تعمیر کولر گازی در کرمان

تعمیر کولر گازی در کرمان


تعمیر کولر گازی در کرمان

نصب و تعمیر کولر گازی در کرمان از اصلی‌ترین خدماتی است که تعمیرکاران متخصص در این زمینه می‌توانند به شما ارائه دهند؛ بنابراین در صورتی که کولر گازی یا اسپیلت شما دچار خرابی یا آسیبی شد، حتماً با بهترین تعمیرکار کولر گازی در کرمان تماس بگیرید.

این شخص پس از حضور در محل و بررسی دقیق کولر شما، علت خرابی و شیوه رفع را در کنار میزان هزینه تعمیر آن به شما بیان می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

در این مقاله به جمع‌آوری مطالبی درباره تعمیر کولر گازی در کرمان پرداخته شده است. در صورت علاقه‌مندی به موضوع جذاب تعمیر کولر گازی و اسپیلت کرمان، با ما تا انتها همراه باشید.

مهم‌ترین قطعات کولر گازی در کرمان

بدون تردید شناخت شما از قطعات کولر گازی می‌تواند فرایند تعمیر آن را برای شما راحت‌تر کند. همچنین اگر قصد دارید که از تعمیرکار کولر گازی برای حل مشکل دستگاه خود استفاده کنید، مسیر تعمیر کولر گازی در کرمان برای شما شناخته شده خواهد بود.

شما با شناخت قطعات مختلف کولر گازی و نحوه کار آن‌ها، متوجه می‌شوید که هر کدام از این قطعات به صورت تنهایی یا در ارتباط با هم چه نقشی در کولر گازی ایفا می‌کنند. در ادامه با قطعات مهم در تعمیر کولر گازی در کرمان بیشتر آشنا خواهید شد.

ترموستات

ترموستات از قطعات مهم در کولر گازی بوده و نقش اصلی آن در دستگاه، انجام فرایند قطع و وصل کردن برق کمپرسور است. ترموستات در زمان بالا رفتن دمای کولر گازی با وصل کردن جریان برق کمپرسور، باعث شروع به کار دستگاه شده و هنگام پایین آمدن دما، برق کمپرسور را قطع می‌کند تا دستگاه خاموش شود.

در صورتی که عملکرد دستگاه شما مانند روز اول نباشد، شخص ماهر برای تعمیر کولر گازی در کرمان ابتدا ترموستات و کمپرسور را مورد بررسی قرار می‌دهد تا در صورت وجود مشکل، آن را برطرف کند. البته انجام فرایند سرویس دوره‌ای ترموستات توسط افراد ماهر پیشنهاد می‌شود تا از بروز مشکل احتمالی جلوگیری شود.

یک نکته بسیار مهم در مورد تعمیر قطعه ترموستات کولر گازی این است که حتماً از افراد باتجربه و ماهر کمک بگیرد. زیرا در صورت انجام عملیات تعمیر نادرست روی این قطعه حساس، باید منتظر عواقب وحشتناک‌تر در دستگاه خود باشید.

کندانسور

از اصلی‌ترین قطعات کولر گازی، کندانسور است که با هدف خارج کردن گرمای داخل کولر و انتقال آن به فضای بیرونی در دستگاه تعبیه شده است. این قطعه در بخش خارجی کولر قرار گرفته و شامل چندین کویل توخالی خواهد بود.

در صورت وجود رطوبت در اجزاء داخلی کندانسور، مطمئناً با کویل‌های توخالی واکنش منفی ایجاد کرده و در نهایت یک ماده خورنده ایجاد می‌کنند. وجود این ماده باعث آسیب به دستگاه شده و در نتیجه شما نیاز‌مند استفاده از خدمات تخصصی کولر‌های گازی در کرمان برای تعمیر می‌شوید.

پس از حضور تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی در کرمان، او به شما اعلام می‌کند که در صورتی که آسیب خیلی زیاد نباشد، امکان تعمیر وجود دارد. اما اگر کندانسور کولر دچار آسیب جدی شده باشد، تعمیرکار بیان می‌کند که شما چاره‌ای جز خرید یک دستگاه دیگر برای گذراندن روز‌های گرم سال ندارید.

مهم‌ترین قطعات کولر گازی در کرمان

تعمیر کولر گازی در کرمان

 

شیر انبساط

وظیفه شیر انبساط کولر گازی، کنترل مقدار ورود مایع مبرد به اپراتور است. هنگام خروج مایع مبرد از شیر انبساط، دما و فشار کم شده و در نتیجه به صورت مبرد کم فشار، سرد و البته کم فشار به سوی اپراتور دستگاه حرکت می‌کند.

با توجه به نقش مهم آن در دستگاه، انجام فرانید سرویس کولر گازی در کرمان و توجه به این قطعه بسیار مهم است. زیرا شما و تعمیرکار متوجه خرابی یا آسیب احتمالی شیر انبساط شده و درنتیجه نیرو‌های ماهر با ارائه خدمات تخصصی تعمیر کولر گازی در کرمان مشکل موجود را حل می‌کنند.

قطعه کمپرسور

بدون شک از نصاب کولر گازی در کرمان هنگام نصب شنیده‌اید که قلب دستگاه شما، کمپرسور است. وظیفه این قطعه، ایجاد گردش در مبرد است تا این‌گونه سیستم سرمایشی شما را وادار به انجام فعالیت کند.

کمپرسور با جذب هوای گرم و انتقال آن به بیرون دستگاه، باعث ایجاد گردش هوای خنک در محیط نصب کولر گازی در کرمان می‌شود. به عبارتی دیگر در صورت عدم ارائه عملکرد نادرست از کمپرسور نمی‌توان انتظار گردش هوای خنک در محیط را داشت.

از اصلی‌ترین نشانه‌های که به شما اعلام می‌کند کمپرسور دستگاه شما نیاز‌مند تعمیر است، شامل موارد زیر می‌شود:

  • شنیده شدن صدا‌های غیرعادی
  • خارج شدن باد گرم از دستگاه
  • انتشار جریان ضعیف هوا از دریچه کولر

در صورتی که با هر کدام از نشانه‌ها مواجه شدید، سریعاً با تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی در کرمان تماس بگیرید تا آن‌ها بر اساس تجربه و تخصص خود، مشکل دستگاه سرمایشی شما را برطرف کنند.

فن یونیت بیرونی

از مهم‌ترین لوازم جانبی در دستگاه کولر گازی، فن یونیت است که ارتباط مستقیم با کندانسور دارد. این قطعه با هدف خارج کردن هوای گرم داخل کولر به فضای بیرون خانه تعبیه شده و در صورت عدم توجه به شرایط نگهداری آن باید منتظر خرابی باشید.

اگر به هر دلیل فن یونیت دستگاه شما خراب شد، کولر گازی شما بیش از اندازه گرم شده و در نتیجه این مسئله پس از گذشت اندک زمانی، تأثیر منفی بر کمپرسور باقی می‌گذارد. بهترین راه‌حل برای اینکه این قطعه خراب نشود، این است که فرایند نگهداری و تمیز کردن آن با دقت صورت بگیرد.

بهترین گزینه برای رفع آسیب احتمالی در فن یونیت، تماس با تعمیرکار‌های متخصص تعمیر کولر گازی در کرمان است. آن‌ها پس از انجام ارزیابی‌های اولیه، فرایند تعمیر در محل کولر گازی در کرمان را انجام می‌دهند تا عملکرد دستگاه شما مانند روز اول خود شود.

مشکلات کولر گازی در کرمان

استفاده از کولر گازی و اسپیلت در روز‌های گرم تابستان استان کرمان بسیار زیاد است؛ بنابراین ایجاد مشکل یا خرابی در این دستگاه سرمایشی امری اجتناب‌ناپذیر بوده و مطمئناً آشنایی شما با این مشکلات، فرایند تعمیر کولر گازی در کرمان را آسان‌تر می‌کند.

مشکلات کولر گازی در کرمان

تعمیر کولر گازی در کرمان

 

خاموش نشدن کولر گازی

متخصصان تعمیر کولر گازی در کرمان علت اصلی خاموش نشدن آن را در خرابی ترموستات می‌دانند؛ بنابراین با تعمیر کمپرسور کولر گازی در کرمان، مشکل را برطرف خواهند کرد. در چنین شرایطی استفاده از خدمات تخصصی نیرو‌های ماهر تعمیر کولر گازی در کرمان، بهترین راهکار است.

خنک نکردن کولر گازی

بدون تردید اصلی‌ترین وظیفه دستگاه سرمایشی کولر گازی، خنک کردن محیط است. اما اگر به هر دلیل دستگاه این وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، باید با تعمیر کولر گازی در کرمان تماس بگیرید تا آن‌ها فرانید تعمیر را آغاز کنند.

در صورت وجود مشکل خنک نکردن در دستگاه، دلایل بسیاری را برشمرده و اصلی‌ترین آن‌ها عبارت هستند از:

  • خرابی موتور
  • نشت گاز فریون
  • کثیفی کندانسور
  • خرابی فن
  • یخ‌زدگی کویل اواپراتور

پس از تماس با شماره تلفن تعمیرکار کولر گازی در کرمان و حضور آن‌ها، یکی یکی از علل اشاره شده را بررسی می‌کند تا علت اصلی خرابی را پیدا می‌کنند.

استشمام بوی بد از کولر

انتشار بوی بد از کولر بسیار آزاردهنده بوده و دلیل آن وجود رطوبت در لوله‌های کولر است. رطوبت از لوله وارد سینی شده و نهایتاً بوی بد در محیط منتشر می‌شود. البته در صورت گرفتگی لوله یا پر شدن سینی از آب، احتمالاً مایع به عقب برگشته و در نتیجه آسیب جدی به کولر وارد می‌کند.

دلیل انتشار بوی بد، بازگشت آب و بی‌حرکت ماندن آن خواهد بود. برای جلوگیری از ایجاد بوی بد، حتماً هر چند وقت یک بار به صورت مرتب، سینی و لوله‌ها را چک کنید تا این قطعات از هر نوع گرفتگی یا کثیفی در‌ امان بمانند.

مشکلات کولر گازی در کرمان

تعمیر کولر گازی در کرمان

 

درست عمل نکردن فن

کولر گازی دارای دو عدد فن بوده و در صورت درست عمل نکردن این قطعات، نباید انتظار باد خنک از دستگاه را داشت. در صورتی که یک یا هر دو فن کولر گازی خراب شود، جریان هوا ضعیف شده و چاره‌ای جز برقراری ارتباط با تعمیرکاران متخصص را ندارید.

این افراد در مرحله اول تعمیر کولر گازی در کرمان، خازن را بررسی کرده و در صورت سالم بودن این بخش، رله برد فن را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. وظیفه اصلی رله برد فن، تأمین ولتاژ قطعات کولر بوده و پس از اطمینان از سالم بودن این قطعه، سراغ سنسور کنترل دما ‌می‌روند.

بدون تردید پس از بررسی این قطعات، مشکل درست عمل نکردن فن را پیدا کرده و برای رفع آن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

خاموش شدن خودکار دستگاه

در صورتی که با خاموش شدن خودکار دستگاه سرمایشی خود مواجه شدید، باید علت این مسئله را در یکی از موارد جستجو کنید:

  • نیم سوز شدن برد
  • خراب شدن کمپرسور
  • اتصالی در کابل‌کشی ساختمان محل نصب

برای اینکه علت اصلی خاموش شدن خودکار کولر گازی را بیایید، بهتر است که ابتدا اتصالات برقی ساختمان را بررسی کنید تا از عدم وجود اتصالی در کابل کشی مطمئن شوید.

سپس با برای تعمیر کولر گازی در کرمان با تعمیرکاران متخصص تماس بگیرید تا دیگر نشانه‌های این وضعیت کولر شما ارزیابی کرده و برای رفع آن چاره‌ای بیندیشند.

سروصدای زیاد کولر گازی

امروزه بیشتر کولر‌های گازی دارای ویژگی بدون صدا هستند. در صورتی که صدا‌ها غیر عادی از کولر خود شنیدید یا سرو صدای دستگاه شما زیاد بود، حتماً این مسئله را جدی گرفته و برای تعمیر کولر گازی در کرمان با متخصصان تماس بگیرید.

احتمال وجود مشکل در کندانسور یا تراز نبودن دستگاه می‌تواند از دلایل اصلی شنیده شدن صدا‌های عجیب و غریب یا بسیار باشد. متخصصان پس از ارزیابی دقیق کولر، مشکل را برطرف می‌کنند.

مشکلات کولر گازی در کرمان

تعمیر کولر گازی در کرمان

 

نشتی آب

در کولر گازی ناودان‌های وجود دارد که آب پس از تبدیل بخار به مایع، به لوله درین می‌رسد. به عبارتی دیگر آب از این طریق این سیستم از دستگاه سرمایشی خارج می‌شود. اما گاهی اوقات به دلایلی قطره‌های آب از پنل خارجی نشت کرده و در نتیجه از آن خارج نمی‌شوند.

دلایل اصلی نشتی آب در کولر گازی شامل موارد زیر می‌شود:

  • کثیف بودن فیلتر
  • وجود مشکل در ناودانی

برطرف کردن هر دو این مشکل از عهده شما خارج بوده و بهترین راهکار برای رفع آن، تماس با افراد ماهر برای تعمیر کولر گازی در کرمان است. آن‌ها بر اساس تجربه و تخصص خود، سریعاً علت نشتی را پیدا کرده و راه‌حل مناسبی برای رفع آن به شما پیشنهاد می‌دهند.

از دیگر دلایل خرابی کولر و نیاز آن به تعمیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرابی موتور
  • نشتی یا کم شدن گاز کولر گازی
  • دستور نگرفتن دستگاه از ریموت کنترل
  • وجود برفک روی لوله‌ها
  • وجود مشکلی در تنظیمات دستگاه

تعمیر برند‌های مختلف کولر گازی در کرمان

استفاده از کولر گازی و اسپیلت به دلیل ایجاد محیط خنک در روز‌های گرم تابستان، باعث شده است که شرکت‌های مختلفی اقدام به طراحی و تولید چنین محصولی کنند. البته تمام این شرکت‌ها با ارائه خدمات تخصصی مانند سرویس و تعمیر کولر گازی در کرمان، به خریداران اطمینان خاطر داده‌اند.

بنابراین در صورت خرید یک کولر گازی از برندی معتبر می‌توانید امید به استفاده به خدمات آن شرکت مانند سرویس دوره‌ای یا تعمیر و تعویض قطعات را داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از شرکت‌های کولر گازی که خدماتی مانند تعمیر کولر گازی در کرمان را ارائه می‌دهند، پرداخته شده است.

تعمیر برند‌های مختلف کولر گازی در کرمان

تعمیر کولر گازی در کرمان

 

تعمیر کولر گازی جی پلاس در کرمان

برند جی پلاس از زیر مجموعه‌های شرکت گلدیران بوده و محصولات تولیدی این شرکت به ویژه کولر گازی به دلیل کیفیت بالا و بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، در بازار ایران و خاورمیانه بسیار مشهور است. در صورتی که خرید کولر‌های گازی این شرکت به شما پیشنهاد شد، حتماً از خدمات نمایندگی کولر گازی جی پلاس در کرمان استفاده کنید.

مطمئناً انتخاب فرد تعمیرکار ماهر برای تعمیر کولر گازی در کرمان برند جی پلاس سخت است. اما در صورت تماس با نمایندگی کولر گازی جی پلاس، متخصص‌ترین افراد به محل کار یا زندگی شما برای رفع مشکل دستگاه اعزام می‌شوند تا در سریع‌ترین زمان دلیل خرابی را پیدا کرده و با ارائه راهکار مناسب، آن را رفع کنند.

تعمیر کولر گازی اجنرال کرمان

کولر‌های گازی تولید شده در شرکت اجنرال از نظر اتلاف انرژی، کم‌مصرف‌ترین نوع به شمار ‌می‌روند. در صورتی که میزان مصرف انرژی از فاکتور‌های با اهمیت در نزد شما است، حتماً کولر‌های گازی این برند را انتخاب کنید.

نمایندگی کولر گازی اجنرال در  کرمان با ارائه خدماتی مانند سرویس دوره‌ای و نصب یا تعویض قطعات، به دنبال جلب رضایت شما مشتریان عزیزی است؛ بنابراین در زمان خراب شدن ترموستات یا دیگر قطعات، حتماً با نیرو‌های ماهر تعمیر کولر گازی در کرمان برند اجنرال تماس بگیرید.

آن‌ها با حضور در محل و انجام ارزیابی‌های اولیه، فرایند تعمیر یا تعویض قطعات را با لوازم یدکی اورجینال آغاز می‌کنند.

تعمیر کولر گازی ‌گری کرمان

طی سال‌های گذشته استفاده از محصولات چینی در کشور ما با استقبال بسیار مواجه شده و احتمالاً در زمان انتخاب کولر گازی با محصولات شرکت ‌گری چینی مواجه شده‌اید. قیمت کولر‌های گازی شرکت چینی ‌گری بسیار کم است، اما به دلیل کیفیت بالا قابل مقایسه با تولیدات کشور‌های اروپایی و ژاپنی است.

در صورت انتخاب این دستگاه از نمایندگی کولر گازی‌ گری در کرمان متوجه خرابی در قطعه‌ای شدید، حتماً با آن‌ها تماس بگیرید تا برای رفع مشکل نیرو‌های متخصص تعمیر کولر گازی در کرمان را به محل مورد نصب دستگاه شما اعزام کنند.

تعمیر کولر گازی ‌گری کرمان

تعمیر کولر گازی در کرمان

 

تعمیر کولر گازی ال جی کرمان

برند کره‌ای ال جی از مشهور و معروف‌ترین شرکت‌های تولید‌کننده کولر گازی در سراسر دنیا است. محصولات تولید این شرکت دارای مشخصاتی مانند کیفیت بالا، بهترین فناوری و تکنولوژی روز و البته قیمت مناسب هستند.

با توجه به چنین مشخصاتی، احتمالاً اولین انتخاب شما دستگاه‌های سرمایشی این برند خواهند بود. همچنین به دلیل وجود نمایندگی‌های معتبر این شرکت می‌توانید از خدمات مختلف آن مانند تعمیر کولر گازی در کرمان بهره‌مند شوید.

تعمیرکاران متخصص نمایندگی کولر گازی ال جی کرمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شده و پس از بررسی اولیه، اقدامات لازم برای تعویض یا تعمیر کولر گازی در کرمان انجام می‌دهند.

تعمیر کولر گازی بوش کرمان

از بهترین برند‌های اروپایی که در عرصه تولید کولر گازی فعال است، شرکت بوش بوده و این شرکت محصولات خود را بسیار پیشرفته و باکیفیت تولید کرده است تا خریداران امکان استفاده طولانی مدت از محصولات این برند محبوب را داشته باشند. البته قیمت مناسب کولر‌های گازی بوش، دلیل دیگری برای انتخاب خریدار است.

اگر متوجه خرابی یا عیبی در کولر گازی خود شدید، حتماً با نمایندگی کولر گازی بوش در کرمان تماس بگیرید. آن‌ها با اعزام افراد کارآزموده، فرایند تعمیر کولر گازی در کرمان را آغاز می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان دستگاه شما، سالم و بدون عیب شود.

تعمیر کولر گازی جنرال مکس کرمان

از اصلی‌ترین مزایا کولر گازی جنرال مکس می‌توان به قیمت مقرون به صرفه، مصرف انرژی کم و موتور قدرتمند اشاره کرد. البته این محصولات دارای معایبی مانند تولید هوای بسیار کم، سروصدای زیاد و همچنین قدرت پایین در پرتاب باد هستند.

اکنون اگر شما با توجه به این مشخصات، کولر گازی تولید شده در این شرکت را انتخاب کردید؛ نمایندگی کولر گازی جنرال مکس در کرمان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به شما انجام می‌دهد تا روز‌های گرم سال با تعمیر کولر گازی در کرمان، با خنکی همراه باشد.

تعمیر کولر گازی جنرال مکس کرمان

تعمیر کولر گازی در کرمان

 

تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور کرمان

از جمله شرکت‌های فعال در عرصه تولید کولر گازی، برند ایران رادیاتور است. این برند با تولید محصولات باکیفیت، مقرون به صرفه و البته پیشرفته توانست بخشی مهمی از بازار فروش کولر‌های گازی ایران را از آن خود کند.

نمایندگی کولر گازی ایران رادیاتور در کرمان خدمات مختلفی مانند سرویس و نصب را به خریداران ارائه می‌دهد. همچنین در صورت وجود خرابی در قطعات مانند موتور یا کندانسور، حتماً با نمایندگی تماس بگیرید. آن‌ها افراد کاربلد تعمیر کولر گازی در کرمان را برای رفع مشکل به محل اعزام می‌کنند.

هزینه تعمیر کولر گازی در کرمان

احتمالاً اولین سؤال در ذهن شما برای تعمیر کولر گازی در کرمان، هزینه انجام آن است. تعمیرکاران ماهر برای انجام این فرایند و تعیین هزینه آن عوامل مختلفی را مد نظر قرار می‌دهند.

از اصلی‌ترین عوامل تعیین‌کننده هزینه تعمیر کولر گازی در کرمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت تولید‌کننده کولر گازی
  • محل نصب دستگاه
  • مدت زمان صرف شده برای تعمیر یا تعویض قطعه
  • مدل کولر گازی اسپیلت یا‌ ایستاده
  • میزان تخصص و تجربه شخص تعمیرکار
هزینه تعمیر کولر گازی در کرمان

تعمیر کولر گازی در کرمان

در صورت برقراری تماس با نمایندگی و حضور نیرو‌های کارآمد برند کولر گازی، خیال شما از بابت تعمیر درست دستگاه راحت می‌شود. در جدول زیر قیمت تعمیر تک تک قطعات کولر گازی اشاره شده است.

تعویض کمپرسور کولر ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان
تعمیر فیلتر‌های کولر گازی ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
تعویض بلوور یونیت داخلی ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان
رفع لرزش یونیت داخلی و خارجی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
تعویض شیر برقی کولر گازی ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی کولر گازی ۴۰۰ هزار الی ۱ میلیون تومان
رفع نشتی گاز و وکیم کامل ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
شارژ گاز کولر گازی ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان

شارینو

وبلاگ شارینو مطالب بسیار جذابی برای شما تحت عنوان‌های مختلف مانند مرکز لیزر در کرمان، کافه‌های کرمان، شرکت نظافتی در کرمان، کابینت ‌سازی در کرمان، دوربین مداربسته در کرمان و مکانیک سیار در کرمان تهیه کرده است.

بدون تردید شما با مطالعه این مقالات اطلاعات بسیار مفیدی از شهر کرمان به دست می‌آورید. همچنین تیم تخصصی شارینو در زمینه ادمین اینستاگرام در کرمان، طراحی سایت در کرمان و سئو سایت در کرمان تخصص دارند؛ بنابراین با استفاده از خدمات این عزیزان می‌توانید کسب و کار کوچک خود را رونق بدهید.

شرایط اقتصادی در طول چند سال گذشته به قدری وحشتناک بوده که بسیاری از مردن به فکر تعمیر لوازم خانگی افتاده‌اند. زیرا خرید لوازم خانگی مانند تلویزیون یا یخچال، از توان مالی آن‌ها خارج است؛ بنابراین داشتن اطلاعات مفید در رابطه با تعمیر این لوازم می‌توانند فرایند تعمیر را آسان‌تر کند.

از این رو شارینو با تهیه مقالاتی مانند تعمیر مبل در کرمان، تعمیر یخچال در کرمان، تعمیر تلویزیون در کرمان، تعمیر پکیج در کرمان، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمان و تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان مسیر کسب اطلاعات مفید را هموار‌تر کرده است.

 

سخن پایانی

استفاده از کولر گازی روز‌های گرم سال را بسیار دلنشین می‌کند؛ بنابراین برای داشتن خاطرات خوش در کنار خانواده و دوستان، باید مراقبت‌های لازم مانند سرویس‌های دوره‌ای کولر را انجام داد تا از ایجاد خرابی در دستگاه سرمایشی جلوگیری شود.

اما اگر به هر دلیلی کولر گازی خراب شد، حتماً با نیرو‌های متخصص تعمیر کولر گازی در کرمان تماس بگیرید تا آن‌ها در سریع‌ترین زمان برای رفع مشکل، راه‌حل مناسب ارائه دهند.

 

سؤالات متداول

  1. دلیل اصلی خاموش نشدن کولر گازی چیست؟

وجود مشکل در ترموستات

  1. چرا کولر گازی بوی مد می‌دهد؟

تعمیرکاران ماهر دلیل استشمام بوی بد در کولر گازی را بازگشت آب و بی‌حرکت ماندن آن بیان می‌کنند.

  1. کولر گازی چرا دچار نشتی آب می‌شود؟

کثیف بودن فیلتر، وجود مشکل در ناودانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *