بهترین مدل سایبان های ضد آب برای مغازه+2مدل جدید سایبان برقی

بهترین مدل سایبان های ضد آب فروشگاهی

چرا باید از سایبان های ضد آب استفاده کنم؟ آیا استفاده از این محصولات تأثیری در روند پیشرفت کاری دارد؟ استفاده از سایبان‌های مختلف یک راهکار بسیار مناسب جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به شمار می‌روند. اگر شما هم به‌تازگی با خودتان کلنجار می‌روید که خرید این محصول ارزش دارد یا خیر؛ پس پیشنهاد می‌دهیم، ‌این مطلب را مطالعه کنید.

مطالعه این مطالب برای اشخاصی که  بیشترین زمان از زندگی خود را در داخل مغازه‌های مختلف می‌گذرانند یک اجبار است؛ چرا که می‌خواهیم مهم‌ترین نکات را دررابطه‌با خرید سایبان های ضد آب با شما به اشتراک بگذاریم.

سایبان برقی؛ یک زره مخفی در برابر آب‌وآتش خورشید

سایبان‌های برقی را به‌منظور جلوگیری از تابش داغ نور خورشید طراحی و تولید می‌کنند. آیا شما هم به ‌دنبال وسیله‌ای می‌گردید که از قطرات باران و گرمای مستقیم خورشید در امان باشید؟ بافکر کردن و تحقیق زیاد و اصولی به حتم به فکر خرید سایبان‌های مختلف خواهید رسید.

اگر در طول زندگی حتی یک‌بار هم از این وسایل استفاده کرده باشید، ‌خواهید دید که به‌اندازه وجود آب و غذا برای ادامه زندگی ضروری است؛ چراکه این کالای باارزش علاوه بر محافظت در برابر نور خورشید؛ همچون یک مادر دلسوز تمامی اشعه نور خورشید و باران‌های شدید را به‌تنهایی به جان می‌خرد.

شما با استفاده از این محصولات می‌توانید؛ همچنان از یک دکور زیبا و مدرن نیز بهره‌مند شوید؛ اما با دانستن تمامی این موضوعات بهتر است که نکات بیشتر و بهتری را دررابطه‌با خرید سایبان برقی بدانید.

 برای مثال در هنگام خرید این محصول رنگ‌های را انتخاب کنید که از قدرت بیشتری برای جذب اشعه خورشید داشته باشد. به طور معمول‌ رنگ‌های آبی و قرمز باتوجه‌به محل نصب، ‌ بهترین انتخاب برای به شمار می‌روند.

انواع سایبان‌های برقی

سایبان های ضد آب به دلیل کاربرد بسیار زیادی که دارند در شکل و اندازه‌های بسیار متفاوتی طراحی و روانه بازار می‌شوند؛ به همین دلیل از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید سایبان‌های متفاوت، شناخت انواع این محصولات و کارایی آن‌ها است.

انواع سایبان‌های برقی-سایبان های ضد آب

سایبان های ضد آب

 

سایبان برقی اتوماتیک متحرک

یکی از محبوب‌ترین این کالا نوع برقی اتوماتیک متحرک است. جالب است بدانید که این مدل مجهز به سنسور نور بوده که رفته‌رفته با تاریک شدن هوا وظیفه خودش را به جا آورده و بسته می‌شود. این دستگاه دوست‌داشتنی می‌تواند با توجه با تابش آفتاب، زاویه خودش را عوض کند و به‌راحتی تغییر حالت بدهد.

سایبان برقی ریموت‌دار

یکی دیگر از انواع سایبان های ضد آب، ‌نوع ریموت‌دار آن است. این محصول باتوجه‌به نامی که دارد، ‌ تمامی ویژگی‌هایش را به‌راحتی قابل رویت می‌کند. آیا می‌دانستید که سایبان‌های برقی قادر هستند که با تغییر شرایط آب‌وهوایی خودشان را با شرایط وفق دهند؟

این مدل از سایبان‌ها را در انواع مختلفی نظیر سایبان برقی، چتری، شید، دوطرفه، زنجیری، باکسی و بکسلی طراحی و همانند یک بادیگارد روانه بازار می‌کنند.

سایبان های ضد آب مغازه؛ پیشرفت منحصربه‌فرد تکنولوژی

با پیشرفت تکنولوژی و باز شدن مغاره‌های زیاد و گوناگون هر شخصی که با این وسایل آشنایی داشته باشد، ‌قطع به‌یقین تصمیم به خرید یک مدل از این محصولات باتوجه‌به نیازش خواهد گرفت؛ اما باتوجه‌به تولیدکننده‌های متفاوت در هنگام جست‌وجو درباره این کالا با قیمت‌های متفاوتی روبه‌رو خواهید شد.

سؤالی که در این قسمت مطرح می‌شود، ‌این است که کدام یک از این محصولات برای خرید مناسب هستند؟ برخی از تولیدکننده‌های سایبان های ضد آب برای راحتی و فشار نیامدن روی مردم از کدهای تخفیفی استفاده می‌کنند، ‌که به اصلاح نه سیخ بسوزد نه کباب!

بعد از خرید این محصول به یاد داشته باشید که نحوه نصب سایبان در میزان عمر آن‌ها بسیار تأثیرگذار بوده و از به‌وجودآمدن هر گونه سروصدا جلوگیری می‌کند. در هنگام بروز هر گونه ناهنجاری صدا بدون ازدست‌دادن زمان با نمایندگی آن مجموعه تماس حاصل کنید.

سایان برقی؛ محافظت درعین‌حال تبلیغ

اگر به‌‌تازگی صاحب مغازه شده‌اید، همانند هر انسان عاقل دیگری برای جذب مشتری به سراغ تبلیغات در هر جایی و مکانی خواهید رفت؛ اما در این زمانه هزینه تبلیغات آن قدر زیاد شده است که هر کسی ترجیح می‌دهد با دادزدن مشتری جذب کند نه با تبلیغات.

اما ما برای شما یک راه‌حل داریم. می‌پرسید چه راه‌حلی؟ شما می‌توانید هنگام خرید سایبان های ضد آب تمامی اطلاعات خودتان را روی آن با کمترین هزینه ثبت کنید؛ با این کار هم از فواید این محصول استفاده کرده‌اید، هم نیازی به پرداخت هزینه به شهرداری نخواهید داشت یا اصطلاح هلو بپر تو گلو.

سایبان چتری؛ ضامن لذتی ناب در طول زندگی

سایبان های ضد آب

 

مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این محصول شامل موارد زیر می‌شوند:

  • جلوگیری از خراب‌شدن وسایل داخل مغازه
  • جلوگیری از ورود هر نوع برف یا بارانی
  • ثبت لوگو و طرح موردنظر روی سایبان
  • چاپ تبلیغات روی سایبان های ضد آب
  • عاری از هر گونه سروصدا
  • تنظیم شیب تا ۴۵ درجه
  • مقاومت بالا در برابر آتش‌وآب
  • امکان تنظیم نورپردازی
  • وزن سبک
  • امکان ساخت تا عرض بالای ۵ متر
  • مقاوم بالا در برابر زنگ‌زدگی و پوسیدگی
  • تولید در انواع رنگ‌ها
  • ایجاد پوشش کامل
  • امکان نصب روی رستوران‌های روباز
  • عدم نیاز به نیروی مکانیکی

افزایش جذابیت سایبان

راه‌های بسیار متفاوتی برای زیباتر کردن این محصول وجود دارد که یک مورد جذاب آن ثبت تبلیغات خلاقانه روی آن است که هر شخصی با دیدن آن به‌راحتی جذب خواهد شد. با آمدن فصل سرما بر سردر بیشتر مغازه‌ها لامپ‌های زشت و گنده می‌بینید که استفاده از آن‌ها تمام جذابیت مغازه شما را از بین خواهد برد.

اما شمایی که جزو این دسته از افراد بی‌سلیقه نیستید، ‌ می‌توانید با نصب لامپ‌های کوچک ال‌ای‌دی در هوای تاریک پذیرای مشتری‌های خود باشید. این امکانات به اشخاصی که کافه یا رستوران روباز دارند، بسیار کمک خواهند کرد.

استفاده از سنسور بار برای سایبان مغازه

در برخی از روزها پیش می‌آید که در مغازه حضور نداشته باشید؛ ولی به‌یک‌باره آسمان شروع به تولید بادهای غول‌پیکر می‌کند که تمام موانع سر راهش را به‌راحتی از بین می‌برند. وجود این مدل از بادها می‌تواند به داخل هر مغازه‌ای نفوذ کرده و منجر به خراب‌کاری زیادی شود.

سایبان‌ مغازه برای نجات خودشان از این مهلکه از یک سنسور بهره‌مند شده‌اند. یعنی هر چه وزش باد بیشتر باشد خودش را جمع می‌کند و به عبارت دیگری خودش را به کوچه‌علی‌چپ می‌زند تا بادها از آسیاب بیفتند. البته درست نیست که درباره این کالا به این نحو حرف بزنیم؛ چون که فقط می‌خواهد از ضرر زدن به صاحبش جلوگیری کند.

سایبان چتری؛ ضامن لذتی ناب در طول زندگی

با استفاده از سایبان‌های چتری می‌توانید با نشستن زیر باران بدون آنکه نگران خیس شدن باشید به نوشیدن چای یا قهوه خودتان مشغول شوید. کسانی که کافه یا رستوران دارند، ‌ می‌توانند از این محصولات برای جذب مشتری در هر شرایط آب‌وهوایی استفاده کنند.

چتر رستورانی را در انواع مختلف و رنگ طراحی و روانه بازار می‌کنند. اگر شما نیز از یک سلیقه منحصربه‌فرد برخوردار شدید؛ ولی نمی‌توانید محصول باب سلیقه‌تان را پیدا کنید، هیچ نگران نباشید؛ چرا این مدل از سایبان‌ها را می‌توانید باتوجه‌به طرح و سلیقه‌ای که در ذهن دارید سفارش دهید.

سایان چتری تاشو

در بیشتری از موارد شاهدباز و بسته‌شدن بیشتر سایبان‌ها بوده‌ایم؛ اما تفاوت این محصول با همنوعان خود در نحوه باز یا بسته‌شدنش است. این سایبان گوگولی و جذاب درست همانند یک چترباز و بسته می‌شود که در مواقع ضروری می‌توانید از آن استفاده کنید.

سایبان چتری بزرگ

یکی از جذاب‌ترین نکات دررابطه‌با خرید این محصول تولید در اندازه‌های مختلف باتوجه‌به سلیقه مشتری است. خیلی از افراد باهدف استفاده از این محصول برای پوشاندن فضای استخر آن را تهیه می‌کنند؛ زیرا به لطف سایه‌ای که به وجود می‌آورد در روزهای گرم سال به‌راحتی می‌تواند در هر شرایطی شنا کرد.

اما برخی دیگر از سایه این وسیله برای پوشاندن میز غذاخوری بزرگ استفاده می‌کنند تا هنگام غذاخوردن از نور آفتاب به‌دور باشند و لحظات بسیار جذاب و مفرحی برای دوستان و آشنایان به وجود بیاورند.

سایبان چتری کوچک

سایبان های ضد آب

 

سایبان چتری کوچک

این مدل از سایبان های ضد آب برای کافی‌شاپ، آلاچیق‌های لب ساحل و میزهای رستوران بسیار مناسب هستند. سایبان‌های چتری کوچک به دلیل اندازه‌ای که دارند، می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را جابه‌جا کنید.

خیلی از افرادی که دارای ویلا هستند طرفدارهای پرو با قرص این محصولات به شمار می‌روند؛ اما برای استفاده بیشتر از این کالا بهتر است که آن را بعد از استفاده به یک مکان امن و دور از دسترس آقای دزد قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *