استاد تقوی - جوشکار ماهر در شهر چالوس

جوشکاری تقوی

با بهترین جوشکار چالوس آشنا شوید

اگر قصد دارید از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات جوشکاری در چالوس بهره‌مند شوید؛ پیشنهاد ویژه ما به شما جوشکاری تقوی است. کارگاه جوشکاری تقوی با برخورداری از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه جوشکاری و انجام پروژه‌های بسیاری در این زمینه توانسته است رضایت بالای مشتریان خود را جلب نماید.

خدمات کارگاه جوشکاری تقوی با بهترین کیفیت و البته قیمتی مناسب و توافقی با مشتری ارائه می‌شوند و هدف اصلی این مجموعه کیفیت بالا به همراه رعایت انصاف و احترام به مشتری است و شما می‌توانید با خیال آسوده از خدمات متنوع این کارگاه استفاده نمایید.

شما می‌توانید از خدمات این جوشکاری مجرب برای جوشکاری اقلامی‌ همچون شومینه، آلاچیق، راه‌پله، لوازم‌خانگی، درب و پنجره منبع آب، انواع اسکلت ساختمان و غیره استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مدیریت کارگاه جوشکاری تقوی می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل کرده و یا به آدرس زیر مراجعه نمایید:

شماره تماس

جوشکاری تقوی

آدرس: کمربندی ونوش به رویان منوچهر کلا بعد از چهارراه اول صد متر جلوتر از خیابان شهید یونس کاظمی‌

 

بهترین جوشکار شهر چالوس

 

 

جوشکاری در چالوس

جوشکاری در چالوس یکی از اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین حرفه‌‌های حوزه صنعتی است که در زمینه‌های مختلف در جامعه از آن استفاده گسترده می‌شود. با توجه به اهمیت جوشکاری در شهر چالوس در این مقاله به ارائه مواردی همچون تعریف، انواع جوشکاری، عوامل مؤثر بر قیمت و غیره خواهیم پرداخت.

جوشکاری در چالوس

 

جوشکاری تقوی

جوشکاری چیست؟

جوشکاری یکی از شاخه‌های علم متالوژی است که به‌منظور اتصال دائمی‌ میان اتم‌های مواد مختلفی نظیر فلزات، پلیمر، کامپوزیت و غیره مورداستفاده قرار می‌گیرد. درواقع در فرایند‌های جوشکاری به اتصال قطعات فلزی و غیرفلزی با استفاده از عوامل خارجی همچون حرارت و فشار می‌پردازند و امروزه حوزه جوشکاری به‌صورت یک علم پیشرفته و مؤثر در خدمت صنایع مختلف قرار دارد.

جوشکاری چیست

 

با در نظرگیری تولید، نحوه حرارت و محافظت محل جوش، اتمسفر و غیره می‌توان جوشکاری در چالوس را به دسته‌های زیر تقسیم کرد:

  • جوشکاری جامد شامل: جوشکاری اصطکاکی جوشکاری، آهنگری و جوشکاری فشاری
  • جوشکاری شیمیایی – حرارتی شامل: جوشکاری با شعله گاز و جوشکاری ترمیت
  • جوشکاری مقاومتی شامل: جوشکاری نقطه‌ای، جوشکاری نواری و جوشکاری جرقه‌ای
  • جوشکاری قوس الکتریکی بدون پوشش شامل: جوشکاری قوس الکترود دستی و جوشکاری الکترود مداوم
  • جوشکاری قوس الکتریکی پوششی شامل: جوشکاری زیر پودری
  • جوشکاری قوس الکتریکی پوسیده با گاز شامل: جوشکاری قوس welding، جوشکاری الکترود فلزی محفوظ در گاز و جوشکاری کربن دی‌اکسید.
  • جوشکاری با انرژی تشعشعی شامل: جوشکاری با اشعه لیزر و جوشکاری با اشعه الکترونی

انواع جوشکاری

 

از کاربرد‌های جوشکاری در چالوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت حفاظ پنجره
  • ساخت حفاظ در
  • ساخت شومینه
  • ساخت حفاظ یا نرده بالکن
  • ساخت حفاظ در انباری
  • ساخت حفاظ برای کولر
  • ساخت انواع قفسه
  • ساخت یا تعمیر سایه‌بان
  • ساخت انواع آلاچیق
  • ساختن حفاظ و نرده پشت‌بام
  • ساخت نرده راه‌پله
  • ساخت و تعمیر در و پنجره
  • ساخت اسکلت فلزی ساختمان‌ها
  • تعمیر کردن لولای در و پنجره
  • ساخت چهارپایه فلزی کولر
  • ساخت میز و صندلی فلزی
  • تعمیر در‌های نوع آکاردئونی

به‌طورکلی هرجایی که فلزات یا آهن‌آلات و اتصال آن‌ها حضور داشته باشند نیاز به خدمات جوشکاری نیز به چشم می‌خورد.

جوشکاری تقوی

 

جوشکاری در چالوس

 

وظایف جوشکار چیست؟

پیش از اقدام در زمینه جوشکاری در چالوس بهتر است با لیست وظایف بهترین جوشکار چالوس آشنا شوید و با آگاهی بیشتر از خدمات جوشکاری استفاده نمایید. وظایف جوشکار در چالوس عبارت‌اند از:

جوشکاری در چالوس

انتخاب مواد

فرد فعال در حوزه جوشکاری در چالوس باید پس از بررسی شرایط پروژه بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین نوع مواد را متناسب با نیاز‌ها و کاربرد‌های موردنیاز انتخاب نماید.

تعیین اندازه جوش

لازم است پرسنل جوشکاری به تعیین اندازه جوش با استفاده از محاسبات ویژه بپردازد؛ زیرا تعیین اندازه و طول جوش می‌تواند بر پتانسیل شکست جوش تأثیر بگذارد. علاوه بر این، این مرحله می‌تواند به افزایش هزینه‌ها به همراه پتانسیل شکست جوش منجر شود. انتخاب مناسب‌ترین اندازه و شکل طراحی به اقتصادی و قابل‌اطمینان شدن جوشکاری منجر می‌شود.

انتخاب ابزارآلات و تجهیزات

جوشکاری در چالوس زمانی از کیفیت خوب و مطلوب برخوردار خواهد بود که جوشکار از مناسب‌ترین و بهترین تجهیزات استفاده نماید. درواقع استفاده از ابزار‌هایی با طراحی ارگونومیک و کاربری آسان، می‌تواند بر هزینه‌های جوشکاری تأثیر مثبتی داشته باشد. علاوه بر این استفاده از ابزارآلات نامناسب سبب هدر رفتن وقت زیادی از جوشکار و طولانی شدن زمان انجام پروژه و البته کیفیت پایین کار می‌شود.

جوشکاری تقوی

از دیگر وظایف جوشکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب مناسب‌ترین روش جوشکاری متناسب با شرایط و بودجه کارفرما
  • تشخیص و پیش‌بینی خطرات جوشکاری
  • انجام بی‌نقص و باکیفیت جوشکاری در محل موردنظر
  • رعایت نکات ایمنی و حرفه‌ای جوشکاری به‌منظور پیشگیری از حوادث
  • پیدا کردن قطعات موردنظر با استفاده از طراحی و نقشه‌های موجود
  • تجزیه‌وتحلیل اطلاعات نقشه‌ها و طرح‌ها
  • بازنگری و بررسی نهایی کار

جوشکاری گاز اکسیژن در چالوس

 

مقایسه جوشکاری با سایر روس‌های اتصال

همان‌طور که می‌دانید در صنعت از روش‌های بسیاری به منظور اتصال و پیوند فلزات و قطعات به یکدیگر استفاده می‌شود و جوشکاری یکی از متداول‌ترین آن‌ها است. لحیم‌کاری و استفاده از پیچ و پرچ از دیگر روش‌های اتصال قطعات در صنعت هستند.

مثلاً درمورد مقایسه لحیم‌کاری با جوشکاری در چالوس باید بگوییم در فرایند لحیم‌کاری برخلاف جوشکاری فلز پایه ذوب نمی‌شود و اتصال قطعات با استفاده از با ذوب شدن فلز لحیم انجام می‌شود. به‌طورکلی در پروسه لحیم‌کاری، تغییرات متالورژیکی کمتری در فلز پایه رخ می‌دهد. لازم به ذکر است استفاده از روش‌های جوشکاری نسبت به لحیم‌کاری سبب ایجاد استحکام و مقاومت بیشتری در اتصال قطعات می‌شود.

جوشکاری مقاومتی در چالوس

 

پیچ و پرچ یا پیچ و مهره نیز از دیگر اقداماتی است که به‌منظور  اتصال قسمت‌های مختلف یک سازه استفاده می‌شود. با توجه به اینکه در این روش پیچ، پرچ و مهره به کار می‌رود؛ وزن کلی سازه موردنظر نسبت به زمانی که از روش‌های جوشکاری استفاده شود افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این سرعت ساخت سازه‌هایی که قسمت‌های مختلف آن‌ها به‌وسیله پیچ و مهره به یکدیگر وصل می‌شوند بسیار کمتر از ساخت سازه‌ها با استفاده از خدمات جوشکاری در چالوس است. به‌طورکلی می‌توان ادعا کرد مدت‌زمان موردنیاز به‌منظور اتصال قطعات با استفاده از پیچ و مهره ۵ برابر بیشتر از مدت‌زمان لازم برای جوشکاری این قطعات است.

مزیت مهم دیگر جوشکاری این است که از این روش می‌توان در هر بخشی از سازه موردنظر بهره برد. اما استفاده از انواع پیچ و مهره در برخی قسمت‌ها امکان‌پذیر نیست. مورد دیگر نیز این است که ساختاری که با جوشکاری اتصال یافته باشد از ظاهر و ظرافت بهتری نسبت به دیگر ساختار‌ها برخوردار است.

مزایا جوشکاری استاد تقوی

ویژگی مثبت دیگری که سبب پرکاربرد بودن جوشکاری شده است این است که در این روش سروصدای کمتری نسبت به پیچ و پرچ ایجاد می‌شود و آسایش ساکنین و سایر افراد مختل نمی‌شود.

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی به‌خصوص در صنعت ساخت‌وساز و تعمیر وسایل، قیمت و هزینه نهایی کار موضوع بسیار مهمی‌ است. در این زمینه باید بدانید جوشکاری به‌عنوان یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین روش‌های اتصال به شمار می‌آید. معمولاً هزینه‌‌های نگهداری، تعمیر و رنگ‌آمیزی در سازه‌های ساخته‌شده به‌وسیله جوشکاری شده بسیار کمتر از سازه‌های ساخته‌شده با پیچ و پرچ است.

یک نکته منفی درمورد جوشکاری در چالوس این است که در صورت استفاده از روش‌های جوشکاری در سازه‌های مختلف، در صورت ایجاد ترک‌خوردگی در محل اتصال، ترک به بخش‌های دیگر سازه نیز انتقال خواهد یافت. اما این موضوع در روش پیچ و مهره مطرح نیست و مشکلی در این باره پیش نمی‌آید.

معایب جوشکاری

 

جوشکاری سیار چیست؟

درمورد جوشکاری سیار در شهر چالوس باید بگوییم گاهی پیش می‌آید که مشتری نیاز به جوشکاری در منزل و یا محل کار خود داشته باشد. مثلاً قطعه‌ای که به جوشکاری نیاز دارد از ابعاد بزرگ و بسیار سنگین برخوردار است و امکان انتقال آن به کارگاه جوشکاری وجود ندارد.

در این حالت افراد می‌توانند با تماس تلفنی ساده با مراکز جوشکاری در چالوس از خدمات جوشکاری سیار توسط بهترین جوشکار چالوس بهره‌مند شوند.

شایان‌ذکر است افراد می‌توانند از خدمات سیار جوشکاری به‌منظور انجام کار‌های کوچکی که تنها به چند خال‌جوش احتیاج دارند استفاده نمایند. یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات جوشکاری سیار این است که می‌توان در این فرایند از جوشکاران زبده و باتجربه به‌منظور انجام سفارش‌های کوچک یا بزرگ استفاده کرد.

جوشکاری سیار در چالوس

 

عوامل مؤثر بر هزینه جوشکاری

همان‌طور که می‌دانید معمولاً در حوزه ساختمان‌سازی، یکی از مهم‌ترین اقدامات جوشکاری است و حرفه جوشکاری یکی از قدیمی‌ترین فعالیت‌هایی است که انسان‌ها به‌منظور رفع نیاز‌های مختلف خود در امر ساخت‌وساز از آن بهره‌مند می‌شوند.

اما موضوع قیمت جوشکاری در چالوس از عوامل بسیار مهمی‌ است که پیش از اقدام در این زمینه باید موردتوجه قرار بگیرد. قیمت جوشکاری در چالوس به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر هستند:

عوامل موثر بر قیمت جوشکاری در چالوس

 

جنس فلز

جنس فلزی که در سفارش جوشکاری در چالوس نقش دارد؛ یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین پارامترهای تأثیرگذار بر هزینه و قیمت کار جوشکار در چالوس است. درواقع جوشکار با توجه به نوع فلزی به جوشکاری نیاز دارد به این موضوع پی می‌برد که برای انجام جوشکاری چه نوعی از جوشکاری و چه نوع گازی باید مورداستفاده قرار بگیرد.

علاوه بر این موارد تعیین نوع مدار و اشعه موردنیاز در جوشکاری در چالوس نیز متناسب با نوع فلز انجام می‌شود. درنهایت نوع گاز مصرفی، نوع مدار، اشعه و متریالی که مورداستفاده قرار می‌گیرد بر هزینه نهایی جوشکاری در چالوس تأثیرگذار خواهد بود.

جوشکار در چالوس

 

نوع جوشکاری

همان‌طور که می‌دانید جوشکاری سیار در شهر چالوس از انواع مختلفی برخوردار است و با توجه به نوع کاربرد مدنظر مشتری، جوشکار ماهر در چالوس نوع جوشکاری موردنیاز را تعیین می‌کند. به‌طورکلی نوع جوشکاری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که بر هزینه نهایی جوشکاری در چالوس تأثیر می‌گذارد. جوشکاری به دسته‌های زیر تقسیم می‌شود:

  • جوشکاری در حالت فیزیکی جامد
  • جوشکاری با استفاده از گاز اکسیژن
  • جوشکاری قوس الکتریکی
  • جوشکاری مقاومتی

لازم است بدانید اگر پروژه جوشکاری شما به جوشکاری نوع مقاومتی نیاز داشته باشد؛ قیمت جوشکاری در چالوس با استفاده از این روش بالاتر خواهد بود. پایین‌ترین هزینه جوشکاری نیز مربوط به جوشکاری قوس الکتریکی (معمولی) است.

جوشکاری تقوی

وزن قطعات

احتمالاً تابه‌حال اصطلاح جوشکاری کیلویی، را شنیده باشید. تعیین قیمت جوشکاری در چالوس به شکل کیلویی به این شکل است که جوشکار بر اساس حجم پروژه قیمت را تعیین می‌کند. از روش کیلویی بیشتر به‌منظور تعیین قیمت سفارش‌هایی نظیر جوشکاری اسکلت ساختمانی که به‌صورت تیمی‌ صورت می‌گیرد و پروژه‌های ساخت نرده و حفاظ منازل مسکونی استفاده می‌شود.

هزینه جوشکاری کیلویی در کارگاه‌های جوشکاری در چالوس بر اساس میزان موارد مورداستفاده در جوشکاری، زمان انجام پروژه و حجم آن تعیین می‌شود.

به‌طورکلی وزن و مقدار قطعاتی که به جوشکاری نیاز دارند از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت جوشکاری در چالوس هستند. معمولاً به هنگام ثبت سفارش و استخدام جوشکار در چالوس یکی از پرسش‌هایی اولیه، درمورد وزن فلزاتی است که باید جوش و اتصال روی آن‌ها صورت گیرد.

اگر از وزن دقیق قطعات اطلاع نداشته باشید؛ جوشکار سیار در چالوس آن‌ها را وزن خواهد کرد؛ زیرا وزن فلزات بر تعیین هزینه جوشکاری ساختمان در چالوس اثر زیادی دارد.

جوشکاری تقوی

میزان سابقه جوشکار

همان‌طور که می‌دانید در هر حوزه‌ای میزان تجربه و مهارت فرد متخصص می‌تواند بر هزینه نهایی کار مؤثر باشد؛ زیرا تجربه و مهارت بیشتر شخص سبب می‌شود کیفیت سفارش مشتری افزایش یابد و از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار باشد.

درنهایت میزان تخصص و تجربه جوشکار تا حدی روی قیمت کار تأثیرگذار است؛ اما به‌طورکلی نرخ ثابت و مشخص جوشکاری در چالوس که توسط اتحادیه تعیین می‌شود را تغییر نمی‌دهد و لازم نیست بابت آن نگران باشید.

اتحادیه جوشکاری در چالوس وظیفه دارد نرخ جوشکاری را به شکل ثابت تعیین کند. البته در برخی موارد این قیمت را تغییر می‌دهد. مثلاً هزینه دستمزد جوشکار باسابقه از فرد تازه‌کار و مبتدی بیشتر است. معمولاً هزینه جوشکاری سیار را نیز تا حدی بیشتر در نظر می‌گیرد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا ارزان‌ترین جوشکاری در چالوس را به شما معرفی کنیم.

طبق نرخ مصوب اتحادیه جوشکاران در سال ۱۴۰۱ هزینه خدمات جوشکاری در چالوس طبق شرایط و بررسی‌های لازم پیش از انجام پروژه به شرح زیر خواهد بود:

هزینه جوشکاری ساعتی:  ۷۰۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ تومان

هزینه جوشکاری کیلویی: ۸۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰ تومان

هزینه جوشکاری لوله (متری): ۳۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰ تومان

قیمت جوشکاری و ساخت حفاظ درب و پنجره (با توجه به شرایط محل موردنظر): ۳۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰ تومان

دستمزد جوشکار روزمزد:  ۴۰۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰۰ تومان

استاد تقوی - جوشکار ماهر در شهر چالوس

استاد تقوی – جوشکار ماهر در شهر چالوس

 

جوشکاری برق چیست؟

اگر قصد استفاده از خدمات جوشکاری در چالوس را دارید حتماً تابه‌حال نام جوشکاری برق به گوش شما رسیده است. جوشکاری برق به فرایندی گفته می‌شود که در آن گرم کردن و جوش دادن قطعات فلزی با استفاده از جریان برق قوی، انجام می‌شود.

این کار توسط دستگاهی به نام دینام صورت می‌گیرد و وظیفه این سیستم آزادسازی جریان برق موردنیاز انواع جوشکاری است.

جوشکاری برقی به دو صورت انجام می‌شود: جوشکاری با جریان مستقیم و جوشکاری با جریان متناوب. جوشکاری با جریان متناوب این‌گونه است که در آن از ترانس استفاده می‌‌شود و این دستگاه مستقیماً به برق شهری متصل است.

جوشکاری تقوی

 جوشکاری با برق مستقیم نیز به این صورت است که در این روش برای تبدیل برق شهری به جریان مستقیم از دینام استفاده می‌شود و متخصصان دینام را به طور مستقیم به برق شهری وصل می‌‌کنند و سپس جوشکاری آغاز می‌شود. همچنین بیشتر افراد فعال در حوزه جوشکاری مستقیماً از دستگاه‌‌های تولید برق استفاده می‌‌کنند.

درمورد انواع جوشکاری برق باید بگوییم در جوشکاری برق نوع قوس مورداستفاده بر اساس وجود یا نبود الکترود متفاوت خواهد بود. در بیشتر روش‌های جوشکاری برق از یک گاز به‌منظور پیشگیری از فساد نقطه‌ جوش و بهبود یافتن کیفیت جوش استفاده می‌‌شود. جوشکاری برق چهار نوع رایج دارد که عبارت‌اند از:

  • جوشکاری قوس فلزی با گاز
  • جوشکاری قوس با گاز تنگستن
  • جوشکاری برق با استفاده از الکترود دستی
  • جوشکاری برق smaw

جوشکاری تقوی

 

مزایای بسیار مهم و کاربردی جوشکاری برق سبب شده است امروزه بسیاری صنایع از این نوع جوشکاری در رفع نیاز‌های سازه‌های خود استفاده نمایند. از مزایای جوشکاری برق در چالوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکانات و ابزارآلات قابل‌حمل
  • کیفیـــــت بالای جوش
  • امکان انجام در هر شرایط آب و هوایی
  • قیمت مناسب و به‌صرفه
  • عدم نیاز به تجهیزات گران‌قیمت
  • مقاومت بالا در برابر خوردگــــی
  • قابلیت انجام برای اتصال فلزات کثیـــــف
  • قابلیت انجام جوش‌‌هایی با سرعت ‌بالا

با بهترین جوشکار چالوس آشنا شوید

اگر قصد دارید از بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات جوشکاری در چالوس بهره‌مند شوید؛ پیشنهاد ویژه ما به شما جوشکاری تقوی است. کارگاه جوشکاری تقوی با برخورداری از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه جوشکاری و انجام پروژه‌های بسیاری در این زمینه توانسته است رضایت بالای مشتریان خود را جلب نماید.

خدمات کارگاه جوشکاری تقوی با بهترین کیفیت و البته قیمتی مناسب و توافقی با مشتری ارائه می‌شوند و هدف اصلی این مجموعه کیفیت بالا به همراه رعایت انصاف و احترام به مشتری است و شما می‌توانید با خیال آسوده از خدمات متنوع این کارگاه استفاده نمایید.

جوشکاری تقوی

شما می‌توانید از خدمات این جوشکاری مجرب برای جوشکاری اقلامی‌ همچون شومینه، آلاچیق، راه‌پله، لوازم‌خانگی، درب و پنجره منبع آب، انواع اسکلت ساختمان و غیره استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مدیریت کارگاه جوشکاری تقوی می‌توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل کرده و یا به آدرس زیر مراجعه نمایید:

آدرس: کمربندی ونوش به رویان منوچهر کلا بعد از چهارراه اول صد متر جلوتر از خیابان شهید یونس کاظمی‌

شماره تماس

جوشکاری تقوی

 

بهترین جوشکار چالوس

 

شارینو

اگر قصد دارید قدم مهمی‌ در مسیر پیشرفت و گسترش کسب‌وکار خود بردارید و خدمات و محصولات خود را به جامعه آماری بالایی از مخاطبان معرفی کنید.

تیم شارینو با برخورداری از بهترین و باتجربه‌ترین متخصصان این حوزه می‌تواند به شما کمک کند. از خدمات حرفه‌ای تیم شارینو می‌توانید در زمینه‌هایی همچون طراحی تیزر، طراحی پوستر، طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و غیره استفاده نمایید.

کلام آخر

امروزه جوشکاری به یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه به منظور  اتصال و تعمیر فلزات در صنایع مختلف تبدیل شده است. در این مقاله سعی کردیم به موضوعات مهمی در زمینه جوشکاری همچون انواع جوشکاری، مقایسه جوشکاری با سایر رو‌ش‌ها، عوامل تأثیرگذار بر قیمت و غیره بپردازیم و شما را با یکی از بهترین مراکز جوشکاری در چالوس آشنا کنیم.

جوشکاری تقوی

 

خدمات بیشتر:
معرفی استادکار جوشکاری در نوشهر
معرفی استادکار جوشکاری در شهر نور
معرفی استادکار جوشکاری در رویان

۳ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *