تعمیر کولر آبی در یزد

تعمیر کولر آبی در یزد یکی از مهم‌ترین تعمیرات مربوط به حوزه لوازم‌خانگی است که به دلیل ضرورت وجود کولر‌‌های آبی در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کولر آبی شما سروصدای زیادی تولید کند یا محیط خانه را خنک نکند؛ در چنین شرایطی بهترین کار تماس با تعمیرکار کولر در یزد است.

خدمات تخصصی کولر‌‌های آبی در یزد می‌تواند در عیب‌یابی و رفع کلیه ایرادات کولر‌‌های آبی به شما کمک کرده و در اسرع وقت کولر شما را صحیح‌وسالم تحویل دهد. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا شما را با نکات مهمی‌ در زمینه تعمیرات کولر آبی در یزد آشنا کنیم.

تعمیر کولر آبی در یزد

 

 

قطعات کولر آبی در یزد

شناخت اصلی‌ترین قطعات کولر آبی سبب می‌شود در صورت بروز برخی مشکلات غیرتخصصی و جزئی خود شما بتوانید نسبت به تعمیر و رفع ایرادات دستگاه اقدام کنید یا با تشخیص حدودی مشکل سریعاً از تعمیرکار کولر آبی در یزد کمک بگیرید.

 

موتور کولر آبی

اصلی‌ترین قطعه هر دستگاهی موتور آن است و در مورد کولر‌‌های آبی نیز این موضوع کاملاً صدق می‌کند. در موتور کولر‌‌های آبی یک دینام وجود دارد که از طریق برق راه‌اندازی شده و به کار خود ادامه می‌دهد. موتور کولر در وسط بدنه کولر آبی قرار می‌گیرد و با دریافت انرژی الکتریکی و چرخاندن پروانه باد لازم را تولید می‌کند.

هرچقدر اندازه موتور کولر بزرگ‌تر باشد، ظرفیت کولر نیز بالاتر بوده و با قدرت بیشتری سرما تولید می‌کند. تعمیر موتور کولر آبی در یزد از مهم‌ترین انواع خدمات تعمیر کولر آبی در یزد است که باید حتماً توسط بهترین تکنسین تعمیر کولر آبی در یزد انجام شود.

از نشانه‌‌های خرابی موتور کولر آبی می‌توان به صدادادن دینام کولر، لرزش بیش از اندازه موتور، خارج‌شدن دود از دینام موتور و غیره اشاره کرد. قیمت تعویض موتور کولر آبی در کارگاه تعمیر کولر آبی در یزد از ۱۶۰۰۰۰۰ الی ۴۵۰۰۰۰۰ تومان است.

قطعات کولر آبی در یزد

 

 

 

پمپ آب کولر

پمپ آبی در کولر‌‌های آبی نقش بسیار مهمی‌ دارد و وظیفه این قطعه پخش آب به پوشال‌‌های کولر است که سبب خنک‌شدن هوای ورودی به دستگاه می‌شود. پمپ آب کولر آبی زمانی شروع به کار می‌کند که موتور دستگاه آغاز به کار کند؛ البته در برخی از کولر‌‌ها یک کلید جدا به‌منظور راه‌اندازی پمپ آب تعبیه می‌شود.

وجود این کلید سبب می‌شود پمپ آب زودتر از موتور روشن شده و آب را به تمام پوشال‌‌های کولر برساند و دیگر نیازی به صبرکردن برای خنک‌شدن هوا نیست. پمپ کولر آبی معمولاً در یک محفظه توری در کف بدنه کولر قرار دارد و با سیستم پخش‌کننده، آب موردنیاز پوشال یا پد‌‌های سلولزی را به آن‌‌ها می‌رساند.

پمپ کولر از دو بخش مکانیکی و الکتریکی تشکیل می‌شود و همواره در ابتدا بخش الکتریکی شروع به کارکرده و سپس بخش مکانیکی راه اندازه می‌شود. تعمیر پمپ کولر آبی در یزد از مهم‌ترین خدمات تعمیر کولر آبی در یزد است و باید توسط بهترین تعمیرکار کولر آبی در یزد انجام شود.

قیمت تعویض پمپ کولر آبی از ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰۰ تومان در مراکز تعمیر کولر آبی در یزد محاسبه می‌شود.

جعبه‌تقسیم برق کولر

جعبه‌تقسیم کولر آخرین بخش الکتریکی این دستگاه به شمار می‌آید که مبدأ واردشدن انرژی الکتریکی و برق بوده و این نیرو را به سایر بخش‌‌های کولر می‌رساند. در واقع وظیفه اصلی جعبه‌تقسیم کولر برق‌رسانی به موتور و دیگر قطعات سازنده کولر آبی است و این قطعه به موتور و پمپ کولر متصل است.

جعبه‌تقسیم کولر‌‌های آبی را معمولاً در محلی به‌دور از رطوبت قرار می‌دهند که داخل آن اتصالی رخ ندهد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در استفاده از جعبه‌تقسیم باید بدانید این است که هرچند وقت یکبار سیم‌‌های جعبه باید بررسی شوند تا دچار پوسیدگی یا قطعی نشده باشند.

تعمیرات این قطعه حتماً باید توسط استادکار تعمیر کولر آبی در یزد با دقت و تخصص بالا انجام شود. قیمت این قطعه در مراکز تخصصی تعمیر کولر آبی در یزد از ۳۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

جعبه‌تقسیم برق کولر

 

 

 

پولی موتور

پولی موتور از انواع قطعات مکانیکی کولر آبی محسوب می‌شود که به تعداد دو عدد در سیستم کولر تعبیه شده است. یکی از آن‌‌ها در موتور کولر  قرار دارد و دیگری به پروانه کولر متصل است. پولی موتور کولر توسط تسمه‌پروانه سبب اتصال بین موتور و پروانه می‌شود.

اگر مشکلی برای پولی موتور به وجود بیاید، لازم است حتماً توسط تعمیرکار کولر آبی در یزد تعویض شود؛ زیرا این قطعه جزو قطعات غیرقابل ‌تعمیر کولر آبی است. در صورت بروز مشکل در کارکرد پولی موتور لازم است در اسرع وقت با مرکز تعمیر کولر آبی در یزد تماس حاصل نمایید.

قیمت پولی موتور کولر آبی در نمایندگی تعمیر کولر آبی در یزد از ۱۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰ تومان است.

 

یاتاقان‌‌های شافت

یاتاقان‌‌های شافت یا محور کولر آبی از دیگر قطعات بخش مکانیکی کولر‌‌های آبی هستند که از جنس فلزی بوده و به شکل دایره‌ای در کولر تعبیه شده‌اند. قراردادن یاتاقان‌‌ها سبب حرکت روانی در پروانه کولر و چرخش راحت آن می‌شود. یاتاقان‌‌ها با توجه به مدل کولر آبی از ۲۵ الی ۸۸ میلی‌متر قطر دارند و با توجه به دایره‌ای‌شکل بودن آن‌‌ها، محور پروانه کولر روی آن‌‌ها می‌چرخد.

اگر یاتاقان‌‌های کوار آبی دچار مشکل شوند، کولر صدا و لرزش زیادی خواهد داشت. البته در بسیاری مواقع می‌توان با یک روغن‌کاری ساده ایراد را برطرف کرد. قیمت یاتاقان‌‌های کولر در مراکز تعمیر کولر آبی در یزد از ۱۵۰۰۰۰ الی ۴۸۰۰۰۰ تومان است.

یاتاقان‌‌های شافت

 

 

 

پروانه کولر

پروانه یکی دیگر از اساسی‌ترین قطعات مکانیکی کولر آبی است که بدون وجود آن کولر هیچ باد خنکی تولید نمی‌کند. از قبیل مشکلاتی که می‌تواند برای پروانه کولر رخ دهد می‌توان به کمبود روغن یا تاب برداشتن پروانه اشاره کرد. این مشکلات با نشانه‌‌هایی همچون لرزه‌‌های زیاد و صدا‌‌های بلند همراه هستند.

در صورت بروز مشکل در کارکرد پروانه کولر لازم است در اسرع وقت از تکنسین تعمیر کولر آبی در یزد کمک بگیرید. قیمت پروانه کولر از ۲۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

تسمه‌پروانه

تسمه‌پروانه از دیگر قطعات کولر آبی است که لازم است در زمینه تعمیر کولر آبی در یزد با آن آشنا باشید. تسمه‌پروانه از یک طرف به پولی موتور و از سوی دیگر به پولی پروانه متصل می‌شود و در عملکرد هر دو قطعه تأثیرگذار است. می‌توان گفت تسمه‌پروانه سبب انتقال انرژی حرکتی موتور به کولر آبی می‌شود.

مهم‌ترین موضوع در زمان بررسی تسمه‌پروانه، اندازه‌گیری مقدار کشش این قطعه است. تسمه‌پروانه کولر آبی نباید بیش از حد مشخصی کشیده شود و یا خیلی شل نصب شود. رعایت‌نکردن این موارد سبب ایجاد لرزه در کولر در زمان کارکردن آن می‌شود و به‌تدریج بیشتر می‌شود.

قیمت تسمه‌پروانه در مراکز تخصصی تعمیر کولر آبی در یزد ۲۵۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

تسمه‌پروانه

 

 

 

شیر تخلیه و لوله سرریز

شیر تخلیه از ساده‌ترین قطعات کولر‌‌های آبی است که به طور معمول از جنس پلاستیکی بوده و به شکل پیچی در کف کولر نصب می‌شود. به‌وسیله این قطعه می‌توان آب کولر را برای تمیزکردن کف کولر خالی کرد و در فصل زمستان به‌منظور یخ‌نزدن کف کولر و آسیب به بدنه آب را از کف کولر خارج نمود.

همچنین لازم است بدانید در برخی موارد جمع‌شدن آب به مدت زیاد در کف کولر، می‌تواند سبب ایجاد بوی بد و نامطبوع شود که از طریق کانال‌‌های کولر وارد محوطه می‌شود. شما می‌توانید با خارج‌کردن آب از طریق شیر تخلیه و رفع رسوبات این بو را از بین ببرید.

قیمت این قطعه در زمینه تعمیر کولر آبی در یزد از ۱۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

پوشال کولر

پوشال‌‌ها از دیگر بخش‌‌های تشکیل‌دهنده کولر آبی هستند که لازم است هر ۱ یا ۲ سال تعویض شوند؛ زیرا کارایی خود را بعد از گذشت مدتی از دست می‌دهند. کارایی پوشال‌‌ها به این صورت است که پمپ آب آن‌‌ها را خیس کرده و با روشن‌شدن پمپ خنکی ایجاد شده توسط پوشال به محیط بیرون منتقل می‌شود.

به طور کلی نقش پوشال در ارائه هوای خنک به محوطه بیرون بسیار مهم و ضروری است. این قطعات قابلیت جایگزینی دارند و شما می‌توانید از پد‌‌های سلولزی که ماندگاری رطوبت آن‌‌ها بیشتر از پوشال است استفاده نمایید. قیمت پوشال از ۶۰۰۰۰ الی ۷۰۰۰۰ تومان است.

پوشال کولر

 

 

 

لوله‌های آب کولر

کولر‌‌های آبی به طور معمول از لوله‌‌هایی که در سقف آن‌‌ها تعبیه می‌شود به‌عنوان سیستم پخش‌کننده آب استفاده می‌کنند. یک سر این لوله‌‌ها به پمپ و سر‌‌های دیگر آن‌‌ها به قسمت‌‌های مختلف پوشاک وصل می‌شود. روش کار این لوله‌‌ها به این صورت است که آب از پمپ کولر وارد لوله‌‌ها می‌شود و بعد از آن به لوله سه‌راهی می‌رسد.

درنهایت آب به هر سه لوله کولر منتقل می‌شود و در پوشال‌‌ها پخش می‌شود. این فرایند تا زمانی که پمپ آب روشن باشد ادامه دارد و پوشال‌‌ها همچنان خیس باقی می‌مانند. اگر جرم و رسوب لوله‌‌ها را مسدود کند، باید برای باز کردن لوله جرم و رسوبات را خارج کنید یا یک لوله جدید بخرید. در‌نهایت می‌توانید از کمک متخصص تعمیر کولر آبی در یزد در این زمینه استفاده کنید.

قیمت لوله‌‌های کولر در کارگاه تعمیر کولر آبی در یزد از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

 

“در مورد دریچه کولر بیشتر بخوانید”

 

رایج‌ترین مشکلات کولر آبی

شناخت رایج‌ترین مشکلات به وجود آمده در کولر‌‌های آبی سبب می‌شود در صورت بروز مشکل خود شما بتوانید علت را حدس زده و در برخی موارد جزئی نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید. در ادامه به بررسی اصلی‌ترین ایرادات و مشکلات کولر آبی خواهیم پرداخت.

رایج‌ترین مشکلات کولر آبی

 

 

 

روشن‌نشدن کولر

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که با فشردن کلید روشن، کولر آبی روشن نمی‌شود و موتور به کار نمی‌افتد. در این شرایط می‌توانید با کمک فازمتر مسیر ورودی و خروجی فاز اصلی فیوز را چک کنید و مطمئن شوید که آیا دچار سوختگی یا اختلال شده است یا خیر؟

علت دوم این مشکل اختلال در سیم رابطه کولر است. اگر فیوز را بررسی کردید و متوجه هیچ‌گونه ایرادی نشدید، باید سیم‌رابط را بررسی کنید. اگر برق در کلید وجود دارد؛ اما به ترمینال کولر هدایت نمی‌شود؛ یعنی این سیم دچار مشکل شده است و باید توسط تعمیرکار تعمیر کولر در یزد تعویض شود.

خنک‌نکردن کولر

خنک‌نکردن کولر از مهم‌ترین مشکلات کولر آبی است که در روز‌‌های گرم سال بسیار حائز اهمیت است و باید در اسرع وقت برطرف شود. از دلایل به وجود آمدن این مشکل می‌توان به انسداد مسیر ورودی آب، عدم وجود آب در بخش تحتانی کولر یا تشک، گرفتگی سوراخ ناودان و غیره اشاره کرد.

اگر این موارد را بررسی کردید و موفق به رفع ایراد نشدید حتماً از خدمات تعمیر در محل کولر آبی در یزد استفاده کنید. متخصصان بخش‌‌های مختلف را بررسی کرده و در صورت نیاز به تعویض قطعات، آن‌‌ها را با قطعه جدید عوض کرده و مشکل را حل می‌کنند.

پاشیده شدن قطرات آب از کولر

از دیگر مشکلات کولر آبی که در زمینه تعمیر کولر آبی در یزد حائز اهمیت است می‌توان به پاشیدن قطرات آب به خارج از کولر اشاره کرد. دلیل اول ایجاد این مشکل درست قرارنگرفتن پوشال‌‌های کولر است. چنانچه در تعویض و چیدن پوشال‌‌های کولر تجربه ندارید، احتمالاً نمی‌توانید آن‌ها را به شکل صحیح سرجای خود قرار دهید و لازم است از تعمیرکار کولر در یزد کمک بگیرید.

علت دوم پارگی شیلنگ رابط پمپ آب کولر است. چنانچه این شیلنگ در اثر استفاده زیاد دچار جداشدگی و پوسیدگی شده باشد، لازم است سریعاً نسبت به تعمیر یا تعویض آن توسط بهترین تعمیرکار کولر آبی در یزد اقدام نمایید.

پاشیده شدن قطرات آب از کولر

 

 

 

کولر روشن است، اما باد تولید نمی‌شود

اگر کولر آبی خود را روشن کردید؛ اما هیچ‌گونه بادی احساس نمی‌کنید، به‌احتمال زیاد تسمه کولر پاره یا ر‌‌ها شده است. در چنین شرایطی احتمالاً سروصدای فعالیت کولر نیز کاهش ‌یافته است. به‌منظور رفع این ایراد ابتدا فیوز را قطع کرده و تسمه‌ها را بررسی کنید. چنانچه نتوانستید مشکل را حل کنید حتماً با استادکار تعمیر کولر در یزد تماس بگیرید.

بوی بد کولر

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که معمولاً افراد به دلیل آن به استفاده از خدمات تعمیر کولر آبی در یزد اقدام می‌کنند این است که کولر بوی بدی از خود انتشار می‌دهد. معمولاً علت ایجاد این مشکل عدم تعویض پوشال‌‌های قدیمی‌ است. اگر علت این باشد شما می‌توانید با تعویض پوشال مشکل را حل کنید.

اما در برخی موارد بوی بد کولر آبی به دلیل گیرکردن چیزی درون مخزن کولر است که در این صورت باید از خدمات تعمیرات کولر آبی یزد استفاده نمایید.

 

سرریزشدن آب از کف کولر

خیس شدن کف کولر از دیگر مشکلاتی است که ممکن است در استفاده از کولر آبی برای شما پیش بیاید. معمولاً علت این مشکل خرابی شناور کولر است. یکی از وظایف اصلی شناور تنظیم‌کردن میزان آب ورودی به داخل کولر است. چنانچه شناور کولر آبی به‌درستی تنظیم نشده باشد، آب بیشتری به کولر وارد شده و از کف آن خارج می‌شود.

 البته ممکن است دلیل این مشکل خوب آب‌بندی نشدن آبریز کولر نیز باشد که در این صورت باید با نمایندگی‌‌های تعمیر کولر آبی در یزد تماس بگیرید.

تعمیر انواع کولر آبی در یزد

امروزه برند‌‌های بسیاری در زمینه طراحی و تولید کولر آبی فعالیت دارند و همین موضوع سبب شده ایست تعمیرات تخصصی کولر آبی در یزد از تنوع بسیاری برخوردار باشد. تعمیر کولر آبی در یزد برای برند‌‌های مختلفی انجام می‌شود که بسیار معروف و پرطرفدار هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

تعمیر انواع کولر آبی در یزد

 

 

 

تعمیر کولر آبی آبسال در یزد

آبسال یک برند موفق تولیدکننده کولر آبی در ایران است که سهم بسیاری از بازار کولر آبی ایران را به خود اختصاص داده است. مهم‌ترین علت این موضوع کیفیت و قیمت قابل‌قبول کولر‌‌های آبی آبسال است. محصولات برند آبسال نیز مانند تولیدات سایر برند‌‌ها در اثر عوامل مختلف همچون فرسودگی قطعات، استفاده غیرصحیح و غیره دچار ایراد می‌شوند.

اگر از کولر آبی آبسال استفاده می‌کنید و اخیراً متوجه شده‌اید که کولر شما دیگر مانند سابق کار نمی‌کند یا دچار ایرادات مختلف شده است، لازم است در اسرع وقت از خدمات تعمیر کولر آبی آبسال در یزد استفاده نمایید. در این زمینه نمایندگی تعمیر کولر آبی آبسال در یزد آماده است تا با بهره‌گیری از بهترین امکانات و مجرب‌ترین تعمیرکاران بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

تعمیر کولر آبی سپهر الکتریک در یزد

یکی از مهم‌ترین خدمات تعمیر کولر آبی در یزد به سرویس و تعمیرات کولر‌‌های سپهر الکتریک مربوط می‌شود. سپهر الکتریک از دیگر برندهای خوب کولر آبی در ایران است که به تکنولوژی شهرت دارد. در این نوع کولر‌‌ها به‌جای استفاده از پوشال از پد سلولزی استفاده می‌شود و این موضوع سبب افزایش راندمان خنکایی دستگاه می‌شود.

با اینکه این کولر‌‌ها از قدرت بالا، صدای کم، مقاومت در برابر خورشید و ماندگاری بالایی برخوردار هستند؛ اما ممکن است مانند سایر دستگاه‌‌ها دچار ایرادات و مشکلات مختلف شوند. تعمیر کولر آبی سپهر الکتریک در یزد به دلیل پیچیده بودن سیستم این دسته از کولر‌‌ها باید به کمک متخصصان نمایندگی تعمیر کولر آبی سپهر الکتریک در یزد انجام شود.

پرسنل این نمایندگی با برخورداری از دانش و مهارت چندین‌ساله در این حوزه در اسرع وقت ایرادات دستگاه شما را عیب‌یابی کرده و به رفع آن اقدام می‌کنند.

تعمیر کولر آبی جنرال در یزد

کولر آبی جنرال نیز در رده کولر‌‌های آبی پرفروش و محبوب ایرانی قرار دارد و از کولر‌‌های مورد اطمینان است و بسیاری افراد از محصولات آن در زمینه کولر آبی استفاده می‌کنند. مزیت این کولر‌‌های آبی این است که با داشتن تکنولوژی جدید از ورود ریزگرد‌‌ها که برای افراد دارای حساسیت مشکل‌ساز است جلوگیری می‌کنند.

اگر از کولر‌‌های آبی جنرال استفاده می‌کنید و کولر شما سروصدای زیادی دارد یا خاموش شده و روشن نمی‌شود، بهتر است در اسرع وقت با نمایندگی تعمیر کولر آبی جنرال در یزد تماس گرفته و از خدمات تعمیر کولر آبی در یزد استفاده نمایید.

تعمیر کولر آبی آزمایش در یزد

از دیگر خدمات حوزه تعمیر کولر آبی در یزد می‌توان به تعمیرات تخصصی کولر آبی آزمایش توسط نمایندگی تعمیر کولر آبی آزمایش در یزد اشاره کرد. کولر‌‌های آبی آزمایش از باکیفیت‌ترین محصولات این حوزه به شمار می‌آیند که از قدرت و توان بالایی برخوردار هستند و تا سال‌‌های سال پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

با توجه به اینکه هر نوع کولر آبی ممکن است بعد از مدتی به خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی در یزد نیاز پیدا کند، لازم است در صورت وجود مشکل در سیستم کولر آبی آزمایش در اولین فرصت نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. تعمیر به‌موقع توسط بهترین تعمیرکاران کولر آبی در یزد سبب می‌شود از بروز مشکلات جدی‌تری در کولر آبی شما پیشگیری به عمل آید.

تعمیر کولر آبی آزمایش در یزد

 

 

 

تعمیر کولر آبی البرز در یزد

اگر از کولر آبی برند البرز استفاده می‌کنید و متوجه بروز مشکل در کارکرد کولر خود شده‌اید، لازم است هرچه سریع‌تر از خدمات تعمیر کولر آبی در یزد در زمینه کولر آبی البرز استفاده نمایید. نمایندگی تعمیر کولر آبی البرز در یزد از حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران کولر آبی یزد و بهترین و مجهز‌ترین امکانات در راستای تعمیرات کولر آبی استفاده می‌کند.

شما می‌توانید با خیال راحت کولر آبی معیوب خود را به دستان توانمند متخصصان این مجموعه سپرده و در کم‌ترین زمان کولر آبی خود را صحیح  سالم تحویل بگیرید.

تعمیر کولر آبی برفاب در یزد

یکی از مهم‌ترین خدمات حوزه تعمیر کولر آبی در یزد، تعمیرات تخصصی کولر آبی برفاب است. کولر آبی‌‌های برفاب از کولر‌‌های ایرانی باکیفیت هستند که امروزه موردتوجه بسیاری از خریداران کولر آبی قرار گرفته‌اند. از رایج‌ترین مشکلات به وجود آمده برای این دستگاه‌‌ها می‌توان به لرزش، انتشار بوی بد، عدم تولید سرمایش و غیره اشاره کرد.

اما لازم نیست نگران باشید؛ اگر کولر آبی برفاب شما خراب شده و مثل قبل کار نمی‌کند، تنها لازم است با نمایندگی تعمیر کولر آبی برفاب در یزد تماس بگیرید و مشکل پیش آمده برای کولر آبی خود را با متخصصان این مجموعه در میان بگذارید.

 

هزینه تعمیر کولر آبی در یزد

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌‌های افراد به هنگام خراب‌شدن کولر آبی، موضوع هزینه تعمیرات کولر آبی در یزد است. این هزینه تحت‌تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود که در ادامه به آن‌‌ها خواهیم پرداخت. این موارد عبارت‌اند از:

  • نوع خرابی کولر
  • تعویض قطعه یا قطعات کولر
  • مدت زمان تعمیر یا تعویض
  • میزان تجربه و تبحر تعمیرکار
  • موقعیت مکانی شما
  • برند کولر آبی
  • قیمت قطعات تعویضی
  • وجود سایه‌بان کولر
  • شستشوی کولر

در ادامه قصد داریم به‌منظور آشنایی کامل شما با قیمت تعمیر کولر آبی در یزد به ارائه لیست کاملی از قیمت انواع تعمیرات کولر آبی در یزد بپردازیم.

نوع خدمات قیمت
هزینه سرویس کولر آبی در یزد ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پمپ کولر آبی ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
هزینه تعویض و تعمیر موتور کولر آبی در یزد ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
هزینه تعویض پوشال کولر آبی ۶۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
هزینه تعویض تسمه کولر آبی ۲۰۰۰۰۰ الی ۲۵۰۰۰۰ تومان
هزینه تعویض کف کولر آبی ۴۰۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰۰ تومان
هزینه ایاب‌وذهاب تعمیرکار ۷۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان
نصب کلید کولر آبی از ۸۰۰۰۰ تومان
نصب کولر آبی سلولزی در یزد از ۵۰۰۰۰ تومان
نصب یاتاقان کولر آبی از ۹۰۰۰۰ تومان
نصب سایبان کولر آبی از ۹۰۰۰۰ تومان
نصب کولر آبی رومیزی از ۳۰۰۰۰۰ تومان

هزینه تعمیر کولر آبی در یزد

 

 

 

سؤالات متداول

۱. چرا کولر آبی بوی بدی می‌دهد؟

از مهم‌ترین دلایل ایجاد این مشکل می‌توان به نامرغوب بودن روغن کولر، کهنه بودن آب داخل تشک، قدیمی‌ بودن پوشال کولر، نامناسب‌بودن محل نصب کولر آبی و غیره اشاره کرد.

۲. سرویس کولر آبی در یزد شامل چه مواردی است؟

سرویس کولر آبی شامل اقداماتی همچون تنظیم شناور کولر آبی، بررسی فن، تعویض تسمه در صورت نیاز، کنترل پمپ آب، انتقال آب به پوشال‌‌ها و موارد دیگر است.

۳. چه زمانی باید برای تعمیر کولر آبی در یزد اقدام نماییم؟

در صورت کاهش سرمای کولر، لرزش زیاد، تولید سروصدا و مشکل در عملکرد کولر لازم است سریعاً با تعمیرکار تماس حاصل نمایید.

۴. قیمت سرویس کولر آبی در یزد چقدر است؟

معمولاً هزینه سرویس و راه‌اندازی کولر آبی از ۱۶۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

۵. هرچند وقت یکبار کولر را سرویس کنیم؟

بهتر است هرسال با شروع فصل گرما کولر آبی (سالی یکبار) خود را مجدداً سرویس و راه‌اندازی نمایید.

تعمیر کولر آبی در یزد

شارینو

اگر می‌خواهید درمورد سایر خدمات تعمیر لوازم‌خانگی در یزد اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقالات وبلاگ شارینو با موضوعات تعمیر سرخ ‌کن در یزد، تعمیر لباسشویی در یزد، تعمیر مخلوط‌ کن در یزد، تعمیر شوفاژ در یزد، تعمیر جاروبرقی در یزد و غیره بزنید.

بانوان عزیز یزدی اگر می‌خواهید از خدمات بهترین و معروف‌ترین سالن‌‌های زیبایی یزد بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم به مقاله سالن‌‌های زیبایی یزد مراجعه کنید.

شستشوی قالی، موکت، مبل و غیره از مهم‌ترین اقدامات خانواده‌‌ها در روز‌‌های آخر سال و به هنگام خانه‌تکانی است. در این زمینه می‌توانید برای شناخته بهترین قالیشویی‌‌های یزد از مقاله قالیشویی در یزد استفاده کنید.

اگر می‌خواهید بهترین و حرفه‌ای‌ترین بیمارستان‌‌ها، کلینیک‌‌ها و دیگر مراکز درمانی استان یزد را بشناسید، مطالعه مقاله معرفی بیمارستان‌‌های یزد می‌تواند برای شما مفید باشد.

به‌منظور شناخت بهترین پزشکان شهر یزد، توصیه می‌کنیم از مطالبی وبلاگ شارینو در حوزه پزشکی همچون پزشک ارتوپد در یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد، پزشک ماما در یزد، پزشک زنان در یزد و غیره استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید در بهترین و معروف‌ترین سینما‌‌های یزد به تماشای فیلم موردعلاقه خود بپردازید؛ اما بهترین سینما‌‌های یزد را نمی‌شناسید، نگران نباشید می‌توانید در وبلاگ شارینو با مطالعه مقاله معرفی سینما‌‌ های یزد اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید.

در شهر یزد رستوران‌‌ها و کافه‌‌های مدرن و سنتی بسیاری فعالیت می‌کنند که به‌منظور آشنایی بیشتر با آن‌‌ها می‌توانید به مطالب رستوران‌‌های یزد و کافه‌‌های یزد مراجعه نمایید.

سخن پایانی

اگر کولر آبی شما دچار ایراد شده و دیگر مانند سابق فضای منزل یا محیط کار شما را خنک نمی‌کند، بهتر است در اسرع وقت با شماره تلفن تعمیرکار کولر آبی در یزد تماس گرفته و از خدمات تعمیر تخصصی کولر آبی در یزد بهره‌مند شوید.

متخصصان تعمیر کولر آبی در یزد با برخورداری از دانش و تخصص و امکانات کافی می‌توانند در کم‌ترین زمان ممکن مشکل کولر شما را برطرف کرده و آن را دوباره راه بیندازند. در این مطلب سعی کردیم به هرآنچه در زمینه تعمیر کولر آبی در یزد حائز اهمیت است بپردازیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *