مراکز خرید اصفهان

مراکز خرید اصفهان

مراکز خرید اصفهان در کنار اماکن تاریخی این شهر، مهم‌ترین دلایلی هستند که نصف جهان را در بین گردشگران و مسافران محبوب کرده‌اند. تجربه خرید کردن بعد از تماشای معماری‌ها و بافت‌های سنتی اصفهان بسیار لذت بخش است.

اصفهان را با بازارهای سنتی و محلی آن می‌شناسند؛ شما می‌توانید انواع صنایع دستی زیبا و درجه یک را در این بازارها پیدا کنید. همچنین اگر می‌خواهید که از مراکز خرید لوکس اصفهان دیدن کنید، باز هم گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارند.

در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با بهترین مراکز خرید اصفهان، از بازارهای سنتی گرفته تا مراکز تجاری لوکس، آشنا کنیم.

بازار بزرگ اصفهان

بازار بزرگ اصفهان

بازدید از اصفهان با گشت و گذار در بازار بزرگ آن تکمیل می‌شود. بازار بزرگ اصفهان یکی از قدیمی‌ترین بازارهای سنتی اصفهان است که با معماری بی نظیر و سبک سنتی که دارد، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

مسجد جامع و گنبد نظام‌الملک نیز در نزدیکی این بازار هستند که همین موقعیت مکانی، بازدید از این آثار تاریخی را نیز برای شما آسان می‌کند.

بازار بزرگ اصفهان به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان شناخته می‌شود و شما می‌توانید انواع پارچه، صنایع دستی، کیف و کفش و… را در این بازار پیدا کنید. بخش‌های مختلف این بازار عبارت‌اند از: سراها، مسجد، تیمچه‌ها، حمام، مدارس و کاروان‌سراها.

ارتفاع این بازار به ۷.۵ متر می‌رسد و طول آن برابر با ۱.۵ کیلومتر است؛ راسته‌های بازار نیز دارای عرضی برابر با حدود ۵ متر هستند. در ساخت سقف بازار بزرگ اصفهان از طاق‌های قوسی شکل استفاده شده و نورگیرهایی در این قسمت تعبیر شده‌اند.

ساخت این بنا به گونه‌ای است که هوای داخل آن در فصل زمستان، چند درجه گرم‌تر از بیرون و در فصل تابستان، چند درجه خنک‌تر است. برای پیدا کردن بهترین ظروف مسی، جواهرات، کالاهای دست ساز و… می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب قیمت مرکز خرید مراجعه کنید.

بازار قیصریه اصفهان

ساخت بازار قیصریه به دوران صفویه باز می‌گردد و قدمت زیادی دارد. کالاهایی که در بازار قیصریه به فروش می‌رسند شامل عتیقه‌جات، انواع پارچه، فرش‌های گران قیمت و صنایع دستی نفیس هستند. به همین دلیل است که بازار قیصریه جزو بهترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید اصفهان محسوب می‌شود.

این بازار در ۲ طبقه ساخته شده است؛ طبقه اول شامل فروشگاه‌ها و غرفه‌ها می‌شود و طبقه دوم را به دفترهایی برای رسیدگی به امور اداری مغازه‌ها اختصاص داده‌اند. فضای بزرگ و معماری سنتی این بازار، آن را به یکی از بهترین بازارهای سنتی اصفهان تبدیل کرده است.

بازار قیصریه از آن دسته از مراکز خرید اصفهان است که بازدید کامل از آن حدود ۵ تا ۶ ساعت به طول می‌انجامد. شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب از این بازار سنتی دیدن کنید.

بازار قیصریه اصفهان

 

بازار هنر اصفهان

از دیگر بازارهای سنتی اصفهان می‌توان به بازار هنر اشاره کرد. وجه تسمیه بازار هنر به این دلیل است که تمامی زیورآلاتی که در این بازار به فروش می‌رسند، هنر دست هنرمندان اصفهانی هستند. بازار هنر از دوران صفویه تا به امروز به عنوان یکی از مراکز خرید اصفهان به شمار می‌رود.

در صورتی که به زیورآلات و طلاهای خاص علاقه دارید، می‌توانید در ساعات کاری بازار هنر اصفهان به آنجا مراجعه کنید. این بازار از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب باز است و امکان بازدید از آن وجود دارد.

بازار هنر اصفهان

 

بازار بزرگ حکیم اصفهان

بازار بزرگ حکیم یکی از معروف‌ترین مراکز خرید اصفهان است که به خاطر ترمه‌ها، تابلو فرش‌ها، فرش‌های دستباف ابریشمی و انواع پوشاک مورد توجه قرار می‌گیرد. این بازار، بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند سوغاتی بخرند.

امکان بازدید از بازار بزرگ حکیم اصفهان از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فراهم شده است. داشتن پارکینگ طبقاتی بزرگ از مزایای این بازار سنتی است؛ بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده، ماشین خود را در این پارکینگ پارک کرده و از این مرکز خرید بازدید کنید.

بازار بزرگ حکیم اصفهان

 

بازار نقش جهان اصفهان

بازار نقش جهان یکی دیگر از بازارهای سنتی اصفهان به شمار می‌رود که در فهرست یونسکو به ثبت رسیده است. این بازار در ۲ طبقه ساخته شده و دارای مغازه‌ها و حجره‌های بزرگ و کوچک است. وقتی در این بازار قدم می‌زنید، می‌توانید بهترین صنایع دستی اصفهان را از هر طرف مشاهده کنید.

قدمت بازار نقش جهان به دوران صفویه باز می‌گردد؛ البته در دوره پهلوی نیز بازسازی‌هایی در این بازار انجام شده است. شما می‌توانید برای بازدید از بازار نقش جهان به عنوان یکی از مراکز خرید اصفهان از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به آنجا مراجعه کنید.

بازار نقش جهان اصفهان

 

مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر بهترین انتخاب برای کسانی است که مراکز خرید شیک اصفهان را ترجیح می‌دهند. مجموعه تجاری – تفریحی سیتی سنتر در ۷ طبقه ساخته شده که ۲ طبقه اول آن پارکینگ هستند. پارکینگ سیتی سنتر دارای ظرفیتی بالغ بر ۵۵۰۰ خودرو است.

طبقات دیگر این مرکز خرید به سالن ورزشی، سینما، شهربازی، فود کورت و رستوران اختصاص داده شده‌اند. سیتی سنتر یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید اصفهان است که در آن، محصولات متنوعی از جمله: لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، کیف و کفش، لوازم ورزشی، انواع پوشاک و… به فروش می‌رسد.

برای مراجعه به مرکز خرید سیتی سنتر می‌توانید شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و جمعه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد از آنجا دیدن کنید. با مراجعه به سیتی سنتر، دیگر نیازی به پیدا کردن بازار مانتو اصفهان نخواهید داشت؛ زیرا این مرکز، تعداد زیادی مانتو فروشی دارد.

مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان

 

مرکز خرید شهر اصفهان

مرکز خرید شهر بهترین پاساژ اصفهان است که کالاهای آن از تنوع بالایی برخوردار هستند. این مرکز خرید در ۵ طبقه ساخته شده و یک طبقه آن به پارکینگ اختصاص داده شده است. برای خرید انواع کالاها به همراه خانواده و دوستان خود می‌توانید به این مرکز خرید مراجعه کنید.

کالاهایی مانند: کیف و کفش، پوشاک، موبایل، لوازم صوتی و تصویری، روسری، حوله و صنایع دستی را می‌توانید در مرکز خرید شهر پیدا کنید. لازم به ذکر است که مرکز خرید شهر جهت رفاه حال مشتریان خود مجهز به کافی شاپ و رستوران می‌باشد.

مرکز خرید جلفا اصفهان

برندهای متنوعی در مرکز خرید جلفا فعالیت می‌کنند؛ به همین دلیل جلفا به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان محسوب می‌شود. جواهرات، مبلمان، وسایل تزیینی، کیف و کفش، اسباب بازی، انواع پارچه و… را می‌توانید در این مرکز خرید تهیه کنید.

کیفیت اجناس مرکز خرید جلفا در میان اصفهانی‌ها مشهور است؛ بنابراین در سفر بعدی خود به اصفهان حتماً این مرکز را در لیست برنامه‌تان قرار دهید. کاری مرکز خرید جلفا همه روزه و از ساعت ۸ صبح تا حدود ۱۲ شب است.

مرکز خرید جلفا اصفهان

 

مرکز خرید کوثر اصفهان

یکی دیگر از مراکز خرید اصفهان که در دسته مراکز شیک قرار دارد، کوثر است. این مجموعه با داشتن ۴۵۰ واحد تجاری، پارکینگ، پله برقی، آسانسور، بانک، کافی‌شاپ و رستوران از بهترین مراکز خرید اصفهان به شمار می‌رود که دارای وسعت زیادی نیز است.

از نظر موقعیت مکانی، مرکز خرید کوثر در نزدیکی بهترین هتل‌های اصفهان و سی و سه پل واقع شده است. همین موقعیت مکانی به شما کمک می‌کند تا رزرو هتل و بازدید از مراکز تفریحی و خرید اصفهان را به راحتی برنامه ریزی کنید.

مرکز خرید پارک اصفهان

مرکز خرید پارک به عنوان یکی از محبوب‌ترین و باسابقه‌ترین مراکز خرید اصفهان است که قدمت آن به بیش از ۴۰ سال می‌رسد. وجه تسمیه این مرکز خرید به دلیل واقع شدن یک پارک در محوطه آن است و از سال‌های دور با همین نام شناخته می‌شود.

ساختمان این مرکز خرید علاوه بر داشتن ۴۰۰ واحد تجاری، دارای پارکینگ، ساختمان پزشکان، رستوران و مشاور املاک نیز است. مرکز خرید پارک به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان اصفهان شناخته می‌شود که کالاهای متنوعی از جمله: پوشاک، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، کامپیوتر، کیف و کفش، ساعت و… در آن به فروش می‌رسند.

البته مرکز پارک به دلیل داشتن تعداد زیادی فروشگاه کیف و کفش، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کیف و کفش اصفهان نیز شناخته می‌شود.

بازار موبایل اصفهان

با پا گذاشتن در مرکز خرید موبایل اصفهان می‌توانید گوشی تلفن همراه مورد نیاز خود را در مغازه‌های این مرکز پیدا کنید. این بازار در سال ۱۳۹۱ و در ۷ طبقه ساخته شد. طبقه همکف این ساختمان به نمایشگاه دائمی تلفن همراه اختصاص داده شده است.

شما می‌توانید محصولات متنوعی از برندهای معروف سامسونگ، اپل، هواوی، سونی، اچ‌تی‌سی  و… را در این بازار پیدا کنید. بازار موبایل اصفهان از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز است و شما می‌توانید علاوه بر خرید موبایل، از مشاوره‌های متخصصین این حوزه نیز استفاده کنید.

بازار موبایل اصفهان

 

مرکز خرید گلدیس اصفهان

برای خرید صنایع دستی و محصولات سنتی می‌توانید به مرکز خرید گلدیس مراجعه کنید. گلدیس که یکی از مراکز خرید اصفهان است، صنایع مختلفی از جمله: ظروف مسی، ظروف قلم‌زنی شده، رومیزی‌های ترمه دوزی، فرش‌های دستباف و… را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید برای تهیه اصیل‌ترین صنایع دستی و سنتی شهر اصفهان در ساعات ۸ صبح تا ۱۱ شب به مرکز خرید گلدیس مراجعه کنید.

مرکز خرید گلدیس اصفهان

 

مرکز خرید مارتین اصفهان

مارتین یکی از مجتمع‌های تجاری است که از محبوب‌ترین مراکز خرید اصفهان به شمار می‌رود. این مرکز خرید مدرن دارای فروشگاه‌های متنوعی است که انواع کالاها مانند: صنایع دستی، زیورآلات، پوشاک، کیف و کفش و… را ارائه می‌دهند.

با توجه به ارائه محصولات برندهای مختلف و درجه یک در مرکز خرید مارتین، قیمت کالاهای این مجتمع تجاری بالاست و جزو مراکز خرید لوکس اصفهان است. شما می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۳۰ شب به این مرکز خرید مراجعه کنید.

مرکز خرید مارتین اصفهان

 

مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما اصفهان

ارگ عظیم جهان نما از مراکز خرید اصفهان است که علاوه بر خرید، امکان تفریح و گذراندن اوقات خوش را نیز برای شما فراهم می‌کند. این مجتمع تفریحی – تجاری دارای ۳۶۴ واحد تجاری، ۱۲ واحد صنایع دستی، ۳ سالن سینما، ۶ رستوران و کافی شاپ، ۴ سالن گالری، پارکینگ و هتل است.

به همین دلیل شما می‌توانید برای گذراندن اوقات خوش و خرید کردن از این مرکز دیدن کنید. علاوه بر این، اولین آب نمای موزیکال اصفهان در مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما ساخته شده است.

مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما اصفهان

 

مرکز خرید اوسان اصفهان

اگر به دنبال یک مرکز خرید شیک و مدرن هستید تا بتوانید انواع پوشاک مردانه و زنانه را از برندهای معتبر خریداری کنید، اوسان انتخابی مناسب برای شما است. اوسان از بهترین مراکز خرید اصفهان به شمار می‌رود که کالاهای آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و گران قیمت هستند.

این مرکز خرید در نزدیکی مجتمع پارک قرار دارد؛ بنابراین امکان بازدید از هر دو مرکز خرید برای شما فراهم می‌شود. ساعات کاری مرکز خرید اوسان ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر و ۴ عصر تا ۱۰ شب است.

مرکز خرید ارکیده اصفهان

ارکیده از مراکز خرید اصفهان است که در بین کسانی که به مراکز خرید لوکس اصفهان علاقه دارند، از محبوبیت زیادی برخوردار است. این مرکز خرید در ۷ طبقه ساخته شده و یک طبقه آن به رستوران اختصاص داده شده تا مشتریان بتوانند بعد از خرید به صرف غذا بپردازند.

مرکز خرید ارکیده با ۲۰۰ واحد فعال، ارائه دهنده انواع کالاها مانند: زیورآلات، عطر و ادکلن، ساعت، سنگ‌های قیمتی، لوازم تزئینی و… است. بازدید از این مرکز خرید از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲:۳۰ بعد از ظهر و ۵ عصر تا ۱۱:۳۰ شب امکان پذیر است.

مرکز خرید ارکیده اصفهان

 

مرکز خرید مهرسان اصفهان

یکی دیگر از شیک‌ترین مراکز خرید اصفهان که محصولات آن از تنوع بالایی برخوردار هستند، مهرسان نام دارد. شما می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه را در این مرکز خرید پیدا کنید و خرید کل اعضای خانواده را به صورت یکجا انجام دهید.

از دیگر کالاهایی که در این مرکز خرید عرضه می‌شوند، می‌توان به لوازم آشپزخانه، کامپیوتر و موبایل، کیف و کفش، لوازم تزئینی و… اشاره کرد. ساعات کاری مرکز خرید مهرسان شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و ۳:۳۰ عصر تا ۸ شب و پنج شنبه‌ها از ۸:۳۰ صبح تا ۱:۳۰ بعد از ظهر است.

بازار گل و گیاه اصفهان

در صورتی که به دنبال گل‌های تزئینی، آپارتمانی، درختچه‌ها، نهال‌ها و حتی گل‌های مصنوعی می‌گردید، بازار گل و گیاه اصفهان بهترین انتخاب برای شما است. این بازار که به بازار گل و گیاه همدانیان نیز معروف است، انواع گل‌ها را عرضه می‌کند.

تنوع گل و گیاه عرضه شده در این بازار سبب شده تا هر کسی و با هر سلیقه‌ای از خرید خود راضی باشد؛ زیرا تمامی سلایق و نیازهای افراد را پوشش می‌دهد. به همین دلیل، بازار گل و گیاه به یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان تبدیل شده است. شما می‌توانید از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب از این بازار دیدن کنید.

بازار گل و گیاه اصفهان

 

بازار ماهی خلیج فارس اصفهان

انواع آبزیان و ماهی‌هایی که از شمال و جنوب کشور به شهر اصفهان وارد می‌شوند را می‌توان در بازار ماهی خلیج فارس اصفهان پیدا کرد. این بازار یکی از مراکز خرید اصفهان است که در بین علاقه‌مندان به غذاهای دریایی بسیار محبوب است.

همه ماهی‌ها و آبزیانی که در این مرکز عرضه می‌شوند، تازه و باکیفیت هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید در ساعات ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب به این بازار مراجعه کنید.

بازار ماهی خلیج فارس اصفهان

 

مرکز خرید نوژن اصفهان

نوژن یکی از مراکز خرید ارزان در اصفهان به شمار می‌آید که امکان خرید انواع کیف و کفش، پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه و… را برای شما فراهم کرده است. در نگاه اول شاید این مجتمع به نظر شما کوچک باشد؛ اما کیفیت بالای محصولات و قیمت‌های مناسبی که دارد، شما را برای خریدهای بعدی به آنجا می‌کشاند.

ساعات کاری مرکز خرید نوژن شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب و جمعه‌ها از ۸ صبح تا ۶ عصر است.

مرکز خرید نوژن اصفهان

 

مرکز خرید نگین اصفهان

مرکز خرید نگین از پاساژهایی است که در میان مراکز خرید اصفهان، کالاهای با قیمت مناسب را ارائه می‌دهند.  این مرکز خرید نسبتاً کوچک است؛ اما تنوع کالای بالایی دارد. ساعات فعالیت این مجموعه شنبه تا پنج شنبه از ۹ صبح تا ۱۱ شب و جمعه‌ها تعطیل است.

مرکز خرید پارلمان اصفهان

پارلمان به عنوان یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید اصفهان، بهترین انتخاب برای خرید لوازم ورزشی، انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و… با قیمت مناسب است. شهرت اصلی این مجموعه هم به دلیل ارائه محصولات متنوع با قیمت قابل قبول است.

مرکز خرید پارلمان اصفهان

 

مرکز خرید آزادی اصفهان

مرکز خرید یا بازار آزادی از مراکز خرید اصفهان است که به دلیل واقع شدن در خیابان چهارباغ بالا، از محبوبیت زیادی برخوردار است. دسترسی آسان به مترو، تنوع بالای کالاها و قیمت مناسب از جمله دلایل مهمی هستند که این مجموعه را به یکی از بهترین مراکز ارزان خرید اصفهان تبدیل کرده‌اند.

بازار کیف و کفش اصفهان

بهترین فروشگاه‌ها برای خرید کیف و کفش در شهر اصفهان، بازار کیف و کفش خیابان سپه اصفهان است. این بازار به عنوان بورس خرید کیف و کفش در اصفهان شناخته می‌شود؛ به همین دلیل کالاهای عرضه شده در آن از تنوع بالایی برخوردار هستند.

بازار کیف و کفش اصفهان

 

پاساژ جعفری اصفهان

در پاساژ جعفری اصفهان می‌توانید پارچه دلخواه خود را پیدا کنید. این پاساژ از مراکز خرید اصفهان است که انواع پارچه را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌کند و قیمت‌های مناسبی دارد. ساعات کاری این پاساژ شنبه تا پنج شنبه از ۹ صبح تا ۱۰ شب و جمعه‌ها تعطیل است.

بازار سپاهان اصفهان

یکی از پرازدحام‌ترین مراکز خرید اصفهان که در بین مردم بسیار محبوب است، بازار سپاهان نام دارد. شما با بازدید از این مرکز خرید، دیگر نیازی به پیدا کردن مرکز لباس مجلسی در اصفهان و انواع پوشاک نخواهید داشت؛ زیرا در بازار سپاهان می‌توانید انواع پوشاک را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

قیمت مناسب کالاها و موقعیت مکانی مناسب بازار سپاهان اصفهان از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن هستند. این بازار در نزدیکی سی و سه پل قرار دارد و مراکز خرید ارزان اصفهان محسوب می‌شود. ساعات کاری این بازار از ۹ صبح تا حدود ۹ شب است.

بازار سپاهان اصفهان

 

مجتمع تجاری ایفل اصفهان

مجتمع تجاری ایفل یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید اصفهان است که انواع کیف و کفش و پوشاک را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. کالاهای موجود در این مجتمع تجاری برای همه رده‌های سنی ارائه می‌شوند و تنوع مناسبی هم دارند.

مرکز خرید عالی قاپو اصفهان

مرکز خرید عالی قاپو از مراکز خرید اصفهان است که چند طبقه دارد. فروشگاه‌هایی که در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند، انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، زیورآلات، آلات موسیقی و… را عرضه می‌کنند. امکان بازدید از این مجتمع جهت خرید از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب امکان پذیر است.

مرکز خرید عالی قاپو اصفهان

 

مجتمع تجاری چهارباغ اصفهان

کیفیت بالا و قیمت مناسب کالاهای مجتمع تجاری چهارباغ از دلایل مهمی هستند که این مرکز را به یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان تبدیل کرده‌اند. ساعات کاری این مرکز خرید چهارباغ از ۹ صبح تا ۱۱ شب است.

فروشگاه‌های مجتمع تجاری چهارباغ اصفهان عبارت‌اند از: کتاب فروشی، فروشگاه اکسسوری، پوشاک، کیف و کفش، لوازم جانبی موبایل و…

مجتمع تجاری چهارباغ اصفهان

 

مرکز خرید پنج طبقه اصفهان

مرکز خرید پنج طبقه یکی از مراکز خرید اصفهان است که خرید شال و روسری، انواع پوشاک، بدلیجات، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را برای شما آسان می‌کند. این مرکز خرید از ساعت ۹ صبح تا حدود ۹ شب باز است.

مجتمع تجاری کاویان اصفهان

مجتمع تجاری کاویان یکی از مراکز خرید اصفهان است که می‌توانید برای خرید کیف و کفش، پوشاک، لوازم جانبی موبایل، اکسسوری و… به آنجا مراجعه کنید. ساعات کاری این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۱:۳۰ ظهر و ۴:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب است.

مجتمع تجاری کاویان اصفهان

 

مرکز خرید جشنواره اصفهان

مرکز خرید جشنواره از مراکز ارزان برای خرید در اصفهان محسوب می‌شود که از محبوبیت بالایی هم برخوردار است. ساعات کاری این مرکز خرید روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب و روزهای جمعه تعطیل است.

مرکز خرید افتخار اصفهان

پاساژ افتخار یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید اصفهان به شمار می‌رود که خرید از آن بسیار مقرون به صرفه است. ساعات کاری مرکز خرید افتخار در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب و جمعه‌ها تعطیل است.

نام مرکز خرید آدرس شماره تلفن
بازار بزرگ اصفهان اصفهان، میدان امام علی، خیابان رزاق، کنار مسجد جامع
بازار قیصریه اصفهان، خیابان حکیم، مقابل مسجد حکیم
بازار هنر اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کنار پارک هشت بهشت ۰۳۱-۳۲۲۱۱۶۹۸
بازار بزرگ حکیم اصفهان، خیابان حکیم
بازار نقش جهان اصفهان، میدان نقش جهان
مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی، مقابل ورودی جنوبی سپاهان شهر ۰۳۱-۳۶۵۵۰۵۰۴
مرکز خرید شهر اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، نبش سید علی خان ۰۳۱-۳۲۲۰۹۶۲۶
مرکز خرید جلفا اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه چهار سوقی‌ها ۰۳۱-۳۶۲۸۶۸۰۵
مرکز خرید کوثر اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، خیابان شهید امینی نژاد، مقابل ساختمان آبنوس ۰۳۱-۹۵۰۱۱۶۷۷
مرکز خرید پارک اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، مقابل اداره برق ۰۳۱-۳۶۶۷۱۱۹۹
بازار موبایل اصفهان، پل فردوسی، اول خیابان فردوسی ۰۳۱-۳۲۲۴۰۲۲۴

۰۳۱-۳۲۲۴۲۶۰۰

مرکز خرید گلدیس اصفهان، آمادگاه، خیابان باغ گلدسته
مرکز خرید مارتین اصفهان، چهارراه حکیم نظامی، اول خیابان نظر شرقی، کوچه کلیسای وانک ۰۳۱-۳۶۲۸۵۰۵۳
ارگ عظیم جهان نما اصفهان، میدان امام حسین ۰۳۱-۳۲۱۲۱۲۹۹
مرکز خرید اوسان اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، کنار مرکز خرید پارک ۰۳۱-۳۶۶۷۳۱۶۱
مرکز خرید ارکیده اصفهان، خیابان حکیم نظامی، تقاطع خاقانی ۰۳۱-۳۶۲۵۰۹۰۰
مرکز خرید مهرسان اصفهان، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان مبارزان ۰۳۱-۱۲۲۲۵۸۹۰
بازار گل و گیاه اصفهان، خیابان جی، خیابان همدانیان، غرفه‌های شماره ۷۹ و ۱۵۶ ۰۳۱-۳۲۷۵۸۴۳۴
بازار ماهی خلیج فارس اصفهان، بلوار صفه ۰۹۱۳۹۱۳۱۸۱۱
مرکز خرید نوژن اصفهان، چهارراه توحید، خیابان نظر میانی
مرکز خرید نگین اصفهان، خیابان توحید، بعد از نظر میانی ۰۳۱-۳۶۲۴۳۳۶۰
مرکز خرید پارلمان اصفهان، خیابان نظر میانی
مرکز خرید آزادی اصفهان، خیابان نگارستان، بین خیابان چهارباغ عباسی و شمس آبادی
بازار کیف و کفش اصفهان، خیابان سپه
پاساژ جعفری اصفهان، میدان امام علی، خیابان مجلسی ۰۹۱۳۰۹۶۵۸۷۶
بازار سپاهان اصفهان، میدان انقلاب، خیابان کمال اسماعیل ۰۳۱-۳۲۲۳۰۱۶۳
مجتمع تجاری ایفل اصفهان، دروازه دولت، خیابان چهارباغ عباسی
مرکز خرید عالی قاپو اصفهان، خیابان چهارباغ، خیابان کوالالامپور ۰۳۱-۳۲۲۴۳۶۹۰
مجتمع تجاری چهارباغ اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی
مرکز خرید پنج طبقه اصفهان، خیابان سپاه، خیابان گلخانه
مجتمع تجاری کاویان اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، نبش کوچه کاویان ۰۳۱-۳۶۲۸۸۵۲۱
مرکز خرید جشنواره اصفهان، خیابان نظر میانی
مرکز خرید افتخار اصفهان، خیابان چهارباغ، خیابان نگارستان

سؤالات متداول

  1. بهترین مرکزخریدمانتو در اصفهان کجاست؟

فروشگاه‌های خیابان چهارباغ عباسی و خیابان طالقانی و مجتمع سیتی سنتر

  1. کدام مرکزخریدسوغات اصفهان از همه بهتر است؟

مغازه‌های خیابان چهارباغ عباسی و میدان نقش جهان

  1. محبوب‌ترین مراکز خرید اصفهان کدام‌اند؟

سیتی سنتر، بازار قیصریه، بازار بزرگ، مرکز خرید پارک و ارگ عظیم جهان نما

  1. بازار کیف و کفش اصفهان در کدام خیابان قرار دارد؟

خیابان سپه

  1. بازارهای سنتی اصفهان کدام‌اند؟

بازار بزرگ اصفهان، بازار قیصریه، بازار بزرگ حکیم، بازار نقش جهان و بازار هنر

مجتمع تجاری کاویان اصفهان

شارینو

علاوه بر مراکز خرید اصفهان، برای لذت بردن از سفر خود باید بهترین مراکز تفریحی اصفهان و رستوران‌های اصفهان را هم بشناسید. به همین خاطر ما مقالاتی را در این خصوص آماده کرده‌ایم که مطالعه آن‌ها بعد از مطالعه این مقاله، خالی از لطف نیست.

کسب اطلاعات درباره ادبیات و فرهنگ استان اصفهان می‌تواند به شناخت هر چه بیشتر شما از نصف جهان کمک زیادی می‌کند؛ بنابراین مطالعه مقاله نویسندگان اصفهان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خیلی‌ها دوست دارند که تعمیر وسایل منزل را خودشان انجام بدهند؛ اما تخصص کافی را در این زمینه ندارند و در بسیاری از موارد، مشکلات بیشتری را برای وسایل به وجود می‌آورند.

تعمیر جاروبرقی در اصفهان، تعمیر بخاری در اصفهان، تعمیر مبل در اصفهان و تعمیر دزدگیر در اصفهان از جمله تعمیراتی است که به تخصص نیاز دارد؛ خبر خوب این است که ما در این مقالات، چند روش ساده را برای رفع ایرادات این وسایل توضیح داده‌ایم.

شاید شما هم بخواهید برای دریافت خدمات درمانی به اصفهان سفر کنید؛ اما آیا بیمارستان‌های اصفهان و بهترین پزشکان متخصص آن را می‌شناسید؟

ما بهترین پزشک مغز و اعصاب در اصفهان، پزشک ارتوپد در اصفهان، پزشک زنان در اصفهان و پزشکان قلب و عروق در اصفهان را به شما معرفی کرده‌ایم؛ تنها کافی است تا سری به مقالات پزشکی ما در سایت شارینو بزنید.

راه‌اندازی یا توسعه کسب و کارها به دریافت خدمات مختلف و مشاوره متخصصان مربوطه نیاز دارد. شما می‌توانید در این زمینه روی مشاوره‌های تیم شارینو در زمینه طراحی سایت در اصفهان، طراحی اپلیکیشن در اصفهان و ادمین اینستاگرام در اصفهان حساب کنید.

 

در آخر

شناخت بهترین مراکز خرید اصفهان به مسافران و گردشگران کمک می‌کند تا بتوانند مرکز خرید مورد نظر خود را از بین ده‌ها مرکز خرید انتخاب کرده و از سفر خود بیشتر لذت ببرند. در این مقاله، تعدادی از مهم‌ترین مراکز خرید اصفهان را به همراه آدرس آن‌ها به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *