تعمیر آبگرمکن در یزد

تعمیر آبگرمکن در یزد

تعمیر آبگرمکن در یزد باتوجه‌به ضروری بودن استفاده از این سیستم گرمایشی در زندگی روزمره افراد، از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید حتماً توسط تعمیرکار آبگرمکن در یزد انجام شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که متوجه شوید که آبگرمکن شما آب را بیش از حد گرم می‌کند یا به طور ناگهانی خاموش می‌شود.

در مواجه با این‌گونه مشکلات لازم است در اسرع وقت با استفاده از خدمات تعمیر تخصصی آبگرمکن در یزد نسبت به رفع ایرادات آبگرمکن خود به بهترین شیوه اقدام نمایید. لازم است پیش از تماس با تعمیرکار از نکات مهمی‌ در زمینه تعمیر آبگرمکن در یزد آگاه باشید تا بتوانید کیفیت تعمیر دستگاه خود را افزایش دهید؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تعمیر آبگرمکن در یزد

 

 

 

قطعات آبگرمکن در یزد

آبگرمکن از مهم‌ترین سیستم‌های گرمایشی است که در انواع مختلف مورداستفاده عموم مردم قرار دارد و آب را برای مصارف خانگی گرم می‌کند. شناخت مهم‌ترین قطعات آبگرمکن کمک می‌کند با نحوه کارکرد این سیستم آشنا شده و بتوانید در زمان بروز مشکلات، برخی از آن‌ها را خودتان حل کرده یا تا حدودی مشکل را عیب‌یابی کنید.

آبگرمکن از قطعات مختلفی تشکیل می‌شود و هریک از آن‌ها وظیفه مهمی‌ بر عهده دارند. این قطعات با همکاری یکدیگر عملکرد کلی آبگرمکن را شکل می‌دهند و آب را گرم می‌کنند. در ادامه درمورد مهم‌ترین قطعات سازنده آبگرمکن که در زمینه تعمیر آبگرمکن در یزد حائز اهمیت هستند صحبت می‌کنیم.

قطعات آبگرمکن در یزد

 

 

 

کلاهک تعدیل

از مهم‌ترین قطعات آبگرمکن می‌توان به کلاهک تعدیل اشاره کرد. این کلاهک از جنس ورق فولادی است و در بالا‌ترین قسمت آبگرمکن و در بالای مبدل گرمایی قرار دارد. این بخش محصولات حاصل از احتراق آبگرمکن را از بخش وسط و هوا را از قسمت‌های کناری به درون هواکش آبگرمکن می‌فرستد.

با حرکت کلاهک تعدیل سرعت مکش هواکش کم شده و در عوض بازدهی آن افزایش پیدا می‌کند. کلاهک تعدیل نقش بسیار مهمی‌ در کارکرد آبگرمکن دارد و وظیفه آن افزایش راندمان آبگرمکن است. قیمت این قطعه در مراکز تعمیر آبگرمکن در یزد از ۶۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

مبدل حرارتی

مبدل حرارتی در آبگرمکن سبب افزایش تبادل گرما  می‌شود و این قطعه از لوله یا کویل مسی و چند پره تشکیل می‌شود. این پره‌ها سطح تبادل گرمایی را بالا می‌برند. آب با عبور از لوله‌های مسی و با کمک شعله‌های گرم، داغ می‌شود.

مبدل حرارتی زیر کلاهک تعدیل، بالای لوله آب گرم و رگلاتور قرار دارد. قیمت مبدل حرارتی در مراکز تعمیر آبگرمکن یزد از ۱۵۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

سوپاپ اصلی گاز

وظیفه سوپاپ باز و بسته کردن مسیر گاز در زمان بسته‌شدن آب به رابط چند راهه است. در این صورت وقتی که آب گرم باز یا بسته می‌شود، باز و بسته کردن مسیر عبور گاز به چند راهه مشعل بر عهده سوپاپ اصلی گاز است. قیمت این قطعه در کارگاه تعمیر آبگرمکن در یزد از ۳۰۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰ تومان است.

سوپاپ اصلی گاز

 

 

 

رگلاتور آب

در میان قطعات آبگرمکن این قطعه از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیرا خروج آب و فشار خارج‌ شدن آن را ثابت نگه می‌دارد. این تنظیم میزان ربطی به تغییرات فشار ندارد.

رگلاتور از بخش‌های مختلفی همچون شیپوره، شیر احتراق، سوپاپ آب شیر، تنظیم‌کننده دمای آب، قاب برنجی و غیره تشکیل می‌شود. قیمت رگلاتور آب آبگرمکن در مراکز تعمیر آبگرمکن در یزد حدود ۶۰۰۰۰۰ تومان است.

شیر پروانه‌ای

این شیر قطعه‌ای است که محدودکردن و تنظیم میزان گاز ورودی به رگلاتور و رابط چند راهه را بر عهده دارد. قیمت شیر پروانه‌ای آبگرمکن در حوزه تعمیر آبگرمکن در یزد از ۶۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

لوله دیافراگم

لوله دیافراگم مسیر تخلیه آب پشت دیافراگم است. وظیفه اصلی لوله دیافراگم، خالی و پر کردن آبی است که در پشت دیافراگم تجمع یافته و باقی می‌ماند. تنها مسیر ارتباطی که بین بالا و پایین در محفظه دیافراگم وجود دارد این لوله دیافراگم است.

این لوله با اینکه بسیار کوچک است؛ اما نقش بسیار زیادی در روشن‌شدن آبگرمکن شما دارد. قیمت این قطعه در نمایندگی تعمیرات آبگرمکن در یزد از ۵۰۰۰۰ تومان است.

ترموکوپل

زمانی که دو فلز غیرهمجنس به‌صورت خاصی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و به هم متصل شوند، ترموکوپل ایجاد می‌شود. محل اتصال این دو فلز توسط یک شعله گرم می‌شود و ولتاژی ایجاد می‌شود که سیم‌پیچ را تحریک می‌کند تا شیر مغناطیسی را باز کند.

راه عبور گاز در آبگرمکن فقط تا زمانی باز است که شعله روشن باشد و شیر مغناطیسی نیز باز باشد. درنتیجه با خاموش‌شدن شعله، جریان برق نیز سریع قطع می‌شود و نیروی کشسانی فنر مسیر گاز را مسدود می‌کند. قیمت ترموکوپل آبگرمکن در مراکز تخصصی تعمیر آبگرمکن در یزد از ۴۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

ترموکوپل

 

 

الکترود جرقه‌زن

از دیگر قطعات مهم آبگرمکن در زمینه تعمیر آبگرمکن در یزد می‌توان به الکترود جرقه‌زن اشاره کرد که وظیفه جرقه‌زدن و روشن‌کردن شعله اصلی آبگرمکن را بر عهده دارد. بدنه این قطعه چینی است و میله پرتاب الکترون، در داخل آن قرار گرفته است. لرزش و ترک‌خوردن این قطعه نشانه‌ای از فرارسیدن زمان تعویض آن است.

اگر این قطعه معیوب باشد و تعویض نشود، سبب ایجاد اتصالی می‌شود؛ زیرا الکترون‌ها به‌جای مشعل روی بدنه پرتاب می‌شوند. قیمت این قطعه آبگرمکن ۴۸۰۰۰ تومان است.

کلید مبدل حرارتی

این کلید به شکل عمودی در آبگرمکن قرار می‌گیرد و در واقع سنسور دمای مبدل حرارتی محسوب می‌شود. کلید‌های حرارتی کلاهک تعدیل و مبدل حرارتی آبگرمکن به شکل مجموعه و سری بسته می‌شوند و در صورت قطع‌شدن هریک از آن‌ها، آبگرمکن روشن نمی‌شود. قیمت کلید مبدل حرارتی در زمینه تعمیرات آبگرمکن در یزد از ۲۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

رایج‌ترین مشکلات آبگرمکن

آبگرمکن‌ها از پرکاربرد‌ترین لوازم‌خانگی هستند که ساعت‌های زیادی را در روز مشغول به کار هستند و طبیعتاً بعد از مدتی ممکن است دچار ایرادات و مشکلات مختلف شوند و به تعمیر آبگرمکن در یزد نیاز پیدا کنند. در این بخش از مطلب درباره برخی از رایج‌ترین مشکلات آبگرمکن‌ها و روش حل آن‌ها صحبت می‌کنیم.

رایج‌ترین مشکلات آبگرمکن

 

 

 

خاموش‌شدن آبگرمکن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمانی که در حمام هستید و می‌خواهید برای رفع خستگی یک دوش آب گرم بگیرید متوجه شوید که آبگرمکن خاموش شده و روشن نمی‌شود. از مهم‌ترین علل ایجاد این مشکل مهم می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • خرابی مشعل
  • خرابی شمعک
  • ایراد در واشر دیافراگم آبگرمکن
  • خراب‌شدن ترموکوپل
  • کم‌شدن فشار گاز یا آب ورودی

این ایراد از اساسی‌ترین و مهم‌ترین مشکلات به وجود آمده در سیستم آبگرمکن‌ها به شمار می‌آید و لازم است به‌منظور رفع آن حتماً در اسرع وقت با استادکار تعمیر آبگرمکن در یزد تماس حاصل کنید؛ زیرا تعمیر اقلام گازسوز از حساسیت بالایی برخوردار است و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند خطرآفرین باشد.

گرم‌نشدن آب آبگرمکن

از دیگر مشکلات شایع آبگرمکن می‌توان به گرم‌نشدن آب اشاره کرد. البته لازم به ذکر است در برخی مواقع این موضوع ناشی از به وجود آمدن ایراد خاصی نیست و تنها آبگرمکن خاموش شده است. پس پیش از هر اقدامی‌ لازم است بررسی کنید که آبگرمکن شما روشن است یا خیر.

گرم‌نشدن آب آبگرمکن ممکن است علت‌های مختلفی داشته باشد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد. این دلایل شامل موارد زیر هستند:

  • تجمع رسوب در مخزن و قطعات آبگرمکن: گاهی ممکن است در آبگرمکن‌های زمینی یا ایستاده لایه ضخیمی از رسوب ایجاد شود که لازم است حتماً از بین برود. تجمع بیش از اندازه رسوب در آبگرمکن می‌تواند بسیار خطرناک باشد. درنهایت برای رفع مشکل گرم‌نشدن آب آبگرمکن حتماً این مورد را بررسی کنید.
  • ایجاد رسوب در سر دوش حمام یا لوله‌های ساختمان: بالارفتن دمای آب تا ۶۵ درجه سانتی‌گراد سبب ایجاد رسوب در لوله‌ها و سردوش حمام می‌شود و درنتیجه جلوی جریان آب گرم را در آبگرمکن می‌گیرد.
  • رسوب گرفتن مبدل‌های حرارتی آبگرمکن: از دیگر مواردی که تعمیرکار تعمیر آبگرمکن در یزد بررسی می‌کند می‌توان به وجود رسوب در مبدل‌های حرارتی اشاره کرد. برای رفع این مشکل لازم است از اسیدشویی استفاده نمایید.
  • تنظیم نبودن حرارت آبگرمکن: گاهی وقت‌ها ممکن است بدون اینکه شما متوجه شوید درجه حرارت آبگرمکن شما از تنظیم خارج شود و درنتیجه با قرارگرفتن در یک دمای نادرست آب گرم نمی‌شود.
  • خرابی دیافراگم آبگرمکن: دیافراگم از اصلی‌ترین قطعات آبگرمکن است که در روشن و خاموش‌شدن آبگرمکن نقش دارد. با توجه به اینکه آبگرمکن بر اساس فشار آب کار می‌کند، کارکرد دیافراگم اهمیت بالایی دارد و در صورت خرابی لازم است توسط تکنسین تعمیر آبگرمکن در یزد تعویض شود.

گرم‌نشدن آب آبگرمکن

 

 

 

تغییر رنگ آب خروجی

از دیگر مشکلاتی که در زمینه تعمیر آبگرمکن در یزد حائز اهمیت است می‌توان به تغییر رنگ آب آبگرمکن اشاره کرد. علت اصلی بروز این مشکل اکسیدشدن لوله‌های آبگرمکن است. برای رفع این موضوع لازم است لوله‌ها را تعویض کرده و آبگرمکن را رسوب‌زدایی کنید.

اگر خود شما توان انجام این کار‌ها را ندارید، حتماً از متخصص تعمیر آبگرمکن در یزد کمک بگیرید. البته گاهی نیز مشکل از آبگرمکن نیست و لوله‌کشی منزل ایراد دارد. چنانچه آب گرم و سرد هر دو دچار تغییر رنگ شده‌اند، تمام لوله‌کشی ساختمان شما دچار مشکل شده است.

سرد و گرم‌ شدن آب

 بسیاری از افراد به دلیل سرد و گرم شدن مداوم آب آبگرمکن به مراکز تعمیر آبگرمکن در یزد مراجعه می‌کنند. می‌توان گفت اگر توان شعله آبگرمکن شما به علت سرویس نشدن کاهش پیدا کرده باشد، این مشکل روی می‌دهد. گاهی نیز لازم است اسیدشویی آبگرمکن انجام شد تا این مشکل رفع شود.

علت نیاز به اسیدشویی این است که ممکن است تجمع جرم و رسوب زیاد در طی زمان باعث ایجاد این مشکل شده باشد و در سرویس دوره‌ای به آن توجه نشده باشد. از دیگر دلایل سرد و گرم شدن آب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب نبودن لوله‌کشی ساختمان
  • گرم نشد آب مخزن آبگرمکن
  • کافی‌نبودن فشار آب ورودی
  • کم‌بودن شعله

صدا‌های غیرعادی آبگرمکن

آبگرمکن شما ممکن است به دلایل مختلف صدا‌های غیرمتعارف و غیرطبیعی از خود تولید کنند که سبب نگرانی شما می‌شود. بهترین تعمیرکار آبگرمکن در یزد در این زمینه تخصص و تبحر کافی دارد و با دقت بالا به صدا‌های آبگرمکن گوش می‌دهد و آن‌ها را عیب‌یابی می‌کند. از مهم‌ترین صدا‌های غیرعادی آبگرمکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدای انفجار: صدای انفجار معمولاً به دلایلی همچون خرابی پمپ، تنظیم نبودن الکترود جرقه‌زن، خرابی شیر برقی رسوب گرفتن مدار حرارتی و غیره ایجاد می‌شود. این مشکل با هواگیری، تنظیم الکترود و تعویض شیر برقی قابل‌حل است.
  • سوت کشیدن: این صدا در اثر علل مختلفی ایجاد می‌شود و تشخیص آن‌ بر عهده تعمیرکار کارگاه تعمیر آبگرمکن در یزد قرار دارد. این دلایل عبارت‌اند از ورود هوا به کوره آبگرمکن، تجمع رسوب در پروانه پمپ و کافی‌نبودن روغن در بلبرینگ.
  • تق‌تق کردن: معمولاً این نوع صدا به دلیل هوا گرفتن یا رسوب گرفتن مدار گرمایش آبگرمکن ایجاد می‌شود و برای رفع آن لازم است آبگرمکن شما توسط تعمیرکار آبگرمکن در یزد هواگیری یا رسوب‌زدایی شود.

صدا‌های غیرعادی آبگرمکن

 

 

 

سوراخ‌شدن مخزن آبگرمکن

از دیگر مشکلات متداول در زمینه تعمیر آبگرمکن در یزد می‌توان به آسیب‌دیدن مخزن آبگرمکن اشاره کرد. برای حل این مشکل باید اتصالات آبگرمکن آب‌بندی شوند و گاهی لازم است مخزن جوشکاری یا لحیم‌کاری شود. چنانچه نشتی مخزن آبگرمکن شما شدید نباشد، تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبگرمکن در یزد می‌تواند با استفاده از خمیر اپوکسی مشکل را حل کند.

خود شما نیز می‌توانید بعد از بررسی لوله‌های متصل به مخزن و وجود نشتی در آن‌ها از چسب‌های نشتی گیر که در فروشگاه‌های ابزار و مصالح وجود دارند استفاده کنید. البته علت نشتی آبگرمکن می‌تواند فرسودگی و خرابی شیر تخلیه نیز باشد؛ بنابراین، اولین گام بررسی شیر تخلیه آبگرمکن است.

نشتی گاز

نشتی گاز آبگرمکن از مهم‌ترین و خطرناک‌ترین ایرادات آبگرمکن است که می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. اگر متوجه نشتی گاز آبگرمکن خود شدید، فوراً با بهترین تعمیرکار تعمیر آبگرمکن در یزد تماس بگیرید و مشکل را با او در میان بگذارید. موارد زیر از مهم‌ترین علت‌های نشتی گاز آبگرمکن به شمار می‌آیند:

  • شل‌شدن پیچ هواگیری
  • خرابی واشر شیر گاز
  • سوراخ‌شدن رابط شمعک
  • شل‌شدن مهره شمعک
  • خرابی واشر خروجی رگلاتور به شمعک
  • ترک‌خوردن بدنه رگلاتور
  • خرابی اورینگ

تعمیر انواع آبگرمکن در یزد

آبگرمکن‌های مختلفی در بازار وجود دارند که خریداران با توجه به نیاز و بودجه مالی خود هریک از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید در ادامه با معروف‌ترین و رایج‌ترین برند‌هایی که در بازار آبگرمکن وجود دارند و تعمیرات تخصصی آبگرمکن در یزد برای آن‌ها ارائه می‌شود آشنا شوید.

تعمیر انواع آبگرمکن در یزد

 

 

 

تعمیر آبگرمکن بوتان در یزد

برند بوتان یکی از معروف‌ترین برند‌های ایرانی تولیدکننده انواع شوفاژ، پکیج، آبگرمکن و غیره است که می‌توان محصولات آن را در بسیاری از خانه‌های ایرانی مشاهده کرد. این برند در سال‌های فعالیت خود با کیفیت بالای تولیدات خود توانسته است جایگاه مناسبی در بین رقبا کسب کند.

اگر از آبگرمکن‌های برند بوتان استفاده می‌کنید و اخیراً متوجه بروز اختلالات مختلف در روند کارکرد آبگرمکن خود شد‌ه‌اید، لازم نیست نگران باشید؛ می‌توانید در اسرع وقت از طریق تماس با نمایندگی تعمیر آبگرمکن بوتان در یزد دستگاه خود را تعمیر کرده و مشکل را رفع کنید.

این نمایندگی با برخورداری از بهترین متخصصان تعمیر آبگرمکن در یزد و به‌روزترین امکانات آماده است تا باکیفیت‌ترین خدمات حوزه تعمیر انواع آبگرمکن در یزد را به شما ارائه کند.

تعمیر آبگرمکن ایران شرق در یزد

از دیگر خدمات تعمیر آبگرمکن در یزد می‌توان به تعمیرات آبگرمکن‌های ایران شرق در یزد اشاره کرد. آبگرمکن‌های ایران شرق از بهترین و باکیفیت‌ترین آبگرمکن‌های ایرانی هستند که تا سالیان سال می‌توانند نیاز افراد خانواده را به سیستم گرمایشی برطرف نمایند.

اما این آبگرمکن‌ها نیز مانند سایر آبگرمکن‌ها ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلات اساسی شده و به خدمات تعمیر و سرویس آبگرمکن در یزد نیاز پیدا کنند. در این شرایط بهترین کار استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر آبگرمکن ایران شرق در یزد است.

می‌توانید با خیال راحت آبگرمکن خود را به این مرکز تخصصی سپرده و در اسرع وقت آن را صحیح‌وسالم تحویل بگیرید.

تعمیر آبگرمکن ایران شرق در یزد

 

 

 

تعمیر آبگرمکن ارج در یزد

آبگرمکن‌های برند ارج نیز ممکن است مانند بسیاری از آبگرمکن‌ها پس از مدتی دچار اختلال شده و سروصدا تولید کنند یا آب را به طور استاندارد گرم نکنند. کاملاً مشخص است که این مشکلات می‌توانند زندگی روزمره شما را تحت‌تأثیر قرار داده و شستشو یا استحمام را دچار مشکل کنند.

حال بهترین راه‌حل برای رفع ایرادات آبگرمکن ارج چیست؟ مطمئناً اگر با نمایندگی تعمیر آبگرمکن ارج در یزد تماس بگیرید، نتیجه بهتری دریافت کرده و آبگرمکن خود را با بهترین کیفیت و قیمت تعمیر می‌کنید. تعمیر یا سرویس آبگرمکن‌های ارج نیازمند دانش و تخصص بالایی است که در کادر مجرب این نمایندگی می‌توانید این ویژگی‌ها را به‌خوبی بیابید.

علاوه بر این می‌توانید به هنگام نصب آبگرمکن در یزد از خدمات این نمایندگی با در زمینه نصاب آبگرمکن در یزد بهره‌مند شوید و به شیوه اصولی و استاندارد آبگرمکن خود را نصب و راه‌اندازی کنید.

تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در یزد

آبگرمکن سپهر الکتریک در انواع مختلف ایستاده و دیواری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و از توان و ظرفیت مناسبی برخوردار است. اگر از محصولات این برند استفاده می‌کنید و فکر می‌کنید آبگرمکن شما نیاز به عیب‌یابی و تعمیر دارد، لازم نیست نگران باشید ما بهترین راه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تنها کافی است با شماره نمایندگی تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در یزد تماس بگیرید و از تعمیرکاران حرفه‌ای این مرکز کمک بخواهید. این متخصصان در اسرع وقت خود را به محل رسانده و به بهترین شکل تعمیر آبگرمکن شما را انجام می‌دهند.

تعمیر آبگرمکن سپهر الکتریک در یزد

 

 

 

تعمیر آبگرمکن برفاب در یزد

اگر می‌خواهید آبگرمکن برفاب خود را با بهترین قیمت و بالا‌ترین کیفیت تعمیر کنید، نمایندگی تعمیر آبگرمکن برفاب در یزد بهترین گزینه برای شما است؛ زیرا از تعمیرکاران باتجربه استفاده می‌کند و از قیمت مناسبی نیز برای سرویس و تعمیر آبگرمکن‌های برفاب برخوردار است.

هدف اصلی این نمایندگی ارائه خدمات باکیفیت در کنار قیمت مناسب به مشتریان است تا بتوانند در زمینه تعمیر آبگرمکن در یزد نتیجه خوبی بگیرند. از مهم‌ترین خدمات این نمایندگی می‌توان به تعمیر آبگرمکن دیواری در یزد، تعمیر آبگرمکن زمینی در یزد، تعمیر آبگرمکن برقی در یزد و سرویس آبگرمکن در یزد اشاره کرد.

تعمیر آبگرمکن آزمایش در یزد

آیا برای گرم‌کردن آب در منزل از آبگرمکن آزمایش استفاده می‌کنید؟ این آبگرمکن از قدیمی‌‌ترین و بهترین آبگرمکن‌های ایرانی به شمار می‌آید که سالیان سال است در خانه‌های ایرانی به‌عنوان یک سیستم گرمایشی مناسب و بادوام کاربرد دارد.

با توجه به اینکه هر آبگرمکنی ممکن است به خدمات تعمیر آبگرمکن در یزد نیاز پیدا کند، لازم است بدانید در صورت به وجود آمدن مشکلات مختلف در آبگرمکن آزمایش لازم است چه اقدامی‌ انجام دهید. پیشنهاد ما به شما تماس با نمایندگی تعمیر آبگرمکن آزمایش در یزد است.

این نمایندگی خدمات خود را تضمین کرده و از بهترین متخصصان و تعمیرکاران آبگرمکن در یزد برای ارائه خدمات استفاده می‌کند.

هزینه تعمیر آبگرمکن در یزد

آیا می‌دانید برای هریک از خدمات مربوط به تعمیر آبگرمکن در یزد لازم است چه مقدار هزینه بپردازید؟ قیمت تعمیرات آبگرمکن در یزد از مهم‌ترین موضوعاتی است که بهتر است پیش از اقدام به استفاده از خدمات تعمیر آبگرمکن در یزد با آن آشنایی کافی داشته باشید.

در برآورد قیمت تعمیر آبگرمکن در یزد عوامل مختلفی تأثیرگذار هستند که از این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل آبگرمکن
  • برند آبگرمکن
  • نوع تعمیرات
  • تعویض قطعات
  • تجربه و مهارت تعمیرکار
  • زمان موردنیاز برای تعمیر یا سرویس آبگرمکن

در ادامه به‌منظور آشنایی کامل شما با هزینه تعمیر آبگرمکن در یزد، لیست کاملی از قیمت هریک از خدمات تعمیر آبگرمکن در یزد را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

نوع خدمات قیمت
سرویس کامل آبگرمکن ۳۵۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰ تومان
اسیدشویی آبگرمکن ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۰۰۰۰۰ تومان
هواگیری آبگرمکن ۳۰۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ تومان
نصب آبگرمکن زمینی در یزد ۲۵۰۰۰۰ الی ۳۲۰۰۰۰ تومان
نصب آبگرمکن دیواری در یزد ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
تعویض مبدل آبگرمکن ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
نصب شیرآلات (هر عدد) ۹۰۰۰۰ تومان
تعویض منبع آبگرمکن ۵۸۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر شمعک آبگرمکن ۴۰۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰ تومان
تعمیر دیافراگم آبگرمکن ۲۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان
تعمیر ترموستات آبگرمکن ۶۵۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
تعویض پمپ آب آبگرمکن ۶۰۰۰۰ الی ۱۱۰۰۰۰ تومان

هزینه تعمیر آبگرمکن در یزد

 

 

 

سؤالات متداول

۱. چرا آبگرمکن آب را گرم نمی‌کند؟

این مشکل معمولاً به دلیل خرابی دیافراگم، تجمع رسوب در مبدل‌های حرارتی و ایجاد رسوب در مخزن و دیگر قطعات آبگرمکن رخ می‌دهد.

۲. علت جوش‌آوردن آبگرمکن دیواری چیست؟

برخی از علل جوش‌آوردن آبگرمکن‌های دیواری عبارت‌اند از هواگرفتگی مدار گرمایشی آب، ایجاد مشکل در جریان آب، خرابی قطعات داخلی و تجمع رسوب در مبدل.

۳. چگونه آبگرمکن را هواگیری کنیم؟

به‌منظور هواگیری آبگرمکن لازم است در ابتدا شیر‌های گاز و آب سرد ورودی را ببندید و دسته پلاستیکی گاز و تنظیم دما را بیرون بکشید و درنهایت بعد از باز کردن پیچ اتصال، روکش آبگرمکن را جدا کنید.

۴. چرا آبگرمکن صدا می‌دهد؟

می‌توان علت این مشکل را تنظیم نبودن فشار گاز مشعل آبگرمکن، شل بودن شیر احتراق، فشار گاز بالا و کامل نسوختن گاز معرفی کرد.

۵. برای رفع مشکل سوت کشیدن آبگرمکن دیواری چه‌کار باید کرد؟

برای رفع این مشکل لازم است تعمیرکار به هواگیری آبگرمکن، تعمیر موتور پمپ یا رفع رسوب پروانه پمپ آبگرمکن بپردازد.

شارینو

اگر می‌خواهید درمورد تعمیرات سایر لوازم‌خانگی بیشتر بدانید و با بهترین تعمیرکاران شهر یزد آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ شارینو زده و از مقالاتی همچون تعمیر کولر آبی در یزد، تعمیر چیلر در یزد، تعمیر شوفاژ در یزد، تعمیر یخچال در یزد، تعمیر ماشین ظرفشویی در یزد، تعمیر موتورخانه در یزد، تعمیر فن کویل در یزد و غیره استفاده نمایید.

می‌توانید در مقالات حوزه پزشکی وبلاگ شارینو با بهترین متخصصان استان یزد در زمینه‌های مختلف آشنا شوید و اطلاعات مفیدی کسب کنید. به این منظور می‌توانید به مطالبی همچون فیزیوتراپی در یزد، بیمارستان‌ های یزد، پزشک ارتوپد در یزد، پزشک ماما در یزد، پزشک زنان در یزد و غیره سر بزنید.

به‌منظور شناخت بهترین مراکز تفریحی شهر یزد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مقالات وبلاگ شارینو همچون مراکز تفریحی یزد، رستوران‌ های یزد، کافه‌ های یزد و غیره بزنید.

سخن پایانی

اگر مدتی است که آبگرمکن شما مانند سابق کار نمی‌کند و آب گرم موردنیاز برای مصارف روزانه شما را تأمین نمی‌کند، بهتر است سریعاً با شماره تلفن تعمیرکار آبگرمکن در یزد تماس بگیرید و از بهترین خدمات تعمیر آبگرمکن در یزد بهره‌مند شوید.

متخصصان حوزه تعمیرات آبگرمکن با برخورداری از امکانات کافی و دانش خود می‌توانند در کم‌ترین فرصت انواع آبگرمکن را عیب‌یابی و تعمیر کرده و به رفع مشکل دستگاه شما بپردازند. در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مفیدی درمورد تعمیر آبگرمکن در یزد در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم موردپسند شما واقع شده باشد.

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *