جارو مرکزی در همدان

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

جارو مرکزی در همدان

جارو مرکزی در همدان یک سیستم مکنده استاندارد است که از آن به‌منظور نظافت حرفه‌ای ساختمان استفاده می‌‌شود. سیستم این نوع جاروها به صورتی است که پس از نظافت محیط موردنظر، زباله‌ها از طریق لوله‌هایی که در درون دیوار تعبیه شده‌اند به فضایی معین هدایت می‌شوند. در این مطلب به توضیح کلیه نکات مهم در زمینه خرید جارو مرکزی در همدان خواهیم پرداخت.

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

چرا باید از جارو مرکزی استفاده کرد؟

همان‌طور که می‌دانید جاروبرقی یکی از ابزار‌های اصلی و مهم به‌منظور انجام کار‌های نظافتی در محیط‌های خانگی و صنعتی است. به هنگام نظافت محیط افراد مجبور هستند به حمل یک جاروبرقی سنگین به قسمت‌های مختلف خانه بپردازند که اغلب این جاروها در موتور خود صدای زیاد و بوی نامطبوعی دارند.

علاوه بر این هنگام استفاده از جاروبرقی خانگی مقادیر بالایی از گردوخاک در قسمت زیرین دستگاه باقی می‌ماند؛ همچنین موتور جاروبرقی به‌سرعت داغ شده و به داغ شدن کیسه خاکروبه و ایجاد بوی ناخوشایند منجر می‌‌شود. در کنار این با پر شدن پاکت قدرت مکش دستگاه به طرز قابل‌توجهی کاهش میابد و حتی ممکن است ذرات گردوغبار مجدداً به محیط بازگردند.

اما امروزه با پیشرفت صنعت لوازم‌خانگی و صنعتی این مشکلات تا حد زیادی رفع شده است و هم‌اکنون می‌توان با استفاده از جارو مرکزی گردوخاک خانه را به صورتی جمع‌آوری کرد که تاکنون هیچ جارویی این وظیفه را انجام نداده است. نظافت با جاروی مرکزی سروصدای بسیار کمی‌ دارد تا آنجایی که هنگامی‌ فعالیت دستگاه می‌توان موسیقی گوش کرد و به این صورت سایر افراد حاضر در آن محیط نیز آزرده‌خاطر نخواهند شد.

استفاده از جارو مرکزی در همدان یک روش آسان، بهداشتی و انعطاف‌پذیر است که با محیط منازل و کاشانه‌هایی با ابعاد مختلف سازگاری دارد. این نوع جارو به‌منظور استفاده در خانه‌هایی با متراژ بالا نظیر ۱۰۰،۱۵۰، ۲۵۰ و ۵۰۰ متری گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر این موارد جارو مرکزی در همدان به دلیل داشتن بسیاری مزایا و قابلیت‌های دیگر موردتوجه خریداران قرار دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

 

نحوه عملکرد جارو مرکزی

پیش از خرید جارو مرکزی در همدان لازم است شما را با نحوه کارکرد این نوع دستگاه نظافتی آشنا کنیم. جاروهای مرکزی از سیستم‌های خلأ در داخل ساختمان برخوردار هستند که برای تمیز کردن زباله‌ها و پاک کردن گردوخاک، به کار برده می‌شوند. این سیستم‌ها مواد زائد را از طریق لوله‌های قرار شده در داخل دیوار به محفظه جمع‌آوری زباله که در فضایی دور طراحی می‌‌شود منتقل می‌کنند.

معمولاً ساختمان موردنظر نیز با پریز‌هایی به جهت متصل کردن لوله جارو به سیستم خلأ مجهز می‌‌شود. تعداد و محل پریز‌هایی که به جارو مرکزی وصل می‌شوند با توجه به نیاز مشتری متغیر است. این پریز‌ها از یک درپوش برخوردار هستند و باید حداقل در ارتفاع ۵۰ متری از سطح زمین قرار داشته باشند.

از نکات ایمنی نصب پریز جاروی مرکزی در همدان باید به این نکته اشاره کرد که آن‌ها را در کنار شومینه نصب نکنید. این نوع پریز‌ها بسیار حساس بوده و دارای هوابند‌های پیشرفته هستند.

شماره تماس جارومرکزی در همدان

به‌منظور نظافت تمامی‌ بخش‌های خانه می‌توان تعداد بیشتری درگاه ورودی برای اتصال خرطومی‌، روی دیوار‌ها تعبیه کرد تا تنها با انتقال خرطومی‌ از یک ورودی به ورودی دیگر، کلیه نقاط محیط پوشش داده شوند. درنتیجه افرادی که از آن استفاده می‌کنند، هیچ تماسی با این مخزن ندارند و تنها باید یک یا دو بار در سال آن را تخلیه کنند.

لوله خرطومی‌ که به پریز وصل می‌‌شود به شکل فنری بوده و از طولی معادل ۴، ۸ و ۱۲ متر برخوردار است. لوله خرطومی‌ دارای سری‌های مختلف به‌منظور کاربرد‌های متفاوت است. سیستم‌های جارو نیز مرکزی می‌توانند متفاوت باشند. تفاوت این سیستم‌ها در اندازه مخزن و قدرت مکش است. از این سیستم می‌توان برای چند آپارتمان به شکل هم‌زمان استفاده نمود.

به‌طورکلی واحد مکش یک مکنده مرکزی شامل موتور و پمپ است و نحوه عملکرد این سیستم به گون‌های است که این دستگاه در محیط‌هایی نظیر موتورخانه، پارکینگ، تراس و غیره نصب می‌‌شود.

نحوه عملکرد جارو مرکزی

 

 

 

مزایای جارو مرکزی

همان‌طور که می‌دانید جارو مرکزی در همدان به دلیل مزایای بسیاری که دارد همواره برای ساختمان‌های با متراژ بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به معرفی مهم‌ترین مزایای جارو مرکزی خواهیم پرداخت.

انتقال بی‌سیم

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه  انتقال بی‌سیم آن است که سبب ایجاد ارتباط میان کاربر و دستگاه می‌‌شود. درواقع بخش مرکزی جارو به جریان برق متصل است و به‌محض وصل شدن خرطومی‌ به درگاه ورودی، نیرو به آن انتقال‌داده‌شده و با جدا کردن خرطومی‌ از درگاه، جریان برق نیز قطع خواهد شد.

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

پاکیزگی قدرتمند و عدم انتشار بوی نامطبوع

ازآنجایی‌که موتور جارو مرکزی خارج از منزل نصب می‌‌شود اثرات حاصل از روشن شدن دستگاه مانند گرما و بوی ناخوشایند وجود ندارد و به‌هیچ‌عنوان گردوخاک مجدداً به محیط بازنمی‌گردد. ذرات آلودگی از طریق لوله‌ها از خانه خارج شده و بعد از فیلتر شدن وارد هوای آزاد می‌شوند.

عدم تولید سروصدای زیاد

درحالی‌که جاروبرقی‌های عادی و خانگی سروصدای بسیاری تولید می‌کنند؛ جارو مرکزی کاملاً بی‌صدا فعالیت می‌کند و بنابراین ارتباط کاربر با محیط حفظ می‌‌شود.

مزایای جارو مرکزی

 

 

 

جمع‌آوری موی حیوانات خانگی

یکی دیگر از کاربرد‌های جارو مرکزی قابلیت جمع‌آوری موی حیوانات خانگی است به صورتی که هیچ اثری از آن‌ها باقی نمی‌ماند و درنتیجه امکان بروز حساسیت در افراد کاهش میابد.

 قدرت مکش عالی

یکی از دلایل پرطرف‌دار بودن جارو مرکزی در همدان، قدرت مکش زیاد و ثابت آن است. در این دستگاه هوا با سرعتی برابر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت بدون وقفه در لوله‌ها جریان میابد و این موضوع درنتیجه شکل مخروطی خرطومی‌ (عرض بیشتر ورودی نسبت به نازل) روی می‌دهد و درنهایت و هیچ‌چیز مانع عبور جریان هوا نخواهد شد.

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

 طراحی ارگونومیک

ازآنجایی‌که اغلب افراد چند ساعت از وقت خود را صرف نظافت با جاروبرقی می‌کنند؛ نحوه حرکت، انعطاف‌پذیری و طریقه به دست گرفتن جارو مرکزی آن اهمیت زیادی پیدا می‌کند. دسته‌هایی که برای جارو مرکزی  در همدان طراحی می‌شوند از روکشی از جنس پلاستیک نرم برخوردار هستند که آن را سبک و انعطاف‌پذیر می‌کند. علاوه بر این ساختار آن از تلسکوپی است و طول آن قابلیت تنظیم دارد.

 طراحی ارگونومیک

 

 

 

بهبود هوای محیط

خرید جارو مرکزی در همدان یک مزیت بسیار مهم دارد و آن این است که جارو مرکزی از عملکرد فوق‌العاده‌ای در بهبود هوای درون خانه برخوردار است. این مزیت به دلیل انتقال گردوخاک به‌وسیله دیواره‌ها به یک محفظه خارج از فضای داخلی ایجاد می‌‌شود و درنهایت هوای سالم‌تری را در خانه رقم می‌زند.

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

دوام بالا

ازآنجایی‌که در تولید جارو مرکزی در همدان از قطعات صنعتی استفاده می‌‌شود؛ این دستگاه از دوام و عمر بالایی برخوردار است و خریداران می‌توانند از این دستگاه برای مدت‌زمان طولانی بدون نگرانی از داغ کردن سیم‌پیچی الکتروموتور‌ها استفاده نمایند.

از دیگر مزایای استفاده از جارو مرکزی در همدان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان نظافت آسان پله‌ها، گوشه و کناره‌ها و نقاط غیرقابل‌دسترس
  • نصب جارو مرکزی باعث افزایش قیمت ساختمان موردنظر می‌‌شود و ارزش‌افزوده خواهد داشت.
  • قدرت جارو مرکزی سه تا پنج برابر بیشتر از جاروهای معمولی و قابل‌حمل است.
  • با استفاده از جارو مرکزی به کیسه و پاکت‌‌های زباله نیازی نیست و امکان عدم نیاز به تخلیه مخزن جارو به‌ شکل دائمی‌ وجود دارد.
  • صرفه‌جویی در زمان

دوام بالا

 

 

 

معایب جارو مرکزی

استفاده از جارو مرکزی در همدان علاوه بر نکات مثبتی که دارد از معایبی نیز برخوردار است. از معایب جارو مرکزی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 کاهش مکش

بااینکه مکش جاروبرقی‌‌های مرکزی نسبت به مدل‌‌های معمولی بهتر است اما در برخی از مدل‌‌ها میزان مکش در قسمت‌‌های خاصی از فضای خانه کاهش میابد و علت بروز این مسئله عدم نصب درست لوله‌‌های مکش در ساختمان موردنظر است.

همچنین در بعضی از مدل‌‌های قدیمی‌ جارو مرکزی در همدان، مکش دستگاه در هنگام استفاده هم‌زمان از دستگاه توسط چند کاربر کاهش میابد که البته این موضوع در مدل‌‌های جدیدتر برطرف شده و امروزه می‌توان از جارو مرکزی به طور هم‌زمان در چند محیط مختلف استفاده نمود.

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

بیشتر شدن تعداد پریز‌های دیوار

یکی دیگر از معایب استفاده از جارو مرکزی در همدان افزایش تعداد پریز‌های موجود بر روی دیوار است. البته پریز جارو مرکزی در پایین دیوار نصب می‌‌شود و هم‌تراز با پریز برق نیست؛ اما بااین‌حال ممکن است برخی از افراد آن را زشت و نامناسب بدانند.

هزینه بالا

با توجه به اینکه جارو مرکزی یا سراسری برای چندین خانه قابلیت استفاده دارد و از موتور بزرگ‌تر و قدرتمندتری به نسبت مدل‌های معمولی برخوردار است؛ لازم است برای خرید جارو مرکزی در همدان هزینه بیشتری به نسبت مدل‌های معمولی بپردازید.

هزینه بالا

 

 

 

نکات مهم محل نصب جارو مرکزی

یکی از سؤالات اصلی خریداران در زمینه خرید جارو مرکزی در همدان این است که این دستگاه باید در کدام

بخش ساختمان نصب شود و شرایط مناسب برای جاروبرقی مرکزی چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم جارو مرکزی به‌راحتی و در همه نقاط ساختمان قابل‌نصب است و تنها لازم است دو بار در سال و برای خالی کردن آن به محل نصب مراجعه کرد.

بهترین محل تعبیه جارو مرکزی محوطه بیرونی خانه است؛ زیرا فیلتر‌ها می‌توانند با هوای آزاد ارتباط داشته باشند. لوله‌کشی به‌سرعت انجام ‌شده و با چسب مخصوص کاملاً عایق‌کاری می‌شود و این لوله‌ها مخفی و خارج از دید هستند.

لوله‌گذاری می‌تواند در پشت‌بام، بالای قفسه، مجرا‌ها، ستون‌ها، آشپزخانه و زیرزمین صورت گیرد. نکته مهم دیگر در نصب دستگاه مکنده مرکزی این است که امور مربوط به نصب دستگاه در زمان تکمیل تأسیسات ساختمان به هنگام ساخت انجام می‌‌شود.

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

انواع جارو مرکزی ازلحاظ دسته

تمامی‌ دسته‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت با در نظر گرفتن بهترین ارگونومی‌، کیفیت و ظاهر طراحی شده‌اند و خریداران جارو مرکزی در همدان می‌توانند مطابق سلیقه و نظر خود دستگاه و دسته موردنظر را انتخاب نمایند.

کاربرد اصلی دسته جارو مرکزی این است که در هنگام فعالیت جارو مرکزی قابلیت انجام عملیات کنترلی مانند روشن و خاموش کردن، قدرت مکش، وضعیت کیسه و غیره فراهم است و این کنترل به‌وسیله نمایشگر قرار داده شده روی دسته صورت می‌گیرد.

انواع جارو مرکزی ازلحاظ دسته

 

 

 

دسته استاندارد

باوجود دسته کنترل استاندارد به‌محض اتصال به ورودی، جارو مرکزی به طور خودکار روشن و خاموش می‌شود و هیچ‌گونه وضعیت کنترلی دیگری وجود نخواهد داشت.

 دسته بی‌سیم

دسته کنترلی با صفحه LED است که با روشن و خاموش شدن سریع، اطلاعاتی ارائه می‌کند که مشکلی به وجود آمده و یا نیاز به خاموش شدن دارد. از این موارد می‌توان به خالی شدن فضای خاکروبه، تمیز شدن فیلتر، مسدود شدن جریان هوا، فعالیت بسیار بالای دستگاه، نیاز به سرویس و غیره اشاره کرد.

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

دسته کنترلی  Deluxe

دسته کنترلی مجهز به صفحه‌نمایش Deluxe به شکل مستقیم اطلاعاتی همچون زمان خالی شدن مخزن، پاکیزه کردن فیلتر، مسدود شدن جریان هوا، زمان سرویس، حرارت بسیار بالا و غیره را نمایش می‌دهد.

دسته کنترلی  Deluxe

 

 

 

نکات استاندارد سیستم جارو مرکزی

آنچه در استانداردسازی سیستم جاروی مرکزی اهمیت بالایی دارد؛ انتخاب درست مسیر لوله‌کشی و استفاده از متریال باکیفیت است. انتخاب مدل دستگاه نیز از دیگر نکات مهمی‌ است که باید به آن توجه بسیاری شود.

آن چیزی که در اجرای سیستم لوله‌کشی باید به آن توجه نمود؛ انتخاب لوله‌هایی با قطر مناسب است. به این منظور از لوله‌هایی با قطر ۱۰۰، ۸۰، ۶۳، ۵۰، ۴۰ میلی‌متر استفاده می‌‌شود.

درصورتی‌که از سیستم مجزا یا پکیجی استفاده شود باید تنها از دو لوله ۴۰ و ۵۰ میلی‌متری استفاده شود. درواقع موضوعی که حائز اهمیت است انتخاب کوتاه‌ترین مسیر برای لوله‌کشی است. همچنین در مسیر آن نباید از زانوی ۹۰ درجه استفاده شود و برای لوله‌کشی بهتر است از آخرین پریز برای انجام این کار استفاده کرد. جهت قرارگیری دستگاه مرکزی نیز بسیار مهم است.

با تمام نکات گفته‌شده لازم است فرایند نصب و راه‌اندازی جارو مرکزی در ساختمان به متخصصان این حوزه سپرده شود تا نتیجه نهایی کار بی‌نقص باشد.

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

عوامل مؤثر بر قیمت جارو مرکزی

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که افراد به هنگام خرید جارو مرکزی در همدان با آن مواجه هستند؛ قیمت جارو مرکزی در همدان و عوامل مؤثر بر آن است. در هزینه خرید و نصب جارو مرکزی فاکتور‌هایی همچون برند جارو مرکزی، متراژ و تعداد طبقات ساختمانی که جاروی مرکزی قرار است در آن نصب شود تأثیرگذار خواهد بود.

از بهترین برند‌های جارو مرکزی در همدان می‌توان به جارو مرکزی آسایش، جارو مرکزی کسری، جارو مرکزی سامسونگ، جارو مرکزی البرز، پارس، بوش، ابراهیم، توسن و غیره اشاره کرد.

بنابراین پس از انتخاب برند مناسب جارو مرکزی در همدان با متخصصان این حوزه مشورت نموده و قیمت نهایی کار را بر اساس ساختمانی که در آن سکونت دارید بررسی کنید و سپس نسبت به خرید و نصب جارو مرکزی در همدان اقدام نمایید. جهت دریافت بهترین خدمات در زمینه خرید و نصب جارو مرکزی در همدان می‌توانید با شماره‌های درج‌شده در انتهای مقاله تماس حاصل فرمایید.

عوامل مؤثر بر قیمت جارو مرکزی

 

 

 

شماره نصاب جارو مرکزی در همدان:

شماره نماینده جارو مرکزی در همدان:

 

 

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

اگر قصد گردشگری و تفریح به شهر همدان سفر کرده‌اید؛ حتماً به لیست کاملی از بهترین اماکن تفریحی و دیدنی این شهر نیاز پیدا می‌کنید. ما در سایت شارینو به بهترین و کامل‌ترین شیوه ممکن به معرفی مراکز تفریحی در همدان پرداختیم.

اگر به دنبال شناخت بهترین فروشگاه‌های خرید پاساژ‌ها و بازار‌های بزرگ شهر همدان هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً به سایت شارینو و مقاله مربوط به معرفی مراکز خرید در همدان مراجعه نمایید.

جهت آشنایی بیشتر با بهترین و مجرب‌ترین قالی‌شویی‌های شهر همدان، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از مطالب سایت شارینو در زمینه قالی‌شویی در همدان استفاده نمایید.

تیم حرفه‌ای شارینو با برخورداری از سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، ادمینی پیج و غیره می‌تواند در پیشرفت کسب‌وکار شما و جذب بیشتر مخاطبان کمک کرده و شما را به دنیای حرفه‌ای رقبا وارد کند.

اگر به دنبال تعمیرکاران مجرب همدان هستید می‌توانید از مطالب سایت شارینو با موضوعات تعمیر آیفون تصویری در همدان، تعمیر کولر در همدان، تعمیر جاروبرقی در همدان، تعمیر پکیج در همدان، تعمیر تلویزیون در همدان و غیره جهت بهره‌مندی از بهترین خدمات تعمیر لوازم‌خانگی استفاده نمایید.

 

گچ کار ساختمان در همدان
پزشک ماما در همدان
پزشک ارتوپد در همدان

 

سخن پایانی

جارو مرکزی نوعی سیستم مکش مرکزی است که به‌منظور نظافت محیط‌هایی با متراژ بالا بسیار کاربردی است. این دستگاه از مزایا، معایب و ویژگی‌های قابل‌توجهی برخوردار است که لازم است افراد پیش از خرید جارو مرکزی در همدان از آن‌ها اطلاع داشته باشند. در این مقاله به معرفی کامل و جامع جارو مرکزی در همدان پرداختیم؛ امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

جارو برقی در همدان

 

 

شماره تماس جارومرکزی در همدان

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *