رستوران های کرمان

با بهترین رستوران های کرمان آشنا شوید!

فهرست مطالب

اگر دوست دارید بعد از گشت‌وگذار در شهر کویری کرمان و تماشای زیبایی و شکوه آن، به رستوران های کرمان سر زده و با خوردن یک غذای لذیذ و خوش‌طعم لذت سفر خود را تکمیل کنید، در ابتدا باید معروف‌ترین و بهترین رستوران های کرمان را بشناسید.

کرمان علاوه بر داشتن فضا‌های تاریخی و دیدنی‌های بی‌نظیر، از رستوران‌های باکیفیت و دنجی برخوردار است که اگر اهل شکم گردی و امتحان کردن رستوران‌های مختلف هستید، نباید آن‌ها را از دست بدهید. حال اگر موافق هستید، بیاید گشتی در دل کرمان زده و در بهترین رستوران های کرمان دلی از عزا در بیاوریم!

معرفی بهترین رستوران های کرمان

رستوران های کرمان از تنوع بسیاری برخوردار هستند و فرقی نمی‌کند هوس قرمه سبزی کرده باشید یا سالاد سزار ایتالیایی، به‌هرحال می‌توانید بسته به سلیقه خود یک محیط دنج و آرام پیدا کرده و با خوردن یک غذای دلچسب و نوشیدنی خنک مفرح بودن سفر به کرمان را دوچندان کنید.

در کرمان رستوران‌های بسیاری از سنتی گرفته تا فست‌فود و فرنگی وجود دارند که خوشمزه‌ترین غذا‌ها را با بهترین طعم و کیفیت ارائه می‌دهند. چنانچه ساکن کرمان هستید یا برای گردش و تفریح به این شهر سفر کرده‌اید، می‌توانید در ادامه مطلب با بهترین و معروف‌ترین رستوران های کرمان طبق نظر مشتریان آشنا شوید.

رستوران سنتی وکیل؛ از قدیمی‌ترین رستوران های کرمان

امکان ندارد به کرمان سفر کنید و دلتان نخواهد از حمام قدیمی‌ وکیل دیدن کنید و محو زیبایی و اصالت آن شوید. بعد از یک گشت‌وگذار حسابی در این فضای سنتی، بهترین کار برای رفع خستگی و خوردن یک وعده غذایی، سر زدن به رستوران و سفره‌خانه سنتی وکیل است.

این رستوران سنتی در کرمان داخل حمام وکیل واقع شده است و این امکان را به شما می‌دهد در محیطی سنتی و دلباز که مملو از رنگ و ظرافت کاشی‌های ایرانی است بهترین طعم غذا‌ها و نوشیدنی‌های سنتی را تجربه کنید.

آدرس: کرمان، واقع در خیابان شریعتی، خیابان سردار

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۲۵۴۴۹۳

رستوران سنتی وکیل

رستوران های کرمان

 

رستوران آسیاب بادی؛ جایی که حتماً باید تجربه کنید

اگر از رستوران‌های تکراری و یکنواخت خسته شده‌اید و دوست دارید لحظاتی خاص و متفاوت را در سفرتان به کرمان تجربه کنید، رستوران آسیاب بادی کرمان همان چیزی است که به دنبال آن هستید. این رستوران با ظاهر خاص و متفاوت خود همواره میزبان لحظات خاطره‌انگیز گردشگران ایرانی و خارجی در کرمان است.

نمای بیرونی این رستوران کاملاً شبیه آسیاب بادی‌های قدیمی‌ است و حس و حال خوبی برای شما تداعی می‌کند. در این رستوران غذا‌های متنوع و باکیفیت، موزیک ملایم، ظروف قدیمی‌ و صندلی‌های چوبی حسابی دلبری کرده و این مکان را به یکی از محبوب‌ترین رستوران های کرمان تبدیل کرده‌اند.

رستوران آسیاب بادی دوطبقه بوده و از طریق پله‌های سنگی به یکدیگر وصل می‌شود. توصیه می‌کنیم در انتخاب این رستوران اصلاً تردید نکنید و مطمئن باشید ظاهر متفاوت و غذا‌های خوشمزه رستوران آسیاب بادی قطعاً شما را شیفته خود خواهند کرد.

آدرس: کرمان، واقع در کیلومتر ۲۰ جاده هفت باغ علوی (جاده کرمان به سوی ما‌هان)

شماره تلفن: ۰۹۱۳۲۴۱۹۸۶۳

رستوران سنتی کیخسرو؛ طعم خوب نوستالژی

رستوران کیخسرو از آن دسته از رستوران های کرمان است که تقریباً هیچ گردشگری نیست که برای یکبار هم که شده تجربه غذا خوردن در آن را از دست بدهد. این رستوران سنتی در نزدیکی اقامتگاه کیخسرو قرار دارد و اگر در این مجتمع اقامت دارید، حتماً این رستوران را تجربه کنید.

اگر بخواهیم حضور در این رستوران را برایتان توصیف کنیم باید بگوییم تخت‌های چوبی و حوض آبی وسط حیاط حس و حال قدیمی‌ و نوستالژی برای شما رقم زده و شما را به یاد روز‌های خوش گذشته می‌اندازند. فضای آرامش‌بخش و دنج این رستوران برای چند ساعت شما را از فکر و خیال دور کرده و مسبب حال خوبتان خواهد شد.

از بهترین غذا‌های موجود در این رستوران سنتی کرمان با موسیقی زنده، باید آبگوشت کرمانی، بز قرمه، چغوک بریزو، قاتق گوشت و غیره را نام ببریم. اگر به دنبال دلبازترین رستوران های کرمان هستید، رستوران کیخسرو را اصلاً از دست ندهید و حتماً از قبل میز خود را رزرو کنید.

آدرس: کرمان، واقع در خیابان زریسف، اول خیابان برزو امیغی

شماره تلفن: ۰۳۴۳۳۱۲۷۲۶۴

رستوران سنتی کیخسرو

رستوران های کرمان

 

رستوران آقا بابا؛ طعم و مز‌ه‌ای خاطره‌انگیز

از محبوب‌ترین رستوران های کرمان می‌توان به رستوران آقا بابا اشاره کرد که در یک خانه تاریخی واقع شده است و فضای آرام، پرسنل خوش‌برخورد و غذا‌های سنتی لذیذ آن می‌توانند تجربه دلپذیری برای شما و همرا‌هانتان رقم بزنند.

باید بدانید همواره طعم و مزه بی‌نظیر غذا‌ها و قیمت مناسب منوی این رستوران زبانزد عام و خاص بوده است.

آدرس: کرمان، واقع در خیابان امام خمینی، کوچه نهم، بازار قلعه

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۲۳۵۴۴۸

رستوران ویتا؛ پیتزا‌های این رستوران را نباید از دست بدهید

رستوران ویتا از دیگر رستوران های کرمان است که به داشتن فضایی دلنشین، سرویس‌دهی عالی و از همه مهم‌تر طعم خاص پیتزا‌های خود شهرت دارد. این رستوران در محیطی بسیار زیبا و یک موقعیت مکانی خوب از کرمان واقع شده است و می‌توانید در حیاط هتل جهانگردی کرمان به آن سر بزنید.

رستوران ویتا برای دورهمی‌‌های دوستانه و وقت‌گذرانی‌های شبانه بهترین انتخاب است و قطعاً شما را با طعم و کیفیت غذا‌های خود شگفت‌زده خواهد کرد. شما می‌توانید برای سفارش پیتزا از تاپینگ‌های مختلفی استفاده کرده و پیتزای خاص و خوشمزه خود را بسازید.

آدرس: کرمان، واقع در خیابان شفا، هتل جهانگردی

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۸۳۲۵۰

رستوران کباب خوران؛ انتخابی ایده‌آل برای دورهمی‌

شما در این رستوران شیک و زیبا می‌توانید لحظات خوبی را در کنار خانواده و دوستان سپری کرده و در کنار خوردن یک کباب خوش‌طعم و تازه حسابی بگو و بخند کرده و لذت ببرید. غذا‌های این رستوران در عین سادگی بسیار خوب و فوق‌العاده آماده می‌شوند و تقریباً کسی نیست که از غذا‌های کباب خوران کرمان خوشش نیاید.

اگر روزی به کرمان سفر کردید و مشتاق خوردن غذا‌های ایرانی و اصیل بودید، این رستوران را در بین دیگر رستوران های کرمان در اولویت قرار دهید؛ زیرا از قیمت مناسبی برخوردار بوده و بی شک یکبار تجربه کردن ان آن‌قدر رضایت‌بخش خواهد بود که شما را وادار می‌کند بازهم برای چشیدن مزه کباب‌ ایرانی به این رستوران سر بزنید.

آدرس: کرمان، واقع در بلوار ابراهیم خلیل، میدان خواجو

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۲۲۶۴۹۹

رستوران کباب خوران

رستوران های کرمان

 

رستوران هزار و یک شب؛ رستورانی باصفا در دل کرمان

آیا تابه‌حال به خوردن یک غذای لذیذ و خوشمزه روی تخت‌های چوبی در حیاطی باصفا فکر کرده‌اید؟ اگر شما هم دوست دارید غذا خوردن در چنین فضایی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم در گشت‌وگذار در رستوران های کرمان اصلاً از رستوران هزار و یک شب غافل نشوید.

شما می‌توانید هم در حیاط رستوران و هم در داخل آن نشسته و لحظات خوشی را سپری کنید. رستوران هزار و یک شب رستورانی برای تمامی‌ ذائقه‌ها است و شما می‌توانید هرآنچه میل دارید از کباب ایرانی گرفته تا فست‌فود و پیتزا را با بهترین کیفیت در این مکان سرو کنید.

آدرس: کرمان، واقع در میدان بسیج، خیابان کامیاب

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۲۳۰۰۴۰

رستوران سنتی مکث؛ تجربه لذیذترین غذا‌های ایرانی در فضایی دلنشین

اگر قصد تفریح و یک گشت‌وگذار حسابی در شب‌های بی‌نظیر کرمان را دارید، باید بدانید بلوار جمهوری یکی مقاصدی است که می‌تواند برای یک شکم گردی فراموش نشدنی بهترین گزینه باشد. رستوران سنتی مکث یکی از معروف‌ترین رستوران های کرمان است که در این بلوار واقع شده است.

به‌جرئت می‌توان رستوران مکث را به عنوان بهترین رستوران سنتی کرمان معرفی کرد که در آن جا می‌توانید حسابی با غذا‌های اصیل کرمانی از خودتان پذیرایی کنید. شک نکنید فضای دلنشین و دلباز این رستوران در کنار طعم و مزه بی‌نظیر غذاهای آن شما را نمک‌گیر خواهد کرد.

انواع غذا‌های ایرانی شامل چلو مرغ، کشک بادمجان، انواع آبگوشت، چلو گوشت و دیگر موارد در این رستوران با بالاترین کیفیت سرو می‌شوند. اگر در بین رستوران های کرمان انتخابتان رستوران مکث بود، پیشنهاد می‌کنیم اصلاً غذای بز قرمه که از خوشمزه‌ترین غذا‌های کرمانی است را در این رستوران از دست ندهید.

این غذا در بیشتر رستوران های کرمان سرو می‌شود و ترکیبی از سیر، گوشت بز، کشک، روغن و ادویه فراوان است و تقریباً با هر ذائقه‌ای سازگار خواهد بود.

آدرس: کرمان، واقع در بلوار جمهوری، چهارراه امام جمعه، کنار پاساژ گلستان

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۵۸۰۰۴

رستوران سنتی مکث

رستوران های کرمان

 

رستوران اسپاخو؛ تجربه یک شکم گردی جذاب

از دیگر رستوران های کرمان باید به رستوران اسپاخو اشاره کنیم که با داشتن فضای داخلی بسیار زیبا و خوش‌طعم‌ترین غذا‌ها آماده است تا لحظات خاطره‌انگیزی برای شما و خانواده‌تان رقم بزند. در رستوران اسپاخو می‌توانید از طعم و مزه انواع غذا‌های ایرانی، فرنگی، غذا‌های دریایی، کباب و نوشیدنی لذت ببرید.

حتی در این رستوران وعده صبحانه نیز به شکل خاص برای مشتریان سرو می‌شود و طرف‌داران خاص خود را دارد. نکته بسیار مهم درمورد این رستوران کرمان این است که هزینه صبحانه برای افراد زیر ۱۲ سال نیم بها و برای کودکان زیر ۶ سال رایگان بوده که در بین رستوران های کرمان بسیار کمیاب است.

اگر به دنبال فضایی دنج و راحت برای یک شام خانوادگی لذیذ هستید، پیشنهاد می‌کنیم این رستوران را از دست ندهید و از شربت‌های خوش ‌رنگ و خوش طعم آن تا زمان آماده شدن سفارشتان نهایت لذت را ببرید.

آدرس: کرمان، واقع در بلوار جمهوری، بین بلوار حمزه و خیابان هزار و یک شب

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۴۴۱۵۵

رستوران سیاح؛ تجربه طعمی‌ به‌‌یادماندنی در فضایی لوکس

از دیگر رستوران های کرمان باید به رستوران سیاح اشاره کنیم که کیفیت و تنوع غذا‌های آن همواره مثال‌زدنی است. این موضوع سبب شده است این رستوران از طرف‌داران بسیاری برخوردار بوده و دو شعبه در شهر کرمان راه‌اندازی کند. تنوع غذا‌های منوی رستوران سیاح بسیار زیاد بوده و پاسخگوی هر سلیقه‌ای است.

از جمله غذا‌های خوشمزه این رستوران می‌توان چلو کباب سلطانی، چلو شنیسل مرغ، چلو ماهی کباب شیر مخصوص، چلو میکس مخصوص سیاح و غیره را نام برد. از دیگر ویژگی‌های مطلوب این رستوران باید به طراحی مدرن و محیط شیک و دلنشین آن اشاره کنیم.

شما در این صورت می‌توانید در فضایی منحصربه‌فرد و آرام غذای موردعلاقه‌تان را نوش جان کرده و خستگی را حسابی از تن به در کنید. ظرفیت این رستوران حدود ۳۵۰ نفر است و می‌تواند برای نا‌هار و شام میزبان مهمانان بسیاری باشد.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، نزدیک چهارراه کشاورز، مقابل دانشکده فنی و مهندسی

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۱۱۰۱۲۶

رستوران سیاح

رستوران های کرمان

 

رستوران دشت بهشت؛ حس و حالی شاد در کنار حوض فیروز‌ه‌ای

از بهترین باغ رستوران های کرمان باید رستوران دشت بهشت را به شما معرفی کنیم که بی‌شک تجربه غذا خوردن در آن تا مدت‌ها در ذهن شما ماندگار خواهد بود. فضای دلچسب در کنار سرو خوش‌طعم‌ترین کباب‌های کرمان خاطر‌ه‌ای به‌یادماندنی از این سفر در ذهن شما رقم خواهد زد.

بی‌دلیل نیست که نام این رستوران، دشت بهشت است؛ زیرا غذا خوردن در این فضای سنتی و دلباز در کنار فواره‌های حوض فیروز‌ه‌ای حس و حالی کم‌نظیر و بهشتی برای مهمانان رقم می‌زند که انکارناپذیر است. البته در فصول سرد سال نیز می‌توانید از تخت‌های حیاط استفاده کنید؛ زیرا تمامی‌ تخت‌ها کاملاً پوشیده هستند.

درنتیجه، شما می‌توانید هم‌زمان از گرمای بخاری و طعم خوشمزه غذا‌ها لذت برده و از تماشای منظره برف و باران حسابی سرمست شوید. در منوی این رستوران علاوه بر غذا‌های ایرانی، انواع فست‌فود نیز وجود دارد و در نتیجه از پیتزا گرفته تا انواع کباب و خورشت ایرانی را می‌توانید در این رستوران پیدا کنید.

آدرس: کرمان، واقع در بلوار شهید صدوقی، کوچه ۲۳

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۱۲۴۵۴۰

رستوران دودکش؛ تجربه غذا‌های فرنگی در محیطی مدرن

در این بخش از معرفی رستوران های کرمان لازم دیدیم یک رستوران بسیار جذاب و پرطرف‌دار به نام رستوران دودکش را به شما معرفی کنیم. طراحی مدرن در کنار سرو انواع غذا‌های بین‌المللی در رستوران دودکش قطعاً شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

رستوران فرنگی دودکش برای دوستداران طعم‌های متنوع و جدید انتخابی ایده‌آل است و این امکان را به شما می‌دهد تجربه منحصر‌به‌فردی از خوردن انواع غذا‌های دریایی، ایرانی، فرنگی، فست‌فود غیره را از سفرتان به کرمان برای خود رقم بزنید.

اگر انتخاب شما در بین رستوران های کرمان، رستوران فرنگی دودکش است، فراموش نکنید که کباب‌های کره‌ای آن بسیار خوش‌طعم بوده و نباید آن‌ها را از دست بدهید.

آدرس: کرمان، واقع در بلوار نصر، نبش الهیه

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۳۵۰۵۰

رستوران دودکش

رستوران های کرمان

 

رستوران پالیز؛ برای آن‌هایی که به اصالت اهمیت می‌دهند

رستوران پالیز از بزرگ‌ترین رستوران های کرمان است که علاوه بر رستوران از سالن تشریفات، تالار پذیرایی، سرای عارف و سفره‌خانه سنتی برخوردار بوده و می‌تواند به بهترین نحو میزبان مهمانی‌های مجلل و پرشکوه کرمانی‌های عزیز باشد.

 این رستوران در ساختمانی با قدمت تاریخی حدود چند قرن قرار داشته و تأکید بسیاری روی قدمت خود دارد. شما می‌توانید در قسمت پارکینگ رستوران از دو خودروی بنز کلاسیک و قدیمی‌ دیدن کنید و از نزدیک طعم محیطی نوستالژی و خاص را در دل کرمان بچشید.

در این رستوران می‌توانید غذا‌های متنوع و خوشمزه‌ای را در محیطی شیک و زیبا میل کرده و از همنشینی با دوستان و خانواده‌تان نهایت لذت را ببرید.

آدرس: کرمان، واقع در جاده تهران، اول بلوار راه آهن، کوچه سوم

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۱۲۱۰۷۲

رستوران آ اس پ؛ از معروف‌ترین رستوران‌های بلوار جمهوری

از دیگر رستوران های کرمان باید رستوران آ اس پ را معرفی کنیم که با ارائه انواع غذا‌های فرنگی، کباب، جوجه، غذا‌های دریایی، فست‌فود، نودل و بسیاری غذا‌های خوشمزه دیگر توانسته است خود را در دل مشتریان جا کند. کباب و جوجه‌های این رستوران بسیار معروف هستند و بهتر است اصلاً آن‌ها را از دست ندهید.

آدرس: کرمان، واقع در بلوار جمهوری، اول بلوار حمزه، نبش کوچه ۱

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۷۲۵۳۳

رستوران سالسا؛ طعم و مزه‌‌های مختلف زیر یک سقف

اگر از خوردن غذا‌های تکراری خسته شده‌اید و دلتان یک تجربه تازه و متفاوت می‌خواهد، توصیه ما به شما در بین رستوران های کرمان، رستوران سالسا است. در این رستوران انواع غذا‌های فرنگی، ایتالیایی، هندی، یونانی با طعم‌هایی بی‌نظیر سرو می‌شوند و این موضوع سبب شده است این رستوران از محبوب‌ترین رستوران های کرمان شناخته شود.

از ویژگی‌های مهم رستوران سالسا باید به منوی جداگانه برای گیاهخواران اشاره کنیم. همچنین اگر از این رستوران به صورت اینترنتی خرید کنید، می‌توانید از پیک رایگان آن بهره‌مند شده و در هر نقطه‌ای از شهر کرمان که باشید در کمترین زمان غذا‌های گرم و خوشمزه رستوران سالسا را دریافت کنید.

آدرس: کرمان، واقع در بلوار شهید صدوقی، خیابان والفجر جنوبی

شماره تلفن: ۰۳۴۲۴۷۳۹۶۰

رستوران سالسا

رستوران های کرمان

 

رستوران همیشه بهار؛ عطر و طعمی‌ خاطره‌انگیز

رستوران همیشه بهار از قدیمی‌ترین رستوران های کرمان شناخته می‌شود که اگرچه سرویس‌دهی و طبخ غذا در آن همچنان سبک و سیاق قدیمی‌ دارد؛ اما لحظات دلنشین و ماندگاری برای شما رقم می‌زند. اگر هوس خوردن غذاهای سنتی کرمان را کرده‌اید، این رستوران با منوی متنوع خود پذیرای شما در وعده شام و نا‌هار خواهد بود.

آدرس: کرمان، واقع در میدان مشتاق، نرسیده به چهارراه

شماره تلفن: ۰۳۴۳۳۳۵۲۴۸۹

رستوران سرکباب؛ تجربه لذیذترین کباب‌های کرمان

اگر هوس یک پرس کباب چرب و خوشمزه به سرتان زده است، باید بگوییم در بین رستوران های کرمان جایی بهتر از رستوران سرکباب نمی‌توانید پیدا کنید. این رستوران همواره به سرو کردن لذیذترین کباب‌ها در کرمان معروف بوده است و شما می‌توانید انواع کباب‌های خوش ‌عطر و طعم و ته‌چین‌های متنوع را در آن تجربه کنید.

آدرس: کرمان، واقع در بلوار جمهوری، میان چهارراه امام جمعه و خیابان والفجر

شماره تلفن: ۰۳۴۳۲۴۳۱۲۰۰

فست‌فود نوژان؛ طعم خاص و به‌یادماندنی پیتزا

اگر از طرف‌داران پیتزا و فست‌فود هستید و دلتان می‌خواهد در سفرتان به کرمان از فست‌فودی‌های این شهر نیز بی‌نصیب نمانید، ما رستوران نوژان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رستوران از دنج‌ترین رستوران های کرمان است که مسلماً طراحی مدرن و زیبای آن به دلتان خواهد نشست.

از ویژگی‌های مهم فست‌فود نوژان باید به رفتار حرفه‌ای و مناسب پرسنل، سرویس‌دهی عالی و منوی متنوع و باکیفیت اشاره کرد.

آدرس: کرمان، واقع در بلوار معلم، نبش کوچه سوم

فست‌فود نوژان

رستوران های کرمان

 

رستوران های کرمان تنها به مواردی که به معرفی آن‌ها پرداختیم محدود نمی‌شوند و شما می‌توانید در ادامه لیست رستوران های کرمان که کیفیت مطلوب و محیط مناسبی دارند را مشاهده کنید.

نام رستوران آدرس شماره تلفن
رستوران فرنگی کیپو کرمان، واقع در بلوار حمزه، نبش کوچه ۱۳ ۰۳۴۳۲۴۵۷۵۰۲
رستوران سیندخت کرمان، واقع در بلوار حجاج، میان کوچه ۲ و ۴ ۰۳۴۳۲۶۱۲۴۵۴
رستوران ملت کرمان، واقع در خیابان خواجوی کرمانی، بین خیابان مالک اشتر و کوچه خیام ۰۳۴۳۲۵۱۳۴۰۰۴
رستوران بهاران کرمان، بلوار شهید صدوقی، نرسیده به میدان آزادی، بعد از پمپ گاز ۰۳۴۳۲۴۵۴۶۶۵
رستوران آیدا کرمان، واقع در بلوار رسالت، نبش کوچه شهید حسین عوضی ۰۳۴۳۳۲۲۱۰۵۱
رستوران سرآشپز کرمان، واقع در خیابان شهاب، بین کوچه ۱۶ و ۱۸ ۰۳۴۳۳۲۴۴۰۸۰
رستوران کبریا کرمان، واقع در پارک مطهری، کوچه ۲۲ شهید مطهری ۰۹۱۳۳۴۰۶۹۰۲
رستوران ‌هانی کرمان، بلوار شهید صدوقی، خیابان هزار و یک شب جنوبی، نرسیده به کوچه ۶ ۰۳۴۳۲۴۷۵۱۳۷
رستوران البرز کرمان، واقع در بلوار جمهوری، میان کوچه جمهوری ۱۵ و ۱۷ ۰۳۴۳۲۱۲۳۱۳۳
رستوران ایرانیان کرمان، واقع در بزرگراه امام رضا، سه راه شرف آباد، بلوار قائم، میان کوچه ۵ و ۷ ۰۹۱۳۷۵۷۱۱۵۰
رستوران پارسه کرمان، واقع در خیابان مطهری، به سمت پارک مطهری، بعد از چهارراه بسیج ۰۳۴۳۲۲۳۱۹۲۴
رستوران مرگان کرمان، واقع در میدان شهدا، خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان قدس، مقابل بانک ملی ۰۳۴۳۲۲۶۲۳۶۹
رستوران مهماندار کرمان، پارک مطهری، داخل کوچه مطهری ۲۰ ۰۳۴۳۲۵۱۵۰۴۰
رستوران آپادانا کرمان، واقع در خیابان علی بن ابی طالب، نبش کوچه ۵، مقابل پمپ بنزین ۰۳۴۳۳۳۲۲۷۱۱
رستوران قوچ کرمان، میدان آزادی، واقع در بلوار جمهوری، بلوار حمزه، نرسیده به خیابان ویلا، بین کوچه ۴ و ۶ ۰۳۴۳۲۴۷۷۳۰۱
رستوران مهرالرضا کرمان، واقع در خیابان کارگر، خیابان مهدیه، میان خیابان نظارت زاده و پارک مهدیه ۰۹۱۳۳۴۳۹۴۱۲
رستوران پدیدار کرمان، واقع در بلوار جمهوری، بعد از پل فرهنگیان، به سمت هتل پارس، بعد از کوچه ۲۱ ۰۳۴۳۲۱۳۳۳۰۸
رستوران جام زرین کرمان، میدان شهدا، واقع در بین بلوار دکتر باهنر و خیابان زریسف ۰۳۴۳۳۱۲۷۷۲۳
رستوران نیکای کرمان کرمان، واقع در خیابان پیروزی، ما بین کوچه ۲۲ و ۲۴ ۰۳۴۳۲۲۶۰۶۵۴
رستوران سرای سنتی کرمان، واقع در پارک مطهری، بین کوچه ۲ و ۴ ۰۳۴۳۲۵۲۵۱۲۷
رستوران سنتی فاخر کرمان، واقع در خیابان طالقانی، به سمت سه راهی احمدی، سمت راست، نبش کوچه ۸ ۰۹۱۳۰۴۱۳۰۷۵
رستوران برادران دیلمی‌ کرمان، واقع در خیابان انقلاب، بین چهارراه انقلاب و خیابان ۱۷ شهریور ۰۳۴۳۳۳۵۲۹۹۳
رستوران بهار نارنج کرمان، خیابان امام خمینی، نبش کوچه ۳۰ ۰۹۱۳۹۴۲۴۲۲۳
سفره‌خانه میعاد کرمان، واقع در بلوار جمهوری، بین جمهوری ۱۵ و ۱۷، بعد از رستوران البرز ۰۳۴۳۲۱۱۹۹۹۳
رستوران جوجه کرمان، واقع در میدان کوثر، بین بلوار آزادگان و خیابان هزار و یک شب ۰۹۰۳۸۲۸۸۴۶۳
هتل رستوران امین کرمان، خیابان شریعتی، واقع در خیابان شهید چمران، نرسیده به چمران ۹، مقابل قنادی لادن ۰۳۲۳۲۲۵۰۹۵۴
رستوران و بیرون بر باران کرمان، واقع در میدان شهدا، خیابان شریعتی، بلوار جهاد ۰۳۴۳۲۷۳۵۶۰۶
رستوران ساحل کرمان، واقع در بلوار حمزه، میان کوچه ۷ و ۹ ۰۳۴۳۲۴۶۱۱۱۵

شارینو

اگر این مطلب را پسندید، می‌توانید با مراجعه به وبلاگ شارینو و مقاله معرفی کافه‌های کرمان، چرخی در کافه‌های دنج و زیبای کرمان بزنید و روز‌های سفر خود به این شهر بی‌نظیر را به خوبی سپری کنید.

اگر بهترین و باتجربه‌ترین تعمیرکاران شهر کرمان را نمی‌شناسید، می‌توانید از مطالبی همچون تعمیر تلویزیون در کرمان، تعمیر ماشین لباسشویی در کرمان، تعمیر ماشین ظرفشویی در کرمان، تعمیر پکیج در کرمان و تعمیر آبگرمکن در کرمان استفاده کنید. ما در این مقالات به رفع مشکلات رایج لوازم خانگی بدون نیاز به تعمیرکار نیز پرداخته‌ایم.

اگر هنوز هم فکر می‌کنید لیزر راه‌حل مناسبی برای از بین بردن مو‌های زائد نیست، کافی است مطلب مرکز لیزر در کرمان را مطالعه کنید تا متوجه شوید چه باور‌های غلطی درمورد این تکنولوژی وجود داشته و شما می‌توانید چه نتایج مؤثر و درخشانی از لیزر مو‌های زائد دریافت کنید.

اینستاگرام برای فعالیت پیج‌های کسب‌وکار الگوریتم‌هایی در نظر گرفته است که ادمین پیج باید به تمامی‌ این موارد آگاهی کامل داشته بتواند در راستای آن‌ها پیج را گسترش داده و مخاطبان بیشتری جذب کند. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید یا به ادمین حرفه‌ای نیاز دارید، تنها کافی است به مطلب ادمین اینستاگرام در کرمان سر بزنید.

اگر قصد راه‌اندازی سایت برای بیزینس خود را دارید یا نمی‌توانید به خوبی سایت خود را مدیریت کرده و کاربران را جذب کنید، می‌توانید از تیم متخصص شارینو که از سابقه درخشانی در این حوزه برخوردار است برای پیشرفت در زمینه طراحی سایت در کرمان و سئو سایت در کرمان کمک بگیرید.

مبلمان یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های زیبایی هر خانه ایرانی هستند و علاوه بر فراهم کردن راحتی و آسایش می‌توانند با دیگر اجزای دکوراسیون منزل هماهنگ شده و جلوه جذاب و لوکسی ایجاد کنند. اگر متوجه شده‌اید که مبلمان شما کهنه شده یا آسیب ‌دیده‌اند؛ اما شرایط خرید مبل جدید را ندارید، می‌توانید از مطلب مرکز تعمیر مبل در کرمان استفاده کنید.

اگر باتری خودرو شما نیاز به تعویض دارد یا از خودرو بوی سوختگی به مشام می‌رسد، می‌توانید به کمک متخصصان مکانیک سیار بدون مراجعه به تعمیرگاه و حرکت خودرو، اتومبیل خود را در محل تعمیر کنید؛ از این رو توصیه می‌کنیم به مقاله مکانیک سیار در کرمان مراجعه کنید.

امروزه دوربین مداربسته به یکی از اجزای ضروری برای هر ساختمانی تبدیل شده است و می‌تواند در امور مختلف همچون ورود افراد متفرقه یا سرقت کمک بسیاری کند. اگر قصد نصب دوربین مداربسته برای خانه یا محل کار خود دارید؛ اما چیزی درمورد انواع دوربین و هزینه آن‌ها نمی‌دانید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مطلب دوربین مداربسته در کرمان بزنید.

بانوان عزیز کرمانی، اگر بهترین و پرطرف‌دارترین سالن‌های زیبایی شهر کرمان را نمی‌شناسید و می‌خواهید از بهترین خدمات زیبایی در حوزه‌های مختلف پوست، مو، ناخن و غیره بهره‌مند شوید، مقاله معرفی سالن‌های زیبایی کرمان همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

انتخاب جنس، رنگ و مدل کابینت موضوع بسیار مهمی‌ در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه است و بهتر است در این زمینه از استادکار مجرب کمک بگیرید. به همین دلیل ما مطلب استادکار کابینت در کرمان را برای شما آماده کرد‌ه‌ایم تا با خیال راحت صفر تا صد کابینت کاری آشپزخانه خود را به بهترین‌های کرمان بسپارید.

سخن پایانی

زمانی که به همراه دوستان و خانواده برای صرف یک وعده غذایی مطلوب به رستوران می‌رویم انتظار داریم کیفیت مناسبی را تجربه کرده و از طعم و مزه غذا‌ها، محیط رستوران و سرویس‌دهی پرسنل نهایت لذت را ببریم؛ از این رو شاید انتخاب یک رستوران خوب در شهری به وسعت کرمان کار چندان راحتی نباشد.

در گوشه‌گوشه این شهر رستوران‌های بسیاری دایر هستند که به کرمانی‌های عزیز یا گردشگران علاقه‌مند به تاریخ و جاذبه‌های کرمان کمک می‌کنند یک وعده غذایی عالی را نوش جان کرده و لحظات خاطره‌انگیزی تجربه کنند. به همین دلیل ما در این مطلب به معرفی بهترین و محبوب‌ترین رستوران های کرمان پرداختیم.

سؤالات متداول

۱. بهترین رستوران در کرمان با موسیقی زنده کدام است؟

رستوران کیخسرو، رستوران ژوبین و رستوران وکیل از بهترین رستوران های کرمان با موسیقی زنده هستند.

۲. معروف‌ترین غذا‌های محلی کرمان چیست؟

از خوشمزه‌ترین غذا‌های کرمان باید به آبگوشت زیره، آبگوشت بز قرمه و آش رشته کرمان اشاره کنیم.

۳. بهترین رستوران های کرمان برای صبحانه کدام‌اند؟

از این رستوران‌ها می‌توان رستوران و چایخانه وکیل، رستوران سلاطین، رستوران مکث و غیره را نام برد.

۴. بهترین فست‌فود کرمان کدام است؟

فست‌فود نوژان از بهترین و معروف‌ترین فست‌فودهای کرمان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *