باربری فرحزاد بصورت 24 ساعته شبانه روز آماده ارائه انواع خدمات بسته بندی و اسباب کشی در تهران می باشد

باربری گیشا

فهرست مطالب

در منطقه گیشا با وجود اینکه تراکم اماکن اداری و تجاری پر تراکم است اما ترافیک در آن غالباً روان است. گیشا دارای خیابان بندی و کوچه‌هایی با عرض مناسب است و تردد در آن آسان است که وضعیت برای باربری و اتوبار گیشا بسیار مناسب است. باربری گیشا با بیش از چندین سال سابقه کاری در حوزه باربری به صورت درون شهری و برون شهری زیر نظر اتحادیه باربری فعالیت کرده و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

باربری گیشا بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات اسباب کشی منزل

ارسال برون شهری از تهران به سایر شهرستان ها با گیشا امکان پذیر است که با بالاترین امکانات و ماشینهای ایمن و مطمئن در خدمت شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

باربری گیشا دارای تجهیزات به روز و انواع کامونت جهت ارسال به سراسر ایران

باربری گیشا دارای انواع مختلف تجهیزات برای بسته بندی حمل بار و راحت کردن مراحل مختلف باربری برای همشهریان عزیز است و همچنین از افراد دلسوز و متعهد به عنوان مشاور و کارشناس و کارگر و کارکنان اتوبار گیشا استفاده می‌کند که همه‌ی این موارد در انتها باعث ایجاد بهترین اسباب کشی می‌شود.

باربری گیشا با کادری مجرب و فنی و انواع کامونت آماده ارائه خدمات اثاث کشی می باشد.

 

مزایای استفاده از باربری گیشا برای جابجایی

استفاده از خدمات اسباب کشی شرکت باربری گیشا موجب می‌شود که شما نه تنها به راحتی و با خیال آسوده اقدام به جابجایی بار و وسایل خود کنید بلکه در صورت بروز هر گونه آسیب و یا گم شدن وسایل خود بتوانید ادعای خسارت کنید.

این شرکت با داشتن مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران به راحتی می‌توانند پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشند و با کیفیت بالایی امور بسته بندی و اسباب کشی را انجام بدهند. در مجموع مهمترین مزایای اسباب کشی و اثاث کشی با استفاده از شرکتهای اتوبار و باربری چون گیشا عبارتند از:

  • سرعت بالا
  • دقت در بسته بندی وسایل و لوازم جهت جلوگیری از آسیب دیدن آنها
  • استفاده از بهترین ماشینهای حمل بار مانند کامیونهای مسقف و یا غیر مسقف و کامیونتهای درجه یک
  • ارسال بهترین کارگران حرفه‌ای اتوبار (و یا در صورت درخواست مشتریان ارسال کارگر خالی)
  • ارائه بیمه باربری و حمل بار
  • امکان اجاره انبار جهت قرار دادن وسایل و لوازم در آن به صورت موقت
  • در اختیار داشتن بهترین رانندگان حرفه‌ای خودروهای باری
  • استفاده از بهترین لوازم بسته بندی جهت اسباب کشی مانند استرچ رپ، بابل رپ، چسب زن، کارتنهای چند لایه محکم و غیره
  • راهنمایی و مشاوره مشتریان جهت آماده سازی هر چه بهتر وسایل پیش از اسباب کشی
  • ارائه خدمات VIP اثاث کشی و باربری در صورت نیاز مشتریان
  • خدمات ویژه اسباب کشی سالمندان و سالخوردگان
  • ارائه فاکتور رسمی و قیمتهای مناسب بر اساس نرخهای پایه اعلام شده توسط اتحادیه باربری تهران
  • و مزایای دیگری که همه موجب می‌شوند که امور اسباب کشی و جابجایی بار خود را در تهران به شرکت باربری گیشا بسپارید. شرکت باربری گیشا در تهران با سالها تجربه در مناطق مختلف تهران در خدمت شماست. با تماس با باربری گیشا یک اسباب کشی بی دردسر و آسان را تجربه کنید.

باربری گیشا با تجهیزات و وسایل مدرن جهت اثاث کشی منازل شما

 

مشاوره رایگان توسط باربری گیشا

مشاوره قبل از باربری برای آن دسته از عزیزانی که آگاهی کافی در اسباب کشی ندارند و یا برای اولین بار جابجایی و اسباب کشی را تجربه می‌کنند، ضروریست که در این زمینه باربری گیشا با مشاوره رایگان به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت همشهریان عزیز هستند. برای استفاده از خدمات مشاوره گیشا کافیست که با شماره‌های شرکت باربری تماس بگیرید.

شما همشهریان عزیز می‌توانید هم به صورت حضوری و هم تلفنی از مشاوره رایگان آنها بهره بگیرید. در این مشاوره‌ها اطلاعات کاملی از چگونگی و شرایط روز جابجایی، مراحل کار، برآورد هزینه‌ها و بسیاری موارد دیگر آگاه خواهید شد.

قبل از جابجایی از کارشناسان باربری گیشا در تهران مشاوره بگیرید

 

نیروی کار حرفه‌ای در باربری گیشا

بر خلاف بسیاری از افراد استفاده از نیروی حرفه‌ای در اسباب کشی خیلی مهم است. شرکت باربری گیشا با استخدام افراد ماهر و تخصصی در زمینه اسباب کشی کلیه خدمات اثاث کشی را به صورت صد در صد تضمینی انجام می‌دهد. آموزش تمامی این افرادکاملاً به صورت تخصصی بوده تا در حین حم و جابجایی وسایل و اثاثیه شما احتمال رسیدن آسیب به آنها به صفر برسد و شما با خیالی آسوده بار و اثاثیه خود را به آنها بسپارید.

جهت استفاده از خدمات باربری گیشا کافی است که با شماره‌های درج شده تماس بگیرید، تا یک اسباب کشی بی دغدغه و خاطره انگیز را تجربه کنید.

کارگران حرفه ای و بدون انعام در باربری گیشا برای ارائه بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی

 

جابجایی حرفه‌ای با نیروهای باربری گیشا

جابجایی اثاثیه منزل به صورت تخصصی و با امکانات روز را با باربری گیشا تجربه کنید. شرکت حمل و نقل و باربری گیشا با در نظر گرفتن کلیه جوانب باربری و اسباب کشی به شما اطمینان می‌دهد که یک اسباب کشی سالم و حرفه‌ای برای شما عزیزان انجام بدهد.

از آنجا که بسته بندی، حمل و جابجایی برخی وسایل سنگین و یا بسیار حساس به مهارت خاصی نیاز دارد، تمامی نیروهای باربری گیشا با آموزشهای لازم و البته استفاده از چرخها و تجهیزات به روز تمامی وسایل و اثاثیه شما را به بهترین نحو ممکن جابجا خواهند کرد. لذا برای استفاده از خدمات آنها کافیست باربری گیشا را انتخاب و با کارشناسان آنها در تماس باشید تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

مدرن ترین تجهیزات و بهترین کارگر برای اثاث کشی در منطقه گیشای تهران

 

اهمیت بسته بندی هنگام اثاث کشی

از هر زاویه‌ای که به فرآیند بسته بندی وسایل نگاه کنید، بسته بندی را عملی  مفید و ضروری در طی فرایند اسباب کشی خواهید دید. گاهی بسته بندی غیر اصولی، باعث وارد آمدن آسیب به وسایل می‌شود و گاهی آسیب به گونه‌ای است که دیگر نمی توان از آن وسیله استفاده نمود و راهی به جز جایگزین کردن آن باقی نمی‌ماند.

با یک تحلیل می‌توان دریافت هزینه‌ی اسباب کشی، بسیار پایینتر از هزینه‌ی جایگزین کردن یک یا چند وسیله‌ی آسیب دیده در فرآیند اسباب کشی است.

از طرفی با بسته بندی اثاثیه منزل می‌توان به نوعی وسایل را در برابر ورود خسارات احتمالی بیمه نمود و از این نظر میزان خسارتها تا حد بسیار زیادی کاهش می‌یابد. با بسته بندی درست حمل اثاثیه منزل راحتتر انجام می‌شود. اگر وسایل به درستی و به صورت اصولی بسته بندی شوند، اسباب کشی راحتتر و در مدت زمان کمتری انجام می‌پذیرد و از این نظر در زمان و هزینه‌های جابجایی تا حد بسیار زیادی صرفه جویی می‌شود.

بسته بندی وسایل به صورت اصولی مانع از هرج و مرج و شلوغی و همچنین مانع از مفقود شدن وسایل می‌شود. همچنین با بسته بندی درست و مرتب، فرآیند چیدمان منزل به سهولت و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌گیرد.

بهترین بسته بندی جهت اسباب کشی در تهران

 

ارائه تجهیزات بسته بندی

اتوبار و باربری گیشا تمامی تجهیزات و وسایل لازم برای یک بسته بندی اصولی را در اختیارتان قرار می‌دهد زیرا بسته بندی یک بخش بسیار مهم در اسباب کشی است که باید مشتریان عزیز در انجام آن دقت کافی داشته باشند. اگر با روشهای بسته بندی آشنایی لازم را ندارید می‌توانید از تیم مجرب باربری گیشا کمک بگیرید تا با خیالی آسوده و در کمترین زمان جابجا شوید.

اگر می‌خواهید خودتان کار بسته بندی را انجام دهید بهتر است تمام تجهیزات لازم را فراهم کنید. اتوبار گیشا تمام تجهیزات بسته بندی اعم از کارتنهای چند لایه، نخهای مخصوص، چسبهای قوی و ضد آب، نایلون و ظروف مخصوص غذا را با بهترین کیفیت و هزینه کم ارائه می‌دهد. باربری گیشا  بر روی تمامی کارتنها برچسب قرار می‌دهد تا شما اسم وسیله‌ی داخل کارتنن را روی آن یادداشت کنید.

اتوبار و باربری گیشا به هر وسیله و تجهیزاتی که نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار می‌دهد تا شما مجبور به تهیه آنها به قیمتهای گزافی نباشید.

بسته بندی و اسباب کشی در کل تهران توسط باربری گیشا

حمل بار برون شهری با باربری گیشا

باربری گیشا برای رفاه حال و کسب رضایت همشهریان عزیز حمل بار به شهرستان را نیز انجام می‌دهد. به علت طولانی بودن و مشکلات مسیر، امکان خسارت و صرف هزینه بیشتر است. اتوبار گیشا با رعایت کلیه موارد ایمنی و استفاده از بسته بندی محکم و مناسب، باربری شما را برای یک مسیر طولانی تضمین می‌کند و شما می‌توانید با خیالی آسوده بار و اثاثیه خود را برای دورترین مسافتها نیز به دست باربری گیشا بسپارید.

باربری گیشا کلیه شرایط حمل بار به شهرستان را در نظر می‌گیرد و با توجه به شرایط بد جوی و جاده‌ای از رانندگانی استفاده می‌کند که دارای سالها تجربه در زمینه‌ی باربری و اسباب کشی هستند. اتوبار گیشا برای حمل بار به شهرستان از کامیونهای مسقف و ماشینهای موکت کاری شده استفاده می‌کند تا در طول مسیر حتی در بدترین شرایط جوی نیز آسیب به بار و اسباب شما به صفر برسد.

از طرفی نیز باربری گیشا به دلیل اینکه حمل بار به شهرستان قطعا در مسیر طولانی‌تری نسبت به مسافت درون شهری انجام می‌شود، برای کمگ به راننده‌ی اصلی از کمک راننده استفاده می‌کند و اگر راننده در مسیر خسته شد و نیاز به استراحت داشت، کمک راننده بتواند بقیه‌ی مسیر را بدون معطلی و توقف ادامه دهد.

حمل و جابجایی اثاثیه منزل در گیشای تهران

 

خدمات باربری گیشا

تیم باربری گیشا به خوبی از انتظارات مشتریان خود در منطقه گیشا تهران، آگاه هستند و با افتخار اعلام می‌کنند تا در کلیه زمینه‌های بسته بندی، جابجایی و انتقال وسایل و لوازم آنها به مقصد کاملاً مسائل ایمنی را به دقت رعایت کرده و ضمن استفاده از بهترین و جدیدترین تجهیزات و وسایل، با داشتن پرسنلی دلسوز و با تجربه به راحتی یک اسباب کشی و باربری راحت و خالی از هر گونه اشکال را برای شما انجام خواهند داد.

خدمات باربری گیشا در زمینه باربری به طور خلاصه عبارتند از:

  • بسته بندی کاملاً حرفه‌ای کلیه وسایل و لوازم خانه یا اداره
  • ارسال بهترین خودروهای باربری مسقف و درجه یک به همراه رانندگان حرفه‌ای و کارگران مجرب و زحمتکش باربری
  • به کارگیری حداکثر دقت و ظرافت در نحوه چیدن بار هنگام اسباب کشی به طوری که وسایل و اثاثیه شما کوچکترین آسیبی نخواهند دید.
  • استفاده از بهترین وسایل و لوازم باربری در باربری و اتوبار گیشا
  • بسته بندی و حمل جهزیه عروس
  • آماده سازی و جابجایی کلیه اسباب و اثاثیه از قبیل لوستر، لوازم صوتی تصویری، لوازم خانگی، مبلمان، پوشاک، وسایل کودک و غیره
  • بارنامه و بیمه باربری در تمام مدت اسباب کشی و حمل اثاثیه شما
  • ارائه خدمات VIP به مشتریان گرامی (در صورت درخواست)

اینها البته فقط بخشی از مزایای باربری گیشا توسط تیم مجرب در شرکت اتوبار و باربری گیشا بود. چنانچه در زمان انتقال بار و اسباب و اثاثیه نیاز به اجاره انبار در تهران داشتید، می‌توانید در این زمینه هم از خدمات آنها استفاده کنید.

بهترین خدمات بسته بندی و اثاث کشی در باربری گیشا در تهران

 

زمانهای مناسب برای اثاث کشی

برای اسباب کشی باید خیلی از موارد را در نظر گرفت. بسته بندی وسایل برای اسباب کشی از روزهای قبل شروع می شود تا در روز موعود همه چیز آماده حرکت باشد. وقتی همه کارها از قبل مدیریت شده باشد، کنترل اسباب کشی ساده تر می شود و همه کارها طبق نظم انجام می شود. یکی از برنامه ریزی های مهم برای اسباب کشی منزل موضوع زمان مناسب برای جا به جایی لوازم منزل است.

شما هر زمانی که بخواهید می‌توانید اسباب کشی کنید اما چه زمانی مناسبتر است باید انتخاب شود که به عوامل بسیاری بستگی دارد.

بهترین زمان برای اسباب کشی در تهران با کارشناسی توسط کادر مجرب باربری گیشا

 

اثاث کشی در تعطیلات و آخر هفته‌ها

برای خیلی از خانواده‌ها آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل مناسبترین زمان برای اسباب کشی است زیرا در چنین روزی دیگر افراد نگران دیر رسیدن و یا ترافیک درون شهر نیستند. به دلیل ترافیک بالای سفارشهای اسباب کشی منزل در روزهای تعطیل معمولاً اتوبار کارگر آزاد و راننده ندارند و تقریباً همه سرویسهای حمل بار از قبل برای روزهای تعطیل رزرو می‌شود.

پس اگر قصد دارید در تعطیلات آینده به منزل جدید اسباب کشی کنید حتما از قبل با شرکت باربری گیشا برای حمل بار در زمان مورد نظرتان هماهنگ کنید.

باربری ارزان و با تجربه در محدوده گیشا

 

اثات کشی در تابستان

فصل تابستان اغلب مناسبترین زمان برای جابجایی است زیرا در این زمان مدارس تعطیل است و شرایط آب و هوایی نسبت به فصول بارندگی مناسبتر است. همچنین تعطیلات طولانی تابستان برای بسیاری از خانواده‌ها این امکان را فراهم کرده تا جابجایی را در این فصل انجام دهند.

در کل مناسبترین زمان برای اثاث کشی روزهای اول هفته و ماه‌های اواسط سال است. بهتر است در زمانهای آخر سال، آخر هفته و حتی ساعات شلوغی و ترافیک اقدام به جابجایی نکنید.

باربری گیشا با کارگران خوش اخلاق و کاربلد

 

ارائه بیمه نامه توسط باربری گیشا

باربری گیشا لیستی از وسایل و اقلام شما را تهیه و از بیمه نامه رایگان استفاده و وسایل شما را بیمه می‌کند. اعتبار بیمه از زمان شروع جابجایی تا پایان آن اعتبار دارد، تا شما همشهریان گرامی، با خیالی آسوده و بدون دلهره اسباب کشی خود را انجام دهید.

باربری گیشا بیمه نامه را برای راحتی خیالتان بابت شکستن یا آسیب دیدن و گم شدن وسایل و بار شما در طول باربری و اسباب کشی ارائه می‌دهد و در صورت هر گونه آسبی به بار و اثاثیه شما هزینه‌های آن پرداخت خواهد شد که بابت بیمه کردن آن‌ها هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد کرد و کاملاً رایگان است.

باربری سمت گیشا با بیمه و تضمینی ارائه خدمات می دهد

 

امنیت در کنار سرعت در باربری گیشا

شرکت باربری گیشا در کوتاهترین زمان ممکن خدمات حمل و نقل را با کیفیتی بالا به شما ارائه می‌نمایند تا بتوانید امنیت را در جابجایی‌تان تجربه کنید. سرعت عمل بالا در جابجایی‌ها در کنار کیفیت بالا از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است که تیم حرفه‌ای باربری گیشا آن را برای شما به ارمغان خواهند آورد. رعایت نکات ایمنی، داشتن برنامه منظم و دقیق همچنین استفاده از نیروهای متخصص در کار خود، سبب شده تا کارهای شما با سرعت بالا در کنار امنیت اثاثیه انجام بگیرد.

یک تجربه خوب و ایمن با باربری گیشا

 

هزینه باربری گیشا

باربری گیشا هزینه‌ی باربری مشخصی را برایتان در نظر می‌گیرد و قبل از شروع جابجایی با مشاوره با خودتان مقدار نهایی آن را تعیین می‌کند. اکثر خانواده ها زمانی که برای خدمات باربری خود به یک باربری مراجعه می کنند اولین نکته‌ای که به آن توجه می‌کنند هزینه باربری است.

هزینه باربری برای اکثر خانواده‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد به همین دلیل باربری گیشا توجه ویژ‌ه‌ای به آن کرده و هزینه باربری خود را با توجه به نیازهای کاربران تا حد زیادی کاهش داده است. هزینه باربری در باربری گیشا با توجه به هزینه باربری اعلام شده توسط اتحادیه باربری مشخص می شود و هیچگونه هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد.

باربری گیشا هزینه باربری را بر اساس معیارهای مختلف نوع اثاث کشی یا ماشین وسیله نقلیه‌ی استفاده شده و نوع خدمات ارائه شده از طرف اتوبار گیشا و .. تعیین می‌کند اما در کل قیمت و هزینه‌ی باربری توسط اتحادیه باربری تعیین می‌شود.

یک تجربه خوب و ایمن را با باربری گیشا تجربه کنید

 

چرا باربری گیشا؟

باربری گیشا، دارای مجوز رسمی از اتحادیه استان تهران است که کلیه قیمتهای حمل اثاثیه منزل زیر نظر اتحادیه انجام می‌گیرد. اگر قصد جابجایی و حمل بار دارید باربری گیشا با سالها تجربه در عرصه حمل بار در کنار شماست و شما را در تمامی مراحل جابجایی یاری خواهد نمود. باربری گیشا همواره توانسته است مشتریان خود را راضی نگه دارد و از صفر تا صد یجابجایی شما را ترک نخواهند کرد.

همچنین شما هر زمان که بخواهید می‌توانید از خدمات آنها بهره بگیرید، زیرا باربری گیشا به صورت ۲۴ ساعته در طول هفت روز هفته حتی روزهای تعطیل آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز هستند. با انتخاب باربری گیشا برای جابجایی هرگز پشیمان نخواهید شد.

بسته بندی عالی و مطمئن را در باربری گیشا تجربه کنید

 

کیفیت منحصر به فرد در باربری گیشا

به جرأت می‌توان گت که باربری گیشا بهترین شرکت حمل بار در تهران هستند. چراکه توانسته‌اند تمامی خدمات حمل اثاثیه را با کیفیتی بسیار بالا، متمایز از سایر شرکتها و با قیمتی ویژه به شما عزیزان ارائه نمایند. اصلی‌ترین هدف آنها ایجاد تجربه‌ای ایده‌آل از حمل وسایل از زمان بسته بندی اثاثیه تا چیدمان آنها در محل جدید برای شما دوستان است.

اسباب کشی ادارات با باربری گیشا

پس از سالها ارائه خدمات در امر اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل اداری و تجاری با کادری از متخصصین مجرب و کامیونهای مجهز و مخصوص اثاث کشی و نیز با استفاده از ابزار نوین و مخصوص، بهترین کیفیت را به مشتریان خود هدیه می‌نماید.

انتقاد پذیری در باربری گیشا

تیم مجرب در باربری گیشا با مدیریت حرفه‌ای آماده هر گونه انتقاد و پیشنهادات از سوی شما همشهریان و مشتریان عزیز هستند و شما به راحتی می‌توانید نظر خود را با آنها در میان بگذارید.

باربری گیشا آماده ارائه خدمت به کل تهران و ارسال به سراسر ایران می باشد

 

سؤالات متداول

  1. در بسه بندی وسایل آیا فقط دستمزد کارگرها باید پرداخت شود؟

خیر، در صورت انجام بسته بندی وسایل شما توسط نیروهای باربری گیشا علاوه بر دستمزد کارگران، هزینه تجهیزات لازم برای بست بندی نیز جداگانه محاسبه خواهد شد.

  1. آیا امکان درخواست کارگر بدون ماشین وجود دارد؟

بله شما می‌توانید برای درخواست کارگر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

  1. آیا می‌توان سفارش خود را برای چند روز بعد رزرو کنم؟

بله، می‌توانید از چند روز قبل بار خود را اعلام کنید وتا در سامانه باربری گیشا، بار شما رزرو شود.

باربری گیشا با سابقه بالای 30 سال و تجهیزات به روز

سایر مناطق:

باربری هفت تیر

باربری آفریقا

باربری چیتگر

باربری زعفرانیه

باربری استاد معین

باربری آرژانتین

باربری اقدسیه

باربری پاسداران

باربری جمشیدیه

باربری ولیعصر

باربری جمهوری

باربری جیحون

باربری اکباتان

باربری میرداماد

باربری کریم خان

باربری آزادگان

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *