تعمیر پکیج در کرمان

تعمیر پکیج در کرمان

فهرست مطالب

تعمیر پکیج در کرمان چگونه انجام می‌شود؟ آیا خودمان می‌توانیم آن را تعمیر کنیم؟ البته که می‌توانید. تعمیرات تخصصی را به تعمیرکار بسپارید؛ اما برای رفع نقص‌های کوچک و سرویس خودتان هم می‌توانید دست به کار شوید.

تعمیر انواع پکیج در کرمان موضوع مهمی است؛ زیرا این وسیله در همه فصول سال مورد نیاز بوده و آب گرم موردنیاز خانه را تأمین می‌کند. این مقاله را تا انتها بخوانید تا به شما بگوییم چطور این کار را انجام دهید.

مهم‌ترین قطعات پکیج در کرمان

هر وسیله‌ای از تعدادی قطعه تشکیل می‌شود که به طور هماهنگ با یکدیگر کار می‌کنند تا وظیفه نهایی دستگاه انجام شود. برای تعمیر پکیج در کرمان در قدم اول لازم است با قطعات آن آشنا شوید و بدانید که هر قطعه چه وظیفه‌ای را انجام می‌دهد.

در این بخش به معرفی انواع قطعات به کار رفته در پکیج پرداخته‌ایم تا تعمیرات پکیج در کرمان را برای شما آسان‌تر کنیم.

قطعات پکیج در کرمان

 

پمپ سیرکولاتور پکیج

تعمیر پکیج در کرمان بدون شناخت قطعات اصلی آن ممکن نیست. هر پکیج باید دارای قسمت پمپ باشد. این قطعه آب را که در داخل شوفاژ ثابت است به سمت مبدل ثانویه به حرکت در می‌آورد. در هنگام کار پکیج پمپ وظیفه دارد آب را در رادیاتور به جریان دربیاورد. خرابی پمپ‌ها می‌تواند باعث ایجاد اختلال در عملکرد پکیج شود.

کلید حرارتی پکیج

هر پکیج دارای قطعه‌ای به نام ترموستات است. ترموستات یا کلید حرارتی در پکیج وجود دارد که برای ایمنی دستگاه در آن قرار گرفته است. ترموستات دمای مبدل اصلی دستگاه را به طور پیوسته کنترل می‌کند تا اگر بیش از ۹۵ درجه شود به منظور حفاظت از پکیج آن را خاموش کند.

لازم است ترموستات را به درستی تنظیم کنید و از دست‌کاری مداوم آن پرهیز شود. این کار سبب افزایش طول عمر ترموستات می‌شود.

منبع انبساط پکیج

به عنوان یک نکته قبل از تعمیر پکیج در کرمان بهتر است بدانید که پکیج آب را گرم می‌کند و با گرم‌تر شدن آب فضای بیشتری نیاز است؛ زیرا آب منبسط شده و حجم بیشتری پیدا می‌کند. منبع انبساط به همین منظور در پکیج تعبیه شده است تا بتواند حجم زیاد آب را در خود جای دهد. ظرفیت منبع انبساط هر پکیج متفاوت است.

تعمیر پکیج در کرمان

 

برد پکیج

برد از جمله قطعات اصلی و حساس پکیج است که خراب شدن آن باعث از کار افتادن دستگاه می‌شود. این وسیله در واقع مغز پکیج محسوب می‌شود. در صورت خرابی برد پکیج خود بهتر است آن را تعویض کنید. تعویض و تعمیر برد پکیج در کرمان توسط استادکاران انجام می‌شود. اگر پکیج شما ضمانت داشته باشد، تعمیر آن به صورت رایگان انجام می‌شود.

سنسور پکیج

سنسور یکی از مهم‌ترین قطعات شوفاژ محسوب می‌شود؛ زیرا این قطعه زمان روشن و خاموش شدن شعله پکیج را مشخص می‌کند؛ به این ترتیب پکیج می‌تواند دمای آب را توسط سنسور خود اندازه‌گیری کند. در این وسیله سنسور آب گرم نیز برای اندازه‌گیری دمای آب گرم وجود دارد. برای تعمیر پکیج در کرمان صورت خرابی سنسور باید آن را تعویض کنید.

جرقه‌زن پکیج

جرقه‌زن یکی دیگر از قطعات موجود در پکیج است. برخی از پکیج‌ها هستند که در ساختار داخلی خود یک جرقه‌زن دارند. این قطعه در کنار میله قرار گرفته است. این قطعه باید حتماً قبل از رها شدن گاز توسط شیر برقی عمل کند. گاهی این قطعه دچار رسوب شده و به سرعت عمل نمی‌کند. با یک رسوب‌گیری ساده این مشکل برطرف می‌شود.

الکترود تشخیص شعله در پکیج

اگر می‌خواهید تعمیر پکیج در کرمان را خودتان انجام دهید، دقت کنید که قطعه‌ای به نام ترموکوپل در بخاری و آبگرمکن وجود دارد که حسگر تشخیص دما در این وسایل محسوب می‌شود. الکترود نیز در پکیج وظیفه مشابهی را بر عهده دارد.

وجود این قطعه برای افزایش ایمنی در پکیج ضروری است. اگر الکترود تا ۷ ثانیه اول قادر به حس کردن گرما نباشد، مسیر گاز را بسته و شعله را قطع می‌کند.

پرشر سوئیچ هوا در پکیج

قطعاتی در پکیج هستند که به منظور ایمنی دستگاه در آن قرار دارند. پرشر سوئیچ هوا نیز یکی از آن‌ها است که برای افزایش ایمنی در دستگاه تعبیه شده است. فن مدار این قطعه باید قبل از روشن شدن پکیج باز باشد. وظیفه اصلی این قطعه در دستگاه اطمینان از خروج محصولات احتراق از طریق دودکش است. پرشر سوئیچ هوا قطعه مهمی در پکیج‌ها به شمار می‌آید.

شیر اطمینان پکیج ۳ بار

یکی دیگر از قطعاتی که باید برای تعمیر پکیج در کرمان بشناسید شیر اطمینان است. اگر فشار پکیج به ۳ بار برسد، این شیر وظیفه دارد آب را به بیرون تخلیه کند. این قطعه شاید جزئی به نظر برسد؛ اما وظیفه مهمی بر عهده دارد؛ بنابراین اگر قصد تعمیر پکیج در کرمان را دارید، باید تمام قطعات را بشناسید و در مورد نقش آن‌ها در پکیج تحقیق کنید.

فلومتر یا فلو سوئیچ

گاهی به دلیل برخی انبساط‌ها شیر آب گرم در پکیج باز می‌شود. باز شدن بدون برنامه‌ریزی این شیر می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی شود. در این جا است که نقش فلومتر یا فلو سوئیچ برجسته می‌شود. اگر در پکیج آب گرم باز شود، فلو سوئیچ آن را به برد اطلاع می‌دهد.

در صورت خرابی این قطعه همچنان پکیج شما می‌تواند کار کند؛ اما ممکن است سرو صداهایی از آن شنیده شود. جهت تعمیر پکیج در کرمان و از بین بردن این سروصداها به تعمیرکار نیازی ندارید. برای رفع این نقص کافی است با یک پیچ گوشتی به آهستگی چندین ضربه بر فلو سوئیچ وارد کنید.

شیر برقی گاز در پکیج

همه انواع پکیج‌ها دارای شیر برقی گاز هستند. این شیر باید پس از ایجاد جرقه به وسیله جرقه‌زن جریان گاز را رها کند. جالب است بدانید که آزادسازی گاز در داخل محفظه احتراق پکیج به فرمان برد انجام می‌شود. اگر این قطعه دچار نقص شود، شعله ایجاد نمی‌شود. برای رفع نقص و تعمیر پکیج در کرمان باید این وسیله را تعویض کنید تا دوباره شعله پکیج روشن شود.

تعمیر پکیج در کرمان

 

مبدل اصلی پکیج

مبدل اصلی در واقع محفظه‌ای است که آب در آن وجود دارد. این قطعه باید در بالای شعله قرار بگیرد تا امکان گرم شدن آب از این طریق ایجاد شود. این آب پس از داغ شدن به سمت رادیاتور حرکت می‌کند. مشخص است که اگر مبدل اصلی آسیب دیده باشد، آب در داخل پکیج گرم نمی‌شود.

 مبدل اصلی جزو قطعاتی است که خرابی آن حسابی شما را اذیت کرده و جیب شما را نیز خالی می‌کند. در صورت خرابی نمی‌توانید خودتان آن را تعمیر کنید و باید حتماً از یک استادکار تعمیر پکیج در کرمان کمک بخواهید؛ بنابراین در حفظ و استفاده درست از مبدل اصلی پکیج دقت کنید.

مبدل ثانویه پکیج

وجود مبدل در پکیج الزامی است؛ به‌طوری‌که حتی برخی از انواع پکیج‌ها هستند که از وجود دو مبدل بهره می‌برند. در چنین دستگاه‌هایی یک مبدل ثانویه نیز وجود دارد که آب وارد شده به پکیج را گرم می‌کند. مبدل‌ها به ندرت خراب می‌شوند؛ اما در صورت خرابی دیگر قابل تعمیر نیستند و باید توسط تعمیرکار تعویض شوند.

قیمت قطعات پکیج در کرمان

تعمیر پکیج در کرمان کاری تخصصی است؛ اما چندان پیچیده و مشکل نیست. گاهی شما تنها با تعویض یک قطعه می‌توانید کاری کنید که پکیجتان دوباره به خوبی کار کند. اگر خودتان تعمیر پکیج در کرمان را انجام می‌دهید، بهتر است از قیمت لوازم آن اطلاع داشته باشید.

قیمت قطعات پکیج در کرمان

 

در این بخش قیمت قطعات پکیج در کرمان در جدولی جمع‌آوری‌شده است که می‌توانید آن را بررسی کنید.

نام قطعات پکیج قیمت قطعات
کیت تعمیر برنجی پکیج ۱۵۰ تا ۱۷۰ هزار تومان
مبدل اصلی پکیج ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان
کاور شیشه دار پکیج از ۸۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان
برد پکیج ۲ تا ۳ میلیون تومان
سنسور حرارتی پکیج ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان
رسوب‌گیر مغناطیسی پکیج ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
شیلنگ سیلیکونی هوا پکیج ۶۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
فلومتر بوتان پکیج ۱۷۰ تا ۱۹۵ هزار تومان
پرشر سوئیچ هوا  پکیج ۲۵۰ تا ۲۸۰ هزار تومان

رایج‌ترین خرابی‌های پکیج

چرا پکیج‌ها کار نمی‌کنند؟ نقص در عملکرد چه وسیله‌ای سبب می‌شود آن‌ها به تعمیر پکیج در کرمان نیاز پیدا کنند؟ رایج‌ترین خرابی‌های پکیج در این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند. در بسیاری از موارد تنها یک اشکال جزئی وجود دارد که با هواگیری یا رفع رسوب می‌توانید دوباره مانند گذشته از دستگاه خود استفاده کنید. اغلب خرابی‌هایی که در پکیج‌ها اتفاق می‌افتند شامل موارد زیر هستند.

خرابی‌های پکیج

 

پکیج آب گرم ندارد

پکیج‌ها جزو وسایل گرمایشی هستند و یکی از اصلی‌ترین وظایف آن‌ها توانایی گرم کردن آب است. چنانچه پکیج آب را گرم نکند، محیط خانه نیز سرد می‌ماند. این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی ترموستات، خرابی دریچه و سطح کم آب در مخزن باشد. برای تعمیر پکیج در کرمان باید این قطعات را تعویض یا درست کنید.

پکیج چکه می‌کند و نشتی می‌دهد

آب در پکیج و لوله‌های رادیاتور در گردش است و به این ترتیب می‌تواند محیط را گرم کند. نشتی آن به فضای اطراف سبب افت عملکرد آن و ایجاد دردسر برای صاحبان آن می‌شود. این مشکل به دلیل وجود سوراخ در لوله‌ها یا شل بودن اتصالات اتفاق می‌افتد. برای تعمیر پکیج در کرمان به تعمیرکاری نیازی نیست. کافی است پکیج خود را بررسی کرده و اتصالات آن را سفت کنید.

دستگاه صداهای آزاردهنده تولید می‌کند

محصولاتی که بدون صدا کار می‌کنند همواره مورد استقبال مشتریان واقع می‌شوند؛ زیرا صداهای ناهنجار مانند تق‌تق یا وزوز بسیار آزار دهنده هستند. اگر وسیله شما چنین صداهایی تولید می‌کند، اصلاً طبیعی نیست و باید خیلی زود تعمیر پکیج در کرمان را انجام دهید.

گاهی که ذرات آهک در مبدل حرارتی ته‌نشین می‌شوند چنین مشکلی به وجود می‌آید. چنین رسوباتی علاوه بر ایجاد صدای ناهنجار می‌توانند به پکیج نیز آسیب برسانند؛ اما نگران نباشید. شما با رسوب‌گیر می‌توانید این ذرات را از لوله‌ها پاک کنید. رسوب‌گیری هم توسط خود شما و هم توسط نمایندگی یا تعمیرکاران پکیج قابل انجام است و هزینه بالایی هم ندارد.

توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از ایجاد چنین رسوباتی در هر فصل فیلترهای موجود داخل مخزن را عوض کنید. در این صورت خیلی به ندرت دستگاه شما دچار رسوب می‌شود و نیازی به رسوب‌گیری نیز نخواهید داشت. جالب است بدانید که کاهش فشار آب نیز می‌تواند یکی از اثرات وجود همین رسوب‌ها در پکیج باشد.

تعمیر پکیج در کرمان

 

از پیلوت نور خارج می‌شود

مشتریان گاهی از خارج شدن نور از پیلوت شکایت می‌کنند. دلیل این امر و تعمیر پکیج در کرمان باید توسط تعمیرکار مشخص شود؛ با این وجود معمولاً علت آن شکسته شدن ترموکوپل است. ترموکوپل قطعه‌ای در پکیج است که وظیفه اندازه‌گیری و اعلام دما را انجام می‌دهد.

گاهی که عایق یا مهروموم پکیج می‌شکند یا از بین می‌رود خارج شدن نور از پیلوت اتفاق می‌افتد. این مورد در پکیج‌های زمینی و دیواری دیده شده است. تعمیر پکیج دیواری در کرمان توسط نمایندگی‌ها یا استادکاران ماهر انجام می‌شود.

فشار پکیج کم شده است

افت فشار آب مناسب در حمام و آشپزخانه موضوع بسیار مهمی است. نداشتن فشار مناسب شما را از انجام فعالیت‌های روزانه به طور دقیق باز می‌دارد. دلیل این افت فشار می‌تواند مواردی مانند نشتی داخلی، آسیب دیدن شیر تخلیه فشار یا سوراخ شدن لوله‌ها باشد. تعمیرکار پکیج در کرمان می‌تواند در این مورد نظر تخصصی‌تری بدهد.

لوله‌ها یخ‌زده‌اند

یخ‌زدن لوله نیز یکی از مشکلات رایج پکیج‌ها محسوب می‌شود. در این مواقع پکیج به دلیل سرد بودن خطا نشان می‌دهد. در چنین شرایطی برای تعمیر پکیج در کرمان کافی است یک بار پکیج را خاموش و روشن کنید.

اگر لوله‌ها حاوی مایع باشند یا منجمد شوند نیز یخ‌زدگی اتفاق می‌افتد. چنانچه پس از ری استارت کردن همچنان مشکل برطرف نشده بود، با تعمیرکار پکیج در کرمان تماس بگیرید.

تعمیرکار پکیج در کرمان

 

رادیاتور گرم نمی‌شود

از اصلی‌ترین وظایف رادیاتور آن است که گرم شود و مایع گرم را به درون لوله‌ها هدایت کند. اگر رادیاتور شما نیز به خوبی گرم نمی‌شود، ما برای رفع این مشکل هواگیری رادیاتورها را پیشنهاد می‌کنیم. بهتر است برای تعمیر پکیج در کرمان پمپ آن را نیز بررسی کنید. در صورت حل نشدن مشکل با یک تعمیرکار پکیج در کرمان مشورت کنید.

تعمیر انواع پکیج در کرمان

پکیج‌ها در هر برند و مدلی که باشند یک وظیفه مشخص و ثابت را انجام می‌دهند؛ با این وجود انواع مختلفی دارند و هر کدام قابلیت‌های ویژه خود را ارائه می‌دهند. تولید انواع مختلف پکیج در راستای تأمین نیازهای مشتریان و پاسخ‌دهی به سلایق آن‌ها بوده است. در ادامه به معرفی نمایندگی تعمیر پکیج در کرمان مشغول می‌شویم.

نمایندگی تعمیر پکیج در کرمان

 

تعمیر پکیج لورچ در کرمان

لورچ برندی پرطرف‌دار و شناخته شده است که محصولات گرمایشی و سرمایشی تولید می‌کند. محصولات این برند معتبر هستند و می‌توانید از خرید خود کاملاً مطمئن باشید. پکیج‌های لورچ ظرفیت‌های مختلفی دارند. در هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی آن دقت کنید؛ زیرا خرید دستگاه‌های کم‌مصرف همیشه به نفع شما خواهد بود. تعمیر این پکیج‌ها در نمایندگی پکیج لورچ در کرمان انجام می‌شود.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان

ایران رادیاتور انواع مختلف پکیج‌های دیواری و زمینی را در تولید می‌کند و در حوزه تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی معتبر است. ظرفیت پکیج‌های این برند ۲۴۰۰ بوده و در مدل‌های مختلفی موجود هستند.

برای تعمیر پکیج ایرانی در کرمان به نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان مراجعه کنید. بهتر است بدانید که تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان در صورت داشتن ضمانت‌نامه به صورت رایگان انجام می‌شود.

تعمیر پکیج بوتان در کرمان

بوتان از جمله برندهای معتبر و پیشرو در حوزه تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی محسوب می‌شود که به ندرت به تعمیر پکیج در کرمان احتیاج دارد. این برند حتی در سطح بین‌المللی نیز بسیار مطرح است. تولیدات برند بوتان با داشتن طراحی زیبا، کارایی بالا، دوام طولانی و کم‌مصرف بودن توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند.

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در کرمان فعال است و مشتریان می‌توانند برای نصب پکیج بوتان در کرمان، سرویس یا تعمیر آن مراجعه کنند. تعمیر پکیج بوتان در کرمان در نمایندگی‌ها به صورت رایگان انجام می‌شود. برای دریافت خدمات رایگان در این نمایندگی کافی است وسیله شما دارای برگه ضمانت‌نامه باشد.

تعمیر پکیج بوتان در کرمان

 

تعمیر پکیج فرولی در کرمان

وقتی یک پکیج می‌خرید، به چه نکاتی دقت می‌کنید؟ آیا مهم است وسیله شما کم‌مصرف باشد و در نهایت سکوت کار کند؟ برند فرولی که یک برند خارجی ایتالیایی است این موارد را رعایت کرده تا رضایت مشتریان خود را کسب کند.

پکیج فرولی به ندرت به تعمیر نیاز دارد. نمایندگی پکیج فرولی در کرمان برای تعمیر پکیج خارجی در کرمان و پاسخگویی به سؤالات شما آماده است.

تعمیر پکیج شوفاژ کار در کرمان

شوفاژکار نامی آشنا و قدیمی بوده که از دیرباز به تولید محصولاتی در همین حوزه مشغول است. فرقی نمی‌کند برای منزل خود پکیج می‌خرید یا برای صنایع و تأسیسات به این وسایل نیاز دارید. در هر صورت شوفاژ کار انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. نمایندگی پکیج شوفاژکار در ایران برای سرویس و تعمیر پکیج در کرمان آماده خدمت‌رسانی است.

تعمیر پکیج وایلنت در کرمان

وایلنت می‌تواند یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌های شما باشد. این پکیج کم ‌مصرف بوده و ظرفیت‌های مختلفی دارد. می‌توانید از آن در انواع محیط‌های صنعتی و خانگی استفاده کنید. طراحی زیبا و کارآمد این وسیله از جمله نقاط قوت آن محسوب می‌شود. برای تعمیر و عیب‌یابی آن با نمایندگی پکیج وایلنت در کرمان ارتباط بگیرید.

تعمیر پکیج ایمرگاس در کرمان

ایمرگاس یک برند ایتالیایی بوده که در سطح بین‌المللی شناخته شده و پیشرو است. اگر به دنبال برندهای خارجی هستید، ایمرگاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این پکیج ماندگاری بالایی دارد و دارای ضمانت ۲۴ ماهه است. توصیه ما این است که نصب و سرویس پکیج ایمرگاس را به نمایندگی پکیج ایمرگاس در کرمان بسپارید.

تعمیر پکیج آریستون کرمان

آریستون در واقع یک پکیج دیواری خارجی است. محصولات برند آریستون در سراسر جهان به دلیل کیفیت بالا و مصرف کم شناخته شده هستند. این برند مدل‌های مختلفی ارائه می‌کند و با ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش رضایت مشتریان را افزایش داده است.

اگر پکیج آریستون شما به تعمیر پکیج در کرمان احتیاج دارید، از کارشناسان نمایندگی پکیج آریستون در کرمان کمک بخواهید.

تعمیر پکیج بوش در کرمان

برند بوش نیازی به تعریف و معرفی ندارد؛ زیرا با کیفیت بالای محصولات خود سال‌ها است که رضایت مشتریان را دارد و جزو تاپ‌ترین برندها محسوب می‌شود. پکیج‌های بوش کم‌مصرف هستند، ضمانت ۲۴ماهه دارند و در ظرفیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

متخصصان نمایندگی پکیج بوش در کرمان انواع خدمات شامل سرویس، نصب، رسوب‌زدایی و تعمیر این وسیله را برای مشتریان انجام می‌دهند.

تعمیر پکیج بوش در کرمان

 

تعمیر پکیج بیتا در کرمان

جالب است بدانید که این پکیج جزو تولیدات شرکت بوتان است. مهم‌ترین ویژگی‌های آن داشتن ظرفیت بالا، کم‌مصرف بودن، ضمانت ۱۸ماهه، رسوب‌پذیری کم و قابلیت تأمین دائمی آب گرم مورد نیاز شما است. منبع این پکیج ۸ لیتری بوده و طراحی شیک و زیبایی دارد.

متخصصان فعال در نمایندگی پکیج بیتا در کرمان نصب و خدمات مربوط به تعمیر پکیج در کرمان را برای مشتریان انجام می‌دهند.

تعمیر پکیج دیواری آگراگاز

این پکیج دیواری است و با ارتفاع پمپ ۵ متری و ظرفیت بالا تولید می‌شود. آگراگاز یک برند ایرانی است که تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان انجام می‌دهد. از آن جمله ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت ۲۴ماهه است. نصب، سرویس و تعمیر آن در نمایندگی پکیج آگرا گاز در کرمان انجام می‌شود.

تعمیر پکیج دیواری دمراد

 این پکیج توسط کارخانه‌ای ایرانی در تبریز تولید شده و وارد بازار می‌شود و دارای استاندار ملی و تأییدیه فنی است. شما با انتخاب این پکیج دردسری نخواهید داشت؛ زیرا تولیدات این برند سازگاری بالایی با محیط دارند و سیستم گرمایشی بی‌نقصی را در منزل شما ارائه می‌دهند. نمایندگی پکیج دیواری دمراد خدمات پس از فروش مانند تعمیر آن را برای مشتریان انجام می‌دهند.

تعمیر پکیج ایساتیس در کرمان

ایساتیس یکی از بهترین برندهای ایرانی است که می‌توانید پیدا کنید. باورنکردنی است که این برند ضمانت ۳۰ماهه به مشتریان خود ارائه می‌کند. همین امر تا حد زیادی کیفیت بالای پکیج ایساتیس را به مشتریان نشان می‌دهد. نمایندگی پکیج ایساتیس در کرمان تا پایان ۳۰ ماه به شما خدمات رایگان برای سرویس، نصب و تعمیر پکیج در کرمان ارائه می‌دهد.

تعرفه تعمیر پکیج در کرمان

پکیج‌ها از جمله وسایل کاربردی منزل هستند. تعمیر پکیج در کرمان مستلزم مهارت یک تعمیرکار باتجربه است. در بعضی از مواقع برای رفع خرابی ایجاد شده باید تعویض قطعات صورت بگیرد. توصیه ما این است که برای تعمیر یا سرویس پکیج خود با تعمیرکار یا نمایندگی تماس بگیرید. در جدول زیر ما تعرفه تعمیرات پکیج در کرمان را برای خوانندگان مشخص کرده‌ایم.

تعرفه تعمیر پکیج در کرمان

 

خدمات تعمیر پکیج در کرمان تعرفه تعمیرات پکیج در کرمان
تعویض منبع انبساط پکیج ۱۷۰ هزار تومان
رسوب‌زدایی پکیج ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
تعمیر مبدل پکیج ۵۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان
تعویض مبدل حرارتی پکیج ۱۰۰ تا ۱۷۰ هزار تومان
تعویض مبدل ثانویه معمولی پکیج ۱۶۰ تا ۱۸۰ هزار تومان
تعمیر برد پکیج ۵۰۰ تا ۷۸۰ هزار تومان
تعمیر نشتی پکیج ۱۵۰ تا ۱۹۰ هزار تومان
تعویض ایرونت یا هواگیری پکیج ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان
تعویض مشعل یا برنر پکیج ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
تعویض پرشر سوئیچ هوا پکیج ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان
تعویض سنسور آب گرم پکیج ۷۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
تعویض سنسور دود پکیج ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان
تعویض شیر کنترل گاز پکیج ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان
تعویض سنسورهای تعویض دما پکیج ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان
تعویض فلو سوئیچ پکیج ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار تومان

شارینو

افراد در اینترنت به طور مداوم در حال سرچ و جستجو هستند و از اطلاعات صحیح و مطالب جامع استقبال می‌کنند. در سایت شارینو مطالب جامع و باکیفیتی در مورد باربری در کرمان، امدادخودرو کرمان و مکانیک سیار در کرمان بارگذاری شده است.

این مطلب جهت آگاهی کاربران و آسان کردن زندگی آن‌ها به رشته تحریر درآمده‌اند و شامل موضوعات زیادی مانند مشاوره تحصیلی در کرمان، برق کار در کرمان و گچ‌ کار ساختمان در کرمان می‌شوند. جهت کسب اطلاعات کافی است وارد این سایت شوید.

اگر می‌خواهید در مورد آموزشگاه موسیقی در کرمان، آموزشگاه زبان در کرمان و آموزشگاه آشپزی در کرمان اطلاعات کسب کنید، با چند کلیک وارد سایت شارینو شوید و پس از آن خود را در مقابل دریایی از اطلاعات کاربردی خواهید یافت.

شما می‌توانید سؤالات خود را نیز مطرح کنید و کارشناس هر بخش در سریع‌ترین زمان ممکن به سؤالات رسیدگی خواهد کرد. مقالات تعمیر آبگرمکن در کرمان، تعمیر چیلر در کرمان و تعمیر دزدگیر در کرمان به منظور پاسخ به سؤالات شما در زمینه تعمیرات تهیه شده‌اند.

در نهایت به ذکر این نکته بسنده می‌کنیم که مقالات دیگری نیز در مورد طراحی اپلیکیشن در کرمان، ادمین اینستاگرام در کرمان و مراکز خرید در کرمان برای مطالعه در سایت شارینو وجود دارند.

سخن پایانی

تعمیر پکیج در کرمان موضوعی است که در این مقاله به تفصیل در مورد جنبه‌های مختلف آن صحبت کرده‌ایم. اگر قصد خرید پکیج دارید یا به تازگی این وسیله در منزل شما دچار خرابی شده است، این مقاله را بخوانید؛ زیرا در این مقاله قطعات پکیج، قیمت آن‌ها، رایج‌ترین خرابی‌های پکیج و تعرفه‌های تعمیر انواع پکیج در کرمان برای خوانندگان توضیح داده شده‌اند.

سؤالات متداول

  1. بهترین نوع پکیج ایرانی کدام است؟

پکیج‌های بوتان و ایران رادیاتور

  1. قیمت تعمیر پکیج چقدر است؟

قیمت تعمیر و تعویض هر قطعه متفاوت است. برای اطلاع از قیمت‌ها به جدول تعرفه تعمیر پکیج در کرمان مراجعه کنید.

  1. چرا پکیج آب را گرم نمی‌کند؟

به دلیل خرابی ترموستات و دریچه پکیج

  1. چرا پکیج نشتی دارد؟

به دلیل سفت نبودن اتصالات یا خرابی لوله‌های پکیج

  1. چند وقت یک بار باید پکیج را سرویس کنیم؟

سرویس پکیج‌ها به صورت سالانه الزامی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *