مکانیک سیار در همدان

تا چه اندازه با مکانیک سیار در همدان آشنایی دارید؟ همان‌طور که می‌دانید اغلب رانندگان ترجیح می‌‌دهند که خدمات مربوط به تعمیرات یا سرویس خودرو خود را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان دریافت نمایند.

یکی از خدماتی که امروزه می‌تواند به رانندگان همدانی در زمینه تعمیر ایرادات خودرو به‌صورت درون‌شهری و بیرون شهری کمک کند و در وقت رانندگان صرفه‌جویی نماید؛ مکانیک سیار در همدان است. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این حوزه از خدمات امداد خودرو همدان آشنا کنیم.

مکانیک سیار در همدان

 

 

مکانیک سیار چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

به طور کلی به کلیه فعالیت‌هایی که در راستای سرویس و تعمیر مشکلات و ایرادات انواع خودرو انجام می‌شود  مکانیکی گفته می‌شود. در بسیاری مواقع راننده متوجه ایرادات و نواقص خودرو می‌شود و سپس به‌منظور پیشگیری از بزرگ‌تر شدن مشکل و خرابی اتومبیل در حین رانندگی تصمیم می‌گیرد خودرو را به یک مکانیک ماهر نشان دهد.

در این شرایط خودرو هنوز قابلیت حرکت دارد و راننده می‌تواند آن را به مراکز مکانیکی در سطح شهر برساند و پروسه تعمیرات خودرو آغاز شود. اما مواقعی نیز وجود دارد که خودرو روشن نمی‌شود و حرکت نمی‌کند یا به هنگام سفر‌های بیرون شهری در جاده خراب می‌شود و دیگر به مسیر ادامه نمی‌دهد.

 

ویدیو : مکانیک سیار در همدان

 

در چنین حالتی امکان انتقال خودرو به مکانیکی وجود ندارد و در اینجا لازم است از کمک مکانیک سیار در همدان یا مکانیک سیار بیرون شهری بهره‌مند شد. درواقع مکانیک سیار سازوکاری است که فرد متخصص به ارائه خدمات شبانه‌روزی خودرو پرداخته و پس از تماس خود را با تمام تجهیزات و امکانات لازم به محل موردنظر می‌رساند و به رفع ایرادات خودرو شما می‌پردازد.

البته لازم به ذکر است در مواردی نیز خودرو روشن می‌شود و قابلیت حرکت دارد؛ اما راننده ترجیح می‌دهد بدون مراجعه به تعمیرگاه، خودرو در محل تعمیر شود. استفاده از خدمات مکانیک در محل همدان به‌منظور صرفه‌جویی در وقت و انرژی از محبوبیت بالایی نزد رانندگان برخوردار است.

یکی از مهم‌ترین سؤالات کاربران در زمینه استفاده از خدمات تعمیرکار سیار ماشین این است که این متخصصان دقیقاً چه اقدامات و تعمیراتی جهت بهبود وضعیت خودرو انجام می‌دهند. به طور کلی خدمات مکانیک سیار در همدان عبارت‌اند از:

مکانیک سیار چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

 

 

پنچرگیری و تنظیم باد خودرو

یکی از مهم‌ترین خدمات مکانیک سیار شبانه‌روزی همدان، پنچرگیری، تنظیم باد و تعویض لاستیک خودروها است؛ زیرا در صورت وجود این موارد انتقال خودرو از محل به تعمیرگاه کاری سخت و دشوار خواهد بود؛ اما به کمک تعمیرکار سیار ماشین این مشکلات به‌راحتی قابل‌رفع هستند.

حمل خودرو

 یکی از پرطرف‌دارترین سرویس‌های مکانیک سیار در همدان، خدمات مربوط به بکسل کردن و جابه‌جایی خودرو است و رانندگان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با خیال راحت از این سرویس به‌منظور جابه‌جایی خودرو خود تا تعمیرگاه استفاده نمایند.

تعویض تسمه تایم، چراغ و فیوز

احتمالاً می‌دانید که موارد ذکرشده از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین قطعات خودرو هستند و وجود ایراد در هریک از آن‌ها می‌تواند روند حرکت و سیستم فنی خودرو را تحت تأثیر قرار دهد؛ بنابراین رسیدگی به ایرادات این قطعات در اولین فرصت امری ضروری است و مکانیک سیار در همدان می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

تعویض تسمه تایم، چراغ و فیوز

 

 

خدمات شیشه دودی

شاید گمان کنید خدمات مربوط به شیشه دودی خودرو‌ها امری ساده و پیش‌پاافتاده است؛ اما لازم است بدانید این کار به تبحر، تجربه و صبر بالا نیاز دارد تا نتیجه کار کاملاً یکدست و باکیفیت باشد. مکانیک سیار در همدان در کمترین زمان ممکن با در نظر گرفتن کلیه مشخصات خودرو و قوانین انتظامی‌، خدمات مربوط به شیشه دودی را ارائه می‌دهد.

تعمیر سیستم صوتی و تصویری خودرو

امروزه سیستم صوتی و تصویری یکی از پراهمیت‌ترین بخش‌های خودرو است که عدم وجود آن رانندگی را برای بسیاری از افراد سخت و دشوار می‌کند. یکی دیگر از خدمات مکانیک سیار در همدان، تعمیر کلیه ایرادات سیستم صوتی و تصویری خودرو است که در کمترین زمان در محل موردنظر انجام می‌شود.

سرویس دور‌ه‌ای

یکی دیگر از خدماتی که توسط مکانیک سیار در همدان ارائه می‌شود خدمات سرویس خودرو است. سرویس دوره‌ای یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین اقدامات رانندگان در راستای پیشگیری از حاد شدن مشکلات خودرو و افزایش راندمان و کارایی خودرو‌ها است.

اگر قصد دارید خودرو شما همواره به‌خوبی کار کند و ناگهان در جاده شما را با خرابی‌های متعدد خود غافلگیر نکند؛ لازم است هرچند وقت یک‌بار به استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای اقدام نمایید.

 

خدمات ریمپ خودرو

ریمپ به تنظیماتی گفته می‌شود که به‌جای کامپیوتر خودرو قرار گرفته و خودرو موردنظر را برای رسیدن به حداکثر سرعت و کارایی آماده می‌سازد. امروزه خدمات ریمپ خودرو بسیار موردتوجه رانندگان قرار دارد و هر روز به محبوبیت آن افزوده می‌شود.

مکانیک سیار در همدان با برخورداری از اطلاعات به‌روز و مهارت کافی در این حوزه می‌تواند این خدمات را به بهترین شیوه ممکن به شما ارائه دهد. از دیگر خدماتی که توسط مکانیک در محل همدان ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یافتن کلیه ایرادات خودرو
  • تعمیرات جعبه‌دنده و سیستم گیربکس
  • تعمیرات سیم‌کشی و ایرادات برقی خودرو
  • تعمیرات دیفرانسیل چرخ‌های خودرو
  • انجام تست پس از اتمام تعمیرات
  • ارائه لوازم‌یدکی شبانه‌روزی
  • تعمیرات باتری خودرو
  • تعویض قطعات خودرو در صورت نیاز

خدمات ریمپ خودرو

 

 

ویژگی‌های یک مکانیک سیار خوب

با توجه به اینکه دانش و تخصص تعمیرکار سیار در همدان تأثیر مستقیمی‌ بر سلامت خودرو و ایمنی شما دارد؛ لازم است به هنگام انتخاب مکانیک سیار در همدان به ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت توجه کنید تا بتوانید از خدمات بهترین و مجرب‌‌ترین متخصصان این حوزه بهره‌مند شوید. یک مکانیک سیار خوب باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

تضمین کیفیت کار

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مکانیک سیار در همدان این است که تضمین کند در صورت خرابی مجدد خودرو و بروز ایرادات مختلف پس از تعمیر، بدون دریافت هزینه مجدد به تعمیر خودرو شما بپردازد. درواقع مکانیک سیاری که به کار خود ایمان داشته باشد به‌منظور جلب اعتماد و رضایت مشتری شرایط تضمین کار را فراهم می‌کند تا مشتری با خیال راحت به استفاده از خدمات بپردازد.

تمیز نگه‌داشتن محیط کار

بهترین مکانیک سیار در همدان باید در کلیه مراحل تعمیر سعی کند محیط کار و تجهیزات خود را تمیز و مرتب نگه داشته و از این طریق نشان دهد برای خودرو و راننده آن ارزش بسیاری قائل است. در صورت رعایت نظم و نظافت محیط تعمیر، فرایند تعمیر خودرو شما با کیفیت بالاتر و در زمان کمتر انجام می‌شود.

تمیز نگه‌داشتن محیط کار

 

 

قابلیت تشخیص سریع ایراد خودرو

یک مکانیک سیار حرفه‌ای و باتجربه در مدت‌زمان کوتاه می‌تواند به تشخیص و بررسی ایرادات خودرو پرداخته و به طور کامل و ساده آن را به راننده توضیح دهد. درواقع این توانایی حاکی از تجربه و دانش بالای تعمیرکار در حوزه تعمیرات خودرو است. این موضوع برای رانندگان نیز حائز اهمیت است و سبب صرفه‌جویی در وقت آن‌ها می‌شود.

خوش‌قول بودن

بهترین مکانیک سیار در همدان باید نسبت به قولی که به مشتری می‌دهد ارزش قائل بوده و در زمان مشخص در محل تعمیر حاضر شود. حتی اگر به هر دلیلی نتوانست در زمان تعیین‌شده به ارائه خدمات بپردازد باید از قبل به مشتری اطلاع داده و او را در جریان کار قرار دهد.

اخلاق خوب و حرفه‌ای

کلیه افرادی که در زمینه امور خدماتی به فعالیت می‌پردازند و با مشتریان ارتباط مستقیم دارند باید با آداب و اصول روابط اجتماعی به‌خوبی آشنا باشند و درنهایت احترام و خوش‌اخلاقی با مشتری ارتباط برقرار کنند. یک مکانیک سیار خوش‌اخلاق و باحوصله به‌خوبی شما را در جریان تعمیرات خودرو قرار می‌دهد و پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود.

تخصص کافی و به‌روز بودن

همان‌طور که می‌دانید در جهان امروزی صنعت خودروسازی دائم در حال پیشرفت و ترقی است و لازم است تعمیرکاران با این پیشرفت‌ها هماهنگ بوده و همواره به ارتقای اطلاعات و دانش خود بپردازند. درواقع یک مکانیک سیار خوب علاوه بر برخورداری از دانش کافی در حوزه تعمیرات انواع خودرو باید از اطلاعات مدرن و بروز برخوردار باشد تا بتواند به تعمیر هر نوع ایرادی در هر نوع خودرویی بپردازد.

از دیگر ویژگی‌های مکانیک سیار شبانه‌روزی بیرون شهری و درون‌شهری همدان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه
  • فعالیت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته
  • تجربه بالا
  • سرعت ‌بالا در ارائه خدمات
  • تنوع خدمات

تخصص کافی و به‌روز بودن

 

هزینه خدمات مکانیک سیار

 یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید پیش از تماس با مکانیک سیار در همدان از آن آگاهی کافی داشته باشید؛ هزینه خدمات شبانه‌روزی خودرو است. به این منظور می‌توانید از لیست زیر که شامل قیمت اغلب خدمات مکانیک سیار خودرو طبق مصوبه سال ۱۴۰۱ است استفاده نمایید.

تعویض صفحه کلاچ و دیسک: ۲۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان

خدمات جلوبندی: ۲۵۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان

میزان فرمان خودرو: ۵۰۰۰۰ تومان

تعویض روغن خودرو: ۶۰۰۰۰ تومان

باز و بسته کردن سر سیلندر: ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان

تعویض دسته‌موتور خودرو: ۸۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰ تومان

تعویض تسمه تایم: ۹۰ الی ۲۵۰ تومان

تعویض فیلتر هوا: ۲۵۰۰۰ تومان

تعویض، تست باتری: ۶۰۰۰۰ تومان

خدمات باتری به باتری: ۶۰۰۰۰ تومان

تعویض روغن و صافی: ۲۵۰۰۰ تومان

تعویض لامپ‌های خودرو: ۳۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تومان

شارژ کولر: ۲۴۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان

خدمات پنچرگیری: ۱۲۰۰۰۰ تومان

تنظیم باد: ۶۰۰۰۰ تومان

هزینه خدمات مکانیک سیار

 

 

لازم به ذکر است در صورت ثبت درخواست برای استفاده از سرویس‌های مکانیک سیار در ایام تعطیل، ساعات پایانی روز و آخر هفته‌‌ها، دستمزد تعمیرکار سیار ماشین مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان افزایش میابد. نکته مهم دیگر درمورد نرخ خدمات مکانیک سیار در همدان این است که هزینه انجام این سرویس‌ها برای خودرو‌های خارجی کمی‌ گران‌تر از خودرو‌های ایرانی خواهد بود.

در صورت استفاده از قطعات یدکی به‌منظور تعمیر خودرو هزینه خرید قطعات موردنظر در پایان کار به همراه دستمزد تعمیرکار محاسبه می‌شود.

اگر تمایل دارید از بهترین خدمات مکانیک سیار شبانه‌روزی همدان و جرثقیل همدان بهره‌مند شوید و از کمک بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران سیار همدان استفاده نمایید؛ می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در انتهای مقاله تماس حاصل کنید.

شماره مکانیک سیار در همدان:

شماره مکانیک سیار سایپا در همدان:

شماره مکانیک سیار ماشین سنگین در همدان:

شماره مکانیک سیار ایران‌خودرو در همدان:

هزینه خدمات مکانیک سیار

 

شارینو

اگر قصد دارید در راستای پیشرفت کسب‌وکار خود و جذب مخاطبان بیشتر در فضای مجازی و آنلاین گام‌های مؤثری بردارید؛ پیشنهاد می‌کنیم از کمک تیم متخصص شارینو در زمینه‌هایی همچون تولید محتوا، ادمین اینستاگرام در همدان،طراحی سایت در همدان و غیره استفاده نمایید.

اگر به دنبال بهترین نصاب کابینت در همدان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله سایت شارینو با موضوع کابینت کار در همدان مراجعه نمایید.

اگر قصد دارید به‌منظور انجام تصویربرداری‌های پزشکی به بهترین و باتجربه‌ترین مراکز تصویربرداری همدان مراجعه نمایید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مقالات رادیولوژی در همدان و سونوگرافی در همدان بزنید.

به‌منظور شناخت بیشتر بهترین آموزشگاه‌های هنری و فنی همدان می‌توانید از مقالات سایت شارینو با موضوعاتی همچون آموزشگاه موسیقی در همدان، آموزشگاه آشپزی در همدان، آموزشگاه فنی در همدان و غیره بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

مکانیک سیار در همدان یکی از  نهاد‌های اجتماعی بسیار مؤثر و کمک‌کننده است که می‌تواند با ارائه خدمات مربوط تعمیر تخصصی خودرو‌ها نقش بسیار مفیدی در رفاه و آسایش شهروندان همدانی ایفا کند.

 به‌منظور آشنایی بیشتر شما با مکانیک سیار در همدان و امداد خودرو همدان تصمیم گرفتیم در این مطلب به موضوعاتی همچون خدمات مکانیک، ویژگی‌های یک مکانیک سیار خوب، هزینه خدمات سیار و البته معرفی بهترین مکانیک سیار در همدان بپردازیم.

سخن پایانی

 

۱۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *