آموزشگاه زبان در اصفهان

شماره تماس آموزشگاه زبان در اصفهان

آموزشگاه زبان در اصفهان

فهرست مطالب

آموزشگاه زبان در اصفهان چه خدماتی ارائه می‌دهد؟ آموزش زبان به یکی از بایدهای دنیای امروز برای همه افراد از سنین و اقشار مختلف تبدیل شده است. در آموزشگاه زبان اصفهان کلاس‌های آموزش انواع زبان‌های خارجی برای همه سنین در حال برگزاری است. شما با یادگیری زبان‌های خارجی فرصت‌های شغلی زیادی به دست می‌آورید.

امروزه اکثر والدین فرزندان خود را در کنار مدرسه به آموزش زبان وامی‌دارند؛ چراکه از اهمیت یادگیری زبان خارجی آگاه هستند. در این مطلب به طور مفصل به بررسی آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان می‌پردازیم و از دوره‌های مختلف انواع زبان‌های خارجی به همراه مزایا و معایب آن‌ها سخن می‌گوییم.

 

چرا آموزش زبان خارجی اهمیت ویژه دارد؟

به خوبی قابل لمس است که گروه‌های مختلف جامعه بیش از پیش به آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در اصفهان و سایر زبان‌های خارجی اهمیت می‌دهند. افراد از سنین کودکی به دنبال یادگیری زبان خارجی هستند و حتی اگر در سنین کودکی و نوجوانی این فرصت را نداشته‌اند، اکنون با وجود گذشت سال‌ها و حتی گپ تحصیلی به یادگیری زبان روی می‌آورند.

یادگیری زبان جدید خارجی که با زبان مادری شما متفاوت است کاری دشوار و گاهی طاقت فرسا محسوب می‌شود؛ زیرا برای دستیابی به یک نتیجه جالب، باید به طور منظم مطالعه و سرمایه گذاری مالی و زمانی کنید.

همه ما افراد پرمشغله‌ای هستیم و شاید مایل باشیم چند ساعت در هفته یا حتی یک روز را فقط به فعالیت‌های خوشایندتر مانند سر زدن به آرایشگاه، تناسب اندام یا حتی خواب خود اختصاص دهیم.

 در این جا یک سؤال منطقی مطرح می‌شود: چرا به دنبال یادگیری زبان خارجی می‌رویم؟ در محل کار، به راحتی می‌توانید با کمک یک مترجم آنلاین کارهای خود را پیش ببرید. این ربات‌ها و نرم افزارهای خارجی حتی در برقراری ارتباط با توریست‌ها و افراد خارجی به شما کمک خواهند کرد؛ پس چرا زحمت بکشیم و پول خرج کنیم تا زبان خارجی یاد بگیریم؟

اهمیت یادگیری زبان خارجی در چیست و چرا دانستن آن تا این حد برای افراد مختلف مهم شده است؟ دلایل اهمیت یادگیری زبان خارجی در آموزشگاه زبان در اصفهان شامل موارد زیر است.

چرا آموزش زبان خارجی اهمیت ویژه دارد؟

 

 

ارتباطات وسیع‌تر

زبان اساس و پایه ارتباط است. شما با مطالعه زبان‌های خارجی مانند انگلیسی در مؤسسه زبان انگلیسی در اصفهان به منافع زیر دست پیدا می‌کنید:

  • هر روز واژگان خود را پربارتر می‌کنید.
  • به شیوه گفتار خود تنوع می‌دهید.
  • رسا و زیبا صحبت می‌کنید.
  • شما می‌توانید باگفتار رسا و شایسته توجه دیگران را به خود جلب کنید.

فردی با چنین مهارت‌هایی می‌تواند در زندگی خود به موفقیت‌های زیادی دست یابد. در یک مصاحبه کاری، کارفرما قطعاً به نحوه صحبت کردن شما توجه خواهد کرد و توانایی بیان بالا به شیوه‌ای بهتر و با یک زبان خارجی مطمئناً به نظر مثبت کارفرما در مورد شما کمک می‌کند.

شماره تماس آموزشگاه زبان در اصفهان

فرصت‌های شغلی بهتر و بیشتر

امروزه ملت‌ها با یکدیگر در ارتباط هستند و برای اهداف سیاسی، تجاری، فرهنگی و آموزشی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. اگر بتوانید به زبانی علاوه بر زبان مادری خود صحبت کنید یا بنویسید، شانس خود را برای دریافت موقعیت‌های شغلی بالا و بهتر در شرکت‌های بزرگ داخلی و حتی خارجی افزایش می‌دهید.

طبق آمار ۱۸ درصد از کارآفرینان یک زبان خارجی را برای اهداف کاری یاد می‌گیرند. ۲۵ درصد از کارآفرینان نیز توجه دارند که زبان خارجی برای مذاکره ضروری است و با دانش آن در مذاکرات خیلی بهتر پیش می‌روند.

مهاجرت به کشورهای خارجی

شناخت زبان خارجی مهاجرت شما را آسان می‌کند. دیگر لازم نیست مدت طولانی برای یادگیری زبان کشور مقصد زمان صرف کنید. شما از قبل یک زبان مفید و بین‌المللی آموخته‌اید و اکنون با چند دوره تقویتی می‌توانید در آزمون زبان شرکت کرده و با در دست داشتن مدرک خود آسان‌تر مهاجرت کنید.

همچنین در کشور مقصد به شیوه‌ای مؤثرتر ارتباط برقرار می‌کنید و می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود مانند پرداخت قبوض، گرفتن تاکسی، خرید روزانه، سفارش غذا و… را انجام دهید. اگر برای تحصیل مهاجرت می‌کنید، زبان دوم شما دوستتان خواهد بود. دوستی که به شما در فهم دروس، پیدا کردن دوست، تعامل درست و وفق شدن با دنیای جدید کمک می‌کند.

برخی از دانشگاه‌ها یک دوره برای یادگیری زبان خارجی برگزار می‌کنند که افراد مهاجر در آن شرکت کرده و پس از فراگیری زبان مورد نظر می‌توانند به تحصیل مشغول شوند.

در طول دوره فراگیری زبان خارجی در کشور مقصد شما باید خودتان هزینه تحصیل و زندگی را پرداخت کنید و امکان استفاده از بورسیه‌های تحصیلی را ندارید؛ اما اگر از قبل زبان خارجی بلد باشید، دیگر نیازی به این دوره نیز نخواهید داشت.

مهاجرت به کشورهای خارجی

 

 

 

توانایی کسب درآمد از طریق آموزش زبان

شما با آموزش زبان خارجی در آموزشگاه زبان در اصفهان می‌توانید کسب درآمد کنید. این کار به صورت پاره وقت انجام می‌شود و به شغل اول یا تحصیل شما خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

همچنین می‌توانید با استفاده از پلتفرم‌های آنلاین و تدریس خصوصی به درآمدهای بالا دست پیدا کنید. شما برای تدریس خصوصی نیازی به مجوز ندارید.

افزایش هوش کلامی و زبانی

زبان خارجی فرهنگ لغت شما را غنی کرده و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به شیوه‌ای بهتر احساسات خود را بیان کنید. همین امر به صورت هوش کلامی بالا خود را نمایان می‌سازد؛ زیرا ذهن شما با فراگیری زبان خارجی در آموزشگاه زبان در اصفهان پربارتر شده و دستتان در انتخاب کلمات بازتر است.

کمک یاد گیری زبان به درمان پیری

خواندن و مطالعه به هر زبانی باعث می‌شود مغز ما بیشتر فعالیت کند تا به آنچه که می‌خوانیم فکر کنیم. خواندن به زبان انگلیسی و سایر زبان‌های خارجی در آموزشگاه زبان در اصفهان ما را مجبور می‌کند دو برابر بیشتر تلاش کنیم. چنین تمرین مفیدی به شما این امکان را می‌دهد که حافظه و تفکر خود را به طرز مؤثری توسعه داده و حفظ کنید.

دانشمندان بریتانیایی ثابت کرده‌اند که خواندن و مطالعه به زبان دوم یا سوم در آموزشگاه زبان اصفهان یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از خود در برابر بیماری آلزایمر است. اگر می‌خواهید سالم باشید، کتاب‌های انگلیسی بخوانید.

کمک به بهبود تمرکز

آیا تمرکز در محل کار برایتان مشکل است؟ پس در اوقات فراغت خود شروع به خواندن کتاب به زبان انگلیسی یا دیگر زبان‌ها کنید. می‌توانید هم با صدای بلند و هم بی صدا کتاب را بخوانید.  این کار کمک می‌کند بدون اینکه حواس شما توسط محرک‌های بیرونی پرت شود روی متن تمرکز کنید.

در این صورت یاد خواهید گرفت که روی یک موضوع واحد تمرکز کنید که به شما کمک می‌کند نه تنها در یادگیری زبان‌های خارجی؛ بلکه در محل کار نیز موفق‌تر شوید.

یک راه عالی برای یادگیری مطالب جدید و جالب

خواندن و مطالعه زبان خارجی در آموزشگاه زبان در اصفهان یک سرگرمی عالی است که بدون استثنا برای همه افراد مناسب است. شما می‌توانید در هر جایی مطالعه کنید: در خانه روی صندلی راحتی با یک فنجان چای، در مترو، در اتوبوس و… برای این منظور شما تنها به یک اشتیاق، انگیزه و یک کتاب نیاز دارید.

دنیایی غنی از قهرمانان، شخصیت‌ها و موقعیت‌ها در برابر شما باز شده است که به واسطه خواندن ادبیات خارجی با ویژگی‌های اجتماعی – فرهنگی زندگی انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها یا استرالیایی‌ها آشنا می‌شوید. پس از مطالعه زبان در آموزشگاه زبان در اصفهان، می‌توانید کتاب‌های خارجی را با زبان اصلی بخوانید و ایده نویسنده را بهتر درک کنید.

در مورد فیلم‌ها هم همین‌طور است. هنگامی که شروع به تماشای آنها با زیرنویس کنید، تفاوت زیادی را احساس خواهید کرد. چه چیزی بهتر از شنیدن صدای واقعی بازیگر مورد علاقه‌تان است؟

یک راه عالی برای یادگیری مطالب جدید و جالب

 

 

 افزایش عزت نفس و احساس غرور نسبت به خود

تصور کنید وقتی کتابی را به زبان انگلیسی انتخاب می‌کنید، آن را از ابتدا تا انتها می‌خوانید و نه تنها از روند؛ بلکه از نتیجه‌اش نیز لذت می‌برید، چقدر احساس خوبی دارید. با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید بخوانید و بفهمید، درباره آنچه می‌خوانید بحث کنید و برداشت‌های خود را با دوستان یا معلم به اشتراک بگذارید.

دسترسی به فرهنگ جدید

یک زبان خارجی برای سفر به هر کشور دیگری مورد نیاز است. تصور کنید چقدر راحت است که با مردم محلی بدون مانع زبانی ارتباط برقرار کنید و تمام علائم خیابان و منوی رستوران را درک کنید.

دیگر نیازی نخواهید داشت که در جستجوی ترجمه یا کلمه مناسب، با عجله به گوشی نگاه کنید. این مزیت بزرگ سطح اضطراب شما را در یک کشور دیگر کاهش می‌دهد، به شما امکان می‌دهد آرامش داشته باشید و از تجربیات جدید لذت ببرید.

توسعه شایستگی‌های شخصی

یادگیری زبان در آموزشگاه زبان در اصفهان آسان نیست؛ اما به لطف آن مهارت‌های جدیدی به دست می‌آورید و به خود اعتماد بیشتری می‌کنید. به عنوان یک قاعده، افرادی که به چندین زبان صحبت می‌کنند، می‌توانند راحت‌تر تمرکز کنند و حتی سخت‌ترین مشکلات را حل کنند.

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان در اصفهان

به لطف پیشرفت تکنولوژی و دسترسی اساتید زبان به دوره‌های مختلف زبان انگلیسی امروزه آموزشگاه زبان در اصفهان پیشرفت زیادی داشته است. این مؤسسات مانند یک مدرسه زبان مستقل عمل می‌کنند که در آن برای هر نیاز فراگیر یک بسته یا پکیج آموزشی مناسب طراحی شده است.

وقتی فراگیران به آموزشگاه زبان در اصفهان مراجعه می‌کنند، ابتدا کارشناس مربوطه آن‌ها را تعیین سطح کرده و سپس طبق آزمون تعیین سطح کلاس مناسب به او معرفی می‌شود. در این بخش به معرفی دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی مؤسسات در اصفهان و جزئیات آن‌ها می‌پردازیم.

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان در اصفهان

 

 

 

دوره‌های سطح خردسال در آموزشگاه زبان در اصفهان

کودکانی که از ابتدا شروع به مطالعه و فراگیری زبان انگلیسی می‌کنند هیچ گونه پیش‌زمینه‌ای از زبان ندارند. دوره‌های خردسال در آموزشگاه زبان اصفهان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جذاب و مهیج بوده و پاسخگو نیاز فراگیر به هیجان و بازی باشند.

این دوره‌ها همراه با شعرهای جذاب، بازی‌های مهیج و تکرار آواها تدریس می‌شوند. به طور کلی برای خردسالان ۳ تا ۱۵ سال سه دوره در آموزشگاه زبان در اصفهان تدریس می‌شود که آن‌ها را شرح می‌دهیم.

دوره فان کیدز در آموزشگاه زبان در اصفهان

شرکت کنندگان این دوره خردسالانی هستند که هنوز تجربه حضور در هیچ کلاس درسی را نداشته‌اند. کلاس‌های این سطح غالباً با تدریس کتاب بیگ فان ۱ تا ۳ جلو می‌روند. در این کتاب‌ها لغات، جملات و داستان‌های مناسب این سطح تدریس می‌شود.

در کنار این بخش‌ها سعی می‌شود با کارت‌های آموزشی، بازی‌های مرتبط، فیلم‌ها و آهنگ‌های جذاب یادگیری زبان به صورتی دلپذیر اتفاق بیفتد. در این سطح فقط گفتار درس‌ها تمرین می‌شوند و هیچ صدایی به صورت نوشتار آموزش داده نمی‌دهند. در این سطح کودکان به نوشتن املا ملزم نمی‌شوند.

 دوره جالی فونیکس در آموزشگاه زبان در اصفهان

جالی فونیکس Jolly phonics  به معنی آواهای شاد است. در آموزشگاه زبان در اصفهان کودکان بالای ۷ سال در این دوره به یادگیری زبان انگلیسی مشغول می‌شوند. در این دوره مکالمه‌های کوتاه و کاربردی، طرز نوشتار صداها، کلمات و جمله سازی آموزش داده می‌شود.

همچنین برخی از حرکت‌های لازم و افعال مانند نشستن، دویدن، رقصیدن و… به همراه جملاتی برای استفاده در محیط کلاس به فراگیران آموزش داده می‌شود. هدف از این کار عادت دادن دانش آموزان به حضور در محیط انگلیسی زبان است که باید حتی کوچک‌ترین نیازهای خود مانند اجازه برای خروج از کلاس، نوشیدن آب، باز کردن کتاب و… را به زبان انگلیسی بیان کنند.

در دوره جالی فونیکس در آموزشگاه زبان در اصفهان نوشتن املا امری ضروری بوده و معیاری برای ارزیابی فراگیران است. مدرسان آموزشگاه زبان اصفهان می‌کوشند تا با طراحی بازی در کلاس، ریتمیک کردن مکالمه‌ها، خلق شخصیت و اجرای داستان‌های کلاسی فراگیران را به یادگیری مستمر و لذت بخش ترغیب کنند.

دوره جالی گرامر در آموزشگاه زبان در اصفهان

فراگیران در آموزشگاه زبان در اصفهان پس از گذراندن دوره جالی فونیکس و آشنایی با صداها، صداهای ترکیبی و صداهای گول زننده یا به اصطلاح تریکی وردز وارد دوره جالی گرامر می‌شوند. در این دوره کمتر از آهنگ استفاده می‌شوند و به جای آن بیشتر بر دستور زبان انگلیسی، خلاصه نویسی و اجرای داستان‌های کتاب تمرکز می‌شود.

دانش آموزان در این بخش در سیری آرام به یادگیری تمامی نکات دستور زبان مشغول می‌شوند. یکی از وظایف آن‌ها در کلاس خواندن داستان‌ها، تهیه خلاصه و خلق شخصیت و اجرای آن‌ها است. مدرسان سعی می‌کنند در این بخش فراگیران را به کار گروهی و تعامل بیشتر تشویق کنند.

در نتیجه این فعالیت آن‌ها می‌توانند موقعیت‌های داستان را بهتر درک کنند، بهتر صحبت کنند، اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورند، کار در گروه را بیاموزند و با گوش دادن به اجرای داستان گروه‌های دوستان خود در کلاس مهارت لیسنینگ بهتری به دست بیاورند. دوره جالی گرامر مخصوص کودکان ۱۰ تا ۱۶ساله است.

دوره جالی گرامر در آموزشگاه زبان در اصفهان

 

 

دوره‌های سطح میان‌سال در آموزشگاه زبان در اصفهان

پس از پایان دوره جالی گرامر در آموزشگاه زبان در اصفهان فراگیران مجدداً تعیین سطح می‌شوند و بسته به سطحی که مناسب آن هستند وارد ترم‌های یک تا ۸ میان‌سال می‌شوند. دوره‌های میان‌سال برای گروه سنی ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود و به طور تخصصی‌تر به آموزش مفاهیم، لغات و دستور زبان انگلیسی می‌پردازد.

در این دوره‌ها مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن در فراگیران تقویت می‌شود. در آموزشگاه زبان در اصفهان برای دوره‌های میان‌سالان به جای املا بر مهارت نوشتن تمرکز می‌شود. زبان آموز باید با رعایت اصول نوشتار انگلیسی متنی با موضوع مشخص شده تحویل بدهد. این متن توسط استاد تصحیح شده و برای رفع اشکال به زبان آموز باز گردانده می‌شود.

همچنین مکالمات کلاسی و موضوع‌های مشخص شده برای تقویت صحبت کردن دانش آموزان طراحی شده است. در آموزشگاه زبان در اصفهان هر زبان آموز باید در هر ترم ترسی یک ارائه داشته باشد و به کمک پاورپوینت در مورد موضوع دلخواه خود حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه برای دیگر فراگیران توضیح بدهد.

دوره‌های سطح بزرگسال در آموزشگاه زبان در اصفهان

در آموزشگاه زبان در اصفهان قبل از ورود به دوره بزرگسال لازم است که فراگیران دوره پیش نیاز خود را بگذرانند. در این دوره به طور ویژه بر دو مهارت گوش دادن و صحبت کردن تمرکز می‌شود و پس از این دوره فراگیران به سطح خوبی در این دو مهارت دست پیدا می‌کنند.

در آموزشگاه زبان در اصفهان برای دوره بزرگسال کتاب‌های مناسب این سطح مانند Top Notch  و American  تدریس می‌شوند که از سطح مقدماتی تا پیشرفته نوشته شده‌اند. زبان عمومی فراگیران در دوره بزرگسال به طور مفید تقویت می‌شود و پس از جلسه مصاحبه دیپلم زبان به آنان اعطا می‌شود.

کسانی که دیپلم زبان دارند می‌توانند زبان انگلیسی را به خوبی صحبت کنند، بنویسند و متوجه شوند. این افراد می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کرده و برای زندگی در کشوری انگلیسی زبان مشکلی نخواهند داشت؛ اما اجازه تدریس ندارند. دلیل این امر این است که این افراد فقط زبان عمومی را آموخته‌اند و از زبان تخصصی یا تئوری‌های تدریس اطلاعاتی ندارند.

دوره‌های mash up در آموزشگاه زبان در اصفهان

برخی از افراد هستند که از کودکی شروع به یادگیری زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان در اصفهان نکرده‌اند و اکنون پس از اتمام مدرسه یا تحصیلات دانشگاهی قصد یادگیری زبان در آموزشگاه زبان اصفهان را دارند. کارشناسان آموزشگاه زبان در اصفهان برای این افراد دوره‌های mash up را طراحی کرده‌اند که ویژه افراد ۱۸ سال به بالا است.

شرکت در این دوره در آموزشگاه زبان در اصفهان برای کسانی که قصد شرکت در کلاس‌های آیلتس و آزمون آن را دارند نیز امری ضروری است. در این دوره بر اساس کتاب تدریس صورت می‌گیرد؛ اما املا یا گرامر تدریس نمی‌شود و تمرکز اصلی آن بر روی مکالمه و صحبت کردن به زبان انگلیسی با تمرین و تکرار زیاد است.

در آموزشگاه زبان در اصفهان این دوره زبان آموزان را از سطح مبتدی تا متوسط پشتیبانی می‌کند تا بتوانند وارد دوره‌های قبل از آیلتس شوند.

دوره‌های mash up در آموزشگاه زبان در اصفهان

 

 

 

دوره‌های Pre Ielts در آموزشگاه زبان در اصفهان

این دوره نیز بر پایه کتاب‌های لغت و دیگر کتاب‌های آکادمیک این سطح تدریس می‌شود تا فراگیران علاوه بر تقویت ۴ مهارت اصلی نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن برای دوره‌های تخصصی‌تر مانند آیلتس آماده شوند. بسیاری از افراد قصد مهاجرت دارند یا اینکه صرفاً می‌خواهند زبان انگلیسی خود را تقویت کنند؛ بنابراین شرکت در دوره‌های آمادگی آیلتس برای آنان مفید خواهد بود.

دوره‌های Ielts در آموزشگاه زبان در اصفهان

آیلتس امروزه بسیار محبوب است و سود خوبی برای آموزشگاه زبان در اصفهان دارند. آیلتس یکی از مدارک زبان است که شما با نمره آن می توانید وارد کشورهای خارجی شوید. این آزمون از ۹ نمره است و شرکت کنندگان در آن باید به ۳ بخش نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن پاسخ دهند.

مدت زمان این آزمون محدود است و شما برای موفقیت در آن باید علاوه بر دانش زبان بالا تکنیک‌های پاسخگویی را نیز به خوبی بدانید تا بتوانید در زمان تعریف شده به همه سوالات پاسخ درست بدهید. مدرس‌های آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان شما را برای این آزمون آماده می‌کنند.

دوره‌های تربیت مدرس در آموزشگاه زبان در اصفهان

در دوره‌های تربیت مدرس در آموزشگاه زبان اصفهان روش‌های تدریس برای دوره های مختلف، انواع یادگیری فراگیران، نحوه کنترل کلاس، نحوه تدریس هر کدام از مهارت و راه حل برای مسائل و مشکلاتی که ممکن است در کلاس پیش بیاید ارائه می شود.

در آموزشگاه زبان در اصفهان این دوره برای دانشجویان رشته‌های زبان یا فارغ‌التحصیل‌های رشته آموزش برگزار می‌شود تا بتوانند علاوه بر موارد تئوری بر سایر نکات و چالش‌های کلاس درس نیز اشراف پیدا کنند. علاقه‌مندان پس از اتمام دوره دیپلم می‌توانند در دوره‌های تربیت مدرس شرکت کنند؛ اما اجازه تدریس ندارند.

این دوره‌ها بیشتر برای آمادگی بیشتر اساتید مناسب است و به سایر فراگیران توصیه نمی‌شود. دوره آنلاین تربیت مدرس نیز برگزار می‌شود که طول مدت آن کمتر است و بیشتر به آموزش چگونگی استفاده از پلتفرم آنلاین برای تدریس، بازی‌های تدریس آنلاین و جذب کردن دانش آموزان به درس در کلاس آنلاین است.

دوره‌های تربیت مدرس در آموزشگاه زبان در اصفهان

 

 

دوره‌های آنلاین  در آموزشگاه زبان در اصفهان

پس از شیوع پاندمی کرونا تقریباً تمام مؤسسات اصفهان دوره‌های آنلاین خود را شروع کردند و از طریق پلتفرم‌های آنلاین به تدریس زبان در آموزشگاه زبان در اصفهان پرداختند. دوره‌های خردسال کمتر به صورت آنلاین تدریس می‌شدند؛ اما برخی از مؤسسات با طراحی پاورپوینت‌های جذاب، بازی‌های کلاسی آنلاین و آهنگ کودکانه انگلیسی به طور تخصصی به این مورد پرداختند.

در آموزشگاه زبان در اصفهان دوره‌های آنلاین برای سطح بزرگسال با استقبال زیادی روبرو شدند و افراد پس از مدتی جذب کلاس‌های آنلاین شدند. به‌طوری‌که حتی پس از پایان پاندمی کرونا دوره‌های آنلاین به فعالیت خود ادامه دادند. این دوره‌ها در آموزشگاه زبان در اصفهان به دلایل زیر همچنان محبوب هستند.

  • صرفه جویی در وقت
  • صرفه جویی در هزینه
  • جذاببودنکلاس‌هایآنلاین
  • کاهش ترافیک و آلودگی
  • دسترسی به کلاس در هر مکان و زمان
  • مطالب درسی به همراه عکس و فیلم جذاب
  • امکان تعامل مفید و مؤثر با مدرس و هم‌کلاسی‌ها
  • یادگیری بهتر از طریق پاور پوینت و عکس و آهنگ‌های مرتبط با درس
  • کاهش ترافیک کلاسی در آموزشگاه
  • شکستن مرزهای جغرافیا و زمان توسط کلاس آنلاین
  • امکانادامهتحصیلبرایافرادشاغل،مادرانخانهدار،افرادمعلولو…
  • امکان شرکت در کلاس آنلاین سایر شهرهای داخل یا خارج ایران

هزینه دوره‌های آموزشی در اصفهان

هزینه دوره‌های آموزشی در اصفهان بر اساس آخرین تغییرات سال ۱۴۰۱ در جدول زیر مشخص شده است. این مبالغ شهریه‌های هر دوره هستند که به تعداد جلسات، سطح و سن فراگیران بستگی دارند.

 

نام دوره آموزشی در آموزشگاه زبان در اصفهان مدت زمان هر جلسه در آموزشگاه زبان اصفهان تعداد جلسات دوره در آموزشگاه زبان در اصفهان شهریه دوره در آموزشگاه زبان اصفهان
فان کیدز ۹۰ دقیقه ۱۷ جلسه ۲۵۰ هزار تومان
جالی فونیکس ۹۰ دقیقه ۱۷ جلسه ۲۷۰ هزار تومان
جالی گرامر ۹۰ دقیقه ۱۷ جلسه ۲۸۵ هزار تومان
دوره بزرگسالان ۹۰ دقیقه ۱۷ جلسه ۳۰۲ هزار تومان
دوره mash up ۹۰ دقیقه ۱۴ جلسه ۴۵۰ هزار تومان
دوره Pre Ielts ۹۰ دقیقه ۱۲ جلسه ۴۵۰ هزار تومان
دوره Ielts ۹۰ دقیقه ۱۲ جلسه ۵۰۰ هزار تومان
دوره تربیت مدرس ۹۰ دقیقه ۲۰ جلسه ۲ میلیون تومان
دوره آنلاین ۹۰ دقیقه بستگی به دوره  دارد بستگی به دوره دارد
کلاس خصوصی ۹۰ دقیقه هر تعداد جلسه که نیاز باشد هر جلسه ۱۰۰ تومان

هزینه دوره‌های آموزشی در اصفهان

کلاس خصوصی در آموزشگاه زبان در اصفهان

کلاس‌های خصوصی در آموزشگاه زبان در اصفهان بیشتر برای فراگیرانی است که لازم است در طول یک دوره فشرده برای ترم بعدی آماده شوند. این فراگیران پس از گذراندن ۸ تا ۱۰ جلسه کلاس خصوصی می‌توانند برای ترم بعدی در کلاس‌های عمومی شرکت کنند.

برخی دیگر از فراگیران که نسبت به سطح خود در کلاس ضعیف‌تر عمل می‌کنند و بعضی دیگر که به دلیل غیبت‌های مکرر از درس جامانده‌اند نیز با شرکت در کلاس خصوصی می‌توانند خود را تقویت کرده و هماهنگ با بقیه افراد در کلاس به سطح‌های بالاتر بروند.

هرگز در آموزشگاه زبان در اصفهان کلاس خصوصی برای کلیه سطوح تشکیل نمی‌شود؛ زیرا در این کلاس‌ها امکان فعالیت‌های دو نفره و گروهی وجود ندارد. فراگیران در کلاس‌های عمومی استرس کمتر و سطح عملکرد بهتری دارند. به همین دلیل شرکت همیشگی در کلاس خصوصی نه تنها از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست؛ بلکه از لحاظ علمی نیز توصیه نمی‌شود.

خرید کتاب از آموزشگاه زبان در اصفهان

در آموزشگاه زبان در اصفهان فروش کتاب‌های درسی نیز اتفاق می‌افتد. کتاب‌های هر سطح در فروشگاه مؤسسه موجود هستند که فراگیران با قیمت مناسب‌تر و بدون اتلاف وقت می‌توانند آن را تهیه کنند. برای سطوح خردسال، میان‌سال و سایر سطوح انواع کتاب با قیمت‌های مختلف وجود دارد. مؤسسات برای فروش کتاب به فراگیران باید مجوز داشته باشند.

قیمت کتاب‌های آموزشی زبان با چاپ رنگی و کاغذ گلاسه برای سطوح مختلف در آموزشگاه زبان در اصفهان  به همراه سی دی طبق تعرفه سال ۱۴۰۱ در جدول زیر نشان داده شده است.

نام کتاب سطح کتاب قیمت
بیگ فان ۱ تا ۳ big fun خردسال ۹۹ هزار تومان
فامیلی استارتر  family starter خردسال ۷۰ هزار تومان
فامیلی اند فرندز ۱ تا ۵

Family and friends

میان‌سال ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
امریکن استارتر

American starter

بزرگسال ۱۲۰ هزار تومان
امریکن یک تا ۵

American

بزرگسال ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان
تاپ ناچ

Top Notch

بزرگسال ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان
جالی فونیکس

Jolly Phonics

خردسال ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
بیگ انگلیش

Big English

میان‌سال از ۱۰۰ تا ۱۴۵ هزار تومان
هیپ هیپ هوری

Hip Hip Hooray

 

میان‌سال ۶۳ تا ۱۰۵ هزار تومان
سوپر سافاری

Super Safari

خردسال ۱۱۰ هزار تومان
فرست فرندز ۱ تا ۳

First Friends

خردسال ۴۵ تا ۷۵ هزار تومان
لتسگو

Lets go

خردسال ۴۴ تا ۷۵ هزار تومان
هی در

Hey There

میان‌سال و بزرگسال ۵۰ تا ۸۵ هزار تومان

دوره‌های دیگر زبان‌های خارجی در آموزشگاه زبان در اصفهان

برخی از مؤسسات هستند که صرفاً به آموزش زبان انگلیسی و برگزاری دوره‌های مرتبط با آن می‌پردازند؛ اما مؤسسات دیگری نیز هستند که در کنار زبان انگلیسی دوره‌های سایر زبان‌ها مانند: ایتالیایی، فرانسوی، عربی، اسپانیایی، آلمانی و… می‌پردازند. این دوره‌ها مانند انگلیسی پرطرف‌دار نیستند و معمولاً کلاس‌های ترمی برای آن‌ها تشکیل نمی‌شود.

در آموزشگاه زبان در اصفهان برای آموزش زبان خارجی به‌جز انگلیسی از یک یا چندین مدرس دعوت می‌کنند تا تدریس کلاس را بر عهده بگیرد. این کلاس‌ها معمولاً برای سطح بزرگسال تشکیل می‌شود که قصد مهاجرت دارند یا می‌خواهند با آموزش این زبان خارجی به کار و تجارت مشغول شوند.

دوره‌های دیگر زبان‌های خارجی در آموزشگاه زبان در اصفهان

 

 

 

دوره آموزش زبان اسپانیایی در آموزشگاه زبان در اصفهان

اسپانیا مقصد مهاجران زیادی است که به دلایل کاری یا تحصیلی قصد سفر به این کشور را دارند. زبان اسپانیایی جزو زبان‌های ساده است و یادگیری آن به قدر زبان‌های دیگر مانند آلمانی یا فرانسوی سخت نیست. در آموزشگاه زبان اسپانیایی در اصفهان شما می‌توانید با کیفیت بالا دوره آموزش زبان اسپانیایی خود را از مبتدی شروع کنید و تا پیشرفته ادامه دهید.

در آموزشگاه زبان در اصفهان مدت زمان هر کلاس به آموزشگاه بستگی دارد؛ اما به طور کلی مدت کلاس کمتر از ۷۵ دقیقه نخواهد بود. شما در مدت ۶ تا ۲ سال می‌توانید وارد سطح متوسط شوید و برای مدرک زبان خود اقدام کنید. پس از اتمام هر دوره به شما مدرک پایان‌ترم اعطا می‌شود که نشان دهنده میزان تسلط شما به این زبان خارجی است.

دوره آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان در اصفهان

زبان آلمانی جزو زبان‌های ساده نیست و یادگیری آن مستلزم زمان، تمرین و پیگیری است. به همین دلیل یادگیری آن هرچه زودتر شروع شود به سود شما خواهد بود. شما در آموزشگاه زبان در اصفهان می‌توانید هم به صورت ترمی و هم به صورت خصوصی آلمانی بیاموزید.

دوره‌های خصوصی به صورت فشرده‌تر محتواهای درسی را آموزش می‌دهند و هزینه بالاتری دارند؛ اما زمان کمتری برای آموزش صرف می‌کنند. اگر قصد مهاجرت دارید، از کلاس‌های خصوصی آنلاین استفاده کنید. تا هم در زمان خود صرفه جویی کرده و هم شهریه نسبتاً کمتری نسبت به کلاس‌های حضوری خصوصی بپردازید.

توصیه می‌شود برای یادگیری زبان آلمانی به همراه یک معلم ماهر در آموزشگاه زبان آلمانی در اصفهان آموزش ببینید. ویدئوهای زیادی در شبکه‌های اجتماعی و یوتیوب در این خصوص وجود دارد؛ اما به دلیل پراکندگی موضوع استفاده از آن‌ها توصیه نمی‌شود. علاوه بر این شما هیچ معیاری برای ارزیابی خود ندارید و نمی‌توانید میزان پیشرفت خود را ارزیابی کنید.

دوره آموزش زبان ایتالیایی در آموزشگاه زبان در اصفهان

لغات در زبان ایتالیایی شباهت زیادی به فارسی و انگلیسی دارند. شما برای یادگیری این زبان با تمرین و تکرار می‌توانید در مدت ۱ تا ۱.۵ سال خودتان را به سطح متوسط برسانید. برای تقویت گفتار خود فیلم‌های ایتالیایی زبان ببینید. برای یادگیری زبان ایتالیایی بهتر است به آموزشگاه زبان در اصفهان مراجعه کنید.

در محیط آموزشگاه زبان ایتالیایی در اصفهان می‌توانید زیر نظر استادان با تجربه و برجسته آموزش ببینید. علاوه بر این، آموزشگاه‌ها مزیت‌های دیگری نیز دارند که به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • در آموزشگاه محیطی امن و مناسب برای آموزش فراهم شده است.
  • از متدهای جدید و ابزارهای مرتبط یادگیری استفاده می‌شود.
  • زمان بندیکلاس‌ها به شیوه‌ای است که با برنامه درسییا کاری شما تداخل نداشته باشد.
  • در پایان هر دوره مدرک معتبر به شما ارائه می‌شود.
  • باآزمون‌های استاندار میزانیادگیری شما ارزیابیمی‌شود.
  • امکان تعامل با سایرهم‌کلاسی‌های خود را پیدامی‌کنید.

 

دوره آموزش زبان ایتالیایی در آموزشگاه زبان در اصفهان

 

 

دوره آموزش زبان فرانسوی در آموزشگاه زبان در اصفهان

زبان فرانسوی زبان جذابی است؛ شما این طور فکر نمی‌کنید؟  فرانسوی یکی از زبان‌های زنده، محبوب و پرطرف‌دار دنیا است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به وسیله آن زیباترین کلمات و عمیق‌ترین احساسات خود را بیان می‌کنند. با این وجود فرانسوی زبان راحتی نیست و یادگیری آن نیاز به پیگیری و استمرار دارد.

آموزشگاه‌های زیادی در اصفهان کلاس‌های آموزش زبان فرانسوی را به صورت حضوری و خصوصی برگزار می‌کنند. شما حتی می‌توانید جهت راحت‌تر شدن پروسه یادگیری خود در دوره‌های آنلاین شرکت کنید. هزینه دوره‌های زبان فرانسوی در آموزشگاه زبان فرانسه در اصفهان برای هر ترم حدود ۵۰۰ تا ۶۵۰ تومان است.

شما با شرکت در کلاس زبان فرانسوی در آموزشگاه زبان در اصفهان پس از ۱ سال به تسلط نسبی در این زبان می‌رسید و برای زندگی و کار در کشوری فرانسه زبان آماده خواهید بود. دقت کنید که تلاش شما در صورتی نتیجه بخش است که با انگیزه و به صورت هدفمند یادگیری خود را دنبال کنید.

ویژگی‌های یک مؤسسه زبان برجسته و متمایز چیست؟

مؤسسات زیادی هستند که مدام در حال تبلیغ بوده و خدمات و دوره‌های خود را بهترین نمونه یک کلاس آموزشی می‌دانند. در این خصوص بهتر است علاوه بر تبلیغات خودتان نیز به تحقیق و بررسی بپردازید. در ادامه ویژگی‌های یک مؤسسه متفاوت که آموزشی تأثیرگذار در کلاس‌های آن اتفاق می‌افتد آورده شده است.

ویژگی‌های یک مؤسسه زبان برجسته و متمایز چیست؟

 

 

 

برخورداری از وجود یک مدیر مدبر و آگاه

مدیریت یک آموزشگاه کار راحتی نیست. مدیر است که باید در هر فصل آموزشی تهدیدها و فرصت‌های آموزشگاه را بشناسد و برای مدیریت یا رفع آن‌ها چاره اندیشی کند. یک مدیر برجسته باید فعالیت تمام اعضا از جمله پرسنل، معلم‌ها، نیروی خدماتی و دانش آموزان را در راستای هدفمند بودن آموزش زبان قرار دهد.

وضع قوانین، رفع مشکلات، جلسات توجیهی با والدین، پاسخگویی به شکایات و پیشنهادها، بررسی وضعیت کلاس‌ها، برگزاری جلسات برای توضیح در مورد برنامه‌های پیش رو و مدیریت مرکز آموزش زبان در اصفهان جزو وظایف مدیر محسوب می‌شود.

یک مدیر آگاه با برقراری قوانین درست و نظر خواهی از اعضا، با تعیین سوپروایزر برای هر بخش، با تهیه گزارش‌های هفتگی و ماهانه از وضعیت کلاس‌ها و پیش بینی بحران‌های آینده مؤسسه را مدیریت می‌کند و اجازه نمی‌دهد هیچ بحران یا اتفاقی مؤسسه را از مسیر خود منحرف کند.

پرسنل با انگیزه و هدفمند

پرسنل بخش آموزش و بخش اداری باید به صورت منظم و با صبوری به اجرای وظایف خود بپردازند. بسیار حائز اهمیت است که این افراد برخورد صحیح و صبورانه با فراگیران و والدین داشته باشند. پرسنل هر مجموعه‌ای مانند ویترین آن مکان هستند. در واقع این افراد هستند که با رفتار سنجیده خود سازمان را به والدین و دیگران معرفی می‌کنند.

مدرسان با کفایت

مدرسان یکی از پایه‌های اصلی هر مجموعه آموزشی هستند. این افراد باید باسواد، با مهارت، صبور، انگیزه دهنده و راهنما باشند. در کلاس درس اتفاقات زیادی می‌افتد و دانش آموزان با ویژگی‌های شخصیتی متفاوت در کنار هم قرار می‌گیرند. مدرس باید بتواند این افراد را در یک مسیر یکسان قرار دهند و قطار یادگیری را به حرکت دربیاورد.

فراگیران استایل‌های یادگیری متفاوتی دارند؛ از این رو تدریس باید به گونه‌ای انجام شود که همه انواع استایل یادگیری را در خود داشته باشد تا همه دانش آموزان با درس درگیر شده و یاد بگیرند. طراحی تمرین‌های مرتبط و جذاب که به عمیق‌تر شدن یادگیری درس بینجامد نیز جزو وظایف مدرس است.

لازم است که مدرسان بخش‌های مختلف نکات ریز روان‌شناسی را نیز بدانند؛ زیرا برای بررسی رفتار افراد و برخورد مناسب‌تر با هر شخص به این دانش نیاز دارند. همچنین اساتید با کفایت برای هر مشکل و چالشی راه حل مناسب دارند و به فراگیر کمک می‌کنند تا از مسیر ناآشنای آموزش با آگاهی و تسلط عبور کنند.

مدرسان با کفایت

 

 

 

محیط آموزشی مناسب

محیط هر مؤسسه باید مناسب و امن باشد و به گونه‌ای طراحی و سازماندهی شده باشد که کاملاً برای تدریس و حضور کوتاه مدت فراگیران مناسب باشد. این محیط باید دارای تهویه هوای مناسب در ماه‌های گرم سال و سیستم گرمایشی برای ماه‌های سرد باشد.

علاوه بر آن مناسب بودن وسایل کلاس برای هر سطح، داشتن فضای کافی برای فراگیران، وجود دوربین در کلاس‌های درس و دردسترس‌بودن امکانات آموزشی نیز ضروری است.

پاسخگویی صحیح پرسنل به مراجعان، فراگیران و والدین

نحوه پاسخگویی مؤدبانه و صبورانه به والدین و بقیه مراجعان بسیار مهم است. این افراد برای ثبت نام، پرداخت شهریه، طرح مشکلات، پرسش در مورد برخی نکات، اطلاع از دوره‌ها و برخی مسائل دیگر به آموزشگاه زبان در اصفهان مراجعه می‌کنند. پرسنل باید در کمال ادب و خوش‌رویی پاسخگوی مراجعین باشند.

خطوط ارتباطی خوب

آموزشگاه زبان در اصفهان که به صورت مؤثر فعالیت می‌کنند و از سایر رقبای خود متمایز هستند همیشه ارتباط خوبی با مخاطب ایجاد می‌کنند. ارتباط تلفنی در این جا بسیار مهم است؛ زیرا والدین و مراجعان به دلایل زیادی ممکن است با مؤسسه تماس بگیرند. کیفیت بالای پاسخگویی از جمله ویژگی‌های یک مؤسسه خوب است و سبب رضایت فراگیران، والدین و سایرین می‌شود.

همچنین داشتن یک هویت مجازی مؤثر برای آموزشگاه زبان در اصفهان مهم است. این مؤسسات می‌توانند از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی ارتباط نزدیک‌تری با مخاطب ایجاد کنند، دوره‌های خود را اطلاع رسانی کرده و از فعالیت‌های خود یا فراگیران برتر مطالبی به اشتراک بگذارند.

شهریه مناسب

بحث شهریه برای والدین و فراگیران بسیار مهم است و قیمت‌های رقابتی هر مؤسسه با سایر مؤسسات می‌تواند نظر والدین و فراگیران را تغییر دهد. مؤسسه خوب جایی است که بر اساس تعرفه‌های مشخص شده شهریه را تعریف می‌کند و کم یا بیش از آن چیزی طلب نمی‌کند.

دقت کنید اگر یک آموزشگاه زبان در اصفهان شهریه بالاتری درخواست می‌کند، باید مشتریان را متقاعد کند که خدمات متفاوت و آموزش مؤثرتری نسبت به سایر مؤسسات ارائه می‌دهد و در واقع برند خود را به روشی توجیه پذیر و قانع کننده معرفی کند.

شهریه مناسب

 

 

 

برگزاری دوره‌های متفاوت برای همه سطوح

مدیران آگاه می‌دانند که دوره‌های مناسب، جذاب و مؤثر می‌توانند به رشد مؤسسه آن‌ها و بهره وری و سود دهی آموزشگاه کمک کنند. این مدیران برای هر سطح دوره‌های مناسب طراحی می‌کنند و می‌کوشند پاسخگوی همه نیازهای فراگیران باشند تا این افراد با هر سطح و توقعی از یادگیری زبان ابتدا آن‌ها را انتخاب کنند.

منابع آموزشی مناسب

منابع آموزشی مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های آموزش هستند. اگر برای هر سطح منابع درستی انتخاب نشود و مطالب درسی بیش از حد آسان یا بیش از حد سخت باشند، آموزش از مسیر درست خود منحرف شده و به بیراهه می‌رود. کودکانی که کتاب‌های سخت می‌خوانند با مطالب ارتباطی نمی‌گیرند و از یادگیری دلسرد می‌شوند.

ممکن است این افراد یا والدینشان به اشتباه تصور کنند که توانایی یادگیری یک زبان جدید را ندارند یا به اندازه کافی تلاش نکرده‌اند؛ اما حقیقت این است که در حال مطالعه منابع اشتباهی هستند. برای سطوح کودکان دوره جالی فونیکس از همه دوره‌ها بهتر است.

این دوره مطالب سخت و طولانی ندارد، به طور تخصصی بر آواها تمرکز کرده است، کودکان را با املای درست کلمات از آسان به سخت آشنا می‌کند و با بازی و آهنگ کلاس را از حالت یکنواختی خارج می‌کند. کودکانی که در حال مطالعه سایر کتاب‌ها هستند و از ابتدا به نوشتن یا خواندن مطالب طولانی اجبار می‌شوند معمولاً از یادگیری زبان در آموزشگاه زبان اصفهان سر باز می‌زنند.

در مقابل، بزرگسالانی که در آموزشگاه زبان در اصفهان در حال مطالعه منابع ساده‌ای هستند به اشتباه تصور می‌کنند که به زبان مسلط شده‌اند. نتیجه انتخاب نادرست منابع در هر صورت دلسردی دانش آموزان است. به همین جهت لازم است در هر سطح منابع درست برای آموزش انتخاب شوند.

دارای سیستم ارزشیابی با کیفیت

در آموزشگاه زبان در اصفهان فراگیران به طور مداوم ارزشیابی می‌شوند. در طول ترم بهتر است با امتحان‌های میان‌ترم و پرسش‌های کلاسی میزان یادگیری آن‌ها سنجیده شود. در آموزشگاه زبان در اصفهان به این منظور در طول هر ترم دو امتحان میان‌ترم تحت عنوان میان‌ترم ۱ و میان‌ترم ۲ برگزار می‌شود.

برای پایان ترم نیز امتحان شفاهی برای ارزیابی میزان یادگیری دروس شفاهی و امتحان پایان‌ترم کتبی برای ارزیابی نحوه نوشتار کلمات و سایر مهارت‌ها برگزار می‌شود. این ارزشیابی‌ها برای هر سطح متفاوت بوده و بسته به آن طراحی می‌شود. در سطوح بزرگسال این ارزشیابی شامل رایتینگ و اسپیکینگ نیز می‌شود که فراگیران باید در مورد موضوعی صحبت کرده یا متنی را بنویسند.

دارای سیستم ارزشیابی با کیفیت

 

 

 

لیست آموزشگاه‌های زبان در اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ ایران است و در این شهر مؤسسات زیادی وجود دارند که به آموزش زبان‌های خارجی می‌پردازند. در جدول زیر آدرس آموزشگاه زبان در اصفهان قابل مشاهده است. سعی شده است بهترین مؤسسات زبان در اصفهان به شما معرفی شوند و برای سهولت کار شما شماره تماس آموزشگاه زبان در اصفهان نیز درج شده است.

شماره تماس آموزشگاه زبان در اصفهان

 

نام آموزشگاه زبان در اصفهان آدرس آموزشگاه زبان اصفهان شماره تماس آموزشگاه زبان در اصفهان

 

مؤسسه گاما مرداویج (میدان برج) شیخ صدوق جنوبی ابتدای کوچه ۳  

۰۳۱-۳۶۶۹۱۳۶۹

۰۳۱-۹۱۰۰۲۳۴۹

آموزشگاه زبان آلمانی اصفهان اصفهان – خیابان شیخ صدوق ۰۳۱-۹۱۰۰۲۳۴۹
آموزشگاه زبان سفیر اندیشه اصفهان، پل شیری، اول بزرگراه خیام، کوی شماره ۳۵، مقابل کلینیک امام رضا (ع) ۰۳۱-۳۲۳۴۷۸۱۳
مؤسسه آموزشی عالی صدر اصفهان، خیابان چهار باغ بالا، اول خیابان نیک‌بخت ۰۳۱-۳۶۶۴۰۳۰۰
آموزشگاه زبان‌های خارجی سخن سرا اصفهان، خیابان علامه امینی (باغ غدیر)، خیابان شهید سلمانی، میدان پردیس، پس از فروشگاه رفاه، انتهای کوچه شاهد ۰۳۱-۳۲۶۰۶۹۶۷
آموزشگاه زبان‌های خارجی زبان سرا اصفهان، خیابان جابر انصاری، ابتدای به چهارراه رزمندگان، شماره ۲۴۶ ۰۳۱-۳۴۴۰۹۷۰۱
آکادمی زبان نیکان اصفهان، چهارراه نقاشی، اول خیابان چهارباغ خواجو ۰۳۱-۳۲۶۴۹۵۴۵

مؤسسه فرهنگی آموزشی کوثراصفهان، مطهری غربی، حد فاصل میان پل فلزی و پل شیری، شماره ۱۴۸۰۳۱-۳۲۳۶۱۲۷۳

مؤسسه زبان پویشاصفهان، دروازه شیراز، اول خیابان دانشگاه، پیش از سه راه توحید۰۳۱-۳۶۲۷۹۶۵۴

آموزشگاه زبان‌های خارجی پایااصفهان، خیابان دقیقی، جنب کوچه شهید رحیمی۰۳۱-۳۶۲۵۶۱۵۸آموزشگاه زبان‌های خارجی نامیاصفهان، سه راه سیمین، کوچه ولیعصر، خیابان استاد شهریار، تقاطع راغب۰۳۱-۳۷۷۸۲۱۷۲

مرکز آموزش زبان آلمانی نگیناصفهان، خیابان مشتاق ۱، خیابان آیت الله ابوالحسن اصفهانی، جنب کوچه مسائلی ۱۰۰۳۱-۳۲۷۵۵۶۰۷آموزشگاه زبان گاماصفهان، خیابان چمران، خیابان آل محمد، حد فاصل میان کوچه ۲۵ تا ۲۷۰۹۱۳۳۰۳۷۴۰۱آموزشگاه زبان رسااصفهان، میدان جمهوری اسلامی، خیابان کاشانی، پس از چهارراه هفتم محرم۰۳۱-۳۲۳۳۲۴۸۹

آموزشگاه زبان نور حکمت

اصفهان، خانه اصفهان، پس از مسجد محمود، مقابل مجتمع ۵ طبقه۰۳۱-۳۴۴۱۰۲۷۶آموزشگاه زبان آزاده

اصفهان، خیابان استانداری، بالاتر از بیمارستان خورشید، مقابل گذر پشت مطبخ۰۳۱-۳۲۲۲۲۰۵۵

آموزشگاه زبان آریاییان

اصفهان، خیابان سروش، چهارراه عسگری، خیابان عسگریه، پس از فلکه دشتستان

 

۰۳۱-۳۵۵۵۵۱۰۱کانون زبان ایران

اصفهان، خیابان سروش، خیابان عسکریه، پشت بیمارستان عسکریه، کوی بهار

 

۰۳۱-۳۲۲۸۵۸۹۹

 

کلاس‌های آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان

پیش‌تر در همین مقاله در مورد دوره‌های آیلتس صحبت کردیم. اکنون می‌خواهیم این مطلب را بیشتر باز کرده و در مورد کلاس‌های آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان اطلاعات بیشتری در اختیار شما بگذاریم. کلاس‌های آیلتس تقریباً در همه مؤسسات در شهر اصفهان برگزار می‌شود و افراد هدف‌های مختلفی از شرکت در این کلاس‌ها دارند.

به‌طورکلی برای تدریس این دوره از کتاب‌های mindset استفاده می‌شود که از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل می‌شوند. ممکن است به فراخور صلاحدید استاد کتاب‌های دیگری نیز برای دوره آیلتس انتخاب شوند. در این دوره‌ها با آموزش برخی تکنیک‌های آیلتس  فراگیران را برای آمادگی در این آزمون آماده می‌کنند.

در آموزشگاه زبان در اصفهان هر فراگیر برای آزمون آیلتس باید ۴ مهارت‌های صحبت کردن، نوشتن و گوش دادن و خواندن را بیاموزد.

کلاس‌های آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان

 

 

 

مهارت گوش دادن در آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان

جالب است که بدانید ایرانی‌ها در خصوص مهارت گوش دادن تقریباً بدون ایراد عمل می‌کنند و می‌توانند در مدت زمان مشخص شده به سؤالات پاسخ دهند. در این بخش ابتدا به شما زمان اندکی برای نگاه اجمالی به متن لیسنینگ داده می‌شود. پس از آن فایل صوتی پخش شده و شما باید برای هر بخش جواب درست را علامت بزنید.

در این بخش فایل صوتی متوقف نشده و شما باید به قدری سریع باشید که پاسخ صحیح هر سؤال را فوری تشخیص دهید. برای تقویت این مهارت شما باید گوش خود را به شنیدن انگلیسی عادت بدهید. فیلم‌های انگلیسی زبان ببینید یا در طول روز به رادیو و پادکست‌های مرتبط گوش دهید.

مهارت خواندن در آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان

در این بخش به شما دو متن انگلیسی داده می‌شود که باید آن‌ها را خوانده و به سؤالات پاسخ دهید. این متون اصلاً ساده نیستند و ممکن است لغات نامأنوس زیادی داشته باشند که اصلاً مهم نیست. شما با تکنیک‌های آیلتس و حدس کلمه می‌توانید ایده کلی متن را متوجه شده و به سؤالات پاسخ دهید.

دقت کنید که شما نباید در این بخش زمان زیادی تلف کنید و با روش‌های خواندن مؤثر فوری ایده اصلی متن را متوجه شوید. شما با مطالعه متون، مقالات و کتاب‌های انگلیسی می‌توانید این مهارت را در خود تقویت کنید.

مهارت نوشتن در آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان

نوشتن برای بسیاری افراد سخت است و به همین دلیل برای این بخش استرس زیادی دارند. اگر در دوره‌های آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان شرکت کرده باشید، اصول نوشتن متون انگلیسی را می‌دانید و دیگر لازم نیست نگران باشید.

برای نوشتن متنی که نمره ۶ به بالا بگیرد ابتدا باید موضوع رایتینگ خود را مطالعه کنید و نوع رایتینگ را تشخیص دهید. رایتینگ‌های آیلتس ۴ نوع هستند. پس از این مرحله ایده‌های خود را بر روی کاغذ چرک نویس خود یادداشت کنید. پس از این مرحله می‌توانید شروع به نوشتن کنید.

ترتیب پاراگراف‌های شما باید به شیوه زیر باشد: مقدمه، متن مقاله، نتیجه گیری. تعداد کلمات نیز ۲۳۰ تا ۳۰۰ کلمه است. کمتر یا بیشتر از این تعداد قابل قبول نیست. پس از اتمام کار، متن خود را با خط خوش و به دقت بدون غلط‌های املایی در برگه اصلی وارد کنید. متنی که می‌نویسید باید از نظر ساختار و فرمت به آسانی قابل خواندن باشد.

مهارت نوشتن در آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان

 

 

 

مهارت صحبت کردن در آیلتس در آموزشگاه زبان در اصفهان

 برای این قسمت با هر شرکت کننده به طور مجزا مصاحبه می‌شود. موضوعات از قبل آماده شده‌اند و در طول جلسه امتحان در اختیار شما قرار می‌گیرند. برای آزمون صحبت کردن به آهستگی و شیوایی صحبت کرده و عجله نکنید. دستور زبان را به درستی به کار ببرید و از لغات سطح پیشرفته استفاده کنید.

به موضوع مورد بحث خود دقت کنید و به بیراهه نروید. شما باید در مورد ایده اصلی موضوع صحبت کنید و با دلیل و مثال آن را توسعه دهید تا بتوانید در مورد آن هرچه بیشتر صحبت کنید. استفاده از حروف ربط یا cohesive device  تسلط بالای شما را نشان می‌دهد.

پس از پایان کلاس‌های دوره آیلتس می‌توانید نسبت به اخذ مدرک آیلتس در اصفهان به مؤسسه مربوطه مراجعه کنید.

 

سؤالات متداول

  1. آیا می‌توانم در مدت ۶ ماه انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرم؟

چنین امری امکان پذیر نیست و افرادی که ادعا می‌کنند در مدت زیر یک سال شما را به تسلط در زبان می‌رسانند بیشتر به دنبال سود این کار هستند تا یادگیری شما. برای رسیدن به سطح متوسط در زبان به طور کلی ۲ سال زمان لازم است.

  1. چه مؤسسه‌ای ثبت نام کنم؟

ویژگی‌های یک مؤسسه معتبر و متمایز در این مقاله آمده است که می‌توانید آن را مطالعه کنید. به طور کلی قبل از هر تصمیمی تمام جوانب کار را بسنجید و بررسی کنید.

  1. شهریه کلاس خصوصی زبان چقدر است؟

مدرسان برای کلاس‌های خصوصی به طور میانگین از ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان  دریافت می‌کنند. این مبلغ به سطح شما بستگی دارد و نسبت به آن می‌تواند بیشتر هم باشد.

  1. برای یادگیری زبان چه دوره‌ای ثبت نام کنم؟

بهتر است به آموزشگاه زبان در اصفهان مراجعه کرده و آزمون تعیین سطح بدید. در این آزمون مشخص خواهد شد چه سطحی برای شما بهتر است و شما را راهنمایی می‌کنند.

شارینو

سایت شارینو در اقدامی جدید شروع به معرفی مکان‌های مهم اصفهان کرده است. این مکان‌ها شامل سینماهای اصفهان، رستوران‌های اصفهان و مراکز تفریحی در اصفهان است. شما با بازدید از سایت شارینو می‌توانید مطالب زیادی در این خصوص بخوانید.

همچنین سایر خدمات مانند تعمیر چرخ گوشت در اصفهان، تعمیر هود آشپزخانه در اصفهان، تعمیر شومینه در اصفهان و تعمیر دزدگیر در اصفهان نیز در این سایت وجود دارند. شما با مراجعه به شارینو و مطالعه مطالب کاربردی آن می‌توانید تعمیر لوازم خود را انجام دهید یا به اطلاعات خود اضافه کنید.

در این سایت مقالات دیگری نیز در خصوص طراحی سایت در اصفهان، ادمین اینستاگرام در اصفهان و طراحی اپلیکیشن در اصفهان وجود دارد که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

کارشناسان کوشیده‌اند در سایت شارینو مطالبی نیز در خصوص بیمارستان‌های اصفهان و سایر خدمات مربوط به آن مانند پزشک زنان در اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان، پزشک ارتوپد اصفهان و کلینیک دندانپزشکی در اصفهان بارگذاری کنند تا شما برای دسترسی به این موارد و شماره تلفن آن‌ها مشکلی نداشته باشید.

سخن پایانی

یادگیری زبان‌های خارجی امروزه به دلیل گستردگی ارتباطات و پیشرفت تکنولوژی یکی از بایدهای زندگی افراد است. افراد با مقاصد زیادی در پی یادگیری زبان در آموزشگاه زبان در اصفهان هستند. در این مطلب به معرفی دوره‌های زبان‌های خارجی، مؤسسات برتر در شهر اصفهان و هزینه این دوره‌ها پرداخته‌ایم و امیدواریم پاسخگوی سؤالات شما بوده باشیم.

شماره تماس آموزشگاه زبان در اصفهان

۶ دیدگاه ها

  • سلام من و دخترم زبان رو در موسسه زبان سرا یاد گرفتیم خیلی راضیم و مکالمم خیلی عالی شده م بسیار موسسه منظمی هستش

  • از قدیم گفتند هرچی پول بدی آش میخوری علت اینکه موسسه زبان سرا اصفهان قیمتش بالاتره اینه که اصلا کیفیت کارشون با جاهای دیگه قابل مقایسه نیست من در این مدتی که اونجا رفتم خیلی خوب بوده و پیشرفت زیادی داشتم

  • من به مدت یک سال تو یه موسسه دوره ی زبان رو گذروندم ولی اصلا هیچی یادنگرفتم و اصلا بلد نبودم انگلیسی صحبت کنم و یکی از دوستانم زبانسرا رو بهم معرفی کرد و الان دارم دوره های ترمیک رو میگذرونم و واقعا مکالمم خوب شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *