

نیاز وبسایت ها به سئو

نیاز وبسایت ها به سئو

اولین هدف هر کسب‌وکاری قطعاً افزایش تعداد مشتریان است و رشد کسب‌وکار نیز به همین موضوع وابسته است. سئو باعث می‌شود دقیقاً مشتریانی که دنبال محصول/خدمت شما هستند جذب شما شوند.

نیاز سایت ها به سئو

 

سئو سایت

 

 

پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را هم مطالعه بفرمایید:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟دیجیتال مارکتینگ در سنندج ۱۴۰۱

اصطلاحات خاص مربوط به سئو سایت در سنندج

برای درک بهتر سئو و خدمات مربوط به آن لازم است با یک سری اصطلاحات و بخش‌های مختلف سئو آشنا باشید. سئو شامل دو بخش اصلی است:

سئو داخلی (On page SEO)

سئو داخلی که سئو درون صفحه هم به آن می‌گویند، شامل تمام اقداماتی است که برای بهینه ‌سازی سئو سایت در سنندج برای شما در داخل وبسایت خودتان انجام می‌گیرد. مواردی مثل محتوای صفحات، لینک ‌سازی داخلی بین صفحات، URLها، متاتگ‌ها، عناوین، سئو تایتل‌ها، عکس‌ها و ویدئوها، سرعت لود سایت، کدنویسی سایت و… همگی شامل سئوی داخلی می‌شوند.

سئو داخلی

دست شما در انجام تغییرات در سئوی داخلی کاملاً باز است و همه چیز به عملکرد خودتان بستگی دارد. سئو داخلی از سئو خارجی کم هزینه‌تر است و در طولانی ‌مدت بهتر جواب می‌دهد.

سئو خارجی (Off page SEO)

به تمام فعالیت‌هایی که بیرون از وبسایت شما در جهت بهینه ‌سازی وبسایت‌تان انجام می‌گیرد، سئو خارجی یا سئو برون صفحه می‌گویند. فعالیت‌هایی چون لینک‌ دهی وبسایت‌هایی دیگر به وبسایت شما، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، پست مهمان، ریپوتاژ آگهی، خرید لینک، تبادل لینک، تبلیغات کلیکی و… شامل سئوی خارجی وبسایت می‌شوند.

سئو خارجی

در سئوی خارجی شما نمی‌توانید همه چیز را پیش ‌بینی کنید و بسیاری موارد خارج از دسترسی شما است. همچنین سئوی خارجی در صورتی می‌تواند جواب‌گو باشد که شما از قبل به‌ خوبی بر روی سئوی داخلی وبسایت خود کار کرده باشید.

سئو خارجی

سئو خارجی

سئو سایت

خدمات سئو سایت در سنندج شامل چه مواردی است؟

خدمات سئو سایت در حول همین دو بخش سئو (سئو داخلی و خارجی) انجام می‌گیرد. شما می‌توانید تیم تخصصی خود را برای سئوی وبسایت تان داشته باشید یا اینکه آن را برون ‌سپاری کنید و به شرکت‌های فعال در این حوزه بسپارید.

خدمات سئو

خدمات سئو

اگر بخواهیم به ‌طور خلاصه صفر تا ۱۰۰ مراحل انجام خدمات سئو سایت در سنندج را بیان کنیم، به‌ مراحل زیر خواهید رسید:

مشاوره سئو سایت در سنندج

قبل از هر چیز باید وضعیت وبسایت شما توسط کارشناسان سئو از جوانب مختلف (سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال) آنالیز شود و نتیجه در قالب یک گزارش در اختیار شما قرار داده شود.

مشاوره سئو وبسایت در سنندج

مشاوره سئو سایت در سنندج

آموزش مقدمات سئو

برای اینکه بهتر در جریان اقدامات انجام شده روی وبسایت خود قرار بگیرید، بهتر است از قبل یک سری آموزش‌ها در این خصوص ببینید. با این کار می‌توانید خود نیز در تصمیم‌گیری‌های مربوط به سئو سایت مشارکت داشته باشید و فرآیند کار را مورد بررسی قرار دهید.

آموزش مقدمات سئو

آموزش مقدمات سئو

بهبود کد نویسی و بهینه ‌سازی در ساختار

در صورتی که وبسایت شما ایرادی از لحاظ ساختاری و کدنویسی آن داشته باشد، در این مرحله اصلاح می‌شود. سرعت وبسایت شما در ایجاد تجربه خوب برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است که برای شرکت‌ها و افرادی که سئو سایت در سنندج را انجام می‌دهند بسیار حائز اهمیت است.

بهبود کد نویسی

بهبود کدنویسی و بهینه سازی ساختار

بررسی رقبا و تحقیق کلمات کلیدی

قبل از هر اقدامی در خصوص تولید محتوا و تصمیم‌ گیری درباره آن باید موضوعات و کلمات کلیدی هدف شما مشخص شود. در عین حال باید وضعیت رقبای شما نیز از لحاظ ساختار کلی و موقعیت آنان در کلمات کلیدی هدف شما مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی رقبا و تحلیل کلمات کلیدی

استراتژی تولید محتوا

پس از اینکه کلمات هدف شما مشخص شد، نوبت به این می‌رسد که اقدام به تولید محتوا بر اساس اصول شود. این مرحله از مهم‌ترین مراحل سئو سایت در سنندج است و در صورتی که درست و اصولی انجام نشود، عملاً تمام هزینه و اقدامات شما بر باد می‌رود.

استراتژی تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا-عملیات سئو

لینک‌ سازی اصولی

یک محتوا به ‌تنهایی نمی‌تواند در طراحی و ارتقای سئو سایت در سنندج برای شما تأثیرگذار باشد و مجموعه‌ای از محتوا است که در طولانی‌ مدت می‌تواند نتیجه‌ بخش باشد. برای اینکه ارتباط بین محتواهایتان به‌ خوبی برقرار شود، نیاز است میان آن‌ها لینک ‌دهی انجام شود.

لینک سازی اصولی

لینک سازی اصولی در سئو

ارائه گزارش ماهیانه

برای اطلاع از عملکرد و اقدامات انجام شده و تأثیر آن‌ها روی وبسایت شما، کارشناسان سئو باید به شما به ‌طور ماهانه گزارش تحویل دهند.

این‌ها خلاصه‌ای از اقدامات قابل انجام کارشناسان سئو سایت در سنندج روی وبسایت شما بود؛ هرچند ممکن است استراتژی‌ها و روش‌های هر شرکت با دیگری متفاوت باشد.

ارائه گزارش ماهیانه

عملیات سئو-ارائه گزارش ماهیانه

پیشنهاد میکنیم مقاله های زیر را هم مطالعه بفرمایید:

ادمین پیج اینستاگرام در سنندج بهترین کیفیت و قیمت

طراحی سایت در سنندج در سال ۱۴۰۱+قیمت

 

سخن پایانی

با سئو و اهمیت آن در وبسایت‌ آشنا شدید و درباره نحوه انجام خدمات مختلف سئو آگاهی بیشتری به دست آوردید. شاید با خود فکر کنید، حالا که همه چیز در فضای آنلاین اشباع شده و دیگر فرصت ورود نیست. اما باید بگویم که فضای آنلاین ایران بر خلاف تصور شما هنوز بسیار جای کار دارد. حتی اگر در حوزه فعالیت شما نیز رقبایی وجود داشته باشند، در صورت فعالیت به ‌شکل اصولی و هدفمند، می‌توانید موفق شوید. جادوی سئو سایت در سنندج را دست‌کم نگیرید.

سخن پایانی

شما کاربران عزیز میتوانید با مرجعه به سایت شارینو از سایر خدمات آن استفاده کنید از جمله :

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن

سئو در سنندج

تولید محتوا

پشتیبانی اینستاگرام

طراحی و ساخت تیزر

طراحی پوستر

طراحی لوگو

 

تولید محتوا در سنندج

دیجیتال مارکتینگ در سنندج

کلینیک دندانپزشکی در سنندج

 

 

 

 

سئو سایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *