تعمیر خردکن در یزد

تعمیر خردکن در یزد

تعمیر خردکن در یزد امروزه به دلیل کاربرد فراوان این وسیله در امور آشپزی، به یکی از پرطرف‌دارترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی در یزد تبدیل شده است. آیا اخیراً متوجه شده‌اید که خردکن شما لرزش شدید دارد یا دکمه‌های دستگاه به خوبی کار نمی‌کنند؟ برای حل این مشکلات لازم است در اسرع وقت با تعمیرکار خردکن در یزد تماس بگیرید.

خردکن‌ها از پرمصرف‌ترین اقلام آشپزخانه هستند که ممکن است پس از گذشت زمان یا در اثر استفاده زیاد دچار مشکل شوند و به خدمات تعمیر تخصصی خردکن در یزد نیاز پیدا کنند.

البته در برخی موارد خود شما نیز می‌توانید به راحتی مشکل خردکن را حل کنید. در ادامه مطلب ما را همراهی کنید تا اطلاعات ارزشمندی در حوزه تعمیر خردکن در یزد به شما ارائه دهیم.

تعمیر خردکن در یزد

 

 

 

انواع خردکن را بشناسید

به هنگام آشپزی بیش از هر اقدام دیگری مجبور هستیم که مواد موردنیاز برای غذا یا سالاد موردنظر را خرد و قطعه‌قطعه کنیم. این کار می‌تواند بسیار وقت‌گیر و البته خسته‌کننده باشد که در این شرایط خردکن می‌تواند به شما کمک کند.

امروزه خردکن در دو نوع دستی و برقی در بازار وجود دارد و شما بنا به سلیقه و نیاز خود می‌توانید هریک از آن‌ها را خریداری کنید. در ادامه مطلب شما را با ویژگی‌های هریک از انواع خردکن آشنا خواهیم کرد.

خردکن دستی

خردکن دستی یکی از مهم‌ترین انواع خردکن است که بدون نیاز به انرژی برق کار می‌کند و تنها کافی است با چرخاندن دستگیره‌ای که روی آن تعبیه شده است تیغه موجود در محفظه خردکن را به چرخش درآورده و مواد را به خوبی خرد کنید.

این نوع خردکن از قیمت پایین‌تری به نسبت خردکن برقی برخوردار است و می‌تواند در بسیاری از مراحل آشپزی به شما کمک کند. تنها نکته منفی این نوع خردکن‌ها این است که ممکن است کار با آن برای برخی افراد سخت باشد یا پس از مدتی از آن خسته شوید و نتوانید مواد غذایی سخت و سفت را خرد کنید.

خردکن دستی

 

 

 

خردکن برقی

خردکن‌های برقی از پرطرف‌دارترین انواع خردکن هستند که با برخورداری از موتور الکتریکی از انرژی برق برای فعالیت خود استفاده می‌کنند. این نوع خردکن‌ها نسبت به نوع دستی قیمت بالاتری دارند و از پیچیدگی و تعداد قطعات بیشتری نیز برخوردار هستند.

توان بالای خردکن‌های برقی سبب می‌شود شما بتوانید هر نوع ماده غذایی نظیر سبزیجات، گوشت و مرغ و حتی آجیل را نیز به خوبی خرد کنید. خردکن‌های برقی به دو دسته خردکن تک کاره و خردکن چند کاره تقسیم می‌شوند. حال ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که فرق این دو چیست؟

باید بگوییم خردکن‌های تک کاره معمولاً تنها کار خرد کردن یا قطعه‌قطعه کردن مواد را انجام می‌دهند؛ اما نوع چندکاره جزو غذاساز‌ها محسوب می‌شود و کاربرد‌های دیگری همچون هم زدن، رنده کردن، پوره کردن و موارد دیگر را نیز انجام می‌دهد.

اگر از خردکن‌های برقی استفاده می‌کنید و اخیراً متوجه بروز ایراد در کارکرد دستگاه خود شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم به منظور استفاده از خدمات تعمیر خردکن برقی در یزد با تعمیرکار تعمیر خردکن در یزد تماس بگیرید.

 

“در مورد خرید گاز اخوان بیشتر بخوانید”

 

قطعات خردکن در یزد

خردکن یکی از پرکاربرد‌ترین لوازم آشپزخانه است که می‌تواند در کم‌ترین زمان مواد غذایی را خرد و ریز کرده و در تهیه غذا یا سالاد به شما کمک کند. خردکن‌ها طراحی پیچیده‌ای ندارد و از اجزای ساده‌ای تشکیل می‌شوند.

 شناخت این اجزا از مهم‌ترین موضوعات در زمینه تعمیر خردکن در یزد است. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های هریک از بخش‌های سازنده خردکن آشنا خواهید شد.

ظرف خردکن

از مهم‌ترین بخش‌های سازنده خردکن می‌توان به محفظه یا ظرف آن اشاره کرد. محفظه مواد غذایی را داخل خود نگهداری می‌کند و عمل خرد کردن و ریز کردن مواد درون همین بخش انجام می‌شود. گنجایش محفظه خردکن بر اساس لیتر تعریف می‌شود.

مدل‌های مختلف خردکن می‌توانند مخزن‌هایی با حجم مختلف داشته باشند که بنا به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. این نیاز بر اساس میزان مصرف شما، تعداد اعضای خانواده و میزان موادی که معمولاً خرد می‌کنید تعیین می‌شود. ظرف یا محفظه خردکن معمولاً از جنس استیل، پلاستیک یا شیشه ساخته می‌شود.

اگر ظرف خردکن شما دچار شکستگی شود یا آسیب ببیند، لازم است آن را با یک ظرف جدید تعویض کنید. قیمت این قطعه در مراکز تعمیر خردکن در یزد از ۱۰۰۰۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

ظرف خردکن

 

 

 

تیغه‌های خردکن

از دیگر قطعات مهم خردکن می‌توان به تیغه‌های آن اشاره کرد. خرد شدن مواد غذایی با استفاده از تیغه‌های تیز دستگاه انجام می‌شود. این تیغه‌ها بسیار برنده هستند و می‌توانند در کم‌ترین زمان مواد غذایی نرم و سفت را قطعه‌قطعه و ریز کنند. درنتیجه کیفیت مواد خرد شده به میزان برنده بودن و کیفیت تیغه‌های خردکن بستگی دارد.

در برخی از انواع خردکن یک عدد تیغه با چند پره و در بعضی مدل‌ها دو یا چند تیغه برای خرد کردن مواد در نظر گرفته می‌شود. معمولاً تیغه خردکن قابلیت جداسازی دارد و می‌توانید بعد از هر بار استفاده آن را خارج کرده و تمیز کنید.

اگر تیغه‌های خردکن شما کند شده‌اند، لازم است آن‌ها را با تیغه‌های تیز و برنده تعویض کنید تا دستگاه عملکرد خوب خود را ارائه دهد. قیمت تیغه خردکن در مرکز تعمیر خردکن در یزد از ۱۸۵۰۰۰ الی ۲۲۰۰۰۰ تومان است.

موتور خردکن

موتور الکتریکی از دیگر اجزای خردکن است که لازم است در زمینه تعمیر خردکن در یزد آن را بشناسید. نقش اصلی موتور خردکن کمک به چرخاندن و حرکت دادن تیغه‌های دستگاه است. توان موتور خردکن بر اساس وات بیان می‌شود و هرچقدر توان موتور بیشتر باشد موتور قوی‌تر بوده و حرکت تیغه‌ها سریع‌تر خواهد بود.

البته لازم به ذکر است در تمامی‌ مدل‌های خردکن، موتور الکتریکی وجود ندارد؛ برای مثال در نوع دستی خردکن به‌جای نیروی الکتریکی موتور از نیروی مکانیکی دست شخص برای چرخاندن تیغه استفاده می‌شود. قیمت موتور خردکن در نمایندگی تعمیر انواع خردکن در یزد از ۷۰۰۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

موتور خردکن

 

 

 

درپوش خردکن

درپوش از دیگر قطعات خردکن است که ممکن است به هنگام خرید خردکن به آن توجه زیادی نکنید؛ اما لازم است بدانید این قطعه نقش بسیار مهمی‌ در تمیز ماندن فضای اطراف به هنگام کارکرد دستگاه دارد و از خروج مواد غذایی به بیرون از دستگاه جلوگیری می‌کند؛ پس حتماً باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد. قیمت درپوش خردکن حدود ۲۰۰۰۰۰ تومان است.

رایج‌ترین ایرادات خردکن

از آنجایی که خردکن‌ها در تمامی‌ مراحل آشپزی می‌توانند به آشپز کمک کنند و بسیار کاربردی هستند، ممکن است این دستگاه‌ها بعد از گذشت زمان در اثر استفاده زیاد دچار مشکل شده و به خدمات تعمیرات خردکن در یزد نیاز پیدا کنند.

 شناخت مهم‌ترین مشکلات خردکن سبب می‌شود بتوانید به هنگام بروز بسیاری ایرادات، خودتان آستین بالا زده و مشکل را حل کنید. در ادامه درمورد رایج‌ترین مشکلات خردکن به طور کامل صحبت خواهیم کرد.

داغ کردن خردکن

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که به هنگام کار کردن خردکن متوجه شوید که دستگاه داغ می‌کند و بوی پلاستیک سوخته به مشام می‌رسد. در اولین قدم برای رفع این مشکل لازم است بدانید خردکن‌ها به‌ویژه در ابعاد کوچک به منظور قطعه‌قطعه کردن حجم بالایی از مواد غذایی تولید نشده‌اند.

بنابراین، اگر به یکباره از خردکن بیش از اندازه کار بکشید، دستگاه داغ می‌کند و دچار مشکل می‌شود؛ اما اگر این مشکل در حالت عادی بلافاصله بعد از آغاز به کار دستگاه اتفاق می‌افتد، می‌تواند نشان از نیم سوز شدن سیم پیچی موجود در موتور خردکن باشد. این اتفاق نیز به طور معمول با گذشت زمان و در اثر استفاده غیر صحیح رخ می‌دهد.

بوی سوختگی دستگاه نیز به علت افزایش دمای عایق سیم‌ها ایجاد می‌شود که اگر توسط تکنسین تعمیر خردکن در یزد تعمیر نشود، سبب قطعی سیم پیچی دستگاه و اتصال مدار خردکن می‌شود و می‌تواند خطراتی همچون سوختن موتور و پریدن فیوز را به همراه داشته باشد.

کار نکردن خردکن

در برخی موارد شاهد آن هستیم که افراد از این موضوع شکایت دارند که با اینکه موتور دستگاه روشن است؛ اما خردکن کار نمی‌کند. معمولاً در این شرایط زمانی که دکمه پاور در خردکن برقی را می‌زنید یا فشار دست را خردکن دستی اعمال می‌کنید، صدای هوم از موتور شنیده می‌شود، اما تیغه‌های خردکن شروع به حرکت نمی‌کنند.

در چنین شرایطی لازم است در ابتدا گشادی بوش‌ها و کاهش فاصله رویتور و استاتور خردکن را بررسی کنید. علاوه بر این مواردی همچون سیم پیچی اصلی، کلید گریز از مرکز، یاتاقان‌های موتور، چرخ دنده‌ها و موارد دیگر نیز باید بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که دچار شکستگی، سوختگی و آسیب نشده باشند.

کار نکردن خردکن

 

 

 

روشن نشدن خردکن

از دیگر مشکلات رایج خردکن‌ها که در زمینه تعمیر خردکن در یزد قابل بررسی است می‌توان به روشن نشدن دستگاه اشاره کرد. برای رفع این مشکل در ابتدا لازم است دوشاخه و اتصالات برقی خردکن را چک کنید. اگر متوجه ایرادی نشدید، ممکن است مشکل از میکروسوئیچ دستگاه باشد.

علاوه بر این بهتر است کلکتور و زغال دستگاه را نیز بررسی کنید. در برخی موارد به علت گیر کردن چیزی بین زغال و کلکتور، خردکن روشن نمی‌شود. بعد از بررسی موارد ذکر شده اگر بازهم مشکل رفع نشد، به احتمال زیاد موتور خردکن شما دچار سوختگی شده است.

به هنگام بروز این مشکل بهترین کار تماس با تعمیرکار تعمیر خردکن در یزد و استفاده از خدمات تخصصی خردکن در یزد است.

خرد نکردن مواد غذایی

یکی دیگر از رایج‌ترین ایرادات به وجود آمده در انواع خردکن به خوبی خرد نکردن مواد غذایی است. بسیاری افراد به هنگام مراجعه به کارگاه تعمیر خردکن در یزد از این شکایت دارند که خردکن دستی یا برقی آن‌ها دیگر مانند قبل مواد را ریز و قطعه‌قطعه نمی‌کند.

علت این موضوع بسیار ساده است؛ تیغه خردکن شما کند شده است و نمی‌تواند مواد را به خوبی ریز کند. برای حل این مشکل می‌توانید به راحتی با تعویض تیغه‌های قدیمی‌ با تیغه‌های تیز و برنده، عملکرد قبلی دستگاه را دوباره به آن برگردانید.

تعمیر انواع خردکن در یزد

امروزه به دلیل نقش بسیار مهم خردکن‌ها و سایر غذاساز‌ها در روند آشپزی، شرکت‌های بسیاری نسبت به تولید خردکن‌های باکیفیت اقدام کرده‌اند. در ادامه مطلب شما را با شناخته‌شده‌ترین برند‌های تولید کننده خردکن که خدمات تخصصی تعمیر خردکن در یزد شامل آن‌ها می‌شود آشنا خواهیم کرد.

تعمیر انواع خردکن در یزد

 

 

 

تعمیر خردکن مولینکس در یزد

مولینکس یک شرکت فرانسوی است که سالیان سال است که محصولات بادوام و باکیفیتی را به بازار‌های جهانی عرضه می‌کند. خردکن‌های مولینکس از مهم‌ترین محصولات این برند هستند که از قدرت موتور بالا، ظاهری شیک و عمر زیاد برخوردار هستند.

اگر از خردکن مولینکس استفاده می‌کنید و متوجه شده‌اید که دستگاه شما به تعمیر احتیاج دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً با نمایندگی تعمیر خردکن مولینکس در یزد تماس بگیرید. این نمایندگی از تعمیرکاران مجرب و حاذق در زمینه تعمیر خردکن در یزد برخوردار است و می‌تواند خدمات باکیفیتی در این زمینه به شما ارائه کند.

تعمیر خردکن بوش در یزد

بوش از معروف‌ترین برند‌های سازنده لوازم برقی آشپزخانه است که افرادی که به دنبال کالا‌های باکیفیت هستند، همواره به محصولات این برند جذب می‌شوند. خردکن‌های برند بوش از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین خردکن‌های بازار هستند که می‌توانند تا سالیان سال پاسخگوی نیاز‌های شما باشند.

اگر از خردکن بوش استفاده می‌کنید و می‌خواهید دستگاه خود را سرویس یا تعمیر کنید، می‌توانید روی کمک نمایندگی تعمیر خردکن بوش در یزد حساب باز کنید. هدف این نمایندگی ارائه خدمات با بالا‌ترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است.

تعمیر خردکن فلر در یزد

فلر یک برند معتبر آلمانی است که محصولات باکیفیتی را در هریک از حوزه‌های لوازم خانگی تولید می‌کند. اگر می‌خواهید خردکن فلر را تعمیر کنید، باید توجه داشته باشید که حتماً از معتبر‌ترین مرکز تخصصی تعمیر خردکن در یزد کمک بگیرید.

این مراکز باید از بهترین استادکار تعمیر خردکن در یزد به منظور عیب یابی و تعمیر خردکن شما استفاده کنند و کلیه خدمات خود را تضمین کنند. در این صورت می‌توانید از کیفیت خدمات اطمینان حاصل کنید. توصیه می‌کنیم برای دریافت بهترین خدمات تعمیر خردکن در یزد به نمایندگی تعمیر خردکن فلر در یزد مراجعه کنید.

تعمیر خردکن فلر در یزد

 

 

 

تعمیر خردکن فیلیپس در یزد

برای تعمیر خردکن‌های فیلیپس لازم است از مجرب‌ترین کارگاه تعمیر خردکن در یزد کمک بگیرید تا دستگاه شما به بهترین نحو ممکن تعمیر شود. متخصص تعمیر خردکن در یزد در زمینه محصولات برند فیلیپس باید از دانش و تجربه بالایی برخوردار باشد. علاوه بر این باید بتواند پیچیدگی‌های دستگاه را به خوبی درک کرده و از بهترین قطعات برای تعویض بخش‌های آسیب دیده استفاده کند.

پیشنهاد ما به شما در این زمینه نمایندگی تعمیر خردکن فیلیپس در یزد است. این نمایندگی از سال‌ها تجربه در این زمینه برخوردار است و از بهترین تعمیرکار خردکن در یزد برای ارائه خدمات به شما بهره می‌گیرد.

تعمیر خردکن پارس خزر در یزد

پارس خزر یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی تولید کننده لوازم خانگی است که تقریباً در هر خانه‌ای می‌توان یکی از محصولات آن را مشاهده کرد. خردکن‌های پارس خزر در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند و می‌توانند به خوبی با تولیدات خارجی رقابت کنند.

اگر از خردکن پارس خزر استفاده می‌کنید، می‌توانید به هنگام بروز مشکل در کارکرد دستگاه با نمایندگی تعمیر خردکن پارس خزر در یزد تماس بگیرید. این نمایندگی با بهره‌گیری از متخصصان مجرب و امکانات پیشرفته می‌تواند بهترین خدمات تعمیر خردکن در یزد را به شما ارائه دهد.

تعمیر خردکن پارس خزر در یزد

 

 

 

تعمیر خردکن تفال در یزد

یکی از مهم‌ترین خدمات حوزه تعمیر خردکن در یزد به تعمیرات تخصصی خردکن‌های برقی تفال مربوط می‌شود. این خردکن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما ممکن است در اثر استفاده غیر اصولی دچار خرابی شده و نیازمند تعمیر باشند.

نمایندگی تعمیر خردکن تفال در یزد آماده است تا در کم‌ترین زمان ممکن کلیه ایرادات خردکن‌های تفال را برطرف کرده و در صورت نیاز به تعویض قطعات، از باکیفیت‌ترین قطعات در این زمینه استفاده کند.

هزینه تعمیر خردکن در یزد

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که بهتر است پیش از اقدام در زمینه تعمیر خردکن در یزد از آن آگاهی داشته باشید، قیمت تعمیرات خردکن در یزد است. این قیمت بر اثر عوامل مختلفی همچون نوع برند سازنده، میزان خرابی، قدیمی‌ یا جدید بودن دستگاه، مدت زمان موردنیاز برای تعمیر خردکن و سایر موارد تعیین می‌شود.

اگر از هزینه دقیق خدمات تعمیر خردکن در یزد خبر ندارید، اصلاً لازم نیست نگران باشید؛ ما در ادامه مطلب قیمت تک‌تک تعمیرات تخصصی خردکن در یزد را برای شما آماده کرد‌ه‌ایم.

نوع خدمات قیمت
تعمیر کلید و سیستم برق خردکن ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۳۰۰۰۰ تومان
تعویض تیغه خردکن ۱۵۰۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰۰ تومان
تعویض موتور خردکن ۲۵۰۰۰۰ تومان
هزینه ایاب و ذ‌هاب تعمیرکار ۵۰۰۰۰ تومان

 

سؤالات متداول

۱. چرا خردکن روشن نمی‌شود؟

از دلایل ایجاد این مشکل می‌توان به سوختن موتور دستگاه، ایرادات برقی و شکستگی اجزای داخلی دستگاه اشاره کرد.

۲. اگر برد خردکن خراب شود چه اتفاقی می‌افتد؟

معمولاً با خرابی برد الکترونیکی خردکن، دستگاه در حین کار خاموش می‌شود.

۳. بهترین برند خردکن چیست؟

از بهترین برند‌های تولید کننده خردکن می‌توان به برند بوش، تفال، فلر، فیلیپس، پارس خزر و غیره اشاره کرد.

۴. خردکن دستی بهتر است یا برقی؟

این موضوع کاملاً به سلیقه و میزان استفاده شما از خردکن بستگی دارد.

۵. تیغه خردکن باید از چه جنسی باشد؟

بهتر است تیغه خردکن خود را از جنس ضدزنگ انتخاب کنید تا زنگ نزده و طعم غذا را تغییر ندهد.

سؤالات متداول تعمیر خرد کن در یزد

 

 

 

شارینو

چنانچه می‌خواهید درمورد تعمیرات تخصصی سایر لوازم آشپزخانه اطلاعات کافی داشته باشید، می‌توانید سری به مطلب تعمیر چرخ گوشت در یزد، تعمیر قهوه ساز در یزد، تعمیر آبمیوه گیری در یزد، تعمیر مخلوط کن در یزد و غیره بزنید.

اگر بهترین آموزشگاه‌های فنی و هنری شهر یزد را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطالب وبلاگ شارینو در زمینه آموزشگاه آشپزی در یزد، آموزشگاه موسیقی در یزد، آموزشگاه فنی در یزد و غیره بزنید.

اگر به شهر یزد سفر کرده‌اید و با اماکن تاریخی و تفریحی این شهر زیبا آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مقالات وبلاگ شارینو با موضوعاتی همچون رستوران‌های یزد، مراکز تفریحی یزد، سینما‌ های یزد و غیره مراجعه کنید.

استفاده از بهترین خدمات پزشکی یکی از مهم‌ترین نیاز‌های هر انسانی است و در این زمینه لازم است حتماً بهترین متخصصان و پزشکان شهر یزد را بشناسید و در حوزه‌های مختلف درمانی از آن‌ها کمک بگیرید. به این منظور می‌توانید از مطالبی نظیر بیمارستان‌های یزد، پزشک ماما در یزد، سونوگرافی در یزد، فیزیوتراپی در یزد، رادیولوژی در یزد و غیره استفاده کنید.

 

سخن پایانی

امروزه سریع بودن روند آشپزی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای هر آشپزی اهمیت دارد و خردکن دستی یا برقی یکی از لوازمی‌ است که در این زمینه به افراد کمک می‌کند. خردکن‌ها مواد غذایی را با ظرافت و دقت زیادی خرد می‌کنند و سرعت آشپزی را افزایش می‌دهند.

اگر اخیراً متوجه شده‌اید که خردکن شما دچار ایراد شده و به خدمات تعمیر خردکن در یزد نیاز دارد، بهتر است با شماره تماس تعمیر خردکن در یزد تماس گرفته و از نمایندگی‌های تعمیر خردکن در یزد کمک بگیرید.

در این مطلب سعی کردیم هرآنچه در حوزه تعمیرات خردکن حائز اهمیت است را به شما ارائه کنیم. امیدواریم این مقاله موردپسند شما بوده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *