تعمیر آیفون تصویری در ایلام

تعمیر آیفون تصویری در ایلام


تعمیر آیفون تصویری در ایلام

آیا می‌دانید که تعمیر آیفون تصویری در ایلام چه خطراتی دارد؟ شاید فکر کنید که این کار ساده و بی‌خطر است؛ اما واقعیت این است که اگر تعمیر آیفون خود را به تعمیرکاری غیرمتخصص بسپارید که قطعات، برندها و… را نشناسد می‌تواند باعث آسیب‌های جدی به دستگاه شما شود.

در این مقاله ما به طور مفصل، بررسی‌های لازم را در مورد انواع قطعات آیفون، انواع برندها، مشکلات رایج و… انجام داده‌ایم و شما با مطالعه آن می‌توانید در مورد تعمیر آیفون تصویری در ایلام اطلاعات خود را بالا ببرید و آگاهی‌های لازم را کسب کنید.

قطعات آیفون‌ تصویری در ایلام

تخصص و تجربه کارشناسان و استادکار تعمیر آیفون در ایلام بسیار حائز اهمیت است. آن‌ها با عملکرد و قطعات این دستگاه‌ها به طور کامل آشنا هستند و بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی، در مورد شناخت قطعات، دلایل خرابی و روش‌های تعمیر قطعات یدکی آیفون‌های تصویری تجربه کافی را کسب کرده‌اند.

اگر شما نیز به تعمیر آیفون تصویری در ایلام علاقه‌مند هستید در قدم اول باید شناخت دقیقی از قطعات اصلی آن داشته باشید تا باعث بروز آسیب‌های دیگر نشود. در اینجا به معرفی قطعات اصلی آیفون‌تصویری پرداخته می‌شود.

قطعات آیفون‌ تصویری در ایلام

تعمیر آیفون تصویری در ایلام

 

مانیتور آیفون تصویری

مانیتور آیفون‌تصویری یک دستگاه الکترونیکی است که به پنل زنگ آیفون‌تصویری متصل می‌شود و تصویر و صدای مراجعه‌کننده را مخابره می‌کند. با استفاده از مانیتور آیفون‌تصویری، شما می‌توانید با مراجعه‌کننده ارتباط برقرار کنید، درب را باز کنید، عکس یا فیلم ذخیره کنید و ارتباط داخلی با سایر واحدها را برقرار کنید.

 مانیتور آیفون‌تصویری معمولاً دارای صفحه‌نمایش رنگی با اندازه‌های مختلف است. برخی از مانیتورها دارای صفحه لمسی، حافظه داخلی یا خارجی، کنترل از راه دور با موبایل یا تلفن و طراحی زیبا و مدرن هستند. برای تعمیر تخصصی آیفون‌تصویری در ایلام به تعمیرکاران حرفه‌ای تعمیر آیفون تصویری در ایلام مراجعه کنید.

قطعات آیفون‌ تصویری در ایلام

تعمیر آیفون تصویری در ایلام

 

پنل آیفون تصویری

پنل کلید آیفون‌تصویری یک قطعه الکترونیکی و مهم در تعمیر آیفون تصویری در ایلام است که بر روی درب ورودی نصب می‌شود و با فشردن کلیدهای روی آن می‌توانید زنگ واحد موردنظر را به صدا در بیاورید. پنل کلید آیفون‌تصویری در ایلام می‌تواند از نوع نامبرینگ، کدینگ، کارتی، لمسی یا ترکیبی باشد که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارد برای مثال:

  • پنل کلید نامبرینگ: پنلی است که برای هر واحد یک دکمه دارد و با فشردن دکمه مربوطه، می‌توانید با واحد موردنظر ارتباط برقرار کنید.
  • پنل کلید کدینگ: پنلی است که برای هر واحد یک کد عددی دارد و با واردکردن کد مربوطه، می‌توانید با واحد موردنظر ارتباط برقرار کنید.
  • پنل کلید کارتی: پنلی است که برای باز کردن درب ورودی، نیاز به یک کارت یا تگ مخصوص دارد و فقط افرادی که دارای کارت یا تگ هستند، می‌توانند وارد شوند.
  • پنل کلید لمسی: پنلی است که برای انتخاب واحد موردنظر، از صفحه لمسی استفاده می‌کند و دیگر نیازی به دکمه فیزیکی ندارد.

در صورت بروز هرگونه مشکلی برای پنل کلید آیفون‌تصویری در ایلام کافی است با شماره تعمیرکار آیفون در ایلام تماس بگیرید تا آنها خود را به محل موردنظر برسانند و نسبت به تعمیر آیفون تصویری در ایلام و رفع مشکل آنها اقدام کنند.

دوربین آیفون تصویری

دوربین آیفون‌تصویری قسمتی مهم از سیستم امنیتی خانه و قطعه مهمی برای تعمیر آیفون تصویری در ایلام است که به شما امکان مشاهده و ارتباط با افراد را در بیرون خانه را می‌دهد. دوربین آیفون‌تصویری در انواع مختلفی مانند با لنز و بدون لنز، با میکروفون یا بدون میکروفون و رنگی یا سیاه‌وسفید تولید می‌شود.

دوربین‌های با لنز این امکان را فراهم می‌کنند که شما تصاویر با کیفیت بالا و دقیق‌تری را مشاهده کنید. درعین‌حال، وجود دوربین‌های بدون لنز نیز معمول است که از سنسورها و ماژول‌های مختلفی برای تولید تصویر استفاده می‌کنند.

همچنین دوربین‌های آیفون‌تصویری به‌صورت رنگی یا سیاه‌وسفید تولید می‌شود. دوربین‌های رنگی با انتقال اطلاعات رنگی بیشتر و تصاویر زنده واقعی‌تری ارائه می‌دهند. اما دوربین‌های سیاه‌وسفید به دلیل سادگی و بهره‌وری بالاتر در شرایط نوری ضعیف مورداستفاده قرار می‌گیرند.

انتخاب و تعمیر انواع آیفون در ایلام بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. نکته مهم این است که در صورت خرابی دوربین، داشتن اطلاعات کامل به تعمیرکاران تعمیر آیفون تصویری در ایلام کمک زیادی خواهد کرد تا مشکل را بهتر رفع کنند.

قطعات آیفون‌ تصویری در ایلام

تعمیر آیفون تصویری در ایلام

 

کابل‌های ارتباطی آیفون تصویری

کابل‌های ارتباطی آیفون‌تصویری برای انتقال صدا و تصویر از پنل زنگ آیفون به مانیتور استفاده می‌شوند. این کابل‌ها باید دارای جنس، قطر، تعداد رشته مناسب باشند تا کیفیت و پایداری ارتباط را تضمین کنند. تکنسین تعمیر آیفون تصویری در ایلام برخی موارد که را در انتخاب کابل‌های ارتباطی در نظر می‌گیرند که عبارت‌اند از:

  • جنس کابل: جنس کابل باید از مس خالص باشد تا از افت ولتاژ و افزایش مقاومت جلوگیری کند. کابل‌های ارزان‌قیمت مس آلیاژی یا CCA کیفیت و عمر پایینی دارند.
  • قطر کابل: قطر کابل باید حداقل ۰.۶ میلی‌متر باشد تا از افت ولتاژ و تداخل نویز جلوگیری کند. کابل‌های ارزان‌قیمت قطر کمتری دارند.
  • تعداد رشته کابل: تعداد رشته کابل باید بر اساس نوع و تعداد واحدهای آیفون‌تصویری مشخص شود. معمولاً برای هر واحد نیاز به چهار رشته کابل است.
  • نوع کابل: نوع کابل باید بر اساس محیط نصب و فاصله بین پنل و مانیتور آیفون‌تصویری انتخاب شود. برای جلوگیری از تداخل نویز و افت ولتاژ، بهتر است از کابل‌های فویل دار استفاده شود.
قطعات آیفون‌ تصویری در ایلام

تعمیر آیفون تصویری در ایلام

 

قفل درب بازکن آیفون تصویری

قفل درب بازکن آیفون‌تصویری یک قطعه است که با دریافت فرمان از مانیتور آیفون‌تصویری، درب را باز یا بسته می‌کند. این قفل در تعمیر آیفون تصویری در ایلام بسیار مهم است و می‌تواند به‌صورت زنجیری یا مغناطیسی باشد. قفل زنجیری با کشیدن یا رهاکردن یک زنجیر، درب را باز می‌کند.

 قفل مغناطیسی با اعمال یا قطع یک جریان الکتریکی، یک مغناطیس را فعال یا غیرفعال می‌کند که درب را به خود متصل یا جدا می‌کند. برخی از آیفون‌های تصویری آنالوگ هستند که با استفاده از یک سیم برای ارسال فرمان مثبت، رله درب بازکن را فعال می‌کنند.

برخی دیگر از آیفون‌های تصویری دیجیتال هستند که با استفاده از دو سیم دیتا، یک سیگنال به میکروکنترلر پنل ارسال می‌کنند که توسط یک ترانزیستور، رله درب بازکن را فعال می‌کند. به علت اختصاصی‌بودن نصب این قطعه توسط تکنسین تعمیر آیفون تصویری در ایلام انجام می‌شود.

قفل درب بازکن آیفون تصویری

تعمیر آیفون تصویری در ایلام

 

مدار مکالمه آیفون تصویری

مدار مکالمه آیفون‌تصویری بخشی از سیستم ارتباطی بین پنل خارجی و مانیتور داخلی است. این مدار از یک میکروفن، یک گوشی و یک بلندگو تشکیل شده است. میکروفن صدای مخاطب را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند و گوشی سیگنال الکتریکی را به صدا تبدیل می‌کند؛ همچنین بلندگو صدا را پخش می‌کند.

مداری که توسط تعمیرکار تعمیر آیفون تصویری در ایلام نصب می‌شود، می‌تواند نیمه الکترونیک یا تمام الکترونیک باشد. مدار نیمه الکترونیک از یک ترانسفورماتور، یک مقاومت و یک خازن استفاده می‌کند؛ اما تمام الکترونیک از دو مدار تقویت‌کننده الکترونیکی استفاده می‌کند. مدار الکترونیکی کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد.

رایج‌ترین مشکلات آیفون ‌تصویری

آیفون‌های تصویری به‌مانند سایر لوازم برقی به‌مرورزمان ممکن است دچار خرابی‌هایی نظیر نداشتن تصویر، نویز بالا، زنگ نخوردن و… شود که مستلزم تعمیر توسط تکنسین تعمیر آیفون تصویری در ایلام هستند؛ بنابراین لازم است همواره شماره تماس نمایندگی یا استادکار تعمیرات تخصصی آیفون در ایلام را داشته باشید.

زنگ نخوردن آیفون تصویری

زنگ نخوردن آیفون‌تصویری ممکن است به دلایل مختلفی باشد. برای رفع این مشکلات، باید ابتدا علت آن توسط تکنسین تعمیر آیفون تصویری در ایلام شناسایی شود. البته که قبل از تعمیر در مورد هزینه تعمیر تخصصی آیفون‌تصویری در ایلام اطلاعات لازم را کسب کنید. برخی از عوامل زنگ نخوردن عبارت‌اند از:

  • خرابی پنل خارجی زنگ درب
  • خرابی سیم‌کشی ساختمان
  • خرابی بورد صدا، بلندگو یا سوییچر در مانیتور داخلی
  • تنظیم نادرست حالت سایلنت یا میزان صدا در منوی تنظیمات
رایج‌ترین مشکلات آیفون ‌تصویری

تعمیر آیفون تصویری در ایلام

آبی شدن صفحه‌نمایش آیفون تصویری

آبی شدن صفحه‌نمایش آیفون‌تصویری می‌تواند نشانه خرابی در قطعات مختلف سیستم باشد. برای رفع این مشکل، باید علت آن را پیدا کنید و قطعات معیوب را جهت تعمیر به نمایندگان تعمیر آیفون تصویری در ایلام ارجاع دهید. برخی از علت‌های ممکن برای آبی شدن صفحه‌نمایش عبارت‌اند از:

  • آب‌خوردگی: اگر آب یا مایعات دیگر به داخل پنل خارجی یا مانیتور وارد شوند، قطعات الکترونیکی را خراب می‌کنند و باعث قطع‌شدن سیگنال تصویر شوند.
  • سوختن دوربین پنل: اگر این قطعه سوخته باشد یا کار نکند، تصویری به مانیتور نمی‌رسد و صفحه آبی یا سیاه می‌شود.
  • خرابی برد پنل: برد پنل وظیفه تأمین برق دوربین و دریافت و ارسال سیگنال تصویر به مانیتور را دارد. اگر این قطعه خراب شود، سیگنال تصویر قطع می‌شود و صفحه آبی یا سیاه می‌شود.
  • خرابی سوئیچر: سوئیچر وظیفه تقسیم و ارسال سیگنال تصویر به واحد موردنظر را دارد. اگر این قطعه خراب شود، ممکن است سیگنال تصویر به یک یا چند واحد ارسال نشود و صفحه آبی یا سیاه می‌شود.
  • خرابی LCD یا برد LCD: LCD قطعه‌ای است که تصویر را نمایش می‌دهد و برد LCD قطعه‌ای است که سیگنال تصویر را به LCD می‌فرستد. اگر این قطعات خراب شوند، تصویر روی صفحه‌نمایش داده نمی‌شود و صفحه آبی یا سیاه می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر درباره علت‌ها و راهکارهای رفع آبی شدن صفحه‌نمایش آیفون‌تصویری در ایلام می‌توانید به نمایندگی‌های تعمیر انواع آیفون‌ تصویری در ایلام مراجعه کنید تا تکنسین‌های تعمیر آیفون تصویری در ایلام به شما مشاوره‌های لازم را ارائه دهند.

شنیدن صدای سوت از گوشی آیفون تصویری

شنیدن صدای سوت از آیفون‌تصویری می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. این مشکل ممکن است به علت خرابی سخت‌افزاری، مشکل در سیم‌کشی و اتصالات، تنظیمات نادرست ولوم و کنتراست و… باشند. برای رفع این مشکل باید ابتدا علت آن را شناسایی کنید و سپس راهکارهای مناسب را انجام دهید.

برای شناسایی علت مشکل، می‌توانید از ابزارهایی مانند اهم‌متر، بارز و تست استفاده کنید. همچنین می‌توانید سیم گوشی دهنی، بلندگوی پنل، و میکروفون را بررسی کنید. اگر این قسمت‌ها خراب باشند، باید آن‌ها را تعویض کنید یا به تعمیرکار، تعمیر آیفون تصویری در ایلام مراجعه کنید.

خودتان نیز می‌توانید این مشکل را رفع کنید. برای این کار باید بخش زیرین دستگاه را بررسی و دکمه‌های مربوط به ولوم، کنتراست، رنگ، و روشنایی را پیدا کنید. با فشاردادن این دکمه‌ها، می‌توانید صدا و تصویر آیفون‌تصویری را بهینه کنید. البته تنظیمات ممکن است در مدل‌های مختلف تفاوت داشته باشند.

وجود نویز در صدای آیفون تصویری

نویز در صدای آیفون‌تصویری به این معنی است که صدا به طور واضح و صاف از پنل خروجی به مانیتور و یا از مانیتور به پنل منتقل نمی‌شود و صدایی ناخوشایند و خش‌خش دارد. با بررسی‌های صورت‌گرفته توسط تعمیرکاران تعمیر آیفون تصویری در ایلام این مشکل می‌تواند به دلایل زیر ایجاد شود.

  • اگر کابلی که برای اتصال استفاده می‌شود، نامرغوب یا ناسازگار با دستگاه باشد، ممکن است باعث ورود نویز به سیستم شود.
  • اگر سربندی و لحیم‌کاری سیم‌های صدا و تصویر به‌درستی انجام نشود، ممکن است به‌مرورزمان، رطوبت و اتصالات نامناسب ایجاد کنند.
  • اگر برای تغذیه درب بازکن آیفون از سیم‌های اصلی استفاده شود، ممکن است این کار باعث ایجاد برق متناوب و نویز شدید در صدا شود.
  • گاهی اوقات خرابی در برد تصویر، برد صدا یا برد تغذیه عامل اصلی ایجاد نویز در صدا و تصویر باشد.
  • درصورتی‌که کابل‌های آسانسور و کابل‌های آیفون یا تابلو برق آیفون و تابلو برق تغذیه آسانسور نزدیک به هم باشند، ممکن است نویز ایجاد شود.

زنگ نخوردن آیفون تصویری

زنگ نخوردن آیفون‌تصویری یکی از معضلات بزرگ در آیفون‌های تصویری است؛ زیرا این مشکل باعث می‌شود که شما متوجه آمدن افراد نشوید. این مشکل می‌تواند به دلایل مختلفی باشد که توسط تعمیرکاران تعمیر آیفون تصویری در ایلام بررسی شده است که برخی از آنها عبارت‌اند از:

  • دکمه‌ای که پشت پنل قرار دارد و وظیفه انتقال سیگنال زنگ از پنل به مانیتور را دارد در صورت خرابی این قطعه آیفون‌تصویری زنگ نمی‌زند.
  • اگر سیمی که برای اتصال دکمه زنگ به شاسی پنل استفاده می‌شود، قطع شده یا نامناسب وصل شده باشد، آیفون‌تصویری زنگ نمی‌زند.
  • نفوذ آب باران یا رطوبت به داخل پنل، باعث آسیب‌دیدن شاسی، برد شاسی یا سوئیچر آیفون‌تصویری شده باشد که اگر هرکدام آسیب ببیند آیفون‌تصویری زنگ نمی‌زند.
  • زنگ نخوردن آیفون می‌تواند به علت قطع‌شدن سیم‌هایی باشد که برای اتصال پنل جلوی درب به مانیتور داخل واحد استفاده می‌شوند.
  • اگر پاور یا منبع تغذیه آیفون‌تصویری که وظیفه کنترل ولتاژ ورودی و خروجی به مدار آیفون را دارد، خراب شده باشد، آیفون‌تصویری زنگ نمی‌خورد.
  • خرابی در برد تصویر، برد صدا یا برد تغذیه آیفون‌تصویری موجب زنگ نخوردن آیفون‌تصویری می‌شود.

باز نشدن درب با آیفون تصویری

باز نشدن درب توسط آیفون‌تصویری می‌تواند دلایل بسیار را داشته باشد که البته تمامی این عوامل را متخصص تعمیر آیفون تصویری در ایلام رفع می‌کنند. اگر به هر دلیلی درب منزل شما توسط آیفون باز نشد می‌توانید از راه‌حل‌های زیر بهره ببرید که عبارت‌اند از:

  • اطمینان از اتصال صحیح آیفون‌تصویری به برق و سیم‌های مربوطه.
  • اطمینان از اینکه آیفون‌تصویری روشن است و صدا و تصویر را به‌درستی انتقال می‌دهد.
  • اطمینان از اینکه کلید باز کردن درب در آیفون‌تصویری کار می‌کند و به‌درستی فشار داده می‌شود.
  • اطمینان از اینکه قفل الکترونیکی درب سالم است و به‌درستی با آیفون‌تصویری هماهنگ شده است.
  • اطمینان از اینکه باتری قفل الکترونیکی درب کافی است و نیاز به تعویض ندارد.
  • اطمینان از اینکه هیچ مانعی در راه باز شدن درب وجود ندارد و درب به‌راحتی حرکت می‌کند.

اگر هیچ یک از این راه‌حل‌ها کار نکرد، ممکن است نیاز به تعمیر آیفون تصویری در ایلام یا تعویض آن داشته باشید. در این صورت، بهتر است با یک تعمیرکار متخصص تعمیر آیفون تصویری در ایلام تماس بگیرید و از خدمات او استفاده کنید.

تعمیر انواع آیفون‌ تصویری در ایلام

آیفون‌تصویری یک دستگاه الکترونیکی است که امکان ارتباط تصویری و صوتی با کسانی را که در خارج از ساختمان هستند فراهم می‌کند. تکنسین‌ها و تعمیرکاران تعمیر آیفون تصویری در ایلام شرکت‌های سامسونگ، تابان، داهوا، آلدو و… را از جمله بهترین برندهای آیفون‌تصویری می‌دانند.

تعمیر آیفون ‌تصویری سوزوکی در ایلام

 این برند ژاپنی یکی از باسابقه‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای آیفون‌تصویری است که سال‌ها است نصاب‌ها و تعمیرکار تعمیر آیفون تصویری در ایلام روی آن کار و این برند را برندی شناخته شده می‌دانند.

نمایندگی آیفون‌ تصویری سوزوکی در ایلام آیفون‌های تصویری با صفحه لمسی، حافظه، قابلیت اتصال به گوشی همراه و… را در معرض نمایش و فروش قرار می‌دهد. تنها نقطه‌ضعف این برند قیمت نسبتاً بالای آن است.

تعمیر آیفون ‌تصویری آلدو در ایلام

 این برند ایتالیایی دارای آیفون‌های تصویری با طراحی زیبا و مدرن است. این برند از تکنولوژی تصویری HD و صدای استریو استفاده می‌کند. نمایندگی آیفون ‌تصویری آلدو در ایلام به‌خوبی از این برند یاد می‌کنند و تنها نقطه‌ضعف آن را عدم پشتیبانی از سیستم خطی و سری و قیمت بالای آن می‌دانند.

تعمیر آیفون ‌تصویری داهوا در ایلام

 این برند چینی یکی از پیشروان در زمینه امنیت و نظارت تصویری است که توسط نمایندگی آیفون ‌تصویری داهوا در ایلام عرضه می‌شود. این برند دارای آیفون‌های تصویری با کیفیت بالا، قابلیت اتصال به شبکه و ارسال تصویر به گوشی همراه است.

 در کنار تمامی مزایایی که این برند دارد ممکن است نقطه‌ضعف نیز داشته باشد. نقطه‌ضعف این برند تنظیمات پیچیده آن است و اینکه به علت پیچیدگی آیفون فقط توسط تکنسین‌های تعمیر آیفون تصویری در ایلام نصب می‌شود.

تعمیر آیفون ‌تصویری تابا در ایلام

 این برند ایرانی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دربازکن در کشور است. این برند که توسط نمایندگی آیفون ‌تصویری تابا در ایلام عرضه می‌شود، دارای کیفیت خوب، قیمت مناسب و گارانتی ۳۶ ماهه است. نمایندگی نصب و تعمیر آیفون تصویری در ایلام نقطه‌ضعف این برند را در خدمات پس از فروش ضعیف آن می‌دانند.

تعمیر آیفون‌ تصویری سامسونگ در ایلام

 این برند کره‌ای یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای الکترونیکی در جهان است که در ایران توسط نمایندگی آیفون‌ تصویری سامسونگ در ایلام عرضه عمومی می‌شود و افراد می‌توانند آن را تهیه کنند.

این برند دارای آیفون‌های تصویری با کیفیت عالی، صفحه لمسی، حافظه بالا، قابلیت اتصال به شبکه و گوشی همراه است را تولید می‌کند. این برند قیمت بالایی دارد و تنها نمایندگی تعمیر آیفون تصویری در ایلام مجاز به نصب آن است.

تعمیر آیفون‌ تصویری سیماران در ایلام

تعمیرکاران و نمایندگی‌های تعمیر آیفون تصویری در ایلام را یکی از رقیبان تابا در بازار ایران می‌دانند. این برند دارای آیفون‌های تصویری با کیفیت مناسب، قیمت پایین و گارانتی ۲۴ماهه است که بسیار محبوب و موردتوجه نیز هستند

نمایندگی آیفون‌ تصویری سیماران در ایلام نقطه‌ضعف این برند را عدم پشتیبانی از سیستم خطی و سری و کیفیت ساخت متوسط آن می‌دانند که در مقایسه با مزایایی که دارد ممکن است بسیار مهم و قابل‌توجه نباشد.

تعمیر آیفون ‌تصویری الکتروپیک در ایلام

وقتی که بحث از سابقه می‌شود، نمایندگی‌ها و تکنسین‌های تعمیر آیفون تصویری در ایلام اسم این برند ایرانی را قبل از هر شرکت دیگری می‌برند. آنها با خدمات پس از فروش عالی و قابلیت اضافه‌شدن سیستم آی پی مشهور هستند.

 نقطه‌ضعف این برند که توسط نمایندگی آیفون ‌تصویری الکتروپیک در ایلام اعلام می‌شود، استفاده از سیستم چهار سیمه، تغذیه دوربین پنل و هوک ضعیف آن است که می‌تواند برای بسیاری از استادکاران نقاط ضعفی بزرگ باشند./.

هزینه تعمیر آیفون ‌تصویری در ایلام

اینکه به‌مرورزمان هر وسیله برقی دچار خرابی می‌شود امری طبیعی است و آیفون‌تصویری نیز از این قاعده مستثنی نیست. تعمیرگاه‌های زیادی تعمیر آیفون تصویری در ایلام را انجام می‌دهند که هزینه تعمیر آیفون در ایلام متفاوت است. در ادامه حدود قیمت تعمیر بعضی از خرابی‌ها را در قالب یک جدول ارائه خواهیم کرد.

انواع خدمات نوع تعمیرات حدود قیمت
نصب پنل آیفون نصب و تنظیم پنل دربازکن تصویری ۲۰۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان
تعمیر پنل آیفون رفع ایرادات فنی و الکترونیکی پنل ۱۰۰,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰ تومان
تعویض پنل آیفون جایگزین‌کردن پنل قدیمی با پنل جدید ۳۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ تومان
نصب مانیتور آیفون نصب و تنظیم مانیتور دربازکن تصویری ۱۵۰,۰۰۰ تا ۳۵۰,۰۰۰ تومان
تعمیر مانیتور آیفون رفع ایرادات فنی و الکترونیکی مانیتور ۸۰,۰۰۰ تا ۲۵۰,۰۰۰ تومان
تعویض مانیتور آیفون جایگزین‌کردن مانیتور قدیمی با مانیتور جدید ۲۵۰,۰۰۰ تا ۷۰۰,۰۰۰ تومان
سیم‌کشی آیفون اتصال سیم‌های مربوط به پنل و مانیتور ۱۰۰,۰۰۰ تا ۲۰۰,۰۰۰ تومان
رفع ایراد تصویر و صدا تعمیر یا تعویض قطعات انتقال تصویر و صدا ۵۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان
نصب دربازکن برقی نصب و تنظیم دربازکن برقی با اتصال به آیفون ۳۰۰,۰۰۰ تا ۶۰۰,۰۰۰ تومان
تعمیر دربازکن برقی رفع ایرادات فنی و الکترونیکی دربازکن برقی ۱۵۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان
تعویض دربازکن برقی عوض‌کردن دربازکن ۴۰۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ تومان
نصب آژیر امنیتی نصب و تنظیم آژیر امنیتی با اتصال به آیفون ۲۰۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان
نصب سنسور حرکت نصب و تنظیم سنسور حرکت با اتصال به آیفون ۱۵۰,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰ تومان
زنگ نخوردن آیفون بررسی و تعمیر سیم‌کشی، شاسی و بلندگو ۵۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان
نشنیدن صدای آیفون بررسی و تعمیر سیم‌کشی، بلندگو و میکروفن ۵۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان
آبی شدن تصویر بررسی و تعمیر سیم‌کشی، پنل و دوربین ۱۰۰,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰ تومان
درب باز نمی‌شود بررسی و تعمیر منبع تغذیه، ترانس و قفل‌برقی ۱۰۰,۰۰۰ تا ۳۰۰,۰۰۰ تومان
مانیتور کند شود بررسی و تعمیر برد مانیتور و پنل ۱۵۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان
تصویر مانیتور معکوس شود تنظیم جهت دوربین ۲۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ تومان
تصویر مانیتور ناواضح است تمیزکردن دوربین و مانیتور ۲۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ تومان
تصویر پر از نقطه است تعویض ال‌سی‌دی مانیتور ۲۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰ تومان

شارینو

به‌عنوان یک جویای کار می‌توان راه‌های زیادی را برای به‌دست‌آوردن کار طی کرد. شما می‌توانید از طریق فنی و حرفه‌ای یا شاگردی‌کردن انواعی از کارها را فرابگیرید. شما می‌توانید در کنار یادگیری تعمیر آیفون تصویری در ایلام، در دوره‌های تعمیر ماشین لباسشویی در ایلام، تعمیر ماشین ظرفشویی در ایلام، تعمیر آبگرمکن در ایلام، تعمیر کولرگازی در ایلام شرکت کنید.

البته فرد می‌تواند تمامی این کارها را به‌علاوه تعمیر پکیج در ایلام، کابینت ‌سازی در ایلام، نصب دوربین مداربسته در ایلام و… را با شاگردی‌کردن در یک تعمیرگاه فرابگیرند؛ اما فراگرفتن آنها به‌صورت آکادمیک در کلاس‌های فنی حرفه‌ای بهتر و کوتاه‌تر است.

یکی دیگر از شغل‌های محبوب که بیشتر جوانان به‌خصوص بانوان علاقه‌مند به یادگیری آن هستند آموزش ادمین اینستاگرام در ایلام، طراحی سایت در ایلام و سئو سایت در ایلام است که البته فراگیری این شغل‌ها به‌شدت آینده‌دار هستند.

 البته در یادگیری و آموزش هنرجویان بسیاری از آموزشگاه‌ها مانند آموزشگاه موسیقی در ایلام و آموزشگاه زبان در ایلام و… زحمات زیادی را بر عهده دارند که اتفاقاً بسیار موردتوجه افراد نیز قرار گرفته است.

از دیگر کارهایی که امروزه بسیار پر درآمد و محبوب هستند، کارهای باریستایی که مربوط به کافه‌های ایلام، همچنین مبل شویی در ایلام و مکانیک سیار در ایلام است که به علت محبوبیت آنها کلاس‌ها و دوره‌های زیادی در این مورد برگزار می‌شوند.

سخن پایانی

در این مقاله ما به بررسی انواع برندهای آیفون و انواع تعمیرات تعمیر آیفون تصویری در ایلام پرداختیم. ما نشان دادیم که آیفون‌تصویری یک ابزار کارآمد و هوشمند برای افزایش امنیت و راحتی ساکنین خانه‌ها و ساختمان‌ها است.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید و آموزنده بوده باشد و بتوانید با استفاده از آن، بهترین انتخاب را برای خرید آیفون‌تصویری مناسب برای خانه یا ساختمان خود داشته باشید و در درازمدت نیازی به تعمیر آیفون تصویری در ایلام را نداشته باشید.

سؤالات متداول

۱. بهترین برند آیفون‌ تصویری چیست؟

در بازار ایران برندهای مختلفی مانند الکتروپیک، سوزوکی، تابا، تکنما، سیماران، کوماکس، آلدو و… وجود دارد.

۲. چرا آیفون ‌تصویری زنگ نمی‌خورد؟

قطع‌شدن سیم‌کشی، خرابی پنل، خرابی در دکمه، خرابی در شاسی پنل و…

۳. وجود نویز در صدای آیفون به چه علت است؟

خرابی در برد تصویر، برد صدا یا برد تغذیه عامل اصلی ایجاد نویز در صدا و تصویر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *