تعمیر بخاری در اصفهان

تعمیر بخاری در اصفهان


شماره تماس تعمیرکار بخاری در اصفهان

 

تعمیر بخاری در اصفهان

فهرست مطالب

با سرد شدن هوا، بازار تعمیر بخاری در اصفهان هم رونق می‌گیرد. اگر شما هم از این سیستم گرمایشی استفاده می‌کنید و بخاری شما به تازگی با مشکل روبرو شده، باید با یک استادکار تعمیر بخاری در اصفهان تماس بگیرید. البته با توجه به ساده بودن سیستم بخاری نسبت به بسیاری از وسایل گرمایشی دیگر، در برخی موارد نیازی به استادکار ندارید.

گاهی مشکلی که برای بخاری شما پیش می‌آید، آن‌قدرها هم پیچیده نیست که نتوانید آن را برطرف کنید. پس به جای اینکه به دنبال شماره تماس تعمیرکار بخاری در اصفهان بگردید، خودتان دست به کار شوید. بله خودِ شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید، می‌توانید یک تعمیرکار بخاری باشید. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید، با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

تعمیر انواع  بخاری در اصفهان

انواع مختلفی از بخاری‌ها در بازار موجود هستند که شما می‌توانید با توجه به کاربرد بخاری و جایی که از آن استفاده می‌کنید، نوع مناسب را انتخاب کنید. این موضوع در زمان تعمیر بخاری گازی در اصفهان اهمیت زیادی دارد. در ادامه با انواع بخاری و ویژگی‌های هر کدام آشنا خواهید شد.

تعمیر انواع  بخاری در اصفهان

تعمیر بخاری در اصفهان

 

 

تعمیر بخاری گازی در اصفهان

وقتی صحبت از تعمیر بخاری در اصفهان به میان می‌آید، اولین نوعی که به ذهن همه ما می‌رسد، بخاری گازی است؛ زیرا در حال حاضر نوع گازی از انواع دیگر کاربرد و مزایای بیشتری دارد. بخاری گازی در انواع مختلفی مانند: دیواری، زمینی، با دودکش و بدون دودکش ساخته می‌شود.

بخاری‌های گازی بدون دودکش معمولاً در فضاهایی که هوا در آن‌ها جریان دارد، استفاده می‌شوند و برای مکان‌های سربسته مناسب نیستند. تعمیر بخاری بدون دودکش در اصفهان با توجه به نوع و اندازه آن انجام می‌شود و به مهارت کافی در این زمینه نیاز دارد.

تعمیر بخاری برقی در اصفهان

بخاری‌های برقی در مقایسه با انواع گازی، خطر کمتری دارند؛ زیرا همان طور که از نام آن‌ها پیداست با برق کار می‌کنند و خطر گازگرفتگی هم ندارند. این بخاری‌ها قیمت مناسبی دارند و تنوع آن‌ها از نظر اندازه بالا است؛ اما میزان گرمایی که تولید می‌کنند، نسبت به نوع گازی کمتر است.

بخاری برقی فن دار و تابشی از انواع پرکاربرد این دستگاه‌ها هستند و برای تعمیر بخاری در اصفهان باید به این موضوع توجه شود؛ چرا که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگری دارند و عیب‌یابی آن‌ها با هم فرق می‌کند.

 

شماره تماس تعمیرکار بخاری در اصفهان

 

تعمیر بخاری صنعتی در اصفهان

بخاری صنعتی به عنوان یک وسیله گرمایشی برای فضاهای بزرگی مانند: سالن‌های ورزشی، مساجد، مدارس، تالارها و… استفاده می‌شود و بازدهی بسیار خوبی هم دارد. این دستگاه دارای یک فن بزرگ است که پشت مبدل حرارتی آن قرار دارد و می‌تواند محیط را به خوبی گرم کند؛ بنابراین در بحث تعمیر بخاری در اصفهان به بررسی این نوع دستگاه هم می‌پردازیم.

این نوع بخاری به صورت خودکار عمل می‌کند و گازهای خطرناکی را که در اثر احتراق ایجاد می‌شوند، به بیرون منتقل می‌کند؛ به همین دلیل بسیار ایمن است. با توجه به پیچیده بودن تجهیزات و سیستم این دستگاه، بهتر است تعمیر این وسیله را به یکی از افراد موجود در لیست تعمیرکاران بخاری در اصفهان بسپارید.

تعمیر بخاری صنعتی در اصفهان

تعمیر بخاری در اصفهان

 

 

تعمیر بخاری پاسیو در اصفهان

بخاری پاسیو یا چتری، مشعلی دارد که گاز مایع را مشتعل می‌کند و شعله‌های حاصل از احتراق را به سمت سوراخی که در ورقه فلزی دستگاه قرار دارد، هدایت می‌کند. کاربرد اصلی این نوع دستگاه در کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، پنت هاوس‌ها، ویلاها، آلاچیق‌ها و هر مکان سر باز دیگر است.

این بخاری‌ها، گرما را در محیط توزیع می‌کنند و انرژی اضافه‌ای را مصرف نمی‌کنند؛ زیرا سوخت مایع درون دستگاه به طور مستقیم به انرژی حرارتی تبدیل می‌شود. از مزایای این نوع بخاری می‌توان به نصب آسان و قابلیت جابه‌جایی، مصرف کم سوخت، ایمنی بسیار بالا، عدم تولید صدا و اشغال کم فضا اشاره کرد.

این بخاری برای تعمیر به تخصص نیاز دارد و لازم است تا در صورت مشاهده هر گونه خرابی به یک تکنسین متخصص تعمیر بخاری در اصفهان مراجعه کنید. اگر خودتان در این زمینه مهارت دارید، می‌توانید صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌های خود داشته باشید.

قطعات بخاری در اصفهان

شناخت اجزای هر سیستم به شما کمک می‌کند تا بتوانید عیب‌یابی آن را بهتر انجام دهید و راحت‌تر مشکلات را رفع کنید. بخاری هم یکی از دستگاه‌هایی است که از طریق آشنایی با قطعات آن و عملکردشان می‌توانید به مهارت کافی در زمینه تعمیر بخاری در اصفهان برسید. قطعات اصلی بخاری و قیمت حدودی آن‌ها را در ادامه توضیح داده‌ایم.

مشعل بخاری

وظیفه مشعل، تبدیل سوخت فسیلی به انرژی حرارتی است و این کار را با استفاده از ۳ عنصر اکسیژن، گاز و آتش انجام می‌دهد. وقتی گاز در مشعل می‌سوزد، منجر به تولید گازهای سمی می‌شود و اگر این گازها به درستی خارج نشوند، می‌توانند خطرآفرین باشند؛ زیرا اکسیژن محیط را از بین می‌برند.

در صورت عدم توجه به خروج استاندارد این گازها، خطر مسمومیت و مرگ برای ساکنین ساختمان به وجود می‌آید. قیمت این قطعه برای تعمیر بخاری در اصفهان ۶۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

ترموکوپل بخاری

ترموکوپل یک قطعه مهم در کالاهای گازسوز است؛ زیرا ایمنی دستگاه را تأمین و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری می‌کند. هرگاه شمعک به هر دلیلی خاموش شود، ترموکوپل گاز ورودی را قطع کرده و مانع از انتشار آن در محیط می‌شود. عدم استفاده از این قطعه باعث می‌شود تا احتمال آتش‌سوزی یا انفجار بالا برود. هزینه تهیه این قطعه برای تعمیر شمعک بخاری گازی در اصفهان حدوداً ۱۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰۰ تومان است.

جرقه زن یا فندک بخاری

برای اینکه بخاری روشن شود باید جرقه‌هایی در بخش خروجی گاز شمعک ایجاد شود تا گاز به دهانه شمعک برسد؛ این کار برعهده فندک یا جرقه زن قرار دارد. این قطعه از یک چینی جرقه زن و یک سیم (پیزو) تشکیل شده و وظیفه اصلی آن، روشن کردن دستگاه است. قیمت فندک در زمان تعمیر بخاری در اصفهان ۲۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ تومان است.

جرقه زن یا فندک بخاری

تعمیر بخاری در اصفهان

 

 

 

شیر کنترل بخاری

شیر کنترل از چند قطعه کوچک‌تر تشکیل شده و وظیفه روشن و خاموش کردن پیلوت و مشعل را برعهده دارد. البته تغییر گاز شعله که منجر به تغییر دمای محیط می‌شود هم وظیفه شیر کنترل است. قیمت این قطعه برای تعمیر در محل بخاری در اصفهان به طور تقریبی ۱۵۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان است. اجزای شیر کنترل عبارت‌اند از:

  • بوبین شیر بخاری
  • محفظه شیر بخاری
  • پیچ‌های محفظه شیر بخاری
  • فیلتر
  • کلید جرقه زن
  • سیستم ترموکوپل
  • لوله‌های هدایتگر گاز
  • کنترل کننده عبور گاز

محفظه یا کوره احتراق بخاری

این قطعه یک محفظه است که مشعل بخاری در آن قرار دارد. در این محفظه یا کوره، مواد سوختنی مانند: نفت، گاز یا گازوئیل با اکسیژن ترکیب شده و جرقه می‌زند. آتشی که در این مرحله ایجاد می‌شود، منجر به تبدیل سوخت به انرژی حرارتی می‌گردد. این قطعه یکی از قطعات مهم در زمان تعمیر بخاری در اصفهان است.

نصب  بخاری در اصفهان

برای اینکه به تعمیر بخاری در اصفهان نیاز پیدا نکنید، نصب صحیح و اصولی بخاری بسیار مهم است و تا حد زیادی می‌تواند از مشکلات آتی جلوگیری کند. ممکن است در رابطه با نصب بخاری گازی در اصفهان سؤالات مختلفی به ذهن شما برسند که در ادامه این مطلب به بررسی این موضوعات و سؤالات احتمالی می‌پردازیم.

نصب  بخاری در اصفهان

تعمیر بخاری در اصفهان

 

 

محل نصب بخاری

برای پیدا کردن محل مناسب برای نصب باید به جریان هوا توجه کنید؛ هوا در محل مورد نظر باید به خوبی جریان داشته باشد. پس از اینکه یک مکان مناسب را برای نصب انتخاب کردید، لازم است که فاصله بخاری تا دیوار و وسایل اطراف را در نظر داشته باشید.

فاصله دستگاه از دیوار باید ۳۰ سانتی‌متر باشد و حداقل ۵ سانتی‌متر فاصله تا زمین هم برای قسمت زیرین دستگاه لازم است. می‌توانید برای قرار دادن بخاری روی زمین و رعایت فاصله ذکر شده از مقداری موکت یا پایه‌های فلزی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که محل نصب بخاری باید طوری انتخاب شود که فاصله مناسبی با وسایل چوبی داشته باشد؛ حداقل این فاصله ۵۰ سانتی‌متر است. این موضوع در زمان تعمیر بخاری در اصفهان باید رعایت شود.

طول شیلنگ بخاری

یکی از نکاتی که در نصب و تعمیر بخاری در اصفهان اهمیت دارد، طول شلنگ دستگاه است. طول شلنگ بخاری باید استاندارد باشد؛ به این معنی که نه کوتاه و نه بلند باشد. این استاندارد به گونه‌ای تعریف شده که طول شیلنگ نباید از ۱۲۰ سانتی‌متر کمتر باشد. جنس این شیلنگ‌ها معمولاً از لاستیک است و با یک بست فلزی محکم می‌شود.

نصب لوله بخاری

نصب لوله بخاری از طریق دیوارهای جانبی یا پنجره اشتباه است؛ اما اگر مجبور به این کار شدید، باید نکات لازم را در این زمینه رعایت کنید. در زمان تعمیر بخاری در منزل یا نصب آن باید این نکته را در نظر بگیرید که دودکش پنجره با خروجی آن حداقل ۱ متر فاصله داشته باشد. مراحل نصب لوله به ترتیب شامل موارد زیر می‌شوند:

  • لوله‌های دودکش را به صورت عمودی نصب کرده و یک روزنه ثابت زیر درزها باقی بگذارید.
  • اگر لوله‌ها بیش از ۳ متر هستند و در معرض هوای سرد قرار دارند، باید عایق‌بندی شوند.
  • لوله دودکش بعد از روشن شدن بخاری باید داغ باشد؛ ۵ دقیقه بعد از روشن کردن دستگاه از داغ بودن لوله مطمئن شوید.
  • دودکش نباید به صورت افقی یا با شیب منفی نسبت به دیوار و پنجره نصب شود.
  • توجه داشته باشید که هر ۱ متر لوله افقی به ۳ متر لوله عمودی نیاز دارد.
  • لوله رابط دودکش را مستقیم و کوتاه انتخاب کنید؛ زیرا خم‌های تند و زانوهای کوتاه در جریان دود اختلال ایجاد می‌کنند.

نحوه بستن شیلنگ گاز بخاری

شیلنگ گاز را باید با دو بست استاندارد و از لوله گاز اصلی به ورودی آن ببندید. نکته مهم در این مرحله این است که به هیچ وجه از مفتول یا بست‌های غیراستاندارد برای بستن شیلنگ گاز استفاده نکنید. اگر در این مورد غفلت کنید، باید هزینه تعمیر بخاری در اصفهان را بپردازید.

رایج‌ترین مشکلات بخاری

چه زمانی باید بخاری را تعمیر کنیم؟ شما به عنوان یک تکنسین بخاری در اصفهان باید با مشکلات رایجی که ممکن است برای هر بخاری پیش بیایند و عیب‌یابی کلی این وسیله آشنایی داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید زمان مناسب تعمیر بخاری در اصفهان را تشخیص بدهید. رایج‌ترین ایرادات بخاری را در ادامه مقاله بررسی کرده‌ایم.

رایج‌ترین مشکلات بخاری

 

 

 

استشمام بوی گاز از بخاری

بوی گاز ممکن است به شکل‌های مختلف به مشام برسد که هر کدام نشان دهنده یک مشکل خاص در دستگاه هستند. حالت‌های گوناگون بروز این مشکل در حین انجام تعمیرات بخاری در اصفهان به شرح زیر هستند:

  • استشمام بوی گاز خام پس از نصب کردن بخاری: در این حالت باید نشت‌یابی کنید. برای این کار اتصال ورودی گاز در داخل شیر کنترل و اتصال لوله‌کشی گاز و شیر را به کف صابون آغشته کنید. اگر حباب ایجاد شد، نشتی گاز وجود دارد و باید رفع شود.
  • استشمام بوی گاز خام پس از روشن کردن بخاری: اتصالات لوله‌های شیر کنترل را چک کنید و مطمئن شوید که شل نباشند. برای تشخیص نشتی در این حالت، درپوش شیر کنترل را برداشته و پیچ‌ها و اتصالات را با کف صابون عیب‌یابی کنید. در صورتی که ۳ شعله پیلوت روشن نباشند، ممکن است نشتی گاز اتفاق بیفتد؛ ابتدا پیچ پشت پیلوت را باز کرده و پیچ تنظیم شعله را با پیچ کوشتی تنظیم کنید.

استشمام بوی سوختن گاز از بخاری

اگر در زمان تعمیر بخاری در اصفهان با استشمام بوی سوختن گاز مواجه شدید، ابتدا مجرای دودکش را بررسی کنید؛ در صورتی که مجرای دودکش مسدود باشد، باید هر چیزی که در مسیر خروج دود قرار دارد را خارج کنید. این کار را بدون نیاز به بهترین تعمیرکار بخاری در اصفهان هم می‌توانید انجام دهید.

کلاهک روی دودکش به منظور جلوگیری از برگشت گازهای حاصل از احتراق تعبیه می‌شود؛ بنابراین نصب آن تضمین کننده خروج گازهای خطرناک به بیرون است. در آخر قطر دودکش را هم بررسی کنید؛ اگر قطر دودکش داخل دیوار از قطر دودکش بخاری کوچک‌تر باشد، گازهای حاصل از احتراق به خوبی خارج نمی‌شوند.

شعله نامنظم به همراه استشمام گاز

وقتی در حین تعمیر بخاری در اصفهان با این دو مشکل به طور هم‌زمان روبرو شدید، باید دستگاه را سرویس کنید. مسدود شدن سوراخ‌های مشعل، علت اصلی بروز این اشکال است و باعث می‌شود که گاز ترکیب شده با هوا وارد کوره نشود. ابتدا مشعل را باز کرده و آن را با یک برس یا فشار هوا تمیز کنید.

روشن نشدن مشعل و انتشار گاز

پراکنده شدن گاز و روشن نشدن مشعل به دلیل مسدود شدن ورودی مشعل یا انحراف ژیگلور (نازل گاز) رخ می‌دهد. برای بررسی مسدود شدن ورودی مشعل ابتدا شیر اصلی را بسته و مجرای ورودی را چک کنید. اگر چیزی را درون مجرا مشاهده کردید، آن را خارج و مسدودیت را رفع نمایید.

انحراف نازل گاز ممکن است به علت وارد شدن ضربه یا شل شدن پیچ‌های آن اتفاق بیفتد؛ در این صورت گاز نمی‌تواند به درون مشعل تزریق شود و مشعل روشن نمی‌شود. اگر مهارت کافی را در این زمینه ندارید، می‌توانید به یک مرکز تخصصی تعمیر بخاری در اصفهان مراجعه کنید.

خاموش شدن ناگهانی بخاری

گرم نشدن ترموکوپل و تنظیم نبودن شعله‌های شمعک از دلایلی هستند که منجر به خاموش شدن خود به خودی بخاری می‌شوند. توجه داشته باشید که سر ترموکوپل باید به طور کامل در شعله شمعک قرار بگیرد؛ زیرا لازم است تا جریان الکتریسیته، هسته بوبین را جذب کند و بتواند مسیر عبور گاز را باز بگذارد.

خاموش شدن ناگهانی بخاری

 

 

 

خاموش شدن شمعک بعد از رها کردن شیر فرمان

اگر می‌خواهید شمعک را روشن کنید و بعد از رها کردن شیر فرمان، گاز قطع و شمعک خاموش می‌شود، باید دو قطعه از دستگاه را بررسی کنید. ابتدا لازم است تا ترموکوپل را چک کنید؛ در صورتی که این قطعه خراب شده، هر چه سریع‌تر نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

اما اگر ترموکوپل مشکلی نداشت، باید به بوبین هم نگاهی بیندازید؛ اگر بوبین خراب شده بود، باید آن را عوض کنید. البته در صورتی که عیب‌یابی این دو قطعه برای شما سخت است، به یک کارگاه تعمیر بخاری در اصفهان مراجعه کنید.

تنظیم نبودن و کوتاهی شعله پیلوت

گاهی پیش می‌آید که با وجود مناسب بودن فشار گاز در شبکه لوله‌کشی، باز هم شعله پیلوت کوتاه است و به درستی تنظیم نمی‌شود. کثیفی بیش از حد فیلتر دستگاه، مهم‌ترین دلیلی است که می‌توان برای این مشکل نام برد. برای رفع این مشکل ابتدا کاور شیر کنترل را بردارید و فیلتر مربوطه را تمیز یا در صورت لزوم تعویض کنید.

شماره تماس تعمیرکار بخاری در اصفهان

 

سرد شدن لوله بخاری

در صورتی که بعد از نصب بخاری متوجه شدید که لوله آن هنوز سرد است، باید علت اصلی را پیدا کنید. در حین تعمیر بخاری در اصفهان ممکن است با مشکلات زیر که می‌توانند دلیل سرد بودن لوله بخاری باشند، مواجه شوید:

  • کمبود اکسیژن در محیط
  • نصب غیراصولی و نادرست دودکش
  • جریان تند هوا

اگر برای رفع این ایرادات، مهارت کافی را ندارید، بهتر است این کار را به یک تعمیرکار تعمیر بخاری در اصفهان واگذار کنید.

تعمیر انواع برند بخاری در اصفهان

با توجه به فعالیت برندهای مختلف در حوزه تولید بخاری گازی، بهتر است شناخت بیشتری نسبت به تعمیر بخاری در اصفهان با برندهای گوناگون داشته باشید. به همین علت در ادامه مقاله تعدادی از برندهای بخاری گازی را برای تعمیر معرفی کرده‌ایم. برخی از این برندها دارای خدمات تعمیر بخاری به صورت سیار هستند.

تعمیر انواع برند بخاری در اصفهان

 

 

 

تعمیر بخاری گازی ایران شرق در اصفهان

ایران شرق از برندهای مطرح در زمینه تولید بخاری گازی است و محصولات خود را با درجه کیفی بالا روانه بازار می‌کند. اگر از این دستگاه استفاده می‌کنید و به تعمیر بخاری ایران شرق در اصفهان نیاز پیدا کرده‌اید، با نمایندگی این برند تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر بخاری ایران شرق در اصفهان بهترین گزینه برای رفع مشکلات دستگاه شماست.

تعمیر بخاری گازی نیک کالا در اصفهان

خرابی بخاری گازی بخصوص در فصل سرما از دغدغه‌های کسانی است که از این وسیله گرمایشی استفاده می‌کنند. نیک کالا محصولات باکیفیتی را تولید می‌کند، اما هر وسیله در اثر استفاده ممکن است دچار خرابی شود. با خدمات نمایندگی تعمیر بخاری نیک کالا در اصفهان دیگر دغدغه تعمیر بخاری در اصفهان را نداشته باشید.

تعمیر بخاری گازی پلار در اصفهان

تعمیر بخاری آکواریوم در اصفهان و هر نوع دیگری از بخاری‌های گازی را به نمایندگی تعمیر بخاری پلار در اصفهان بسپارید. تکنسین‌های این نمایندگی با تجربه و مهارت بالا، مشکلات به وجود آمده برای دستگاه شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت برطرف می‌کنند.

تعمیر بخاری گازی پلار در اصفهان

 

 

 

تعمیر بخاری گازی آبسال در اصفهان

تعمیر و سرویس بخاری در اصفهان یکی از فعالیت‌های نمایندگی برندهای مختلف است. نمایندگی تعمیر بخاری آبسال در اصفهان با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت می‌تواند در رفع ایراداتی که برای دستگاه شما به وجود آمده‌اند، کمک کننده باشد.

تعمیر بخاری گازی مروارید سوز در اصفهان

مروارید سوز یکی از برندهای موفق در زمینه تولید و تعمیر بخاری در اصفهان است. در صورتی که از محصولات مروارید سوز استفاده می‌کنید، می‌توانید سرویس و تعمیر دستگاه خود را به تکنسین‌های مجرب نمایندگی تعمیر بخاری مروارید سوز در اصفهان بسپارید و خیال خود را راحت کنید.

تعمیر بخاری گازی توان در اصفهان

نمایندگی تعمیر بخاری توان در اصفهان می‌تواند در زمان بروز مشکلات مختلف برای سیستم گرمایشی شما، خدمات متنوعی را ارائه بدهد. پس در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه مشکل در زمینه تعمیر بخاری در اصفهان با متخصصان این مجموعه تماس بگیرید.

تعمیر بخاری گازی سپهر الکتریک در اصفهان

سرویس دوره‌ای بخاری در اصفهان یکی از خدماتی است که توسط تکنسین‌های نمایندگی تعمیر بخاری سپهر الکتریک در اصفهان ارائه می‌شود. مزیت دریافت این گونه خدمات این است که عیب‌یابی دستگاه شما به طور منظم انجام می‌شود و ایرادات احتمالی در سریع‌ترین زمان رفع می‌شوند؛ در نتیجه هزینه‌های مربوط به تعمیرات کاهش می‌یابند.

تعمیر بخاری گازی سپهر الکتریک در اصفهان

 

 

 

تعمیر بخاری گازی کوپال در اصفهان

در هر کجا که باشید، می‌توانید از خدمات تعمیر و سرویس بخاری گازی در اصفهان بهره‌مند شوید. نمایندگی تعمیر بخاری کوپال در اصفهان با اعزام تکنسین‌های متخصص خود، تعمیرات دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند.

تعمیر بخاری گازی لوپز در اصفهان

در بسیاری از مواقع، عیب‎یابی و رفع ایراداتی که برای بخاری گازی شما به وجود می‌آیند، نیاز به تخصص دارند. به همین دلیل بهتر است تا برای رفع مشکلات بخاری گازی خود با متخصصان نمایندگی تعمیر بخاری لوپز در اصفهان تماس بگیرید و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

تعمیر بخاری گازی سایلان در اصفهان

در صورتی که از بخاری گازی سایلان استفاده می‌کنید و با قطعات و شیوه تعمیر بخاری در اصفهان آشنا نیستید، نمایندگی تعمیر بخاری سایلان در اصفهان گزینه مناسبی برای دریافت خدمات در این زمینه است؛ زیرا تعمیرکاران مجربی را در اختیار دارد.

تعمیر بخاری گازی سایلان در اصفهان

 

 

 

تعمیر بخاری گازی آدنیس در اصفهان

گاهی حتی پیش پا افتاده‌ترین ایرادات بخاری هم حل شدنی نیستند؛ زیرا دنیای تعمیر لوازم خانگی پر از رمز و راز است و به تجربه زیادی در این زمینه نیاز دارید. اگر برند بخاری شما آدنیس است، رفع مشکل خود را به نمایندگی تعمیر بخاری آدنیس در اصفهان و متخصصان این مجموعه بسپارید.

تعمیر بخاری گازی مهیا گاز در اصفهان

نمی‌توانیم از تعمیر بخاری در اصفهان صحبت کنیم و نامی از مهیا گاز نبریم. متخصصان نمایندگی تعمیر بخاری مهیا گاز در اصفهان سال‌هاست که در حوزه تعمیر و سرویس سیستم‌های گرمایشی فعالیت دارند و می‌توانند راهنمای خوبی در هنگام رویارویی با مشکلات دستگاه شما باشند.

تعمیر بخاری گازی بهکاران در اصفهان

تعمیر و سرویس بخاری گازی بهکاران را به نمایندگی تعمیر بخاری بهکاران در اصفهان بسپارید. این مجموعه با داشتن مجوز و خدمات پس از فروش می‌تواند اشکالات دستگاه شما را رفع کندو تمامی خدمات این نمایندگی توسط تکنسین‌های باتجربه و به صورت کاملاً تخصصی ارائه می‌شوند.

تعمیر بخاری ایمن گاز مشهد در اصفهان

سرویس دوره‌ای و تعمیر بخاری در اصفهان باید به طور منظم و توسط افراد متخصص انجام شود. نمایندگی تعمیر بخاری ایمن گاز مشهد در اصفهان با ارائه خدمات متنوع و تخصصی در زمینه تعمیر و سرویس بخاری گازی، بهترین گزینه برای شمایی است که از محصولات این برند استفاده می‌کنید.

هزینه تعمیر بخاری در اصفهان

تعیین قیمت تعمیر بخاری در اصفهان به عوامل مختلفی مانند: نوع بخاری، برند دستگاه، نوع خرابی و محل سکونت شما بستگی دارد. پس بهتر است تا قبل از اقدام به دریافت خدمات تعمیر، تعرفه تعمیر بخاری در اصفهان را استعلام کنید؛ این تعرفه‌ها را به طور تقریبی در جدول زیر ذکر کرده‌ایم.

خدمت هزینه
نصب و راه‌اندازی بخاری ۹۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعمیر شمعک ۳۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ تومان
تعمیر فندک ۴۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ تومان
تعویض هر عدد شیر گاز ۱۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض ترموکوپل ۵۰۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰۰ تومان
تعویض لوله اتصالات مسی ۱۳۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰ تومان
تعویض شیشه ۷۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰۰ تومان
سرویس کامل و شستشوی مشعل (برنر) ۱۲۰۰۰۰ تا ۲۸۰۰۰۰ تومان
هزینه تعمیر بخاری در اصفهان

تعمیر بخاری در اصفهان

 

 

 

سؤالات متداول

  1. از کجا بدانیم که مشعل بخاری خراب است؟

خرابی مشعل یکی از مشکلات رایجی است که در زمان تعمیر بخاری در اصفهان مطرح می‌شود. نشت گاز و استشمام بوی آن و همچنین آبی نبودن شعله‌های بخاری از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی مشعل آن به شمار می‌روند.

  1. چرا شعله پیلوت بخاری کوتاه است؟

برای رفع این مشکل باید دستگاه را سرویس کنید؛ تعویض فیلتر بخاری بهترین راهکار برای رفع این مشکل است. زیرا دلیل اصلی کوتاهی شعله پیلوت بخاری، کثیف بودن فیلتر آن است و در برخی موارد این کثیفی به قدری است که تعویض فیلتر پیشنهاد می‌شود.

  1. چگونه نشتی گاز را در بخاری تشخیص دهیم؟

اگر در حین تعمیر بخاری در اصفهان به وجود نشتی در دستگاه شک داشتید، با ۳ روش می‌توانید تشخیص دهید که مشکل نشتی گاز است یا خیر. استفاده از کف صابون، کنترل مسیرهای گازی و استفاده از یک نشت‌یاب الکترونیکی از راهکارهای تشخیص این مشکل هستند.

شارینو

آیا تابه‌حال برای شما هم پیش آمده که ماشین شما خراب شده و وسط جاده گیر افتاده باشید؟ یا حال یکی از عزیزانتان وخیم بوده و به رسیدگی نیاز داشته باشد؟ در این حالت بهترین کار، تماس با امداد خودرو و آمبولانس است. مطالعه مقالات امداد خودرو اصفهان و آمبولانس در اصفهان را برای چنین شرایطی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امروزه سیستم‌های گرمایشی نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کنند و انواع مختلفی از آن‌ها موجود هستند. در صورت بروز مشکلات برای سیستم گرمایشی خود می‌توانید از مقالات تعمیر فن کویل در اصفهان، تعمیر موتورخانه در اصفهان و تعمیر پکیج در اصفهان استفاده کنید.

در صورتی که می‌خواهید اطلاعات دقیقی از کلینیک‌ها و پزشکان شهر اصفهان کسب کنید، باید با بهترین کلینیک دندانپزشکی در اصفهان، بیمارستان‌های اصفهان، پزشکان قلب و عروق در اصفهان و پزشک زنان در اصفهان آشنایی داشته باشید.

اگر در حال ساختمان‌سازی هستید، لازم است تا اطلاعات دقیقی درباره بهترین کناف کار در اصفهان، گچ‌کار ساختمان در اصفهان، نرده استیل در اصفهان و لوله‌کشی ساختمان در اصفهان در اختیار داشته باشید.

مطالعه مقالات سینماهای اصفهان، مراکز خرید اصفهان و کافه‌های اصفهان به شما کمک می‌کند تا برای گذراندن یک بعد از ظهر لذت بخش راحت‌تر تصمیم بگیرید.

در انتها

مقاله تعمیر بخاری در اصفهان با تمام نکاتی که در رابطه با قطعات، عیب‌یابی و شیوه برطرف کردن ایرادات مطرح شدند، به پایان رسید. نکته پایانی این است که توجه داشته باشید که اگر در زمینه تعمیر بخاری در اصفهان تخصص ندارید، آن را به یک تکنسین باتجربه بسپارید تا مشکلات بیشتری را به وجود نیاورید.

امیدواریم که مطالعه نکات این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم. فراموش نکنید که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

شماره تماس تعمیرکار بخاری در اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *