کادر متخصص باربری قدس با روشهای دکوراسیون و چیدمان منزل و محل کار به خوبی آشنا هستند

باربری قدس

فهرست مطالب

جابجایی و اثاث کشی از قدیمی‌ترین امور زندگی در طول تاریخ بوده و هست که با استرس خاصی نیز همراه است. در گذشته برای انجام هر کاری از افراد معمولی و آماتور نیز استفاده می‌شد اما امروزه با تخصصی شدن کارها، حمل و نقل و جابجایی نیز یک کار تخصصی به شمار می‌آید و افراد متخصص در زمنیه خود را می‌طلبد. در حمل و نقل اثاثیه و کالاها باید از افراد آموزش دیده، کاری و ماهر استفاده کرد زیرا افرادی که در زمینه باربری و حمل و نقل تخصص و تجربه ندارند در کار باربری نمی‌توانند مفید واقع شوند.

باربری ارزان و سریع در تهران

جابجایی محل کار یا منزل کار به همین سادگی نیست و به همین دلیل شرکتهای باربری در این زمینه توانسته‌اند با خدمات عالی و متنوع رضایت مشتریان خود را به دست آورند. شرکت باربری قدس یکی از محبوبترین باربری‌ها در شهر تهران است که تا به حال توانسته رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان خود را به دست آورد. اگر شما نیز در این محدوده از تهران قرار دارید و قصد دارید که به نقطه‌ای دیگر در شهر تهران و یا حتی شهری دیگر جابجا شوید و اثاث کشی کنید، شرکت باربری قدس برای شما مناسبترین گزینه خواهد بود.

باربری قدس- قیمت فوق العاده مناسب

باربری قدس با برخورداری از کادری مجرب و کارآزموده این اطمینان را به شما خواهد داد که هیچ گونه آسیبی به بار و اثاثیه شما نخواهد رسید. شرکت باربری قدس همچنین مسئولیت بسته بندی اثاثیه شما را نیز به عهده می‌گیرد و به صورت منظم و بسیار دقیق اثاثیه شما را برای یک اثاث کشی ایمن آماده می‌کنند، شرکت باربری قدس نیز جزء برترین مؤسسه‌های حمل بار در این منطقه است که با داشتن تجربیات کافی در خدمت شما خواهد بود.

بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در باربری قدس

 

چرا باربری قدس را اتخاب کنیم؟

شرکت باربری قدس به صورت شبانه روزی در خدمت شما همشهریان عزیز خواهد بود و در هر زمانی و هر ساعتی از شبانه روز که تصمیم به جابجایی داشته باشید تیم باربری قدس در خدمت شما خواهند بود. شرکت باربری قدس دارای کادری خوش اخلاق و صبور هستند که از کار با آنها لذت خواهید برد. همچنین این باربری دارای ماشینهای مسقف و روباز و موکت کاری شده هستند که وسایل شما را در امنیت کامل به مقصد خواهند رساند.

نیروهای این باربری با مهارت و تخصصی که دارند اثاث کشی شما را با مهارت خاص در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد. این نیروها در حین تمامی مراحل جابجایی نهایت دقت خود را داشته تا با رعایت تمام نکات ایمنی هیچ آسیبی به وسایل و اثاث شما وارد نشود. در دسترس بودن این باربری نیز یکی دیگر از ویژگی‌های خاص در باربری قدس است که به راحتی از طریق راه‌های ارتباطی مختلف می‌توان با آنها در تماس بود.

باربری قدس 24 ساعته آماده ارائه خدمات در کل تهران

 

اهمیت بسته بندی اصولی

بسته بندی وسایل جزو مراحل سخت و طاقت فرسا در پروسه جابجایی و باربری است. از انجا که نیروهای باربری قدس با تخصص و آموزشی که در این زمینه دارند، این کار را به صحیح ترین شکل ممکن انجام خواهند داد و خیال شما را بابت صدمه به اثاثیه شما راحت خواهند کرد.

بسته بندی صحیح در حین جابجایی در مرحل اول می‌تواند تضمین سلامت بار شما باشد، در مرحله دوم سرعت عمل و روند کار شما را نیز افزایش خواهد داد و در مرحله آخر علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های شما روند چیدمان، بارگیری و تخلیه را نیز برای نیروهای حمل بار آسانتر خواهد کرد.

بسته بندی متنوع در باربری قدس تهران

 

مشاوره رایگان

قبل از انجام هر کاری و گرفتن تصمیمی جدید بهتر است با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنید. یکی دیگر از خدمات ویژه و بی نظیر در باربری قدس ارائه مشاوره رایگان توسط مشاوران و کارشناسان خبره و دلسوز در این باربری به طور کاملاً رایگان است. برای دریافت مشاوره از باربری قدس فقط کافیست که با شماره‌های آن تماس بگیرید و تمامی شرایط خود را شرح دهید تا آنها هر اطلاعاتی که لازم است چه برای نحوه و چگونگی انجام امور توسط خودتان و چه روند کاری توسط نیروهای باربری را برایتان شرح دهند.

باربری قدس ارزان ترین بابری در تهران با کارگران متخصص بدون انعام

 

دو مؤلفه مهم در باربری قدس

امنیت و سرعت دو مؤلفه و الگو مهم در روند کاری این تیم است. در صورتیکه امنیت اسباب و بار شما در بالا باشد اما از سرعت کافی برخوردار نباشند موجب می‌شود که شما هزینه‌های بیشتری نیز بپردازید. در مقابل سرعت بیش از اندازه بدون رعایت نکات ایمنی نیز سبب آسیب رساندن به وسایل شما خواهد بود. تیم باربری قدس با تخصصی که در این زمنیه دارند و با یادگیری ترفندهای لازم تمامی امور جابجایی و انتقال اثاثیه شما را با بالاترین کیفیت و امنیت در کنار سرعت کافی در کار خود تضمین و انجام خواهند داد.

باربری قدس تضمینی و همیشه در دسترس با کارگران بسیار حرفه ای

 

بسته بندی تخصصی در باربری قدس

بسته بندی کردن وسایل و اثاث منزل و محیط کار یکی از مهمترین مراحل اسباب کشی محسوب می‌گردد که باید در انجام این کار دقت زیادی کرد. از این رو شرکت باربری قدس خدمات تخصصی بسته بندی اثاثیه منزل را برای شما توسط افراد ماهر و متخصص در این زمینه انجام خواهد داد. از طرفی اگر قصد دارید خودتان کار بسته بندی کردن وسایل منزلتان را انجام دهید می‌توانید از تجربیات و راهنمایی‌های باربری قدس استفاده کنید.

زمانی که امور بسته بندی خود را به باربری قدس می‌سپارید مطمن باشید که یک کار تخصصی را برای شما انجام خواهند داد و به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای این امور برای شما انجام داده خواهد شد. زمانی که با تیم باربری قدس همکاری خواهید کرد نگران هیچ چیزی نباشید و بقیه کار را به دست پرسنل باربری قدس بسپارید. آنها همچنین وسایل مورد نیاز را برای بسته بندی کردن اثاثیه شما ارسال خواهند کرد و دیگر لازم نیست شما به دنبال تجهیزات و تهیه آنها باشید.

باربری ارزان و حرفه ای در منطقه قدس تهران

 

 تجهیزات و وسایل بسته بندی

این وسایل می‌تواند شامل موارد زیر باشند:

  • ارائه کارتنهای رگال دار که مخصوص نگهداری و حمل لباس هستند و دارای ظرفیت ۱۲ دست لباس هستند.
  • ارائه کارتنهای سه لایه و پنج لایه برای بسته بندی تخصصی اثاثیه منزل که دارای مقاومت بسیار بالایی هستند.
  • ضربه گیر و یا همان نایلونهای حبابدار برای بسته بندی هر چه بهتر لوازم منزل که برای اقلام ریز و درشت قابل استفاده است.
  • سلفونهای ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متری جهت پیچیدن دور وسایل و حتی روی بسته بندی انجام شده برای افزایش امنیت آنها.
  • چسپهای میکرون بالا در قطرهای مختلف
  • ساکهای زیپ دار که جهت قرار دادن ملحفه، پارچه و رخت و خواب مناسب‌اند.
  • در صورتی که شما به این تجهیزات نیاز داشته باشید این وسایل توسط باربری قدس برای شما ارسال می‌شوند. در صورتی نخواهید خودتان کار بسته بندی را انجام دهید تیم باربری قدس خدمات تخصصی خود را به شما ارائه می‌دهند و بارهای شما را بسته بندی خواهند کرد. نگران هیچ چیزی نباشید و بقیه کار را به دست پرسنل زبده و نیرومند شرکت حمل و نقل قدس بسپارید. اگر در تمام محدوده‌های تهران قصد داشتید اسباب کشی کنید شعبه‌های مختلف باربری قدس آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

بسته بندی عالی و مطمئن را در باربری قدس تجربه کنید

 

روال کار با باربری قدس

باربری قدس با مدیریتی با تجربه و کاربلد تمامی کارهای خود را طبق برنامه ریزی دقیق پیش خواهند برد. روال کاری آنها نیز به گونه‌ای است که طبق برنامه به صورت اصولی و دقیق پیش خواهد رفت و در سر زمان مشخص آغاز و به اتمام خواهد رسید. در مرحله اول ابتدا شما پس از انتخاب باربری مناسب (باربری قدس) با شماره‌های آن تماس خواهید گرفت. بعد از تماس با آنها مشاوران و کارشناسان با تجربه در باربری قدس اطلاعات کاملی از نحوه و زمان مراحل کار به شما خواهند داد.

همچنین برآوردی از هزینه‌ها نیز در این مرحله مشخص خواهد شد و در صورت تأیید و پذیرش شما و بستن قرار داد با باربری قدس کار شما با آنها آغاز خواهد شد. برای شروع کار ابتدا تیمی متخصص در امور بسته بندی همراه با وسایل و تجهیزات بسته بندی برای شما ارسال خواهد شد. تیم بسته بندی پس از تفکیک وسایل و اثاث شما آنها را طبق نوع و اندازه بسته بندی خواهند کرد و به صورت جدا گانه آماده بارگیری خواهند شد.

نیروهای حمل بار نیز در این مرحله آغاز به کار کرده و تمامی وسایل بسته بندی شده و آماده را درون ماشینهای حمل بار قرار خواهند داد. پس از بارگیری و لحاظ کردن تمامی نکات ایمنی از طرف راننده به طرف مقصد حرکت کرده. در مقصد نیز دوباره نیروهای ماهر در حمل بار، باری دیگر وارد کار می‌شوند و بارها را به صورت صحیح و اصولی تخلیه خواهند کرد. وسایل به طور کامل تخلیه شده و بدون هر گونه آسیبی تحویل شما خواهند داد.

در این مرحله نیز تیم باربری قدس شما را تنها نخواهند گذاشت و در چیدمان منزل جدید شما را همراهی خواهند کرد، فقط کافیست در گوشه‌ای بایستید و دستور دهید که هر کدام از وسایل در کجا قرار داده شود.

باربری قدس از همه توان خود برای رضایت مشتری استفاده می کند.

 

برخی از روشهای بسته بندی در باربری قدس

  • بسته بندی وسایل را از چند روز قبل از تاریخ اسباب کشی انجام می‌دهند تا در روز اسباب کشی دچار استرس و کمبود زمان نشوید. همچنین وسایلی که نیازی به آنها دارید را تا روز اثاث کشی بسته بندی نخواهند کرد.
  • نام وسایل را روی جعبه و کارتنهای آن می‌نویسند و مشخص خواهند کرد که هر کدام به چه قسمتی از خانه تعلق دارند تا در زمان چیدمان دچار سردرگمی نشوید.
  • برای اینکه به وسایل شکستنی آسیب وارد نشود روزنامه یا پارچه را دور آنها می‌پیچند و با قرار دادن درون جعبه محکمی دور آن را چسب نواری خواهند زد.
  • پس از بسته بندی از محکم بودن جعبه‌ها مطمئن خواهند شد و تحمل آن را می‌سنجند تا وسایل به بیرون نریزند.
  • برای پر کردن فضاهای خالی درون جعبه از پارچه و روزنامه استفاده می‌کنند.
  • وسایل شکستنی و سنگین را درون جعبه‌های کوچکتری قرار می‌دهند.
  • لباسها را همراه با آویز درون کارتنهای رگال دار و در صورت نبود کارتن درون ملحفه‌ای قرار خواهند داد.
  • برای جلوگیری از رفتن رنگ و ایجاد خراش روی مبلمان خانه آنها را ابتدا با فومهای بسته بندی سپس با سلفون بسته بندی خواهند کرد.
  • از نایلون حباب دار برای حمل مبلمان و یا میزهایی که زاویه دار هستند استفاده خواهند کرد تا احتمال آسیب رساندن به آنها کم شود.
  • وسایل شکستنی و غیر شکستنی را درون جعبه‌ها کنار هم قرار نمی‌دهند و به صورت جداگانه برای بسته بندی آنها اقدام خواهند کرد.

بهترین تجهیزات و وسایل مدرن اثاث کشی در باربری قدس تهران

 

خدمات ارائه شده در باربری قدس

اگر برای جابجایی خود اتوبار و باربری قدس را انتخاب کرده‌اید باید گفت که بهترین تصمیم را گرفته‌اید. اگر انتظار دارید با قیمتی مناسب خدماتی کامل، متنوع و با بیشترین امنیت را دریافت کنید انتخاب باربری قدس تنها گزینه برای شما خواهد بود. تیم باربری قدس از افرادی جوان، با مهارت بالا در زمینه باربری و همچنین داشتن روحیه‌ای کاری و خستگی ناپذیر هستند.

همچنین باربری قدس به تمامی انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان عزیز گوش فرا می‌دهد و عیب و ایرادهایی که مشتریان از آنها بیان کرده‌اند را به یک نقطه قوت تبدیل کرده و تصحیح می‌کنند تا بتوانند محبوب ترین باربری در شهر تهران باشند. کارکنان این باربری در حمل و انتقال و خالی کردن بار شما بسیار حواس جمع و با دقت عمل می‌کنند و با این برخورد، توانسته‌اند رضایت مشتریان و همشهریان خود را به دست آورند. از دیگر خدمات ویژه در این باربری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به کارگیری کارگران متخصص و مورد اعتماد
  • استفاده از برترین روشهای استاندارد جهان در بسته بندی
  • ارائه بیمه باربری برای جابجایی سالم لوازم به مقصد
  • ارائه مشاوره رایگان برای بسته بندی اصولی کالا
  • بسته بندی اصولی با برترین تجهیزات استرچ و بابل رپ، ضربه گیر، کارتنهای چند لایه، چسب وکیوم
  • حمل بار در مناطق شهری، برون شهری، شهرستان و …
  • ارائه خدمات شبانه روزی
  • حمل لوازم با خودروهای متنوع و مجهز و استاندارد هم چون کامیون مسقف، وانت بار، خاور و …
  • حمل لوازم خانه و دفاتر اداری در سریعترین زمان
  • چیدمان لوازم در مقصد مورد نظر

باربری ارزان و 24 ساعته در محدوده قدس در تهران با خدمات بسته بندی

 

عوامل مؤثر بر تعیین هزینه باربری

از آنجا که هزینه نهایی در باربری طبق شرایط شما تعیین خواهد شد ممکن است این قیمتها برای هر فردی متفاوت باشند. برای مثال در زیر به برخی از این موارد تأثیر گذار اشاره شده است:

  • با افزایش حجم بار شاهد افزایش هزینه‌های باربری نیز خواهید بود.
  • از آنجا که به ازای هر کارگر قیمتی جدا دریافت می‌شود، هر چه تعداد کارگران مور نیاز بیشتر باشد نیز هزینه‌های بیشتری در بر خواهد گرفت.
  • در صورت سپردن امور بسته بندی به باربری قدس هزینه جداگانه‌ای محاسبه خواهد شد که دوباره با تهیه تجهیزات بسته بندی نیز خود دارای تعرفه جداگانه‌ای است.
  • تعداد طبقات در صورت نبود آسانسور بیشتر از یک طبقه، باربری در آب و هوای بارانی، تعداد ماشینهای مورد نیاز، زمان صرف شده برای جابجایی، تعداد سرویسهای رفت و آمد، سوخت و استهلاک ماشینها، معطلی راننده و …. از دیگر موارد تعیین کننده هزینه نهایی باربری هستند.

باربری قدس با انواع کامیونت مسقف و ارسال به سراسر کشور

 

خدمات برون شهری

شرکت باربری قدس تمامی خدمات بسته بندی، حمل، بارگیری، تخلیه، چیدمان و … را به صورت کاملاً حرفه‌ای و اصولی برای باربری شهرستان نیز ارائه خواهد داد. باربری تهران از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه برای حمل بار و اثاثیه شما به شهرستان استفاده خواهد کرد.

همچنین رانندگانی که برای باربری شهرستان فرستاده خواهند شد دارای حداقل ده سال تجربه رانندگی در جاده‌های بین شهری هستند و به تمامی مسیرهای اصلی و فرعی آگاه اند. ماشینهای حمل بار به شهرسان نیز در این باربری تفاوت دارد و از اهمیت و امنیت بیشتری برخوردار است.

باربری قدس در تهران بصورت 24 ساعته در کل هفته با انواع ماشین بزرگ و کوچک

 

بیمه باربری

ارائه بیمه باربری برای کالا و اثاثیه شما توسط باربری قدس نوعی افزایش اطمینان خاطر برای شماست. طبق قرارداد این بیمه نامه به صورت رایگان برای شما فعال خواهد شد، و از زمان آغاز فعالیت باربری تا آخرین لحظه کار شما ادامه خواهد داشت. خسارتهایی که از بیمه گر دریافت خواهد شد بنابر اتفاقات زیر ممکن است دریافت شود:

  • هر کاری که برای ایجاد خسارت به محموله باشد مثل خیانت در امانت و یا جعل اسناد
  • تمامی حوادث طبیعی مثل سیل و طوفان و آتشفشان و زلزله
  • روز هر نوع خسارتی که به صورت غیر مستقیم بر روی محموله رخ دهد مثل کم شدن ارزش مالی کالا
  • خسارتهایی ناشی به هنگام تخلیه و یا بارگیری
  • در صورت اثبات عدم صلاحیت راننده‌ها جهت رانندگی ماشین باربری
  • دزدیده شدن بخشی از محموله و بروز هرگونه سرقت به دلیل خیانت در امانت
  • نبود محموله
  • خسارتهای وارد شده به بسته بندی و علائم استاندارد محموله‌های قابل حمل
  • ایجاد تغییر بر روی وسایل

باربری قدس با نازلترین قیمت آماده ارائه خدمات بسته بندی و اثاث کشی منزل شما

 

تفکیک بار اصولی در باربری قدس

نحوه حمل و چیدمان وسایل در ماشین حمل بار در سالم رسیدن و تضمین امنیت بالای آن بسیار اهمیت دارد. یکی دیگر از خدمات ویژه توسط باربری قدس که سبب تمایز آن میان سایر شرکتهای باربری خواهد شد، تفکیک بار و چیدمان اصولی درون ماشین حمل بار است. برای مثال اگر شما کارتنی حاوی وسایل و ظروف شکستنی را زیر کارتنی پر از کتابهای سنگین قرار دهید قطعا زمان باز کردن کارتن با صحنه جالبی روبرو نخواهید شد و سبب آسیب رساندن به وسایل خواهید شد.

تیم باربری قدس لوازم سنگین و بسته بندی‌های بزرگتر را در انتهای خودرو قرار می‌دهند. با موکت کاری در کف و دیواره‌های ماشین نیز سبب افزایش امنیت بار خواهند شد. در جلوی بسته‌های سنگین، وسایل شکستنی و حساس به طور جداگانه چیده خواهند شد و فضای خالی بین آنها را با پتو پر خواهند کرد تا در طول مسیر با تکانهای ماشین مشکلی پیش نیاید.

بهترین بسته بندی در باربری قدس تهران

 

بهترین قیمت باربری در باربری قدس

باربری قدس با استفاده از کارگران ماهر و استفاده از کامیونهای مسقف و مجهز حمل اثاثیه، تجربه یک اسباب کشی آسان و بدون دغدغه را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

باربری منظم و وقت شناس

تمامی مراحل در باربری قدس به موقع و با تنظیم دقیق زمانی انجام می‌پذیرد.

مشاوره رایگان اسباب کشی

شرکت باربری قدس مشاوره را در خصوص اسباب کشی به شما ارائه داده و شما را با روال کلی کار باربری و حمل و نقل آگاه می‌سازد.

باربری قدس با بهترین تجهیزات آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات اثاث کشی منزل و بسته بندی در تهران

 

سؤالات متداول

  1. چند روز قبل از اینکه بخواهم کار بسته بندی را انجام دهید سرویس را رزرو کنم؟

بهترین زمان برای رزرو خدمات بسته بندی وسایل منزل دو روز قبل از انجام اسباب کشی است.

  1. آیا می‌توانم لوازم بسته بندی را از باربری قدس دریافت کنم و خودم کار بسته بندی را انجام دهم؟

بله، این امکان نیز وجود دارد در صورت نیاز به ملزومات بسته بندی لوازم منزل، می‌توانید از طریق تلفنهای تماس شرکت باربری قدس وسایل بسته بندی را سفارش دهید.

  1. آیا خدمات باربری قدس به صورت شبانه روزی است؟

بله باربری قدس مجوز خدمات باربری و اتوبار را به صورت شبانه روزی از اتحادیه باربری قدس دارد.

باربری قدس با کلیه خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل در تهران

 

سایر محلات تهران:

باربری تجریش

باربری الهیه

باربری توحید

باربری رسالت

باربری پونک

باربری کامرانیه

باربری هفت حوض

باربری جنت آباد

باربری اکباتان

باربری میرداماد

باربری کریم خان

باربری پیامبر

باربری پرند

باربری نیاوران

باربری سهروردی

باربری طرشت

باربری فاطمی

باربری قلهک

باربری مینی سیتی

باربری آپادانا

باربری ملاصدرا

باربری بلوار فردوس

باربری دارآباد

باربری مطهری

 

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *