شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

مرکز لیزر در سنندج

لیزر موهای زائد در سنندج به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای ناخواسته صورت و بدن در خانم‌ها و آقایان شناخته شده است. انتخابی مناسب در زمینه مرکز لیزر در سنندج می‌تواند شما را برای همیشه از اپیلاسیون، تیغ، موم، موبر و دستگاه‌های اپلیدی که سبب بروز موهای زیرپوستی و جوش می‌شوند خلاص کند.

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

 

کلینیک لیزر و زیبایی پرنا

💎 مجهز به پیشرفته ترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن با سه طول موج الکساندرایت ،دایود ،اندیگ

مختص تمام تیپ های پوستی با سیستم کولینگ بسیار قوی جهت به حداقل رساندن احساس درد

دستگاه لیزر مرکز پرنا

…………………………

  • انجام خدمات زیبایی و جوانساری
  • 🔹تزریق بوتاکس
  • 🔹مزونیدلینگ
  • 🔹مزوتراپی
  • 🔹میکرودرم ابریژن
  • 🔹فیشیال تخصصی پوست
  • 🔹برداشتن خال

انجام خدمات توسط دکتر نگین سجادی

درمحیطی کاملا بهداشتی و انجام خدمات بصورت VIP

نوبت دهی و پیگیری منظم مراجعین

با کادری مجرب وباسابقه خدمات مفید

 

 

……………………….

سنندج :شهرک سعدی خیابان اصلی جنب نمایشگاه اتومبیل سناتور دپارتمان زیبایی پرنا

رزرو نوبت دایرکت اینستاگرام

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

اینستاگرام :

laser.sanandaj.parna

مرکز لیزر در سنندج

به دلیل ارتباط مستقیم این روش با سلامت پوست شما لازم است پیش از انجام لیزر در سنندج در این زمینه آگاهی کافی را کسب نموده و با شناخت قبلی نسبت به انجام لیزر اقدام نمایید.

لیزر موهای زائد در سنندج

عملکرد لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه لیزر روی هر چیز تیره‌رنگی که در سطح پوست باشد متمرکز شده و آن را می‌سوزاند. درنهایت با حرارت دادن موی تیره‌رنگ درون فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب دیده و از بین می‌رود. موهای بدن ما از یک چرخه رشد و استراحت برخوردار هستند و در یک زمان مشخص بیشتر موها در فاز استراحت و تعداد کمی نیز در فاز رشد هستند.

مرکز لیزر در سنندج

مرکز لیزر در سنندج

به هنگام انجام لیزر در سنندج، موها باید در فاز رشد قرار داشته باشند نه استراحت زیرا در این صورت اشعه لیزر هیچ تأثیری بر آن‌ها نخواهد داشت. به همین دلیل است که برای از بین بردن و تضعیف ریشه موها لازم است افراد چندین جلسه را با فاصله‌های زمانی مشخص بگذرانند تا نتیجه نهایی حاصل شود.

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

 

مراکز لیزر سنندج از چه دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند؟

مراکز لیزر سنندج از بهترین دستگاه‌های لیزر دنیا جهت ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود استفاده می‌کنند. این دستگاه‌ها شامل دستگاه لیزر الکسانداریت، دایود، ان دی یاگ و روبی است که توسط دکتر لیزر در سنندج با رعایت نکات ایمنی و محافظتی به کار گرفته می‌شوند.

مرکز لیزر در سنندج

مرکز لیزر در سنندج

  • دستگاه لیزر الکساندرایت در سنندج

شما با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت در سنندج می‌توانید با طول موجی حدود ۷۵۵ نانومتر به مؤثرترین روش به رفع موهای زائد خود پرداخته و بهترین نتیجه را کسب نمایید. این دستگاه لیزر هم‌اکنون یکی از بهترین و مؤثرترین دستگاه‌های لیزر دنیا محسوب می‌شود که از قدرت بسیار زیادی برخوردار بوده و می‌تواند برای افراد دارای پوست روشن بهترین انتخاب باشد.

مرکز لیزر در سنندج از انواع مختلف این دستگاه نظیر دستگاه لیزر آریو (Orion) ، دستگاه لیزر آلما (Alma) و دستگاه لیزر کوترا (Cuter) استفاده می‌کند. دستگاه الکساندرایت به دلیل طول موجی که دارد برای افراد دارای پوست تیره توصیه نمی‌شود و بهتر است افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند از این دستگاه استفاده کنند.

 

 

 

جالب است بدانید این دستگاه از خواص درمانی بسیاری برخوردار بوده و در درمان عارضه‌هایی همچون واریس، رگ‌های عنکبوتی، پاک کردن تتو، لکه‌های پوستی حاصل از افزایش سن و غیره بسیار مؤثر است. با گذشت چندین جلسه از لیزر با دستگاه الکساندرایت می‌توانید به‌وضوح شاهد جوان‌تر شدن، افزایش شادابی، روشن‌تر شدن و پاک‌سازی عمقی پوست خود باشید.

مرکز لیزر در سنندج

مرکز لیزر در سنندج

  • دستگاه لیزر دایود

مرکز لیزر در سنندج از دستگاه دیگری به نام دیود نیز استفاده می‌کند که از جلسات درمانی کوتاه‌تر و البته قدری درد بیشتر برخوردار است. این دستگاه برخلاف دستگاه الکساندرایت برای افراد دارای پوست‌های سبزه تا تیره بهترین انتخاب است. ازجمله ویژگی‌های قابل‌توجه این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از قطر تابش بیشتر (افزایش سرعت)
  • سیستم بازیافت فوتون‌ها (افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری اثر درمان)
  • خوانش ملانین (کاهش عوارض جانبی )
  • برخورداری از سیستم خنک‌کننده
مرکز لیزر در سنندج

مرکز لیزر در سنندج

  • دستگاه لیزر ان دی یاگ (Nd:YAG)

این فناوری برای کسانی که پوست تیره‌ای دارند مؤثرترین راه است و در رفع موهای نازک عملکرد بسیار خوبی دارد. این دستگاه به یک فناوری انحصاری که انرژی پرتوها را کاهش داده و درصد جذب آن‌ها را بیشتر می‌کند مجهز شده است و به‌این‌ترتیب خطرات جانبی لیزر را کاهش داده و درمان به شکل مؤثر‌تری انجام خواهد شد. طول‌موج‌های این لیزر از پرتویی با مادون‌قرمز بیشتری برخوردار هستند که به ملانین پوست بی‌توجه بوده و تنها به دنبال فولیکول‌های موی شما است تا آن‌ها را نابود کند.

مرکز لیزر در سنندج

  • دستگاه لیزر روبی

لیزر روبی اولین دستگاهی است که به‌منظور کاهش دائمی موهای زائد تولید شده است و هم‌اکنون توسط مرکز لیزر در سنندج مورداستفاده قرار می‌گیرد. در کلینیک لیزر سنندج از این دستگاه برای افراد دارای پوست‌های خیلی روشن استفاده می‌شود و برای افرادی که پوست تیره دارند اصلاً توصیه نمی‌شود.

در این سیستم برای هدف قرار دادن ملانین پوست از طول‌موج‌های کوتاه ۶۹۴ نانومتر استفاده می‌شود و درنهایت این دستگاه را برای از بین بردن موهای بور و نازک ایده‌آل می‌سازد. دکتر لیزر در سنندج در هنگام استفاده از این دستگاه به‌منظور کاهش ناراحتی، بین پالس‌های لیزر یک مکث طولانی می‌کند. به همین دلیل زمان درمان با این دستگاه از سایر دستگاه‌ها بیشتر است.

دستگاه لیزر روبی

بهترین مرکز لیزر سنندج چه ویژگی‌هایی دارد؟

شما در انتخاب صحیح مرکز لیزر در سنندج باید به مواردی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید نتیجه‌ای مطلوب دریافت کرده و از بهترین خدمات بهره‌مند شوید.

بهترین مرکز لیزر سنندج چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • راه‌های ارتباطی مختلف

مرکز لیزر در سنندج باید از مسیرهای ارتباطی گسترده‌ای جهت ارتباط با مشتریان خود استفاده کند تا اشخاص بتوانند به‌راحتی با مراجعه به وب‌سایت رسمی، پیج اینستاگرام ،پرسش و پاسخ آنلاین یا برقراری تماس تلفنی با مرکز مربوطه در ارتباط بوده و سؤالات و ابهامات خود را برطرف نمایند.

 

 

  • پاسخگویی سریع

برخورداری از پرسنل باتجربه و خوش‌اخلاق که در کمترین زمان پاسخگوی مراجعین باشند از ویژگی‌هایی است که در تعیین بهترین مرکز لیزر سنندج حائز اهمیت است.

  • استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه‌های لیزر

مرکز لیزر در سنندج باید از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر دنیا مطابق با شرایط مراجعه‌کنندگان استفاده کنند و همگام با پیشرفت‌های تکنولوژی در این زمینه پیش بروند.

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

  • درصد بالای رضایت مراجعین

یکی از ویژگی‌های مهم در تعیین یک مرکز لیزر خوب این است که مراجعین آن مرکز تا چه حد از کیفیت کار و برخورد پرسنل آن کلینیک رضایت دارند. به این منظور می‌توانید به‌صورت حضوری به مرکز موردنظر مراجعه کرده و نظر مراجعین را جویا شوید.

  • اپراتورهای باسابقه

اگر نتایج کاهش یا افزایش موهای زائد را ۱۰۰ درصد در نظر بگیریم درصد قابل‌توجهی از آن به مهارت و تجربه اپراتور لیزر بستگی دارد. البته مراقبت‌های قبل و بعد از لیزر و نوع لیزر نیز از عوامل بسیار مؤثری هستند.

  • پزشکان باتجربه

در هر مرکز لیزر در سنندج وجود پزشکان متخصص که در زمینه لیزر موهای زائد از دانش و تجربیات کافی برخوردار باشند جهت حفظ سلامت مشتریان ضروری است.

  • محیط منظم و پاکیزه

ظاهر منظم و مرتب یک کلینیک در کنار تمیز و استریل بودن آن از مواردی است که در بدو ورود توجه افراد را به خود جلب می‌کند و از معیارهای مهم انتخاب یک مرکز لیزر خوب محسوب می‌شود.

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

  • قیمت مناسب

مرکز لیزر در سنندج در کنار خدمات باکیفیت و حرفه‌ای خود باید از قیمت مناسب و منصفانه‌ای برخوردار باشد تا عموم افراد بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. البته قیمت‌های بسیار پایین نیز قابل‌اعتماد نیست.

لیزر صورت در سنندج

مرکز لیزر در سنندج علاوه بر لیزر بدن خدمات لیزر صورت را نیز ارائه می‌دهد که بسیار موردتوجه عموم مردم قرار دارد و می‌تواند تأثیرات بسیار مطلوبی در ظاهر افراد ایجاد نماید. صورت یکی از بخش‌های مهم بدن است که موهای زائد آن برای خانم‌ها و آقایان آزاردهنده بوده و ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می‌کند.

لیزر صورت در سنندج

لیزر صورت در سنندج بیشتر برای افراد دارای پوست روشن و موهای ضخیم و تیره رنگ پیشنهاد می‌شود. به‌بیان‌دیگر باید بین رنگ مو و رنگ پوست کنتراست یا اختلاف مناسبی وجود داشته باشد. لیزر موهای زائد صورت برای افراد دارای موهای نازک، بور یا کرکی انتخاب مناسبی نیست و تأثیر چندانی ندارد.

اگر شما از دسته کسانی هستید که پوست سبزه یا تیره با موهایی با ضخامت مناسب دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم برای لیزر موهای زائد صورت در مرکز لیزر در سنندج از فناوری لیزر(Nd:YAG) استفاده کنید. به‌طورمعمول تعداد جلسات لیزر صورت بین ۳ الی ۷ جلسه است که با فواصل زمانی ۴ تا ۶ هفته تنظیم می‌شود. به کمک لیزر صورت می‌توان موهای زائد نواحی همچون پشت لب، بین ابروها، دور ابروها، پشت سر و گردن، خط ریش مردان، چانه و گردن را به‌طور دائمی از بین برد.

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

 

قیمت لیزر در سنندج

لیزر بدن در سنندج با استفاده از دستگاه‌های مختلفی انجام می‌شود و طبعاً از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردار است. معیار تعیین قیمت لیزر در سنندج را می‌توان قدرت دستگاه موردنظر و تعداد شات‌های آن در نظر گرفت. دستگاه‌های قدرتمند موجود در مرکز لیزر در سنندج تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سایرین دارند و هزینه‌های زیادی برای نگهداری و تعویض زودبه‌زود فاش لامپ این دستگاه‌ها صرف می‌شود؛ پس درنهایت هزینه آن‌ها بالاتر است.

قیمت لیزر در سنندج

دستگاه‌هایی نظیر SHR، IPL و ایلایت جزو دستگاه‌های ارزان‌تر در مرکز لیزر در سنندج هستند و هزینه پایین‌تری دارند. اما در انجام لیزر با این نوع دستگاه‌ها بازگشت‌پذیری مو پس از مدت کوتاهی دیده می‌شود. همچنین در استفاده از این قبیل دستگاه‌ها به جلسات درمانی بیشتری نیاز است و ممکن است برای برخی از انواع پوست و مو پاسخ قطعی ندهد.

از دستگاه‌های گران‌تر لیزر در مرکز لیزر در سنندج می‌توان به الکساندرایت، دایود، استار اسکلپیون و غیره اشاره کرد. این دستگاه‌ها از قدرت بالا و هزینه نگهداری بیشتری برخوردار هستند و درنهایت انجام لیزر با آن‌ها هزینه بالاتری خواهد داشت.

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

 

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از پزشک متخصص می‌توانید با شماره تماس‌های درج‌شده در انتهای مطلب تماس حاصل کرده و کلیه ابهامات خود را در این زمینه برطرف نمایید.

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

 

 

 

 

 

سایت شارینو بستری کاربردی برای دسترسی به اطلاعات بیش از ۵۰ هزار مکان مختلف صنفی تفریحی و گردشگری اداری عمومی و غیره در سطح استان کردستان است و که از خدمات ویژه‌ای همچون تولید محتوا، کاریابی، تیزر، پوستر، پشتیبانی اینستاگرام و غیره برخوردار بوده و توانسته است رضایت کاربران خود را با ارائه خدمات باکیفیت و اصولی به میزان زیادی جلب نماید.

خبر خوب برای بانوان سنندجی این است که در سایت شارینو می‌توانید به اطلاعات سالن‌های زیبایی سنندج دسترسی پیدا کرده و از نظرات مشتریان آن‌ها آگاه شوید.

اگر از صاحبان مشاغل هستید و قصد دارید به گسترش کسب‌وکار خود به روش اصولی بپردازید می‌توانید در قسمت کسب‌وکارهای سنندج که بخشی پربازدید از سایت شارینو است به معرفی کسب‌وکار خود و جذب مخاطبان بپردازید.

یکی از راه‌هایی که سبب رشد کسب‌وکار شما و شناخت بیشتر مخاطبان از خدمات شما خواهد می‌شود؛ وب‌سایت است. شما با استفاده از خدمات طراحی سایت در سنندج که یکی از تخصص‌های تیم حرفه‌ای شارینو است می‌توانید در سطح حرفه‌ای‌تری به ارائه خدمات ، فروش بیشتر و جذب کاربران بپردازید.

اما یکی از موضوعاتی که سبب افزایش بازید از سایت کاری شما می‌شود سئو وب‌سایت است که بهبود و رشد آن از مهم‌ترین اهداف صاحبان سایت‌ها به شمار می‌آید. شما با استفاده از خدمات سایت شارینو در زمینه سئو وب‌سایت می‌توانید در مدت‌زمانی کوتاه سایت کسب‌وکار خود را به لینک اول گوگل برسانید.

ازآنجایی‌که کارت ویزیت از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات است شما در سایت شارینو می‌توانید برای داشتن یک کارت ویزیت حرفه‌ای و کاربرپسند به بخش طراحی کارت ویزیت در سنندج مراجعه کرده و نتیجه‌ای مطلوب دریافت نمایید.

امروزه تناسب‌اندام در کنار حفظ سلامتی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است که می‌توان گفت اولین قدم در این راه مراجعه به متخصص تغذیه و دریافت برنامه غذایی اصولی است. در سایت شارینو می‌توانید به‌راحتی و در چند ثانیه به اطلاعات تمام پزشکان تغذیه در سنندج دسترسی پیدا کرده و از خدمات آن‌ها بهره ببرید.

اگر به دنبال مراکز حرفه‌ای جهت تعمیر لباسشویی، تعمیر تلویزیون ، تعمیر یخچال و …غیره هستید می‌توانید به‌راحتی به اطلاعات تعمیرکاران مجرب شهر سنندج در سایت شارینو دست پیدا کنید و بهترین نتیجه را کسب نمایید.

شهر سنندج جزو شهرهای زیبا و دیدنی ایران است که از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری برخوردار است. شما جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد مکان‌های دیدنی این شهر می‌توانید به مطالب مربوط به مراکز تفریحی سنندج مراجعه نمایید.

یکی از مراکز تفریحی پرطرفدار در این شهر سینما بهمن سنندج است که می‌توانید در آن ساعت‌ها به تماشای فیلم‌های جذاب در کنار خانواده و دوستان بپردازید و لذت ببرید.

 

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

 

سخن پایانی

لیزر از مؤثرترین و بهترین راه‌های از بین بردن موهای زائد است که امروزه با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی با استفاده از بروزترین و کم‌خطرترین دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌شود و نتیجه مطلوبی برای افراد در پی خواهد داشت. مرکز لیزر در سنندج با رعایت کلیه نکات ایمنی و بهداشتی می‌توانند در چندین جلسه به تضعیف موهای زائد شما پرداخته و شما را از شر آن‌ها خلاص کند.

سایر خدمات شارینو:😊

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن

سئو در سنندج

تولید محتوا

پشتیبانی اینستاگرام

طراحی و ساخت تیزر

طراحی پوستر

طراحی لوگو

 

پاساژ بانتا آبیدر
بهترین نقاط گردشگری سنندج
سوغاتی فروشی های سنندج

 

شماره تماس مرکز لیزر در سنندج

۳۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *