باربری مینی سیتی 24 ساعته 7 روز هفته

باربری مینی سیتی

فهرست مطالب

اسباب‌کشی یک کار سخت و طاقت‌فرسا است و اگر با زمان‌بندی و طبق اصول و قواعد درست انجام نشود ممکن است مشکلاتی را در حین حمل ‌و نقل به وجود بیاورد. در همین راستا برای اثاث‌کشی منزل باید از افرادی استفاده کرد که نهایت دقت را در امر بسته‌بندی و حمل ‌و نقل وسایل منزل را داشته باشند.

شرکت باربری مینی سیتی به صورت تخصصی در زمینه اسباب‌کشی خدمات باربری را ارائه می‌دهد این شرکت با داشتن یک دهه سابقه درخشان در زمینه باربری و اتوبار و خدمات حمل بار در استان تهران به صورت تخصصی انجام می‌دهد.

 

باربری مینی سیتی تهران بصورت 24 ساعته در کل تهران و کرج آماده ارائه خدمات باربری به سراسر کشور

شرکت باربری مینی سیتی از افرادی متخصص و نیرومند برای حمل بار و بسته‌بندی وسایل منزل استفاده می‌کند افرادی که در شرکت باربری مینی سیتی خدمات حمل بار را انجام می‌دهند آموزش دیده و کاملاً مجرب هستند. این باربری باتجربه‌ای که در این چند سال اخیر در امر اسباب‌کشی منزل کسب کرده است می‌تواند بهترین خدمات اتوبار و باربری را در تهران به شما ارائه دهد، خدمات این شرکت را در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

باربری مینی سیتی تهران با یک تماس خیلی سریع اسباب کشی و حمل بار شرکتها و سازمانها را انجام میدهد

 

حمل بار به صورت درون‌شهری و برون‌شهری

شرکت باربری مینی سیتی باتجربه‌ای بالا در زمینه حمل بار و اثاث‌کشی منزل می‌تواند بهترین خدمات اتوبار را در تهران به شما ارائه دهد. خدمات حمل بار توسط خاورهای مسقف و موکت کاری شده انجام داده می‌شود که به دو صورت حمل بار درون‌شهری و حمل بار برون‌شهری این خدمات ارائه داده می‌شود، حمل بار توسط افرادی انجام داده می‌شود که به صورت کاملاً تخصصی در زمینه اثاث‌کشی منزل و حمل بار فعالیت خود را ارائه می‌دهند این اتوبار برای بارهای شما بهترین سرویس‌دهی را ارائه می‌دهد و شما را تا آخرین قدم همراهی خواهد کرد.

باربری مینی سیتی همیشه در دسترس با انواع کامیون مسقف و موکت کاری شده

شرکت باربری مینی سیتی برند برتر اتوبار در تهران است که می‌تواند به ‌بهترین روش ممکن این خدمات را برای شما به عمل آورد. همچنین برای حمل بار از خاورهای مسقف و موکت کاری شده‌ای استفاده می‌کنند که برای اسباب‌کشی منزل تهیه ‌شده‌اند و سعی بر این داشته‌اند که از خاورهای بزرگ استفاده کنند تا کلیه وسایل منزل شما با یک کامیون یک باره جابجا شوند.

خاطره به یاد ماندنی با باربری مینی سیتی اتفاق می افتد

 

بسته‌بندی اثاثیه منزل به سبک کشورهای اروپایی

شرکت باربری مینی سیتی برای بهبود سرویس‌دهی و کیفیت خدمات خود به صورت تخصصی در زمینه بسته‌بندی وسیل منزل نیز خدمات حمل بار را به صورت تخصصی ارائه می‌دهد.

خدمات بسته‌بندی به سبک کشورهای اروپایی و با روش استرچ رپ و بابل رپ انجام می‌شود. وسایلی که برای بسته‌بندی کردن وسایل منزل استفاده می‌شود شامل: کارتن، سلفون، چسب، و … خواهند بود، این باربری به صورت تخصصی بسته‌بندی را انجام داده و به صورت تخصصی در خدمت شما خواهد بود و کلیه وسایل منزل شما را بسته‌بندی خواهد کرد.

بسته بندی شیک و عالی و حمل بار و اثاثیه منزل و شرکتی در تهران با باربری مینی سیتی

 

خدمات مشاوره‌ای در باربری مینی سیتی

از زمانی که شما با باربری مینی سیتی تماس می‌گیرید مشاوران آنها که متخصص در زمینه اسباب‌کشی و مشاورانی هستند که ۱۰ سال سابقه در زمینه اسباب‌کشی دارند، می‌توانند بهترین مشاوره را در خصوص اسباب‌کشی منزل به شما ارائه دهند. این افراد به صورت شبانه‌روزی که به صورت شیفتی در باربری مینی سیتی فعالیت می‌کنند و می‌توانند به تمامی سؤالات شما در طول ۲۴ ساعت پاسخ صحیح را ارائه خواهند داد، این شرکت باربری کارشناسانی خوش ‌اخلاق و متخصص را برای مشاوره به شما ساکنان استان تهران ارائه خواهد داد.

بسته بندی عالی و جابجایی اسباب و وسایل منزل و شرکت در باربری مینی سیتی تهران

 

رضایت مشتریان باربری مینی سیتی

هدف تیم زحمت ش باربری مینی ستی ارائه خدمات باکیفیت، سرعت عمل و رضایت مشتریان در حوزه حمل و نقل است. آنها می‌خواهند بهترین خدمات را با کمترین هزینه به شما ارائه دهند. با توجه به این مسئله که باربری امری حساس و پردردسر است کارکنان حرفه‌ای و آموزش دیده آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد که یک خاطره خوب از اسباب کشی برای شما به جا بگذارند.

اسباب کشی یک کار سخت و دشوار است باربری مینی سیتی با ارائه یک برنامه ریزی دقیق و اصولی از اول کار با شما خواهند بود و با ارسال کارشناسان خبره به محل و ارائه یک مشاوره تخصصی، پرسنل خوش اخلاق و خوشرو، ارسال کارگر ماهر جهت بسته بندی و حمل اثاث منزل یا دفتر کار و ماشین آلات مجهز از قبیل کامیون، کامیونت، وانت بار و یا نیسان بار این کار سخت را برای شما آسان خواهند نمود. تمام هدف باربری مینی سیتی رضایت شما عزیزان است.

خیالی آسوده و راحت با باربری مینی سیتی

 

مزایای باربری مینی سیتی

شرکت باربری مینی سیتی تمام تلاش خود را  برای رسیدن به موقع کالا  همچنین سالم رسیدن آنها به مقصد می‌کند. استفاده از این باربری مزایای زیادی را به همراه دارد. به همین دلیل استفاده از باربری بهترین شیوه برای حمل ونقل کالاهاست.

صرفه جویی در هزینه های باربری:

ممکن است مشاغل وقت کافی برای تحقیق در مورد شرکتهای باربری، دریافت قیمت و یافتن بهترین نرخ برای حمل و نقل خود نداشته باشند. شرکت باربری مینی سیتی بهترین نرخ باربری را به شما ارائه می‌دهند.

بسته بندی اصولی کالا:

شرکت باربری مینی سیتی با به روزترین متدهای بسته بندی روز دنیا کالا و اثاثیه شما را بسته بندی خواهد کرد. تنها کافیست باربری مینی سیتی برا انتخاب کنید تا شما را در حمل و بسته بندی کالاهایتان یاری کنند.

سرعت بالا در اسباب‌کشی:

پرسنل کارآزموده شرکت باربری مینی سیتی با دقت و سرعت بالا کالاهای شما را بسته بندی کرده و تا مقصد حمل می‌کند و در صورت در خواست شما در چیدن کالاها کمکتان می‌کند.

بسته بندی شیک و حمل بار با خودروهای متنوع در باربری مینی سیتی

 

حمل بار در سرتاسر تهران با باربری مینی سیتی

شرکت باربری مینی سیتی به دلیل دارا بودن چندین تیم حمل بار که شامل افرادی با تجربه و کارآزموده هستند در محدوده‌هایی همچون شمال تهران، محدوده غرب تهران همچنین جنوب و شرق تهران نیز خدمات اسباب‌کشی را به آن دسته از مشتریان که در این محدوده‌ها ساکن هستند ارائه می‌دهد. شرکت باربری مینی سیتی در تهران سلامت و امنیت بار را تضمین می‌کند.

در هنگام حمل و نقل اثاثیه و جابجایی انواع بار ممکن است. اتفاقات غیرمنتظره‌ای بیفتد و به هر دلیلی، بار مورد نظر یا ماشین باربری آسیب ببیند. ارائه بیمه نامه باربری برای ماشین و تمام بار قبل از شروع فرآیند باربری باعث می‌شود که در صورت بروز هرگونه خسارت جانی و مالی، بسیاری از هزینه‌ها به مشتریان بازگردانده شود. اما از آنجا که در باربری مینی سیتی از بهترین شیوه‌های بسته‌بندی، حمل و انتقال بار استفاده می‌گردد، احتمال آسیب دیدن بار یا بروز هرگونه خسارت به حداقل کاهش می‌یابد.

باربری مینی سیتی تهران با انواع کامیون و کامیونت مسقف جهت ارسال به سراسر ایران

 

نحوه حمل بار در باربری مینی سیتی

برای شروع همکاری با باربری مینی سیتی به سادگی اطلاعات حمل و نقل خود را وارد کنید. سپس خود آنها کل فرآیند حمل و نقل را از جمله بارنامه، ارسال، رهگیری و موارد دیگر به صورت خودکار انجام خواهند داد. شما همچنین می‌توانید راه حلهای حمل و نقل خود را متناسب با انواع الزامات خاص لجستیک سفارشی سازی کنید. تیم باربری مینی سیتی به خوبی می‌دانند که رسیدن بار به درستی به مقصد نهایی خود چقدر مهم است و اطمینان از بسته بندی مناسب بار برای جلوگیری از آسیب بسیار ضروری است.

تشکر از شما که باربری مینی سیتی را به عنوان بهترین باربری برای حمل و نقل کالاهای خود انتخاب کرده‌اید. همچنین مراحل حمل بار در مینی سیتی به صورت زیر خواهد بود:

  • انتخاب سرویس حمل بار
  • درخواست حمل بار
  • مشاوره تخصصی
  • بسته بندی اثاثیه
  • برآورد و طبقه بندی بار شما
  • ایجاد محموله حمل بار و بارنامه
  • انتخاب ماشین برای حمل بار
  • حمل بار به مقصد مورد نظر
  • جابجایی اثاثیه در مقصد
  • پیگیری بار و موارد دیگر

باربری مطمئن، با سابقه، سریع و ارزان در محدوده مینی سیتی تهران

 

خدمات ارائه شده در باربری مینی سیتی

آب و هوای سرد در منطقه مینی سیتی می‌تواند کار اسباب کشی را با مشکل مواجه نماید. اما تیم حرفه‌ای باربری مینی سیتی با وضعیت آب و هوای این منطقه آشنایی کامل دارند. همچنین با علم کامل به مسیرها و جاده‌ها اقدام به اسباب کشی در این منطقه می‌نمایند. اتوبار و باربری مینی سیتی ارائه دهنده خدمات حمل بار در شمال تهران هستند که دیگر مناطق را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار داده‌اند.

از خدمات مهم باربری مینی سیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته‌های مخصوص حمل رختخواب و کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس و کارتنهای اسباب کشی با مقاومت و کیفیت بسیار بالا، در ابعاد و اندازه‌های مختلف را ارائه می‌نمایند تا بتوانید به راحتی و صحیح وسایل را بسته بندی کنید.
  • بسته بندی حرفه‌ای به سبک کشورهای اروپایی به صورت غیر قابل نفوذ (استرج رپ، بابل رپ) لازم به ذکر است با محول نمودن بسته بندی اثاثیه به تیم مینی سیتی، تمامی اثاثیه قبل از بسته بندی ضدعفونی می شوند و در زمان باز کردن اثاثیه در محل جدید نیز تمامی اثاث را برای شما ضدعفونی می نماییم تا آلودگی‌های محیطی از آن دور باشند.
  • استفاده از کارتن‌های ۵ لایه حجیم و محکم به صورت تضمینی که قابلیت تحمل وزن بالا را دارند.
  • ارائه بیمه نامه رسمی و معتبر
  • کارگر جهت بسته بندی و جابجایی اثاثیه، که این افراد بسیار متخصص هستند و آموزشهای لازم را دیده‌اند.
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی
  • خدمات بسته بندی

بسته بندی یکی از کارهای اولیه و مهم در اسباب کشی محسوب می‌شود که باید با رعایت یک سری اصول، بسته بندی انجام شود. اگر می‌خواهید خودتان در منزل بسته بندی اثاثیه را انجام دهید بهتر است قبل از شروع با مشاوران متخصص در باربری مینی سیتی تماس بگیرید تا مشاوران آنها تمام تجهیزات ضروری در بسته بندی را به شما معرفی کنند و نکات ضروری در بسته بندی را آموزش دهند.

اگر قصد دارید برای بسته بندی از یک باربری کمک بگیرید بهتر است از باربری مینی سیتی استفاده کنید. باربری ساقدوش با کادری مجرب و خوش اخلاق در تمام مراحل بسته بندی همراه شما عزیزان خواهند بود. تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی و لوازم بسته بندی برای اسباب کشی با یک پکیج کامل به شما کمک می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن کلیه اثاثیه خود را بسته بندی کنید.

اگر از تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی اتوبار مینی سیتی استفاده کنید هیچ اثاثیه بدون بسته بندی باقی نمی‌ماند زیرا باربری مینی سیتی برای بسته بندی هر نوع اثاثیه از لوازم بسته بندی برای اسباب کشی مخصوص خود استفاده می‌کند.

برای مثال با استفاده از تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی به راحتی می‌توانید:

  • ظروف شکستنی و لوازم حساس
  • وسایل تزئینی
  • شیشه و آینه
  • انواع لباس اعم از لباس های شب , مجلسی و کت شلوار
  • مبلمان و انواع کمد و بوفه
  • رختخواب
  • و … را به خوبی بسته بندی نمایید.

توصیه می‌شود برای داشتن یک اسباب کشی آسان و امن از بهترین تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی استفاده کنید. برای تهیه تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی و انواع لوازم بسته بندی وسایل برای اسباب کشی فقط کافی است با شرکت باربری مینی سیتی تمای بگیرید.

با خیال راحت و آسوده اسباب کشی منزل و شرکت خود را به باربری مینی سیتی بسپارید

 

تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی استاندارد

از مهم ترین لوازم و تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی در باربری مینی سیتی می‌توان به به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارتن حمل بار ۵ لایه برای اسباب کشی
  • رگال لباس و کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس
  • انواع بابل رپ یا ضد ضربه‌ها
  • استرچ رپ یا سلفون و پلاستیکهای حباب دار
  • چسب پهن و محکم
  • به همراه سایر تجهیزات بسته بندی برای اسباب کشی و لوازم بسته بندی برای اسباب کشی شامل ماژیک, برچسب و لیبل و … اشاره کرد.

باربری مینی سیتی کل خدمات اسباب کشی را ارائه می دهد.

 

ارائه بیمه نامه توسط باربری مینی سیتی

ترس اکثر خانواده‌ها در هنگام اسباب کشی، شکستن و یا آسیب دیدن وسایل منزلشان است و به همین دلیل دنبال باربری هستند که خدمات خود را به کمک کارگرانی حرفه‌ای و تجربه دیده ارائه دهند. اتوبار و باربری مینی سیتی با توجه به استرس و نگرانی خانواده‌ها تمام اثاثیه را قبل از بار زدن بیمه می‌کند تا در صورت هرگونه مشکلی بتواند خسارت آن را کامل پرداخت کند. بیمه نامه ارائه شده توسط باربری مینی سیتی از ابتدای اسباب کشی تا زمان تحویل بار و چینش اثاثیه اعتبار دارد.

مشتریان عزیز چنانچه در طول اسباب کشی از کارکنان باربری مینی سیتی راضی نبودید می‌توانید با مشاوران آنها در شرکت باربری مینی سیتی تماس بگیرید تا در اولین فرصت رسیدگی شود.

بر اساس این بیمه نامه چنانچه در طول اسباب کشی خطایی از طرف کارکنان باربری منی سیتی رخ دهد یا اثاثیه شما آسیب ببیند یا گم شود، باربری مینی سیتی مؤظف است خسارت آن را کامل پرداخت کند. اتوبار و باربری مینی سیتی از کارکنانی حرفه‌ای و خوش اخلاق بهره گرفته است و امید دارد بتواند خدماتی ارزنده به مشتریان خود ارائه دهد تا با رضایت کامل و با نامی خوب از باربری مینی سیتی یاد کنند.

باربری مینی سیتی، با سابقه‌ای درخشان تجربه‌ای بی نظیر در جابجایی برای شما، با ما تماس بگیرید

 

هزینه باربری

اتوبار و باربری مینی سیتی جهت رفاه حال همشهریان عزیز در تمام نقاط تهران و شهرستانها خدمات مشاوره‌ای را قبل از بار زدن ترتیب داده است تا از خدمات باربری و هزینه باربری به تهران و هزینه باربری تهران به شهرستان اطلاع داشته باشند. هزینه باربری در تمام باربری‌ها بر اساس پارامترهایی هم چون تعداد بار، نوع بار، تعداد کارگر، نوع کامیون و نیاز به خدمات بسته بندی محاسبه می‌شود. اتوبار و باربری مینی سیتی تمام تلاش خود را کرده است تا نرخ باربری را کمتر از نرخ باربری اتحادیه اعلام کند.

با باربری مینی سیتی تهران با خیالی آسوده بار خود را ببندید

 

سرعت و امنیت در خدمات باربری مینی سیتی

داشتن سرعت در حین کار تا اندازه‌ای قابل قبول است ولی در برخی مواقع موجب اتفاقاتی خواهد شد که غیر قابل جبران هستند؛ به طور مثال با آسیب دیدگی وسایل در حین کار با سرعت غیر قابل توجیه، ممکن است خسارات وارد شده به حدی باشد که حتی بیمه شدن وسایل هم کارساز نباشد.

باربری مینی سیتی در تهران با ارائه خدمات با کیفیت و داشتن نیروهای آموزش دیده در این زمینه، همچنین سرعت کار مناسب تا اندازه قابل قبول که سبب بروز اتفاقات ناگوار نشود در خدمت همشهریان تهرانی هستند و سعی بر این دارد که رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار دهد.

باربری مینی سیتی خدمات الکترونیکی نیز دارد که به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

بررسی عوامل مؤثر بر هزینه باربری

حجم بار: حجم بار یا همان وزن باری است که بر اساس محاسبه تن اولین عاملی است که در تعیین محاسبه هزینه باربری تأثیر دارد. با افزایش حجم بار با افزایش قیمت نیز مواجه خواهید شد.

نوع بار: وزن, نوع و جنس بار نیز روی میزان مصرف سوخت در هر خودرو نیز با توجه به مدل آن متفاوت است.

مسافت حمل بار: فاصله‌ای که محموله باید سفر کند نیز بر قیمت محموله به دلیل ارتباط مستقیم با هزینه ماشین و زمان کار راننده تاثیر می‌گذارد.

بسته بندی بار: از آنجا که نوع بار بر قیمت تعرفه تحمل تاثیر می‌گذارد، بسته بندی آن شرایط مشابهی دارد که نیاز به هزینه جداگانه‌ای برای خود دارند.

هزینه سوخت: نرخ سوخت نیز بسته به مدل سوخت مصرف شده توسط وسیله نقلیه محموله را افزایش می‌دهد. همچنین توجه داشته باشید که برخی از اتومبیلهای قدیمی‌تر مصرف سوخت بیشتری نسبت به مدلهای جدیدتر دارند.

نوع ماشین حمل بار: معمولاً بسته به وزن، نوع و ظرفیت بار انتخاب می‌شود. انتخاب هر یک از این اتومبیل ها دارای قیمتهای مختلفی هستند. هر کدام از ماشینهای باربری می‌تواند بسته به مدل بارگیری شما انتخاب شوند.

باربری مینی سیتی با کمترین قیمت در تهران و بصورت 24 ساعته در کل هفته و با سابقه بسیار خوب در منطقه

 

بسته بندی حرفه‌ای در مینی ستی

بسته بندی حرفه‌ای کلیه اثاثیه منزل توسط تیم مجرب و حرفه‌ای که باربری مینی ستی در اخیتار شما قرار می‌دهد، ریز تا درشت لوازم منزل و محل کار را برایتان به صورت منظم و حرفه‌ای بسته بندی می‌کنند.

بیمه نامه

از جمله خدمات متمایزی که شرکت باربری مینی سیتی به شما می‌دهد ارائه بیمه نامه معتبر است که کلیه لوازم منزل شما از زمان بارگیری تا چیدمان در منزل جدید تحت پوشش بیمه نامه قرار می‌گیرد.

باربری ارزان با مینی سیتی

شرکن باربری مینی سیتی به دلیل داشتن مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران، کلیه تعرفه‌های خود را زیر نظر اتحادیه محاسبه و به مشتریان ارائه می‌دهد به همین خاطر ارازن‌ترین قیمت را از آنها می‌گیرید.

با خیال آسوده اسباب کشی خود را به باربری مینی سیتی بسپارید.

 

سؤالات متداول

  1. در چه ساعاتی از روز می‌توان با باربری مینی سیتی تماس گرفت؟

باربری مینی سیتی بدون هیچ محدودیتی به صورت ۲۴ ساعته خدمات خود را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در هر مکان و زمانی با کارشناسان باربری مینی سیتی جهت رزرو نوبت تماس بگیرید.

  1. آیا شرکت باربری مینی سیتی در مورد ساعت فرستادن سرویسهایش خوش قول است؟

بله، ما به صورت ۲۴ ساعته در تلاشیم تا بهترین خاطره از یک جابجایی در ذهن شما بماند.

  1. آیا هزینه تجهیزات بسته بندی جدا حساب می‌شود؟

بله، در صورتی که بسته بندی و تهیه تجهیزات آن توسط باربری مینی سیتی انجام شود هزینه آنها طبق تعرفه‌های اتحادیه محاسبه خواهد شد.

باربری مینی سیتی در کل تهران خدمات ارائه میدهد و امکان ارسال به سراسر ایران

بسته بندی و اسباب کشی در کل تهران:

باربری باغ فیض

ظریف بار

باربری تهرانسر

باربری قیطریه

باربری کامرانیه

باربری پیروزی

باربری چیتگر

باربری زعفرانیه

باربری استاد معین

باربری آرژانتین

باربری البرز

باربری حکیم

باربری مرزداران

باربری دربند

باربری سعد آباد

باربری فرشته

باربری سعدی

باربری لویزان

باربری هروی

باربری فردوسی

باربری مهرآباد

باربری اسباب کشی

باربری گاندی

 

 

طراحی سایت اختصاصی باربری توسط تیم شارینو 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *