بهترین رستوران های سنندج

بهترین رستوران های سنندج 1401


با تمامی رستوران­های سنندج آشنا شوید.

فهرست مطالب

رستوران­ها و کافه­ ها در سال­های اخیر به مکان­ هایی برای تفریح تبدیل شده ­اند. تعداد زیادی از رستوران­ های با سابقه و جدید در سنندج مشغول به فعالیت هستند؛ بنابراین معرفی بهترین رستوران های سنندج به ساکنین این شهر و مسافران و گردشگران کمک می­کند تا تمام گزینه­ های پیش روی خود را بررسی کنند و از میان آن­ها مکان مورد علاقه خود را برای صرف غذا، نوشیدنی و گذراندن اوقاتی خوش، انتخاب کنند.

رستوران ­های سرپوشیده و روباز، کافه­ ها و فست­ فودی ­ها از جمله انواع رستوران­ های شهر سنندج هستند. هر یک از بهترین رستوران های سنندج ، امکانات و خدمات متفاوتی دارند. تنوع در منوها، فضای رستوران، امکانات جانبی مانند کتاب­های مختلف برای مطالعه و… همگی از امکانات این رستوران­ ها هستند. در پایان این مقاله و بعد از آشنایی با رستوران­ های سنندج می­توانید رستوران مورد علاقه­ تان را انتخاب کنید و اوقات خود را با خانواده، دوستان یا همکارانتان در آن­جا بگذرانید.

 

یک رستوران ایده‌آل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر انتخاب یکی از رستوران های سنندج از بین چندین رستوران برای شما سخت است، باید معیارهای خود را برای انتخاب مشخص کنید. این روزها رستوران تنها برای صرف غذا کاربرد ندارد، گذراندن اوقات فراغت یکی دیگر از مزایای رستوران‌ها است؛ بنابراین یک رستوران باید از هر لحاظ ایده‌آل باشد.

اما همان طور که می‌دانید، امکانات رستوران های سنندج با هم فرق دارند. همچنین سلایق مختلفی در انتخاب یک رستوران ایده‌آل و خوب وجود دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این مطلب به بررسی ویژگی‌های یک رستوران خوب بپردازیم؛ این ویژگی‌ها در ادامه آورده شده‌اند.

کیفیت غذاها در رستوران سنندج

حتماً تابه‌حال با این مشکل روبرو شده‌اید که به خاطر طعم بد غذا یا ناسالم بودن آن، دیگر هیچ گاه به رستوران مورد نظر مراجعه نکردید. اولین نکته‌ای که در انتخاب رستوران مورد توجه قرار می‌گیرد، نوع و کیفیت غذاهای آن است. غذاهای یک رستوران باید متنوع، لذیذ و سالم باشند تا بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند.

استفاده از مواد اولیه تازه، سرآشپزهای حرفه‌ای و رعایت بهداشت در زمان پخت غذا از مهم‌ترین عوامل دخیل در کیفیت غذا هستند. به همین دلیل توصیه می‌شود که برای انتخاب از میان رستوران های سنندج به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

فضای رستوران در سنندج

محیط رستوران باید آرام و دنج باشد و حس خوبی به مشتریان بدهد؛ زیرا مردم برای استراحت و دور شدن از هیاهوی روزمره به رستوران می‌آیند. استفاده از میز و صندلی‌های شیک، طراحی جذاب و پخش موسیقی ملایم می‌توانند در ایجاد حس خوب و افزایش رضایت مشتریان تأثیرگذار باشند.

برخی از رستوران های سنندج برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش، رستوران خود را در پشت بام‌های ساختمان‌های بلند و به شکل روف‌گاردن راه‌اندازی می‌کنند. نورپردازی هنرمندانه و استفاده از فواره و موارد مشابه هم به زیباتر شدن فضای رستوران کمک زیادی می‌کنند.

هزینه‌های مناسب در رستوران سنندج

مسلماً هزینه یکی از موارد مهم در انتخاب یک رستوران خوب است. رستورانی که تعرفه‌های نامناسبی برای غذاها و خدمات خود تعیین می‌کند، بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهد داد؛ حتی اگر کیفیت خدمات آن خوب باشد و سایر فاکتورهای مهم را رعایت کند.

دیگر آن دورانی که مردم تصور می‌کردند هر چه قیمت غذاها بیشتر باشد، کیفیت آن هم بالاتر است، گذشته و مردم با دید بازتری فاکتورهای مختلف را آنالیز می‌کنند. پس قیمت غذاها و هزینه‌ای که برای خدمات دریافت می‌شود باید منطقی باشد و در منوی غذا هم درج شود.

خدمات خوب

شما وقتی به یک رستوران می‌روید، انتظار دارید که چه خدماتی را دریافت کنید؟ هدف هر رستوران باید جلب رضایت مشتریان باشد و این امر با ارائه خدمات متنوع و مناسب امکان‌پذیر می‌شود. وقتی یک رستوران از کارکنان منظم، خوش برخورد و کاربلد استفاده می‌کند، ارائه خدمات هم با نظم بیشتری انجام می‌شود.

زمان رسیدن غذا سر میز هم اهمیت زیادی دارد؛ بسیاری از رستوران های سنندج به این موضوع توجه ویژه دارند و زمان سرو غذا را به حداقل رسانده‌اند.

رعایت اصول بهداشتی در رستوران های سنندج

با توجه به طبخ غذا در رستوران به صورت روزانه، محیط آن چربی و بوی مواد غذایی را به خود می‌گیرد و باید زود به زود تمیز شود. همچنین رعایت بهداشت از سوی کارکنان رستوران از اهمیت زیادی برخوردار است. بشقاب‌ها، قاشق و چنگال‌ها، میزها و… همواره باید تمیز و عاری از هر گونه گردوغبار و کثیفی باشند.

موقعیت مکانی مناسب رستوران های سنندج

احتمالاً شما هم ترجیح می‌دهید که در رستورانی غذا بخورید که در یک منطقه با دسترسی عالی واقع شده باشد. داشتن پارکینگ هم مهم است؛ برخی از رستوران های سنندج، پارکینگ ندارند و شما را با مشکل پارک خودرو مواجه می‌کنند. پس قبل از مراجعه به یک رستوران، موقعیت و پارکینگ آن را مورد بررسی قرار دهید.

برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق

همه خدماتی که در یک رستوران ارائه می‌شوند باید تحت نظر مدیر و با برنامه‌ریزی قبلی انجام شوند. هر گونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به برنامه‌ریزی یا داشتن یک برنامه غلط برای ارائه خدمات می‌تواند موجبات نارضایتی مشتریان را فراهم کند؛ زیرا هیچ کس دوست ندارد که غذایش دیر برسد و وقتی رسید، آن را سرد بخورد.

حضورت مدیریت مجموعه در رستوران می‌تواند نقش مهمی در کنترل و بالا رفتن کیفیت خدمات داشته باشد. این مزیت بر نحوه سرو غذاها، نظافت رستوران و برخورد کارکنان تأثیر دارد. در برخی از رستوران های سنندج به دلیل حضور مدیریت در رستوران و برنامه‌ریزی دقیق، ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

 

  •     معرفی رستوران مروارید سنندج

مروارید یکی از بهترین رستوران های سنندج و با سابقه است که غذاهای ایرانی در آن­جا طبخ می­شود. ساعات کاری این رستوران از ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ است. سفارش آنلاین غذا از طریق وب ­سایت مروارید امکان پذیر است و با پیک درب منزل یا محل کار شما ارسال می­شود.

رستوران مروارید سنندج

رستوران مروارید سنندج

آدرس: سنندج، بلوار نمکی، جنب بانک ملی

آدرس سایت: www.morvaridrestaurant.ir

صفحه اینستاگرام: morvarid.restaurant 

  •     معرفی کافه رستوران لیندو سنندج

موقعیت مکانی عالی و ویو زیبای این رستوران باعث شد تا در مدت زمان کوتاهی به یکی از شلوغ­ ترین و محبوب ­ترین رستوران­های سنندج تبدیل شود. لیندو دکوراسیونی چوبی و جذاب دارد و در دو طبقه ساخته شده است که طبقه دوم ویو بسیار زیبایی دارد. هم غذاهای ایرانی و هم انواع فست ­فود و نوشیدنی­ها در این کافه رستوران سرو می­شود. ساعات کاری این رستوران از ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ است.

رستوران لیندو سنندج

کافه رستوران سنندج

آدرس: سنندج، سه راه شالمان

صفحه اینستاگرام: lindofood

  •     معرفی کافه رستوران ایتالیایی چاو سنندج

منوی رستوران چاو هم غذاهای ایتالیایی و هم غذاهای ایرانی را شامل می­شود. کیفیت غذاهای ایتالیایی این رستوران عالی است و طرفداران زیادی دارد. غذاهای ایرانی هم طی چند سال گذشته به منوی چاو اضافه شده است. ساعات کاری رستوران چاو از ۱۲ تا ۱۵ و ۱۸ تا ۲۲:۳۰ است.

رستوران چاو سنندج

کافه رستوران سنندج

آدرس: سنندج، انتهای خیابان تکیه ­وچمن

صفحه اینستاگرام: ciao_food

 

سایر مقالات:

مراکز تفریحی سنندج

دندانپزشکی سنندج

مقالات پیشتهادی:

سینما بهمن سنندج

کافه های سنندج

 

  •     معرفی رستوران سنتی خان سنندج

رستوران سنتی خان، دکوراسیونی کاملاً سنتی دارد و انواع غذاهای ایرانی و سنتی در آن­جا طبخ می­شود. موسیقی کردی و فضای سنتی این رستوران گوشه ای از فرهنگ کردها را به نمایش می­گذارد و برای گردشگران بسیار جالب است. ساعات کاری این زستوران از ۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰ است.

رستوران خان سنندج

رستوران خان سنندج

آدرس: سنندج، میدان انقلاب، بازار طلافروشان

صفحه اینستاگرام: restoransonatikhan

  •     معرفی کافه رستوران پیزل (وگان) سنندج

برای کسانی که گیاه­خوار هستند یا کسانی که می­خواهند غذاها و نوشیدنی­های گیاهی را امتحان کنند، پیزل انتخاب بسیار خوبی است؛ زیرا تمام خوراکی­هایی که در این کافه رستوران سرو می­شوند، گیاهی هستند. پیزل از شنبه تا پنج­شنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۵ و ۱۷ تا ۲۱ به صورت بیرون بر سفارشات مشتریان را دریافت و برای آن­ها ارسال می­کند.

صفحه اینستاگرام: pizel_cafe

  •     معرفی کافه رستوران دژاوو سنندج

کافه رستوران دژاوو در پارک جنگلی آبیدر واقع شده است. قسمتی از رستوران سرپوشیده و قسمت دیگر آن به صورت روف گاردن طراحی شده و برای فصول گرم ­تر سال بسیار مناسب است؛ زیرا به دلیل واقع ­شدن در کوه آبیدر، ویو فوق­ العاده­ای دارد.

آدرس: سنندج، پارک جنگلی آبیدر، میدان برگ

صفحه اینستاگرام: _ dejavu_cr

  •     معرفی رستوران جهان نما سنندج

جهان نما یکی از بهترین رستوران های سنندج وبا سابقه است که با عملکرد خوب و کیفیت بالای غذاهای خود توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. غذاهای ایرانی و تعدادی غذای محلی در منو رستوران جهان نما به چشم می­خورد.

آدرس شعبه ۱: سنندج، خیابان طالقانی، روبروی دخانیات

آدرس شعبه ۲: سنندج، بلوار کردستان شمالی، بالاتر از پل مردوخ، جنب پست بانک

صفحه اینستاگرام: jahan.nama.resturant

  •     معرفی باغ رستوران لیاء سنندج

اگر به دنبال یک رستوران دلباز و در فضای باز هستید، باغ رستوران لیاء می­تواند گزینه مناسبی برای شما باشد و جز بهترین رستوران های سنندج میباشد. این رستوران پارکینگ اختصاصی دارد؛ بنابراین می­توانید با خیال راحت خودرو خود را پارک کنید و در کنار خانواده و دوستان از ویو زیبای رستوران لذت ببرید. لیاء با غذاهای ایرانی، سنتی و فست­ فودی پذیرای مشتریان خود است.

باغ رستوران لیا سنندج

باغ رستوران لیاء سنندج

آدرس: سنندج، ۵۰ متر بالاتر از پلیس راه همدان

صفحه اینستاگرام: lia_bagh_restaurant

  •     معرفی فست­ فود و پیتزا آناهیتا سنندج

پیتزا آناهیتا، قدیمی ترین فست ­فودی در سنندج است و به همین دلیل در این مقاله در کنار بهترین رستوران های سنندج معرفی میشوند. این فست فود پس از سال­ها سابقه درخشان، کیفیت غذاهای خود را در سطح بالا نگه داشته است. ساعات فعالیت پیتزا آناهیتا از ۸ صبح تا ۱۲ شب است. منوی این فست ­فودی صبحانه، نهار و شام را شامل می­شود.

فست فود آناهیتا

فست فود آناهیتا

آدرس: سنندج، خیابان آبیدر

آدرس سایت: www.anahitapizza.ir

صفحه اینستاگرام: pizza__anahita

 

مقاله پیشتهادی:

فروش عسل کردستان+ قیمت سال ۱۴۰۱

 

  •     معرفی کافه آدان سنندج

در معرفی بهترین رستوران های سنندج نمی­توان از کافه آدان غافل شد. این کافه با فضای دلنشین و غذاهای متنوع و باکیفیت، جای مناسبی برای گذراندن وقت با خانواده و دوستان است. تنوع منوی این کافه بسیار بالا است و بسیاری از غذاها، دسرها و نوشیدنی­ها را پوشش می دهد؛ بنابراین برای هر سلیقه و ذائقه ای مناسب است. ساعات کاری این کافه از ۱۱ تا ۱۴:۳۰ و ۱۸ تا ۲۲:۳۰ است.

کافه رستوران آدان

کافه رستوران آدان سنندج

آدرس شعبه ۱ : سنندج، خیابان آبیدر، خیابان معراج

آدرس شعبه ۲:سنندج، خیابان معراج (استیک هاوس)

آدرس شعبه ۳:سنندج، مبارک آباد، برج هیوالرد

صفحه اینستاگرام: adan_bistro و adan_steakhouse

  •     معرفی کافه زیتون سنندج

کافه زیتون از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر واقع شده است. یک ساختمان دو طبقه قدیمی با طراحی سنتی و بسیار دلنشین دارد. شما می­توانید هم در فضای باز حیاط و هم داخل ساختمان بنشینید. حیاط این کافه پر از گل­های شمعدانی است و حوضچه های مانند خانه های قدیمی دارد. داخل ساختمان به صورت مدرن ترین طراحی شده است. این کافه برای برپایی تولدهای دوستانه مکان بسیار مناسبی است.

آدرس: سنندج، میدان اقبال، اول خیابان حسن آباد

  •     معرفی رستوران خاطره خوب سنندج

خاطره خوب یکی از بهترین رستوران های سنندج است که سابقه چندین ساله دارد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در این رستوران به سفارش مشتری طبخ می­شود. بنابراین تاکنون توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

آدرس: سنندج خیابان حسن آباد، سه راهی شهید تعریف

  •     معرفی رستوران ایتالیایی دایان سنندج

رستوران دایان همان­طور که از نامش پیداست، انواع غذاهای ایتالیایی را در منوی خود دارد. بسیاری از غذاها به صورت گریل و بدون روغن طبخ می شود و برای کسانی که رژیم خاص غذایی دارند می تواند گزینه خوبی باشد. در این رستوران موسیقی زنده پخش می­شود و حس خوبی را به مشتریان منتقل می­کند. محیط رستوران دایان برای برگزاری مراسمات مختلف بخصوص تولدها بسیار مناسب است.

آدرس: سنندج، خیابان آبیدر، بالاتر از چهارراه صفری

صفحه اینستاگرام: resturant_dayan

  •     معرفی رستوران هتل جهانگردی سنندج

هتل جهانگردی از قدیمی ترین هتل­های سنندج است که در چند سال اخیر بازسازی شده و به یک هتل ۴ ستاره تبدیل شده است. این هتل، رستوران و کافی شاپ دارد و انواع غذاها در آن­جا سرو می­شود. به دلیل کیفیت خوب غذاها و فضای مناسبی که دارد، مراسمات مختلفی آن­جا برگزار می­شوند. از نظر موقعیت مکانی نزدیک مرکز شهر و پارک دیدگاه قرار دارد.

آدرس: سنندج، بلوار پاسداران، سه راه شالمان، جنب امور آب

  •     معرفی کافه رستوران غروب سنندج

یکی از بهترین رستوران های سنندج ، رستوران غروب فضایی زیبا و شیک دارد. غذاهای این رستوران به صورت سلف سرویس سرو می­شوند. رستوران غروب چشم­اندازی عالی دارد و مشرف به خیابان پاسداران است. در این کافه رستوران انواع غذاها و نوشیدنی­ها سرو می­شوند. به همین دلیل جز لیست بهترین رستوران های سنندج قرار میگرد.

آدرس: سنندج، خیابان پاسداران، طبقه فوقانی مجتمع تجاری کردستان

صفحه اینستاگرام: ghoroob.restaurant1

رستوران غروب سنندج

رستوران غروب سنندج

  •     معرفی رستوران هتل شادی سنندج

هتل ۵ ستاره شادی، یکی از بهترین رستوران های سنندجو  لوکس ترین هتل سنندج است. رستوران این هتل منوهای متنوعی دارد و غذاهای با کیفیتی را به صورت سلف سرویس سرو می­کند. ظرفیت سالن غذاخوری هتل شادی بالا است؛ بنابراین برای برگزاری مراسمات گوناگون مکانی شیک و مناسب است.

آدرس: سنندج، خیابان پاسداران، روبروی دانشگاه علوم پزشکی

صفحه اینستاگرام: shadihotel

 

مقاله پیشتهادی:

معرفی پزشکان تغذیه در سنندج

 

  •     معرفی فست ­فود پیتزا شهروند سنندج

اگه به جز بهترین رستوران های سنندج دنبال فست فودی عالی بگردید، پیتزا شهروند یکی از فست­ فود های با سابقه در سنندج است. کیفیت بالای غذاها و فضای دلنشین آن باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. شهروند خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می­دهد؛ شما می­توانید سفارش غذای خود را در مدت زمان کمی درب منزل تحویل بگیرید.

آدرس: سنندج، خیابان آبیدر

  •     معرفی کافه هنر سنندج

هنر یک کافه دنج و آرام است که در ساختمان سینما بهمن واقع شده است. وقتی برای تماشای فیلم به سینما بهمن می­روید و مایل هستید که یک نوشیدنی یا هر خوراکی دیگری را میل کنید، کافه هنر جای مناسبی است. این کافه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریان باز است.

آدرس: سنندج، خیابان فردوسی، سینما بهمن، طبقه دوم

  •     معرفی سفره خانه سنتی سیرانگاه سنندج

در ادامه معرفی بهترین رستوران های سنندج به رستوران سیرانگاه میرسیم. این رستوران از نظر موقعیت مکانی در پارک جنگلی آبیدر قرار دارد. انواع غذاهای سنتی و فرنگی، نوشیدنی­های سرد و گرم و قلیان در آن­جا سرو می شود؛ اما دلیل اصلی شهرت این سفره خونه، غذاهای سنتی آن است. این مکان به دلیل ویو مشرف به آبیدر و تنوع غذاهایش، توجه ساکنین سنندج و گردشگران را به خود جلب کرده است و محبوبیت زیادی دارد.

آدرس: سنندج، پارک جنگلی آبیدر

  •     معرفی سفره خانه سنتی کردستان

سفره خانه سنتی کردستان یکی از سفره خانه های مجهز در شهر سنندج و حتی غرب کشور به حساب می­ آید. این سفره­ خانه فضایی دلباز و آرام­بخش دارد. پارکینگ اختصاصی این رستوران، ظرفیت مناسبی دارد؛ بنابراین دغدغه پیدا کردن جای پارک را رفع می­کند و جز بهترین رستوران های سنندج قرار میگرد.

آدرس: سنندج، کمربندی بهشت محمدی، روبروی فنی­حرفه‌ای، جنب بستنی پاندا

صفحه اینستاگرام: sofrekhanekordestan

  •     معرفی رستوران سنتی دهکده سنندج

دهکده از بهترین رستوران های سنندج از لحاظ سنتی بودن است که غذاهای محلی هم در آن­جا طبخ می­شود. شهرت اصلی این رستوران به دلیل پخت غذاهای محلی و ایرانی با کیفیت بالا است. هر نوع غذایی به سلیقه و سفارش مشتری در این رستوران طبخ می­شود؛ از همین رو توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

آدرس: سنندج، ابتدای خیابان کشاورز، خیابان پست، کوچه سجادی ۲

صفحه اینستاگرام: dehkade_restorant

  •     معرفی رستوران ترک دنر سنندج

اگر به خوردن کباب ترکی یا همان دنر علاقه دارید، رستوران ترک دنر این امکان را برای شما فراهم کرده است. پخت انواع کباب­ها در این رستوران انجام می­شود و کیفیت کباب­های آن بسیار عالی است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این ترک دنر، واقع شدن آن در میدان اصلی شهر است.

آدرس: میدان اقبال، نبش خیابان ژاندارمری، جنب پل عابر پیاده

  •     معرفی فست ­فودی دورهمی سنندج

دورهمی یکی از فست ­فود های سنندج است که غذاهای با کیفیتی دارد. غذاهای خوشمزه، منوهای متنوع و فضای دلنشین این فست ­فودی باعث شده تا مشتریان بخواهند بار دیگر مزه غذاهای دورهمی را تجربه کنند. از جمله کنتاکی‌های مرغ دورهمی از مشهورترین غذاهای این فست فودی محسوب می‌شود.

آدرس: سنندج، میدان سنه دژ، ابتدای خیابان سید قطب

صفحه اینستاگرام: dorehami_fast_food_sna

  •     معرفی فست ­فودی بی­بار سنندج

بی­بار یک فست فودی با غذاهای متنوع است که قیمت­های مناسبی هم دارد. ساعات کاری این فست فود شنبه تا پنج­شنبه از ۱۲ تا ۱۴:۳۰ و همه روزه از ۱۸ تا ۲۲ است. بی­بار با وجود اینکه سابقه زیادی ندارد اما در همین مدت کم، رضایت مشتریان را کسب کرده است.

آدرس: سنندج، شهرک سعدی، بالاتر از چهارراه جام جم

صفحه اینستاگرام: bibarfastfood

  •     معرفی کافه پیتزا پسرخاله سنندج

کافه پیتزا پسرخاله یک فست فودی پرطرفدار در سنندج است که امکان سرویس درب منزل را برای مشتریان خود فراهم کرده است. یکی دیگر از امکانات پیتزا پسرخاله، اسکن منو کافه از طریق گوشی موبایل است.

کافه پیتزا پسرخاله

کافه پیتزا پسرخاله

آدرس: سنندج، روبروی کوچه خرم کردستانی

صفحه اینستاگرام: cafepesarkhale

  •     معرفی فست فود حسن غول سنندج

به جز بهترین رستوران های سنندج در این مقاله فست فود هارو به شما معرفی کردیم. حسن غول :دلیل این نامگذاری، پرملات بودن برگرها و ساندویچ های آن است. صاحب این فست فودی حسن کی­خسروی است؛ بنابراین نام حسن غول را بر این فست فود گذاشته­اند. شهرت حسن غول به قدری است که به برند تبدیل شده است و افراد زیادی برای امتحان کردن مزه ساندویچ های آن به این فست فود می­روند.

آدرس: سنندج، میدان اوراز، ابتدای بلوار امیریه

صفحه اینستاگرام: hassan_ghool_official

  •     معرفی مسترگرد (خانه پیتزا) سنندج

در پایان معرفی بهترین رستوران های سنندج ، مسترگرد یا خانه پیتزا بررسی می­شود. مسترگرد یک فست فودی بسیار معتبر است که یکی از شعب های آن در سنندج واقع شده است. در این فست فودی بهترین پیتزاها، ساندویچ ها و پاستاها به روش اصلی ایتالیایی آن­ها طبخ می­شوند. ساعات کاری مسترگرد از ۹ صبح تا ۱۲ شب است.

فست فود مسترگرد سنندج

فست فود مسترگرد سنندج

آدرس: سنندج، خیابان جام جم، نبش کوچه سوم، طبقه همکف ساختمان نمای چوبی

صفحه اینستاگرام: mrgerdfood

کلام پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های سنندج پرداختیم. انواع رستوران ­ها، کافه ­ها و فست­فودی­ های روباز و سرپوشیده معرفی شدند؛ هم­چنین امکانات و آدرس هر کدام به تفکیک بررسی شدند تا بتوانید با شناخت بیشتری دست به انتخاب بزنید.

 همچنین میتوانید با مطالعه سایر مقالات در سایت شارینو انواع خدمات و آدرس های اماکن اداری، خدماتی و تفریحی را پیدا کنید.

شما کاربران عزیز میتوانید با مراجعه به سایت شارینو از سایر خدمات آن استفاده کنید از جمله :

طراحی سایت

طراحی اپلیکیشن

سئو در سنندج

تولید محتوا

پشتیبانی اینستاگرام

طراحی و ساخت تیزر

طراحی پوستر

طراحی لوگو

تعمیر لباسشویی در سنندج
تعمیر تلویزیون در سنندج
تعمیر یخچال در سنندج

۲۶ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *