سینما های یزد

سینما های یزد

سینما های یزد یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی و هنری استان یزد هستند که شما می‌توانید اوقات فراغت خود را به همراه خانواده و دوستان در آنجا بگذرانید. اگر به دنبال یک تفریح جذاب و سرگرم‌کننده هستید تا ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان بگذرانید، تماشای یک فیلم خوب در بهترین سینما های یزد بهترین گزینه است.

اگر سینما های یزد را به‌خوبی نمی‌شناسید و با آن‌ها آشنا نیستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین و معروف‌ترین سینما‌های فعال در سطح شهر یزد آشنا کنیم.

سینما های یزد

 

 

کاربرد سینما در زندگی

یکی از سؤالات رایجی که افراد در زمینه تماشای فیلم در سینما با آن روبرو هستند این است که اصلاً چرا باید به سینما رفت؟ برخی افراد طبق نظر خود پاسخی برای این سؤال مهم ارائه می‌دهند و به همین دلیل از رفتن به سینما خودداری می‌کنند.

امروزه باتوجه‌به گسترش استفاده از تلفن همراه و سریال‌های نمایش خانگی، استقبال از سینما و تئاتر مانند روز‌های گذشته نیست و بسیاری از مخاطبان فیلم و سریال‌ها ترجیح می‌دهند در حالی که روی مبل خانه لم داد‌ه‌اند با تلفن همراه یا تلویزیون به تماشای فیلم موردعلاقه‌شان بپردازند.

اما با وجود این هنوز هم برخی فیلم‌ها را فقط می‌توان در سینما تماشا کرد و برخی از بازیگران فقط در این فضا به فعالیت می‌پردازند. علاوه بر این سینما از جایگاه بسیار مهم و تأثیرگذاری در فرهنگ جامعه برخوردار است و بی‌توجهی به آن می‌تواند اثرات جبران‌ناپذیری در فرهنگ و ابعاد اجتماعی جامعه به وجود بیاورد.

کاربرد سینما در زندگی

 

چرا باید به سینما برویم؟

به چند دلیل ما باید همواره رفتن به سینما های یزد را در لیست کار‌های تفریحی خود در کنار دوستان و خانواده قرار دهیم. اول اینکه برخی صحنه‌های فیلم‌های مختلف را تنها باید در سینما تماشا کرد تا به معنای واقعی و جزئیات دقیق آن‌ها آگاه شد و حسی که فیلم سعی می‌کند در مخاطبان ایجاد نماید را دریافت کرد.

دوم اینکه بسیاری از مشکلات اجتماعی و سیاسی جامعه تنها توسط فیلم‌های سینمایی بر پرده سینما مطرح می‌شوند و فیلم و سریال‌های تلویزیونی از مطرح‌کردن این نقد و انتقادات جسورانه عاجز هستند. درواقع شما می‌توانید در فیلم‌های سینمایی با بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه که در تلویزیون و اخبار مطرح نمی‌شوند در قالب یک داستان تأثیرگذار آشنا شوید.

سومین مورد از مزایای تماشای فیلم در بهترین سینما در یزد این است که بسیاری از ستارگان محبوب عرصه بازیگری تنها در سینما فعالیت می‌کنند و شما بازی بی‌نظیر آن‌ها را فقط در محیط تاریک و تأثیرگذار سینما های یزد می‌توانید مشاهده کنید و لذت ببرید.

بسیاری از فیلم‌های قدرتمند نیز به دلیل نیاز به پشتوانه مالی بسیار زیاد و پرهزینه بودن در بودجه فیلمسازی دولتی و تلویزیونی نیستند و تنها به‌منظور پخش در سینما‌های کشور و با حضور تماشاچیان امکان ساخت این قبیل فیلم‌ها وجود دارد.

مورد مهم دیگری که شاید اصلاً فکرش را هم نمی‌کنید این است که با عدم حضور تماشاچیان در سینما های یزد بزرگان سینما و کسانی که علاقه‌ای به حضور در فیلم و سریال‌های تلویزیونی ندارند مجبور می‌شوند از سینما دست شسته و به ایفای نقش در سریال‌های ریزودرشت بپردازند.

درواقع عدم حضور افراد در محیط تئاتر و سینما افراد فعال در این حوزه را به حاشیه کشیده و آینده شغلی آن‌ها را نیز تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. افرادی که روز‌های خوش کودکی و نوجوانی ما با فیلم‌ها و نقش‌های محبوب آن‌ها گذشته است. درواقع ما با دیدن فیلم در سینما می‌توانیم از بازیگران موردعلاقه‌مان حمایت کنیم.

علاوه بر موارد گفته شده هریک از ما به‌عنوان عضوی از جامعه موظف هستیم در عرصه فرهنگی و هنری کشور گام‌های مؤثری برداریم. در این میان لازم است بدانید سینما های یزد جزو اماکن فرهنگی استان هستند و استقبال از این مکان‌ها خود یک حرکت فرهنگی به شمار می‌آید.

چرا باید به سینما برویم؟

 

 

مزایای تماشای فیلم

تماشای فیلم در سینما یزد به افزایش سواد و تجربه فرهنگی هریک از ما کمک کرده و سبب می‌شود از لحاظ رشد افکار و عقاید پیشرفت بیشتری را تجربه کنیم. علاوه بر این لذت دیدن چند صدنفری یک فیلم اجتماعی، کمدی یا خانوادگی در فضای سینما های یزد اصلاً قابل‌مقایسه با تجربه تماشای فیلم در تلویزیون خانگی یا تلفن همراه نیست.

بنابراین، جایگزین‌کردن شبکه نمایش خانگی و تلویزیون برای سینما و جانشین‌کردن خانه به‌جای سالن تاریک و دنج سینما، هرگز نمی‌تواند درست باشد و آن لذت فرهنگی را در جمعی از افراد جامعه ته‌نشین کند. برخی از افراد دلیل خود را از عدم حضور و رزرو بلیت سینما در یزد مشغله زیاد و نداشتن زمان کافی معرفی می‌کنند.

اما بازهم هرکسی در طول هفته زمانی را برای اوقات فراغت خود اختصاص می‌دهد و هم اکنون نیز به این دلیل که تمام افراد بتوانند در سینما های یزد به تماشای فیلم بپردازند؛ این مراکز فرهنگی و هنری از ساعت ۱۱ صبح تا بامداد به اکران فیلم‌های مختلف می‌پردازند؛ بنابراین، نمی‌توان این بهانه مطرح شده از سوی برخی افراد برای نرفتن به سینما های یزد را پذیرفت.

برخی نیز بهانه گران‌بودن بلیت سینما را مطرح می‌کنند که حتی برای این هم موضوع هم راه‌حلی وجود دارد. امروزه در مناسبت‌های خاص همواره سینما‌های کل کشور تخفیفاتی برای بلیت فیلم‌های خود در نظر می‌گیرند و در روزهای سه‌شنبه هر هفته نیز رزرو بلیت سینما های یزد به‌صورت نیم‌بها انجام می‌شود.

علاوه بر این بلیت تمامی‌ سانس‌های پیش از ظهر سینما های یزد نیز به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شوند. پس بهانه گران‌بودن بلیت هم قانع‌کننده نیست و می‌توان در زمان‌هایی که بلیت نیم‌بها است از خدمات سینما های یزد بهره‌مند شد.

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم حضور در سینما های یزد و تماشای فیلم در این محیط جنبه فرهنگی داشته و بر ابعاد مختلف جامعه کنونی تأثیرگذار است. سینما می‌توان ارزش‌ها و عقاید جدیدی را در افراد جامعه به‌خصوص نسل جوان ایجاد کرده و افکار خطرناک و نادرست را ضعیف کرده و ریشه‌کن نماید.

درنهایت سینما رفتن علاوه بر فواید بی‌شماری که دارد حس همبستگی و حضور در یک مکان خاص را برای افراد جامعه تداعی می‌کند و نشان می‌دهد تماشای یک فیلم خوب به همراه جمعی از افراد چقدر می‌تواند لذت‌بخش بوده و خاطرات شیرینی را در ذهن آن‌ها ثبت نماید.

پس در هر شرایطی نباید سینما رفتن را فراموش کنیم و همواره سعی کنیم هرچند وقت یکبار نسبت به امر مهم تماشای فیلم در سینما های یزد توجه کافی نشان دهیم و وظیفه اجتماعی خود را به جا بیاوریم.

مزایای تماشای فیلم

 

 

ویژگی‌های یک سینمای خوب

حال که با اهمیت دیدن فیلم در سینما های یزد آشنا شد‌ه‌اید وقت آن است که درمورد ویژگی‌هایی که یک سینمای خوب باید داشته باشد صحبت کنیم. مطمئناً هریک از ما تمایل داریم در محیطی دنج و آرام و البته استاندارد به تماشای فیلم موردعلاقه‌مان بپردازیم و در کنار دوستان و خانواده لذت ببریم.

لازم است پیش از اقدام در زمینه رزرو بلیت سینما های یزد با برخی ویژگی‌های مهم بهترین تئاترها و سینما های یزد آشنا باشید تا بتوانید با شناخت آن‌ها انتخاب مناسبی داشته و از گذراندن اوقات فراغت خود در سینما لذت ببرید. در ادامه با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سینما خوب در یزد آشنا خواهید شد.

سیستم نورپردازی

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکاتی که باید به هنگام انتخاب سینما های یزد به آن توجه کنید سیستم نورپردازی سینما است. اول اینکه لازم است پیش از شروع فیلم تمامی‌ چراغ‌های سالن روشن باشند تا بتوانید به‌راحتی صندلی خود را پیدا کنید و زمان شروع فیلم نیز باید نور سالن کاملاً خاموش باشد و تنها پرده اصلی سینما‌ روشن و شفاف باشد.

در برخی موارد مجبور می‌شوید در اواسط فیلم از سالن خارج شوید. در این شرایط باید چراغ‌های محو و کوچکی در سالن وجود داشته باشند تا بتوانید بدون مشکل از سالن خارج شوید. در واقع سینما‌های کشور باید فردی را به‌منظور کنترل نور سالن به‌صورت حرفه‌ای به کار گرفته باشند تا رضایت تماشاچیان جلب شود.

صندلی‌های سینما

دومین موردی که در انتخاب سینما های یزد اهمیت دارد، کیفیت صندلی سینما است. درواقع اگر شما از راحتی کافی روی صندلی سینما برخوردار نباشید و صندلی مشکل داشته باشد یا صدا دهد؛ نمی‌توانید با خیال راحت روی آن نشسته و از تماشای فیلم لذت ببرید.

بنابراین، لازم است صندلی سینما های یزد طبق اصول استاندارد بوده و از راحتی کافی برای افراد برخوردار باشد. علاوه بر این صندلی سینما باید دارای دسته جداگانه باشد و در قسمت دسته جای لیوان یا خوراکی تعبیه شده باشد. این موضوع سبب افزایش رضایت بینندگان فیلم می‌شود.

چیدمان صندلی‌ها نیز اهمیت بسیاری دارد و باید به‌گونه‌ای در کنار هم قرار گیرند که به یکدیگر برخورد نکنند و سبب سلب راحتی از تماشاچیان به هنگام ورود و خروج به سالن و تماشای فیلم نشوند. مورد دیگر این است که صندلی‌ها باید از موادی ساخته شده باشند که تحمل هر وزنی را داشته باشند و همچنین بعد از بلندشدن فرد به شکل اولیه خود بازگردند.

صندلی‌های سینما

 

 

محیط سینما

یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در انتخاب یک سینمای خوب در یزد محیط و فضای مناسب آن سینما است. درواقع محیط سینما باید از معماری مناسبی برخوردار باشد و بتواند افراد را به حضور در سینما و تماشای فیلم ترغیب نماید. علاوه بر این سینما های یزد باید از محیطی بهداشتی و منظم برای حضور تماشاچیان برخوردار باشند.

فضای سینما باید به‌گونه‌ای باشد که به هنگام ازدحام جمعیت در مناسبت‌های خاص یا اکران یک فیلم پرفروش، بتوان فضا را مدیریت کرد تا مشکلی برای تماشاچیان به وجود نیاید و افراد بتوانند به‌راحتی به سالن‌های اکران فیلم هدایت شوند.

پرده سینما

کیفیت پرده سینما از نکات دیگری است که باید به هنگام حضور در سینما های یزد به آن توجه کنید. نوری که برای این پرده طراحی می‌شود باید به صورتی باشد که چشم مخاطب را آزار ندهد. این نور از طریق پروژکتور‌های خاصی روی پرده سینما های یزد ایجاد می‌شود و مسئول سینما باید در انتخاب این پروژکتور‌ها دقت بسیار زیادی داشته باشد.

اگر فیلم موردنظر شما روی پرده سینما‌های استان یزد از کیفیت لازم برخوردار نباشد، بی‌شک شما دیگر آن سینما را به‌منظور تماشای فیلم انتخاب نمی‌کنید. برخی از فیلم‌های سینمایی از جلوه‌های ویژه و صحنه‌های بسیار زیبا و دیدنی برخوردار هستند که به همین دلیل لازم است سینما موردنظر حتماً از پرده باکیفیتی برخوردار باشد تا بتواند تصاویر مهم را به بهترین نحو نمایش دهد.

پرده سینما

 

 

سیستم صوتی

چنانچه سیستم صوتی مورداستفاده در سینما های یزد بی‌کیفیت و گوش‌خراش باشد، شما نمی‌توانید به‌خوبی فیلم را مشاهده کرده و از آن لذت ببرید. نکته مهم در این زمینه این است که به هنگام آغاز فیلم باید صدای سیستم صوتی بلند باشد. بلند بودن صدا سبب می‌شود از همان ابتدا گوش شما به این موضوع عادت کند.

اما اگر متوجه شدید این صدا بیش از اندازه بلند است و موجب آزار و اذیت شما می‌شود، باید بدانید احتمالاً آن سینما سیستم صوتی مناسب و استانداردی ندارد و بهتر است از انتخاب آن منصرف شوید.

قیمت بلیت سینما در یزد

اگر درمورد قیمت بلیت سینما های یزد اطلاعات کافی ندارید، بهتر است پیش از اقدام در این زمینه حتماً با نرخ بلیت در سینما‌ها آشنا شوید. در این باره باید بدانید طبق مصوبه سازمان سینمایی کشور نرخ بلیت برای سینماهای مختلف به شرح زیر است:

نوع سینما بهای بلیت در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه بهای بلیت در سه‌شنبه (نیم‌بها) بهای بلیت در روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل
سینماهای مدرن ۱۳۰۰۰ تومان ۹۰۰۰ تومان ۱۸۰۰۰  تومان
سینماهای ممتاز ۱۱۰۰۰ تومان ۷۰۰۰ تومان ۱۳۰۰۰ تومان
سینماهای درجه یک ۹۰۰۰ تومان ۵۰۰۰ تومان ۱۱۰۰۰ تومان
سینماهای درجه ‌دو ۷۰۰۰ تومان ۵۰۰۰ تومان ۱۰۰۰۰ تومان

قیمت بلیت سینما در یزد

 

 

معرفی سینما های یزد

آیا با بهترین و محبوب‌ترین سینما‌های شهر یزد آشنا هستید؟ اگر به‌قصد سفر و سیاحت به شهر یزد سفر کرد‌ه‌اید، به‌احتمال زیاد سینما های یزد را نمی‌شناسید و لازم است به‌منظور خرید بلیت سینما های یزد و مطالعه برنامه سینما های یزد با بهترین سالن‌های تئاتر و سینما‌های این شهر تاریخی آشنا شوید.

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با پردیس‌های سینمایی استان یزد و معروف‌ترین سینما های یزد به طور کامل آشنا کنیم.

سینما تک یزد

سینما تک یزد یکی از بهترین و محبوب‌ترین سینما های یزد است که در سال ۱۳۸۹ افتتاح گردید و مدیریت این مجموعه فرهنگی بر عهده جناب آقای احسان شوق الشعرا است. این سینما از پنج سالن اکران فیلم برخوردار است و تجهیزات مناسبی در زمینه پروژکتور، سیستم صوتی و اتاق کنترل دارد.

ظرفیت پردیس سینمایی تک یزد معادل ۱۲۴۰ نفر است. اگر به دنبال تماشای یک فیلم جذاب و آموزنده در کنار دوستان و خانواده هستید، پیشنهاد می‌کنیم سینما تک یزد را در اولویت خود قرار دهید. در این سینما محبوب جدید‌ترین و پرطرفدار‌ترین فیلم‌های ایرانی در ژانر‌های مختلف همچون کمدی، اجتماعی، درام و غیره برای قشر‌های مختلف جامعه به‌منظور پوشش‌دهی تمامی‌ سلیقه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

از دیگر امکانات خوب سینما تک صفائیه یزد می‌توان به سالن استراحت، سرویس بهداشتی، رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه و همچنین سالن بولینگ ۱۴۰۰ متری اشاره کرد. مدیریت سینما تک یزد همواره بر رضایت تماشاچیان و خلق لحظاتی لذت‌بخش در خاطر آن‌ها تأکید داشته و تا به امروز در این زمینه مهم به‌خوبی عمل کرده است.

این سینما نیز مانند سایر سینما های یزد در دوران شیوع کرونا بسته شده بود؛ اما هم اکنون با بهبود وضعیت این بیماری این سینما پرقدرت مانند روزهای گذشته آماده ارائه خدمات و فروش بلیت به علاقه‌مندان سینما است. ساعات ارائه خدمات این سینما از ساعت ۱۷ الی ۲۴ است.

سینما جام ‌جم یزد

از دیگر سینما های یزد می‌توان به سینما جام‌جم یزد اشاره کرد که در سال ۱۳۸۲ به مدیریت جناب آقای علیرضایی در مساحتی معادل ۱۰۰۰ مترمربع آغاز به کار کرد. مجموعه سینما جام‌جم یزد از چهار سالن با ظرفیت ۴۵۰ نفره برخوردار است.

هریک از سالن‌های اکران فیلم این سینما به سیستم صوتی مناسب، پروژکتور و اتاق کنترل حرفه‌ای مجهز هستند. در این سینما می‌توانید جدید‌ترین فیلم‌های ایرانی را با هنرنمایی محبوب‌ترین ستارگان سینما در ژانر‌های کمدی، اکشن، درام، اجتماعی و غیره تماشا کنید و لذت ببرید.

این فیلم‌ها در ۵ سانس مختلف روی پرده سینما جام‌جم یزد به نمایش درمی‌آیند. از امکانات مهم این سینما می‌توان به بوفه، سرویس بهداشتی، سالن استراحت و نمازخانه اشاره کرد که در جهت افزایش رفاه حال تماشاچیان در نظر گرفته شده‌اند.

اگر به دنبال تماشای فیلم در محیطی دنج و آرام هستید، سینما جام‌جم یزد می‌تواند بهترین گزینه باشد و لحظات خوشی را برای شما و عزیزانتان رقم بزند. ساعات ارائه خدمات در این سینما از ۱۶:۳۰ الی ۲۳ است.

سینما جام ‌جم یزد

 

 

تالار هنر یزد

تالار هنر یزد در سال ۱۳۸۰ تأسیس گردیده است و امروزه به‌عنوان محلی برای برگزاری مراسم‌های هنری در قالب فعالیت‌های فرهنگی، نمایش و تئاتر شناخته می‌شود. در حال حاضر مدیریت این مجموعه هنری ـ فرهنگی بر عهده جناب آقای صاحب جلال است.

این تالار از ۲ سالن و ظرفیتی معادل ۱۸۰ نفر برخوردار است و در بسیاری مراسم‌های مهم فرهنگی و هنری استان یزد پذیرای مهمانان و مسئولان استان یزد است. البته لازم به ذکر است برگزاری تئاتر و فعالیت‌های هنری در این مجموعه نیازمند اخذ مجوز از اداره اماکن و ارشاد اسلامی‌ است.

تالار هنر یزد با برخورداری از امکاناتی همچون پروژکتور، سیستم صوتی قوی، اتاق کنترل، سالن استراحت و ارائه خدمات مناسب، توانسته است به یکی از معروف‌ترین مراکز فرهنگی یزد مبدل شود و وظیفه برگزاری بسیاری از رویداد‌های هنری استان یزد را بر عهده بگیرد.

اجرای تئاتر در تالار هنر یزد از سوی مردم با استقبال بسیاری خوبی روبرو است و تئاتر کمدی در ایام تعطیلات نوروز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه به شمار می‌آید. این تالار در نزدیکی مرکز شهر یزد قرار دارد و به همین خاطر نیز به اماکن تاریخی و دیدنی همچون مجتمع تجاری ستاره، هتل سنتی مظفر و مجموعه امیرچخماق یزد نزدیک است.

در واقع شما می‌توانید قبل یا بعد از تماشای تئاتر و برنامه‌های فرهنگی و هنری به مراکز دیدنی مجاور این تالار سرزده و گشت‌وگذار خود را تکمیل کنید و تجربه‌های جدیدی کسب کنید.

آدرس و شماره تماس سینما های یزد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

نام سینما آدرس شماره تماس
سینما تک یزد، محله صفائیه، بلوار جانباز (اطلسی)، واقع در بلوار شهید قندی ۰۳۵۳۸۲۲۹۹۹۸

۰۹۱۰۹۲۰۹۷۸۸

سینما جام جم یزد، چهارراه معلم، بلوار ۱۷ شهریور، کنار اتاق بازرگانی ۰۳۵۳۷۲۵۲۵۶۰
تالار هنر یزد، خیابان شهید صدوق شمالی

تالار هنر یزد

 

 

سؤالات متداول

۱. سینما تک یزد کجاست؟

پردیس سینمایی تک صفائیه یزد در محله صفائیه، میدان جانباز و بلوار شهید قندی واقع شده است.

۲. سینما تک یزد چند نفر ظرفیت دارد؟

ظرفیت این سینما معادل ۱۲۴۰ نفر است.

۳. سینما جام‌جم یزد در چه سالی افتتاح شد؟

این سینما از سال ۱۳۸۲ کار خود را آغاز کرده است.

شارینو

اگر به‌منظور استفاده از خدمات قالیشویی، موکت شویی، مبل‌شویی و غیره به دنبال بهترین قالیشویی‌های شهر یزد هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطلب قالیشویی در یزد بزنید.

بانوان محترم یزدی اگر بهترین و مجرب‌ترین مراکز زیبایی شهر یزد را نمی‌شناسید، پیشنهاد می‌کنیم به وبلاگ شارینو و مطلب سالن‌های زیبایی یزد مراجعه کنید تا به اطلاعات خوبی در این زمینه دست پیدا کرده و از خدمات بهترین سالن‌های زیبایی یزد بهره‌مند شوید.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های وبلاگ شارینو مربوط به موضوع تعمیرات لوازم‌خانگی در یزد و معرفی بهترین تعمیرکاران شهر یزد است. به این منظور می‌توانید به مقالاتی همچون تعمیر پکیج در یزد، تعمیر چرخ‌ گوشت در یزد، تعمیر سرخ ‌کن در یزد، تعمیر یخچال در یزد، تعمیر بخاری در یزد و غیره مراجعه فرمایید.

اگر با بهترین و دیدنی‌ترین کافه و رستوران‌های شهر یزد آشنا نیستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به مطالب رستوران‌های یزد و کافه‌های یزد بزنید.

شهر یزد از مراکز خرید و بازار‌های سنتی بسیار بزرگ و البته دیدنی برخوردار است که سرزدن به آن‌ها به هنگام گشت‌وگذار در شهر یزد امری ضروری است. به‌منظور شناخت این مراکز می‌توانید به مطلب مراکز خرید یزد مراجعه نمایید.

شهر یزد در زمینه‌های مختلف پزشکی از بیمارستان‌های مجهز و پزشکان مجرب و کاربلدی برخوردار است که می‌توانند بهترین خدمات پزشکی را در اختیار مراجعین قرار دهند. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتماً به مطالبی همچون بیمارستان‌های یزد، سونوگرافی در یزد، فیزیوتراپی در یزد، پزشک زنان در یزد، پزشکان قلب و عروق در یزد و غیره مراجعه نمایید.

شارینو

 

 

سخن پایانی

سینما های یزد یکی از جذاب‌ترین و بهترین اماکن تفریحی یزد به شمار می‌آیند که می‌توانند علاوه بر پرکردن اوقات فراغت افراد به پیشرفت فرهنگی جامعه نیز کمک بسیاری کنند. در شهر یزد سینما‌های متعددی وجود دارند که آشنایی با این سینما‌ها برای شهروندان یزدی و مسافرانی که به‌قصد تفریح به این شهر دیدنی سفر می‌کنند امری ضروری است.

در این مطلب سعی کردیم شما را با هرآنچه لازم است درمورد سینما‌های استان یزد بدانید آشنا کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما سودمند واقع شده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *