تعمیر شومینه در اصفهان

تعمیر شومینه در اصفهان

فهرست مطالب

تابه‌حال سعی کرده‌اید که تعمیر شومینه در اصفهان را خودتان انجام بدهید؟ درست است که این کار نیاز به مهارت و تجربه دارد؛ اما در برخی از مواقع که مشکل به وجود آمده جزئی است، می‌توانید خودتان دست به کار شوید و هزینه‌ای بابت تعمیرکار شومینه در اصفهان نپردازید.

البته باید توجه کنید که یادگیری تعمیر شومینه در اصفهان به شناخت دقیق آن بستگی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این مقاله را به بررسی اجزای شومینه و شیوه عیب‌یابی آن اختصاص دهیم. پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

تعمیر شومینه در اصفهان

 

 

 

اجزای اصلی شومینه در اصفهان

شومینه که بعضی از افراد به آن هیمه سوز هم می‌گویند، یکی از سیستم‌های گرمایشی شیک است که معمولاً درون دیوار کار گذاشته می‌شود. به همین علت شومینه در دکوراسیون منزل نقش مهمی را ایفا می‌کند. مهم‌ترین اجزای شومینه که باید برای تعمیر شومینه در اصفهان بشناسید، در ادامه بررسی شده‌اند.

مجمر یا آتشدان شومینه

آتش شومینه در آتشدان یا مجمر شعله‌ور می‌شود. این قسمت از شومینه توسط فندک روشن شده و خرابی آن از فندک معیوب خبر می‌دهد. قیمت آتشدان از ۱ میلیون تومان شروع می‌شود و بستگی به نوع شومینه‌ای دارد که شما استفاده می‌کنید.

فندک شومینه

آتشدان برای روشن شدن به جرقه نیاز دارد؛ این جرقه توسط فندک تأمین می‌شود. از آنجایی که تشکیل شعله در سیستم‌های گرمایشی از اهمیت زیادی برخوردار است، تعمیر فندک شومینه در اصفهان باید توسط متخصص آن انجام شود.

فن یا دمنده شومینه

تأمین اکسیژن بیشتر جهت شعله‌ور کردن آتش ضعیف برعهده دمنده یا فن شومینه است. این قطعه معمولاً با دست کار می‌کند و به صورت فشاری است. قیمت دمنده برای خدمات تعمیر شومینه در اصفهان به طور حدودی بین ۲/۱ تا ۳ میلیون تومان است.

پیشانی شومینه

نقطه‌ای از دهانه شومینه که بسیار داغ است، پیشانی نام دارد. این قسمت در برخی از شومینه‌ها به صورت باز طراحی می‌شود در برخی دیگر با شیشه پوشانده می‌شود.

پیشانی شومینه

 

 

 

مانتل شومینه

قسمت طاقچه بالا یا مانتل شومینه معمولاً از سنگ ساخته می‌شود و بسیار شبیه به طاقچه یا قفسه است. در واقع مانتل به عنوان یک پایه برای سازه‌هایی عمل می‌کند که در بالای شومینه ساخته می‌شوند؛ بنابراین در صورت خرابی باید به یک مرکز تعمیر شومینه در اصفهان مراجعه کنید.

دودکش شومینه

دودکش یکی از اجزای مهم شومینه است که نقش مهمی را در امنیت شما ایفا می‌کند. ابعاد این قطعه بر اساس اندازه و نوع دستگاه شما تعیین می‌شود. در نصب این قطعه باید توجه داشته باشید که دود به داخل ساختمان بازنگردد. البته برخی از شومینه‌های امروزی مانند انواع مدرن ژلاتینی، دودکش ندارند.

بازویی یا کرین شومینه

در قسمت بالای شومینه یک نگهدارنده نصب می‌شود که به آن کرین یا بازویی گفته می‌شود. شومینه‌هایی که قابلیت نگهداری ظروف را دارند، دارای این قطعه هستند. استفاده از این قسمت به شومینه شما، نمایی سنتی می‌دهد؛ بنابراین در صورت خرابی باید به یکی از مراکز تعمیر شومینه در اصفهان مراجعه کنید.

پیلوت شومینه

پیلوت یک قطعه مهم در زمان تولید و نصب شومینه در اصفهان به شمار می‌رود. این قطعه در برخی از شومینه‌ها به چشم می‌خورد و برای تقویت ایمنی دستگاه کاربرد دارد؛ زیرا روشن و خاموش کردن دستگاه را بی‌خطر می‌کند.

طاق یا آرچ شومینه

یک قسمت در بالای شومینه قرار دارد که به آن آرچ یا طاق گفته می‌شود. نکته قابل توجه این است که این قسمت به صورت قوسی ساخته می‌شود.

دیواره شومینه

به سطوحی که در اطراف شومینه قرار دارند، دیواره‌های آن می‌گویند. جنس این سطوح معمولاً از فلز یا سنگ است. همه دیواره‌های شومینه از طرف بالا به سقف آن ختم می‌شوند.

دیواره شومینه

 

 

 

کوره شومینه

کوره، قسمت داخلی شومینه است که به طور مستقیم با آتش ارتباط دارد. خراب شدن این قطعه در زمان تعمیر در محل شومینه در اصفهان اهمیت دارد.

ورودی و خروجی شومینه

برق، گاز یا هر سوخت دیگری که برای شومینه استفاده می‌شود، از طریق ورودی به دستگاه وارد می‌شود. دود حاصل از سوختن سوخت هم از طریق خروجی شومینه خارج می‌شود.

ترموکوپل شومینه

ترموکوپل از اتصال دو فلز ناهمسان با هم تشکیل می‌شود و برای تشخیص دما کاربرد دارد. اندازه‌گیری دمای بین ۱۸۰ تا ۱۸۰۰ با دقت بالا برعهده ترموکوپل است. این قطعه معمولاً تا ده سال دوام می‌آورد. قیمت ترموکوپل شومینه در اصفهان از ۵۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

تعمیر انواع شومینه در اصفهان

شاید با شنیدن کلمه شومینه، شکل و مدل خاصی از آن به ذهنتان بیاید. انواع و مدل‌های مختلفی از این وسیله موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای تعمیر شومینه در اصفهان باید با همه آن‌ها آشنایی داشته باشید؛ بخصوص مدلی که از آن استفاده می‌کنید.

انواع شومینه که باید به عنوان بهترین تعمیرکار شومینه در اصفهان بشناسید، در ادامه بررسی شده‌اند.

تعمیر انواع شومینه در اصفهان

 

 

 

تعمیر شومینه هیزمی در اصفهان

ساده‌ترین شکل شومینه، نوع هیزمی آن است که شکل سنتی خود را حفظ کرده است. گرمای این دستگاه از طریق سوختن چوب‌های آن تأمین می‌شود. امروزه این شومینه‌ها بیشتر در ویلاها استفاده می‌شوند؛ زیرا دود زیادی تولید می‌کنند و بهتر است در فضاهای باز و ویلاهای بزرگ استفاده شوند.

هزینه نگهداری این نوع شومینه به این دلیل که سوخت مصرفی آن، بالا است. علاوه بر این، استفاده از چوب به عنوان هیزم و سوخت در این شومینه‌ها، به طبیعت آسیب می‌زند و بسیاری از دوستداران طبیعت با آن مخالف هستند.

یکی دیگر از معایب این شومینه‌ها، هدر رفتن انرژی است؛ زیرا میزان شعله آن قابل تنظیم نیست و گرما هدر می‌رود. استفاده از یک دودکش مناسب و ایمن در این شومینه‌ها اهمیت زیادی دارد و باید این نکته را جدی بگیرید. هزینه تهیه این شومینه برای سرویس و تعمیر شومینه در اصفهان، ۱۰ تا ۱۷ میلیون تومان است.

تعمیر شومینه گازی در اصفهان

شکل ظاهری شومینه‌های گازی شبیه به شومینه‌های چوبی یا هیزمی است؛ با این تفاوت که سوخت اصلی آن از گاز شهری تأمین می‌شود. این نوع شومینه مزایای زیادی نسبت به انواع هیزمی دارد؛ مهم‌ترین مزیت آن، این است که دود ایجاد نمی‌کند.

مزیت دیگر هم مربوط به میزان گرمایی است که تولید می‌کند؛ این حرارت نسبت به شومینه هیزمی بیشتر است. کار کردن با این دستگاه مانند کار با بخاری‌های گازی است. شما می‌توانید به راحتی میزان شعله دستگاه را تنظیم کرده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.

شومینه‌های دودکش دار و ال‌سی‌دی دار از انواع شومینه‌های گازی به شمار می‌روند. به همین دلیل برای رفع مشکلات آن‌ها، شناخت کافی لازم است. البته کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر شومینه در اصفهان هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. قیمت شومینه گازی ۵/۳ تا ۱۰ میلیون تومان است.

تعمیر شومینه گازی در اصفهان

 

 

 

تعمیر شومینه برقی در اصفهان

همان طور که از نام ای شومینه پیداست، سوخت اصلی آن از برق تأمین می‌شود؛ به همین دلیل مانند شومینه گازی، هیچ گونه دودی تولید نمی‌کند و ایمن است. میزان حرارت و گرمای محیط در این نوع شومینه قابل تنظیم است؛ بنابراین در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

نصب و نگهداری شومینه‌های برقی آسان است و مشکلات دودکش و گازهای سمی را ندارد. این شومینه‌ها به صورت دیواری، زمینی و ستونی طراحی می‌شوند و با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌شوند. قیمت شومینه برقی برای تعمیر شومینه در اصفهان از ۵/۱ میلیون تومان شروع می‌شود و بستگی به مدل آن دارد.

تعمیر شومینه الکلی در اصفهان

شومینه‌های الکلی از انواع مدرن و جدید هستند و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده‌اند. این نوع شومینه به دودکش نیازی ندارند و هیچ گونه دودی ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل می‌توانید از آن در هر فضایی استفاده کنید و خیالتان از ایمنی آن راحت باشد.

اتانول یا الکل، سوخت مصرفی شومینه الکلی است. یکی از معایب این شومینه، تولید گرمای کم نسبت به انواع دیگر است. شومینه الکلی با محیط زیست سازگاری دارد و معمولاً امکان جابه‌جایی آن را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند. در صورت خرابی، بهتر است به یک کارگاه تعمیر شومینه در اصفهان مراجعه کنید.

قیمت شومینه الکلی به مدل و امکانات آن بستگی دارد و بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است.

 

 

“در مورد باربری تهران بیشتر بخوانید”

 

 

 

تعمیر شومینه سنگی در اصفهان

این نوع شومینه بیشتر حالت تزئینی دارد و به دکوراسیون شما، شمایلی شیک می‌بخشد. میزان گرمایش شومینه سنگی به مدل آن بستگی دارد و در برخی از منازل به عنوان سیستم گرمایشی اصلی در فصول سرد سال استفاده می‌شود.

سوخت اصلی شومینه سنگی، چوب و زغال است و قابلیت تنظیم درجه حرارت دستگاه و گرمای محیط را با کم و زیاد کردن زغال و چوب آن دارد. معمولاً برای این نوع شومینه از سنگ‌های مرمر، گرانیت، آنتیک، مرمریت، تراورتن و… استفاده می‌شود.

هزینه تهیه شومینه سنگی بین ۸ تا ۸۰ میلیون تومان متغیر است. در صورت خرابی بهتر است با یک توسط تکنسین تعمیر شومینه در اصفهان مشورت کنید.

تعمیر شومینه سنگی در اصفهان

 

 

 

تعمیر شومینه دیواری در اصفهان

معماری شومینه دیواری نسبت به انواع دیگر متفاوت است. این شومینه درون دیوار نصب می‌شود از نظر سوخت می‌تواند گازی، برقی، هیزمی یا الکلی باشد. این نوع شومینه برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و فضای کمی را اشغال می‌کند.

شما می‌توانید با توجه به نیاز و فضای خانه خود، از این نوع شومینه در هر کجای منزل استفاده کنید. قیمت شومینه دیواری به نوع آن بستگی دارد و از ۲ میلیون تا ۱۵ میلیون تومان متغیر است.

تعمیر شومینه شیشه‌ای در اصفهان

یکی از مدرن‌ترین شومینه‌ها، نوع شیشه‌ای است. برای طراحی این شومینه، در هر قسمت از آن می‌توانید از شیشه استفاده کنید. شیشه‌ای که در ساخت این شومینه استفاده می‌شود، از نوع سکوریت است و در برابر گرما و حرارت دستگاه، مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهد.

شومینه شیشه‌ای کمتر به تمیز کردن نیاز پیدا می‌کند و زیبایی خاصی را به دکوراسیون شما می‌دهد. گرمای تولیدی این نوع شومینه بالا است و می‌تواند محیط را به خوبی گرم کند. قیمت شومینه شیشه‌ای برای تعمیر شومینه در اصفهان به نوع آن بستگی دارد و از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

تعمیر شومینه آجری در اصفهان

از نام این شومینه پیداست که از آجر در ساخت آن استفاده می‌شود؛ به این صورت که اطراف شومینه را آجرها فرا گرفته‌اند. سبک‌های مختلفی از این نوع شومینه موجود هستند که شما می‌توانید بر اساس سبک دکوراسیون و سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

شومینه آجری بیشتر برای دکوراسیون‌های سنتی مناسب است و قیمت آن برای تعمیر شومینه در اصفهان بین از ۵/۱ میلیون تومان شروع می‌شود.

تعمیر شومینه آجری در اصفهان

 

 

 

تعمیر شومینه چدنی در اصفهان

در ساخت شومینه چدنی یا انگلیسی به طور یکپارچه از چدن استفاده می‌کنند. این نوع شومینه از کیفیت و زیبایی خاصی برخوردار است و برای دکوراسیون‌های کلاسیک و مدرن کاربرد دارد. شومینه چدنی چوبی و شومینه چدنی گازی از انواع رایج این شومینه به شمار می‌روند.

معمولاً قیمت شومینه چدنی از برخی از انواع دیگر بیشتر است. برای تهیه شومینه چدنی به طور تقریبی باید ۱۰ تا ۳۵ میلیون تومان را پرداخت کنید.

امیدواریم که تا اینجای کار خسته نشده باشید؛ چون به بخش مهمی از مقاله رسیده‌ایم. بعد از یک استراحت کوتاه، با مشکلات رایج شومینه و نحوه عیب‌یابی آن آشنا می‌شوید.

رایج‌ترین مشکلات شومینه

در فصول سرد سال که کاربرد سیستم‌های گرمایشی بیشتر می‌شود، عیب‌یابی دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین علت این بخش را به شناخت مشکلات رایجی که ممکن است برای انواع شومینه‌ها ایجاد شوند و در تعمیر شومینه در اصفهان مهم هستند، اختصاص دادیم.

پس اگر به دنبال شماره تماس تعمیرکار شومینه در اصفهان می‌گردید، دست نگه دارید! شاید مشکل به‌قدری‌که شما تصور می‌کنید، سخت نباشد و خودتان بتوانید آن را رفع کنید.

رایج‌ترین مشکلات شومینه

 

 

 

سروصدای شومینه

یکی از ایرادات فنی شومینه که ممکن است با آن مواجه شوید، سروصدای غیرعادی آن است. گاهی این صداها به طور مکرر قطع و وصل می‌شوند و می‌توانند آزاردهنده و نشان دهنده یک عیب مهم در دستگاه باشند. از علت‌های متداول سروصدای شومینه در زمان تعمیر شومینه در اصفهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خراب شدن شمعک
  • تجمع آلاینده‌ها روی شمعک
  • خرابی پیلوت

برای برطرف کردن این مشکل لازم نیست به دنبال یک نفر در میان لیست تعمیرکاران شومینه در اصفهان بگردید؛ چرا که خودتان هم می‌توانید دست به کار شوید. نکته اولی که در این زمینه باید در نظر بگیرید، تمیز کردن آلودگی‌هایی است که در شمعک جمع شده‌اند.

این آلاینده‌ها، مسیر جریان اکسیژن یا گاز را مسدود می‌کنند و اجازه نمی‌دهند تا این جریان به پیلوت یا شمعک برسد. پس تمیز کردن مکرر این بخش از شومینه به جلوگیری از بروز و حل این مشکل کمک شایانی می‌کند.

شعله‌ور نشدن شومینه

شومینه شما شعله‌ور نمی‌شود؟ ابتدا باید به نوع سوختی که مصرف می‌کند، توجه کنید؛ زیرا راه‌حل برطرف کردن انواع شومینه با هم متفاوت است. این مشکل بیشتر در شومینه‌های چوبی، گازی و برقی دیده می‌شود. پس ما هم تعمیر شومینه در اصفهان را با بررسی این مسئله و برای انواع چوبی، گازی و برقی ادامه می‌دهیم.

شعله‌ور نشدن شومینه چوبی

در صورتی که با شومینه چوبی خود مشکل دارید و نمی‌دانید که علت شعله‌ور نشدن آن چیست، ابتدا باید آن را به طور کامل بررسی کنید. عمده‌ترین دلایل شعله‌ور نشدن شومینه چوبی در زمان تعمیرات شومینه در اصفهان عبارت‌اند از:

  • عدم وجود اکسیژن کافی
  • مسدود شدن دودکش
  • دودکش سرد
  • کنده‌های مرطوب یا بزرگ
  • کوتاه بودن دودکش

شعله‌ور نشدن شومینه چوبی

 

 

 

شعله‌ور نشدن شومینه گازی

شومینه‌های گازی گزینه مناسبی برای ماه‌های سرد سال هستند؛ اما هر وسیله‌ای ممکن است به دلایل مختلف خراب شود و به تعمیر نیاز پیدا کند. علل متداول شعله‌ور نشدن شومینه گازی که در زمان تعمیر شومینه در اصفهان با آن مواجه می‌شوید؛ عبارت‌اند از:

  • خرابی چراغ پیلوت
  • ترموپیل معیوب
  • خراب شدن شیر گاز
  • کافی نبودن گاز شومینه

شعله‌ور نشدن شومینه برقی

اگر از شومینه برقی استفاده می‌کنید، ممکن است با مشکل احتراق روبرو شوید. این مشکل در زمان تعمیر شومینه به صورت سیار و حضوری اهمیت دارد. دلایل عمده این مشکل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تنظیم نبودن ترموستات
  • گرفتگی مشعل
  • خرابی باتری‌ها
  • مشکلات مربوط به سیم‌کشی
  • تراکم قسمت شیشه‌ای شومینه

قطع شدن گاز شومینه

گاهی مشکل قطع شدن گاز شومینه به مجموعه جرقه آن مربوط می‌شود؛ شمعک، لوله شمعک، ترموپیل و ترموکوپل از مهم‌ترین اجزای این مجموعه هستند. در واقع شما با نوعی سیستم احتراق سروکار دارید؛ بنابراین اگر تخصص لازم را ندارید، حتماً از یک استادکار تعمیر شومینه در اصفهان کمک بگیرید.

عمده‌ترین عواملی که باعث می‌شوند تا گاز در سیستم شومینه قطع شود، در ادامه با جزئیات توضیح داده شده‌اند.

قطع شدن گاز شومینه

 

 

 

مشکلات شمعک شومینه گازی

پس از چرخاندن کلید مشتعل، چراغ شمعک روشن می‌شود؛ این چراغ به رنگ آبی است. وقتی شعله به رنگ کاملاً زرد یا قرمز باشد، نشان دهنده آلوده بودن گاز دستگاه است. فرسودگی ترموکوپل یا خراب شدن ترموپیل از علل شایعی هستند که در قطع شدن گاز شومینه نقش دارند.

ابتدا لازم است تا پورت‌های مشعل را بررسی کنید. در صورتی که این پورت‌ها کثیف یا مسدود باشند، باید آن‌ها را تمیز یا رفع مسدودیت کنید؛ زیرا پورت‌های کثیف و مسدود منجر به ناهماهنگی در شعله‌های دستگاه می‌شوند.

مشکلات ترموپیل شومینه گازی

ترموپیل را باید توسط یک مولتی متر اندازه بگیرید؛ ترموپیل استاندارد دارای مقدار ولتاژ ۳۰۰ میلی ولت یا بالاتر است. اگر این مقدار از ۳۰۰ میلی ولت کمتر باشد، باید ترموپیل را تعویض کنید. در صورتی که در اندازه‌گیری ترموپیل مشکل دارید، می‌توانید از یک تکنسین تعمیر شومینه در اصفهان کمک بگیرید.

مشکلات ترموکوپل شومینه گازی

ترموکوپل را هم باید با یک مولتی متر آزمایش کنید؛ ولتاژ ۲۵ میلی ولت یا بیشتر نشان می‌دهد که ترموکوپل شما در شرایط خوبی قرار دارد. در صورتی که با مقداری کمتر از ۲۵ میلی ولت مواجه شدید، باید ترموکوپل خود را عوض کنید.

دود کردن شومینه

ممکن است به دلیل دود کردن شومینه خود به یکی از مراکز تعمیر شومینه در اصفهان مراجعه کنید. این مشکل آزاردهنده را می‌توانید با پیدا کردن علت اصلی به وجود آمدن آن رفع کنید. مهم‌ترین دلایل دود کردن شومینه که در شومینه‌های هیزمی دیده می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • استفاده از کلاهک غیراستاندارد برای دودکش
  • گرفتگی دودکش
  • حجم نامناسب هیزم
  • لوله دودکش نامناسب
  • مشکل دیوار پشت شومینه

دود کردن شومینه

 

 

 

هزینه تعمیر شومینه در اصفهان

در مواقعی که قادر به رفع مشکلات شومینه خود نیستید، باید از یک تکنسین کمک بگیرید. قیمت تعمیر شومینه در اصفهان به فاکتورهای مختلفی مانند: نوع خرابی، مدل شومینه، برند محصول و جایی که از آن خدمات دریافت می‌کنید، بستگی دارد.

تعرفه تعمیر شومینه در اصفهان را به همراه هزینه‌های مربوط به نصب و سرویس آن را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

خدمت هزینه
تعویض جرقه زن ۲۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض آجر نسوز ۱۵۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان
نصب ترموکوپل در شومینه گازی ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر شومینه ۲۵۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان
سرویس شومینه ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان

تعمیر برندهای شومینه در اصفهان

برندهای مختلفی در زمینه تولید و تعمیر شومینه در اصفهان فعالیت می‌کنند. در صورت خراب شدن شومینه خود می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های این برندها مراجعه کرده و سرویس و تعمیر دستگاه خود را از تعمیرکار متخصص شومینه بخواهید. در ادامه مطلب بیشتر با این برندهای آشنا می‌شوید.

تعمیر شومینه آراسته در اصفهان

شومینه برقی آراسته از جمله بهترین شومینه‌هایی است که تاکنون رضایت بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. اگر از این شومینه استفاده می‌کنید و قادر به عیب‌یابی و رفع مشکلات آن نیستید، نمایندگی تعمیر شومینه آراسته در اصفهان بهترین گزینه برای شما است.

تعمیر برندهای شومینه در اصفهان

 

 

 

تعمیر شومینه بیستون در اصفهان

بیستون یکی دیگر از برندهای باکیفیت شومینه برقی است و محصولات آن دارای استحکام خوبی هستند. این برند، شومینه‌های خود را در مدل‌ها و اندازه‌های متنوعی تولید می‌کند. برای رفع مشکلات مربوط به شومینه خود با تکنسین‌های نمایندگی تعمیر شومینه بیستون در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر شومینه ایران شرق در اصفهان

ایران شرق یکی از برندهای مطرح در تعمیر شومینه در اصفهان است؛ زیرا مدل‌های متنوع این شومینه گازی در بازار موجود هستند و طبیعتاً عیب‌یابی آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است در صورت بروز هر گونه مشکل به یکی از شعب نمایندگی تعمیر شومینه ایران شرق در اصفهان مراجعه کنید.

تعمیر شومینه آبسال در اصفهان

شومینه‌های دیواری آبسال طرف‌داران زیادی دارند؛ البته این برند در زمینه تولید مدل‌های مختلف شومینه گازی فعالیت دارد و کیفیت محصولات آن بالاست. نمایندگی تعمیر شومینه آبسال در اصفهان با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه‌ای برای تعمیر شومینه در اصفهان به شما کمک می‌کند.

تعمیر شومینه نیک کالا در اصفهان

نیک کالا را می‌توان با تولیدات بخاری و شومینه باکیفیت شناخت. این برند سال‌هاست که فعالیت مستمر دارد و محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کند. برای رفع مشکلات دستگاه خود و به منظور دریافت بهترین خدمات تعمیر شومینه در اصفهان به نمایندگی تعمیر شومینه نیک کالا در اصفهان مراجعه کنید.

تعمیر شومینه نیک کالا در اصفهان

 

 

 

تعمیر شومینه توان در اصفهان

شومینه گازی توان در دسته پرفروش‌ها قرار دارد و علاوه بر کیفیت بالا، دارای قیمت مناسبی هم هست. اگر تخصص کافی در زمینه تعمیر شومینه در اصفهان ندارید، این کار را به تکنسین‌های مجرب نمایندگی تعمیر شومینه توان در اصفهان واگذار کنید.

تعمیر شومینه پلار در اصفهان

یکی از محصولات گرمایشی که برند پلار تولید می‌کند، شومینه گازی آن است. نمایندگی تعمیر شومینه پلار در اصفهان بهترین انتخاب برای تعمیر شومینه در اصفهان است؛ زیرا تکنسین‌های متخصص دارد و تمامی خدمات آن دارای گارانتی معتبر هستند.

تعمیر شومینه مروارید سوز در اصفهان

از دیگر شومینه‌های گازسوز می‌توان به شومینه مروارید سوز اشاره کرد. نمایندگی تعمیر شومینه مروارید سوز در اصفهان امکان استفاده از خدمات تخصصی و دارای گارانتی را برای شما فراهم کرده و تعرفه‌های مناسبی دارد.

سؤالات متداول

  1. آیا شومینه‌های بدون دودکش بی‌خطر هستند؟

این شومینه‌ها به منظور کاهش خطرات دودکش طراحی شده‌اند. البته باید توجه داشته باشید که رعایت اصول و محدودیت‌های مربوط به این شومینه‌ها، شما را از تعمیر شومینه در اصفهان بی‌نیاز می‌کند و خطرات به صفر می‌رسند.

  1. هزینه سرویس شومینه در اصفهان چقدر است؟

این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما به طور میانگین می‌توان گفت که قیمت سرویس شومینه ۲۰۰۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

  1. آیا فشار هوای ساختمان منجر به دود کردن شومینه می‌شود؟

این مشکل در ساختمان‌های جدید بیشتر به چشم می‌خورد؛ زیرا عایق کاری خوبی دارند و فشار هوای رقابتی در محیط به وجود می‌آید. با باز کردن پنجره می‌توانید این مشکل را حل کنید و نیازی به متخصص تعمیر شومینه در اصفهان هم نخواهید داشت.

شارینو

با شروع فصل سرما، استفاده از سیستم‌های گرمایشی آغاز می‌شود و تعمیر آن‌ها اهمیت می‌یابد. تعمیر فن کویل در اصفهان، تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر موتورخانه در اصفهان و تعمیر شوفاژ در اصفهان از خدماتی هستند که ممکن است در ماه‌های سرد سال به آن‌ها نیاز پیدا کنید.

آیا درگیر بازسازی منزل خود هستید و نمی‌دانید که بهترین خدمات را از کجا دریافت کنید؟ نگران نباشید! با خدمات گچ‌کار ساختمان در اصفهان، کناف کار در اصفهان و نصب سقف کاذب در اصفهان به دکوراسیون دلخواه خود برسید.

همواره پیدا کردن پزشکان خوب کاری دشوار بوده و نیاز به اطلاعات کافی دارد. مقالات پزشک ارتوپد در اصفهان، پزشک زنان در اصفهان، پزشک پوست و مو و زیبایی در اصفهان، پزشکان قلب و عروق در اصفهان و پزشک مغز و اعصاب در اصفهان برای شما آماده شده‌اند تا راحت‌تر انتخاب کنید.

مراکز تفریحی اصفهان و نویسندگان اصفهان جزوی از تاریخ این شهر هستند؛ بی‌خود نیست که به اصفهان، نصف جهان می‌گویند. قدمت و تاریخ این شهر بسیار غنی و از دیرباز مورد توجه گردشگران خارجی بوده است.

برای صرف نهار یا شام در شهر اصفهان چه برنامه‌ای دارید؟ آیا بهترین رستوران‌های اصفهان را می‌شناسید؟ بهتر است قبل از انتخاب رستوران مورد نظر خود، سری به مقاله ما بزنید تا بهترین‌های اصفهان را مشاهده کنید.

سخن آخر

تعمیر شومینه در اصفهان یکی از خدماتی است که در فصول سرما اهمیت پیدا می‌کند؛ بنابراین این مقاله را به بررسی دقیق این موضوع پرداختیم. شیوه عیب‌یابی و رفع مشکلات شومینه را بررسی کردیم. البته توجه کنید که اگر مهارت کافی را در این زمینه ندارید، کار را به یک متخصص واگذار کنید تا دچار خسارات مالی و جانی نشوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *