تعمیر یخچال کامیون

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

تعمیر یخچال کامیون

اطلاع درباره تعمیر یخچال کامیون برای هر راننده ماشین سنگینی ضروری است. حتی اگر  پشت ماشین‌هایی مانند: نیسان و اتوبوس رانندگی می‌کنید و خودروی شما مجهز به یخچال است، باید شناخت کافی از قطعات یخچال کامیون یا وسیله نقلیه خود داشته باشید.

در صورتی که راننده ماشین سنگین یخچال‌دار هستید و دوست دارید درباره تعمیرات یخچال کامیون بیشتر بدانید، با ما همراه باشید. ما در مقاله تعمیر یخچال کامیون به شما کمک می‌کنیم تا با قطعات و تعمیر انواع مختلف یخچال‌های کامیون آشنا شوید.

تعمیر یخچال کامیون

 

 

 

یخچال زیر تختی کامیون فابریکی

یخچال داخل کامیون در سنندج

یخچال۱۲/۲۴v در سنندج

یخچال های فابریکی
،رنو ۴۶۰،
رنو تی سقف نرمال و سقف بلند

مان
،داف
،اسکانیا،
ولوو
،آکتروس.
،آکسور
دیما،
سیتراک،
کاایکس،
در سنندج

انواع یخچال زیر تختی و صندوقی اندلبی تعمیر و فروش در سنندج

تعمیر و فروش انواع یخچال های زیر تختی کامیون۱۲/۲۴ولت در سنندج

تمامی تعمیرات و فروش با ضمانت میباشد

تعمیر با قطعات اصلی و فقط فابریک (دانفوس)
تمامی لوازم فابریکی یخچال های زیر تختی کامیون موجود است

بررسی نمونه کارهای بیشتر در اینستاگرام

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

 

تعمیر یخچال کامیون

 

 

 

قطعات یخچال کامیون

تا چه اندازه با قطعات و لوازم یخچال کامیون آشنایی دارید؟ اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارید، بهتر است بدانید که اولین قدم در کسب اطلاعات درباره تعمیر یخچال کامیون، آشنایی با قطعات و عملکرد آ‌ن‌ها است. در ادامه به شما کمک می‌کنیم تا لوازم مختلف یخچال کامیون و وظیفه آن‌ها را بشناسید.

شیر برقی یخچال کامیون

شیرهای برقی از سه قسمت مختلف تشکیل شده‌اند؛ یک بخش از آن به یخ‌ساز در فریزر، یک قسمت دیگر به آبریز در یخچال‌ها و بخش سوم هم به اپراتور وصل می‌شود. وقتی پای خود را روی پدال یخ ریز یا آبریز یخچال فشار می‌دهید، شیر برقی فعالیت خود را آغاز کرده و وظیفه آن، باز کردن مسیر آب است.

قیمت شیر برقی برای تعمیر یخچال کامیون از حدود ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

کمپرسور یخچال کامیون

هر یخچالی برای کار کردن نیاز به موتور یا کمپرسور دارد. کمپرسور یخچال کامیون از میل لنگ، پیستون، موتور آسنکرون و سوپاپ تشکیل شده است. کمپرسور وظیفه مکش و جذب گاز مبرد را از اواپراتور برعهده دارد؛ همچنین با متراکم کردن آن، دمای دستگاه را بالا برده و مبرد را به گاز تبدیل می‌کند.

بعد از این مرحله، مبرد متراکم شده از کمپرسور خارج می‌شود و به کندانسور ورود پیدا می‌کند. این قطعه را در قسمت پایینی یخچال قرار می‌دهند. قیمت کمپرسور برای تعمیر یخچال کامیون از حدود ۳ میلیون تومان شروع می‌شود.

کمپرسور یخچال کامیون

 

 

 

گاز مبرد

اساس کار همه یخچال‌ها بر پایه تبدیل این گاز و جریان صحیح آن در دستگاه است. سرمایی که از یخچال احساس می‌شود، به دلیل وجود گاز مبرد و عملکرد آن در دستگاه است. استفاده از برخی از انواع این گازها به دلیل آسیبی که به لایه اوزون وارد می‌کنند، ممنوع شده است.

رادیاتور یخچال کامیون

رادیاتور یا همان کندانسور لوله‌های پیچ در پیچی که در قسمت پشت یخچال قرار دارند، گفته می‌شود. این قطعه در انواع مختلف یخچال‌های کامیون، شکل متفاوتی دارد.

کندانسور، گاز مبرد متراکم شده را دریافت کرده و وظیفه خنک کردن آن را بر عهده دارد؛ بنابراین در خدمات تعمیر یخچال کامیون اهمیت زیادی دارد.

رادیاتور یخچال کامیون

 

 

 

اواپراتور یخچال کامیون

اواپراتور یا تبخیر کننده یخچال، نقش مهمی را در سیکل گازی دستگاه ایفا می‌کند. این قطعه با جذب گرمای داخل یخچال تأثیر زیادی بر خنک کردن آن دارد. اواپراتور را معمولاً از جنس مس یا آلومینیوم می‌سازند. قیمت اواپراتور برای تعمیرات تخصصی یخچال کامیون معمولاً از حدود ۲ میلیون تومان شروع می‌شود.

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

سنسور یخچال کامیون

از آنجایی که یخچال‌های ماشین سنگین برای حمل مواد غذایی استفاده می‌شوند و عملکرد آنها برای جلوگیری از فاسد شدن مواد خوراکی اهمیت زیادی دارد، یک قطعه به نام سنسور در آن‌ها تعبیه شده است. سنسورها وظیفه اندازه گیری مقیاس‌های خاصه دارند و کنترل عملکرد یخچال را انجام می‌دهند.

در واقع سنسور به عنوان یک مبدل عمل می‌کند و تمامی موارد مربوط به رطوبت و دما را اندازه می‌گیرد. به این ترتیب سیگنال‌های الکتریکی را ارسال کرده و به بهبود عملکرد دستگاه کمک می‌کند. قیمت سنسور در نمایندگی تعمیر یخچال کامیون از حدود ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

سنسور یخچال کامیون

 

 

 

واشر یخچال کامیون

واشر یا لاستیک درب یخچال یکی از مهم‌ترین قطعات دستگاه است که در صورت خرابی، تأثیرات منفی زیادی روی عملکرد یخچال دارد. کیفیت مواد غذایی که در یخچال کامیون قرار دارند، به کارکرد واشر وابسته است. به همین دلیل باید هر مدت یکبار خودتان یا یک تکنسین تعمیر یخچال کامیون، واشر دستگاه را چک کنید.

واشر از نفوذ هوا به داخل یخچال جلوگیری می‌کند؛ بنابراین خراب شدن آن به معنای فاسد شدن زودهنگام مواد غذایی است. قیمت لاستیک درب یا واشر یخچال کامیون از حدود ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

واشر یخچال کامیون

 

 

فیلتر درایر یخچال کامیون

فیلتر درایر یا همان فیلتر روغن یخچال کامیون، وظیفه محافظت در برابر ورود ذرات ریز و رطوبت را بر عهده دارد. مزیت استفاده از این فیلتر این است که کمپرسور خراب نمی‌شود؛ زیرا از ورود رطوبت به داخل آن جلوگیری می‌کند. معمولاً فیلترهای درایر را از جنس سیلیکات می‌سازند تا بتوانند رطوبت را جذب کنند.

این قطعه بین لوله مویین و کندانسور قرار دارد و منجر به بالا رفتن راندمان دستگاه می‌شود. تغییر رنگ فیلتر به شما نشان می‌دهد که زمان تعویض آن فرا رسیده است. قیمت فیلتر درایر برای خدمات تخصصی تعمیر یخچال کامیون از حدود ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

پرشر سوئیچ یخچال کامیون

فشار گاز مبرد دندان خیلی یخچال‌ها نقش تعیین کننده در میزان بازدهی سیستم دارد. مقدار این فشار باید کنترل شود تأثیر منفی بر عملکرد کمپرسور نداشته باشد. سوئیچ فشار در یخچال‌های کامیون به صورت بالا و پایین وجود دارد.

قیمت پرشر سوئیچ برای تعمیر یخچال کامیون از حدود ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

ترموستات یخچال کامیون

نگه داشتن دمای یخچال بر عهده ترموستات است که به دو صورت الکترونیکی و مکانیکی طراحی می‌شود. اگر ترموستات در یخچال تعبیه نشود، کمپرسور به طور مداوم کار می‌کند و دمای یخچال نیز به طور مدام پایین می‌آید. با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت ترموستات یک قطعه مهم در هر یخچال به حساب می‌آید.

وقتی دمای یخچال به مقدار مطلوب می‌رسد، ترموستات وظیفه دارد تا با قطع برق کمپرسور از ایجاد سرمایه بیشتر و کار کردن کمپرسور جلوگیری کند. قیمت ترموستات برای خدمات تخصصی تعمیر یخچال کامیون از حدود ۲۰۰ هزار تومان به بالا تعیین می‌شود.

ترموستات یخچال کامیون

 

 

 

رله استارت یخچال کامیون

وظیفه روشن کردن کمپرسور با ارسال برق برعهده رله استارت است. به این صورت که ترموستات، فرمان روشن شدن کمپرسور را پرل استارت می‌فرستد؛ این دستور از طریق یک سیگنال الکتریکی ارسال می‌شود. بعد از آن، رله استارت جریان برق را تأمین می‌کند.

با تأمین جریان برق، کمپرسور روشن می‌شود. قیمت رله استارت در انواع یخچال‌های کامیون متفاوت است و هزینه حدودی آن از ۲۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

رله اورلود یخچال کامیون

محافظت در برابر جریان اضافی دستگاه برعهده رله اورلود است. این قطعه در بسیاری از وسایل الکترونیکی به کار می‌رود و نقش مهمی را در جلوگیری از سوختن دستگاه ایفا می‌کند. به این ترتیب کمپرسور از داغ کردن بیش از حد و سوختن در امان می‌ماند.

هر زمان که میزان جریان ورودی به موتور یخچال زیاد باشد، رله اورلود جریان ارسالی به کمپرسور را قطع کرده و از آسیب به آن جلوگیری به عمل می‌آورد. قیمت رله اورلود برای تعمیر تخصصی یخچال کامیون از حدود ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

به طور خلاصه قیمت برخی از قطعات یخچال کامیون را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

رله اورلود یخچال کامیون

 

 

نام قطعه قیمت
شیر برقی از ۶۰۰۰۰۰ تومان
کمپرسور از ۳ میلیون تومان
اواپراتور از ۲ میلیون تومان
سنسور از ۵۰۰۰۰۰ تومان
واشر از ۲۰۰۰۰۰ تومان
فیلتر از ۱۰۰۰۰۰ تومان
پرشر سوئیچ از ۵۰۰۰۰۰ تومان
ترموستات از ۲۰۰۰۰۰ تومان
رله استارت از ۲۰۰۰۰۰ تومان
رله اورلود از ۲۰۰۰۰۰ تومان

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

نصب یخچال کامیون

نصب یخچال کامیون یکی از کارهایی است که به تخصص و تجربه نیاز دارد؛ زیرا در صورتی که این مرحله به درستی انجام شود، نیاز شما را به تعمیر یخچال کامیون رفع می‌کند. اما احتمالاً سؤالی که اکنون به ذهن شما می‌رسد این است که نصب یخچال ماشین‌های سنگین چگونه انجام می‌شود؟

برای پاسخ به این سؤال باید بدانید که هر یخچالی که نصب می‌شود، دارای امکاناتی است که باید بر اساس آن‌ها مراحل مربوط به راه‌اندازی انجام شوند. برای مثال، نصب یخچال فابریکی آکسور، چیزی نیست که هر کسی بتواند آن را انجام بدهد و به یک متخصص نیاز دارد.

یخچال زیر تختی یکی از کاربردی‌ترین یخچال‌های کامیون است؛ بنابراین نصب یخچال زیر تختی و تعمیر آن اهمیت زیادی دارد و باید توسط یک تکنسین تعمیر یخچال کامیون به مرحله اجرا دربیاید. پس اگر در این زمینه تخصص کافی را ندارید، به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

نصب یخچال کامیون

 

 

نصب اسپلیت

اسپلیت در واقع یک نوع کولر گازی است که جزو پرفروش‌ترین کولرها در سراسر جهان به شمار می‌رود. گرمای طاقت فرسای تابستان را تنها می‌توان با اسپلیت تحمل کرد. این کولر به دلیل ساختار دو تیکه‌ای که دارد، با نام کولر گازی دو تیکه هم شناخته می‌شود.

اسپلیت از بخش‌ها و قطعات مختلفی ساخته شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کمپرسور، اواپراتور، کندانسور، اینورتر و… اشاره کرد. نصب اسپلیت نیازمند تخصص است؛ بنابراین اگر با دقت و به درستی نصب نشد، ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد و زود خراب شود.

برای نصب اسپلیت دوتیکه باید آشنایی کاملی با قطعات و نحوه نصب آن داشته باشید. محل قرارگیری اسپلیت، شیوه نصب قطعات و راه‌اندازی آن از مواردی هستند که باید در زمان نصب اسپلیت دوتیکه مورد توجه قرار بگیرند.

نصب اسپلیت

 

 

 

نصب کولر درجا

روشن کردن کولر ماشین، مصرف سوخت اتومبیل شما را دوبرابر می‌کند؛ همچنین دمای موتور ماشین هم افزایش پیدا می‌کند. کولر درجا درون ماشین قرار می‌گیرد و نیازی به انجام دادن مراحل سخت نصب را ندارد. نصب کولر درجا هیچ ارتباطی با موتور خودروی شما ندارد.

این کولر مصرف بهینه انرژی دارد و می‌تواند سرمای ۷ تا ۱۰ درجه را تولید کند. لازم به ذکر است که کولر درجا بدون گاز کار می‌کند و برای روشن شدن به برق اتومبیل نیاز دارد. توجه داشته باشید که سیستم کار این نوع کولر بر پایه آب است و برای مناطق با آب و هوای شرجی گزینه مناسبی به شمار نمی‌رود.

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

مشکلات متداول یخچال کامیون

اکنون که با قطعات مختلف یخچال کامیون آشنا شدید، وقت آن رسیده تا با مشکلات احتمالی آن را بشناسید. خرابی یخچال کامیون ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که برخی از آنها جزئی هستند و برای رفع به بعضی از آنها به تخصص و مهارت زیادی نیاز است.

در صورتی که عیب‌یابی و تعمیر یخچال کامیون به موقع انجام نشود، ضررهای سنگینی را به شما تحمیل می‌کند و می‌تواند سلامت بار شما را به خطر بیندازد. اختلالاتی که در سیستم یخچال کامیون به وجود می‌آیند، هر کدام نشان دهنده یک ایراد هستند و کنترل دمای یخچال را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

عیب یابی و رفع به موقع این مشکلات می‌تواند شما را از شر هزینه‌های گزاف راحت کند و بر افزایش طول عمر دستگاه تأثیر زیادی می‌گذارد. در ادامه تعدادی از رایج‌ترین و مهم‌ترین مشکلاتی که در زمان تعمیر یخچال کامیون بار مواجه می‌شوید، بررسی شده‌اند.

مشکلات متداول یخچال کامیون

 

 

نشت هوا در یخچال کامیون

نشت هوا یکی از مشکلات رایج در زمان تعمیر یخچال کامیون است که بیشتر بخش کانتینر یخچال را تحت تأثیر قرار می‌دهد. اگر این مشکل ایجاد شد، باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید؛ در غیر این صورت فاسد شدن محصولات غذایی، دارویی، کشاورزی و… دور از انتظار نیست.

نشت هوا در یخچال‌های ماشین‌های سنگین چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟ دلیل اصلی این مشکل مربوط به لولای درها و همچنین عایق‌های شکسته و لاستیک‌های درزگیر می‌شوند.

لولای درها

هر زمان که لولای در ها دچار آسیب و شکستگی شوند، نشت هوا اتفاق می‌افتد و سیستم سرمایشی ماشین دچار اختلال می‌گردد. استفاده از عایق‌های مناسب لاستیک‌های درزگیر می‌تواند در حل این مشکل تأثیر گذار باشد؛ زیرا خیال شما را از یکپارچگی درزها و سالم بودن آنها راحت می‌کند.

اگر در تعویض لولاها تخصص لازم را ندارید، از یک تعمیرکار یخچال کامیون کمک بگیرید.

عایق‌های شکسته و لاستیک‌های درزگیر

عایق‌ها و لاستیک‌ها ممکن است در هر قسمت از کانتینر وجود داشته باشند؛ اما در بیشتر اوقات در قسمت درب‌ها دیده می‌شوند. در صورت بروز هرگونه مشکل در این قسمت‌ها، هوای خنک از کانتینر خارج شده آب و هوای گرم وارد یخچال می‌شود و همین امر منجر به فاصله شدن محصولات داخل یخچال می‌گردد.

عایق‌های شکسته و لاستیک‌های درزگیر

 

 

خرابی کندانسور

کندانسور که از اجزای کلیدی تمامی سیستم‌های سرمایشی به حساب می‌آید، در صورت خراب شدن می‌تواند روی سلامت بار شما تأثیر بگذارد. این مبدل حرارتی به حفظ دمای پایدار موتور اتومبیل شما کمک می‌کند و باعث می‌شود تا دمای درون کانتینر یخچال ثابت بماند.

خرابی هر یک از اجزای کندانسور از جمله پیچ و مهره، گیره، کویل ولوله در ایجاد اختلال دستگاه نیاز به تعمیر یخچال کامیون تأثیر گذار هستند. اگر نمی‌توانید عیب یابی کندانسور را انجام دهید، با یک استادکار یخچال کامیون تماس بگیرید.

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

نشت مایعات

نشت مایعات را نمی‌توان به طور مستقیم به اختلال در سیستم سرمایشی خودرو نسبت داد؛ اما اثرات آن در این سیستم را هم نمی‌توان نادیده گرفت. نشتی مایعات معمولاً به دلیل اختلال عملکرد شیلنگ‌های خنک کننده، تسمه‌ها یا لوله‌های اکولایزر اتفاق می‌افتد و باید فوراً برطرف شود.

بررسی دوره‌ای و سرویس یخچال کامیون از اقداماتی است که می‌تواند در پیشگیری این مشکل کمک کننده باشد. توجه داشته باشید که سرویس‌های دورهای باید توسط استادکار تعمیر یخچال کامیون انجام شوند.

نشت مایعات

 

 

 

شلنگ‌ها و تسمه خراب

تسمه‌ها و شلنگ‌های دستگاه ممکن است به دلیل ترک خوردن، ساییدگی، پاره شدن و آسیب دیدن دچار خرابی شوند و بر عملکرد سیستم سرمایشی خودرو تأثیر بگذارند. برای مثال، اگر سوراخی را در یکی از تسمه‌ها یا شیلنگ‌ها مشاهده کردید، باید سریعاً نسبت به رفع آن اقدام کنید.

وجود هرگونه سوراخ، ترک خوردگی و آسیب در هر یک از این قطعات سبب بروز مشکل در کنترل دمای یخچال می‌شود. به این ترتیب یخچال نمی‌تواند مواد غذایی یا محصولات دیگر را به خوبی سرد نگه دارد. بهتر است بررسی تسمه‌ها و شلنگ‌ها را راهنمایی متخصص تعمیر یخچال کامیون انجام دهید.

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

کالیبراسیون معیوب

کالیبراسیون یک قطعه بسیار مهم در هر سیستم سرمایشی است و وظیفه تنظیم محفظه کانتینر را بر عهده دارد. در صورتی که این قطعه به درستی کار نکند، دما کندتر یا سریع‌تر تغییر می‌کند و سرد شدن طبیعی داخل یخچال با مشکل مواجه می‌شود. در نتیجه این مشکل، انتظار می‌رود که محصولات به سرعت فاسد شوند.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی برای کالیبراسیون، بهتر است تا سرویس‌های دوره‌ای مربوط به تعمیر یخچال کامیون را جدی بگیرید.

کالیبراسیون معیوب

 

 

 

دریچه‌های نامناسب هوا

وظیفه پخش مناسب دما در کانتینر یا یخچال برعهده دریچه‌های هوا است. محصولاتی که در داخل یخچال خودرو نگهداری می‌شوند، باید دمای ثابتی داشته باشند تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود؛ توزیع هوا از اهمیت زیادی برخوردار است. پس لازم است که دریچه‌های هوا به طور منظم بررسی شوند.

بررسی دوره‌ای این دریچه‌ها به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام کرده و محصولات درون یخچال خودروی خود را از فاسد شدن نجات دهید. عیب یابی و تعمیر یخچال کامیون را به متخصصان بسپارید.

سنسور معیوب

ثبت اطلاعات رطوبت و دمای محفظه کانتینر بر عهده سنسور است. در صورتی که این سنسور به درستی کار نکند، اطلاعات نادرستی را به راننده منتقل کرده و منجر به بروز مشکلات مختلفی می‌شود. پس لازم است تا برای سلامت بار خود به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید.

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

تعمیر انواع یخچال ماشین سنگین

یخچال‌های ماشین سنگین به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که برای استفاده در ماشین‌هایی مانند: تریلر، کامیون و… با برق ۱۲ ولت مناسب باشند. یک متخصص تعمیر یخچال کامیون برای راه‌اندازی این یخچال‌ها از شیوه سیم رابط فندکی استفاده می‌کند.

این روش به این صورت انجام می‌شود که دستگاه را در قسمت جا فندکی قرار می‌دهند تا جریان برق ماشین به دستگاه منتقل شود. به این ترتیب مصرف برق بسیار کمی دارد و می‌تواند از آسیب به باطری و عملکرد خودرو جلوگیری به عمل آورد.

از این یخچال‌ها می‌توان در منازل، فروشگاه‌ها و محل کار هم استفاده کرد. معمولاً درب و بدنه این یخچال‌ها را از مواد پلاستیکی مرغوب می‌سازند؛ بنابراین کیفیت مناسبی را ارائه می‌دهد. در ادامه شما را به آشنایی با انواع یخچال ماشین سنگین دعوت می‌کنیم. شناخت این یخچال‌ها برای تعمیر یخچال کامیون اهمیت زیادی دارد.

تعمیر انواع یخچال ماشین سنگین

 

 

 

تعمیر یخچال تریلی

تریلی یکی از خودرو های مهم در حمل و نقل است و تأثیر زیادی بر پایه‌های اقتصاد کشور دارد. برخی از این خودروها مجهز به یخچال هستند که این یخچال‌ها در ابعاد بزرگ ساخت می‌شوند. حمل مواد غذایی از طریق تریلی بدون وجود یخچال سالم امکان پذیر نیست.

یخچال تریلی گنجایش بالایی دارد و در صورت خراب شدن می‌تواند خسارات زیادی را به بار آورد؛ بنابراین سرویس و تعمیر یخچال کامیون که در این تریلی‌ها استفاده می‌شود، از اهمیت زیادی برخوردار است و باید توسط افرادی انجام شود که در این زمینه تجربه لازم را داشته باشند.

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

تعمیر یخچال اتوبوس

از یخچال اتوبوس با اهداف مختلفی استفاده می‌شود؛ به همین دلیل این یخچال‌ها دارای مدل‌ها و ابعاد گوناگونی هستند. هدف اصلی استفاده از یخچال، جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی است. به این ترتیب فاکتور اصلی سالم بودن یخچال، به عملکرد صحیح آن در نگهداری مواد غذایی بستگی دارد.

حال اگر این یخچال خراب شود، لازم است تا به یک مرکز تعمیر یخچال کامیون که تخصص کافی را در تعمیر انواع یخچال دارد، مراجعه کنید. تمام مراکزی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، با داشتن تکنسین‌های مجرب می‌توانند به شما در رفع مشکلات یخچال اتوبوس کمک کنند.

تعمیر یخچال اتوبوس

 

 

تعمیر یخچال کامیون

اگر راننده کامیون هستید و در صورت مواجه شدن با مشکلات یخچال خودروی خود نمی‌دانید که چه کار کنید، بهتر است تا با یکی از مراکز تعمیر یخچال کامیون تماس بگیرید؛ زیرا تعمیر و سرویس یخچال ماشین سنگین، یک کار کاملاً تخصصی است و به مهارت زیادی نیاز دارد.

اگر در این زمینه مهارت کافی را داشته باشید، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. البته این کار به دلیل حساس بودن بیش از حد، باید با دقت هرچه‌تمام‌تر انجام شود تا از آسیب رساندن و بروز خسارت بیشتر جلوگیری شود. در برخی موارد اگر تعمیر یخچال کامیون به درستی انجام نشود، شما را با هزینه‌های گزافی روبرو می‌کند.

تعمیر یخچال نیسان

نیسان یکی دیگر از خودروهایی است که برای حمل مواد غذایی از کارخانه به فروشگاه‌ها کاربرد دارد. ابعاد یخچال نیسان نسبت به یخچال ماشین‌های سنگین مانند: تریلی، کامیون و اسکانیا کوچک‌تر است؛ اما حساسیت عملکرد آن بسیار بالا است و در صورت خرابی، شما را با دردسر مواجه می‌کند.

پس اگر با هرگونه ایراد در یخچال نیسان خود مواجه شدید، با تکنسین‌های تعمیر یخچال کامیون تماس بگیرید. این تکنسین‌ها با تجربه بالایی که دارند، می‌تواند هر نوع یخچال خودرو را بدون آسیب به آن و با بالاترین کیفیت تعمیر کنند.

در صورتی که خودتان دست به کار شوید، ممکن است یخچال را با مشکلات بیشتری روبرو کنید. پس تعمیر تخصصی یخچال نیسان را به متخصص آن واگذار کنید.

تعمیر یخچال اسکانیا

اسکانیا یک نام آشنا در میان ماشین های سنگین است که در برخی از مدل های آن از یخچال استفاده می شود. تولید کنندگان معمولاً برای حمل مواد غذایی و دارویی از اسکانیای یخچال دار استفاده می کنند؛ زیرا قدرت و گنجایش این خودرو برای حمل و جابجایی کالاهای فاسد شدنی بسیار مناسب است.

به همان اندازه که اسکانیا در سیستم حمل و نقل کشور مؤثر است، تعمیر یخچال آن نیز اهمیت زیادی دارد. به این صورت که اگر مشکلی برای آن به وجود آمده و به موقع برطرف نشود، می‌تواند خسارات زیادی را به بار آورد. پس لازم است تا با مشاهده کوچک‌ترین ایرادات با یک متخصص در زمینه تعمیر یخچال کامیون مشورت کنید.

تعمیر یخچال ایسوزو

ایسوزو یخچال دار یکی از خودروهایی است که برای حمل مواد غذایی و دارویی استفاده می‌شود. اندازه این ماشین از کامیون، تریلی و اسکانیا کوچک‌تر است و حجم کمتری از مواد فاسد شدنی را جابه‌جا می‌کند. خراب شدن یخچال ایسوزو ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد.

نکته قابل توجه این است که برای تعمیر یخچال ایسوزو باید به یک کارگاه تعمیر یخچال کامیون و ماشین‌های سنگین دیگر مراجعه کنید؛ زیرا تعمیر این یخچال‌ها از عهده هر کسی برنمی‌آید و در صورت بی توجهی، ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را به وجود آورده و هزینه زیادی را روی دست شما بگذرد.

تعمیر یخچال ایسوزو

 

 

خدمات تعمیر یخچال کامیون

خدماتی که در مراکز مربوط به تعمیر یخچال کامیون ارائه می‌شوند، متنوع هستند و برای ماشین‌های سنگین مختلفی کاربرد دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا تعدادی از این خدمات را به شما معرفی کنیم. خدمات مربوط به تعمیرات یخچال کامیون شامل موارد زیر می‌شوند:

  • تعمیر یخچال زیر تختی کامیون
  • تعمیر یخچال آکتروس
  • تعمیر یخچال MAN
  • تعمیر یخچال fh460
  • تعمیر یخچال fh480
  • تبدیل یخچال MAN به فریزر
  • تبدیل یخچال چینی به اصلی
  • بازسازی ماکت یخچال آکسور
  • و…

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

خرید یخچال کامیون

یخچال کامیون از دو بخش یونیت و کانتینر تشکیل شده است که در زمان خرید باید به ویژگی‌های این دو بخش دقت شود. یونیت به بخشی از یخچال گفته می‌شود که کنترل دما و سرما سازی را بر عهده دارد و در واقع، بخش مکانیکی دستگاه به شمار می‌رود.  با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت که یونیت یخچال کامیون نقش مهمی را در خرید و قیمت آن دارد.

بخش دیگر یخچال کامیون، کانتینر نام دارد. این قسمت یک محفظه مستطیلی شکل است که دیواره‌های آن را از عایق حرارتی می‌سازند و طراحی آن به‌گونه‌ای است که از هدر رفتن سرما جلوگیری می‌کند؛ زیرا وظیفه اصلی آن، ایجاد یک فضای لایق برای حفظ سرما است.

اگر برای خرید یخچال کامیون اقدام می‌کنید، ابتدا از خودتان بپرسید که بخش یونیت آن برای شما مهم‌تر است یا کانتینر؛ چرا که هر دستگاه قابلیت‌های متفاوتی دارد و برای نیازهای گوناگونی طراحی می‌شود. یونیت‌های یخچال کامیون در مدل‌ها و برندهای مختلفی ساخته می‌شوند و انتخاب از میان آن‌ها سخت است.

جالب است بدانید که یونیت‌های تقلبی زیادی هم در بازار موجود هستند که باید در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید. هر مرکزی که اقدام به فروش یخچال کامیون می‌کند، معتبر نیست؛ ارائه ضمانت نامه معتبر بسیار مهم است و در صورت خرابی می‌تواند شما را از خدمات تعمیر یخچال کامیون بهره‌مند سازد.

انتخاب بهترین کانتینر هم باید به گنجایش، جنس ورق‌ها و نحوه عایق بندی آن توجه کنید. کانتینر باید ایمن و در عین حال نفوذناپذیر باشد؛ به این معنی که عایق بندی آن از نفوذ آب جلوگیری کند. قیمت یخچال کامیون با توجه به موارد ذکر شده می‌تواند متفاوت باشد.

خرید یخچال کامیون

 

 

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

 

 

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با مهم‌ترین نکات درباره تعمیر یخچال کامیون آشنا کنیم. از قطعات مهم یخچال کامیون گرفته تا مشکلات رایج آن می‌توانند به شما کمک کنند که در صورت مشاهده هرگونه اشکال نسبت به رفع آن اقدام کنید. نظرات خود را در رابطه با این مقاله با ما در میان بگذارید.

سایر خدمات سایت شارینو :

تعمیر یخچال در سنندج

تعمیر یخچال در همدان

تعمیر یخچال در اصفهان

تعمیر یخچال در یزد 

تعمیر پکیج در سنندج

تعمیر پکیج در همدان

تعمیر پکیج در اصفهان

تعمیر پکیج در یزد

طراحی سایت در همدان

طراحی سایت در سنندج

 

شماره تماس تعمیرکار یخچال کامیون

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *