خرید 5مدل شیلنگ از تولید کننده شیلنگ صنعتی وکشاورزی+قیمت1402

تولید کننده شیلنگ صنعتی


فروش ۱۱ مدل شیلنگ صنعتی و کشاورزی با قیمت کارخانه

آیا شما هم مدت‌ها است به دنبال بهترین تولید کننده شیلنگ صنعتی هستید، اما مرکز معتبری را پیدا نمی‌کنید و یا نمی‌دانید دقیقاً چه شیلنگ‌هایی برای مصارف شما مناسب‌تر هستند؟ در این باره باید بگوییم امروزه انواع شیلنگ با کاربرد‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند که هریک از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند.

خرید از تولید کننده شیلنگ صنعتی آن‌قدر که عموم مردم فکر می‌کنند ساده نیست و شما برای خرید شیلنگ‌های صنعتی و کشاورزی باید به نکات مهمی‌ توجه کرده و با شناخت کافی در این مسیر قدم بردارید تا خریدی مطمئن و لذت‌بخش را تجربه کرده و خیالتان از بابت کیفیت و دوام محصول کاملاً آسوده باشد.

انواع شیلنگ های صنعتی و کشاورزی در تولید کننده شیلنگ صنعتی

امروزه با توجه به اینکه استفاده از شیلنگ در مصارف مختلف صنعتی، کشاورزی، پزشکی و غیره روزبه‌روز در حال افزایش است انواع مختلفی از شیلنگ روی کار آمده‌اند که شما پیش از خرید از تولید کننده شیلنگ صنعتی باید آن‌ها را بشناسید.

شیلنگ روغن و سوخت

شیلنگ روغن و سوخت به منظور انتقال انواع مشتقات نفتی و روغن‌های صنعتی کاربرد دارد و تولید کننده شیلنگ صنعتی این نوع شیلنگ را برای مواد روغنی طراحی و تولید می‌کند. از این شیلنگ‌ها نباید برای انتقال مواد غیر روغنی استفاده شود و در این صورت باید با شرکت سازنده مشورت کنید.

شیلنگ ضدسایش

از دیگر محصولات تولید کننده شیلنگ صنعتی باید به انواع شیلنگ‌های ضدسایش اشاره کنیم که به منظور انتقال، تخلیه و بارگیری هیدرولیک یا پنوماتیک موادی با دما‌های مختلف استفاده می‌شود که سایش به وجود می‌آورند. این مواد شامل بتن، آهک، براده آهن، شن و ماسه، ملات، سیمان، سیلیس، لجن و فاضلاب و غیره هستند.

شیلنگ‌های ضدسایش در صنایعی نظیر صنایع فولاد، معدن، سکو‌های حفاری، سیمان، بنادر و شیشه‌سازی مورداستفاده قرار می‌گیرند.

انواع شیلنگ های صنعتی و کشاورزی در تولید کننده شیلنگ صنعتی

 

شیلنگ هوا

شیلنگ هوا برای انتقال انواع گاز‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و این نوع شیلنگ بنا به نوع موادی که به کمک آن منتقل می‌شوند در انواع مختلف با جنس‌ها و مقاومت‌های مختلف تولید می‌شود. از محبوب‌ترین این شلینگ‌ها باید به شیلنگ هوابرش اشاره کنیم که شما می‌توانید از آن در جوشکاری و برش‌کاری استفاده کنید.

شیلنگ ضد اسید

تولید کننده شیلنگ صنعتی با توجه به نیاز به شیلنگ‌هایی که در برابر انواع اسید مقاومت داشته باشند، اقدام به تولید شیلنگ‌های ضد اسید کرده است که به گونه طراحی شده‌اند که در برابر مواد خورنده همچون اسید‌های قوی مقاوم باشند.

شیلنگ‌های حصیری

شیلنگ‌های حصیری به دلیل انعطاف و سهولت استفاده در تأسیسات حرارتی، برودتی و بهداشتی ساختمان‌ها همچون پکیج‌، آبگرمکن‌های دیواری، فلش تانگ، توالت‌فرنگی، بیده، شیر ظرف‌شویی و غیره مورداستفاده قرار می‌گیرند.

شیلنگ مواد غذایی

شیلنگ مواد غذایی به علت حساسیت شرایط استفاده باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشد تا برای مصرف‌کنندگان مضر نباشد. برای مثال در داخل این شلنگ‌ها باید از لاستیک‌های غیرسمی، سفید، صاف، بدون مزه و بو و شیشه‌مانند استفاده شود تا برای انسان مضر نبوده و بتوان از آن‌ها در صنایع غذایی استفاده کرد.

شیلنگ تحت‌فشار

تولید کننده شیلنگ صنعتی شیلنگ‌های تحت‌فشار را به این دلیل که نسبت به شیلنگ‌های معمولی تحمل فشار بالاتری داشته باشند با لایه‌های منجید یا نخ تولید می‌کند. این نخ‌ها می‌توانند از جنس و ضخامت‌های مختلفی برخوردار بوده که این جنس‌ها در میزان سفتی و نرمی‌ شیلنگ برای مصارف مختلف مؤثر خواهند بود.

از جمله مواد سازنده شیلنگ‌های تحت‌فشار باید به مواد پی‌وی‌سی (PVC)، روغن DOP یا لاستیک اشاره کنیم.

شیلنگ حرارتی

از دیگر تولیدات تولید کننده شیلنگ صنعتی باید به شیلنگ‌های حرارتی اشاره کنیم که کاربرد اصلی آن‌ها در منتقل کردن مواد با حفظ حرارت یا جلوگیری از یخ‌زدگی است. لازم است بدانید به منظور حفظ ویسکوزیته سیال، شیلنگ‌های حرارتی منعطف بهترین گزینه هستند.

شیلنگ تراز

شیلنگ تراز از متداول‌ترین ابزار‌ها در حوزه ساختمان‌سازی که برای ترازیابی دو سطح یا دونقطه که نسبت به یکدیگر پستی‌وبلندی دارند استفاده می‌شود. سادگی در استفاده و سرعت بالای انتقال از مزایای شیلنگ تراز است.

شیلنگ باد

به شیلنگ‌های باد شیلنگ نخی نیز گفته می‌شود. شما می‌توانید از این شیلنگ‌ها در پیستوله بادی، بکس بادی، دریل بادی، پیکور، فرز بادی و کمپرسور بادی استفاده کنید و باید حتماً از جنس نخ ساخته شده باشند.

شلنگ خرطومی‌

شیلنگ خرطومی‌ از پرکاربردترین انواع شیلنگ‌های کشاورزی است که انعطاف‌پذیری و استحکام بدنه بالایی دارد و به دلیل وزن بسیار پایین می‌توانید آن را به‌راحتی در زمین کشاورزی جابه‌جا کنید. علاوه بر این شما کشاورزان عزیز با خرید این شیلنگ‌ها نیازی نیست نگرانی از بابت طول عمر شیلنگ داشته باشید.

همچنین این شیلنگ‌ها از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند؛ زیرا در ساخت آن‌ها از پی‌وی‌سی استفاده می‌شود.

 

قیمت شیلنگ در تولید کننده شیلنگ صنعتی

توصیه‌هایی برای خرید انواع شیلنگ از تولید کننده شیلنگ صنعتی

اگر قصد دارید برای مصارف صنعتی، کشاورزی، باغبانی و غیره شیلنگ‌هایی مرغوب و باکیفیت تهیه کنید که بعد از مدتی استفاده تخریب نشده و شما را وادار به صرف هزینه مجدد نکنند، باید به هنگام خرید انواع شیلنگ به نکات مهمی‌ توجه کنید تا خریدی مطمئن داشته و خیالتان از بابت کیفیت و طول عمر محصول راحت باشد.

طول شیلنگ

حتماً در هنگام خرید به طول شیلنگ موردنظر دقت کنید؛ زیرا شیلنگ‌های کوتاه شما را به هدفتان نرسانده و شیلنگ‌های بسیار بلند نیز فضای بسیاری اشغال می‌کنند که به افت فشار منجر می‌شود.

قطر شیلنگ

قطر شیلنگ رابطه مستقیمی‌ با مقاومت و فشار دارد و به هر میزانی که قطر بدنه شیلنگ بیشتر باشد، مقاومت آن در برابر فشار نیز افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر قطر کمتر نیز فشار کمتر سیالات را به دنبال خواهد داشت.

جنس شیلنگ

جنس شیلنگ از مهم‌ترین فاکتور‌هایی است که شما عزیزان برای خرید شیلنگ باید به آن‌ها توجه کنید. امروزه از مواد مختلفی در ساخت شیلنگ استفاده می‌شود و جنس و نوع لایه‌های شیلنگ میزان مقاومت آن‌ها را در معرض فشار شدید سیالات تعیین می‌کند.

از انواع جنس شیلنگ باید به پی‌وی‌سی، پلی‌اورتان، لاستیک، تفلون، پلی‌اتیلن، کامپوزیت و غیره اشاره کنیم که هریک برای مصارف خاصی مناسب هستند. برای مثال برای انتقال مواد غذایی شیلنگ دولایه با لایه داخلی سیلیکونی بسیار مناسب است.

فشار کاری شیلنگ

جنس مواد مورداستفاده و تعداد لایه‌ها در میزان کاری شیلنگ بسیار تأثیرگذار هستند؛ البته باید بدانید محصولاتی با فشار کاری بیشتر طبیعتاً قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

تعداد لایه‌های شیلنگ

کشاورزان و کسانی که قصد خرید شیلنگ را دارید، حتماً به هنگام خرید به تعداد لایه‌های شیلنگ توجه داشته باشید. هرچقدر تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، میزان تحمل شیلنگ در برابر فشار‌های مختلف بیشتر خواهد بود.

استاندارد بودن شیلنگ

شما باید شیلنگی را خریداری کنید که کاملاً مطابق استاندارد‌های جهانی ساخته شده باشد. به طور کلی چهار نمونه استاندارد شامل استاندارد آلمان DIN، استاندارد بین‌المللی ISO، استاندارد آمریکا SAE و استاندارد اروپا EN وجود دارند که شما باید حتماً بررسی کنید محصولات موردنظرتان از یکی از این استاندارد‌ها برخوردار باشند.

قیمت شیلنگ در تولید کننده شیلنگ صنعتی چقدر است؟

حال که تصمیم گرفتید از مراکز معتبر و باسابقه برای خرید انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی اقدام کنید، حتماً به عوامل مؤثر بر قیمت شیلنگ توجه داشته باشید. به طور کلی پارامترهایی همچون کیفیت، جنس، قطر، ضخامت، برند، محل تولید و توزیع و دیگر موارد روی قیمت نهایی شیلنگ مؤثر هستند.

برای مثال شیلنگ‌های ساخته شده از موادی همچون پی‌وی‌سی یا پلاستیک ارزان‌تر بوده و معمولاً شیلنگ‌های لاستیکی نسبت به دیگر شیلنگ‌ها قیمت گران‌تری دارند.

قیمت شیلنگ در تولید کننده شیلنگ صنعتی

 

باکیفیت‌ترین شیلنگ‌ها را از کدام تولید کننده شیلنگ صنعتی بخریم؟

اگر قصد خرید عمده شیلنگ با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را دارید، تولیدی تهران شیلنگ با برخورداری از نیم‌قرن تجربه می‌تواند در کلیه حوزه‌های فروش شیلنگ صنایع پزشکی، صنعتی، کشاورزی، گازی و غیره بهترین محصولات را با تضمین کیفیت و ماندگاری در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

تهران شیلنگ به‌عنوان یکی از اولین و برترین مراکز فروش شیلنگ عمده تنها به تولید و پخش شلنگ در داخل کشور بسنده نکرده و امروزه شاهد صادرات روزافزون محصولات این تولیدی شلنگ به سایر کشور‌ها هستیم. مجموعه ما با سابقه درخشان خود همواره سعی کرده است محصولاتی مرغوب را با به‌صرفه‌ترین قیمت ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *