شماره تماس رستوران سجادی در اصفهان

رستوران های اصفهان

فهرست مطالب

اگر قرار باشد که از بین رستوران های اصفهان یکی را برای صرف نهار یا شام انتخاب کنید، کدام یک از نظر شما بهترین است؟ مسلماً ملاک هر کسی برای انتخاب بهترین رستوران با دیگران متفاوت است؛ اما شناخت همه رستوران‌ها و امکانات آن‌ها می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا از صرف غذای خود لذت بیشتری ببرید.

در صورتی که رستوران سنتی در اصفهان را ترجیح می‌دهید یا دلتان غذاهای امروزی می‌خواهد، این مقاله راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. پس با ما همراه شوید تا شما را با بهترین رستوران های اصفهان، امکانات و آدرس آن‌ها آشنا کنیم.

رستوران های اصفهان

 

 

بهترین غذاهای اصفهان

اگر اهل اصفهان نیستید، بد نیست تا بهترین و اصیل‌ترین غذاهای اصفهان را بشناسید و بعد به سراغ انتخاب رستوران مورد نظر بروید. این غذاها را می‌توانید در منو رستوران های اصفهان بخصوص سنتی‌ها مشاهده کنید. بیشتر از این وقت را تلف نمی‌کنیم؛ این شما و این غذاهای محلی و محبوب اصفهان!

بریانی

امکان ندارد که صحبت از غذاهای اصیل اصفهان باشد و نام بریانی یا بریونی به گوشتان نخورده باشد. شاید بتوان گفت که بریانی شبیه به همبرگر است و از گوشت گردن گوسفند و جگر سفید تهیه می‌شود. ادویه‌های به کار رفته در بریانی عبارت‌اند از: زردچوبه، نمک، دارچین و فلفل.

بریانی

 

 

 

یخنی لوبیا

یخنی از غذاهای مقوی و خوشمزه‌ای است که در برخی از رستوران های اصفهان طبخ می‌شود. این غذا ظاهری شبیه به حلیم دارد و خود اصفهانی‌ها آن را با سبزی و ترشی سرو می‌کنند. ترکیبات یخنی شامل گوشت، ادویه، جعفری و سبزی تازه است.

کال جوش یا کله جوش

این غذا علاوه بر اصفهان، در دیگر شهرهای کشور هم طرفداران خاص خود را دارد؛ اما در واقع این غذا دارای اصالتی اصفهانی است. برای تهیه کله جوش یا کال جوش، کشک تازه، پیاز، گردو، نعناع خشک، روغن، نمک و فلفل را با هم ترکیب می‌کنند و آن را با نان سنگک خاشخاش اصفهان میل می‌کنند.

 

شماره تماس رستوران سجادی در اصفهان

 

قیمه ریزه

از دیگر غذاهای محلی اصفهان می‌توان به قیمه ریزه اشاره کرد. برای تهیه این غذا، قیمه ریزه را در پیاز داغ و رب تفت می‌دهند و در طبخ آن از نعناع خشک، آرد نخودچی و ادویه استفاده می‌کنند. این غذا در میان اصفهانی‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است.

پلو ماش و قمری

پلو ماش و قمری از غذاهای قدیمی اصفهان محسوب می‌شود که آن را از گوشت گوسفند، قمری رنده شده، پیاز، سبزی پلویی و ادویه درست می‌کنند. برای تهیه این غذای خوشمزه کافی است تا ماش پخته شده را با پیاز، ادویه و گوشت گوسفند تفت داده، سپس سبزی پلویی و قمری رنده شده را به آن اضافه کنید.

حلیم بادمجان

درست است که همه شهرهای ایران حلیم بادمجان را طبخ می‌کنند؛ اما جالب است بدانید که این غذا متعلق به نصف جهان است. برای طبخ این غذا از لوبیا سفید، برنج، نعناع و پیاز استفاده می‌کنند و در اصفهان، سبکی متفاوت را برای تهیه آن به کار می‌برند.

حلیم بادمجان

 

 

 

کوفته شوید باقالی

یکی دیگر از غذاهای سنتی اصفهان که می‌‌توانید در رستوران‌های این شهر پیدا کنید، کوفته شوید باقالی است. طرز پخت این کوفته شبیه به انواع دیگر کوفته‌هاست و فرق آنچنانی با هم ندارند. برای تهیه این کوفته باید برنج خود را با شوید خشک مخلوط کنید تا طعم و بوی عالی داشته باشد.

تاس کباب

شاید تعجب کنید اگر بدانید که تاس کباب اصالتی اصفهانی دارد؛ البته همان‌طور که می‌دانید، این غذا را در کل کشور تهیه می‌کنند. این غذا را با گوشت گوسفند، سیب‌زمینی، پیاز، هویج، روغن و ادویه طبخ کرده و به همراه نان یا پلو مصرف می‌کنند.

کباب زردک

این نوع کباب شبیه به کتلت است و در برخی از رستوران های اصفهان طبخ می‌شود. برای تهیه این کباب گوشت چرخ زده، هویج، پیاز و زردک را با هم ترکیب و به آن ادویه و آرد نخودچی اضافه می‌کنند. بعد از این مرحله باید مواد را به خوبی ورز داده و شیره و سرکه را به ترکیب اضافه می‌کنند.

یخمه ترش

یخمه ترش از غذاهای محبوب اصفهان است که می‌توانید در رستوران‌های سنتی و مدرن میل کنید. برای تهیه این غذا از برگه زردآلو و آلو به استفاده و با گوشت گوسفند مزه‌دار شده با ادویه مخلوط می‌کنند. یخمه ترش را می‌توانید با برنج سرو کنید.

اکنون که با بهترین غذاهای شهر اصفهان آشنا شدید، حتماً می‌خواهید بدانید که این غذاها را باکیفیت بالا در کجا می‌توانید پیدا کنید.

در ادامه شما را با محبوب‌ترین رستوران های اصفهان آشنا می‌کنیم تا بتوانید غذای مورد علاقه خود را در فضای دلخواهتان میل کنید.

رستوران سنتی نقش جهان اصفهان

رستوران نقش جهان یکی از رستوران های سنتی اصفهان است که در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارد. با توجه به اهمیت میدان نقش جهان در گردشگری شهر اصفهان، غذاخوری‌های متعددی در این میدان قرار دارند که رستوران نقش جهان یکی از آنها است.

کامل‌ترین منو غذاهای ایرانی را می‌توانید در این رستوران ببینید؛ بنابراین رستوران نقش جهان می‌تواند بهترین گزینه جهت صرف غذای مسافران و گردشگران باشد؛ زیرا معرفی غذاهای ایرانی یکی از موضوعات مهم در ارائه فرهنگ اصیل ایرانی به شمار می‌رود.

تراس رستوران نقش جهان برای استفاده در فصل تابستان بسیار مناسب است. این تراز با تسلط بر میدان نقش جهان، نمای جذابی را برای شما فراهم می‌کند. این رستوران با طراحی سنتی که دارد، یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که با آینه کاری‌های رنگی و نقاشی‌های سنتی جلب توجه می‌کند.

انواع کباب‌ها، خورشت ماست و بریانی از غذاهای سنتی پرطرف‌دار اصفهان هستند که با بهترین کیفیت در این رستوران طبخ می‌شوند. این رستوران میز و صندلی ندارد و چیدمان آن وی صورت کاملاً سنتی و با تخت‌های بزرگ طراحی شده است.

رستوران سنتی نقش جهان اصفهان

 

 

 

رستوران شهرزاد اصفهان

شهرزاد از قدیمی‌ترین رستوران های اصفهان به شمار می‌رود که فعالیت خود را از دهه ۴۰ آغاز کرده است. دکوراسیون زیبا و قدیمی و همچنین غذاهای با کیفیت این رستوران، از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این رستوران در چند دهه گذشته بوده است. نقاشی‌های اصیل روی دیوارها و آینه‌های رنگی، حس خوبی را به مراجعه کنندگان منتقل می‌دهد.

بسیاری از افرادی که در این ۵۰ سال به این رستوران مراجعه کرده‌اند، خاطرات جذابی را با آن تجربه کرده و هنوز هم با تماشای فضای آن به گذشته‌ها سفر می‌کنند. شاید بتوان گفت که وارد شدن به رستوران شهرزاد مانند قدم زدن در تونل زمان و خاطرات خوش آن است.

خورشت ماست از اصلی‌ترین دسرهای ایرانی است، با کیفیت عالی در این رستوران سرو می‌شود و بریانی هم پای ثابت غذاهای اصیل اصفهانی در روزهای تعطیل است. از دیگر غذاهای محبوب رستوران شهرزاد می‌توان به انواع کباب‌ها و ته چین اشاره کرد.

فضای دل انگیز، غذاهای با کیفیت و محبوبیت این رستوران، آن را به یکی از پرطرف‌دارترین رستوران های اصفهان تبدیل کرده است.

رستوران شهرزاد اصفهان

 

 

 

رستوران جارچی باشی اصفهان

حمام‌های قدیمی در دهه‌های گذشته به یکی از مکان‌های جذاب برای تأسیس رستوران های اصفهان تبدیل شده‌اند. رستوران جارچی باشی در یکی از این حمام‌ها احداث شده و تجربه صرف غذا در حمام را برای شما فراهم کرده است. قدمت این حمام به سال ۱۰۱۹ در دوران صفویه بازمی‌گردد.

مرمت و بازسازی این حمام تاریخی توسط حاج سید احمد افتخاری و در سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۰ انجام شد. ظرفیت این رستوران ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر است؛ بنابراین برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها نیز مناسب می‌باشد. این حمام فضای دلنشین خود یکی در لیست رستوران های اصفهان قرار گرفته است.

کاشی‌کاری‌های رنگارنگ، دکور زیبا و ظرافت‌های فضایی رستوران در همان نگاه اول به چشم می‌خورد و جذابیت خاصی را به آن داده است. مرصع پلو، شیرین پلو و کباب کوبیده از محبوب‌ترین غذاهای رستوران جارچی باشی در میان مشتری‌های ثابت آن هستند.

 

شماره تماس رستوران سجادی در اصفهان

 

رستوران بریانی اعظم اصفهان

آیا می‌دانستید که بریانی حدود ۴۰۰ سال است که به عنوان یکی از غذاهای اصفهان شناخته می‌شود؟ بسیاری از رستوران‌های این شهر، طبخ بریانی را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهند و در این زمینه با هم رقابت می‌کنند. رستوران بریانی اعظم یکی از رستوران های اصفهان و پاتوق طرف‌داران بریانی است.

شما می‌توانید در این رستوران تجربه‌ای لذت بخش از خوردن بریانی و آبگوشت بریانی را به همراه دوغ محلی داشته باشید. البته آبگوشت بریانی که در بهترین رستوران سنتی اصفهان طبخ می‌شود، تفاوت زیادی با آبگوشت‌های معمولی در ذهن شما دارد و بسیار پرکالری است.

رستوران بریانی اعظم شعبه در سطح شهر دارد که موقعیت مکانی همه آنها بسیار مناسب است. به همین دلیل مسافران و گردشگران به راحتی می‌توانند به این رستوران‌ها دسترسی داشته از بریانی لذیذ آن‌ها نوش جان کنند. می‌توان گفت که بریانی اعظم از بهترین رستوران های اصفهان به شمار می‌رود.

رستوران ترنج اصفهان

مجموعه رستوران هوانس که با نام رستوران ترنج شناخته می‌شود، یکی از پرطرف‌دارترین رستوران های اصفهان است. رستوران ترنج در محله جلفا و در یک خانه تاریخی واقع شده است. معماری خاص این بنا سبب شده تا رستوران ترنج، نمای شیک و در عین حال نوستالژیک داشته باشد.

این رستوران در دسته کافه رستوران های اصفهان قرار می‌گیرد و بخش کافی شاپ آن در قسمت شاه نشین ساختمان طراحی شده است. فضای دلنشین حیاط رستوران ترنج برای فصول گرم سال بسیار مناسب است و فضای داخلی آن گزینه مناسبی برای فصول سرد سال به شمار می‌رود.

رستوران ترنج اصفهان

 

 

 

رستوران خوان گستر اصفهان

اگر به شهر اصفهان سفر کرده باشید، احتمالاً از محله جلفا کلیسای وانک دیدن کرده‌اید. رستوران خوان گستر یکی از شیک‌ترین رستوران های اصفهان است که در این محله قرار دارد. این رستوران از دهه ۶۰ تاکنون پذیرای مشتریان با فضایی مدرن و غذاهای لذیذ است.

واقع شدن این رستوران در طبقه همکف هتل جلفا، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این رستوران به حساب می‌آید. برای طراحی این مکان از رنگ‌های جذاب لاجوردی و آبی استفاده شده است و همین ویژگی، فضای آرامش بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. ته چین مرغ یکی از بهترین غذاهای رستوران خوان گستر اصفهان است.

رستوران ایتالیایی زاوا اصفهان

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید و می‌خواهید تجربه یک طعم لذیذ را داشته باشید، پیشنهاد ما رستوران ایتالیایی زاوا است؛ زیرا این رستوران علاوه بر غذاهای با کیفیتی طبخ می‌کند، فضایی خاص و آرامش بخش دارد غلظت خوردن غذاهای ایتالیایی را برای شما دو چندان می‌کند.

پاستا و لازانیا از غذاهای محبوب رستوران ایتالیایی زاوا هستند و در میان مشتریان ثابت، طرف‌داران زیادی دارند. به همین دلیل است که رستوران زاوا یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی اصفهان به شمار می‌رود و نسبت به بسیاری از رستوران های اصفهان، مشتریان زیادی دارد.

رستوران ایتالیایی زاوا اصفهان

 

 

 

رستوران نیکان اصفهان

کمتر رستورانی می‌تواند کیفیت بالایی از غذاهای اصیل ایرانی و فرنگی را به طور هم‌زمان ارائه بدهد؛ اما نیکان یکی از رستوران های اصفهان است که برای تمامی ذائقه‌ها، غذا طبخ می‌کند. شما می‌توانید در این رستوران، انواع غذاهای اصیل ایرانی، ایتالیایی، فرانسوی، ترکی و… را امتحان کنید.

فضای رستوران نیکان بسیار دلچسب زدن و دنج است و منوی هیجان انگیز آن می‌تواند همه مشتریان را راضی نگه دارد؛ بنابراین برای کسانی که رستوران گردی در اصفهان علاقه دارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

رستوران شاندیز اصفهان

در صورتی که به طعم کباب اهمیت زیادی می‌دهید، بهتر است یک بار کباب‌های رستوران شاندیز را امتحان کنید. شاندیز از آن دسته رستوران های اصفهان است که به دلیل طعم فوق‌العاده غذاهای خود شناخته می‌شود و با منوی خود توانسته تا رضایت مشتریان با سلایق مختلف را جلب کند.

موقعیت مکانی رستوران شاندیز مناسب است و به همین دلیل توریست‌ها برای پیدا کردن آن به زحمت نمی‌افتند. شاندیز از باکیفیت‌ترین رستوران های اصفهان است که طعم اصیل غذاهای اصفهانی را در طبخ غذاهای خود حفظ می‌کند.

رستوران شاندیز اصفهان

 

 

 

رستوران وی آی پی اصفهان

اگر به دنبال یک رستوران لاکچری در اصفهان می‌گردید، وی آی پی می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. این رستوران دارای سلف سرویس است و غذاهای با تنوع بالا را در منوی خود قرار می‌دهد. این رستوران برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها نیز انتخاب ایده آل به شمار می‌رود.

پس در صورتی که به رستوران‌های لاکچری اصفهان علاقه دارید، وی آی پی یکی از گزینه‌های پیش روی شما است. فضایی دل‌فریب و زیبا، طراحی بسیار شیک و سرو غذاهای با کیفیت از جمله دلایلی هستند که مشتریان زیادی را به سمت این رستوران کشانده‌اند.

رستوران آراخوان اصفهان

آیا به صرف غذا در فضاهای تاریخی علاقه دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، رستوران آراخوان اصفهان را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران با واقع شدن در چهارباغ بالا، یکی از رستوران های اصفهان با موقعیت مکانی مناسب به شمار می‌رود و مشتریان زیادی هم دارد.

این رستوران با وجود سنتی بودن، با ظاهری شیک طراحی شده و تنوع منو بالایی دارد. دیوارهای رستوران آراخوان با نقش‌های زیبا تزیین شده‌اند و حال و هوای آثار تاریخی را تداعی می‌کنند.

رستوران شب نشین اصفهان

شب نشین یکی دیگر از رستوران های اصفهان با معماری و سبک سنتی است. اصالت فضای این رستوران سبب شد تا محیطی دلچسب برای سرو غذاهای لذیذ و اصیل ایرانی باشد. در میان رستوران‌های سنتی اصفهان، شب نشین به دلیل واقع شدن در میدان نقش جهان اهمیت زیادی پیدا کرده است.

به همین دلیل می‌توانید بعد از گشت و گذار در شهر اصفهان و دیدن زیبایی‌های میدان نقش جهان، برای صرف غذا رستوران شب نشین بروید. فضای این رستوران، معماری اصیل ایرانی و مخصوص شهر اصفهان را به مسافران و گردشگران نشان می‌دهد.

رستوران حکیم باشی اصفهان

رستوران حکیم یکی از سفره‌خانه‌های سنتی اصفهان است و در بازار بزرگ حکیم قرار دارد. طراحی سنتی این رستوران با تخت‌های چوبی شیشه‌های رنگی در همان نگاه اول نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند؛ زیرا تمامی المان‌های معماری سنتی در آن رعایت شده است.

کیفیت مثال زدنی غذاها و فضای دلچسب رستوران حکیم باشی سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین رستوران های اصفهان شناخته شود. اگر به رستوران‌های نوستالژیک و فضاهای اصیل علاقه دارید، رستوران حکیم باشی بهترین انتخاب برای شما است.

رستوران حکیم باشی اصفهان

 

 

 

رستوران باغ شهر اصفهان

طعم واقعی کباب‌های خوشمزه را می‌توانید در رستوران باغ شهر اصفهان تجربه کنید. همین طعم لذیذ کباب‌ها و غذاهای اصیل ایرانی باعث شده‌اند تا باغ شهر به یکی است مهم‌ترین رستوران های اصفهان تبدیل شود و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.

رستوران باغ شهر با واقع شدن در خیابان چهارباغ عباسی، گزینه مناسبی برای صرف غذا بعد از بازدید از مکان‌های تاریخی مانند عمارت و باغ هشت بهشت است. شما می‌توانید خستگی خود را در این رستوران به در کنید.

رستوران خوانسالار اصفهان

اولین چیزی که از رستوران خوان سالار به چشم می‌خورد، فضای آجری و کاملاً سنتی آن است. زیبایی‌های اصیل و قوس‌های نوستالژیک به کار رفته در طراحی این رستوران موجب شده‌اند تا به عنوان یکی از اصیل‌ترین رستوران های اصفهان شناخته شود و محیطی گرم و صمیمی داشته باشد.

کافه رستوران هرمس اصفهان

یکی دیگر از کافه رستوران های اصفهان که با غذاهای لذیذ خود توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده، رستوران هرمس است. تنوع بالای منوی غذاها فضای دلچسب آن سبب شده‌اند تا هرمس به عنوان یکی از بهترین رستوران های شهر اصفهان و با موقعیت مکانی مناسب شناخته شود.

کافه رستوران آرک.آ اصفهان

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت را در رستوران های اصفهان داشته باشید، رستوران آرک.آ را انتخاب کنید؛ زیرا این رستوران علاوه بر فضای داخلی، دارای فضای روباز نیز هست و از مشتریان در فضای کاملاً سنتی پذیرایی می‌کند. حیاط بزرگ این رستوران برای فصول گرم سال بسیار مناسب است.

بریانی و انواع کباب این رستوران با کیفیت بالا تهیه می‌شوند و انواع نوشیدنی و بستنی‌ها هم در منوی این رستوران وجود دارند. در حیاط این رستوران، حجره‌های کوچکی برای صرف غذا و نوشیدنی در نظر گرفته شده‌اند و محیطی کاملاً دنج و صمیمی را به وجود آورده‌اند.

کافه رستوران مس و قالی اصفهان

در صورتی که به طراحی‌های سنتی علاقه زیادی دارید، توصیه می‌کنیم که از کافه رستوران مس و قالی اصفهان نیز دیدن کنید. این کافه رستوران با قرار گرفتن در لیست رستوران های اصفهان، گزینه مناسبی برای لذت بردن از خوردن غذا در فضایی دلچسب به شمار می‌رود.

کافه رستوران مس و قالی اصفهان

 

 

 

 

کافه رستوران سنتی آزادگان اصفهان

کافه رستوران آزادگان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین قهوه‌خانه‌های اصفهان محسوب می‌شود از گزینه‌های مناسب برای کافه گردی در اصفهان است. غذای این کافه رستوران بسیار قدیمی است و هنوز هم شکل قدیمی خود را حفظ کرده و کاربری قهوه خانه دارد.

در فضای این قهوه خانه می‌توانید تعداد زیادی از عتیقه‌جات را مشاهده کرده و به صد سال قبل سفر کنید. مسلماً قهوه خانه، تجربه تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. وقتی به این قهوه خانه رفتید، دیزی سنتی، بریونی و گوش فیل با دوغ را فراموش نکنید.

کافه رستوران فیروز شربت اصفهان

در زمان‌های گذشته به خصوص در دوران قاجار، قهوه‌خانه‌ها با نام شربت خانه نیز شناخته می‌شدند. کافه فیروز شربت یکی از رستوران های اصفهان است که قدمت آن به سال‌های دور باز می‌گردد و در اصل شربت خانه بوده است. طراحی دکوراسیون این رستوران زیبایی خاصی دارد.

وقتی قدم در کافه رستوران فیروز شربت می‌گذارید، با تابلوهای قدیمی، میزهای چوبی و شیشه‌های رنگی مواجه می‌شوید که تداعی کننده خانه‌های قدیمی هستند و احساس خوبی را به شما منتقل می‌کنند. فیروز شربت را می‌توان از قدیمی‌ترین کافه رستوران‌ها در اصفهان به شمار آورد.

کافه رستوران فیروز شربت اصفهان

 

 

 

 

کافه رستوران عمارت نمکدان اصفهان

تبدیل عمارت‌های قدیمی به رستوران های اصفهان از ایده‌های نابی است که برای احداث رستوران نمکدان هم در نظر گرفته شده است. حال و هوای خاصی که این کافه رستوران دارد، علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌کند. معماری سنتی، تنوع در سرو انواع نوشیدنی‌ها و غذاها از دلایل محبوبیت این کافه رستوران هستند.

فود کورت سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر یکی از مشهورترین بزرگ‌ترین مراکز تفریحی اصفهان است که بسیاری آن را برای پاساژ گردی و تفریحی انتخاب می‌کنند. چنین مرکز تفریحی به یک کافه یا غذاخوری نیاز دارد تا مشتریان بتوانند بعد از گشت و گذار به منظور استراحت از آن استفاده کنند.

فود کورت سیتی سنتر از رستوران های اصفهان به شمار می‌رود که شامل فست‌فود رستوران‌های سنتی و فرنگی می‌شود. به همین دلیل حق انتخاب برای افراد با سلایق مختلف وجود دارد و شما می‌توانید به همراه خانواده یا دوستان خود پس از صرف غذا در این رستوران لذت ببرد.

کافه رستوران هوگر اصفهان

اولین چیزی که از کافه رستوران هوگر به چشم می‌خورد، زیبایی حیرت انگیز فضای آن است. این رستوران در خانه دهدشتی بنا شده که از مهم‌ترین خانه‌های تاریخی اصفهان به شمار می‌رود. طراحی و معماری این کافه رستوران با دقت و مهارت زیادی انجام شده است.

این کافه رستوران علاوه بر غذای زیبایی که دارد، کیفیت و تنوع غذاهای آن نیز بسیار مشهور است. به همین دلیل کافه رستوران هوگر به عنوان یکی از محبوب‌ترین رستوران های اصفهان شناخته می‌شود.

کافه رستوران هوگر اصفهان

 

 

 

 

رستوران باستانی اصفهان

اگر به بناهای تاریخی غذاهای سنتی علاقه دارید، رستوران باستانی اصفهان گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید کاشی‌کاری‌ها و آینه‌کاری‌های خاصی را بهترین رستوران مشاهده کنید و هم‌زمان از صرف غذای خود لذت ببرید. معماری این رستوران به سبک عمارت‌های اصفهان طراحی شده است.

وقتی به این رستوران مراجعه می‌کنید، می‌توانید از بخش مسقف آن استفاده کنید یا لذت خوردن غذاهای سنتی را در کنار حوض فیروزه آن تجربه کنید. ویژگی‌های خاص رستوران باستانی سبب شده‌اند تا یکی از زیباترین رستوران های اصفهان باشد.

فست فود آرابو اصفهان

آرابو یک لغت ارمنی است و فست‌فود آرابو در محله ارمنی‌های اصفهان قرار دارد. این فست‌فود با فضای دنج و جمع و جوری که دارد، پذیرای مسافران و گردشگران است. طعم و کیفیت خاص ساندویچ‌های فست‌فود آرابو، زبانزد خاص و عام است و در بین مشتریان طرف‌داران زیادی دارد.

سرای حاج میرزا اصفهان

اگر برای اولین بار به سرای حاج میرزا مراجعه کنید، شاید اثری از رستوران را فضای آن نبینید. ظاهر این رستوران شبیه به یک موزه یا عتیقه فروشی است و دکوراسیونی ویژه دارد. سرای حاج میرزا به عنوان یکی از جذاب‌ترین رستوران های اصفهان با ظروف وسایل قدیمی تزیین شده است.

سرای حاج میرزا اصفهان

 

 

 

 

خانه تاریخی میناس اصفهان

خانه تاریخی میناس یکی از رستوران های اصفهان است که در محله قدیمی ارامنه قرار دارد. یک ارمنی خوش ذوق، این خانه قدیمی را به یک رستوران تبدیل کرده و با غذاهای خوشمزه از مسافران و گردشگران پذیرایی می‌کند. جذابیت این رستوران تاکنون توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است.

رستوران قصر منشی اصفهان

قصر منشی از رستوران‌های قدیمی اصفهان و به‌جامانده از دوران قاجار است. این خانه تاریخی که اکنون به رستوران تبدیل شده، در اصل محل سکونت یکی از وزرای قاجار بود. مرمت بنای این رستوران، حال حاضر با غذاهای لذیذ و محیطی دلنشین آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

رستوران سیب اصفهان

اگر به دنبال بهترین باغ رستوران های اصفهان هستید، رستوران سیب می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب باشد. در رستوران سیب، انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود، فرنگی و… طبخ می‌شوند و ارائه خدمات در این رستوران به صورت سلف سرویس است.

بیرونی این رستوران، بزرگ و سرسبز است و لذت خوردن غذاها و دسرهای خوشمزه را دوچندان می‌کند. موقعیت مکانی رستوران سیب اصفهان مناسب است و امکان دسترسی به آن از طریق وسایل نقلیه عمومی نیز وجود دارد.

رستوران جم نشین اصفهان

رستوران جم نشین را به کسانی که به فضاهای سنتی علاقه زیادی دارند، توصیه می‌کنیم. در این رستوران امکان صرف غذا در فضای باز نیز وجود دارد. در رستوران جم نشین انواع غذاهای ایرانی و سنتی طبخ می‌شوند. غذاهای دریایی سرو شده در رستوران جم نشین طرف‌داران زیادی را به خود اختصاص داده است.

رستوران جم نشین اصفهان

 

 

 

رستوران همدم السلطنه اصفهان

همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، یکی از رستوران‌های سنتی اصفهان است که غذاهای لذیذ خود را در یک خانه قدیمی ارائه می‌دهد. محیط زیبا، طراحی خاص معماری قدیمی این رستوران سبب شده‌اند تا یکی از رستوران های اصفهان که طرف‌داران زیادی دارند، تبدیل شود.

رستوران گردان اصفهان

رستوران گردان در طبقه آخر هتل آسمان قرار دارد و چشم انداز بسیار جذابی را برای مشتریان فراهم می‌کند. شما می‌توانید با صرف غذا در این رستوران، اصفهان را نیز تماشا کنید. انواع غذاهای بین‌المللی، دریای و سنتی در رستوران گردان طبخ می‌شوند و انواع فست‌فودها را نیز می‌توانید در منوی این رستوران پیدا کنید.

رستوران زاگرس اصفهان

از بهترین رستوران های اصفهان می‌توان به رستوران زاگرس اشاره کرد که در بالای کوه صفحه واقع است. نمای مدرن و سنگی این رستوران بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می‌کند و مشتریان را به سمت خود می‌کشاند. به همین دلیل فضایی آرامش بخش برای خانواده‌ها محسوب می‌شود.

انواع غذاهای محلی و بومی بهترین رستوران طبخ شده و منوی آن شامل صبحانه، ناهار و شام است. لازم به ذکر است که بسیاری از غذاهای خارجی هم رستوران زاگرس طبخ می‌شوند و کیفیت بالایی هم دارند.

رستوران زاگرس اصفهان

 

 

 

رستوران بام شهر اصفهان

مجموعه بام شهر شامل کافی شاپ، رستوران فست‌فود است و به عنوان یکی از معروف‌ترین رستوران های اصفهان شناخته می‌شود. اگر به دنبال بهترین رستوران های اصفهان برای تولد می‌گردید، بام شهر گزینه ایده آلی برای برگزاری مراسم‌های شما است.

مجموعه بام شهر در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد به همین دلیل قدمت زیادی ندارد. شاید در این شلوغی‌های روزمره، رفتن به رستوران‌هایی مانند بام شهر به رفع خستگی و دور کردن استرس از شما کمک زیادی بکند؛ زیرا فضایی دلنشین و آرامش بخش دارد.

رستوران سنتی آشتی اصفهان

آشتی یک رستوران سنتی اصفهان با موسیقی زنده است که فضایی دلنشین دارد و تزیینات سنتی آن، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. غذاهای سنتی ایرانی و دریایی آن از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. کیفیت بالای غذاهای رستوران آشتی، آن را در دسته بهترین رستوران های اصفهان قرار داده است.

رستوران کلبه اصفهان

کلبه هم یکی دیگر از رستوران‌ های اصفهان با موسیقی زنده است که به دلیل فضای کلبه مانند آن، به این نام شهرت دارد. شما می‌توانید در محیط سرباز یا سرپوشیده رستوران کلبه از غذاهای لذیذ به همراه موسیقی لذت ببرید. فضای داخلی و بیرونی این رستوران بسیار شیک و دلنشین طراحی شده‌اند.

رستوران صفوی اصفهان

اگر به دنبال بهترین رستوران های اصفهان برای تولد می‌گردید، پیشنهاد ما رستوران صفوی است؛ زیرا طراحی فضای این رستوران، جذابیت زیادی برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های شما دارد خاطره‌ای به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رستوران صفوی اصفهان

 

 

 

رستوران ایتالیایی بروس

بروس یکی از رستوران‌های لاکچری است و جزو بهترین رستوران‌های مرداویج اصفهان به شمار می‌رود. شما می‌توانید در این رستوران، صرف انواع غذاهای باکیفیت ایتالیایی را در محیطی دلنشین تجربه کنید. غذای رستوران ایتالیایی بروس به دو بخش داخلی و بیرونی تقسیم می‌شود.

باغ رستوران سه کاج اصفهان

رستوران سه کاج با ظرفیت ۱۰۰ تا ۳۰۰ نفر می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای برگزاری مراسم‌های شما در فضای باز باشد. فضای زیبا و سرسبز باغ رستوران سه کاج برای کسانی که به صرف غذا در فضای باز علاقه دارند، بسیار مناسب است. علاوه بر این، رستوران سه کاج موسیقی زنده نیست پخش می‌شود.

رستوران فانوس اصفهان

از دیگر باغ رستوران های اصفهان می‌توان به فانوس اشاره کرد که با واقع شدن در خیابان آتشگاه، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. محیط دوست‌داشتنی و غذاهای لذیذ از دلایل مهم محبوبیت این رستوران به شمار می‌روند. انواع کباب، جوجه کباب و دیزی از غذاهای محبوب رستوران فانوس هستند.

فست‌فود بن اپتی اصفهان

بن اپتی از فست‌فودی‌های اصفهان است که با محیطی دنج غذاهای لذیذ از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. طعم بهترین پیتزاهای اصفهان را می‌توانید در فست‌فود بن اپتی تجربه کنید. یکی از مزیت‌های فست‌فود بن اپتی که منجر به رضایت مشتریان شده، سفارش‌گیری‌های سریع و بدون معطلی است.

فست‌فود بن اپتی اصفهان

 

 

 

رستوران مادربزرگ اصفهان

اگر می‌خواهید تجربه‌ خاطره انگیز را در رستوران های اصفهان داشته باشید، مادربزرگ یک انتخاب نظیر برای شما خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای محلی و اصیل طبخ می‌شوند که تمام آنها، شما را به یاد دست‌پخت فراموش نشدنی مادربزرگ‌ها می‌اندازد.

رستوران سنتی گیلانه اصفهان

در رستوران گیلانه می‌توانید انواع غذاهای شمالی را در اصفهان و با بهترین کیفیت میل کنید؛ زیرا این رستوران سنتی دارای متنوع‌ترین منو است و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

کافه رستوران قاصدک اصفهان

کافه رستوران قاصدک یکی دیگر از گزینه‌هایی است که می‌توانید برای صرف ناهار یا شام خود انتخاب کنید. فضای این رستوران بسیار شیک و مدرن است و فضای باز آن باعث می‌شود تا لذت خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران دو چندان شود.

رستوران ژاپنی آکوبا اصفهان

در صورتی که به دنبال یک رستوران ژاپنی در اصفهان می‌گردید، آکوبا یکی از گزینه‌های موجود است. در این رستوران انواع آش‌ها، نوشیدنی‌ها، سالادها و غذاهای ژاپنی سرو می‌شوند و امکان سفارش به صورت اینترنتی هم وجود دارد.

رستوران ژاپنی آکوبا اصفهان

 

 

 

سلسیوس سوشی دلیوری اصفهان

اگر سوشی خور هستید، سلسیوس سوشی دلیوری را از دست ندهید. سوشی از غذاهای پرطرفدار ژاپنی است که نه تنها برای ژاپنی‌ها، بلکه در بین ایرانیان هم بسیار محبوب شده است. در این رستوران می‌توانید طعم واقعی سوشی را تجربه کنید.

یک ایده متفاوت برای صرف نهار یا شام می‌تواند رفتن به یک رستوران کره‌ای در اصفهان باشد. رستوران سلسیوس سوشی دلیوری انواع سوشی را برای علاقه‌مندان به این غذاها و همچنین گردشگران ارائه می‌دهد و محبوبیت خاصی در اصفهان دارد.

فرنی فروشی حافظ اصفهان

بد نیست در انتهای معرفی رستوران های اصفهان، با یکی از دسر فروشی‌های معروف در این شهر آشنا شوید. وجه تسمیه این فرنی فروشی به واقع شدن آن در خیابان حافظ برمی‌گردد. طعم بی نظیر فرنی‌های حافظ را هیچگاه فراموش نخواهید کرد.

شماره تماس رستوران سجادی در اصفهان

 

آدرس و شماره تلفن رستوران‌های سنتی اصفهان

نام رستوران آدرس شماره تماس
نقش جهان اصفهان، میدان امام، نزدیک مسجد شیخ لطف الله
شهرزاد اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد ۱۲۲۰۴۴۹۰-۰۳۱
جارچی باشی اصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها یا هفتم ۳۲۲۰۷۴۵۳-۰۳۱
بریانی اعظم (شعبه ۱) اصفهان، دروازه دولت، چهارباغ پایین ۳۲۲۰۲۰۷۰-۰۳۱
بریانی اعظم (شعبه ۲) اصفهان، خیابان مسجد سید، کنار اداره پست ۳۳۳۸۳۰۷۰-۰۳۱
بریانی اعظم (شعبه ۳) اصفهان، خیابان کمال اسماعیل، کنار پمپ بنزین ۳۲۱۲۵۷۳۰-۰۳۱
بریانی اعظم (شعبه ۴) اصفهان، چهارباغ بالا، چهار راه نظر، کنار پمپ بنزین ۳۶۲۸۰۹۳۹-۰۳۱
خوان گستر اصفهان، خیابان کلیسای وانک ۳۶۲۷۸۹۸۹-۰۳۱
حکیم باشی اصفهان، خیابان سپه، بازار بزرگ حکیم، طبقه اول ۳۲۱۲۰۲۳۷-۰۳۱
خوانسالار اصفهان، چهارباغ بالا، مقابل تعاونی برق منطقه ۳۶۶۶۰۶۰۴-۰۳۱
باستانی اصفهان، میدان امام، کنار مسجد امام ۳۲۲۰۰۳۷۴-۰۳۱
میناس اصفهان، خیابان حکیم نظامی در جلفا، خیابان تبریزی‌ها ۳۶۲۴۵۵۵۳-۰۳۱
قصر منشی اصفهان،  خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی ۳۱۳۱۱۱۳-۰۳۱
جم نشین اصفهان، اتوبان دستجردی، نرسیده به بهارستان و قله شور ۳۶۵۴۰۲۰۳-۰۳۱
همدم السلطنه اصفهان، خیابان حافظ، کوچه سوم ۳۲۲۲۴۸۷۴-۰۳۱
آشتی اصفهان، خیابان فیض، تقاطع خیابان ارباب ۰۹۱۸۶۴۲۶۰۹۲
صفوی اصفهان، خیابان فلسطین، حد فاصل چهارراه فلسطین و نقاشی ۳۲۲۰۸۶۰۰-۰۳۱
مادربزرگ اصفهان، خیابان حکیم، بین باغ قلندرها و کتابی ۳۲۲۱۳۹۴۶-۰۳۱
گیلانه اصفهان، درچه، خیابان پارک ساحلی، خیابان سازندگی ۳۳۷۵۹۱۵۱-۰۳۱

آدرس و شماره تلفن رستوران‌های مدرن اصفهان

نام رستوران آدرس شماره تماس
زاوا اصفهان، خیابان شیخ صدوق جنوبی، خیابان پرواز ۳۶۷۰۱۰۰۰-۰۳۱
شب نشین اصفهان، بلوار آتشگاه ۳۳۳۹۳۶۳۳-۰۳۱
شاندیز اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، طبقه زیرین بانک سرمایه ۳۶۶۳۵۰۰۱-۰۳۱
آرابو اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسای وانک ۳۶۲۷۶۳۲۵-۰۳۱
فود کورت سیتی سنتر اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، مرکز تفریحی سیتی سنتر ۳۶۵۵۰۵۰۴-۰۳۱
وی آی پی اصفهان، خیابان چهارباغ بالا ۳۶۵۵۰۴۰۰-۰۳۱
آراخوان اصفهان، سی و سه پل، خیابان چهارباغ بالا، کنار مجتمع کوثر ۳۶۲۸۴۵۴۷-۰۳۱
باغ شهر اصفهان، چهارباغ عباسی، مقابل خیابان شیخ بهایی، مجتمع هشت بهشت ۰۹۱۳۴۷۱۹۶۱۹
سیب اصفهان، خیابان آتشگاه، بعد از چهار راه بهشت ۳۷۷۳۴۸۸۰-۰۳۱
گردان اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی، هتل آسمان ۳۲۳۵۴۱۴۱-۰۳۱
زاگرس اصفهان، پارک کوهستانی صفه ۹۵۰۱۶۰۰۱-۰۳۱
بام شهر اصفهان، میدان آزادی، خیابان هزار جریب، جنب آتش‌نشانی ۳۶۷۵۱۵۷۹-۰۳۱
آکوبا اصفهان، مجتمع تفریحی گردشگری سیتی سنتر، طبقه همکف ۳۶۵۵۰۴۴۶-۰۳۱
بروس اصفهان، پایین‌تر از تقاطع آزادی و فارابی
سه کاج اصفهان، بزرگراه امام خمینی ۳۳۲۴۶۵۲۶-۰۳۱
فانوس اصفهان، خیابان آتشگاه، نرسیده به ناژوان ۰۹۱۳۳۱۹۳۷۷۱
بن اپتی اصفهان، سه راه حکیم نظامی، خیابان دانشگاه، مجموعه ۲۲ بهمن ۶۹۷۹۳۶۲۸-۰۳۱
سلسیوس سوشی دلیوری اصفهان، خیابان فروغی ۰۹۱۳۶۰۰۶۸۰۰

آدرس و شماره تلفن کافه رستوران‌های اصفهان

نام کافه رستوران آدرس شماره تماس
ترنج اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه رامین ۳۶۲۹۳۷۸۸-۰۳۱
نیکان اصفهان، خیابان میرفندرسکی، مقابل هلال احمر ۳۶۶۱۳۳۷۵-۰۳۱
هرمس اصفهان، خیابان حکیم نظامی، نرسیده به میدان جلفا ۳۵۵۵۵۵۵۵-۰۳۱
آرک. آ اصفهان، محله تاریخی جلفا، روبرو کلیسای وانک ۳۵۲۹۰۹۲۰-۰۳۱
هوگر اصفهان، دروازه دولت، کوچه شماره ۱۱۰ در خیابان باب الرحمه ۰۹۱۳۴۲۰۸۰۰۴
مس و قالی اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان سپه، روبرو اداره دارایی ۳۲۲۲۲۷۶۴-۰۳۱
آزادگان اصفهان، خیابان حاج میرزا، بازار قدیمی آهنگران ۳۲۲۱۱۲۲۵-۰۳۱
فیروز شربت اصفهان، میدان جلفا، عمارت شربت‌خانه فیروز ۳۶۲۹۵۴۶۲-۰۳۱
عمارت نمکدان اصفهان، خیابان استانداری، کوچه پشت مطبخ ۳۲۲۴۷۳۱۳-۰۳۱
کلبه اصفهان، ابتدای اتوبان ذوب‌ آهن ۰۹۱۳۸۱۶۱۶۶۰
قاصدک اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان استانداری، مقابل گذر پشت مطبخ ۳۲۲۲۴۴۷۶-۰۳۱
حافظ اصفهان، خیابان حافظ

سؤالات متداول

  1. بهترین رستوران های اصفهان برای تولد کدام‌اند؟

رستوران شب نشین، VIP و صفوی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های شما هستند. شما می‌توانید با توجه به سبک دلخواه خود یا میزان بودجه‌ای که دارید، یکی را برای برگزاری مراسم تولد خود انتخاب کنید.

  1. خوشمزه‌ترین بریانی را در کدام رستوران می‌توان پیدا کرد؟

بریانی‌های رستوران‌های نقش جهان، بریانی اعظم، شهرزاد و آرک. آ جزو باکیفیت‌ترین بریانی‌های شهر اصفهان محسوب می‌شوند؛ البته رستوران بریانی اعظم به دلیل طبخ این غذا به صورت اختصاصی، شهرت بیشتری در این زمینه دارد.

  1. کدام یک از رستوران های اصفهان موسیقی زنده پخش می‌کنند؟

رستوران‌های خوان‌سالار، کلبه و آشتی در فضای رستوران، موسیقی زنده پخش می‌کنند.

سؤالات متداول

 

 

شارینو

با سرد شدن هوا احتمالاً با مشکل تعمیر سیستم‌های گرمایشی مواجه می‌شوید. تا به حال به این فکر کرده‌ای که خودتان دست به کار شوید و تعمیر لوازم منزل را انجام دهید؟ بله، چرا که نه!

با مطالعه مقالات تعمیر شومینه در اصفهان، تعمیر فن کویل در اصفهان، تعمیر  بخاری در اصفهان و تعمیر موتورخانه در اصفهان می‌توانید به این توانایی دست پیدا کنید.

برای امنیت ساختمان و خودرو خود چه اقداماتی انجام داده‌اید؟ نصب آیفون تصویری و دزدگیر می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند؛ اما اگر خراب شوند چه؟ مقالات شارینو در زمینه تعمیر دزدگیر در اصفهان و تعمیر آیفون تصویری در اصفهان به همین منظور برای شما آماده شده‌اند.

داشتن آب گرم در منازلی که از پکیج استفاده می‌کنند، همواره از موضوعات مهم است. در صورت مواجه شدن با هر گونه خرابی پکیج می‌توانید با خواندن مقاله تعمیر پکیج در اصفهان به رفع آن بپردازید.

شناخت نویسندگان اصفهان یکی از راه‌های آشنایی با تاریخ و فرهنگ این شهر است. شارینو در این زمینه هم به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را درباره نویسندگانی که از خطه اصفهان آمده‌اند، آشنا کند.

قبل از سفر به شهر اصفهان بهتر است تا مراکز تفریحی اصفهان را بشناسید تا بتوانید از سفر خود حداکثر استفاده را بکنید. این مراکز برای تفریح کردن گزینه مناسبی هستند. به علاوه می‌توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود به سینماهای اصفهان هم مراجعه کنید.

اگر بخواهید به یک پزشک متخصص مراجعه کنید، کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ آیا همه آن‌ها را می‌شناسید؟ در این حالت مطالعه مقالات پزشک ارتوپد در اصفهان، پزشک زنان در اصفهان، پزشک مغز و اعصاب در اصفهان، پزشکان قلب و عروق در اصفهان و پزشک پوست و مو و زیبایی در اصفهان توصیه می‌شود.

سخن آخر

تعداد زیادی از رستوران های اصفهان در این شهر فعالیت می‌کنند که شناخت آن‌ها می‌تواند انتخاب را برای شما راحت‌تر کند. رستوران‌های سنتی، مدرن، قهوه‌خانه‌ها، کافه رستوران‌ها و فست‌فودی‌های شهر اصفهان به همراه آدرس و شماره تماس آن‌ها در این مقاله معرفی شدند.

بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید راحت‌تر برای صرف نهار یا شام خود برنامه‌ریزی کرده و اوقات خوشی را در رستوران مورد علاقه خود همراه با دوستان یا خانواده بگذارنید. تظرات خود را درباره این مقاله با ما در میان بگذارید.

شماره تماس رستوران سجادی در اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *